Szerző Téma: Küzdőterek szabályai  (Megtekintve 417 alkalommal)

Description:

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Karakterlap

Soifon

Eltávozott karakterek

Hozzászólások: 42

Hírnév: 0

Infó

Tárcában: 0 ryou

Technikatár
Ajándék küldése



  • Profil megtekintése

Nem elérhető Nem elérhető

Küzdőterek szabályai
« Dátum: 2016. Aug. 06, 13:14:42 »
Szánalmas! Nem adhatod át magad a félelemnek harc közben!

Ha kitérsz, gondold azt: „Nem engedem, hogy eltaláljon!”

Ha megvédesz valakit, gondold azt: „Nem engedem, hogy meghaljon!”

Ha támadsz, gondold azt: „Meg foglak vágni!”

 - Urahara Kisuke
Limitek
  • Egy usernek (user=a karakter felhasználója, tulajdonosa) legfeljebb három küzdőtere lehet aktív egyszerre! Amíg egy küzdőtér nincs a staff által lezárva, addig aktívnak számít.
  • Egy karakternek legfeljebb két aktív küzdőtere futhat! Kivéve, ha nincs multid, ebben az esetben lehet mindhárom küzdőtér egy karakteré.
A küzdőtér vége
A küzdőteret abban az esetben lehet lezáratni, ha...
  • [...] a harc véget ért és minden résztvevő megírta a záróposztját.
  • [...] minden résztvevő közös megegyezéssel arra jut, hogy nem folytatják a küzdelmet.
  • [...] az egyik résztvevő elhagyta az oldalt vagy hosszú ideje (pl. két hónap) nem válaszolt, feltartja a játékot. Ilyen esetekben a vétkes féltől 500 ryou jutalmat megvonunk.
A harc szabályai
A küzdőterekre érvényes az összes harcra vonatkozó általános szabály, tehát...
  • [...] a támadásokat feltételes módban kell írni, nem sebezheted meg az ellenfeled annak beleegyezése nélkül.
  • [...] nem irányíthatod a másik játékos karakterét annak beleegyezése nélkül.
  • [...] törekedj a realitásra! Bár te döntöd el, hogy a másik támadása betalál-e és milyen sérülést okoz, ettől még ne írd le azt, hogy méterekkel mellécsapott, senki sem ilyen béna, hacsak nincs olyan állapotban hogy már kettős látása van, úgy szédeleg. Ne játszd a sérthetetlent, különösen nem olyan harcokban, ahol a két félnek hasonló az ereje. A nagyobb LP vagy képzettség nem jelenti azt, hogy el sem találhat az ellenfeled, csupán a valószínűségét növeli, hogy sikerrel védekezel egy támadás ellen.
  • [...] igyekezd minél részletesebben kifejteni, hogy mit csinál a karaktered. Így az ellenfeled is könnyebben el tudja képzelni, milyen mozdulatokat teszel és csökkented a félreértések esélyét. Vigyázz, a részletesség nem azt jelenti, hogy bezsúfolsz hatvan támadást egy posztba!
Az egyetlen különbség, hogy nyugodtan megölheted a karaktered, ha drámázni szeretnél, nem számít. A játéktéren ettől még nem lesz halott.

Szankciók
  • Négy vagy több küzdőtér nyitása esetén a harcot lezárjuk és a vétkes figyelmeztetésben részesül.
  • Ha multis usernek ugyanazzal a karakterrel fut három küzdőtere, első alkalommal szóbeli ejnye-bejnyében, másodszor figyelmeztetésben részesül.
  • Vépézésért, tehát ha nem hagyod megsebezni magad, irreális dolgokat cselekszel, nem feltételes módban támadsz, stb, először a jutalmadból kapsz levonást, ha pedig rendszeresen istent játszol, figyelmeztetésben részesülhetsz.
« Utoljára szerkesztve: 2016. Aug. 07, 09:28:58 írta Hirako Shinji »