Szerző Téma: Shinigamik technikái  (Megtekintve 1116 alkalommal)

Description: Bakudo, Hadou, Shunpo-, Gyógyító és Egyéb technikák, 12. osztagos fejlesztések

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Karakterlap

Shihouin Yoruichi

Főadmin

Developer :x

Adminisztrátor

*

Hozzászólások: 154

Hírnév: 12

Infó

Tárcában: 4 559 700 ryou

Technikatár
Ajándék küldése


Hovatartozás:
Független

Egyéb hovatartozás:
Nincs

Egyéb hovatartozás:
Nincs

Kapcsolat cimke:
Egyedülálló


  • Profil megtekintése
  • Bleach szerepjáték

Nem elérhető Nem elérhető

Shinigamik technikái
« Dátum: 2016. Szept. 06, 13:16:06 »
BAKUDOU TECHNIKÁK - CANON

Japán név: Bakudou 01: Sai
Magyar név: Fogság
Leírás: A használó a mutató és középső ujjával a célpontra mutatva, annak karjait a háta mögé tudja kötni.
Kidou képzettség: 1 pont
Ár: 500 ryou


Japán név: Bakudou 04: Hainawa
Magyar név: Kúszókötél
Leírás: A használó kezét egy lélekenergiából álló sárga kötél hagyja el, ami a célpont teste köré tekeredik és ezzel megnehezíti számára a mozgást.
Kidou képzettség: 1 pont
Ár: 1.000 ryou


Japán név: Bakudou 08: Seki
Magyar név: Elutasítás
Leírás: Egy kör alakú pajzs, ami megbénítja és visszaveri ideiglenesen a támadásokat.
Kidou képzettség: 1 pont
Ár: 1.000 ryou


Japán név: Bakudou 09: Geki
Magyar név: Csapás
Leírás: A használó először szimbólumokat rajzol az ujjával a levegőbe, aminek hatására a használót piros fény borítja be, ami ezután a célpont testét is elárasztja és kisebb fájdalom kíséretében megbénítja őt.
Idézés: Hullj szét, Rondanini fekete kutyája! Nézz végig magadon és égj; tépd fel saját torkodat!
Kidou képzettség: 1 pont
Ár: 500 ryou


Japán név: Bakudou 09: Hourin
Magyar név: Széthulló Kör
Leírás: A használó kezéből egy narancssárga inda lő ki, melynek vége a kézben marad, így a használó irányítani tudja azt a találat előtt és után is. Akár több fogoly ejtése is lehetséges, mivel az indák képesek egyesülni.
Idézés: Hullj szét, Rondanini fekete kutyája! Nézz végig magadon és égj; tépd fel saját torkodat!
Kidou képzettség: 1 pont
Ár: 500 ryou


Japán név: Bakudou 12: Fushibi
Magyar név: Rejtőzködő kitörés
Leírás: Pókháló-szerűen kifeszíthető kidou, melyet ha megérint a célpont, egyszerűen hozzáragad és megbénítja a mozgását.
Kidou képzettség: 2 pont
Ár: 1.000 ryou


Japán név: Bakudou 21: Sekienton
Magyar név: Vörös Füstrejtek
Leírás: Egy robbanást idéz elő, használata hasonló a füstbombáéhoz.
Kidou képzettség: 4 pont
Ár: 1.500 ryou


Japán név: Bakudou 26: Kyokkou
Magyar név: Görbült fény
Leírás: Elrejti a használót, vagy a használó által meghatározott objektumot. A lélekenergiát is teljesen elfedi.
Kidou képzettség: 4 pont
Ár: 1.500 ryou


Japán név: Bakudou 30: Shitotsu Sansen
Magyar név: Szúró csőr, hármas fénysugár
Leírás: Három fénysugár szúródik a célpont testébe, melyek tökéletes háromszöget alkotnak, így bénítva meg a mozgás lehetőségét. Valószínűleg ezzel együtt nagy fájdalommal is jár mindez.
Kidou képzettség: 7 pont
Ár: 2.000 ryou


Japán név: Bakudou 37: Tsuriboshi
Magyar név: Felfüggesztett csillag
Leírás: Csillagot formáz spirituális energiából, amik mint egy biztonsági háló megakadályozzák, hogy a kijelölt objektum leessen.
Kidou képzettség: 6 pont
Ár: 2.000 ryou


Japán név: Bakudou 39: Enkosen
Magyar név: Körpajzs
Leírás: A használó a lélekenergiáját pajzsszerűen idézi meg, így blokkolva az ellenfél támadásait.
Kidou képzettség: 8 pont
Ár: 2.000 ryou


Japán név: Bakudou 58: Kakushitsuijaku
Magyar név: A követő fecskék megidézése
Leírás: A használó egy négyfelé osztott kört rajzol valamilyen szilárd felületre, benne a megfelelő szimbólumokkal, majd megidézi a kidout, a körben pedig megjelennek annak a lélekenergia-forrásnak a koordinátái, amelyekre a használó koncentrál. Ismeretlen helyen tartózkodó lények megtalálására alkalmas.
Idézés: Dél szíve, észak szeme, nyugat ujja, kelet lába, érkezzetek a széllel és távozzatok az esővel!
Kidou képzettség: 8 pont
Ár: 1.500 ryou


Japán név: Bakudou 61: Rikujoukourou
Magyar név: Hat rudas fénybörtön
Leírás: A technika alkalmazásakor a használó keze sárgás fényben felvillan, amiből hat vékony fénysugár lesz és a célpont testének középső részét körbezárja, ezzel megakadályozva a mozgásban.
Idézés: Villámokon érkezel és üres rokkán, hasítsd hat részre a fényt.
Kidou képzettség: 14 pont
Ár: 2.500 ryou


Japán név: Bakudou 62: Hyapporankan
Magyar név: Száz fokú kerítés
Leírás: A használó spirituális energiából rudakat formáz, melyeket a célpont felé hajít, amik ha magával rántják, képesek lehetnek egy sík felületre szögezni őt.
Kidou képzettség: 15 pont
Ár: 2.500 ryou


Japán név: Bakudou 63: Sajou Sabaku
Magyar név: Fogságba ejtő szalagok
Leírás: A használó egy sárga, vastag kötelet tud az ellenfélre küldeni, ami a karjai és a felső teste köré tekeredik, így megbénítva őt.
Kidou képzettség: 16 pont
Ár: 2.500 ryou


Japán név: Bakudou 73: Tozansho
Magyar név: Inverz Hegyikristály
Leírás: Egy kék, fordított piramis alakú erőteret lehet létrehozni ezzel a technikával, ami ugyanúgy alkalmas arra, hogy megvédje a benne tartózkodókat, mint hogy bezárjanak valakit a belsejébe.
Kidou képzettség: 17 pont
Ár: 2.500 ryou


Japán név: Bakudou 75: Gochuu Tekkan
Magyar név: Öt vas oszlop
Leírás: Öt magas és vastag oszlopot idéz meg a használó, amik az ellenfelet mintegy a földhöz szögezik.
Kidou képzettség: 17 pont
Ár: 3.000 ryou


Japán név: Bakudou 77: Tenteikuura
Magyar név: A selyemlevegő mennyei riksái
Leírás: Segítségével üzenetet lehet küldeni közvetlenül a kiválasztott célszemély(ek) fejébe. Sok célpont esetén ajánlott az 58-as Kakushitsuijaku után használni, hogy pontosan tudjuk a helyzetüket.
Idézés: Fekete és fehér hálót szőnek. Huszonkét híd, hatvanhat korona és öv. Lábnyomok, távoli mennydörgés, éles csúcsok, elnyel a föld, elrejtve az éjszakában, felhők tengere, kék vonal. Formálj kört és repülj a mennyországon keresztül.
Kidou képzettség: 13 pont
Ár: 2.500 ryou


Japán név: Bakudou 79: Kuyou Shibari
Magyar név: Kilenc Napsugár Csapdája
Leírás: Kilenc fekete, lélekenergiát kibocsátó lyukat hoz létre, nyolcat a célpont körül, egyet pedig a célpont mellkasának közepén, mely megbénítja az ellenfelet.
Kidou képzettség: 19 pont
Ár: 3.500 ryou


Japán név: Bakudou 81: Dankuu
Magyar név: Hasító üresség
Leírás: Egy fal alakú lélekenergia-akadályt készít, ami alkalmas a Hadou 89-nél alacsonyabb szintű kidou-k megállítására.
Kidou képzettség: 20 pont
Lélekenergia: 20.000
Ár: 3.500 ryou


Japán név: Bakudou 99: Kin
Magyar név: Pecsét
Leírás: A bakudou két vastag, fekete spirituális szalaggal szorosan a hátához kötözi a célpont karjait, majd a földhöz szögezi, és az X alakban földre fektetett szalagokat számos súlyos vaslappal rögzíti a földön. Az áldozat így gyakorlatilag tehetetlenné válik.
Kidou képzettség: 24 pont
Lélekenergia: 24.000
Ár: 4.000 ryou


Japán név: Bakudou 99: Bankin
Magyar név: Nagy Pecsét
Leírás: Ezen kidou hatásai három "énekre" oszthatók.

Japán név: Bakudou 99: Bankin - Shokyoku: Shiryuu
Magyar név: Első ének: Bénító ruhaanyag
Leírás: A célpontot tetőtől talpig befedi spirituális anyaggal.
Kidou képzettség: 22 pont
Lélekenergia: 26.000
Ár: 4.000 ryou


Japán név: Bakudou 99: Bankin - Nikyoku: Hyakurensan
Magyar név: Második ének: Száz összekötő nyílvessző
Leírás: Nagyszámú fémpenge szúródik az ellenfél testébe.
Kidou képzettség: 23 pont
Lélekenergia: 28.000
Ár: 4.500 ryou


Japán név: Bakudou 99: Bankin - Shuukyoku: Bankin Taihou
Magyar név: Végső ének: 10000 vészjósló nagy pecsét
Leírás: Egy nagyméretű fémdoboz, ami összetöri az ellenfelet.
Kidou képzettség: 24 pont
Lélekenergia: 30.000
Ár: 5.000 ryou



BAKUDOU TECHNIKÁK - KITALÁLT

Japán név: Bakudou 6: Urufu Renritsu
Magyar név: Farkas Szövetség
Leírás: A használó egy farkasokat tud megidézni, ami leginkább nyomkövetésre jó, ha a célpont lélekenergiáját nem lehet megérezni. Minden 4. kidoura tett pont után egy farkas idézhető meg.
Kidou képzettség: 1 pont
Ár: 500 ryou


Japán név: Bakudou 7: Meimei Kamen
Magyar név: Láthatatlan álca
Leírás: A használó befolyásolja a róla visszaverődő fényt, így láthatatlanná válhat a szem számára. Egyéb érzékek elől nem lehet vele elbújni, de így is ideális megfigyelő küldetéseken.
Kidou képzettség: 1 pont
Ár: 500 ryou


Japán név: Bakudou 10: Reiryoku Kaifuku
Magyar név: Energia visszanyerés
Leírás: A használó képes ezzel a kidouval visszanyerni elhasznált reiryokujának egy részét. Csatában nem ajánlott használni, ugyanis percekig tarthat a felkészülés. Ugyan esetleges sérüléseket nem lehet vele gyógyítani, jól jön a technika akkor, ha komoly csata előtt áll valaki, és már rengeteg energiáját felemésztette. Némi meditációt igényel a kidou elmondása előtt. Tapasztaltabb kidou használók energiájuk nagy részét visszanyerhetik.
Kidou képzettség: 2 pont
Ár: 1.000 ryou


Japán név: Bakudou 19: Dojou no Chinka
Magyar név: Földsüllyedés
Leírás: Ennél a technikánál a használó a talajjal együtt egy pillanat alatt lesüllyed, miközben az ellenfél ott marad, ahol volt. Ezzel a "lebukással" ki lehetne kerülni az olyan támadásokat, amik elől vízszintes irányban vagy felfelé nem lehet kitérni (például lángcsóvák és társaik), illetve, ha nagy a süllyesztés, a technika alkalmas lehet az ellenfél "lepottyantására" a magasból. Hogy milyen mélyre/magasra süllyed a föld/repül az ellenfél, az a használó erejétől függ.
Kidou képzettség: 3 pont
Ár: 1.500 ryou


Japán név: Bakudou 23: Tsuchinan
Magyar név: Föld Akadály
Leírás: A technika alkalmazásakor a talajból kemény, földből álló kezek törnek fel és fogják meg az ellenfél bokáit. A technika sikerének nagyobb az esélye, ha talaj közelében van a célpontja.
Kidou képzettség: 4 pont
Ár: 1.500 ryou


Japán név: Bakudou 25: Mahou Rippou
Magyar név: Mágikus Kocka
Leírás: Egy apró négyzet alakú matrica jelenik meg a használó tenyerében. A feladata csak annyi, hogy megérintse bárhol az ellenfelét. Ha ez sikerül az áldozat egy apró áramütés jellegű fájdalmat fog érezni. A megérintett testrész előbb elkezd zsibbadni, végül a kidou lebénítja az adott végtagot.
Kidou képzettség: 4 pont
Ár: 1.500 ryou


Japán név: Bakudou 27: Chinsei no Niwa
Magyar név: Nyugalom Kertje
Leírás: Ez szinte az egyetlen olyan Kidou, mely sem támadásra, sem védekezésre nem összpontosít. A harc során mindenki kifárad, kimerül sőt megrémülhet az ellenfél erejétől. Viszont ez a technika kiküszöböli. Aktiválásakor úgymond önmagunkat helyezzük egy illúzióba, amint egy lélegzetelállító és tündöklő kertben ülünk. Szemeinket lassan becsukjuk és ezzel harmóniát keltve a lélek felfrissül. A kidou összesen 5 másodpercig tart, viszont a használónak akár 5 percet is jelenthet. Magas szinten akár másokat is meg lehet vele nyugtatni.
Kidou képzettség: 4 pont
Ár: 1.500 ryou


Japán név: Bakudou 28: Shinkirou
Magyar név: Káprázat
Leírás: Illúzió technika, aminek hatására a célpont elájul és a fejében először forgó leveleket lát, ami a technika kezdetét jelenti. Ezután pedig azt látja, amit a használó láttatni akar vele, legyen az, az egész családjának lemészárlása, vagy szerelme szívében egy katana. Hogy a technika sikeres legyen a használónak ismernie kell áldozatát, s valódi pszichológiai terrort alkalmazhasson, máskülönben az illúzió átláthatóvá válik, az áldozat pedig pillanatokon belül rájöhet, hogy illúzióval van dolga. Ha a célpont felismeri, hogy illúzió hatása alatt van, vagy jóval magasabb a reiatsuja vagy képzettsége a használóénál, esetleg illúzió megtörő technikát alkalmaz, akkor meg van rá az esélye, hogy kitörjön belőle. A technika fenntartásához folyamatos koncentrációra van szükség, így nem nagyon lehet közben más támadást alkalmazni.
Kidou képzettség: 5 pont
Ár: 1.500 ryou


Japán név: Bakudou 29: Feiku
Magyar név: Utánzat
Leírás: Illúzió technika, amely elhiteti az ellenféllel, hogy nem ott van ahol igazából. Összekeveri a körülötte lévő tárgyakat, vagy a területet. A használó akár képes lehet magáról is egy illúziót létrehozni elterelésnek, míg ő maga az illúzió rejtekében marad.
Kidou képzettség: 5 pont
Ár: 2.000 ryou


Japán név: Bakudou 32: Toge mizu tate
Magyar név: Tüskés víz burok
Leírás: Aki használja ezt a kidou-t, a talajvízből kivonja a vizet és maga köré vonja. A külső vízrétegből hegyes tüskék állnak ki, ami nagyon erős védelem. A burok belsejébe egy kevés levegő is zárul. Ez a védelem a kidouktól meg tudja védeni a használót, de egy erős shikainak vagy egy bankainak nem ellenfél.
Kidou képzettség: 7 pont
Ár: 2.000 ryou


Japán név: Bakudou 34: Reiryoku Tensou
Magyar név: Energia átadás
Leírás: Minimum két felhasználó szükséges hozzá. Ezt nem szabad harcban használni, mivel pár perc kell ahhoz, hogy felkészüljenek, vagy itt is kell egy rejtek. Amikor elkezdődik a folyamat akkor mindkét fél tehetetlen. A használó az energiájának 2/5-ét adhatja át.
Kidou képzettség: 7 pont
Ár: 2.000 ryou


Japán név: Bakudou 41: Anei Eirou
Magyar név: Életfogytiglani Árnybörtön
Leírás: Megidézés után az áldozat egy sötét gömbben találja magát, ahol elveszti az érzékeit, nem lát és nem hall. Csak akkor tud kijutni ha az használója feloldja vagy ha nagyobb az áldozat lélekenergiája vagy reiatsu kezelése. Ennek megtörésére alkalmas technikákkal is ki lehet jutni. A hatás legfeljebb két körig tart.
Kidou képzettség: 9 pont
Ár: 2.000 ryou


Japán név: Bakudou 49: Kuro Shitsui
Magyar név: Sötét kétségbeesés
Leírás: Megbénítja az áldozat öt érzékének egyikét. Küzdőtéren az áldozat maga döntheti el, melyik érzékszerve bénul le (vagy akár sorsolhatnak is). A hatás meghatározott körökön át tart. Azonban minél fontosabb érzékszerve bénul le, annál hamarabb szabadul a kidou fogságából.
Látás - 1 kör
Hallás - 2 kör
Tapintás - 3 kör
Szaglás - 4 kör
Ízlelés - 5 kör
Kidou képzettség: 10 pont
Ár: 2.500 ryou


Japán név: Bakudou 50: Tenpi
Magyar név: Napfény
Leírás: A használó kezéből a napnál is erősebb fény sugárzik, ezzel elvakítva ellenfelét. Nem jól használva a használóját is el tudja vakítani.
Kidou képzettség: 11 pont
Ár: 2.500 ryou


Japán név: Bakudou 57: Tamashii no Nami
Magyar név: Lélek Hullám
Leírás: Egy zavaró technika, ahol a használó az egyik kezébe gyűjti a lélekerejét, ami lángként körül öleli a tenyeret. Hogy hatásos legyen a technika, kell egy közvetlen találat az ellenfélre, aki az ütés után változó időtartamra, a felhasznált energiától függően, elveszti a koncentrációját, nehezen irányítja a lélekenergiáját, a lélekenergián alapuló támadásai gyengébbek lesznek vagy egyáltalán nem képes használni azokat egy időre.
Kidou képzettség: 12 pont
Ár: 2.500 ryou


Japán név: Bakudou 59: Kounoroi
Magyar név: Ellenvarázs
Típus: Kidou
Leírás: Egy kellően képzett halálisten nem csak megkötések teremtésére használhatja a bakudout, hanem ezek megszüntetésére is; erre való ez a technika. A segítségével a használó szétoszlathat különböző reiatsu-irányításon alapuló technikákat, természetesen a maga korlátain belül: ezeknek az ereje nem lehet nagyobb a használó kidou képzettségének felénél, továbbá a szétoszlatásuk energiaköltsége egyenesen arányos a beléjük fektetett lélekenergiával.
Kidou képzettség: 12 pont
Ár: 2.500 ryou


Japán név: Bakudou 65: Toransu Samenkyou
Magyar név: Háromoldalú átalakító tükör
Leírás: A használót hátulról egy három oldalú tükör veszi körül, ami a támadást elnyelhető lélekenergiává alakítja és a használó felé továbbítja. Hátránya viszont, hogy csak a lélekenergiával rendelkező támadásokat tudja átalakítani, és az átalakításra az energia egy része elhasználódik (a használó gyakorlottságától függ: egy magas szintű shinigami majdnem az egész energiát fel tudja használni).
Kidou képzettség: 15 pont
Ár: 3.000 ryou


Japán név: Bakudou 67: Satsu mizu eirou
Magyar név: Gyilkos Vízbörtön
Leírás: Az ellenfél alatt víz jelenik meg. Ezek után a víz felemelkedik, és négy falat alkot, ezáltal csapdába ejtve az ellenséget. A négy fal tulajdonképpen magas nyomású víz, amik ráadásként egyre inkább közelítenek a célpont felé. A tér így egyre kisebb lesz. Megfelelő gyorsasággal (minimum 15-ös helyváltoztató képesség), minél hamarabb érdemes kitérni belőle. Kisebb helyváltoztató képességgel is ki lehet törni, azonban ebben az esetben a magas nyomású víz már sérülést okozhat az ellenfélben.
Kidou képzettség: 15 pont
Ár: 3.000 ryou


Japán név: Bakudou 78: Riku Burakkuho
Magyar név: Föld börtön
Leírás: A használó magas földfalat emel, ami elválasztja az ellenséget tőle, vagy egy területről. A fal kizárólag egyenes lehet, arra pedig tökéletes, ha a célpontot meg akarja akadályozni abban, hogy eljusson valahová. Így ugyanis annak vagy hosszú kerülőutat kell tennie, vagy meg kell másznia a falat, vagy pedig meg kell próbálnia lerombolni azt.
Kidou képzettség: 18 pont
Ár: 3.500 ryou

Karakterlap

Shihouin Yoruichi

Főadmin

Developer :x

Adminisztrátor

*

Hozzászólások: 154

Hírnév: 12

Infó

Tárcában: 4 559 700 ryou

Technikatár
Ajándék küldése


Hovatartozás:
Független

Egyéb hovatartozás:
Nincs

Egyéb hovatartozás:
Nincs

Kapcsolat cimke:
Egyedülálló


  • Profil megtekintése
  • Bleach szerepjáték

Nem elérhető Nem elérhető

Re:Shinigamik technikái
« Válasz #1 Dátum: 2016. Szept. 06, 13:16:44 »
HADOU TECHNIKÁK - CANON

Japán név: Hadou 01: Shou
Magyar név: Döfés
Leírás: A használó egyik ujja végébe lélekenergiát koncentrál és a célpont felé mutatva egy kisebb lökéshullámot tud létrehozni, ami ellenfelét el tudja taszítani addigi helyéről.
Kidou képzettség: 1 pont
Ár: 500 ryou


Japán név: Hadou 04: Byakurai
Magyar név: Fehér villám
Leírás: A használó ujjából egy koncentrált villámcsapást képes kilőni a célpontja felé. Magasabb szinten alkalmas lehet arra is hogy valakit átlyukasszanak vele.
Kidou képzettség: 2 pont
Ár: 1.000 ryou


Japán név: Hadou 11: Tsuzuri raiden
Magyar név: Megkötött Villám
Leírás: Elektromos támadás, melyhez a használónak hozzá kell érnie egy, az áramot vezetni képes tárgyhoz, mely összeköttetésben van az áldozattal.
Kidou képzettség: 2 pont
Ár: 1.000 ryou


Japán név: Hadou 31: Shakkahou
Magyar név: Vörös tűzágyú
Leírás: A kidou a használója kezéből jön ki, erős labdaként vagy hatalmas robbanásként.
Idézés: Ó, Nagyúr a hús és csont burka, minden teremtmény, szárnyak suhogása. Te, ki az Ember nevét hordozod, Pokol és Zűrzavar. Tenger hullámzó akadálya indul dél felé.
Kidou képzettség: 6 pont
Ár: 2.000 ryou


Japán név: Hadou 32: Oukasen
Magyar név: Sárga Tűzvillám
Leírás: Széles ívű sárga energiát lő az ellenfélre
Kidou képzettség: 7 pont
Ár: 2.000 ryou


Japán név: Hadou 33: Soukatsui
Magyar név: Pusztító kék tűz
Leírás: Ez a fajta kidou is a használója kezéből távozik, mint a szellemi erő megnyilvánulása nagy kék lángcsóvaként. A használó képzettségének megfelelően változik a kidou mérete, magas szinten akár egy nagy lángáradatot is létre lehet hozni.
Idézés: Ó, Nagyúr a hús és csont burka, minden teremtmény, szárnyak suhogása. Te, ki az Ember nevét hordozod, Az Igazság és Mértékletesség nevében. Az álmok ezen bűntelen falán engedj szabadjára egy keveset karmaid haragjából.
Kidou képzettség: 8 pont
Ár: 2.000 ryou


Japán név: Hadou 54: Haien
Magyar név: Eltörlő láng
Leírás: Tüzet hoz létre, ami porrá égeti az alacsonyabb reiatsujú ellenfelet. Máglyákon vagy temetési szertartásokon is használják.
Kidou képzettség: 11 pont
Ár: 2.500 ryou


Japán név: Hadou 57: Daichi Tenyō
Magyar név: Földtánc Keringő
Leírás: A használó körül megreped a föld, aminek darabjai elkezdenek a levegőben lebegni. Ezeket a darabkákat a használó kedve szerint tudja célpontjára küldeni. A technika elég pontos ahhoz, hogy több repülő objektumot is hárítani lehessen vele.
Kidou képzettség: 12 pont
Ár: 2.500 ryou


Japán név: Hadou 58: Tenran
Magyar név: Orchidea égbolt
Leírás: A használó maga előtt lebegtetve megpörgeti a zanpakutouját, majd amikor megállítja azt, egy nagy és szélesedő forgószél indul ki belőle. Ha a használó már elég tapasztalt a technika használatában, akár puszta kezéből is meg tudja idézni a forgószelet.
Kidou képzettség: 12 pont
Ár: 2.500 ryou


Japán név: Hadou 63: Raikouhou
Magyar név: Menydörgő üvöltő ágyú
Leírás: A használó kezébe először is egy sárga gömbvillám gyűlik össze, amit a célpontjára tud ereszteni egy masszív és erőteljes villámcsapásra hasonlító támadásként.
Idézés: Szörnyek Szétszórt Csontjai! Orom, Karmazsin Kristály, Acélkerék! Ha mozog, akkor Szél, ha nem, akkor Ég. A zengő dárdák hangja betölti az üres kastélyt!
Kidou képzettség: 15 pont
Ár: 3.000 ryou


Japán név: Hadou 73: Souren Soukatsui
Magyar név: A pusztító kék tűz iker lótusza
Leírás: Tulajdonképpen a Hadou #33 dupla változata. A használó mintha egyszerre két Soukatsuihoz gyűjtene lélekenergiát, majd egyetlen nagy lángcsóvában lövi el a kidout.
Idézés: Ó, Nagyúr a hús és csont burka! Minden teremtmény, szárnyak suhogása! Te, ki az Ember nevét hordozod, faragj iker lótuszt egy fényét vesztett kéklángon, és várj, míg a lángoló tűz eléri a távoli mennyországot.
Feltétele: Soukatsui ismerete
Kidou képzettség: 17 pont
Ár: 2.000 ryou


Japán név: Hadou 78: Zangerin
Magyar név: Fényes Körvágás
Leírás: A használó kör alakot ír le a levegőben maga körül a kardjával, ekkor egy kör alakú energiapengét hagy hátra. A kidou aktiválásakor ez a penge elkezd kifelé növekedni, átvágva az útjába kerülő tereptárgyakat vagy éppen az ellenséget, és ha ennyi még nem lenne elég, a végén egy nagy robbanásként fejeződik be.
Kidou képzettség: 18 pont
Ár: 3.500 ryou


Japán név: Hadou 88: Hiryu Gekizoku Shinten Raihou
Magyar név: Repülő Sárkányölő Mennyrázó Dörgő Ágyú
Leírás: A használó nagy széllökést idéz elő lélekenergiájából lézer módjára.
Kidou képzettség: 21 pont
Lélekenergia: 21.000
Ár: 3.500 ryou


Japán név: Hadou 90: Kurohitsugi
Leírás: Egy nagyméretű fekete dobozt hoz létre, amelyet számos fekete lélekenergiából álló dárda szúr át a benne lévő ellenséget összezúzva.
Idézés: A zavarosság szivárgó teteje. Az őrület arcátlan edénye. Felforr, megvon, zsibbad, villog, nem hagy elszundítani. A borzongató acélhercegnő. Az örökké széteső sárbaba. Egyesüljetek! Álljatok ellen! A földet betöltve ismerjétek a gyengeségetek!
Kidou képzettség: 23 pont
Lélekenergia: 30.000
Ár: 4.000 ryou


Japán név: Hadou 91: Senjuu Kouten Taihou
Magyar név: Ezer Kéz Fényes Mennyei Ágyúja
Leírás: Számtalan fénydárda repül egyazon pontba, melyek pusztító robbanásban egyesülnek.
Idézés: Ezer kéz határa, sötétséget megérinteni képtelen tiszteletteljes kezek. A kék eget tükrözni képtelen száguldó kezek. Út, mely fényben sütkérezik, szél, mely feléleszti a parazsat, idő, mely a kettőt együtt megerősíti, ne habozzatok és engedelmeskedjetek az akaratomnak. Fénygolyók, nyolc test, kilenc tárgy, mennyei könyv, elveszett kincs, nagyszerű kerék, szürke erőd tornya. Tüzelés után célozz messze-messze, szóródj fényesen és tisztán.
Kidou képzettség: 23 pont
Lélekenergia: 35.000
Ár: 4.000 ryou


Japán név: Hadou 96: Ittou Kasou
Magyar név: Hamvasztó Penge
Leírás: Egy égett végtagját katalízisként használva, egy hatalmas penge alakú tűzoszlopot tud megidézni a használó, ami rendkívül pusztító hatással bír.
Kidou képzettség: 24 pont
Lélekenergia: 40.000
Ár: 4.500 ryou
Tiltott kidou

HADOU TECHNIKÁK - KITALÁLT

Japán név: Hadou 02: Hibana
Magyar név: Szikra
Leírás: Egy egyszerű technika, ahol is a használó összedörzsöli két ujját (csettint egyet), aminek következtében egy kisebb szikrát idéz meg. Nem olyan erős technika, elsősorban az ellenfél idegesítésére használható, de ügyesen alkalmazva, akár kisebb/gyengébb lidérceket is meg lehet ölni vele.
Kidou képzettség: 1 pont
Ár: 500 ryou


Japán név: Hadou 17: Hebi no Unmei
Magyar név: Kígyó végzete
Leírás: A támadó kezéből indák szabadulnak el, amik körbetekerik az ellenséget és megszorítják azt.
Kidou képzettség: 3 pont
Ár: 1.500 ryou


Japán név: Hadou 44: Kokutan Kou
Magyar név: Fekete kéz
Leírás: Hakuda közben ajánlott használni ezt a módszert. A kezekbe kell összpontosítani a lélekenergiát, majd a kezek elkezdenek feketén lángolni. A használója nem érez fájdalmat, de akihez hozzáér, az igen.
Hatása: A kidou alkalmazása közben a használó +1 hakuda képzettséget kap.
Kidou képzettség: 9 pont
Ár: 2.000 ryou


Japán név: Hadou 45: Kohaku koutetsu
Magyar név: Lélekpengék
Leírás: A használó kezébe gyűjti a lélekenergiáját, majd ellövi azt. A reiatsu pengeszerű formát vesz fel. ami elkezd világítani, majd amikor már eleget gyűjtött ellövi és több tucat penge kezd el az ellenség felé szállni. A pengék száma alapból 30 és minden további ötödik kidoura tett pont után 10 darab adódik hozzá.
Kidou képzettség: 9 pont
Ár: 2.000 ryou


Japán név: Hadou 50: Rei no kuron
Magyar név: Lélekklón
Leírás: A használója klónokat hozhat magából létre, amik ugyan rendelkeznek az eredeti minden képességeivel, de nem olyan erősek. Minél több klónt hoz létre, annál gyengébbek lesznek, egy klón esetén a másolat ereje harmada lesz az eredetiének és 4 körig marad aktív a technika, kettő vagy annál több klón esetén viszont a használó erejének fele oszlik szét egyenlően a klónok között és 3 kör múlva foszlik szerte. Alapból egy klónt tud létrehozni, majd minden további második kidou képzettségre tett pont után egy másolatot lehet létrehozni, tehát 12 pontnál kettőt, 14 pont esetén hármat, stb.
A klónok ugyan rendelkeznek a használó képességeivel, de kardjuk nem képes shikaiba váltani! Egyetlen módja, ha az eredeti zanpakutout kapják a kezükbe, bankaira viszont még így sem képesek! Ha pedig magas pontú technikát akarna a klón használni, amire nem lenne pontja, akkor is tudja használni azt, csak ereje gyengébb lesz, pontjainak értékével fog megegyezni!
Kidou képzettség: 10 pont
Ár: 2.500 ryou


Japán név: Hadou 65: Aka Kou
Magyar név: Vörös Kéz
Leírás: A név kimondása után a shinigami kezein két egymást keresztező vörös kard tetoválás jelenik meg. Ahol a kezeikkel megérintik ellenfelüket, olyan mintha karddal tették volna és vágások keletkeznek rajtuk.
Kidou képzettség: 15 pont
Ár: 3.000 ryou


Japán név: Hadou 66: Yaiba Arashi
Magyar név: Pengevihar
Leírás: A név kimondása után a shinigami tenyeréből apró, újhold alakú lélekenergiapengék "reppenek ki" az ellenfél felé. A cél elérése után a pengék nem külső sérüléseket okoznak, hanem belsőket. A megtámadott egy rövid ideig észre sem veszi a sérülést, majd fokozott fájdalom lép fel.
Kidou képzettség: 15 pont
Ár: 3.000 ryou


Japán név: Hadou 67: Rakurai Tama
Magyar név: Villám Gömb
Leírás: Lélekenergiát kell gyűjteni a kézbe, aminek hatására egy szikrázó, elektromos gömb jelenik meg. Ezt a gömböt közel harcra lehet használni. Ha a használó kellő lélekenergiát használ fel, halálos is lehet.
Kidou képzettség: 16 pont
Ár: 3.000 ryou


Japán név: Hadou 77: Tenjin no kenbu, Zenhansa
Magyar név: Mennyei Isten Kardtánca, Teljes Tükröződés
Leírás: Az ellenfél támadása közben kántálva visszatükrözi a támadást az ellenfélre, lélekenergia kardok formájában, amik az ellenfél testébe hatolnak. A sebzés az eredeti támadás felével egyenlő. Legfeljebb 18 pont erősségű technikákat lehet visszatükrözni.
Kidou képzettség: 18 pont
Ár: 3.500 ryou


Japán név: Hadou 93: Sangai Korihuno
Magyar név: Pusztítás Fekete Tüze
Leírás: Az ellenfélre célozva lehet használni erős koncentráció után, minek hatására bármit elpusztító, fekete tűz jön létre. Hátránya azonban, hogy ha nem használják sikerrel, akkor a használó magát sértheti meg.
Kidou képzettség: 24 pont
Lélekenergia: 40.000
Ár: 4.500 ryou


Japán név: Hadou 95: Kuro Shikyo
Magyar név: Fekete Halál
Leírás: Egy hosszú, fekete energiacsóva hagyja el a támadó kezét. Az ellenséget körbezárja és egy szabályos, fekete kör jelenik meg körülötte. A körben energianyalábok százai támadnak áldozatára, végül a kör szétrobbantja magát. A robbanás előtt vákuum keletkezik, ezzel az alacsonyabb lélekenergiájú lelkek elpusztulnak egy bizonyos hatótávolságon belül.
Kidou képzettség: 23 pont
Lélekenergia: 35. 000
Ár: 4.000 ryou

Karakterlap

Shihouin Yoruichi

Főadmin

Developer :x

Adminisztrátor

*

Hozzászólások: 154

Hírnév: 12

Infó

Tárcában: 4 559 700 ryou

Technikatár
Ajándék küldése


Hovatartozás:
Független

Egyéb hovatartozás:
Nincs

Egyéb hovatartozás:
Nincs

Kapcsolat cimke:
Egyedülálló


  • Profil megtekintése
  • Bleach szerepjáték

Nem elérhető Nem elérhető

Re:Shinigamik technikái
« Válasz #2 Dátum: 2016. Szept. 06, 13:18:31 »
SHUNPO TECHNIKÁK - CANON

Japán név: Shunpo
Magyar név: Villámtánc
Leírás: A shinigamik használják, ami rendkívűl gyors helyváltoztatást tesz lehetővé kis távolságon belül.
Ár: Ingyenes


Japán név: Shunpo Tangeki
Magyar név: Kis Shunpo Támadás
Leírás: Shunpo technika, aminél a használó gyorsaságát használja fel, hogy nála lassabb ellenfeleket megtámadjon, majd mögöttük megjelenjen. Legfeljebb két célpont megtámadására alkalmas, akik közel tartózkodnak egymáshoz. A támadások (ütések vagy vágások) ereje nem olyan nagy, hiszen ez a technika a gyorsaságra alapszik, nem pedig az erőre. Ha a célpontok valamelyike is gyorsabb a használónál, ő könnyedén átlát a támadáson és lehetősége lehet kivédeni az érkező támadást.
Shunpo képzettség: 6 pont
Ár: 2.000 ryou


Japán név: -
Magyar név: Klóntechnika
Leírás: A használó valósághűnek tűnő klónokat hozhat létre maga körül egy rövid időre (számuk a gyorsaságtól függ), melyekkel megtévesztheti és megzavarhatja ellenfelét. A klónok érintésre szertefoszlanak. 9 pont felett minden shunpóra tett pont után egy klón idézhető meg, így összesen 16 másolat hozható létre ezzel a shunpo technikával.
Shunpo képzettség: 9 pont
Ár: 2.000 ryou


Japán név: Shunpo Chougeki
Magyar név: Nagy Shunpo Támadás
Leírás: A Shunpo Tangeki fejlettebb változata, ahol is a használó még több ellenfelet tud megtámadni gyors csapásaival és már nem is kell annyira közel lenniük a célpontoknak egymáshoz. Elődjéhez hasonlóan itt is gyorsabbnak kell lennie a célpontjainál, de támadások ebben az esetben erősebbek és nagyobb a technika hatóköre is nagyobb.
Feltétele: Shunpo Tangeki ismerete
Shunpo képzettség: 12 pont
Ár: 1.500 ryou


Japán név: Utsusemi
Magyar név: A kabóca vedlése
Leírás: Lehetővé teszi egy utókép hátrahagyását a villámtánc használatát követően, melynek viselkedése teljesen valósághű, akár még sérülést is elszenvedhet, miközben a használója valójában sértetlen.
Shunpo képzettség: 13 pont
Ár: 2.500 ryou


Japán név: Senka
Magyar név: Villámvirágzás
Leírás: Ezzel a technikával a használó villámtánccal az ellenfele mögé kerül és egyetlen mozdulattal átvágja és megsemmisíti az áldozat Saketsuját és Hakusuiját, a két pontot amely a lélekenergia használatáért felelős, ezáltal elvéve a szenvedő fél erejét.
Shunpo képzettség: 17 pont
Ár: 3.000 ryou



SHUNPO TECHNIKÁK - KITALÁLT

Japán név: Kanashibari
Magyar név: Paralízis
Leírás: Egy shunpo alapokra helyezett technika, melynek célja az ellenség mozgásképtelenné tétele. Használója néhány gyors egymásutánban végrehajtott csapással vágja el az áldozat izmait a végtagjaiban, de a szenvedő fél számára olyan, mintha egyszerre kapná az összes vágást.
Shunpo képzettség: 5 pont
Ár: 2.000 ryou


Japán név: Seikyomai
Magyar név: Haláltánc
Leírás: Egy támadás, amely a gyorsaságra és a pontosságra épít. Csupán gyengébb ellenfelek ellen hatásos, az azonos szintűek vagy erősebbek láthatják a mozdulatot, ennek köszönhetően védekezhetnek is ellene. A használó shunpója segítségével, szemmel követhetetlen sebességgel rohamozza meg az ellenséget, aki csupán egy pillanatnyi széllökést érzékel. Ezen idő alatt három szúrás éri a testet, minimális külső sérüléssel, azonban annál nagyobb belső pusztítással. Az első frontálisan érkezik és az áldozat gyomra a cél. A találatot követően egy fordulat kíséretében a jobb oldal kerül a célkeresztbe, ahol egy újabb döfés kíséretében a máj roncsolódik. Lezárásként a penge hátulról a tüdőbe mélyed, ezzel fejezve be a „táncot”. Szakképzett ellátás hiányában a sérülések súlyos belső vérzést, s végül halált okoznak.
Shunpo képzettség: 7 pont
Ár: 2.500 ryou

Karakterlap

Shihouin Yoruichi

Főadmin

Developer :x

Adminisztrátor

*

Hozzászólások: 154

Hírnév: 12

Infó

Tárcában: 4 559 700 ryou

Technikatár
Ajándék küldése


Hovatartozás:
Független

Egyéb hovatartozás:
Nincs

Egyéb hovatartozás:
Nincs

Kapcsolat cimke:
Egyedülálló


  • Profil megtekintése
  • Bleach szerepjáték

Nem elérhető Nem elérhető

Re:Shinigamik technikái
« Válasz #3 Dátum: 2016. Szept. 06, 13:20:58 »
A 4. osztag tagjai számára az összes technika ingyenes

GYÓGYÍTÓ TECHNIKÁK - CANON

Japán név: Keikatsu
Magyar név: Megsegített győztes
Leírás: Alapvető gyógyító technika, amit elsősorban a 4. osztagosok használnak. A technika alkalmazása közben zöld fény veszi körbe a használó kezét, így tudhatjuk, hogy aktív a gyógyítás folyamatban van. Ezzel a technikával először a sérült lélekenergiáját pótoljuk ki és csak ezután kezd el a sérült lélekenergiája a használóéval rendbe hozni a sérült testén lévő egyszerűbb sebeket. Bonyolultabb sérülések gyógyítására is alkalmas, de azokhoz sokkal több időre van szüksége a használónak.
Kidou képzettség: 3 pont
Ár: 1.500 ryou


Japán név: Goyougai
Magyar név: Ötfalú fenntartó fedezék
Leírás: Ötszögletű narancsszínű erőtér, mellyel stabilan lehet tartani egy súlyos sérült állapotát amíg segítség nem érkezik.
Kidou képzettség: 6 pont
Ár: 2.000 ryou


Japán név: Kokkai
Magyar név: -
Leírás: Ezzel a technikával a használó képes másokon megszüntetni a bénulásos sérüléseket, ilyen például, ha valaki szervezetébe méreg kerül, vagy például, ha egy villám alapú technika miatt megbénul a teste. A technika alkalmazása alatt a használó keze sárga fényben izzik, míg véget nem ér a gyógyítás.
Kidou képzettség: 8 pont
Ár: 2.000 ryou


Japán név: Meiyu
Magyar név: Ragyogó gyógyítás
Leírás: Ez a gyógyító technika lehetővé teszi öt sérült gyógyítását egyszerre egy kis területen belül.
Kidou képzettség: 9 pont
Ár: 2.000 ryou


Japán név: Shikuuka
Magyar név: -
Leírás: Magas szintű gyógyító technika a 4. osztagosok számára. A technika alkalmazása közben zöldes-sárgás fény veszi körbe a használó kezét, miközben a Keikatsuhoz hasonlóan, gyógyítja a beteget, de annál sokkal többet tesz. Szinte mindent meg tud gyógyítani, ami szintjének megfelelő, legyen az égési, fagyási sérülés vagy mérgezés. A legsúlyosabb sérülések gyógyítására is alkalmas lehet, ha elég időt rászánunk, de kisebb sérüléseket sokkal gyorsabban gyógyít, mint a Keikatsu.
Feltétele: Keikatsu ismerete
Kidou képzettség: 12 pont
Ár: 2.000 ryou



GYÓGYÍTÓ TECHNIKÁK - KITALÁLT

Japán név: Nabiku ágy
Magyar név: Lebegtető ágy
Leírás: Ha a harctérről el kell szállítani egy sérültet, ez az ágy tökéletesen súlytalanná teszi a beteget, így esetleges gerincsérüléseknél is használható.
Kidou képzettség: 1 pont
Ár: Ingyenes


Japán név: Kurenai ribon
Magyar név: Mélyvörös szalag
Leírás: Kisebb sebeket lehet meggyógyítani ezzel a kidou-val. Hatásos módszer, bár enyhe fájdalommal jár. A használó lélekenergiájának egy része vörös szalagként jelenik meg, majd a sebesült felületre tekeredik egyre szorosabban, végül „beleolvad” a sebbe, ezzel eltüntetve azt.
Kidou képzettség: 1 pont
Ár: 500 ryou


Japán név: Shikenhou
Magyar név: Elemzés
Leírás: Azt hiszem ez utal a felhasználására is, ez a technika ugyanis képes megmondani, hogy egy sérülést fegyver, kidou, valamelyik bounto vagy arrancar technika okozta-e. Valójában a használatakor egyszerűen a kezünket kell a seb fölé tenni, majd egy arany színű villanást követően megállapítható a sérülés okozójának pontos fajtája. Valamint, ha a sebben méreg van, azt is kijelzi.
Kidou képzettség: 1 pont
Ár: 1.000 ryou


Japán név: Washiboushi
Magyar név: Sasszem
Leírás: A név elmondása után a felhasználó látása megerősödik, úgymond, rövid ideig képes lesz "felnagyítani" az alany testének felületeit, hogy akár a legapróbb sérüléseket is észrevegye.
Kidou képzettség: 2 pont
Ár: 1.500 ryou


Japán név: Neonranpu gurabu
Magyar név: Neonfényű kesztyű
Leírás: A név elhangzása után a felhasználó kezét valóban egy neonzölden világító kesztyű jelenik meg, mely segítségével lélekenergiát képesek elszívni - persze nem világrengető mennyiségben - az alanyból, hogy szükség esetén másba juttathassák.
Kidou képzettség: 3 pont
Ár: 1.500 ryou


Japán név: Kaisou
Magyar név: Rangsor
Leírás: Ezt a technikát több súlyos sérült esetén érdemes használni, mivel egy 1-től 10-ig terjedő speciális skálán megállapítja mennyire súlyosak az egyének sérülései, és még mennyi időt bírnának ki ellátás nélkül a sebesültek. Ha egyszerre kell ellátni mondjuk 5 vagy több embert, akkor a technika segítségével képesek azonnal megtalálni a legrosszabb állapotban lévőt. Valamint további előnye, hogy az alkalmazó lélekenergiájának erősségétől függően képes a többi sebesültet is kis mértékben gyógyítani.
Kidou képzettség: 6 pont
Ár: 1.500 ryou


Japán név: Kara
Magyar név: Burok
Leírás: Ezt a technikát súlyosabb mérgezéses eseteknél használják csak, de megvan a maga veszélye is. A technika a testbe jutott mérget képes összegyűjteni, valamint egy különleges burkon belül elraktározni. Ez a burok semlegesíti is a mérget, de ahhoz több napnyi időre van szüksége, és az alatt nem érheti sérülés, vagy egyszerűen kipukkad újra szétengedve tartalmát. Másik hátulütője, hogy a test nem bírja ki túl sokszor egymás után az alkalmazását, ezért óvatosan kell vele bánni.
Kidou képzettség: 7 pont
Ár: 2.000 ryou


Japán név: Gouka boppatsu
Magyar név: Fénykitörés
Leírás: Magas szintű gyógyító technika, mely lehetővé teszi, hogy egyszerre több személyt is meg lehessen egy időben gyógyítani. Használatához két személy kell. Lényege, hogy a technika használója és társa egy fénylő lánccal a gerincükből kiindulva összekapcsolódnak. (A magasabb lélekenergiával rendelkező egyén lesz az adó és a kisebb a közvetítő.) Ezt követően mindkettejük kezében megjelenik egy fénylő kréta, mellyel le kell rajzolni egy kört az áldozatok körül. Ez a kör maximum 10 méteres lehet. Amint a kör elkészül és a használó társával együtt beáll a közepére megindul a gyógyítás (fénylő felizzás a körsugarán belül), ami azzal jár, hogy az adó hatalmas lélekenergiát szabadít fel. A közvetítő ügyel arra, hogy ennek továbbítása egyenletes legyen. Minél magasabb az adó, vagyis a használó lélekenergiája, annál nagyobb mértékű a tömeggyógyítás. Ennek a technikának a használata rendkívül veszélyes, hiszen ha megzavarják a folyamatot, illetve a reiatsuáramoltatás nem egyenletes, akkor a körön belül gyógyítás helyett detonáció zajlik le.
Kidou képzettség: 15 pont
Ár: 3.000 ryou

Karakterlap

Shihouin Yoruichi

Főadmin

Developer :x

Adminisztrátor

*

Hozzászólások: 154

Hírnév: 12

Infó

Tárcában: 4 559 700 ryou

Technikatár
Ajándék küldése


Hovatartozás:
Független

Egyéb hovatartozás:
Nincs

Egyéb hovatartozás:
Nincs

Kapcsolat cimke:
Egyedülálló


  • Profil megtekintése
  • Bleach szerepjáték

Nem elérhető Nem elérhető

Re:Shinigamik technikái
« Válasz #4 Dátum: 2016. Szept. 06, 13:21:35 »
EGYÉB TECHNIKÁK - CANON

Japán név: Konsou
Magyar név: Lélektemetés
Leírás: Ezt végzi el minden shinigami, amikor lelkeket küld Soul Societybe.
Ár: Alap technika


Név: Lélekenergia Gömb
Leírás: Szinte a legegyszerűbb, kezdetleges kidounak tűnő technika, ahol is a használó az egyik kezébe koncentrálja a lélekenergiáját, amivel létrehoz egy sűrített lélekenergiából álló, fehér gömböt.
Kidou képzettség: 1 pont
Ár: Alap technika


Japán név: Kekkai
Magyar név: Akadály
Leírás: Alapvető pajzstechnika, ahol is a használó lélekenergiáját összpontosítja egy helyre, létrehozva egy szilárd, narancssárga védőfalat. Létrehozása alacsony szinten időigényes, így minden irányból védelmet létrehozni a harc hevében szinte lehetetlen, egy iránnyal viszont még meg tud birkózni egy alacsony szintű harcos is.
Kidou képzettség: 3 pont
Ár: Alap technika


Japán név: Fuu
Magyar név: Pecsét
Leírás: Alapvető pecséttechnika, ami hasonló a kekkaiokhoz, csak erősebb és sokkal több előkészületet igényel. A pecsétek arra valók, hogy el lehessen zárni az erős és veszélyes tárgyakat/ereklyéket vagy pedig személyeket. Utóbbi esetben ajánlatos mozgásképtelenné tenni a célpontot, mivel mozgó célponton a pecsét kevésbé jön létre. Alacsony szinten (kb. 10 pont alatt) itt sem lehet sok mindent kezdeni a technikával, mivel nagyon sok időt vesz igénybe, hogy elzárjunk valamit/valakit, nem is tanácsos egyedül megpróbálni egy erősebb ellenfélen használni, mert nem fog sikerülni. De ha többen összefognak és közösen hoznak létre egy pecsétet, akkor lerövidíthetik ezt az időt, viszont így is nagy koncentrációra van hozzá szükség, hogy ezt többen használva sikeresen végre lehessen hajtani. Viszont alacsony szinten még ha többen is készítenek egy pecsétet, még mindig nem tanácsos erősebb ellenfélen alkalmazni, sokkal magasabb képzettség ajánlott hozzá. Ha jól összerakott pecséteket hoznak létre képzettebb használók, akkor azokat elég nehéz is megtörni, hogy hozzá lehessen férni az elzárt személyhez vagy tárgyhoz.
Kidou képzettség: 6 pont
Ár: Alap technika


Japán név: Hakufuku
Magyar név: Fehér kúszás
Leírás: A célpont körül virágszirmok jelennek meg, majd ha a használó szemébe néz, az áldozat eszméletét veszti.
Kidou képzettség: 4 pont
Ár: 1.500 ryou


Japán név: Juugeki Byakurai
Magyar név: Tüzes fehér villám
Leírás: A Hadou #4 módosított, erősebb változata. Használatakor egy vöröslő villám távozik az ujjakból.
Kidou képzettség: 4 pont
Ár: 1.500 ryou


Japán név: Kongoubaku
Magyar név: Pusztító robbanás
Leírás: Vörös, gömb alakú energiatámadás, ereje hasonló a Soukatsuihoz.
Kidou képzettség: 5 pont
Ár: 1.500 ryou


Japán név: Inemuri
Magyar név: Kényszerített szundikálás
Leírás: Altatásra szolgáló technika. Végrehajtásához el kell húzni a célpont arca előtt a kezet, és az mély álomba szenderül.
Kidou képzettség: 6 pont
Ár: 2.000 ryou


Japán név: Gaki Rekkou
Magyar név: Dühöngő Fényagyarak
Leírás: Egy energiakarikát hoz létre, mely számos zöld sugárral támadja az ellenfelet.
Kidou képzettség: 7 pont
Ár: 2.000 ryou


Japán név: Shimoku
Magyar név: Lila Fa
Leírás: A használónak egy célpontra kell koncentrálnia, akinek lábánál egy lila virágszerű növény bújik ki a földből, ami egy fajta gyengébb mérget áraszt magából. Miután megmérgezte célpontját a bőrén keresztül, elhervad és szépen lassan gyengíti a megmérgezett célpontot.
Kidou képzettség: 5 pont
Ár: 1.500 ryou


Japán név: Katsujumei
Magyar név: -
Leírás: Ennél a technikánál a használó körül pár méterre méregzöld virágszerű növények nőnek ki a földből, megmérgezve mindenkit a közelben, akinek nem sikerült elkerülnie.
Feltétele: Shimoku ismerete
Kidou képzettség: 8 pont
Ár: 2.500 ryou


Japán név: Soueigeki
Magyar név: Kék Havas-eső Támadás
Leírás: Kis erejű jéghullám, ami valamennyire megfagyasztja a célpontot érintkezéskor.
Kidou képzettség: 5 pont
Ár: 1.500 ryou


Japán név: Shihyousen
Magyar név: -
Leírás: Jégpengék jelennek meg a levegőben a használó körül, amit a célpont(ok)ra tud küldeni.
Kidou képzettség: 9 pont
Ár: 2.000 ryou


Japán név: Hyouga Seiran
Magyar név: Viharos Jégpermet
Leírás: Nagy erejű jéghullám, megfagyasztja az áldozatot és környezetét is. Akár Menos Grandék ellen is hatásos lehet.
Kidou képzettség: 11 pont
Ár: 2.500 ryou


Japán név: Noren Mekuri
Magyar név: Függönyelhúzás
Leírás: Amennyiben a használó felismeri, hogy egy illúzió hatása alatt áll, egyszerűen félrehúzhatja a hallucinációt, mint egy függönyt ennek a technikának a segítségével.
Kidou képzettség: 12 pont
Ár: 2.500 ryou


Japán név: Shibireyubi
Magyar név: Zsibbasztó Ujj
Leírás: A használó az áldozat arca elé rakja az ujját, majd egy kis fehér energia fénylik fel. Az áldozat ennek következtében harcképtelen válik és a földre zuhan. Még eszméleténél van, de képtelen megmozdulni. Ez egy nagyon erős bakudou és nehéz is használni. Hátránya, hogy közel kell kerülni az áldozathoz, hogy használni tudjuk.
Kidou képzettség: 12 pont
Ár: 2.500 ryou


Japán név: Kuukanten’i
Magyar név: Térbeli elmozdítás
Leírás: A technika használatával egy adott objektum vagy akár aktív kidou technika helyzetét lehet áthelyezni.
Kidou képzettség: 14 pont
Ár: 3.000 ryou
Tiltott kidou!


Japán név: Jikanteishi
Magyar név: Múlandó pangás
Leírás: Egy adott területen belül képes megállítani az idő múlását. Használata törvénysértésnek minősül.
Kidou képzettség: 20 pont
Lélekenergia: 20.000
Ár: 4.500 ryou
Tiltott kidou!


Japán név: Sentan Hakuja
Magyar név: Ezer Csavarodó Fehér Kígyó
Leírás: Egy fehér szövetdarab kezd el tekeredni egy kisebb területen belül a használó körül. A szövet később egyre szükülni kezd, majd egy fehér villanás kíséretében képes elteleportálni a használót és a körülötte lévőket.
Kidou képzettség: 16 pont
Ár: 3.000 ryou
Tiltott kidou!


Japán név: Shunkou
Magyar név: Villámcsapás
Leírás: A Hakuda és a Kidou keveréke, egy nagyon nehezen elsajátítható, de nagyon fejlett technika. A használója képes a kidout a teste köré vonni és szabadon irányítani azt, és ezzel erősebbé tenni az ütéseit és rúgásait. A képesség segítségével akár egy kidou-pajzsot is lehet a test köré vonni, mellyel akár puszta kézzel is meg lehet állítani egy pengét anélkül, hogy az a bőrfelülethez érne, és így sérülést okozna.
Hatás: Minden 5. kidoura tett pont után +1 hakuda bónuszt ad. Maximum +5 pont jár használata közben.
Hakuda képzettség: 13 pont
Kidou képzettség: 15 pont
Lélekenergia: 20.000 LP
Ár: 6.500 ryou
Kikötések:
  • Nem használható együtt a Hadou #44 - Kokutan Kou kidouval, se a Suji Ampurifaia (Izomnövelő) nevű eszközzel.
  • Admini engedély és pályázat szükséges!
Japán név: Hanki
Magyar név: Ellentét démon
Leírás: Olyan shunkou technika, mely a másik kidou alapú támadásainak erejét teljes egészében nullázza, ha ugyanakkora szellemi energiát használnak hozzá, mint a támadáshoz.
Ár: 1.000 ryou
Kikötés: Csak 2. osztagos múlttal lehet megvásárolni!


ERŐTEREK, PAJZSOK - CANON

Japán név: El Escudo
Magyar név: Pajzs
Leírás: Különösebb koncentráció nélkül aktiválható falszerű kidoupajzs, mely legfeljebb gyengébb shikai-szintű támadásokat képes hatástalanítani.
Kidou képzettség: 3 pont
Ár: 1.500 ryou


Japán név: Hako Okuri
Magyar név: Búcsúajándék
Leírás: Narancssárga erőteret képező kidou, melyet egy objektum köré megidézve az teleportálható válik ahová csak a használó akarja.
Kidou képzettség: 9 pont
Ár: 2.000 ryou
Tiltott kidou


Japán név: Shiji no Saimon
Magyar név: Négy Szörny Kapuja
Leírás: Ryubi no Jomon, Koko no Jomon, Kikai no Jomon és Hoyoku no Jomon technikák kombinálásával hoz létre egy erős, téglalap-alakú, börtönszerű erőteret.
Feltétele: Ryubi no Jomon, Koko no Jomon, Kikai no Jomon, Hoyoku no Jomon
Kidou képzettség: 21 pont


Japán név: Kikai no Jomon
Magyar név: Teknőspáncél Kapu
Leírás: Olyan pajzs, mely kicsi méh-sejt szerkezetű hatszögekből épül fel. Ryubi no Jomonnal, Koko no Jomonnal és Hoyoku no Jomonnal együtt alkotják a Shiji no Saimon technikát.
Kidou képzettség: 8 pont
Ár: 2.000 ryou


Japán név: Koko no Jomon
Magyar név: Tigrisagyar Kapu
Leírás: Egy vízimalom alakú pajzsot hoz létre, melynek belsejét ki lehet nyitni, lehetővé téve a pajzson keresztül való támadást. Ryubi no Jomonnal, Kikai no Jomonnal és Hoyoku no Jomonnal együtt alkotják a Shiji no Saimon technikát.
Kidou képzettség: 9 pont
Ár: 2.000 ryou


Japán név: Hoyoku no Jomon
Magyar név: Főnixszárny Kapu
Leírás: Egy obeliszkből és számos pallóból álló lámpabúra szerű alakzatot hoz létre, mely egy madárfiókát betakaró szárnyra emlékeztet. Ryubi no Jomonnal, Koko no Jomonnal és Kikai no Jomonnal együtt alkotják a Shiji no Saimon technikát.
Kidou képzettség: 11 pont
Ár: 2.500 ryou


Japán név: Ryubi no Jomon
Magyar név: Sárkányfarok Kapu
Leírás: Több tucat hatalmas oszlopot idéz meg, mely elválasztja használóját ellenfelétől. Koko no Jomonnal, Kikai no Jomonnal és Hoyoku no Jomonnal együtt alkotják a Shiji no Saimon technikát.
Kidou képzettség: 13 pont
Ár: 2.500 ryou


Japán név: Kyoumon
Magyar név: Tükör ajtó
Leírás: Egy szobát elzár a külvilágtól, így oda nem lehet belépni. De belülről könnyen ki lehet jönni.
Kidou képzettség: 11 pont
Ár: 2.500 ryou


Japán név: Millón Escudo
Magyar név: Millió pajzs
Leírás: Erőteljes pajzs, mely szabadon elhelyezhető a test bármely részén. Ha azt a testrészt támadás éri, a védelem aktiválódik és egy hatszögű pajzs formáját veszi fel. Akár bankai-szintű támadást is képes blokkolni.
Kidou képzettség: 11 pont
Ár: 2.500 ryou


Japán név: Niji Shougai
Magyar név: Szivárvány Akadály
Leírás: Egy láthatatlan erőtér, aminek szivárvány színét csak akkor látjuk, ha megérintjük. Ehhez a kidouhoz kézjelek is szükségesek, így gyorsabban létre lehet hozni, ha egy területet meg akarunk védeni a behatolóktól. Bár valamennyivel tovább tart, de ezzel a technikával az erőtéren belül lévő személyeket vagy objektumokat is el lehet rejteni a kíváncsi szemektől.
Kidou képzettség: 14 pont
Ár: 3.000 ryou


Japán név: Yuueki kodoku
Magyar név: Jótékony magány
Leírás: Ezzel a magas szintű kidouval megakadályozható, hogy bárki vagy bármi behatoljon a használó fejébe. Kitűnő védelmet nyújt illúzió-alapú vagy az elmét és érzékeket támadó technikák ellen.
Kidou képzettség: 15 pont
Ár: 3.000 ryou


Japán név: Shisou Kekkai
Magyar név: Négyszögű Temető Börtön
Leírás: Négy lándzsa segítségével a technika csapdába ejti a végtagokat. Az áldozat ezután a levegőbe emelkedik, és egy fekete, koporsószerű, láncokkal körbetekert doboz foglya lesz, melyet végül a négy lándzsa átszúr.
Kidou képzettség: 15 pont
Lélekenergia: 15.000 LP
Ár: 3.000 ryou


Japán név: Roppou Fuujin
Magyar név: Hexagon pecsétformáció
Leírás: Erős, zöld színű pajzskalitkát hoz létre a célpont körül, mely fogva tartja azt. Ereje egy 70-es bakudou környékén lehet.
Kidou képzettség: 17 pont
Ár: 3.000 ryou


Japán név: Fuusatsu Kakei
Magyar név: Gyilkos bűnbánó tűzpecsét
Leírás: A kidou bilincsszerű pecséteket hoz létre az áldozat tenyere felett, mely blokkolja a reiatsuáramlást. A célpontot végül a saját lélekenergiája söpri el a keletkező robbanásban. Nehéz feltűnés nélkül elhelyezni az ellenségen, emiatt célszerű egy másik kidouba beépíteni.
Kidou képzettség: 18 pont
Lélekenergia: 25.000 LP
Ár: 3.500 ryou


Japán név: Standingu Obeeshon
Magyar név: Tapsvihar
Leírás: Ezzel a kidouval a használó egy erőteret képez a célpont valamely testrészére, majd az erőteret eltávolítja a testről, benne a fogságba ejtett testrésszel.
Kidou képzettség: 18 pont
Lélekenergia: 25.000 LP
Ár: 3.500 ryou
Tiltott kidou


Japán név: Gokakusui
Magyar név: Ötszögű Piramis
Leírás: Egy erőteljes ötszög alapú piramis formájú akadály, ami megvédi a benne tartózkodó(ka)t, de a használónak egy helyben kell maradnia a kidou közepén, hogy fenntartsa a védelmet.
Kidou képzettség: 20 pont
Ár: 3.500 ryou


Japán név: Hachigyou Sougai
Magyar név: Nyolcpontú Ikerszirt
Leírás: Olyan erőtér, mely a lefedett területet teljesen elzárja a külvilágtól, mintha nem is létezne. Ezt az erőteret shinigami kidou sem tudja áttörni.
Kidou képzettség: 23 pont
Lélekenergia: 30.000
Ár: 4.500 ryou


EGYÉB TECHNIKÁK - KITALÁLT

Japán név: Hari (鍼)
Magyar név: Akupunktúrás tű
Leírás: Ezzel a technikával a használó a lélekenergiájából képes létrehozni vékony tűket. Ezekkel a tűkkel bár nem lehet valós sebzést produkálni, viszont így is van némi veszélye, amire a használónak oda kell figyelnie. Ilyen például, hogy a tű kifejti a hatását, vagy csak díszként fog az alanyon fityegni. Emellett maga a lélekenergia is veszélyforrás, hiszen hogyha nem tiszta, jóakaratú energiát alkalmaz a használó, akkor megmérgezheti akaratán kívül az alany lélekenergiáját, ezért fontos, hogy a használó, mikor alkalmazza a technikát, akkor nyugodt és jó szándékú legyen. Bár a mérgezés annyiban kimerül, hogy rosszul érzi magát az alany egy rövid ideig, ami lehet hányinger szédülés, vagy bármi hasonló.
A megidézett tűk önmaguktól képesek az alany állapotának javítására legjobban alkalmas pontokat megtalálni.
I. szintű használat: négy tűt és három pontonként még kettő tűt lehet megidézni, valamint 25-50% esély még mindig van arra, hogy puszta ékszer lesz a tűkből.
II. szintű használat: ehhez már legalább 20 pontos Kidou képzettség van szükség, ekkor az alap négy tűhöz három pontonként még öt tű idézhető meg, ekkor már 0-25% esély van arra, hogy lényegében hatástalan marad a technika.
Kidou képzettség: 10 pont
Kikötés: II. szintű használatához 20 pontos Kidou képzettségre van szükség.
Ár: 2.500 ryou


9. OSZTAG TECHNIKÁI - KITALÁLT

Japán név: Kyōfū
Magyar név: Erős Szél
Leírás: A használó kezének egy suhintásával sarló alakú szélpengét tud küldeni célpontjára.
Kidou képzettség: 2 pont
Ár: 1.000 ryou


Japán név: Suikan
Magyar név: Vízcső
Leírás: A használó kezéből egy vízsugarat képes ezzel a technikával kilőni.
Kidou képzettség: 2 pont
Ár: 1.000 ryou


Japán név: Kyokkyūtai
Magyar név: Üres Gömb
Leírás: Első ránézésre egy egyszerű, fehér, kavargó energia gömbnek tűnik és akik nem ismerik valószínűleg nem becsülik valami nagyra a technikát, de ennek ellenére sok lehetőség van ebben a gömbben. A technika igazi valója ugyanis nem látszik egyből, mert még nincs kész. Ezt a gömböt ugyanis még fel kell tölteni egy adott elemmel, tűzzel, vízzel, földdel, széllel vagy villámmal. Ezt meg lehet tenni a természetben található formájával, vagy pedig egy saját elemi technikával is (ellenség technikájával nem!). Ezután a gömb felveszi az adott elem tulajdonságait és ekkor kerül ellőhető formába.
Kidou képzettség: 3 pont
Ár: 1.500 ryou

Karakterlap

Shihouin Yoruichi

Főadmin

Developer :x

Adminisztrátor

*

Hozzászólások: 154

Hírnév: 12

Infó

Tárcában: 4 559 700 ryou

Technikatár
Ajándék küldése


Hovatartozás:
Független

Egyéb hovatartozás:
Nincs

Egyéb hovatartozás:
Nincs

Kapcsolat cimke:
Egyedülálló


  • Profil megtekintése
  • Bleach szerepjáték

Nem elérhető Nem elérhető

Re:Shinigamik technikái
« Válasz #5 Dátum: 2016. Szept. 06, 13:22:29 »
A 12. osztagosoknak jár 5 ingyenes eszköz/technika (Shimoku, Katsujumei a választhatók) A választottak közül csak egy bónuszt adó eszköz lehet!

TALÁLMÁNYOK - CANON

Japán név: nincs
Magyar név: Felfújható gigai
Leírás: Ez az Urahara Kisuke által feltalált póttest remekül használható harcban csaliként. Felfújása után önálló életre kel, ám roppantul nehéz irányítani, és ha találatot kap, egyszerűen kipukkad.
Ár: 500 ryou


Japán név: nincs
Magyar név: Anti-hierro páncél
Leírás: Végtagokra csatolható fehér színű páncélzat, mely elég erős ahhoz, hogy segítségével át lehessen ütni egy arrancar hierróján. Az eszköz emellett megóvja az érintett testrészt a sérülésektől, még akkor is, ha maga a páncél összetörik közben. Urahara Kisuke találmánya.
Hatás: Minden második hakuda képzettség után semlegesít egy hierro képzettséget. Például egy hat pontos hakuda és egy hét pontos hierro találkozásánál négy pontosra csökkenti a hierrót.
Ár: 1.500 ryou


Japán név: Hojiku-Zai
Magyar név: Húsfoltozó szérum
Leírás: Ez a Kurotsuchi Mayuri által feltalált zöldes színű folyadék képes regenerálni akár egy elvesztett végtagot is néhány másodperc alatt a sérülés helyére injekciózva. Használata erős fájdalommal jár. Egy adag kétszeri használatra elegendő.
Ár: 2.000 ryou


Japán név: nincs
Magyar név: Anti-arrancar akna
Leírás: Egy Kurotsuchi Mayuri által feltalált taposóakna, mely ha arrancar lélekenergiát érzékel a közelében, hatalmas detonáció kíséretében felrobban. A pusztító ereje képes súlyosan megsebesíteni egy espada-szintű arrancart is, feltéve ha az nem használja a resurrecciónját.
Ár: 3.000 ryou


Japán név: nincs
Magyar név: Reiatsu-elrejtő köpeny
Leírás: Az Urahara Kisuke által feltalált sötét, csuklyás köpeny képes teljesen elrejteni használója lélekenergiáját, aki így akár kidou használata nélkül is rejtve tud maradni. Azonban a démonmágiával ellentétben vizuális rejteket nem nyújt.
Ár: 3.000 ryou
Kikötés: Engedély szükséges!


TALÁLMÁNYOK - KITALÁLT

Név: Holokommunikátor
Leírás: Kimondottan a 12. osztag tagjai számára, egyedi kivitelben elkészített kommunikációs felszerelés. Az osztag minden tagja számára rendelkezésre áll egy olyan tárgy képében, amit mindenhova magával tud vinni. A találmány kizárólagos célja, hogy megkönnyítse az osztag tagjai számára az egymás közötti kommunikációt: elég hangosan kimondani, melyik osztagtaggal kíván a shinigami beszélgetést kezdeményezni, és az illető kommunikátora kivetíti a híváskezdeményező hologramját maga elé - természetesen ugyanez fordítva is működik, tehát a hívott fél hologramja is megjelenik a kezdeményező előtt.
Ár: nem megvásárolható, 12. tagjainak INGYENES

Japán név: Kidou Ampu
Magyar név: Kidou Erősítő
Leírás: Egy apró medál, amit a kézre lehet szíjazni, s felerősíti a Kidoukat.
Ár: 1.000 ryou
Hatás: minden harmadik kidou képzettség után ad +1 pontot ezen képzettségre. Így egy 6 pontos kidou képzettséggel rendelkező karakter 8 pont kidouval fog rendelkezni.
Maximum +2 pontot ad.



Japán név: Juuniji hikaku benjo
Magyar név: Éjféli bőrruha
Leírás: Egy fekete színű, magasított nyakkal rendelkező kezes - lábas ruha, mely tapad a testre. Növeli az alany mozgásának könnyedségét, és olyan kisugárzással bír, mely csökkenti a sebezhetőséget- kisebb ellenállást fejt ki a közelgő penge hatására.
Ár: nem megvásárolható, 2. osztag tagjainak INGYENES
Hatás: minden második shunpo pont után ad +1 pont shunpo képzettséget. Így egy 6 shunpo képzettséggel rendelkező shinigami a ruha viselése miatt egy 9 shunpo képzettséggel rendelkező shinigami sebességét éri el.
Maximum +3 pontot ad.

Kikötés: nem használható vele más shunpo bónuszt adó felszerelés (kivéve Onmitsukidou ereklye)


Japán név: Shunpo ampu
Leírás: A kidou ampuhoz hasonlóan működik. A lábakra csatolható pánt serkenti a lélekenergia áramlását, ezáltal megnövelve sebességüket.
Ár: 2.500 ryou
Hatás: Minden harmadik shunpo pont után ad +1 pontot. Így egy 6 shunpo pontos karakter sebessége 8-asra növekedik.
Maximum +3 pontot ad.



Japán név: Mikakedaoshi eri
Magyar név: Megtévesztő nyakpánt
Leírás: A 12. osztag által kifejleszett, inkább felszerelésnek mondható dolog, amit ha az ember a nyakára tesz, akkor a hollowokéhoz hasonló lélekenergiát fog árasztani magából. A megfigyelő küldetéseken részt vevő tisztek biztonsága ihlette.
Ár: 1.000 ryou


Japán név: Narau hari
Magyar név: Követő tűk
Leírás: Apró, szinte észrevehetetlen szerkezetek, amelyekkel meg lehet jelölni bármilyen élő organizmust. Reagál az alany lélekenergiájára, és ezt felhasználva küld jeleket, amiket egy speciális radar vesz. Csak az emberi világ és Soul Society között működik teljesen, hisz' Hueco Mundoba még nem sikerült átjárót nyitni.
Ár: 500 ryou


Japán név: Iremono
Magyar név: Gyűjtő edény
Leírás: Az ellenfél reiatsuját lehet belegyűjteni, később elemezni a laboratóriumban. Adatgyűjtéseknél kiváló.
Ár: 500 ryou


Japán név: Seikei papetto
Magyar név: Élő bábú
Leírás: A tanoncok segítésére alkalmas eszköz. Ez a bábu vissza is támad, így ha nem találnak maguknak ellenfelet, akkor tudnak gyakorolni. Nagyon kezdő shinigamik első küldetésén elterelésnek is használhatják, hiszen egy csapkodó bábú megzavarhatja az ellent, míg a shinigami lesújt.
Ár: 500 ryou


Japán név: Suji anpurifaia
Magyar név: Izomnövelő
Leírás: Egy különleges lánc, amelyet egy végtagra helyezve 15 percre növelni lehet annak teljesítőképességét. Ez sérülés esetén, vagy csata közben erős rúgások és ütések bevitelekor nagyon jól használható, mivel a végtag teljesítménye akár az ötszöröse is lehet. Az időkorlát túllépése után is lehet még használni, de olyankor már minden egyes alkalmazásakor egyre erősödő fejfájás fogja jelezni, hogy az izomzat nem bírja a fokozott terhelést. Egy idő után ájulás is bekövetkezhet, ha a felhasználó nem áll le.
Ár: 2.500 ryou
Hatás: minden második hakuda és zanjutsu képzettség után ad +1 pontot ezen képzettségekre. Így egy 4 pont hakuda és 6 pont zanjutsu képzettséggel rendelkező karakter 6 hakuda és 9 zanjutsu képzettséggel fog rendelkezni.
Maximum +3 pontot ad.



Japán név: Omamori no Torappu #01
Magyar Név: A Csábítás Csapdája #01
Leírás: Egy aprócska óramű, ami hasonlít a quincyk hollow csalijához, azzal a különbséggel, hogy ereje csak a környéken tartózkodó lidércekre és arrancarokra van ellenállhatatlan csábító hatással. (Nem kell tartanunk tömeges migrációtól) Aktiválása után pulzálni kezd, amitől kisugárzása egy magas reiatsuval rendelkező lélekre hasonlít. Elterelésként remekül használható eszköz. Ütés, por és vízálló, minimálisan egy barának ellenáll. Lemerülés után a hatás megszűnik. Az eszköz használójának kell feltöltenie, mintha egy kidout akarna alkalmazni, ettől függ a hatékonyság is. Minden olyan lidérc, arrancar a csapda hatása alá kerül és a csapda felé kénytelen mozogni és minden egyéb cselekvéssel felhagyni, amelynek alacsonyabb reiatsu kezelés (kidou vs hollow képességek) szintje van, mint a felhasználó shinigaminak. Maximum 10 pontos kidou képzettségig lehet feltölteni.  Maximális hatósugara: 20 méter sugarú kör. Működési ideje: 1 perc, utána lemerül.  A feltöltéshez legalább 2 percig az egyik markában kell tartania a shinigaminak, utána használható. A feltöltés után bármikor aktiválható és eldobható.
Ár: 500 ryou