Házkutató brigádA hátsó raktártól csak egy irányba lehet elindulni, ám a rizspapír falakat szinte azonnal át lehet mozgatni. Így aztán hamar elindulhattok a különböző helyiségek sorain át. Tipikus, régi japán helyiségeket találtok egyelőre, néhányban díszkatanákkal, páncélokkal a szekrényben. Talán nem ártott volna megkérdezni a cinyót, pontosan hány emeletes is az épület?
Ha szobákat nyitogattok, írjátok le! Ha kerestek valamilyen használható tárgyat egy teremben, szintén. Nagy az az épület, ez meg egy villámküldi, nem tudok mindent leírni úgy, hogy reagálni is tudjatok limiten belül.

PincemenetHa
Sakurai mégis segít, iránymutatásával, ha nem segít, önerőből sikerül megtalálnotok errefelé a ház hátsó zugaiban, hovatovább, a teraszon át a sötét kertbe kilépve egyenesen a ház hátsó oldalán egy lejáratot. Ez egy föld alatti helyiségbe vezet, mely leginkább börtönre emlékeztet. A rácsok ugyan fából vannak, és mindegyik nyitva áll, csupán hátul a helyiség végében láttok néhány fém ketrecet – ezek kissé zörögnek is, mintha lenne bennük valami. A fal mellé, a cellákkal szemben asztalok vannak állítva, rajtuk különböző, száradó növények. A fém ketrecek felé haladva üvegcsék, meghatározhatatlan tartalommal. Egy vágódeszka, rajta kés és színes porok, némi sötét folyadékba ragadva. Mellette mozsár. Ugyan boszorkánynak hűlt helye sincs, de lehet, hogy megtaláltátok a raktárát?
PadlásjárásA macsek előzékenyen útbaigazít benneteket a padláshoz vezető lépcsőkig: természetesen a ház legmagasabb pontját kell keresnetek, így több szűk lépcsősoron át vezet az út egyenesen a harmadik emeletre. Egyetlen nagy helyiségből áll, melybe kétszárnyú ajtó vezet. Idebenn nincs kísértetiek lidércfény,
Masaki és
Misa (illetve ha végül veletek tartott, Maxi is) mégis tökéletesen jól lát, ugyan kétségtelenül Masaki látása a legjobb, te még a tető alatti gerendákon lógó denevéreket is kiszúrod. A denevérek fölött még egy-egy pókháló megcsillanását is észreveszed, ugyanis a helyiség nem ablaktalan, némi holdfény pedig beszüremlik hozzátok. A kétszárnyú ajtó pedig nyikorogva bezárul mögöttetek, ám ezzel együtt nem kell pánikba esni: ha megfigyelitek, az ajtó retesze idebenn található, és ott van az ablak.
Tavacskás pancsolásMiközben haladtok, Salem folyamatosan ellát benneteket tanácsokkal, más nem a mancsával mutogatva, hogy merrefelé tudtok menni a kerti tóhoz. Igazából kivezet benneteket a tolóajtók sokasága közül, a ház peremére, mely még fedett. A terasz deszkáin juttok egy részre, ahol már nem fű nő alatta, hanem tó vize csillámlik. Nádak, sás, víz menti növények szegélyezik, közepén lótuszok virágoznak a holdfényben. Csak néhány virág, de aki már látott valaha ilyet, egyből felismerheti.
– Avalon szerződésben áll Morgana úrnővel, így ő csak vele kommunikál – magyarázza a macska Momo kérdésére.
– Sajnos erre nem tudom a választ, nem kaptam meg Avalon minden emlékét. Ő biztosan tudná. De Morgana úrnő erős boszorkány és szeret kísérletezni – úgy tűnik, hiába segítőkész Momo felé a macskátok, ő sem tud minden választ, noha látszik az ábrázatán, hogy szeretne. Ellenben a hozzávalók megfőzésére és főzetkészítés gondolatára láthatóan elkerekednek nagy zöld szemei. Csak most koppan neki, hogy másként értelmeztétek a mondandóját, mint ő szánta. Illetve remélni meri, csak Momo értelmezte másként.
– Nem nektek kell megfőzni, csak beledobni Morgana úrnő üstjébe, ameddig nem figyel. A helytelen alapanyagok belekeverése megtöri a mágiát. Ezért lenne jó az alapanyagokkal megkeresni, nehogy megneszelje és az alapokról kelljen újrakezdenetek az egészet. Ahhoz rengeteg összetevőt kellene még összeszednetek – magyaráz a macska. Mély hangját csak a békakórus zavarja meg. Valószínűleg a nádból jön. Ha körülnéztek a holdfényben, a tavon túl, a kerti füvet kaparva felnyergelt csontlovat is észrevehettek.
Egyéni apróságok
Fran: sajnos nem sikerül a technika, nem tudsz a sziklaszilárd felületen változást elérni.
Hyousuke: a ládában ősrégi iratokat találsz, köztük a földbirtokok elosztásáról. A legértékesebb információ talán az, hogy meg tudod határozni a kastély hollétét: Karakura mellett található, bár legjobb tudomásod szerint ez egy erdős terület, ám úgy fest, megfeledkeztek errefelé egy nagyon régi épületről. Bizonyára nem használja jelenleg senki.
Chiyo: tökéletesen látsz a sötétben. Koncentrációval denevérére emlékeztető szárnyat tudsz a hátadon növeszteni (de a te alakváltásod megáll ennyiben).
Sakurai: ha kicsit hagyod elcsitulni a gondolataidat, könnyedén felidézed magadban a japán kastélyok tipikus építészetét. Így aztán minden gond nélkül tudod társaidat navigálni arrafelé, ahol a legvalószínűbb egy lefelé tartó járat az épületben. Noha azzal is tisztában vagy, az inkább házi börtön lesz, mint pince.
Leyre: valami isteni csoda folytán sikerül úgy becsuknod a padlásterem két szárnyas ajtaját, hogy közben a vámpír nem ugrik rád. Terveddel csupán pár dolog a bökkenő, amit ezen a ponton talán felmérsz: nincs kulcslyuk, sem kulcs, retesz kívül nem található, és az ajtó azért nyikorgott.
Masaki: hallásod-látásod továbbra is jó, rajtad áll, mennyit hallasz meg a mögötted kajtatóból és ténykedéséből. A vérerekhez való vonzalmad is erősödik picit.
Nozomi: Ha igazán szeretnéd, meg tudod fogni a társaid kezét.
Határidő: november 6. 08:00