Szerző Téma: Hadművelet neve: X  (Megtekintve 4659 alkalommal)

Description:

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Karakterlap

Miyake Diran

Ember

*

Szint: 1.

Lélekenergia:

60% Complete
6 000 / 15 000

Hozzászólások: 37

Hírnév: 0

Infó

Tárcában: 9 000 ryou

Technikatár
Ajándék küldése


Hovatartozás:
Független

Egyéb hovatartozás:
Nincs

Egyéb hovatartozás:
Nincs

Kapcsolat cimke:
Egyedülálló


  • Profil megtekintése

Nem elérhető Nem elérhető

Re:Hadművelet neve: X
« Válasz #45 Dátum: 2018. Jún. 10, 22:13:32 »
Kezdem úgy érezni magam, mintha valami posztapokaliptikus mozi sztárja lennék. Eléggé hízelgő, bár sose szerettem túlságosan a rivaldafényt. Óvatosan lépkedek abba az irányba, melyet Vulture jelölt ki számomra és Shinohara-san számára. Vajon miért pont őt jelölték meg társamul?
Megérkezve a következő helyszínre pár autó és egy ház fogad bennünket. Különösmód csak az ablakok vannak betörve, az ajtó pedig igencsak épnek tűnik. Gyanúsan épnek. Épp ezért először az autókat kutatom át Shinohara-san segítségével. A fehér járgány ablakán bekukkantva nem látok semmi furcsaságot, csupán egy kazettát a lejátszóban, így benyitok. Abban pillanatban az említett szalag becsusszan, és elkezd valami igazán régi zenét játszani. Nem törődve a zajjal, tovább kutakodom a kocsiban, és sikerül is találnom valamit. Egy cetlit, melyen egy ház látszik, rajta egy bejáratra mutató nyíllal, másik oldalán pedig egy kazettaszerű rajz. Számomra elég egyértelműnek tűnik, hogy erről a házról lehet szó, valamint a kazettáról, ami az ajtó kinyitásakor becsusszant a lejátszóba. Gyorsan leállítom a lejátszást, majd kiveszem a szalagot, melyen a “Fire” felirat áll. A további autókat átkutatva újabbakat találunk, melyeken szintén egy-egy szó áll.
Amint befejezzük a kutakodást, máris indulhatunk a ház felé, ahogy azt a cetli is jelzi. Az ajtón belépve szinte máris eltorlaszolódik minden kijárat. Csapdába kerültünk. Valahogy volt egy ilyen érzésem, elvégre az első feladat igen könnyűnek bizonyult, és eléggé egyértelmű utalást kaptunk arra, hogy be kell hatolnunk a házba.
- Úgy tűnik, tényleg jó ötlet volt eltenni a kazettákat - állapítom meg, a lejátszókra mutatva, amint sikerül kicsit körülnéznem a helységben.
Hiába… nekem, csak jó ötleteim vannak. Azonban nem sokkal ezután a szobában lévő tévé magától bekapcsol, és elindul rajta valami. Egy nekünk szánt kis szösszenet. Milyen kedves, hogy gondoltak ránk, és elmagyarázzák a játékszabályt. Sose jöttünk volna rá magunktól.
Segítségül egy amolyan rejtvényt is kapunk, amitől talán egyszerűbb lesz a feladat megoldása. Csupán 15 percünk van, így sietve teszem be az első kazettát az egyszerű lejátszóba, hogy meghallgathassuk, mit is tartalmaz.
- Gondolom, a dalok szövegének lehet köze a feladványhoz. Nem árt, ha végig hallgatjuk - pillantok Shinohara-sanra, bár úgy gondolom, hogy ez már neki is eszébe juthatott.
S láss csodát, valóban elhangzanak olyan mondatok a dalokban, melyeket a kazettán lévő szavakra és a rejtvényben szereplő mondatokra nyugodtan rá lehet húzni. Most már csak a sorrendet kell kitalálnunk. Bár be kell vallanom, sose volt ínyemre az ilyesfajta zene, sőt, ami azt illeti, zenét se igazán hallgatok...
Némi gondolkodás után úgy érzem meg is találtuk a megfelelőt. Reméljük. Bár ami azt illeti, az se zavarna különösebben, ha véletlenül ráeresztenénk a többiekre a szörnyeket. A lényeg, hogy én… vagyis... mi, mindenképp túléljük, de ha jól gondolom, ide nem tudnak olyan egyszerűen bejutni a szörnyek. Az egyetlen szerencséjük, hogy szeretem betartani a saját szabályaimat, ha már másét annyira nem feltétlenül. Arról nem is beszélve, hogy ha Vulture meghal, állítása szerint nekünk is annyi, így némi aggodalommal sorban elhelyezem a kazettákat a számukra megjelölt helyen, a következő sorrendben: World, Fire, Build, Maybe.
- Most pedig reménykedjük, hogy nem mi hozzuk el az apokalipszist - teszem hozzá, mikor beteszem az utolsó kazettát az utolsó lyukba.


"Sometimes I wonder what it would be like for everything inside me that’s denied and unknown to be revealed. But I’ll never know. I live my life in hiding. My survival depends on it."

Karakterlap

Izakura Rinon

Maestra (Karmester)

Ember

*

Szint: 1.

Lélekenergia:

60% Complete
5 000 / 15 000

Hozzászólások: 87

Hírnév: 0

Infó

Tárcában: 4 200 ryou

Technikatár
Ajándék küldése


Hovatartozás:
Független

Egyéb hovatartozás:
Nincs

Reiatsu szín:
Rózsaszin és Lila

Egyéb hovatartozás:
Nincs

Kapcsolat cimke:
Egyedülálló

Post szín:
#FF44D9


  • Profil megtekintése

Nem elérhető Nem elérhető

Re:Hadművelet neve: X
« Válasz #46 Dátum: 2018. Jún. 13, 17:01:58 »
- Really? You mean our blood?
Szerencsére Shadow ügynök, már átélt eléggé necces helyzeteket. Ha tényleges az ö véréből is vettek el volna pár litert, nem igen zavarta volna. Akciói során vesztett már sokszor vért mikor megsérült. Mondhatni már hozzászokott ehhez. Azért egy kicsikét elgondolkodott azon, hogy valóban vért vettek-e róluk. Ayame állítása valószínűleg helytálló lehetne. Már csak azért is mert, létszámban hat embert raboltak el, így egy emberből nem volt szükséges annyi vért venni, hogy abból komolyabb vérveszteség lehetne. Persze ott van annak is a lehetősége, hogy nem az ö vérük van abban a zsákban, de ehhez bizonyítékra lenne szükség, hogy biztosan meglehessen állapítani. Viszont Shadownak ez a fajta információ nem jelent első prioritást. Inkább afféle mellék infónak tudja be, hogy a területen valószínűleg vérzacskókat fognak majd találni. Kérdés, hogy vajon mire szolgálhatnak? Abban biztos volt, hogy emberrablójuk csempészhette be, mivel a tasakok kinézete új volt. Nem látszódott rajtuk a kor, esetleg valamiféle penész, ami arra engedhetne következtetni, hogy régen itt voltak már. Amint a puskát végre a kezébe vehette, rögtön ellenőrzés képben már nyitja is fel a fedelét, hogy belenézzen. Elmosolyodik egy pillanatra amint szembesül azzal, hogy bizony megvan töltve.
- Fucking Christmas! Shotta baby!
Azzal vissza is csuklya a puskát majd Ayamehoz igyekszik, aki eközben magához hívatta. Amint a kódot sikeresen beüti társa, rögtön a fedélhez nyúl, hogy levegye. A biztosítékot rá bízza Ayamera. Már csak azért is, mert tele van a keze a puska miatt. Hirtelen hangos kortyolásra lesz figyelmes, amire rögtön felkapja a fejét a hang irányába, de nem lát semmi gyanúsat, kivéve, hogy a vértasak teljesen üres. Ráadásul amint a hang irányára terelte a figyelmét, gyors lépéseket is hallott akkor, mintha menekült volna valaki.
- Well… úgy tűnik, tényleg Monster lehet a háznál. És imád bloodot suckolni!
Mutat az üres vértasak irányába Ayamenak, ha esetleg időközben nem vette volna észre.
- Szerintem zúzzunk vissza, nehogy eledellé váljunk.
Megvárja amíg Ayame elindul vissza a terem felé, ahonnan jöttek. Közben szemeivel igyekszik alaposan körülnézni. Érzékei az adrenalin hatására jobban kiélesednek. Feszültebbé vált a levegő és ezt Shadow nagyon is érzi. Készen áll arra, hogyha a ragadozó valóban nem csak mese, kellemes fogadtatásban részesítse egy sörétes puska képében. Nem fogja engedni, hogy a civileknek baja essen. Esetében Ayame védelme fontos a számára. Egyrészt, mert civilnek tekinti, másrészt partnere képessége rendkívülien hasznosnak bizonyulnak, ami csak tovább növeli a túlélés esélyét. Ezért mindenképpen bele ad apait és anyait abba, hogy testőr módjára, megvédje a lányt. Amint a közös terembe visszatérnek, Shadow felhúzza a szemöldökét miután észreveszi, hogy csak ketten tartózkodnak a szobában.
- What the fuck? Ezek most fucking szórakoznak velünk or ennyire noobok?
Kijelentését nem tudta visszafolytani. Pedig számíthatott volna arra, hogyha Ayameval sikeresen megoldják a biztosíték problémát egész könnyen, nem biztos, hogy a többiek is hasonló sikerrel fogják végrehajtani a feladatot. Közben az órára pillantva, megropogtatja a nyakát és felkészíti magát a lehetséges bulira, ami elfog kezdődni.
- Well girl. Ha a Time is correct, akkor five minutes és kezdődik a haláli buli! Ráadásul van több út, ahova tudnánk menni. Tegyük tisztába akkor. You lead the way, and i kill the fucking monster ha tényleg real okay? So. Lead the way!
Amerre Ayame fog menni, Shadow is vele fog tartani. Érzékeit igyekszik maximális kapacitással kihasználni. A legfontosabb prioritás, hogy kitudjanak menekülni. És számára Ayame egy kulcs ember ennek a célnak az eléréséhez. Nem engedheti, hogy itt pusztuljon el.

Karakterlap

Shirei Tenro

Futár (Fox)

Quincy

*

Szint: 3.

Lélekenergia:

60% Complete
19 300 / 30 000

Hozzászólások: 143

Hírnév: 4

Infó

Tárcában: 11 900 ryou

Technikatár
Ajándék küldése


Hovatartozás:
Független

Egyéb hovatartozás:
Nincs

Reiatsu szín:
Azúrkék

Egyéb hovatartozás:
Nincs

Kapcsolat cimke:
Egyedülálló

Mottó:
Törött porcelánként is lehetséges ragyogni.

Post szín:
Mistyrose


  • Profil megtekintése

Nem elérhető Nem elérhető

Re:Hadművelet neve: X
« Válasz #47 Dátum: 2018. Jún. 13, 22:04:25 »
Karenről sosem tudtam eldönteni, „jó”, vagy „rossz” ember –e. Ez a két fogalom mindenkinek relatív, számomra viszont - jelen helyzetben - az illető veszélyességét jellemző szavak. Egyszer találkoztam vele, akkor még együtt volt valakivel. Ha jól emlékszem még, a képben tartózkodott egy rendkívül édes gyerkőc is. Ezekből feltételeztem az utóbbit; vagyis a magam skáláján még úgy sem tűnt szörnyetegnek, hogy filózásaim során figyelemmel kísértem a Madárka elleni lázadozásait. Mivel mindenki álláspontját megértettem, talán nem kell említenem, ebbe ő is beletartozott, és őszintén seggfejnek tartottam volna magam, ha – amikor velünk akart tartani – ellene érvelek. Inkább a feladatra koncentráltam, miután meghátrálhattam a Trükkös „bombajó showja” után.
Amatőr megoldással álltam elő fegyverhiány-problematikámra, és hátulról fedeztem a csapatot. Amikor megálltunk viszont, leengedtem az álkardot, hiszen a zölden világító rudak aligha kelhettek életre. Másrészről fölösnek tartottam tovább két kézzel szorongatni Hidari engem illető megszólítása után.
- Úgy lesz, mindenképp szólok, ha gond adódna – bólogattam. Teri! Jó, hogy nem már Teréz anya! … Legalább lehet számítani rá, sóhajtottam fel.
Kiégésem után vígaszt jelentett Aoi rohanó képe. Kiszúrt valami papírost, és miután megszerezte, a kezembe nyomta, mert kanjival volt ráírva a szöveg. M elé emeltem a cetlit, aztán hangosan felolvastam a rajta szereplő, egyetlen szócskát:
- Megváltás. Ez aztán költői! – csóváltam a fejem.
A biztonság kedvéért a cetlit megfordítottam, és ha valaki külön felhívta rá a figyelmet, akkor kisebb gyomorideggel méregettem azt. Sőt, szívesen körbe is adtam. A stresszelés persze nem érte meg... Lefizethettek egy óvodást, hogy csináljon egy nagyon amatőr rajzot, amiért aztán édességet kap – legalábbis számomra így hatott ez az egész. Az ábra szerint a keresett tárgy, biztosíték egy tolószéken van. Kellett pár perc, mire felfogtam, merre található. Egyszerre esett le a tantusz, hogy Aoit végre érthetem is, ami pluszban dobott a hangulatomon, ha már a tekintetem megakadt valamin. A mozgó valamin… a tolószékben.
- Az az izé a pléd alatt egy biztosítékot rejteget – meredtem továbbra is rá, hamarosan pedig elfordultam. Hidarinak nem kellett kétszer mondania! Hirtelen azt éreztem, abból a sushiból még maradt a gyomromban, ami kikívánkozna. Próbáltam elterelni róla a figyelmem, és másra gondolni, míg a fiúk szert tettek a mini szerkezetre. Érdeklődve méregettem távolról, miközben Hidari szövegelését hallgattam. Nekem eszem ágába sem volt hozzáérni a biztosítékhoz, kapcsolgatni bármit, vagy elkóvályogni azok után, hogy egy filmbe illő zombie hörgéseit hallhattam. Féltem, mert elvétve még biztos lehettek ilyenek. Abból az őrült dokiból bármit kinéztem.
- Arra gondolsz, netán… valamiféle vírus szétszórásához használnák azt a vackot? – böktem fejemmel a biztosíték irányába, majd Hidari felé fordítottam a fejem – Szerintem van olyan okos Tapsifüles, hogy inkább más célból veti be. Például valami nagyobb szerkentyű aktiválásához, amiről lehet fingunk sincs.
Ez utóbbi mondjuk csak egy erős tipp volt részemről. Más fogalmam nem igen volt, mégis mit szolgálhatott a kis ketyere létezése, de… Számomra valahol egy vírus szétszórása, vagy teljes megszüntetése nem feküdt. Az túl egyszerű lenne annak az őrültnek az esetében.
Ha nem akadt perpillanat különösebb tennivaló, csendben koslattam Aoiék közelében. Éberen figyeltem a környezetet, és amennyiben valami közeledni próbált volna felénk az út során, megkockáztattam, hogy elintézem a csapat érdekében.

Karakterlap

Konoe Karen

Lélekboszorkány :D

Fullbringer

*

Főállású Anya

Szint: 6.

Lélekenergia:

60% Complete
31 900 / 35 000

Hozzászólások: 110

Hírnév: 4

Infó

Tárcában: 1 400 ryou

Technikatár
Ajándék küldése


Hovatartozás:
Független

Egyéb hovatartozás:
Nincs

Reiatsu szín:
tkékes és fehér

Egyéb hovatartozás:
Nincs

Kapcsolat cimke:
Özvegy

Post szín:
Cadetblue


  • Profil megtekintése
  • Accel World frpg

Nem elérhető Nem elérhető

Re:Hadművelet neve: X
« Válasz #48 Dátum: 2018. Jún. 14, 22:02:20 »
Bizarr és örömteli. Kissé váratott még a férfi, aki felszabadította a kis csapatát a Szellemes banda fogsága alól. Mikor már azt hittem, hogy nem teszi meg és épp szóra akartam nyitni a szám, a férfi megelőzött és miután figyelmeztette a többieket, a vállamra helyezte a kezét és BAMM! A fejembe rejtett aprócska bomba távozott belőlem majd felrobbant. Mit ne mondjak elég bizarr élmény volt és miután levette rólam a kezét reflex szerűen néztem magam végig gyorsan, hogy nem e szereztem valami sérülést. Mellesleg érdekes képességet birtokolt a férfi. Képes volt a testem anyagtalanítani, míg a bombát nem. Ezek szerint igen képzett lehet a képessége használatában, így azon gondolataim, hogy a kis csapata nem tud semmit ezekről a dolgokról, tévesnek bizonyult. Csak az engem Miss Hudini-nek elkeresztelt férfi nem, meg talán a lánykák a ''tudatlanok'' ilyen téren, annak ellenére, hogy ők is rendelkeznek számottevő lélekenergiával.
No, de ez most nem lényeg, vissza a történtekhez.
- Értettem, figyelek majd rájuk. És köszönöm. – bár erős túlzás volt szerintem azt mondani rájuk, hogy mind civilek, főleg a quincy-kre, de legyen ahogy szeretné, gondoltam. Végre szabad voltam ismét és az ismeretlen nyilas sem tett még semmi olyat, ami miatt gyanakodnom kéne rá, így teszem amire kértek és figyelek rájuk, hogy ne essen bajuk.
Két gyors egymást követő csettintést követően megidéztem a cigarettás dobozom és az öngyújtóm. - Haaaa~ – hosszan elnyújtott sóhaj és füst keverékével, végre úgy éreztem, hogy kezdek megnyugodni és az addigi feszültség kezdett eloszlani.
- Viszlát ribi! Oh, mielőtt elfelejteném, adja át Miss Bazilikának: Szedjék a sátorfájukat, mert, ha itt végeztem beugrok magukhoz és a földdel teszem egyenlővé azt a kócerájt! –  búcsúztam el a szőke ribanctól, csak úgy halkan, hogy csak kettőnk volt fültanúja, majd távoztam a kis csapattal. Útközben a szőke férfi javaslatára átvizsgáltam, majd meg is találtam a poloskákat a megidézett tárgyaimon, melyeket hamar el is távolítottam, majd megsemmisítettem a csizmám talpával.
- Sajnálom, de ez nem holmi bűvész mutatvány. Az elrablásom is váratlanul ért, így nem tudtam kellőképp felkészülni, így csak a már egyszer megidézett két fegyverrel tudok szolgálni. – magyaráztam el a férfinak, a helyzetet és bár majdnem bele mentem, hogy el is magyarázzam miként is működik a technikám, és megértse, nem holmi bűvész vagyok, végül le tettem róla.
- Nos, valóban, mivel még nem mutatkoztunk be egymásnak, így nehéz megszólítani a másikat. Hidari-san, örvendek, engem Karennak szólíthat. Ahogy a többiek is. – néztem végi a csapat többi tagján is. - Hogyne. – jeleztem vissza Hidarinak. Hamar el is foglaltam a helyem, majd érzékeimmel a területet figyeltem, nehogy valami, vagy valaki meglephessen minket. A területen azonban csak a tolókocsis ismeretlen fenevadakat találtam, melyekről a Nyuszmusz is beszélt.
Majd kicsivel később és látva a lepedő alá rejtett lényt, elgondolkodtam kicsit Hidari kérdésére.
- Hát, bármit is műveltek szerencsétlenekkel, már menthetetlennek tűnnek. És ha valóban emberi vérrel táplálkoznak nem szívesen engedném a közelembe őket. Úgy tűnik csöbörből vödörbe estünk. Egy zakkant maga se tudja mit csinál ügynökség után, most egy zakkant Nyuszi és a kis állatkertjébe kerültünk. – valóban nem tűnt túl fényesnek a helyzetünk, és még azt az időhúzós ''játékot'' is ránk kényszerítették. - A biztosíték? Passz, igazság szerint nem szórakoznék ilyesmivel, porig égetnék mindent és egyenesen a diliház felé venném az irányt a túszokért. – szívtam bele még egy hosszabbat az ajkaim közt tartott koporsószegbe, majd megvártam míg a férfi golyót röpít a lénybe, hogy aztán folytathassuk az utunkat.

Karakterlap

Kikuchi Ayame

Quincy

*

Szint: 1

Lélekenergia:

60% Complete
7 000 / 10 000

Hozzászólások: 71

Hírnév: 1

Infó

Tárcában: 12 200 ryou

Technikatár
Ajándék küldése


Hovatartozás:
Független

Egyéb hovatartozás:
Nincs

Reiatsu szín:
Narancssárga

Egyéb hovatartozás:
Egyéb

Kapcsolat cimke:
Kapcsolatban

Post szín:
#E5906D


  • Profil megtekintése

Nem elérhető Nem elérhető

Re:Hadművelet neve: X
« Válasz #49 Dátum: 2018. Jún. 14, 22:33:28 »
- Kézenfekvő lenne, hiszen friss - vonta meg a vállát, bár ő csak találgatott és mivel más élőlényt nem látott a közelben, ez tűnt a leglogikusabb magyarázatnak. Azt továbbra se tudta - és nem is akarta -, hogy milyen okból lehetett szívószál a tasakokhoz.
Amikor kinyílt a láda, sóhajtott egy mélyet. Tudta, hogy még koránt sincs minden rendben, mégis most, ha nem is sokkal, de egy fokkal nyugodtabb lett. Ám ez nem tartott sokáig, mivel furcsa hangot hallott. Mintha valaki inna valamit! Ahogy hátra fordult, szerette volna hinni, hogy hallucinál, de… nem. Az ott hagyott véres zacskó üres volt, valaki itt járt, megitta annyi idő alatt, amíg nem figyeltek, majd el is tűnt. Ez két dolgot jelentett. Szerette a vért és nagyon, nagyon, nagyon gyors volt vagy láthatatlanná tudott válni. Nos… tulajdonképpen egyik lehetőséget se tartotta túlságosan jónak, vagy olyannak, amit szívesen választott volna.
- Igen úgy fest :/ és menjünk, lassan idő lehet - állt fel. Egyelőre nem különösebben zavartatta magát a szörny miatt. Igen ott volt, ezt tudta, de amíg nem látta és nem őket támadta jobbnak látta nem zargatni. Szeretett volna hinni abban, hogy a szörny is így fog tenni, legalább még egy kis ideig. Ahogy visszaértek a kiindulási ponthoz egy apró nyögés hagyta el az ajkait, amint meglátta a digitális órát. Hát nem állt jól a szénájuk, egyáltalán nem. Sehol senki és már csak öt percük volt addig, míg rájuk nem eresztették a többi szörnyet. Már ha eddig is nem voltak közöttük. Mit is mondott az őrült tudós? Ha kialszanak a fények, megjelennek a szörnyek… fények. Igen, ez lehetett a nyitja a dolgoknak. Talán nem is szabadjára engedik a szörnyeket, talán már most is azok, csak korlátozott a mozgásterük. Nem szerette volna kipróbálni, hogy igaza van-e, de az óra állásából nagyon úgy festett, hogy erre sor fog kerülni. Shanow szavaira kapta fel a fejét, de nem mondott semmit, csak bólintott. Két út - mert a harmadikat, amin senki sem ment, számításba sem vette - ezek voltak a lehetőségek. Vennie kellett pár mélyebb levegőt, ugyanis bárhogyan gondolkodott nem tudott eltekinteni a ténytől, hogy emberéletekkel játszott. Szíve szerint Josh és a koreai hölgy után ment volna, azonban ez most nem a szív döntése volt.
- Menjünk Herr Swartz és a lány után - sóhajtott végül, miközben ki söpört pár szőke tincset az arcából. - Nem szimpatikus a férfi, nem bízom benne, a nyakamat teszem rá, hogy titkol valamit, de vele nagyobb eséllyel élhetünk túl - indokolta meg a döntését, amit maximálisan racionális alapokra helyezett. Valahol mélyen utálta magát ezért, de nem volt választása. Élni szeretett volna és úgy gondolta ezzel a megoldással élhetik túl a legtöbben, a legnagyobb eséllyel!
Ahogy elindult Shanow-al a nyomában, véreszacskóval a kezében üres tasakokat vélt felfedezni, tehát mindenhol volt élelem kirakva a lénynek, feltehetően minden felé járt. Amint a négyes elágazáshoz értek, majdnem megint sóhajtott egyet.
- Szerinted merre mehettek? - kérdezte, miközben próbált alaposan körülnézni, hátha meglátja a biztosíték, vagy a társaik nyomát. - Egyébként… ha itt és most tüzet kéne gyújtanod, abból amink van, menne? - kérdezte magát is meglepve, teljesen nyugodtan, annak biztos tudatában, hogy rövid perceken belül kihunynak a fények. Jó lett volna, ha valami minimális fényforrásuk marad azért.

Karakterlap

Shinohara Jurou

Eltávozott karakterek

control freak

Szint: 2

Lélekenergia:

60% Complete
11 500 / 15 000

Hozzászólások: 54

Hírnév: 0

Infó

Tárcában: 3 500 ryou

Technikatár
Ajándék küldése


Hovatartozás:
Független

Egyéb hovatartozás:
Nincs

Egyéb hovatartozás:
Nincs

Kapcsolat cimke:
Házas

Post szín:
#965A4E


  • Profil megtekintése

Nem elérhető Nem elérhető

Re:Hadművelet neve: X
« Válasz #50 Dátum: 2018. Jún. 14, 22:55:26 »
Autók, nagyon olcsó, régi, orosz gyártmányúak. Roppant eredeti volt, sosem látott még ilyet, és egy kicsit meg is dobogott a szíve. Igen, a hiedelmekkel ellentétben van szíve. Sőt, még az is igaz, hogy nem csak tárgyak iránt tud megmoccanni, viszont az autók igen erős versenyzők voltak ebben a mezőnyben. Lelkesen nézett be mindegyik ablakán. Betörte őket, nem bízott az autókilincsekben, a saját trükkjei nyomán. Meghallotta a kazettát, de őt nem annyira érdekelték, megnézte a következő kocsit is, de nem talált semmi érdemlegeset. Ellenben Diran máris gyűjtögető életmódra váltott és összeszedte a kazettákat, úgyhogy rendes volt, az övéit is odaadta neki. Biztosan volt oka, hogy megtalálták őket - ebben ő is hitt. Abban nem, hogy magukkal kellene vinniük őket.
 - Várjon, kitalálom, ha bemegyünk, ott csapda vár ránk - állapította meg előre, hogy mi lesz. Eddig minden annyira klisésen zajlott, hogy az általános kiégési szindróma veszélyeztette. Már egyáltalán nem mozgatott meg benne semmit az, hogy az ajtón belépve bezárultak a menekülési útvonalak. Bezzeg az autók... nos, azok legalább szépek voltak és különlegesek! - Ugye? Nézzünk körbe - vetette fel, mintha ezt mondani kellett volna. Diran is tudta a dolgát és ő is. Csendben kutatták át a dolgokat, és mint kiderült, Miyake-san gyűjtögetési mániája végül kifzetődő manőver volt. A tévés klisére csak sóhajtott, forgatta a szemeit. Megint, mintha egy nagyon rossz, nagyon alacsony költségvetésű akció-thrillerben lenne. Biztos nem fizetne érte soha, hogy megnézzen egy ilyen mocskot. Most pedig meg kell élnie...
- Micsoda nemes feladat - sóhajtotta Jurou, és hagyta, hogy Diran irányítsa az eseményeket. Sorra hallgatta a kazettákat, és kivételesen igenis hasznát vette az éles eszének. Rákoncentrált a feladatra, mert valamilyen belső motiváció arra sarkallta, hogy ezt kivételesen komolyan vegye. Nem volt kedve meghalni, de ezen a ponton már az is kecsegtetőnek tűnt. Nem bírta ezeket a fennhéjazó megalomániásokat... úgyhogy megvitatta Dirannal gyorsan, mit gondol ő a sorrendről, a feladatról. Hagyta, hogy a másik betegye a kazettákat, miközben érdeklődve figyelte, hogy mi fog történni. Kezét a quincy keresztjén tartotta és készen állt bármelyik pillanatban a támadásra, ha esetleg a nyakukba zuhanna ezúttal is valami ajándékcsomag.
- Tudja, Miyake-san, lehet, hogy a valódi szörnyek már régen köztünk járnak. Lehet, hogy nem ezektől a fenevadaktól kellene félteni az irhánkat... - állapította meg halkan, elmerengve a férfinek. Néha igenis adaptívabbnak találta megvitatni a dolgokat, mint csendben maradni. De csak azért, mert a férfi nem a teljesen értelmmentes kategóriába tartozott. - Talán nem is az ő legyőzésük a feladatunk. Talán valami egészen más miatt vagyunk itt most...

Karakterlap

Akabeni Mizuki

Eltávozott karakterek

Miko

Szint: 1.

Lélekenergia:

60% Complete
8 000 / 15 000

Hozzászólások: 46

Hírnév: 0

Infó

Tárcában: 11 200 ryou

Technikatár
Ajándék küldése


Hovatartozás:
Független

Egyéb hovatartozás:
Nincs

Egyéb hovatartozás:
Nincs

Kapcsolat cimke:
Egyedülálló

Post szín:
#A5A3BB


  • Profil megtekintése

Nem elérhető Nem elérhető

Re:Hadművelet neve: X
« Válasz #51 Dátum: 2018. Jún. 14, 23:33:00 »
Az ismeretlen, de korábban már társaságunkhoz csatlakozott nő megjelenésére meglepődöm. Nem egészen értem a trükköt, amivel elénk kerülhetett, de nem gondolom, hogy nem kellene segítenünk rajta. Bár megjegyeztem korábban, hogy valamiért nem szívlel, azt hiszem, ez ügyben ugyanúgy egy csónakban evez velünk. Az ellenszenv okát pedig ráhagyom, nem szeretnék emiatt ítélkezni senki felett. Biztos megvan rá az oka. Talán hasonlítok egy kellemetlen emlékének egyik szereplőjére. Ilyenekről gyakorta hallani. A kezdetek óta viszont ő sem volt ellenséges irányomba, így én is egyenrangú csapattagként fogom kezelni.
A kérésre elhátrálok és másfelé nézek, a robbanások egyszer is elegek voltak nekem. Már így is untig több detonációval találkoztam, mint szerettem volna. Hidari otthoni gyakorlatai mondjuk már hozzájuk szoktathattak volna.
- Mizuki - mutatkozok be a Karen nevű csapattagnak. Clark buddy jelzésére bólintok, és séta közben megpróbálom ellenőrizni a holmijaimat. A pisztolytáskával, és a csokiszeletekkel azért akadhatnak problémáim, úgyhogy nem garantálom, hogy mindent tökéletesen sikerül is megtalálnom, amit kellene.
A folytatásban kicsit meglepődöm Aoi szerzeményén, de türelmesen megvárom, hogy megfejtsék Tenroval. Addig a terepet igyekszem kémlelni, hogy kiszűrhessem, ha akadna valami veszélyforrás. A szellemíjat is készenlétben tartom ehhez a mutatványhoz. Igazából szeretném, ha simábban mennének a dolgaink, mint ennek a helynek a megtalálása Kiddo keresésében - az elrablást és bechipezést nem tekintem sima útnak. A körbeadott cetlit elnézve legszívesebben a tenyerembe temetném az arcom. A megfejtés pedig kiábrándító. Azt a valamit a tolószékben nem szeretném megközelíteni. Úgy legalábbis, hogy nem lőttem bele előtte egy nyilat. De a haditerv egészen élhetőnek tűnik, így jelzem, értettem a kérést, és visszatérek a terepszemlézéshez. Nem akarom, hogy ezek a valamik megtalálhassanak. Ki tudja, meddig vannak a tolószékük és a pólyájuk alá kötve, Lehet csak addig, amíg elemeljük azt a valamit.
Minden különösebb kommentár nélkül tartom a formációt a csoport újraegyesüléséig. Hidari bátyus is ezt kérte, vele pedig nem vitatkozom akció ügyekben. Az opcióinkat hallva kicsit elhúzom a számat.
- Ez nem túl science fiction egy kicsit? Mindenesetre a tapsifüles azt akarta, kapcsoljuk le, szóval egyetértek, jó nem lehet - akár friendly amit művel a cucc, akár nem, a gonosz tudós akarta, hogy csináljunk vele valamit. A logika is azt diktálná, hogy ne csináljunk vele semmit. Teljesen egyetértek azzal, hogy magunkkal cipeljük inkább, érintetlenül.
- Kiddo nem egy elhagyatott épületben kellene, hogy legyen? - nézek körbe tanácstalanul, miért is szavazták le a tapasztaltabbak azonnal azt az opciót. Igazából csak érdekel, nem szeretném megkérdőjelezni a döntéseiket. Bízom a vezetésükben.
- Akkor eddigi formáció? - kérdezek körbe, mert részemről mehetünk. Minél előbb végzünk ezzel a dilihoppal, annál hamarabb térhetek vissza a vizsgatételeim mellé. Már így is igen bosszantó, hogy nem tudom, mennyi időmet vesztegettem el az őrültek házára teljesen feleslegesen. Jobb lenne minél előbb hazajutni. Azért előveszek egy csokit, hogy pótoljam valamivel az elveszett energiát. Elvégre egy ebédem és egy vacsorám biztosan kimaradt. Amikor elindultunk, éppen csak megreggeliztünk, most meg állítólag éjfél is elmúlt. Nem is értem, hogy gondolták, hogy energia nélkül menne. Kész szerencse, legalább a csokit visszakaptuk.

Karakterlap

Izakura Rinon

Maestra (Karmester)

Ember

*

Szint: 1.

Lélekenergia:

60% Complete
5 000 / 15 000

Hozzászólások: 87

Hírnév: 0

Infó

Tárcában: 4 200 ryou

Technikatár
Ajándék küldése


Hovatartozás:
Független

Egyéb hovatartozás:
Nincs

Reiatsu szín:
Rózsaszin és Lila

Egyéb hovatartozás:
Nincs

Kapcsolat cimke:
Egyedülálló

Post szín:
#FF44D9


  • Profil megtekintése

Nem elérhető Nem elérhető

Re:Hadművelet neve: X
« Válasz #52 Dátum: 2018. Jún. 15, 11:58:34 »



Ayame és Ahmad

Helyzetetek valóban kezd egyre kilátástalanabbá válni. Arról nem is beszélve, hogy a feszültség csak úgy érezhető az egész épületben. Valaki a zacskókból szopogatja a vért. Ayame elgondolása szerint úgy tűnik, hogy a szörny lehetett és hogy a tasakok vélhetően az ő eledelük. Lehetséges, hogy akkor pont ezért akarnak majd rátok vadászni amint kialszanak a fények? Hogy az ínycsiklandozó kis vérecskétekből szopogasson el pár litert? Esetleg az egészet, ami bennetek van? Valószínűleg hamar kifog derülni. Ayame úgy döntött, hogy végül jobbra érdemes elindulni Hansért. Nem lehetett kellemes döntés, hiszen ahogy már azt kifejtetted nem bízol benne. Vajon mit titkolhat? Mi lenne az a titok, amiért úgy érzed nem bízol benne? Lehetséges, hogy az őrült dokival játszik össze? Esetleg attól tartasz, hogy bármelyik pillanatban rád foghatja a pisztolyát? Bármi is legyen, egy biztos. Muszáj lesz együtt működni a többiekkel, ha élve akartok kijutni. Ugyan a bizalom eléggé luxuscikk, de a helyzet sajnos azt kívánja, hogy össze dolgozzatok. Miután beértetek az egyik szobába, ahol megint négy elágazást is felfedeztetek, haboztok. Legalább is nem indultatok el egyből valamelyik irányba. Ráadásul Fortuna annyira szeret titeket, hogy pár pillanat múlva minden fény kialszik az épületben. Klassz mi? Viszont ekkor egy újabb furcsasággal találkozhattok. Van egy minimális fényforrásotok! Ha alaposan körbe néztek rájöttök a miértjére. Eddig ugyanis nehezebben vehettétek volna észre, de fényrudak állnak rendelkezésetekre a padlózaton itt ott szétszórva. Ráadásul pont akkor kapcsolódnak be, mikor minden fény kialszik. Lehetséges, hogy a doktor csinált ezekkel a tárgyakkal valamit. Alig észrevehető helyen hevertek így nem csoda, hogy nem találtatok rájuk, de örüljetek annak, hogy mégis van némi fény. Viszont a hangok már nem ennyire kecsegtetőek. Hirtelen egy nő sikolyára lesztek figyelmesek a hátatok mögött, amik pisztoly dördüléssel folytatódnak. Ugyan ez történik a közeletekben is. Ballról jönnek a lövések és ahogyan halljátok valószínűleg Hans hangját hallhatjátok, aki éppen lövöldözni kezdet. Bármerre is indulnátok, Shadowot rögtön fellöki Hans sietségében. Mindketten a padlóra kerülnek. Hans gyorsan igyekszik felkelni, majd a pisztolyát felkapva a földről rátok szegezi. Látszik rajta a félelem és a rettegés. Arról nem is beszélve, hogy remeg a keze. Amint feleszmél és megismer titeket rögtön a pisztolyát félrerakja.
- Azonnal el kell tűnnünk innen! De kurva gyorsan!
Miközben figyelmeztetni próbál titeket a veszélyre, észrevehetitek, hogy a bal kezénél ott szorongatja a biztosítékot. Most már van nálatok kettő! Eközben sajnos eléggé undorító hangokra lehettek figyelmesek. Cho szinte könyörög az életéért majd fájdalmas sikolyok követik. Ráadásul ahogyan a húsfeldolgozóknál szokott az lenni, éppen olyan hangok szűrödnek ki a távolból, mintha valakit darabolnának. A halálhörgés szinte bezengi az egész épületet. Ráadásul most még közelebbről halható a hangja. Talán az előző szobából jött volna, ahonnan elindultatok Hans keresésére. Lehetséges, hogy ahova a biztosítékokat kéne elhelyeznetek van ott egy szörny és éppen falatozni kezdte Chot?
- Oo bazmeg…
Hans arca rögtön lesápad és egy irányba koncentrálja tekintetét. Amint hátra néztek, rögtön megértitek. Pontosan! A szörnyeteg éppen felétek rohan! És micsoda rondaság kérem szépen! Ráadásul eléggé gyorsan is mozog! Hans rögtön elfut és magatokra hagy titeket a rondasággal. Hát ennyit a bizalomról mi? Valamit kikéne találnotok, de rohadt gyorsan! Futhattok Hans után vagy esetleg megbirkóztok egymagatok a rémséges szörnyeteggel. Shadownál van puska, lehet, hogy hasznos lehetne jelenlegi helyzetetek megoldásához, de akkor lehetséges, hogy a lövés által a másik szörny is nektek fog ugrani, aki éppen valószínűleg zabál. Lehetséges, hogy a legbölcsebb megoldás az lenne, ha Hansot elkapnátok. És akkor csak egy biztosítékkal kéne foglalkoznotok. Mit fogtok tenni? Döntsetek gyorsan!

Az idő: 00:35

(click to show/hide)


Zookeeper, Arrow, Angel, Ryo, Venom és Witch

Ahogyan a nagykönyvben megvolt írva! Ryo hatástalanítja végül Karennél a bombát, aki ezek után szabad lett, mint a madár. Olyannyira szabad, hogy már megengedhette magának azt is, hogy beszóljon Vulturenak. Sajnos viszont rá kell döbbenned nem egészen hatotta meg a beszólásod. Úgy tűnik ő végül csak is a küldetésre tereli a figyelmét. Bármennyire is jogos vagy sem előbbi inzultálásod, de most a küldetés sikere a legfontosabb. Ígéretet tettél, nem árt ám betartani ugye? Hiszen, ha jól emlékszem azt mondtad Ryoéknak, segíted őket Kiddo megmentésében. Hát akkor álld is a szavad!

Ahogyan kiderült a cetliből a tolókocsiban lévő szörnyetegnél van a drágalátos biztosíték. Meg kell, hogy szerezzétek! Szerencsére Ryo van olyan ügyes és okos, hogy a képességét bevetve könnyedén megszerzi anélkül, hogy a rémség falatozna egy kicsikét belőle. Biztonság esetére azért Hidari belelő a szörny koponyájába, hogy véletlenül se tudjon rátok támadni. Okos húzás! De van itt egy kis bibi. Lehetséges, hogy újfent a rémség felé kéne vetnetek egy pillantást! Ugyanis egy ideig hullaként és vérző fejjel ott roskadt tolószékében a tetem, de aztán hirtelen mintha a seb magától begyógyulna. Abban a másodpercben amint a lövés helye teljesen eltűnik a rémség felkel és újra felétek hörög. Emlékeztek arra mondatra, amit Vulture felétek szegezett? Nem lehet őket megölni! Hát be kell, hogy lássátok, de Vulture ügynök nem hazudott. Most mit fogtok tenni? Tesztek pár kísérletet vagy inkább ott hagyjátok és másfele kezdtek elindulni? Nézzétek meg a térképet az elektronikus szerkezeten keresztül, amit még kaptatok az út alatt. Miközben próbálnátok eldönteni, hogy merre is akarnátok elindulni, Vulture ügynök hangja szólal meg a fülhallgatón keresztül.
- Itt Vulture ügynök. Jól figyeljen rám mindenki. Kiszúrtam a biztosíték dobozt. Sajnos viszont Gambler úgy tűnik eszméletét vesztette. Viszont nem ez a lényeg. Három biztosítékot kéne találnunk ahhoz, hogy átmenjünk a következő pályára. Nálam már van egy, így kettőre van már csak szükség. Megadom a koordinátákat a térképüknél, hogy hol találják a dobozt. Siessenek! Vulture vége.
A térképeteken pillanatok alatt megérkezik a jelzés miszerint hol van a biztosíték doboz és vélhetőleg Gambler is. Lehetséges, hogy a Vulture által megadott helyhez kéne elindulnotok. De dönthettek úgy is hogy még körül akartok nézni. Ti döntötök!

Gunslinger és Black

A csapat megtapsolhat titeket amiért hősiesen kiálltátok Bunny egyik rejtvényét. Bingo! Amint minden kazetta a helyére kerül, az épületen belül minden ablak és bejárat újfent kinyílik. Valamint a televízió képernyője is kikapcsolódik és kattan egyet. A kattanás után a televízió felett kijön egy biztosíték. Hát sikerült! Bravó! Úgy tűnik helyes döntés volt Vulture részéről, hogy titeket egy csoportba osztott be. Éles eszeteknek köszönhetően megmentettétek a társaitok életét. Ha körbe akarnátok még nézni az épületen belül, nem nagyon találkoznátok semmi érdekessel, kivéve, hogyha az egyik zárt ajtóhoz merészkednétek. Hatalmas dörömböléseket fedezhettek fel, furcsa hörgés kíséretében. Szerencsére a dörömbölést hallva valószínűleg a lény nem fog onnan kijönni. Mintha az ajtó csak külsőleg lenne fából, de valójában fémből lenne a hangok alapján. Legalább is belül. Nos mindenesetre, megszereztétek a biztosítékot! Ez a lényeg! Nos merre tovább? Mielőtt viszont döntenétek Vulture szólal meg a füleseteken keresztül.
- Itt Vulture ügynök. Jól figyeljen rám mindenki. Kiszúrtam a biztosíték dobozt. Sajnos viszont Gambler úgy tűnik eszméletét vesztette. Viszont nem ez a lényeg. Három biztosítékot kéne találnunk ahhoz, hogy átmenjünk a következő pályára. Nálam már van egy, így kettőre van már csak szükség. Megadom a koordinátákat a térképüknél, hogy hol találják a dobozt. Siessenek! Vulture vége.
Amint bekapcsoljátok a térképet, rögtön meg is látjátok a jelzést hol is van a biztosíték doboz és Gambler aki éppen eszméletét vesztve szunyál. Mit fogtok tenni? Körbe akartok még nézni a területen vagy egyből Vulture felé veszitek az irányt?

Vulture által megadott koordinátához indulnátok

Amint megérkeztek a megadott helyhez, Vulture egy sziklán ülve, támaszkodva mesterlövész puskájával vár titeket. Rögtön kiszúrhatjátok a biztosíték dobozt, ami furcsa módon egy fehér generátor szerű szerkezetben van beleépítve. Amint mindenki megérkezik a helyszínre és a biztosítékokat elhelyezitek a megfelelő helyre, hirtelen egy éles hangot hallhattok, amit inkább olyankor szoktak bejátszani mikor egy válasz nem helyes, majd a távolból azt halljátok, hogy egy kapu kinyílt. Ha valamelyikőtök egy dombra felmászna, hogy alaposan megnézné a hang irányából mi történt pontosabban, felfedezheti a nyitott kaput.
- Szép munka uraim és hölgyeim. Mégsem olyan töketlenek. Mielőtt viszont tovább mennénk, tisztáznunk kellene pár dolgot. Bármennyire is utálnak, gyűlölnek, megvetnek, az teljes mértékben leszarom. Fel kell végre fogják a helyzetet. Ártatlan emberek küzdenek éppen az életükért. Rajtunk múlik, hogy túlélik-e vagy sem. Nem díszből mondta önöknek, hogy az egojukat tegyék félre. Ez rád végkép igaz Witch. Elgondolkodtam egy kicsikét és talán jobb, ha őszinte leszek önökkel. Úgyhogy jól figyeljenek. A túszok között van valaki, aki fontos nekem. Érzelmileg. Egy tizennyolc éves lány. Éles eszű, egy Elit angol gimnáziumban osztályelső. Ebben az évben érettségizne. Ő a húgom. És bent van. Ezért is tud zsarolni Bunny. Mert ismer, tudja ki vagyok. És ez minden ügynökünkre igaz. Kivéve magukat. De ha csak ránk jelentene veszélyt, megérteném abszolút, hogy önök inkább részt sem akarnának venni az egészbe. Csakhogy! Bunny az egész világot akarja. És nem viccel. Kiengedi ezeket a förmedvényeket egész Japánra, ha nem teszünk semmit ellene. Elég, ha csak megmarják az áldozatot vagy beleharapnak, ők is ilyen rusnya dögökké válnak, mint ez!
Ezután Vulture mellett lévő tolószékes dögről leveszi a lepedőt, hogy újfent megcsodáljátok a szörnyeteget. Egy ideig hagyja, hogy megnézzétek majd, újfent visszarakja a lepedőt a helyére.
- Egy vegyszernek köszönhető. Egy kísérletnek. A projekt célja egy szuperkatona előállítása volt. Még 1980-ban kezdték meg a projektet majd 1999-ben volt az első éles kísérlet. A kutatok között ott volt Doctor Bunny mint a projekt vezetője. Az ő ötlete volt. A célja pedig, hogy a túlvilági lényekkel szemben feltudjuk venni a harcot. Magam se tudom, hogy a picsába volt képes egy ilyen szert létrehozni, de sajnos megtette. Ezek a lények ugyan kudarcok, de… mégsem. Megmondtam… nem lehet őket megölni.
Utolsó mondatát egyenesen Hidarira szegezi. Úgy tűnik Vulture tisztában van azzal, hogy éppen mit csináltatok a szörnnyel.
- Ennyi információt tudok csak megosztani. A kísérlet elbaszodott, a projektet a nullára akarták redukálni, de végül ez a fasz fogta magát és minden kutatási anyagától kezdve, az összes felszerelését és kész vegyszereit vitte magával. És itt tartunk. Bunny nem olyan ellenfél, mint akikkel sokszor lehet találkozni. Éles az esze, előre látja szinte a dolgokat. Az IQ-ja vélhetőleg megközelíti a 300-at is. Kemény és túlzásnak érződik, de ha nem hisznek nekem nézzenek csak körül! Szerintem most már rájöhettek, hogy aki éppen az ellenségünk egy őrült zseni. Az ilyenek a legveszélyesebbek. Ki kell iktatni! Nos! Ennyit az esti meséről! Induljunk tovább! A többiek számítanak ránk!
Azzal Vulture máris elindul egyenesen a következő helyszín felé. Jó lesz nektek is követnetek. Vajon Vulture miért osztotta meg veletek ezeket a bizalmas információkat? Lehet, hogy kezd bennetek megbízni valamennyire? Vagy csak tisztába akarta tenni a jelenlegi helyzetet, hogy érezzétek a helyzet súlyosságát mennyire is fontos, hogy a végére járjatok ennek az egész dolognak?

A kapu csak akkor nyílik ki ha mindannyian a koordináta felé indulnátok és a biztosítékok a helyükön lennének!

Az idő: 00:35

(click to show/hide)
Max szószám: 600

Határidő: 2018.06.22 2018.06.27


« Utoljára szerkesztve: 2018. Jún. 28, 12:54:50 írta Ahmad Al Saliha »

Karakterlap

Izakura Rinon

Maestra (Karmester)

Ember

*

Szint: 1.

Lélekenergia:

60% Complete
5 000 / 15 000

Hozzászólások: 87

Hírnév: 0

Infó

Tárcában: 4 200 ryou

Technikatár
Ajándék küldése


Hovatartozás:
Független

Egyéb hovatartozás:
Nincs

Reiatsu szín:
Rózsaszin és Lila

Egyéb hovatartozás:
Nincs

Kapcsolat cimke:
Egyedülálló

Post szín:
#FF44D9


  • Profil megtekintése

Nem elérhető Nem elérhető

Re:Hadművelet neve: X
« Válasz #53 Dátum: 2018. Jún. 15, 13:37:25 »
Ayame javaslatára utána megy. Szemeivel közben fürkészi az üres vércsomagok látványát. Egyre jobban kezdi ő is megerősíteni, hogy Ayame állítása lehetséges, hogy helytálló, miszerint ezek a vértasakok tényleg eledelként szolgálnak a lénynek, akivel bevannak együtt zárva. A kérdés már csak az, hogy mikor és hol fog támadni. Mire kéne számítsanak? Egyáltalán elég lesz a sörétes puska ahhoz, hogy lepuffantsa? Vagy esetleg egy nagyobb mordályra lenne szükség? Bármennyire is szeretné előhívnia fullbring képességével a drágalátos PTRD mesterlövészpuskáját, sajnos a dögcédulája nélkül esélytelen megvalósítania, ráadásul, ha meg is lenne az említett ékszere, a szerkezet a ballkarján megfogja akadályozni, hogy különleges képességet aktiváljon. Ayame kérdésére mindegyik irányra fordítja a tekintetét, majd csak ezután kezd válaszolni.
- Well... to much option. Maybe a fülemet kéne odatapasztani a padlóhoz, hogy kitudjam szűrni. Ami pedig a lightert illeti, well sorry. Nem bagozom. So, we are fucked.
Az említett módszert éppen kivitelezni akarná, de amint minden fény kialszik az épületben, Shadow reflex szerűen sörétesével célzó módba kapcsol. A fényrudakat amint észreveszi, leengedi a puskát egy pillanatra.
- Legalább a lighter problem megvan oldva.
Amint az első pisztoly eldörren, Shadow a hang irányába céloz puskájával. Eközben szabad kezével, próbálja Ayamet terelni a háta mögé. Amennyire levette előző beszélgetésükből, Ayame nem képzett katona, így mindenképpen úgy ítéli Shadow, hogy az efféle helyzeteket neki kell megoldania. Persze ha Ayame úgy gondolja harcolni szeretne, nem fogja megakadályozni, de azért igyekszik megmenteni, ha netán veszélybe kerülne az élete. Hirtelen ballra fordítja a puska csövét, mikor a másik pisztoly dörrenés megtörtént. Sajnos mire észbe kaphatott volna, Hans telibe nekimegy Shadownak ami által egyből a padlóra kerül. Szerencsére a puskából nem dörrent el a golyó és Shadow pillanatok alatt feltud tápászkodni. A fegyver csövét Hanshoz szegezi amint észreveszi, hogy az öreg is ugyanígy tesz.
- Put down your weapon moroon!
Szerencsére Hans felismeri őket és már rögtön próbálja figyelmeztetni őket a veszélyről. Shadownak nem kellet kétszer mondani. Már teljesen tisztában volt azzal, hogy amint a fények kialszanak nagy balhé fog készülődni. Cho hangjára nem szolt semmit. Nem szörnyülködött el és nem is nagyon kezdett rettegni. Hozzászokott a hasonló hangokhoz, még kint a háborús zónánál, ahol gyerekkorát élte le.
- She is fucking dead. Poor girl…
Nem nagyon kezdi sajnálni a lányt, akit éppen fájdalmasan feldarabolnak. Tisztában volt a helyzettel, ráadásul megtanulta már, hogy ne érzékenyüljön el, ha esetleg egy embertársát éppen feldarabolják. Úgy fogja fel, ahogyan a többi hasonló helyzetet szokta. Ez is egy küldetés, emberek fognak meghalni. Nem fog könnyeket hullajtani senkiért. Hans amint elviharzik, rögtön megfordul az ellenkező irányba. A szörnyeteg éppen feléjük indul. Shadow cápamosolya végre előkerül.
- Hey you son of bitch! I have a present for you!
Nem szarozik semennyit. Azonnal becélozza a lényt és már egyszerre lövi ki a két sörétest a szörnyre. Közben folyamatosan hátrálni kezd és lökni igyekszik Ayamet, hogy abba az irányba igyekezzen amerre menniük kéne, Hans után.
- Kapjuk el a son of a bitchet! Ha minden igaz, meglesz a három biztosíték akkor we are the fucking champion!
Közben igyekszik a szörnyet távol tartani, ha esetleg a lövés nem sikerült, vagy a lény felkel ezek után.

Karakterlap

Hoshi Ryohei

Testnevelés tanár

Eltávozott karakterek

ügyeletes konzolzsoké

Szint: 8.

Lélekenergia:

60% Complete
40 500 / 45 000

Hozzászólások: 337

Hírnév: 3

Infó

Tárcában: 53 800 ryou

Technikatár
Ajándék küldése


Hovatartozás:
Független

Egyéb hovatartozás:
Nincs

Reiatsu szín:
Világos sárga (fekete csíkokkal xD)

Egyéb hovatartozás:
Nincs

Kapcsolat cimke:
Kapcsolatban

Kivel áll kapcsolatban?:
Demothy Neyen

Post szín:
#FFFB00#F5F5DC


  • Profil megtekintése

Nem elérhető Nem elérhető

Re:Hadművelet neve: X
« Válasz #54 Dátum: 2018. Jún. 21, 21:35:27 »

Baromira nem tetszik, ami a hátunk mögött zajlott le. Igyekeztem nem felhívni a lányoknak a kétszeresen zombisuló lényre a figyelmüket. Azért Buddy~ra villantottam a tekintetem. Abban biztos voltam, hogy ő érzékeli a történetet, és érdekelt, hogy mit szól a látottakhoz. Ha egy fejlövés nem végez ezekkel a mocskokkal, akkor mégis mi a fene fog? Afelől egy szemernyi kétségem  sem volt, hogy még szükségünk lesz valami boszorkányos jó receptre a kinyiffantásukra, ha túl akarjuk élni.
   -Ötlet, mitől murdálhatnak meg ténylegesen? -kérdeztem egyetlen szőke  elfünket jelnyelven. Művészpalántaként neki állt az agyam kreatívkodni, de a többiek részére nem éreztem túl hatékonynak a felötlő ötleteimet. Mert az oké, hogy én bármelyik sziklába, vagy betonba bele tudnám őket anyagosítani, de egymagam, nem kergettem rózsaszín szappanbuborékokat, veszett mód kevés voltam egy tényleges támadáshoz. Ráadásul ezek az ötletek sem épp időigénytelen, és míg az egyikkel játszok, a másik seggen harap! A fenébe is, megígértem Pöttöm Sárkánynak, hogy egybe vonszolom haza a kerekebbik felem. Már így is szét fogja rúgni az emlegetett testrészem, amiért hagytam magunk elkapni. Arról megint csak még nem ejtve szót, hogy a lányokra addig ki vigyáz, amíg velem vannak elfoglalva. Sóhajtottam ennyi ellenötlet láttán. És még csak magam gondoltam végig a történetet. Azért mindezek ellenére dumbóztam igen csak figyelmesen a lányok irányába is.
   -Ha közelbe jön, a létfontosságú szerveket célozzátok, míg oda nem érünk. - sóhajtottam végül. Nem tetszett, hogy ilyen vackokkal  bárhol találkozhatunk. -Ha bármi vészhelyzet adódna, akkor is lőjjetek, ha épp szellemeset játszunk. -tettem hozzá. -És minél több golyót eresszetek beléjük. Hátha lassabban regenerálják magukat, ha több sebből kell.  -úgy lett volna logikus. 
A továbbjutási lehetőségekre megint csak elmorcosodtam magam. A fene enné meg azt a nyúlnak csúfolt überbolondot, aki ezt a játszóteret tervezte. Na ebbe az amúgy is szar történetbe recsegett bele Keselyű Kisasszony dobhártyaszaggatóan mézédes hangja.
   -Ennek káposztalé van az agya helyén, vagy mi a fene? -fortyogtam magamban, amiért ez a méretesen ön és közveszélyes, bár minden kétséget kizáróan látványos fegyvert birtokló hirig bige továbbra is azt hitte, hogy az ő fütyülésére szándékozunk táncolni. Holott nem, amikor ilyen a környezet. Ennyi is bőven elég volt környezettanulmánynak, hogy kijelenthessem, mi sokszorosan veszélyeztetve voltunk!
   -Ki a fene az a Gambler? -néztem segítség kérőn a többiekre. Valahogy, lévén nem voltam jótékonysági intézet, ráadásul azt se tudtam, kiről van szó, hidegen hagyott a sora.
A biztosítékot megnézve, egyszerű darab volt. Semmi specifikus, hogy mihez kellhet.
   -Megnézzük a házat? Bár az véges útirány, onnan is majd tovább kell haladni. -nem volt túl sok választásunk. Kitérővel megyünk az átjáró, és minden bizonnyal Keselyű Kisasszony irányába, avagy egyenesen. - Esetleg ilyen biztosítékot elrejthettek a házba is. - hogy a kotera csapna beléjük villám módjára. Elcseszerintett számítógépes pályák jutottak az eszembe, az egész vacak felépítésbe. Mintha holmi Virtuális cseszkelődést kevertek volna a saját különbejáratú reality show~nkba.  -Tényleg legalább valaki veszi  a Survivor agymenést? - jutott az eszembe egy másik megoldás.  Mi van, ha ez az egész csak egy nagy felültetés, és közbe kandikameráznak minket? Csak az a fene megdögleni se képes humanoid roncs ne lett volna korábban. Akkor még majdnem sikerrel is hitegetném magam, hogy csak álmodok.
   -Amondó vagyok, hogy a kégliben szellemeskedve nézzünk szét, hátha akad további biztosíték, aztán induljunk Vulpi megkeresésére! -látszódott a fejemen, mennyire rüheltem az ötletet. De vagy ez, vagy hátra arccal ácsorgunk még néhány száz évet!  -Ti mit tennétek? -néztem felváltva mindnyájukra.


(click to show/hide)

Karakterlap

Atamagahen Haseru Hidari

Eltávozott karakterek

US NAVY őrnagy

Szint: 4.

Lélekenergia:

60% Complete
22 000 / 30 000

Hozzászólások: 41

Hírnév: 5

Infó

Tárcában: 11 900 ryou

Technikatár
Ajándék küldése


Hovatartozás:
Független

Egyéb hovatartozás:
Raion

Reiatsu szín:
Olajbarna

Egyéb hovatartozás:
Nincs

Kapcsolat cimke:
Egyedülálló

Mottó:
SHOTTA!

Post szín:
olivedrab


  • Profil megtekintése

Nem elérhető Nem elérhető

Re:Hadművelet neve: X
« Válasz #55 Dátum: 2018. Jún. 25, 21:38:42 »
Egyre vonzóbb lett Anna Karenina megállapítása. A golyótól feléledő lény látványától kedvem támadt minden szegletére c4-et tenni erre a helyre és ördögi kacajjal figyelni, ahogy porrá ég, mármint robban. Az gyorsabb és alaposabb!
- Cut off? – Húztam végig mutatóujjamat a nyakamon. Nem tettem szóvá én sem a lányok előtt. Jelelve válaszoltam Clark buddy-nak. Ki nem is purcannak a fejezéstől, nehezebb fejet újra formálni, mint egy golyó okozta roncsolást helyre hozni. A jó öreg sörétest, miért nem hoztam magammal…
Ettől még nem rendeztem tesztelést a felhördülő próbababán. Barangoltam tovább a sor végén. Nem fűztem semmi kiegészítést Superman pal tanácsadásához. Szimplán előkaptam a pisztolytáskában pihenő másik kilenc milist, amit odanyújtottam Aoi mini-nek. Már gyakoroltunk vele lőni. Menni fog a lánynak! Mizu babe-nek ennél kisebb automata csodát nyújtottam. A lábszáramra erősített apróságot már ismerte. A legutóbbi stop táblás borzalomnál is hasonló kalibert adtam neki.
- Girls! – Tettem a lányok vállára kezemet. - I know…ez ijesztő és borzalmas, de ezek már nem emberek! Magatokat kell védenetek, mert ők nem fognak kímélni titeket! És mi meghalunk! – Nyújtottam oda a másik kilenc milisemet Teri-nek, hátha elfogadja tőlem a segítséget. - Tudod, how to use? – Kibiztosítottam a fegyvert, kétszer, memorizálja, miként működik. Találomra céloztam vele, hogy azt is lássa, hogyan kéne lőni. Utána a kezébe adtam és a fegyverre igazgattam a kezeit. Lazítottam a karján, ne görcsösen, mereven tartsa maga elé a drágaságomat. Finoman kellett tartani, mint egy gyönyörű nőt. Ebben az esetben azt hiszem mondhattam retikült.
- Ez a lil hon is visszarúg. Célzásnál és lövésnél számolj vele. – Befaroltam mögé és kértem célozza be a legközelebbi fát. Tartottam a kezét, hogy ne szálljon el a váratlan erőhatástól és lőjön le valakit. Elsimételtük néhányszor, aztán engedtem egyedül próbálkozzon, persze a felügyeletem alatt.
Pont ráértünk, mert épp Vulpix járatta a száját, hogy keressünk meg neki a biztosítékhoz tartozó dobozt. Valahogy nem ért meglepetésként, arra szolgál, átjuthassunk a következő pályára, bár a biológiai fegyver ötlete jobban tetszett. Nem fűztem hozzá sok mindent, hiszen el voltam foglalva, csak jelelve küldtem Sugar daddy-nek, hogy az ájult civil személyazonossága Casanova.
- Well, that’s true…- Vakartam meg halántékomat a fegyverem csövével Mizunante megjegyzésére. Igen, akadt még nálam néhány. - Minek zavarna ilyen shitty pályára, ha rögtön az elején rátalálunk a kincses ládára? – Tettem csípőre a kezemet. Átgondoltam az eshetőségeket. - Don’t get me wrong… - Tártam szét a karjaimat ártatlanul, véletlen se érjen exre hajlóság vádja. - A pálya felfedezése a lényeg Mr. Hamster-nek, úgyhogy én Etnára szavazok. Szerintem tovább kellene mennünk. – Részemről nem erőltettem volna a csapdaként tárva nyitva hagyott épület feltérképezését. Valamerre arra van a beájult Don Juan. Rajta a világ szeme, hogy alkosson! Az sem véletlen, szét lettünk eredetileg is szórva a kiindulásnál. Többfelé kell nyargalni, de a biztosítékok miatt a haladási irány kötött. Láttam a kerítéseket, amik körbe vesznek egy-egy területet.
- Ladies? – Fordultam a kérdéseket eleve minden témában eldöntő nem képviselői felé, mire szeretnének voksolni. A válaszaiktól függetlenül, még lett volna egy apróság, amit a felfedezéshez hozzácsatoltam.
- One thing! Innen átjutunk a következő pályára, már nem tenném rá a cseresznyés rágómat, hogy tolószékes zombik lesznek. Aktívabb vadászokkal számoljunk! Tartsuk a megbeszélt formációt és legyenek a fegyverek kibiztosítva! – Elsősorban bff daddy-nek és Karenina-nak címeztem a megjegyzésemet. Nem akartam belesétálni vad zombik területére. Már pedig nagy esélyt láttam erre.
« Utoljára szerkesztve: 2018. Jún. 25, 21:40:32 írta Atamagahen Haseru Hidari »

Karakterlap

Shirei Tenro

Futár (Fox)

Quincy

*

Szint: 3.

Lélekenergia:

60% Complete
19 300 / 30 000

Hozzászólások: 143

Hírnév: 4

Infó

Tárcában: 11 900 ryou

Technikatár
Ajándék küldése


Hovatartozás:
Független

Egyéb hovatartozás:
Nincs

Reiatsu szín:
Azúrkék

Egyéb hovatartozás:
Nincs

Kapcsolat cimke:
Egyedülálló

Mottó:
Törött porcelánként is lehetséges ragyogni.

Post szín:
Mistyrose


  • Profil megtekintése

Nem elérhető Nem elérhető

Re:Hadművelet neve: X
« Válasz #56 Dátum: 2018. Jún. 27, 19:27:53 »
Menetközben kis híján elfeledkeztem arról, hogy állítólag bepoloskáztak minket, és a többiek már átnézték a cuccaikat, engem kivéve. Nem tudom mi üthetett belém most, de amint ez eszembe jutott, leellenőriztem a kis gintous szütyőimet. A madzagjaikon, amivel a szájukat be lehetett kötni, találtam meg az apró cuccosokat. Laza mozdulattal elhajítottam őket, majd fél percre a Trükköskére pillantottam. A mondandóját nagyon jó stratégiának tartottam, viszont nálam a probléma ott kezdődött, hogy abszolút nem volt lőfegyverem. Még jobban szidtam magam miatta, mert képtelenné váltam az előrelátásra, és így isten tudja hány kilométerre hagytam az íjamat, melynek most komoly hasznát vehetném. A két kapszulából megidézett álkard számomra előnytelen, távolsági harcosként, jelen helyzetben. Bár gyakoroltam az alaphasználatát, úgy érzem, komoly ellenfél ellen aligha tudnám bevetni. Már pedig az halál, ha pont egy zombie támadáskor váltok stratégiát és improvizálok.
Eléggé letört a gondolat, Madárka hangja meg extra habnak bizonyult ezen a pocsék tortán. Gamblernél látványosan felvontam a szemöldököm, ebből más is láthatta, közöm nincs hozzá. Soha nem találkoztunk, egy szót se váltottunk. Ettől fogva pont letojtam, mi van szerencsétlennel. A magunk sorsa jobban érdekelt. Ennél fogva a magas szőke férfi (Ryo) ötletére a fejemet ingattam.
- Ne haragudj, én nem feltétlen kockáztatnám az életem azzal, hogy egy elhagyatott kéróba megyek – Így is kiérdemelte a „horror sztori” címet ez az egész. Elraboltak minket, összehoztak valakivel, akinek szerintem korán az agyára ment már a klímax, hirtelen ezért üthetett bele a villám-gondolat, hogy összehívja a csapatokat. Mindennek tetejébe még pokrócos múmiával is összefuthattunk, ami esetében fogalmam sem volt, jobbnak, vagy rosszabbnak kéne –e gondolnom a lídércektől…
- Inkább haladjunk egy irányba, az a biztosabb – javasoltam, majd azzal a lendülettel Hidari felé fordultam, és a felém nyújtott fegyverre néztem.
- Nem tudom hogyan kell használni. Én az íjászatban vagyok otthon – vallottam be. Utána csendben figyeltem miképp kell kibiztosítani, célozni vele, s hamarosan magam is megpróbáltam leutánozni a látottakat.
Rémesen ment.  Szerintem a hullánál is görcsösebben tartottam azt a stukkert, vagy amikor a férfi segítségével ez kicsit feloldódott, akkor meg remegtem, mint a kocsonya. Hamar feladtam és visszaadtam volna neki a cuccost azzal, hogy inkább hagyjuk, viszont nem rinyálhattam pont most. Miközben az általa kijelölt fát céloztam meg többször is, mindvégig Ayame járt a fejemben. Fogalmam sincs, miért akartam olyanért a mély vízbe ugrani, akit alig ismertem. Nem tudtam, ő maga miképp vélekedik rólam, vagy hogy megtenné –e ugyanezt. Ám valahol a belső értékem vezetett erre vezetett. Én pedig hűen tartottam magam hozzá. Ezekre a gondolatokra valamennyire már lazábbá vált a tartásom, de így is bőven előfordult a görcsös szorítás, az idegességből származó merevség… Meg persze számoltam azzal, ebben nem most leszek jobb, esetleg csak akkor, ha más időpontban komolyan gondolom a lőfegyver használatot, és elkezdem a városon belül gyakorolni mintegy önvédelem gyanánt.
A kis mini gyakorlat végeztével csak ennyit szegeztem Hidarinak:
- Köszönöm – Illetve egy mosolyt fűztem hozzá, majd felvetülő kérdésére ugyanazt a választ adtam, mint a társának, csak kissé átfogalmazva – Még mindig azon az állásponton vagyok, hogy jobb előrehaladni, mintha tovább időznénk ezen a nyomortanyán, és valamelyikünk még nagyobb veszélybe kerülne.
Így se volt kizárt, főleg Hidari mellékes megjegyzése után… Logikusnak tűnt. Elvégre ha magamat egy őrült zseni helyébe képzelném, hol maradna az izgalom, ha minden zombie pokróccal letakarva egy tolószékhez kötve végezné? „Sokkal jobb, ha mozognak” alapon még nagyobb kihívást ad, ami nekünk természetesen az ennél is szarabb szituációt jelenti. De még mindig elviselhetőbb, mint elhagyatott házakban kotorászni.
« Utoljára szerkesztve: 2018. Jún. 27, 21:17:42 írta Shirei Tenro »

Karakterlap

Kikuchi Ayame

Quincy

*

Szint: 1

Lélekenergia:

60% Complete
7 000 / 10 000

Hozzászólások: 71

Hírnév: 1

Infó

Tárcában: 12 200 ryou

Technikatár
Ajándék küldése


Hovatartozás:
Független

Egyéb hovatartozás:
Nincs

Reiatsu szín:
Narancssárga

Egyéb hovatartozás:
Egyéb

Kapcsolat cimke:
Kapcsolatban

Post szín:
#E5906D


  • Profil megtekintése

Nem elérhető Nem elérhető

Re:Hadművelet neve: X
« Válasz #57 Dátum: 2018. Jún. 27, 22:29:27 »
Továbbra sem volt benne biztos, hogy jó irányba mennek, no meg, hogy jól döntött, de ilyen volt az élet. Azt, hogy Shadow nem tud tüzet csinálni csak egy bólintással vette tudomásul. Nem különösebben volt feldobva ettől a ténytől, de nem tudott mit tenni. Még a megjegyzését is visszanyelte, mi szerint mindegy, hogy dohányzik-e a lány, feltehetően az öngyújtót is elvették volna tőle. Legalábbis Ayame úgy hitte, nem ő az egyetlen, akitől elkobozták a dolgait. Ahogy kialudtak a fények, meglepve vette tudomásul, hogy nem maradtak teljesen sötétben, de ez semmi sem volt. Pont arra volt, elég, hogy az orruk végénél picit tovább lássanak, a teóriája alapján a szörnyeket nem tartotta távol.
A fények kihunyása utáni hangok és történések koránt sem voltam biztatóak, hirtelen azt se tudta, hogy merre kapja a fejét, mire figyeljen, annyi hatás érte egyszerre. Így kissé meglepődött, mikor Herr Swartz a földre lökte őket. Ahogy a férfi zavart tekintetét nézte meg kellett állapítania, hogy túlbecsülte picit :s. Valamint azt sem értette, hogy mire fel ez a nagy menekvés egy biztosítékkal. Három kellett a kijutáshoz, a férfinek egy volt. Semmire sem ment vele.
- Idióta :S - dünnyögte, miközben talpra állt a nem túl kellemes találkozó után. Értette ő, hogy valami borzalmas jár köztük, akármennyire is igyekezett ignorálni a hangokat, ő is hallotta, hogy a lányt majszolják. Fel is fordult rendesen a gyomra. De pont ezért kellett volna egymással és nem egymás ellen dolgozniuk.
- Azt a kurva, de undorító - reagálta le a szörnyet, mikor az megjelent. Alapvetően nem olyan nő volt, aki káromkodott, de ezt most egyszerűen nem tudta visszatartani. A látvány, meg úgy az egész szituáció megkövetelte tőle. És nagyon jól esett neki. Hagyta, hogy a másik hátrébb lökdösse, de közben azért gondolkodott és valami egészen furcsa és rettentően ijesztő dolog jutott az eszébe.
- Shadow, ne öld meg egyből, ha lehet, csak próbáld mozgásképtelenné tenni. Szerintem ez Chaterine, a másik pedig Josh. Bár ha így is van, nem tudom, hogy tudnánk e bármit is tenni értük :S - osztotta meg a lánnyal a felvetését a szörnyeket illetően. Nem lehetett ebben egészen biztos, de két szörny volt, két társukról nem tudtak semmit és ott voltak azok a bizonyos szúrásnyomok is. De ez akkor nem magyarázta, hogy ki és miért lopta el a vért. Vagy… ha a társaik azok korábban átalakultak volna, miután elváltak? Bonyolult volt ez így >w>. Hirtelen elkezdte nagyon remélni, hogy korábban volt igaza és tényleg csak vért vettek tőle. Vér! Volt nála még egy véres tasak. Egy pillanatig megfordult a fejében, hogy a szörny felé dobja, mint egy figyelem elterelés gyanánt, de ezt el is vetette. Később még jól jöhetett egy szorultabb helyzetben, mert Ayame szerette volna hinni, hogy lesz később és nem itt és nem most és nem ez által a borzalom által fognak fűbe harapni.
- Illetve… hogy szerezzük meg a harmadik biztosítékot? - kérdezte, mert náluk volt egy, ha jól emlékezett a férfinél is egy. Az az kettő, az utolsó még hiányzott.

Karakterlap

Izakura Rinon

Maestra (Karmester)

Ember

*

Szint: 1.

Lélekenergia:

60% Complete
5 000 / 15 000

Hozzászólások: 87

Hírnév: 0

Infó

Tárcában: 4 200 ryou

Technikatár
Ajándék küldése


Hovatartozás:
Független

Egyéb hovatartozás:
Nincs

Reiatsu szín:
Rózsaszin és Lila

Egyéb hovatartozás:
Nincs

Kapcsolat cimke:
Egyedülálló

Post szín:
#FF44D9


  • Profil megtekintése

Nem elérhető Nem elérhető

Re:Hadművelet neve: X
« Válasz #58 Dátum: 2018. Jún. 28, 12:48:21 »



Ayame és Ahmad

Hát talán a mostani helyzetetekre lehetne azt mondani, hogy eléggé benne vagytok a slamasztikában? Lehetséges, hogy helytálló. Hiszen egy éhes szörnyeteg akarnak titeket felzabálni, drága Swartz pedig fogta magát és elhúzta a belét a francba, Chot pedig, ha minden igaz és a hangokból ítélve, hát éppen kibelezik. Jó kis helyzetbe kerültetek mi? De semmi gond! Hiszen ti annyira leleményesek vagytok, hogy szerintem megfogjátok oldani, mostani akadályotokat is ami éppen egy szörny képében mutatkozik meg. Shadow a puskáját használva (és egy nagyon jó dobásnak köszönhetően 19/20) még a lövés előtt, észbe kap Ayame reakciójára, aminek következtébe hála katonai reflexeinek, zsigerből lábra céloz és a sörét már teszi is a dolgát. Konkrétan a szörny két lába abban a pillanatban repülnek el a fenébe és mozgásképtelenné válik. Itt az idő rohannotok! Szóval húzzátok el a beleteket amíg van esélyetek! Sajnos mivel Ahmad egyszerre lőtte ki a két sörétest, így hasznavehetetlenné vált a távolsági támadásának funkciója. Viszont nézzétek a jó oldalát! Bunkós botnak még hasznát vehetitek! Szerintem megfelelő lesz arra is, hogy akár Swartzot meggyőzzetek, hogy tartson veletek. Esetleg, ha Cho felé akarnátok menni még jó lesz arra, hogy közelharci fegyverként előnyhöz jussatok szorult helyzetben. Bár kérdés, hogy a szörnyek mennyire jól bírják az ütéseket. Az biztos, hogy a sörét segítségével az egyik megcsókolta sikeresen a padlót. Láb nélkül, ugyan de a förmedvény nagyon szeretne közelíteni felétek. Lassacskán ugyan, de kezeivel azért halad felétek. Szerencsére viszont simán letudnátok akár séta tempóban is hagyni. Itt az idő választani! Merre akarnátok menni?


Ha Swartz felé mentek

Ha úgy döntötök, hogy Swartz után mentek, nem telik egy kis időbe mire megtalálnátok a következő szobában. Konkrétan a rohadék, gyáva nyúl módjára elbujt az asztal mögé. Amint a közelébe mentek, azonnal rátok szegezi újfent a fegyvert. Arcáról a rémületet veszitek észre. A kétségbeesés folyamatának első jeleit. Szemeiből a félelmet vehetitek ki. Nem beszélve arról, hogy úgy remeg a keze, hogy csoda lenne, ha titeket eltalálna. Lehetőségetek nyílik lefegyverezni. Amint valamelyikőtök észhez téríti egy picit, nyomban összeszedi magát. Rátok pillantva felfedezi, hogy éppen nem a szörnnyel találkozott, hanem veletek.
- Sajnálom… azt hittem… na mindegy!
Gyorsan leporolja magát. Ha esetleg valamelyikőtök a pisztolyt kikapta a kezéből, visszakérné. Ha nem adjátok oda neki, nem fog miatta balhét csapni, viszont megfogja jegyezni a későbbiekben, hogy mennyire is számíthatna rátok. Tiétek a döntés, hogy egyáltalán megbíztok-e benne annyira, hogy a pisztolyt visszaadnátok. Persze késsel is tudna nektek ártani, de egy lőfegyver még is veszélyesebb nem?
- Az az őrült nem viccelt. Ezek a dögök… még is. Mi a fasz folyik itt? Sok dologgal találkoztam én már életemben, de ez nekem is sok! Eddigi munkáim során azt hittem egy pszichopata gyilkos nem lehet ennél rosszabb, erre tessék! Sheiße! Ha jól látom, nálatok van egy biztosíték?
Szemei rögtön megakadtak a talált biztosítékon, ami nálatok van. Gyorsan megnézi a sajátját, majd pár percig váltogatja tekintetével a nálatok és nála lévő tárgynál, hogy biztosra menjen ugyan az van-e nálatok és véletlenül nem valamelyikőtöknél nem ugyan az a tárgy van, ami kéne. Mosolyra nyílik az arca. Úgy tűnik, hogy szerencse napotok van.
- Helyes! Akkor már csak egy kell! Ooo baszki… jaj ne… van egy tippem hol lehet az utolsó!
Swartz arcát temeti kezeivel, miután teóriája elő áll mégis hol lehetne az utolsó biztosíték. Valószínűleg már sejthetitek. Emlékeztek arra, hogy Chot körülbelül, hol belezték ki? Hát nagy a valószínűsége ott, ahol a biztosíték doboz található. És vajon miért ment oda? Mert lehet, hogy nála van az utolsó biztosíték amire szükségetek van! Ez viszont nagyon gáz!
- A mocskos kurva életbe! Lehet, hogy Chonál van! Meg kell szereznünk, de nagyon gyorsan! Ha nem teszünk semmit eledelként fogjuk végezni! Viszont, ha sikerülne megszereznünk és a dobozba elhelyezzük mindegyiket, akkor talán némi esélyünk van arra, hogy nem csak a szinteket nyitjuk fel, de fény is lesz! Szerintem induljunk Cho felé, de óvatosan.
Swartz elmélete 50-50% esélyes. Vagy bejön vagy nem. Mindenesetre igyekeznetek kell.  Szerencsétekre a szörny, akit éppen amputáltatok nem éppen képes utánatok rohanni, de ne feledjétek rajta kívül van még egy!

(Swartz veletek fog tartani, ha netán idejöttök először)


Ha Cho felé mentek

Amint Cho felé igyekeztek, rögtön megpillanthatjátok az éhes kis szörnyecskét, akinek éppen a szájából belek lógnak ki. Undorító fogadtatás. Ja és Chot is meglátjátok, aki hát nincs teljesen összerakva. Mondhatni szépen szólva az egyik keze hiányzik és ketté is van nyesve a derekánál, mintha egy lánc fűrésszel kettévágták volna. Egyszóval undorító. Szerencsétekre, rögtön fedezékbe tudtok vonulni. Ha kihasználjátok a fedezéket, még ép megússzátok, hogy a lény ne vegyen titeket észre. Ha alaposan megvizsgáljátok az undorító tetemet, észrevehetitek a hiányzó kéz pontos helyét. A biztosíték doboz mellet hever. Úgy tűnik, hogy nagyon erősen szorította kezével a biztosítékot, hogy véletlenül se ejtse el. Lehetséges, hogy már éppen beakarta tenni a dobozba, mielőtt kitört volna a balhé. Ha körbe néztek, még a pisztolyát és kését is megtaláljátok az egyik saroknál összevérezve. Nagyon sokat szórakozhatott még vele a szörnyeteg halála elött. Vajon mit fogtok most tenni? Kihasználjátok a lehetőséget és fedezékről fedezékre haladva igyekeztek a biztosíték felé menni vagy jobban érdekel titeket a muníció? Esetleg, szeretnétek visszavonulni? Jól gondoljátok meg!

Ha a harmadik irányba mentek, ahonnan a szörny támadott

Beérve, rögtön szembe találjátok magatokkal ama érdekességgel, hogy konkrétan, amit építkezéseknél szoktak használni, állványok sorakoznak fel a terem körül. Ráadásul van egy emelkedő is, aminek segítségével feltudnátok menni a következő emeletre. Ha így tesztek rögtön megpillantjátok a következő színt ajtaját. Viszont van egy kis bibi. Ha kimerítek nyitni, pityegni kezd újfent az ismerős hang, ami hát nem kecsegtet semmi jóval. Nem akartok C4-es bomba általi halállal halni ugye? Lehetséges, hogy előtte a biztosítékokat kéne elhelyezni a dobozba mielőtt tovább mennétek.

(Akár egyszerre is megtudjátok látogatni mindegyik helyszínt viszont vigyázzatok. Két helyszínt tudtok úgy meglátogatni, hogy az amputált szörny nem tud tenni semmit. A harmadiknál sajnos a lény regenerálódik és a lábai újfent egészségesek lesznek. Úgyhogy óvatosan döntsetek!)

Az idő: 00:50

(click to show/hide)


Zookeeper, Arrow, Angel, Ryo, Venom és Witch

A hadművelet elő áll a fejetekben. Sajnos viszont három ember közületek nem tud még dönteni. Emiatt kicsit tovább tököltök a kelleténél. Sajnos ez van. Pofozzátok fel őket, ha netán megint előadják a passzív módszert! Az időtök fogy! Kiddo megmentésére lassan négy órátok marad hátra! Vulture helyzetét már megkaptátok, tehát ha futólépésben és gyorsan akartok haladni az esély megvan adva! Sőt talán lehet ez lesz az egyetlen megoldásotok. A lányok megkapják a hőn szeretett lőfegyvereket és hála briliáns gyors talpalóitoknak alapfokon megtanulják használni a pisztolyokat. Persze nem fognak egyből egy Ügynöki szinten lőni vele, de azért egy alapszinten fogják majd tudni később használni hőn drága ajándékotokat. Viszont említettem, hogy lehet az egyetlen megoldásotok az lesz, hogy Vulture felé indultok ugye? Hát ebben engem Genie is igazolni fog. Hiszen a kis MI az agyadban Ryo, rögtön érzékelni kezdi, hogy nincs rendben valami a levegővel. Konkrétan fogyatkozni kezdett az oxigén szint! Persze van időtök mielőtt a területnél elfogy a levegőtök, de nem ártana sietnetek, mert abból ájulás lesz a vége és ott már Ryo képessége se fog megmenteni titeket. Arról nem is beszélve, hogy rajtatok kívül két csapattársatok is megfogja szívni a dolgot Vulturen kívül. Szedjétek a sátorfátokat és irány a célpont! Közben töprenghettek, hogy vajon, hogy lehetséges, hogy a szabad ég alatt, ahol fák is vannak, fogy az oxigén? Úgy tűnik Doctor Bunny ezt is megoldotta. A rohadék talán számított arra, hogy alaposak akartok lenni? Hát ezek szerit nem hagyja.


Gunslinger és Black

Sajnos sokat időztök a kelleténél, aminek ára is lesz. Nevezetesen egy olyan ár, amit még megtudtok oldani, hogy ne legyen maradandó károsodásotok. Egyre szaporábban kezditek venni a levegőt. Nem furcsa egy picit? Ha kicsit gondolkodni kezdtek, hamar rájöttök, hogy bizony a palacsintába bekerült egy újabb feketelé! Nevezetesen fogy az oxigént szint. Lehetséges, hogy Vulture nem dísznek említette, hogy felé ken elindulnotok? Hát most már lehet érdemes lenne, mert még a végén itt fogtok megfulladni! Lehetséges, hogyha a biztosítékokat elhelyezitek a megfelelő helyre, ahol Vulture is van, az oxigén szint normálra fog visszaredukálódni. Az biztos, hogy Doctor Bunny ért a motivációhoz. Hiszen a legjobb motiváció az, ha a saját életed van veszélyben nem igaz? Jobb lesz Vulture felé indulnotok és imádkozzatok, hogy a többiek is ugyan így tesznek, mert lehetséges, hogy megfogjátok szívni.


Vulture által megadott koordinátához indulnátok

Amint megérkeztek a megadott helyhez, Vulture egy sziklán ülve, támaszkodva mesterlövész puskájával vár titeket miközben szaporán veszi a levegőt. Fogy az időtök! Rögtön kiszúrhatjátok a biztosíték dobozt, ami furcsa módon egy fehér generátor szerű szerkezetben van beleépítve. Amint mindenki megérkezik a helyszínre és a biztosítékokat elhelyezitek a megfelelő helyre, hirtelen egy éles hangot hallhattok, amit inkább olyankor szoktak bejátszani mikor egy válasz nem helyes, majd a távolból azt halljátok, hogy egy kapu kinyílt, ráadásul az oxigén szint is valóban visszaáll abban a pillanatban. Ha valamelyikőtök egy dombra felmászna, hogy alaposan megnézné a hang irányából mi történt pontosabban, felfedezheti a nyitott kaput.
- Uraim. Maguk szerint dísznek mondtam, hogy jöjjenek ide? Remélem ez egy alapos lecke volt önöknek. Konkrétan majdnem megdöglött az osztag, ha nem érnek ide időben. Felfogták végre, hogy Doctor Bunny mennyire is veszélyes? Vagy esetleg még szeretnék a határokat feszegetni?!
Vulture arcán láthatjátok mennyire is paprikás rátok. És ez lehet, hogy teljesen jogos is. Nagyot sóhajt, majd feláll a szikláról.
- Ne izguljanak. Gambler életben van csak elájult. Valakinek cipelnie kéne a pasast, mert nem hagyhatjuk itt. Nézzék. Megértem, ha nem komálják a pofámat, esetleg valamelyikőtök szeretne engem kinyírni, de jó lenne végre felébredni abból a kibaszott ego országból és figyelni! Felfogták, hogy konkrétan a túszok élete a tét? Mi vagyunk az egyetlenek, akik kitudják szabadítani őket. Életek múlnak rajtunk! Persze, hiába pofázok igaz? Ennyire semmibe veszik mások életét? Jellemző.
Úgy tűnik Vulture nem, hogy paprikás rátok, de ideges is ami egyébként nem rá jellemző ez a viselkedésforma. Lehetséges, hogy azzal a bizonyos fontos személlyel lesz köze, akit még Doctor Bunny említett.
- Javaslom tegyék félre ezeket az ellentéteket velem szemben és önök között is. Egy csapat vagyunk! Akként is kell dolgoznunk, nem pedig klikkesedni mint az óvodások! Önök katonák jelen pillanatban! És mi nekünk adatot meg az a lehetőség, hogy Bunnyt hazavágjuk és megmentsünk összesen hat ártatlan életet! Szóval mozgás!
Azzal a lendülettel már megy is a cél felé, egyenesen a második pályához. Lehet követnetek kéne őt. Persze megtehetitek, hogy inkább egyhelyben maradtok csak azt ne feledjétek, rajtatok kívül összesen hat élet van kockára téve! A döntés a tiétek.


A második pályához érve

Amint úgy döntöttetek, hogy elmentetek Vulturehoz, végig hallgattátok a szent beszédet, amit nektek tartott és végül vele tartottatok, beérve a pályához, rögtön Bunny hangját hallhatjátok újfent.
- Gratulálok önöknek. Sikerült hát eljutniuk a második pályához! Nos szeretném tisztában tenni önökkel, hogy nem az volt a célom az előbbi mutatványommal, hogy megöljem önöket, sokkal inkább, hogy motivációként szolgálva eljussanak ide. Szörnyű látni, hogy a csapatszellem már az első pillanatban csődbe ment. Viszont nem kell izgulni. Szerintem már sejti Vulture ügynök, hogy az a fontos személy kicsoda is akiről annyit beszéltem. Ezért egy újabb motivációval fogok szolgálni. Töprengjenek egy percet. Mi lehet a legmélyebb kapocs két ember között? Ha rájönnek a megoldásra, arra is rá fognak jönni, hogy vajon a vezetőjük miért is annyira ingerült. Viszont nem is akarom húzni az önök idejét. Kezdjük hát a következő játékot! A második pálya igencsak ígéretes lesz. Logikájuk ugyan tesztelve lett, viszont mi újság a túlélési készségükkel? Egy csatatéren szinte kulcsfontosságot képezz a túlélés ösztöne. Lássuk önökben is megvan-e ez a bizonyos ösztön. Újfent biztosítékokat kell találniuk, összesen négyet. A biztosíték dobozt megtalálják a pálya túlsó végén. Viszont ahhoz, hogy megtalálják a biztosítékokat, az életükhöz való ragaszkodás szükségeltetik. Hamarosan ezen a pályán a fények kialszanak, viszont a fényrudak kifogják világítani annyira a pályát, hogy ne vaksötétben mászkáljanak. Valószínűleg csapatmunka is szükségeltetik a feladat elvégzéséhez. A pályán hat lény vár magukra, akik éhesek. És náluk van a kulcs a továbbjutáshoz. Felfogják ismerni a kapuőröket. Viszont vigyázat. Ha nem lesznek eléggé óvatosak, önökből prédából, eledellé fognak válni. Önökön múlik a döntés megbíznak-e egymásban vagy esetleg kockára teszik az életüket inkább. A döntés az önöké. Összesen négy órájuk van a túszok megmentésére. Igyekezzenek, mert sajnos egy túsz már halott. A nevét nem mondom el természetesen. Hiszen mennyire megfelelő motivációnak szolgál az, hogy minél hamarabb kiderítsék ki is halt meg először? Kezdődjön hát a játék!
A pályán a fények kimúlnak azonnal. Messziről hallhatjátok a lények hangját. Szerencsétekre még messze járnak, de ha nem kezdtek el mozogni valamerre lehetséges, hogy az egyik dög meg fog titeket találni. Emlékeztek arra, hogy a területet körbeveszik a rácsok igaz? Megnyugtathat titeket a tudat, hogy nem tudnak innen megszökni a lények. Bár igaz, lehet megtanulnak addigra kimászni a kerítésből, de imádkozzatok, hogy ne így legyen.
- Hallották Bunnyt, vadászni kell. Nos mivel sokuknál nincsen bomba, ezért javaslatot teszek csak hogy erősítsem a csapatszellemet. És hogy minél előbb végezzünk. Összesen négy biztosítékot kell most találnunk. A következő lenne a javaslatom. Kell egy mesterlövész a pálya közepére. Plusz négy csapatot kell alkotnunk. Én vállalom a mesterlövész szerepét. Ha nem bíznak bennem csak megjegyezném, sokukat lelőhettem volna abban a másodpercben messziről amint hátat fordítottak nekem.
Utolsó megjegyzése Vulturenak lehet valami igazság alapja, de akár az is meglehet, hogy füllent. Tőletek függ miképpen gondolkodtok. Mindenesetre a feladat adott. Tudjátok merre van a biztosíték doboz a térkép segítségével, szóval már csak azt kell kiderítenetek, merre vannak a lények, akikről Bunny mesélt? Négy lénynél van biztosíték ne feledjétek. Ha minden igaz, látótávolságból felfogjátok ismerni őket.

Az idő: 00:50

(click to show/hide)
Max szószám: 800 (200-al megemeltem, hogy könnyebben tudjatok posztolni ebben a körben.)

Határidő: 2018.07.05 2018.07.08

« Utoljára szerkesztve: 2018. Júl. 05, 22:42:48 írta Ahmad Al Saliha »

Karakterlap

Izakura Rinon

Maestra (Karmester)

Ember

*

Szint: 1.

Lélekenergia:

60% Complete
5 000 / 15 000

Hozzászólások: 87

Hírnév: 0

Infó

Tárcában: 4 200 ryou

Technikatár
Ajándék küldése


Hovatartozás:
Független

Egyéb hovatartozás:
Nincs

Reiatsu szín:
Rózsaszin és Lila

Egyéb hovatartozás:
Nincs

Kapcsolat cimke:
Egyedülálló

Post szín:
#FF44D9


  • Profil megtekintése

Nem elérhető Nem elérhető

Re:Hadművelet neve: X
« Válasz #59 Dátum: 2018. Júl. 01, 15:18:31 »
Szerencsére Ayame idejében útba igazította Shadowot merre is kéne célozzon, valamit érdekes teóriával párosította ama véleményét miszerint a szörny valószínűleg az egyik társuk lehet. Shadow persze mit sem törődik eme információval, hiszen most a legfontosabb számára, ha minél előbb mozgásképtelenné tegye a dögöt, aki éppen feléjük tart. Nem szarozik sokat, végül becélozza a szörny lábait és mindkét sörét használatának segítségével a lény lábai szinte kirepülnek alóla, aminek hatására nyomban meg csókolja a padlót.
- Nothing personal pal…
Lerí az arcáról, hogy semmilyen érzelem nem ragadja meg, hogy éppen lehetséges, hogy az egyik túsznak ártott. Számára a lény is egy célpont a sok közül. Ha le kell lőnie, lefogja lőni. Ha Ayame nem figyelmezteti lehet, hogy rögtön a lény fejét repítette volna le. Számára ez lenne a leg logikusabb lépés, viszont az is fontos, hogy a bizalmat elérje társában. Emiatt is célzott lábra, hogy bebizonyítsa, tényleg „törödik” valamennyire más életével. Még ha ez egyébként nem fedi a valóságot.
- Alright. Follow me girl! Visiteljük csak meg Mr.Dick Swartzot!
Shadowot ugyan nem izgatja Swartz állapota, viszont a biztosíték, amit nála látott, kulcsfontosságú ahhoz, hogy megmeneküljenek. Így hát a terv előállt a fejében. Konkrétan ultimátumot fog kiszabni a férfinak, ha nagyon erősködni merészelne. Ha esetleg az ultimátum ellenére, nem fog segíteni nekik, szempillantás alatt fejbe fogja lőni Swartzot minden érzelmet nélkülözve. Számára valakinek elvenni az életét olyan, mintha konzervdobozon gyakorolná a lövészetet. Semmi érzelem nincs benne. Határozott léptekkel indul a megfelelő irányba amerre Swartz menekült el. Amint a szobába beér, szemei rögtön megakadnak az asztalnál. Mivel a szobából sehol nem tudna kijutni logikusnak érzi, hogy csak is az asztal alatt találhatja meg Swartzot. Amint kiugrik az asztal alól és rájuk szegezi pisztolyát, Shadow szinte reflex szerűen szabad kezével egy Krav Maga módszerű kézcsavarást hajt végre, aminek következtébe Swartz hátat mutat neki. Kihasználva az alkalmat térdével megtolja a gerincét majd fenéken billenti talpával. Természetesen a pisztoly nyomban kiesik Swartz kezéből. Biztonság esetére a földön heverő pisztolyt, lábával elrúgja jó messzire.
- Hey! Chicken tata! Next time you want to shoot me, aim!
Szemeivel összpontosít Swartzra. Ugyan nem tekinti még teljesen veszélyes elemnek, de nem is nagyon bízik benne. Amint viszont úgy látja a férfinak megjött az esze, hagyja, hogy Ayame elintézze a kommunikációt. Közben hátra pislant párszor, ha netán egy szörnyeteg szeretne ide tartani. Szerencsére a lény eléggé lassan képes közlekedni így bőven van idejük megtervezni a haditervet. A pisztolyt természetesen nem fogja visszahozni. Úgy is útközben feltudja majd venni és átadni Swartznak, ha csak Ayame előbb nem venné fel és tartaná magánál a fegyvert.
- This is your fucking plan Tata? És hogy akarod doingolni idiot? You know a másik sidenál éppen van egy monster aki más belét eatingeli! Ayame? You have a plan?
Ayame ötletét végig hallgatja. Közben tekintetével körbe pislant nem-e érkezne valami rusnya dög, akivel majd foglalkoznia kéne, de szerencsére nincs veszély. A tervet illetően picit lennének kétségei, de legalább nem mondott számára akkora baromságot, mint amit Swartz javasolt, ami szintén nem egy idióta ötlet lenne, de valamiért Shadow nem igazán szeretne adni a szavára. Mondhatni pöppet megmakacsolta magát. Lehetséges, hogy az előbbi fellökés plusz, hogy rá fogta a pisztolyt, körülbelül szemeiben egy olyan embert lát maga elött, akit legszívesebben kinyírna. Viszont a helyzet azt kívánja, hogy működjenek együtt még ha nem is annyira szeretné. Eszébe jutott ama ötlet is, hogy Swartzot bedobja a lényhez és amíg őt cincálja ő addig elhelyezi a biztosítékokat.
- Well… short but… this is a plan. I guess… let’s do this!
A pisztolyt természetesen nem fogja felvenni a földről, amit elrugott Swartz közeléből. Ha Ayame vissza akarja adni, nem fogja megakadályozni benne. Maximum fél szemével Swartzot fogja figyelni nehogy valami gyanús dolgot tegyen, amire Shadownak meg kell húznia a ravaszt, esetleg saját tervét beindítva, bedobná a szörnyhöz. Miközben halad Cho felé, észreveszi a sérült lényt is, aki továbbra is felé indulna, de mínusz két lábbal alig tett meg pár centimétert. Viszont felhúzza egy időre a szemöldökét mikor észreveszi, hogy az a csonk kezdene visszanőni.
- Öööhmm… guys. Azt hiszem jobb, ha very fastak leszünk, because that fucker úgy tűnik kiköpött Wolverine…
Remélhetőleg az X-MEN hasonlattal megértette a többiekkel, hogy valószínűleg a lény regenerálódni képes, így nem ártana sietniük. Amint megpillantja a lényt, aki éppen Cho hulláját cincálja, a fedezéket kihasználva rögtön leguggol. Ha esetleg Ayame nem reagálna azonnal, gyorsan magához rántja, hogy mindenképpen fedezékbe vonuljon. Swartzot annyira nem érdekli. Ha a lény észrevenné őt, azzal egy gondot letudna. Legalább is szerinte. Szemeivel rögtön kiszúrja a biztosítékot plusz a másik sarkon a fegyvert és a kést.
- Okay. Left a biztosíték doboz közelében biztositék, with the hand. Right van muníció. So whats the plan girl? Ki menjen a biztosítékért?
Ha netán Shadownak kéne vállalnia eme nemes feladatot, nem lesz rest véghez vinni, de azért előtte szeretné tisztában tenni a tervet, miképpen is akarnák kivitelezni.