Szerző Téma: Izakura Rinon  (Megtekintve 156 alkalommal)

Description: A Maestra előlép! (Avagy Ahmad karakter leváltása.)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Karakterlap

Izakura Rinon

Maestra (Karmester)

Ember

*

Szint: 1.

Lélekenergia:

60% Complete
5 000 / 15 000

Hozzászólások: 86

Hírnév: 0

Infó

Tárcában: 4 100 ryou

Technikatár
Ajándék küldése


Hovatartozás:
Független

Egyéb hovatartozás:
Nincs

Reiatsu szín:
Rózsaszin és Lila

Egyéb hovatartozás:
Nincs

Kapcsolat cimke:
Egyedülálló

Post szín:
#FF44D9


  • Profil megtekintése

Nem elérhető Nem elérhető

Izakura Rinon
« Dátum: 2019. Aug. 09, 14:10:16 »
(click to show/hide)



Név: Izakura Rinon (A Maestra)
Nem: Nő
Kaszt: Ember
Kor: 16

"Ha gyönge a lelked, tompa a kardod éle."

Hányszor halhattuk már ezt a mondatot! Kicsit unalmas már nem? Viszont muszáj megemlítenünk eme elhíresült szöveget, hiszen mai történetünk alapját képviseli. Mielőtt a történetet megismernénk, feltennék egy kérdést felétek. Volt már úgy veletek, hogy van valaki, aki nagyon idegesít titeket? Aki mindent megtesz, hogy a napotokat elrontsa? Esetleg a levesetekbe beleköpött akár szó szerint? Raboltak már el tőletek értékes tárgyakat? Ami a legfontosabb! Megtudjátok mondani, hogy hol találom a tollamat? Mintha úgy emlékeznék az asztalomnál hagytam. Helyette egy névjegykártyát találtam. Magasságos egek! Azt hiszem kiraboltak engem…

Történetünk egy városban kezdődik. Karakurában ahol az emberek jó kedvűen éldegélik mindennapjukat. Bár a város látott már jobb napokat is. Emlékeztek ezekre a dolgokra ugye? Aizen, előtte még a Hollowok is támadásba lendültek és akkor még nem is beszélnék a quincyk incidenséről, amik ugyan nem okoztak nagy kárt, de szereplőikben annál inkább. Viszont van valaki. Aki nem igazán törődik eme konfliktusok súlyával. Sokkal inkább kihasználja a helyzetet és ahol csak tud, szórakozik. Azért, hogy magát szórakoztassa. Mondhatni számára az egész város, helyzet, maga a színpadot képviseli, ahol előadást kell tartson és a bennük lévő szereplő emberek, arrancarok, shinigamik, quincyk és még sokan másokat a saját együttesének tagjaként tekinti. Akiken szórakozhat. Kezdjük az elején!

Holdfényes este köszönt a városra. Az emberek javában a munkahelyükről indulnak haza, a diákok már lefekvéshez készülnek, maximum néhány fiatal éli ki fiatalságát, esetleg a bűn szervezetek lépnek mozgásba. A tizenharmadik osztag két bátor tagja is csatlakozik a város estéjének életébe. A kapun át kikelve az egyik fiatal shinigami meghatározza feladatának pontos helyét, ahol ellenőrzést kell lefolytatnia. A város múzeumában furcsa jelenségeket lehetett észlelni. Mintha hollowok tanyáznának előszeretettel. A jelentésük szerint valószínűleg egy tárgy okozhatja. A két shinigami rögtön útra is kell a múzeum bejárata felé. Szerencsére nem kell figyelniük a sétáló emberekre, hiszen észre sem veszik őket. Belépve a múzeum főbejáratának küszöbén, rögtön észlelik a hollowok reiatsuját. A két shinigami egymásra néz majd bólintással fejezik ki, hogy tovább indulhatnak az ismeretlenbe. A dinoszauruszok terméjénél ahol középen egy hatalmas tirex csontvázát lehet meglelni, rögtön kiszúrnak egy arrancart aki éppen keresgél valamit. Hovatartozását rögtön kiszúrjak mivel maszkja csaknem beborítja a teljes fejét. Koponyája például teljesen bevan fedve. Viszont a két bátor shinigami amint tesz két lépést, az arrancar egy ceroval üdvözli őket. Nem kérdez csupán cselekszik. A két shinigami rögtön válaszként kardjukat előveszik, hogy készen álljanak a támadásra. Ekkor viszont két nyíl kettejük között elsuhan. A csatába becsatlakozik két quincy is, akik szintén úgy tűnik nagy érdeklődést mutatnak a hely iránt. Padhelyzet alakul ki, ami nagyon is jól mutatja, hogy konkrétan háromszög formát alakítanak ki egymás között. Egy ideig mindenki egymást méregeti majd az egyik quincy szemüvegét megigazítja és felteszi a kérdést.
- Nos… úgy látom patthelyzet alakult ki. Mindannyian tudjuk miért vagyunk itt. Kell nekünk az ereklye. A kérdés az… kié lesz?
- Ez eléggé egyértelmű barátocskám. Az enyém!
Válaszol az arrancar nagy hangon, kimutatva nagyszerűséget. Közben az egyik kezével már cerot formáz, hogy újfent készen álljon a támadásra. A quincy felnevet társával együtt nagy hangon. Eközben a shinigamik egyike a lélekmobiljához nyúl, de az arrancar gyors meglepetésszerű támadásával kilövi a shinigami kezéből az eszközt. Válaszul mindenki egymásra szegezi fegyverét.
- Valakik itt pusztulnak el és vannak, akik túlélik. Azt ajánlom, hogy ne avatkozzanak bele a Gotei Jusantai dolgaiba. Bár így is-úgy is maguk fognak itt elpusztulni.
- Próbáld meg shinigami. Így is fárasztó már a jelenlétetek!
- Ebben egyetértek!
Mindenki készül a támadásra. Úgy tűnik itt ma vérfürdő lesz. Amint viszont egymás torkára esnének, hirtelen a hangszórókból, zene kezd szólni, ami miatt a jelenlévő öt szereplő koncentrációját megzavarja. Egyenesen a hangok irányába terelik figyelmüket. Hol jobbra hol balra fordítják fejüket és érthetetlenül állnak a dolog mögött. Arra már rájöttek, hogy ezt nem ők csinálják. A kérdés az, hogy ki? A zene hirtelen elhallgat majd hangos ropogások törik meg a csendet. Az egyik shinigami meg is leli a hang forrását a T-rex csontváz fejének tetején. Egy rózsaszín hajú kislány, karneváli stílusú ruházattal, ami szintén kimagaslóan pink színekben tündököl, kalapjával együtt. Az öt szereplő értetlenül tekint a kislány felé, aki mosolyogva és mit sem törődve a figyelemmel, majszolja tovább a cheetos chipset mintha mi sem történt volna. Egy idő után a chips kifogy. A lány összecsomagolja majd háta mögé dobja és csak ezután foglalkozik a jelenlévőkkel.
- Na! Nem akarnak csetepatét? Vagy már elment a kedvük tőle?
Az öt delikvens egymásra néz. Nem értik, hogy ennek a lánynak elment a négy kereke vagy direkt tett fel egy olyan kérdést, amit nem igazán tenne fel egy ember, ilyen hasonló helyzetben. Az arrancar cerora vált és a lány felé lőne. Hirtelen aztán ez meghiúsul miután a koncentrációjából kivezényli amint a kislány karmesteri pálcáját meglengetve elő varázsol egy szép trombitát az arrancar kezébe. Ellenfele reflexből megfogja a trombitát és már hozzá is vágná a feladóhoz, de ekkor hirtelen elkezdi úgy fogni a hangszert mintha készen állna arra, hogy most előadást fog tartani. Szó szerint ki is húzza magát. Arcáról leírik a düh minden aspektusa. Úgy tűnik viszont, hogy tehetetlenné vált. A kislány tovább folytatja a műveletet és mindenki kezébe oda varázsol hangszereket. Az egyik shinigami kezébe egy elektromos gitárt jelenít meg, míg a társának dobverőket. A két quincy pedig hegedűt kap. Mire viszont a hangszert ők is eldobnák, már késő. Valamilyen úton módon el nem akarják ereszteni.
- Mi az ördög?!
Hangosan felszólal a quincy miután tapasztalja, hogy nemhogy a hangszert nem tudja hozzávágni a kislányhoz, de hogy még figyelme is csak rá összpontosul és senki másra az már gyanússá vált a számára ahogyan a többieknek is. A kislánynál virgonc vigyor elevenedik meg. Lehetséges, hogy csapdába csalta őket? A lány behunyja egy pöppet a szemeit majd újra kinyitja és karmesteri pálcáját és szabad kezét felemelve válaszol a quincy kérdésére.
- Hát nem elég egyértelmű? Önök mostantól társulatom tagjaivá váltak! Bravissimo! Viszont kár, hogy nem tudják saját magukat megtapsolni, hogy milyen szerencsés helyzetbe kerültek, de nem kell aggódni! A mai előadás bizonyára érdekes és felemelő lesz! Akkor hát… kezdhetjük? Mindenki kérem adjon bele apait és anyait! Tiszta, precíz hangokat várok el önöktől!
- Te szórakozol velem?
A kislány töprengő fejet vág egy icipicit majd a quincy felé mosolyog.
- Én mindig szórakozom! Az élet szórakozásból áll nem, de bár? Ó, egy pillanat!
A lány precízen leugrik a T-rex fejéről és mint egy balerina akképp is ér földet. Az egyik shinigamihoz sétál, aki tehetetlenül a hangszerét fogva vár az utasításra. Arcáról látszik nem igazán szeretné, ha valamit csinálna vele a kislány. Lassacskán a shinigamit elkezdi tolni egészen az arrancar háta mögé szabad kezével, miközben pálcáját még mindig olyan tartásban tartja, mint amikor a zenészeknek jelzi karmesterük, hogy a mű hamarosan elkezdődik. Amint megfelelő pozícióba állítja a shinigamit, rögtön eléjük áll majd ördögi vigyorral a következő szavak hagyják el a száját.
- Akkor hát! Tre, Due, Uno!
A pálca lendítésével a jelenlévő szereplők megkezdik szólaltatni hangszerüket. Szegény arrancar feje rögtön koppanó hangokat ad ki miközben a shinigami dobverőjével ütögetni kezdi megfelelő ritmusban. Egy érdekes darabot játszanak, ami nem egy ismerős komoly művet takar. Sokkal inkább mintha egyedi lenne. A kislány nagy mosollyal az arcán annyira elkezdi élvezni a zenét, hogy közben táncot is jár lábaival. Ő az egyetlen, aki élvezi a mostani helyzetet. A többiekről ez nem mondható el. Játszanak és játszanak megállás nélkül. Amint a zenét abbahagyták, kezdik is elölről ahogyan a lány lengeti pálcájával az utasításokat. Egy darabig a zene belengi a múzeum falait. Szerencsére a riasztó nem szólal meg. Valószínűleg a quincyk már gondoskodtak róla nehogy a rendőrök azon nyomban indulásra készen beviharozzanak az épületbe miközben munkájukat végzik és talán a személyzet emberei a múzeum területén is mélyen alszik egy két jól irányzott ütésnek köszönhetően. Miután a lány jól ki szórakozza magát a látványon és a hangokon, végül befejezi az előadást, ami után hangos lihegések sorozata töri meg a meglévő csendet. A lány eközben mosollyal az arcán megtapsolja őket. Az arrancar eldobja magától a hangszert és rögtön cerot akarna formázni, de ekkor hirtelen összeesik és kérdő tekintettel mered kezeire. A többiek is hasonló sorsra jutnak. Összeesnek mintha kilométereket futottak volna. Megizzadva és kifáradva lihegnek.
- Hát igen! A concertok általában fárasztóak szoktak lenni, de ilyen a zenészek élete! A jó hangok érdekében, áldozatot hozunk! Nos akkor… miért is jöttek ide? Ja igen. Ereklye miatt… lássuk csak. Hol lehet ez a bizonyos ereklye? Itt van a szobában ugye kedves arrcsi?
Az arrancar felé mosolyog, aki eközben vicsorgó fogakkal, türelmetlenül várja, hogy széttéphesse a leányzót, aki elsétál a különböző leletek mellett. Közben rá néz a jelenlévőkre. Amikor látja, hogy az egyik quincy nagy tágra nyílt szemekkel néz felé, a lány elmosolyodik majd betöri az üveget pálcájának segítségével és kivesz egy kéz nagyságú csontot, amit alaposan meg is figyel. Rá néz a jelenlévőkre és mindegyikük ideges fejet vág, ami számára egyértelművé teszi a dolgot. Ez lenne az a bizonyos „ereklye” ami miatt idejöttek páran.
- Komolyan emiatt jöttek önök ide? Ez csak egy… csontváz. Nem annyira értékes, de bizonyára önöknek sem, úgyhogy el is vinném!
A lány már a kijárat felé indul szerzeményével, de hirtelen megáll és megcsapja egy picit a fejét a tenyerével.
- Ó, pardon! Majd elfelejtettem! A névjegykártyámat!
Zsebéből elő kotorászik öt névjegykártyát majd a delikvensek felé oda dobja. Ezután mélyen meghajol majd ennyit fűz csak hozzá.
- Ha esetleg elakarják magyarázni ki is rabolta ki önöket, mondják azt: Hogy a Maestra tette! Így van uraim! Nevezzenek Maestranak! Köszönöm az előadást! Legközelebb remélem találkozunk!
A lány még feléjük is integet és kilép a múzeum ajtajából. Jó messzire kerül a bűntett helyszínéről majd amint eléri a Karakurai folyó partot egy híd alá vonul, ahol pálcáját magához lengetve, normális iskolás ruhában kezd tengődni, miközben a hangjegyek szállingóznak ki belőle egyenesen a pálcájának végébe. Amint a műveletet sikeresen végre hajtotta, karmesteri pálcáját belső zsebébe eldugja majd szerzeményét a folyóba dobja.
- Kacat. Nem ér semmit, de legalább nem fogja a városlakókat háborgatni!
Ezután csak egy út maradt neki hátra. A haza út. A Maestra ma is, ahogyan legtöbbször is megtette, pompás előadást tartott.

Értitek a hasonlatot azzal kapcsolatban, hogy a gyönge a lelked tompa a kardod éle?

Vajon ki lehet ez a titokzatos Maestra? Egy jó tevő? Esetleg gonosz tervei vannak a világgal? Szimplán csak egy csínytevő, aki másokon szórakozik? Nos, vagy kiderül vagy nem. Egy viszont biztos. Ahol a Maestra jár, ott muzsikának szólnia kell!


Mikor nem Maestraként tervezgeti csínyeit, életének két fő területének megfelelő ruházattal rendelkezik:

Mikor iskolában kell tevékenykednie, a megfelelő uniformisban tengeti napjait némi kis kiegészítővel. Rózsaszín harisnyájával és bolyhos karkötőjével igyekszik saját jellemét kidomborítani az emberek felé. Haja és szemeinek írisze is eme színt képviseli. Ámbár heterókromiai jegye nem látszik, hiszen mikor nem Maestraként tevékenykedik, nagyon odafigyel arra, hogy kontaktlencsét viseljen, elkerülve azt, hogy lelepleződjön. Ha még is őt gyanúsítanák megvan hozzá a megfelelő válasz, amivel elterelheti a gyanút róla.
 
Idolként egy balerina, karneváli uniformisban tipeg szárnyakkal a hátán és cipőjén is, nem mellesleg eme motívum kalapján is megfigyelhető. Hosszú botjával igyekszik tánc koreográfiáját még látványosabbá tenni a nézők számára. A rózsaszín színeket felváltják a sötétebb és világosabb kék színek, de akadnak azért pinkesebb színek is ruházatán, de nem annyira vészesen. Természetesen itt is kontaktlencsét használ.

Ha esetleg nem idolként vagy iskolásként, esetleg Maestraként tevékenykedik akkor divatos ruházatot igyekszik magára ölteni. Főképp azokat a ruhadarabokat kedveli, amitől cukibbnak és csinosnak nézhetne ki.


Életét nevezhetjük kettősnek, emiatt két fajta szerepet is használ, amik valamilyen úton módon közel állhatnak valódi jelleméhez, de az őszképp nem teljes. Képes hitelesen eljátszani a szerepeit, ami azért olykor irigylésre méltó. Emellett nagyon kíváncsi, érdeklődő és vidám. Nagyon ritka, ha valami miatt elszontyolodna a kedve. Szerencsére viszont kislány kinézetének köszönhetően általában nem szokták sejteni, hogy nagyon is alapos és precíz. Igyekszik megfelelő stratégiában dolgozni a mindennapokban. Általában Maestraként mikor mások orra alá tőr borsot, van célja. Ezeket nem szokta mások orra alá dörgölni, hiszen szerepének hitelességét nagyon fontosnak tartja. Másképpen viselkedik Idolként és Iskolásként, mint Maestraként. Eme két szerepet ketté szedi. Míg Idolként a cuki kislány képét mutatja a világ felé, Maestraként egy előadó művész csínytevőként igyekszik megmutatni magát, hogy aztán mások agyára menjen.




Signore e signori! La Maestra Comparire!
(Hölgyeim és Uraim! Megjelenik a Karmester!)
Típus: Hipnózis

Amikor Rinon felveszi a Maestra formáját, ekkor aktiválja rejtett képességeit, amit nagyon eldug a világ szeme elől. Ahhoz, hogy a formáját felvehesse, karmesteri pálcájának végét maga felé kell mutatnia majd a bűvészekhez hasonló mozdulatsorral magára ölti ruházatát. Ekkor rózsaszín aura veszi körül, majd a pálca végéből hangjegyek szállingóznak ki, amik egyenesen Rinon felé kúsznak végig a testén. Ezután ruha alakot vesznek fel, aminek végeredménye eme pompás ruházat, ami a képen is látható. Hosszú kalapjával és a karneválokhoz illő öltözetével készen áll arra, hogy a Maestraként elhíresült csínytevőjeként, borsot tőrjön mások orcájára.

Symphony-ái(Képességei)

I. Symphony: Instrumentum(Hangszer)
Eme képességgel a Maestra képes a pálcájának lendítésével hangszereket elő varázsolni a semmiből. Amerre ő mutat ama hangszer ott fog megjelenni. Ha netán egy személyre mutatna a pálcájának végével, akkor bizony ama hangszer az illető kezében fog megjelenni. Eme hangszerek kívülről nem látszanak ártalmasnak. Valójában viszont egy piszkos trükként vannak jelen. A Maestra a hangszerek segítségével képes hipnotizálni és aktiválni további képességeit. Emiatt, ha a Maestrának nincsenek „alanyai” akik zenélnének neki, sajnos védtelenné válik. A hangszertől meglehet ugyan szabadulni, de szerencsére a Maestranak vannak tartalék hangszerei, amiből jó sok mennyiséget képes elő állítani.  Viszont csak annyit amennyire jelenleg képes. Szintenként egy plusz hangszer megjelenítésére lesz képes, növelve ezzel a tár kapacitását. Ha a maximum kapacitást elérte és netán újat akarna létrehozni, egy meglévő hangszert kell neki eltüntetnie. Kezdésként csak öt hangszert képes előállítani.

(Fontos tudni: Aki megérinti A Maestra egyik hangszerét annak nagy a valószínűsége, hogy a hipnózis alá fog kerülni miután a második képességét aktiválni fogja. Természetesen ez ellen van védelem. Elsősorban a nála gyengébb LP-jű ellenfelek ellen van hatása a hipnózisnak. Továbbá, ha sikerül valahogyan a Maestra koncentrációjából kilökni, akkor a hipnózis képessége nyomban deaktiválódhat. Viszont megvan az esélye, hogy újra hatalmába kerítse a szerencsétleneket amíg a hangszerei jelen vannak. Továbbá a Maestranak látható távolságban kell lennie ahhoz, hogy hipnotizálni tudjon valakit. A Maestra természetesen szabadon tud mozogni és sétálni, ha úgy tartja kedve. A lényeg, hogy a pálcáját lendítgetnie kell.)

II. Symphony: Concerto(Hangverseny)
A Maestra eme képességgel tudja megzenéltetni ellenlábasait, akit kiválasztott, esetleg a kezébe nyomta ama hangszert, amit ő maga jelenített meg. Pálcájának lendítésével az alanyok késztetést éreznek, hogy a hangszerük felé nyúljanak és készen álljanak a mű elkezdéséhez. A Maestrának gondolatban el kell képzelnie milyen művel is szórakoztassa saját magát majd amint sikeresen elképzeli magában a mű kottáját, a megfelelő lendítésekkel pontosan ama zeneműt fogják megszólaltatni, amit Ő akar. Az alanyok tudatuknál vannak ilyenkor, de nem tudnak semmit tenni az ellen, hogy ne a hangokkal foglalkozzanak. A piszkos trükk ekkor lép érvényben. Miközben az alanyok zenélnek neki, folytonosan elgyengülnek és a végén annyira gyengévé válnak, hogy a meglévő képességeiket sem lennének képesek aktiválni, mert túlságosan fáradtnak érzik magukat. Természetesen ez csupán ideiglenes. Ilyenkor jobb, ha a Maestra nyúlcipőt fog, mielőtt drága haragtartói csúnyán összevernék.
(A gyengülés hatása csupán egy körig tart.)





Legfontosabb kellékét képviseli a karmesteri pálcája, ami két részből:
1.   Maga a karmesteri pálca
2.   Pálcájának meghosszabbítására való eszköz.

Emellett Maestraként belső zsebében névjegykártyákat tart, amin a következő adatok szerepelnek:
Név: A csodálatos Maestra
Lakhelye: A zene világa
Telefonszám: Te kis huncut!
Email: nincsemailcimem@maestra.com
Legyen megtisztelve, hogy Önt kirabolhatta a méltán híres csínytevő Maestra. Remélem élvezte az előadást és hamarosan találkozni fogunk! Puszi!

Egy síp aminek segítségével magára vonhatja mások figyelmét ha arra szükség van.



+ Előadást tartani
+ Szórakozni másokon
+ Megszerezni becses tárgyát
+ Névjegyeket osztogatni
+ Maestraként tevékenykedni

- Akik belerondítanak az előadásába
- Csúnya beszéd
- Erőszak
- Perverz rajongók
- Ha lopni merészelnek tőle


« Utoljára szerkesztve: 2019. Okt. 20, 13:59:21 írta Izakura Rinon »

Karakterlap

Shihouin Yoruichi

Főadmin

Developer :x

Adminisztrátor

*

Hozzászólások: 156

Hírnév: 12

Infó

Tárcában: 4 570 450 ryou

Technikatár
Ajándék küldése


Hovatartozás:
Független

Egyéb hovatartozás:
Nincs

Egyéb hovatartozás:
Nincs

Kapcsolat cimke:
Egyedülálló


  • Profil megtekintése
  • Bleach szerepjáték

Nem elérhető Nem elérhető

Re:Izakura Rinon
« Válasz #1 Dátum: 2019. Okt. 20, 14:27:49 »
Heyho~ :hippy:

Összességében nekem nagyon tetszett a történet stílusa, hogy tényleg úgy írtad meg, mintha egyfajta színházi darab lenne elmesélve. A képességgel sincs gondom, de ha lehet majd ne ess vele túlzásokba. :3 Néhány elgépeléstől eltekintve szerintem rendben van, így az előtörid elfogadom.

Szinted: 1.
Lélekenergiád: 5000 LP
Tőkéd: 4000 ryou

Kezdésnek minden képzettségedre kapsz 1-1 pontot, valamit további 10 pontot oszthatsz el az alábbi képzettségeid között:

  • Fegyverforgatás
  • Pusztakezes harc
  • Helyváltoztató képesség
  • Reiryoku manipuláció
  • Különleges képesség

Mindezen kívül kapsz 1 pontot reishi kezelésre is, melyet a következő másodlagos képzettségekre oszthatsz el:

  • Erő
  • Ügyesség
  • Gyorsaság

Kérlek, hogy pontjaidat itt jelentsd le, illetve foglald le postszíned és avialanyod is.

Kellemes játékot!~ :3