Elsősorban a harcos szó, ami igazán leképezheti Chie jellemvonását. Fiatal korában csínytevő, bajkeverő és türelmetlen volt. Az idők elteltével viszont egy bölcs, határozott harcossá cseperedett. Nem várja el senkitől, hogy tiszteljék, viszont elvárja mindenkitől, hogy az illemet betartsák minimálisan. Szerencsére rugalmasan kezeli a tiszteletlenséget és a humor sem utolsó nála. Sokak szerint furcsa lehet Chie-ben, hogy a jövő technológiájával sokszor bajban van. Számára még a szekér és a ló létezik, az autó már idegen. Filozófiája megegyezik az ősi Samurai-ok gondolat menetével. Kedvenc állata a farkas és ehhez mérten hajstílusa is ezt szeretné leginkább kihangsúlyozni. Szereti a fiatalokat és ha kell tanácsokat is ad azoknak, akiknek a legjobban szüksége van rá. Tekintete folyton a jövő felé mered. Abszolút nem bánja tettét és sérüléseit semmiképpen se szeretné meggyógyítani. Úgy gondolja, hogy eme sebek olyan emlékekkel rendelkeznek, amiktől nem akarna megválni. Ráadásul személyiségét is elvesztené, ha eltűnnének. Előfordulhat, hogy szarkasztikus tud lenni, ami lehet másokat megbánthat vagy nem veszik észre.
Neve: Ōkami
Típus: Kidou
Állati alak
Zanpakoujának nincs emberi alakja. Farkasként mutatkozik csak meg. Szemei kéken izzanak, fogai élesek. Bundájánál kék és fekete színek keverednek. Érdekesség, hogy zanpakutoujának kinézete teljes mértékben hasonlít elhunyt farkasához.
Elzárt állapotban
Kék és arany szín keveredését lehet észre venni. Markolata aranyból készült. Pengéjénél nem mutatkozik meg semmi különlegesség, egészen addig amíg a telihold fénye meg nem jelenik. Ekkor Chie pengéje kéken kezd világítani, jelezve gazdájának, hogy bevetheti képességének azon részét, amit ritka esetekben tud használni. Kardja katana hosszúságú, tokja sötétkékben pompázik akárcsak a Tsuka része.
Jelleme
Sok bölcsességgel, tanítással rendelkezik. Ennek hála hű segítő társ tud lenni Chienek. Felkészíti a rá váró feladatokra, tanácsokkal látja el, ha arra van szükség, esetleg próba tétellel is igyekszik erősíteni gazdáját, hogy túllépjen korlátain. Zanpakutouja nem beszél, helyette inkább mutat és hagyja, hogy Chie jöjjön rá mit is akar neki közölni.
Belső világa
Egy hatalmas erdő, aminek a közepén egy előkészített szikla található. A szikla tetején hű társa áll és figyel reá. Folyton telihold van ezen a világon és éjszaka. A nap sosem mutatja meg magát. Viszont ahelyett, hogy nyomasztó lenne, meglepően kellemes helyként szolgál. E hely nem csak a farkas otthona, hanem egy harcosé is, ahol olykor megpihenhet.
Képességének köszönhetően két alakkal rendelkezik szintenként. A telihold határozza meg alakját fegyverének és képességét.
Shikai Alak
Shikai parancs: Halld a hangom Ōkami!/Warawa no koe wo kike, Ookami! Telihold nélkülEgy farkas üvöltése hallható a parancs kiadása után. Kardja ekkor nem vesz fel alakot, helyette aura veszi körül, ami elhagyja pengéjét és egy farkas alakját veszi fel. Önálló gondolattal rendelkezik és csak is gazdájára hallgat. Képes osztódni viszont korlátozottan. Kezdésként csak három felé képes. Minden következő szintnél plusz 1 osztódást biztosít.
Ōkami elméje/ Ōkami no shin: A farkas képes megosztani gazdájával hallását, látását, szaglását és minden mást, amit megtapasztal. Képes a farkasok között váltani, így akár nagy terepet is tud átfésülni anélkül, hogy meg kéne erőltetnie magát. Természetesen, ha az egyik farkas „elpusztulna” megszakad a kapcsolat, emellett fájdalommal is jár. Sajnos ilyenkor Chie nem képes mozogni, mert ahhoz, hogy a farkasok szemével láthasson, koncentrálnia kell és be kell hunynia szemét. Ha kizökkentik a koncentrációból, megszakad a kapcsolat.
Ōkami ajándéka/ Ōkami no okurimono: A nyálának segítségével gyógyító hatást tud kifejteni az adott sebre. Legyen az törés, zúzódás, halálos seb, méreg, kidou által okozott sérülés. Zanpakutou pontjai határozzák meg, mennyire is hatásos a képesség jelenleg:
1-10: Törések, zúzódások, kisebb karcolások gyógyítására alkalmas
10-20: Mély sebeket képes gyógyítani és kisebb dózisú mérgeket hatástalanítani a szervezetben
30-40: Magas dózisú mérgek hatását semlegesíti, halálos sebeket pillanat alatt meggyógyít.
Képességeinek használata függ a farkas jelenlététől. Szintenként 1+ körrel növelhető az ideje míg a pályán van. Kezdésként a Farkasoknak három környi idejük van.Telihold idejénEgy farkas üvöltése hallható a parancs kiadása után. Fegyvere alakot vált ekkor. Markolata egyszerűbbé válik és ciánkék szalagok díszítik. Pengéje kéken izzik, akárcsak Chie bal szeme. Aura veszi körbe ekkor gazdáját, miközben a farkas üvöltése nem szűnik meg. Ráadásul tekintete is észrevehető a vad lángoló auráján.
Ōkami haragja/ Ōkami no ikari: A farkas felruházza Chiet, lángoló dühével aminek segítségével tűz alapú képességet tud bevetni. Pengéjével, ha eltalál, megérint valakit, maró és égető hatást tud kifejteni áldozatán. A kard bármit képes ekkor átvágni, legyen az egy kidouból készült fal, vas, acél bármi, a kard ketté fogja hasítani. Viszont nem mindenható. Ha Chie lélekenergiájától másfélszeresen magasabb az illető, akkor sajnos megesik, hogy a kard nem lesz képes sérülést kifejteni, esetleg azokat a tárgyakat felsérteni, amit egy személy készített el képességének köszönhetően.
Ōkami akarata/ Ōkami no ishi: A farkas felruházza Chiet, akaratával, aminek köszönhetően sérüléseinek fájdalmát nullára redukálja. Ilyenkor Chie nem képes a fájdalmat érezni, helyette zanpakutouja szenvedi el. A sérülések attól még megmaradnak, csupán nehezebben lehet kiejteni a csatamezőből. A hatás addig tart amíg a zanpakutouja bírja. Jelenleg öt sérülést képes fájdalom mentessé tenni, szintenként ez kettővel növekszik. Kezdésként három körig semlegesíti a fájdalmat, szintenként +1-el növekszik.