Elisa Aschenbrenner
Sereged egyelőre remekül boldogul. Igaz a birtok felé még nem igazán tudtak közelebb jutni, de egészen jól tartják állásaikat és kitartóan végzik feladatukat. Ha nem is sikerül betörniük, a második bataillonnak talán sikerülni fog eredményt elérni és leverni a védők seregét, hogy aztán szépen betudj masírozni csapataiddal, előkerítve az árulót kivel végezned kell. Amíg viszont az időd nem jön el, lesz elfoglaltságod. A betolakodók közül kettőt már előállítottak kihallgatásra a parancsnoki sátorban. Két leányzót kell alaposan megdolgoznod, hogy információkat csikarhass ki belőlük. A törpe rögtön dühös tekintetét feléd irányítja. Meglepően jól informált és sikerült ráhibáznia személyeddel kapcsolatban, de egyáltalán nem fél tőled, ami megnehezíti a munkádat. Szerencsére téged a véreskezű Wyvernt nem kell félteni. Egy alattomos eszközzel, ami fogak kihúzására alkalmatos, most egy ujj eltörésére használva, érezteted a két delikvens előtt hova is kerültek. A hangulat nyomban megváltozik a sátorban. Rettegés és kétségbeesés lesz úrrá a helyiségen. A törpe hatalmasat felordít, amint mutatóujja reccsen a szerkezet álltal.
- Wolf! - Hallgass! Szól rá társára Wolf, nehogy még valamit kikotyogjon. Már rögtön egy névvel lettél gazdagabb. Akinek éppen eltörted az ujját, Wolf-nak becézik. Nyilvánvalónak tűnik számodra, hogy ez csupán egy kódnév és nem az igazi neve, de legalább tudsz kire hivatkozni. Remélhetőleg lesz olyan szerencséd, hogy a másik leányzó nevét is megtudhatod, ha nem is az igazit, de legalább a kódnevét, hogy tudj kire hivatkozni. A játékszabályokat elmagyarázod nekik, mit várhatnak az elkövetkezendő percekben.
- Te beteg vagy! Jegyzi meg a macskafüles fülhallgatóval rendelkező lány, miközben barnás szemeivel feléd tekint, tele gyűlölettel. Feltett kérdésedre Wolf megemeli a fejét kicsit. Amint az állára helyezed kezedet, a gyűlölete feléd csak fokozódik. Néma csend lesz úrrá a helyiségen egy darabig. A végén még talán a türelmed is elfogy, de ekkor Wolf végül kinyitja a száját.
- Hogy kinek dolgozunk? Rendben. Elmondom!- Ne csináld Wolf! - Hallgass a jó istenit! Megmentem az életünket, szóval légy hálás és kuss!Szól rá társára emelt hangon, amitől aztán a lány végleg csukva tartja a száját. Megint drámai csend honol a sátorban, de szerencsére nem tart sokáig és végül válaszol a kérdésedre.
- Akinek dolgozunk: Az a baszódj meg te hülye ringyó, és dugd fel magadnak a seggedbe multinacionálé cégnek! Kielégítő válasz?Azzal a mozdulattal még le is köp téged. Hát, nem igazán kaptál olyan választ, amit szeretnél így kénytelen leszel alaposabban megdolgoznod, ha információt akarsz tőle kicsikarni. Sajnálatos módon viszont kevés időd áll rendelkezésre, mert az események hamar felgyorsulnak. Munkád közepette ugyanis, robbanások hangja hallatszódik a távolból. Rá egy percre körülbelül már egy katona siet be a sátorba, haptákba vágva magát és jelentést tesz neked.
- Miss Aschenbrenner! Valaki úgy tűnik szabotázs akciót hajt végre! A szállító járművek felrobbantak! Mi a parancsa?Ez sajnos rossz hír. Hamar döntened kell az ügyben. Mit fogsz kezdeni? Folytatni fogod a kínzást, hogy információt kinyerhess vagy inkább elkapod a szabotőrt kinek kedve támadt, a te bázisodnál éppen port kavarni?
Shirei Tenro(Fox)
Úgy döntesz, hogy az ismeretlen után mész. Ez lehet talán a legbölcsebb döntésed, amit most megtehetsz. Kiképzésednek köszönhetően, alaposan feltudtad mérni a terepet és a lehetőségeidet így elkerülted a végzetes halált vagy a találkozást a félelmetes Wyvern-el. Legalábbis egyelőre. Az ismeretlen felé indulsz és amint teszel két lépést felé, a csuklyában lévő alak megfordul majd előre indul, de nem annyira sietősen, hogy ne vesszed el szem elől. Lehetséges, hogy azt akarja, hogy kövesd. Bátran mész előre az irányába. Szerencsédre a katonák nem vesznek téged észre, mivel a sűrűn elhelyezett fák törzsei, megfelelő fedezéket biztosítanak a számodra, hogy ne legyél szem elől. Egy jó darabig még követed az ismeretlent. Ennek következtében látod, hogy a csuklyás alak elvezet téged egy érdekes területre. Amint betérsz erre a területre, szem elől téveszted. Ha alaposan körülnézel, láthatod, hogy egy kör alakú kis mezőre tévedtél, aminek a falait a fák alkotják. Ahhoz képest, hogy a közelben egy csatatér van, ráadásul még egy bázis is leledzik, rettentő nagy nyugalmat áraszt magából a hely. Amint teszel két lépést még előre, a lábad megakad valamiben. Amint lenézel, egy ismerőssel akadsz össze. Egy ájultan heverő katona kik a ti elfogásotokra küldtek, itt fekszik a földön. Ha ellenőrződ a pulzusát, tudni fogod, hogy még életben van, de mély álmát alussza. Mellette egy kis barna dobozka hever, ami csak arra vár, hogy elvedd. Ha elveszed és kinyitod egy érdekes tárgyat találhatsz benne. Egy quincy láncot. Viszont ez a lánc nem hasonlít a támadóitokéra, nincs rajta szárny motívum. Egy kis papírt találsz még a dobozban, amiben egy üzenet áll:
„Amikor úgy érzed készen állsz, idézd meg.”Aláírás nincs, nem tudod kitől jött. Egyáltalán kinek szól ez az üzenet? Neked? Esetleg valaki másnak? Ha most megpróbálnád megidézni, sajnálatos módon egyelőre nem sikerül. Nem vagy képes még aktiválni a szerkezetet. Elmélkedésedet, robbanások hangja töri meg amik egyenesen a táborból érkeznek. Lehetséges, hogy valaki éppen szeret bombákkal játszani? Kérdés, hogy ki lehet az-az őrült, aki a táborban éppen kedve támad robbantani párat? Szerencsédre most már betudsz menni a táborba anélkül, hogy észre vennének. Az egyenruha, amit az ájult katona visel, pont a te méreted, ráadásul a maszk, amit az arcán hord megfelelő számodra, hogy elrejtsen téged és észrevétlenül bejuthass. Ha ezt megteszed és magadra öltöd az egyenruhát, minimálisra redukálod a lebukásod esélyét. Amint visszatérsz a tábor közelébe, láthatod, hogy temérdek katona siet a robbanás helyszínére és próbálják eloltatni a tüzet. Ha alaposan megfigyeled, láthatod, hogy a robbanást járművek okozták, konkrétan csapatszállítók. Miként fogsz neki indulni az utadnak? Megmented a bajba jutott társaidat a Wyvern karmai alól?
Ryuunosuke Takahashi(Monkey)
Félelmed alábbhagyva, bátor választ adsz a két jelenlévőnek, aminek hatására a szobában mély csend honol egy darabig. Csupán a szivar elszívásának hangja és a csatatér zajai törik meg a csendet. Lehetséges, hogy nem ilyenfajta válaszara számítottak. Valahol lehetséges, hogy magad is bánod, hogy ilyen bátor reakciót tudtál kicsikarni magadból, de már sajnos nem tudod visszaszívni, esetleg visszafordítani az idő kerekét, hogy semmissé tedd előbbi megnyilvánulásodat. A nő még egy utolsót szív szivarjába majd a füstöt kifújva, kopogó magas sarkújának hangjai közelítenek. Hamarosan arcát is láthatod teljes pompájában amint a fény sugarai elérik az arcát. Jól láthatod, hogy teljesen megégett a fél arca, de szerencsére a szeme megmaradt. Ahhoz képest, hogy ilyen sérült arccal rendelkezik, egészen jól tartja magát, egyáltalán nem nevezhető csúnyának, de nem is a legszebb nőként lehetne hivatkozni rá. Szemei szinte éles késekként döfnek át téged. Tekintetéből rájöhetsz, hogy kár volt bátor választ adnod nekik.
- Szóval bátraké a szerencse? A hollywoodi filmekben ez valóban működni szokott, de hadd világosítsalak fel téged kicsike.Azzal feléd hajol, olyannyira, hogy az arca csaknem a te arcodat érinti meg. Körülbelül pár milliméter választ el téged tőle. Szemei szinte arra késztetnek, hogy csak rá figyelj és semmi másra.
- Ez itt a valóság. Nem egy film, nem egy videójáték, ahol egy gombnyomásra kiszabadulsz. Ha hősködsz, meghalsz. Ha szabadulni próbálsz, meghalsz. Ha hazudsz, szenvedni fogsz. Eljutott az agyadig? Az egészben az a félelmetes, hogy ahelyett, hogy emelt hangon kezdene veled beszélni, meglepően nyugodt, de egyben fenyegetően hangzanak a szavai amire még az orosz akcentusa is rá segít. Felegyenesedik majd a szivart a szájába véve jelez a katonának, hogy adja oda a pisztolyát. Kérdés nélkül át is adja a makarovnak elkeresztelt lőfegyvert majd a fejed fölé céloz. Jól láthatod, hogy a ravaszt már elkezdi tolni. A pisztoly durranása, visszhangozni kezd a szobában. Szerencsédre viszont a golyó nem talált el téged, hanem egy icipicit súrolta meg a hajadat. Jól érezhetted, hogy mennyi kellet volna ahhoz, hogy a lövedék a koponyádba landoljon.
- A következő nem fog mellé menni. Utolsó esélyt ajánlok! Igazat mondasz és elmondod ki vagy, honnan jöttél, kinek dolgozol, vagy az agyad a padlón fog landolni és megetetlek az itteni patkányokkal. Élet vagy halál? Ajánlom bölcsen dönts. Mert én nem leszek rest lelőni egy potenciális veszély forrást. Még ha az a veszély egy tinédzser. Nos? Hogy döntesz?Ennek a fele se tréfa. A nő szándékosan hibázta el a lövést, hogy érzékeltesse veled a helyzet súlyosságát. Ki tudja mire lesz képes arra, hogy információkat szerezzen meg rólad. Lehetséges, hogy jobb lesz igazat mondanod? A helyzetedet figyelembe véve, lehet ez lesz az egyetlen megoldásod.
Sakamoto F@cking Naraku
Bárki is legyen az ismeretlen, ki valószínűleg segédkezhetett valamilyen módon a szökésedben, nem állt szándékában végezni veled. Amint megláttad már el is tűnt. Barát vagy ellenség? Nehéz lenne megmondani. Mindenesetre most más dolgok kötik le a figyelmedet. Tűzijátékot szeretnél éppen előkészíteni, hogy aztán bulit csaphass. A teherjárművek mik csapatok szállítására alkalmas, kapóra jönnek neked. Észrevétlenül a tanksapkájukat letekered majd a zoknikat beledugod, hogy aztán segítségükkel a kívánt hőt, belevezesd a járművek tankerjaiba. A hatás nem marad el. Amint meggyújtod mindegyiket már nyúlcipőre is kell fognod magad, mert bizony ezek a zokni gyorsak lángra kapnak. Megteszel két lépést az utolsó járműtől és már hallod, hogy az egyik felrobban és ezt következőleg a többi csapatszállító is hasonló sorsra jut. Az utolsó jármű robbanása, olyan hullámot gerjeszt, hogy azt még te magad is megérzed és pofával előre, megismered a sarat. Szerencsére egyben vagy és nem vettek még észre, de a lecsutakolás lassan prioritássá fog válni. Ha hátra tekintesz munkád gyümölcsére, elégedett látványban lesz részed. Pár katona, kik a jármű közelében tartózkodtak, égési sérülésekkel fekszenek a földön. Van, aki a lángokkal hadakozik, egyesek segítségért futnak. Már csupán a parancsnoki sátrat kéne megtalálnod, hogy a töpszlivel eltudj beszélgetni. Ekkor viszont akadályba fogsz ütközni. Két hasonló egyenruhában lévő katona, maszkkal az arcukon, észrevesznek téged és ketten feléd indulnak.
- Hé, maga! Mi a fenét csinál ott nyakig sárba? Eredjen segíteni a többieknek!Ezek szerint nem ismertek fel. Lehetséges, hogy nem ők voltak azok, akik elkaptak téged, ami számodra előnyös, hiszen, ha nem ismerik fel az arcod, akkor bizony szerencséd van. Lehetséges, hogy a sár is segít abban, hogy elrejtsen téged. Eközben az egyik katona mobiljához nyúl amint csörrenni kezdd. Hosszas hümmögések és helyeslő válaszok után, lerakja a mobilt majd feléd tekint.
- Gyere velünk! Megnézzük a harmadik foglyot nem szabadult-e ki véletlenül! Lehetséges ő a szabotőrünk!Ez viszont hatalmas baj. Téged is magukkal akarnak ráncigálni, hogy ellenőrizzék a sátort ahol téged fogva tartottak. Valamit ki kéne találnod, hogy ezt megakadályozd. Hiába igyekeznél azonnal a parancsnoki sátorhoz elindulni, kénytelen leszel ezekkel a katonákkal foglalkozni. A kérdés, hogy megmérkőzöl velük, vagy tanulva a hibádból, nem becsülöd alá őket és furfangosan igyekezed őket átverni?
Határidő: 2021.02.14