Szerző Téma: Az osztagról  (Megtekintve 990 alkalommal)

Description:

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Karakterlap

Aikawa Chiyo

Félvér kitsune

Shinigami

11. Osztag

*

Togishi

Szint: 16.

Lélekenergia:

60% Complete
82 400 / 100 000

Hozzászólások: 531

Hírnév: 9

Infó

Tárcában: 29 150 ryou

Technikatár
Ajándék küldése


Hovatartozás:
Független

Egyéb hovatartozás:
Nincs

Reiatsu szín:
Shinigami: Ezüst-kék szegéllyel ; Kitsune: Fekete-vörös szegéllyel

Egyéb hovatartozás:
Nincs

Kapcsolat cimke:
Egyedülálló

Mottó:
Mindnyájunknak meg van a saját kis biztonságot adó kabalánk. Csak egyeseké élesebb, mint másoké.

Post szín:
#FFB71C ; #B3FF87


  • Profil megtekintése

Nem elérhető Nem elérhető

Az osztagról
« Dátum: 2014. Júl. 05, 10:45:45 »


Osztag leírása Az osztag felépítése Az osztag térképe

 Név: 11. osztag (juuichibantai, 十一番隊)
Jelkép: アキレア Achillea millefolium/cickafark
Jelentése: harc-háború 戦い (hanakotoba szerint) A 11. osztag tagjai különös mód szeretik a harcot.
Szín: Levendula
Specialitás: fegyverforgatás



Leírás: A 11. osztag a Gotei 13 harcban legerősebb osztaga, ők az elsők akiket bevetnek, ha lidérctámadás éri a rukongaii kerületeket vagy az Emberek Világát. Tagjai elsősorban közelharcra, azon belül is fegyveresharcra  specializálódnak. Élnek-halnak a harcért, szó szerint: a juuichibantai egyenruháját hordó shinigamik számára a harcolás jelenti az élet értelmét, inkább a halált választják, mintsem hogy megfutamodjanak egy küzdelemből.
Az osztag különlegessége, hogy a hagyományos és leginkább elfogadott metódusok helyett a kapitányi címet egy élet-halál harc során kell megszereznie a vezetői rangra áhítozó léleknek. A hagyományoknak megfelelően juuichibantai 200 tagja előtt meg kell mérkőznie az aktuális kapitánnyal, a győztes pedig a kapitányi haori mellett a legerősebb kardforgatónak járó Kenpachi címet is birtokolhatja.



Elvárások: A jelenlegi kapitány, az előző kapitány által megkezdett hagyományokat folytatva elsősorban szorgalmat, tiszteletet és engedelmességet vár el az osztag tagjaitól. Kötelező legalább napi 4 órát edzeni, aki nem teljesíti a kvótát, annak magával a kapitánnyal kell megküzdenie egy tréning során. Bár ez kifejezetten kecsegtetően hangozhat sokak számára, a taichou ilyenkor nem fogja vissza magát, aminek komoly következményei lehetnek.
Az osztag tagjainak elsősorban a Fegyveres harc képzettségre érdemes koncentrálni, aki kidou tudása mögé bújva próbálná meg elsumákolni az edzést, annak bármikor tart a kapitány személyre szóló edzést, hogy megértesse vele, milyen fontos alapot is jelent a fizikális erőn és készenlét egy-egy küzdelem során. 




Az osztag felépítése:

Első egység  Felmérik az ellenség erőit, vagyis ők az első támadó vonal. Az egység tagjai nem csak kardforgatásban jeleskednek, de a pusztakezes küzdelemben is derekasan megállják a helyüket. Az ő visszajelzéseik alapján dolgozzák ki, az osztag támadó stratégiáját.
Mivel a feladatuk igen összetett, így különleges kiképzést kapnak osztagon belül is. Az egység tagjainak a száma 5 és 10 fő közé tehető. Az egységek közül a legkisebb létszámmal működő.
Jelképe: Egy fekete szalag az egyenruhára látható helyre erősítve.
Tagjai:
Amatsuji Shinobu
Meiou Toshizou
Mizushima Juunichi



Második egység:  Az egység tagjai kimagaslóan teljesítenek a fegyveres közelharcban. Nem feltétlen karddal, de közelharci eszközzel, a test-test elleni küzdelem kiemelkedő művelői. Nem csak a kardforgatás, de a pusztakezes harcmodor sem idegen a számukra.  E kettő ötvözéséből egyen-egyenként kialakítják a saját különleges harcmodoruk, ami félelmetes ellenféllé teszi őket. Ők adják az osztag jelentősebb hányadát.
Jelképe:Egy sárga szalag az egyenruhára, látható helyre erősítve
Tagjai:
Kurosawa Rin
Miyake Ichiro
Atarashi Miyoko


Harmadik egység: Az egység tagjai a kardforgatáson felül, valamilyen távolsági fegyverrel is kiválóan bánnak. Legyen az a zanpakutojuk képessége, vagy valami egyszerű távolsági fegyver.
Tőlük is meg van követelve a kardforgatás, ám ha a harci helyzet úgy kívánja, a távolsági fegyvereikkel is képesek harcba bocsátkozni. Ők az osztag egyik taktikai meglepetései. Amellett, hogy szabadon fejleszthetik a saját stílusukat, és képességeiket!
A Második egységgel kiegészítik egymást, hisz közös edzéseken erősíthetik egymást, könnyebben észrevehetik a saját, vagy a másik harcmodorán a gyenge pontokat, illetve megszokhatják, hála a másik egységnek, a sajátjuktól merőben eltérő ellenféllel hogy tudják a leghatékonyabban felvenni a küzdelmet.
Jelképe:Egy vörös szalag, az egyenruhára jól látható helyre erősítve.
Tagjai:
Meiou Setsuna
Sukkecu Eiji
Shima Eizo


Az osztagon belül két csoport is elkülönült. Ezek tagjai az egységekből kiválasztott személyek, akik a csoportba tartozás mellett is aktív tagjai a korábban felsorolt három egység valamelyikének. Vagyis az egység feladatin túl, tagja a csoportnak is.

-   Láthatatlanok csoportja: Két főt számláló titkos csoport, aminek a tagjai közvetlenül a mindenkori kapitány  alá tartoznak. A kapitánytól kapott titkos, és sokszor kényes küldetéseket kell végrehajtaniuk. Elvárás a megkérdőjelezhetetlen hűség a részükről, illetve a tökéletes megbízhatóság.  Ennek a két főnek a kiléte, még az osztag tagjai előtt is titkosított információ, a kapitányon kívül nem ismeri más a személyüket. A két tag egyenrangú egymással szemben, nincs alá-fölé rendelt viszony kettejük között.

-   Parancsnoki csoport: Az osztag tisztjeinek, és az alakulatok vezetőinek a csoportja, beleértve a kapitányt, és a hadnagyot is. A csoport feladata a taktikai, vagy stratégiai döntések meghozatala ugyanúgy, ahogy az alakulatok egyéni, vagy közös edzéseinek lebonyolítása, megtartása is.

Tagjai:
o   Kapitány: Aikawa Chiyo
o   Hadnagy: Mizushima Shuuichi
o   Taktikai tanácsadó
o   Taktikai tanácsadó
o   Első egység vezetője: Amatsuji Shinobu
o   Második egység vezetője: Betöltetlen
o   Harmadik egység vezetője: Meiou Setsuna

Taktikai tanácsadó: Mint a nevéből is kitűnik, tanácsadói munkakör. A posztra a mindenkori kapitány személyesen nevez ki két tisztet. A tiszteknek nem feltétlen kell egység vezetőnek lennie. Első sorban inkább a rátermettség, és a hozzáértés a mérvadó a személy kiválasztásánál. 
Feladatuk újfent, a nevükből is kitűnik, hogy tanácsadás. Felelős döntést maguktól nem hozhatnak, de javasolhatnak, ami aztán megvitatásra kerül, és ha elfogadják, akkor megvalósításra. A témák, amikben javaslatot tehetnek, nincs lekorlátozva, ámbár általánosan a katonai, hadászati, stratégiai és edzési tervek az elsődleges prioritásuk.
« Utoljára szerkesztve: 2017. Márc. 30, 20:33:03 írta Aikawa Chiyo »


(click to show/hide)

Karakterlap

Aikawa Chiyo

Félvér kitsune

Shinigami

11. Osztag

*

Togishi

Szint: 16.

Lélekenergia:

60% Complete
82 400 / 100 000

Hozzászólások: 531

Hírnév: 9

Infó

Tárcában: 29 150 ryou

Technikatár
Ajándék küldése


Hovatartozás:
Független

Egyéb hovatartozás:
Nincs

Reiatsu szín:
Shinigami: Ezüst-kék szegéllyel ; Kitsune: Fekete-vörös szegéllyel

Egyéb hovatartozás:
Nincs

Kapcsolat cimke:
Egyedülálló

Mottó:
Mindnyájunknak meg van a saját kis biztonságot adó kabalánk. Csak egyeseké élesebb, mint másoké.

Post szín:
#FFB71C ; #B3FF87


  • Profil megtekintése

Nem elérhető Nem elérhető

Re:Az osztagról
« Válasz #1 Dátum: 2017. Okt. 24, 20:44:19 »


A Bushido

A 11. osztag tagjainak lételemük a harc. A jelenlegi kapitány a szamuráj életszemléletet, a bushido~t, szeretné továbbadni a harcosainak. Épp ezért a szamuráj eszmerendszer, szellemiség fontos részét képezi az osztag életének.

A bushidó szó szerint a harcos-lovag-út elemekből tevődik össze, és azokat az íratlan szabályokat jelenti, melyeket a fegyveres nemeseknek be kellett tartaniuk a mindennapi életben és hivatásuk gyakorlása közben egyaránt.
A Bushido hét erénye:

1. Seigi:       Egyenes jellem, őszinteség, igazságosság
2. Yuki:        Bátorság, kitartás
3. Jin :         Jóindulat, együttérzés, könyörületesség
4. Reigi:       Udvariasság, tisztelet
5. Makoto:   Igazmondás, őszinteség
6. Meiyo:     Becsület
7. Chugi:     A hűség kötelme


Egyenes jellem, őszinteség, igazságosság (Gi, Seigi)

A bushido vezéreszméjének tekintett egyenesség, mint gerinc adott tartást a szamurájnak. Ez egyben igazságosságot is jelent, illetve igaz-ságot, ami szorosan összefügg a később tárgyalandó fontos eszme a becsület fogalmával. Az egyenes jellem az az erő, mellyel tudjuk, hogyan kell cselekednünk.Ide tartozik a kötelesség fogalma is a "giri". A kötelesség, mely akkor is motiváló erő, ha nincs más. Ez kényszeríti ránk a gyermeki jámborságot (pl. szüleinkkel szemben), ha a szeretet már hiányzik. Ez a helyes megfontolás, mely néha szomorú és szégyellnivaló dolgok elkendőzésére szolgál.

Bátorság, kitartás (Yu, Yugi)

A bátorság csak akkor számít erénynek, ha az igazságosság és a becsület védelmében használják, egyébként lehet aljasság vagy ostoba vakmerőség. Igazi bátorságot a hűség és becsület szül. Ennek elsajátítására korán elkezdik tanítani a szamuráj gyermekeket. Néha kegyetlennek tűnik a szülő, aki éjszaka kiküldi gyermekét, vagy hajnalban felébreszti, hogy télen mezítláb vigyen el egy üzenetet. A mesék és hősökről szóló történetek azonban megteremtik a bátorság ideálját a gyermekben. Bátorság szamuráj férfiban és nőben egyaránt jelen kell, legyen. Nőktől ugyanúgy elvárt volt, hogy hősiesen küzdjenek, és ha kell hősiesen haljanak meg.

Jóindulat, együttérzés, könyörületesség (Jin)

A japán feudalizmus Nitobe szerint azért nem lett önkényuralom, mert a keleti filozófiák szellemében jól megfért egymás mellett a nyílt becsületesség és a szigorú igazságosság, mint férfias erények és a jóindulat és könyörületesség nőies értékei. Ezt testesíti meg az uralkodó jóindulatú szülői gondoskodást szimbolizáló igazságossága. A jóindulat azonban nem gyengeség, hanem céltudatos erő, mely képes megmenteni vagy megölni.


Udvariasság, tisztelet (Rei, Reigi)

Az udvariasság az együttérzésből származó erény, mivel kifejezi a másik ember személyének és érzéseinek tiszteletben tartását. A japánok úgy tartják, hogy legmagasabb rendű formájában megközelíti a szeretetet. Az udvariasság finoman kimunkált szertartások, etikett formájában figyelhető meg, melynek legfőbb jellemzője a kecsesség. Legszebb példája ennek a teaszertartás, a cha-no-yu. Erre az eseményre külön teaház vagy teaszoba szolgált, mely egyszerű, csupasz tisztaságával, az alkalomhoz és a vendéghez mindenkor legjobban illő apró kiegészítők megválasztásával a külső-belső harmónia megteremtését szolgálta. A szertartás kecsessége sem felesleges modorosság, hiszen a békesség és fegyelem a lélek leggazdaságosabb működésmódja. Az udvarias bánásmód persze barátnak és ellenségnek egyaránt kijárt. Képmutatásnak gondolhatnánk, noha csak a lelki fegyelem megnyilvánulása, s mint ilyen, magasabb rendű viselkedésforma, mint a harag vagy rosszindulat. Az udvariasság természetesen a másik fél és saját becsületünk megőrzésének is egy módja. Udvariatlannak lenni annyi, mint lábbal tiporni a másik ember személyét,s ez becsületsértés, mely az egyik legkomolyabb, mindenkor megtorlást kívánó bűn.

Igazmondás, őszinteség (Mokoto)

E nélkül az erény nélkül az udvariasság csak színjáték. A szamuráj szava olyan mértékben hitelesítette egy állítás valósságát, hogy írásbeli megerősítésre nem is volt szükség. Persze mindig akadnak igaz és hamis prédikátorai egy eszmének. A japán történelem sem mentes a stratégiai célú cselszövésektől és hazugságoktól, melyeket mindig valamely nemes cél érdekében tettek. A bushido szellemében azonban az igazság követése volt az egyetlen bátor, becsületes cselekedet. Az udvariasságból elferdített igazság azonban nem bűn, hanem üres formalitás, melyet valószínűleg senki nem vett komolyan.

Becsület (Meiyo)

A bushido legfontosabb erénye, mely a személyes méltóságot és önértékelést is magában foglaló érzés. A fogalom maga új keletű a japán nyelvben,a lovagi korban olyan szavakkal fejezték ki, mint név, arc, külső megítélés. Ha valaki "elveszítette az arcát", vagyis megszégyenült, az a legnagyobb megaláztatás volt egy szamuráj részére. Neve is csak a felsőbb osztályok tagjainak volt. Az alsóbb osztályok tagjainak neve vagy foglalkozásukból - halász, hordár, szakács - vagy családi pozíciójukból származott - Első Lány, Második Lány, stb. A becsület elveszítéséhez kapcsolódó szégyenérzetet korán a szamurájba nevelték azt tanították, hogy "a becstelenség olyan, mint a fa kérgén lévő forradás, az idő ahelyett, hogy meggyógyítaná, egyre nagyobbra növeli". Ezért a becsület nevében gyakran követtek el rémséges kegyetlen megtorlásokat. Ha a becsületet megtorlással nem lehetett visszaszerezni, akkor a szamurájnak kötelessége volt szeppukut elkövetni, mellyel visszaállíthatta nevének tekintélyét, vagy legalább következő életeire jobb pozíciót biztosított lelkének. Azonban ezt a kegyet sem kaphatta meg mindenki, hiszen becsülettel meghalni a szamuráj előjoga.

A hűség kötelme (Chugi)

A feudalizmus alapja a hűbéri hűség, mellyel a hűbéres tartozott hűbérurának. A japán feudalizmus hierarchikus társadalmában is elsősorban a hűbérúrnak tartoztak vazallusai hűséggel, de a társadalom minden intézményében jelen volt a feljebbvalókkal szembeni hűség kötelme. Igaz volt ez a családra, ahol gyermekek szüleiknek, feleségek férjüknek, fiatalabb testvérek idősebb testvérüknek voltak kötelesek hűséggel szolgálni. A többszörös hűségi láncolatban azonban mindig a hűbérúrhoz (földesúrhoz) való kötöttség volt a legfőbb. Csak ezután következett a család, amelynek érdeke és értéke egy és oszthatatlan, a tagok egymásnak elkötelezettek, s ez a kötelezettség a (jó esetben szeretettel megtöltött) hűség. Némely esetben azonban a családi és hűbéresi kötelékek is összefonódhattak. Ilyenkor is mindig a hűbéresi hűség volt az előbbre való. A nők helyzetét is leginkább a hűség kötelmének fogalmával lehet megérteni és elfogadni. A feleség örökös hűséggel tartozik férjének, aki akár halálba is küldheti nejét, ha kedve úgy tartja (és hűbérura nem rendelkezik másként!). A hűség vezeti a nőt, amikor önmagát és egyéb kötelezettségeit figyelmen kívül hagyva intézi férje ügyeit, vezeti a háztartást. Hűséggel tartozik nem csak férjének, de férje egész családjának is. A hűséget és az azzal járó engedelmességet azonban még a hűbéres sem volt köteles birkamód bólogató Jánosként megélni, szó nélkül tűrve földesura, vagy egyéb feljebbvalója igazságtalan vagy ostoba cselekedeteit. Sokszor megtörtént, hogy egy hű vazallus azzal mutatta ki legjobban hűségét, ha adott pillanatban megkritizálta urát, aki ezért nem egyszer hálás is volt. Volt azonban olyan hűtlenség is, mely lázadásnak minősült a hűbérúr ellen. Ebben az esetben nem volt kegyelem, vagy megbocsátás. A bushido nem számolt enyhítő körülményekkel. Van azonban valami, ami közös azokban, akik a hatalmat akarják: a győzelem vágya.


Nagyon fontos volt a szamurájok életében az Önuralom
A szamurájok ritkán mutatták ki nyíltan, főleg szélesebb közönség előtt az érzelmeiket. Főként igaz ez az indulatokra, melyekről azt tartják, hogy megzavarják a belső békét, a wa-t. Másrészt bánatuk vagy fájdalmuk kifejezésével nem akarják megzavarni a többi ember harmóniáját, vagyis az udvariasság és együttérzés miatt nem sírnak vagy dühöngnek hangosan. A busidó szellemében még a legtermészetesebb érzéseket is elfojtották, nehogy megzavarják a gondolatok és cselekvés összerendezettségét. Az arcon tükröződő általános mosoly az elfojtott érzések leplezésére, ellensúlyozására szolgált. (Azóta a pszichológiai tanulmányokból kiderült, hogy az arcra erőltetett mosoly jókedvet és derűt vált ki az egyénből, tehát képes lehet a felkavart indulatok lecsillapítására ténylegesen!)
Az önkontroll tetőfokát a rituális öngyilkosságban (seppuku (szeppuku), ismertebb és kevésbé szépnek tartott nevén harakiri) érte el, mely szintén a szamuráj kiváltsága volt. A szeppuku dicső halál, melynek elvégzésére már kiskorukban megtanították a szamuráj fiúkat és lányokat egyaránt.
A halál elfogadása azonban nem jelenti, hogy siettetnék azt, vagy indokolatlanul követnének el szeppukut. Azért sem tehették ezt, mert életük mindenkor hűbéruruk kezében volt, s ha ő nem engedélyezte az öngyilkosságot, akkor a szamuráj nem tehette meg.

« Utoljára szerkesztve: 2017. Dec. 20, 22:05:11 írta Aikawa Chiyo »


(click to show/hide)

Karakterlap

Aikawa Chiyo

Félvér kitsune

Shinigami

11. Osztag

*

Togishi

Szint: 16.

Lélekenergia:

60% Complete
82 400 / 100 000

Hozzászólások: 531

Hírnév: 9

Infó

Tárcában: 29 150 ryou

Technikatár
Ajándék küldése


Hovatartozás:
Független

Egyéb hovatartozás:
Nincs

Reiatsu szín:
Shinigami: Ezüst-kék szegéllyel ; Kitsune: Fekete-vörös szegéllyel

Egyéb hovatartozás:
Nincs

Kapcsolat cimke:
Egyedülálló

Mottó:
Mindnyájunknak meg van a saját kis biztonságot adó kabalánk. Csak egyeseké élesebb, mint másoké.

Post szín:
#FFB71C ; #B3FF87


  • Profil megtekintése

Nem elérhető Nem elérhető

Re:Az osztagról
« Válasz #2 Dátum: 2018. Ápr. 02, 09:48:28 »

Az osztag története

Zaraki Kenpachit a 11. osztag élén, az ambiciózus Suei Nagai váltotta a kapitányi poszton, Yachiru helyére pedig Kamitora Kenzo került. Ők ketten (mármint Zarakiék) azóta Seireitei legnépszerűbb ivójának tulajdonosai lettek, örömmel részt véve a kocsmai verekedésekben. Kamitora nem sokkal később azonban meghalt egy harc folyamán, Nagai kapitány pedig Zarakihoz hasonlóan egy kislányt, Heijo Kimet vette magához hadnagyi pozícióba.
Ők ketten sokáig irányították a 11. osztagot, stabil és erős vezető párost alkotva. Ám mindez megváltozott, amikor mindketten nyom nélkül eltűntek, utoljára egy vaizarddal, Usake Tedekóval látták őket harcolni. Hónapok teltek el, mire új kapitányt találtak az osztag élére, aki Matetsaku Kai személyében érkezett meg az osztaghoz. Kai a hagyományoktól eltérően, sokkal fegyelmezettebb profilt hozott az osztagnak, és azt a tradíciót is megtörte, miszerint a juuichibantai tagjai gyengék démonmágiában. Eleinte Hitoshi Retasu támogatta őt hadnagyként, ám viszonylag rövid időn belül Hitoshi~sant visszaszólította a kötelessége a 8. osztagba.
Végül Kai kislányában, Matetsaku Miyokoban találta meg az ideális szárnysegédet, aki még Yachirunál és Kimnél is fiatalabb volt, amikor hadnagyi pozícióba került, és ezzel minden idők legfiatalabb fukutaichouja lett.
Kai az alkalmi kihívókat mind magabiztosan győzte le, ám egy Nikuya nevezetű nagydarab harcosba beletört a zanpakutouja. Miyoko volt az, aki megmentette őt a haláltól. A kislány bosszút esküdött az apját érő megaláztatás miatt, és három nap múlva megküzdött Nikuya Kenpachival, és meg is ölte őt, tiszavirág életűvé téve az új kapitány pályafutását. Ezzel a kislányból kapitány lett, anyjának, Verashu Suwunnak közreműködése nyomán pedig hamarosan megkapta  Mizushima Takeo~t hadnagynak maga mellé.
Miyoko Kenpachi sokáig vezette az osztagot, korához képest meglepően erős kézzel, ám egy küldetés során, a kapitánynak, néhány tisztjével együtt nyoma veszett. Több felderítő, vagy mentő csapatot is utánuk küldtek, ám egyikük sem járt sikerrel. A kapitány, és a tisztjeinek a tartózkodási helye azóta is ismeretlen.
A sokszoros sikertelen felkutatási kísérlet után, mivel az osztag sokáig nem lehetett vezetés- vezető nélkül, megtörve a tradíciókat, kineveztek egy új kapitányt, Aikawa Chiyo személyében. Hadnagynak pedig először Hidetada Nishigami lett kinevezve, majd az ő áthelyezése után Mizushima Shuuichi kapta meg a posztot Chiyo mellett, aki jelenleg is az osztag hadnagya.
« Utoljára szerkesztve: 2018. Ápr. 02, 09:55:59 írta Aikawa Chiyo »


(click to show/hide)

Karakterlap

Aikawa Chiyo

Félvér kitsune

Shinigami

11. Osztag

*

Togishi

Szint: 16.

Lélekenergia:

60% Complete
82 400 / 100 000

Hozzászólások: 531

Hírnév: 9

Infó

Tárcában: 29 150 ryou

Technikatár
Ajándék küldése


Hovatartozás:
Független

Egyéb hovatartozás:
Nincs

Reiatsu szín:
Shinigami: Ezüst-kék szegéllyel ; Kitsune: Fekete-vörös szegéllyel

Egyéb hovatartozás:
Nincs

Kapcsolat cimke:
Egyedülálló

Mottó:
Mindnyájunknak meg van a saját kis biztonságot adó kabalánk. Csak egyeseké élesebb, mint másoké.

Post szín:
#FFB71C ; #B3FF87


  • Profil megtekintése

Nem elérhető Nem elérhető

Re:Az osztagról
« Válasz #3 Dátum: 2018. Jún. 24, 14:00:45 »


Jelképek osztagon belül!



Noha a Gotei berkein belül továbbra is a régi címert használják, az osztagon belül elterjedt egy új címer is. Az új címer megőrizte a régi címer esszenciáját, ám több tartalmat sűrített bele.

„A címerben minden elemnek megvan a maga szimbolikus jelentése.

A kardok: Szimbolizálja az egységet, fegyelmet, és a bajtársiasságot. Az összetartozás jelképét a pengék érintkezése mutatja. Észrevehető, hogy az egyik oldalon a markolat vörös színű a másik oldalon pedig kék.
A vörös színű markolatú kard: Szimbolizálja a hevességet, az érzelmeket és nem utolsó sorban a meleget.
A kék színű markolatú kard: Szimbolizálja a nyugalmat, az érzelemmentes állapotot, és a hideget.
Kettejük érintkezése pedig: Az egyensúlyt.
A sisak: A Szamuráj elveket takarja. Azokat az elveket amiket Chiyo Taichou vezetett be. A vörös szín magát Chiyo haját szimbolizálja. Mintha a Taichou kézjegye lenne belevésve. A Szamuráj elvek beiktatását követően a Zaraki osztag régi elve már teljesen kihaló félben van és immáron Chiyo Taichou tanításának lenyomatai érződnek az osztagon belül.
A szám japánul: Az osztag számát jelöli továbbra is.

A régi címer: Ámbár sok újításon ment keresztül a tizenegyedik osztag, sose felejtik el honnan jöttek, miképp alakult ki a közösség. Ezért a múlt előtt tisztelegve megmaradt a már ismert címer formája.”

A címer elkészítését köszönöm szépen Cass~nek ezúton is!


(click to show/hide)

Karakterlap

Aikawa Chiyo

Félvér kitsune

Shinigami

11. Osztag

*

Togishi

Szint: 16.

Lélekenergia:

60% Complete
82 400 / 100 000

Hozzászólások: 531

Hírnév: 9

Infó

Tárcában: 29 150 ryou

Technikatár
Ajándék küldése


Hovatartozás:
Független

Egyéb hovatartozás:
Nincs

Reiatsu szín:
Shinigami: Ezüst-kék szegéllyel ; Kitsune: Fekete-vörös szegéllyel

Egyéb hovatartozás:
Nincs

Kapcsolat cimke:
Egyedülálló

Mottó:
Mindnyájunknak meg van a saját kis biztonságot adó kabalánk. Csak egyeseké élesebb, mint másoké.

Post szín:
#FFB71C ; #B3FF87


  • Profil megtekintése

Nem elérhető Nem elérhető

Re:Az osztagról
« Válasz #4 Dátum: 2018. Jún. 24, 14:05:17 »


Az egységek is új megjelölést, címert kaptak

„Mindegyik egységnek, még a láthatatlan és taktikai csoportnak is, készítettem egy címert. Alapul a Godai-t, vagyis a Japán Buddhizmusban az öt elem filozófiáját használtam fel. Továbbá kisebb vonatkoztatásokat is átemeltem Miyamoto Musashi híres alkotásából a Gorin-no-sho-ból (Az öt gyűrű könyvéből), amelyben különböző aspektusait magyarázza a kardharcoknak, amiket egy-egy elemhez rendel hozzá.



Első Egység:
Címer kinézete: Alapformához az osztagok jelzéseihez használt mintát alkalmaztam fel. A hátterét az egység tagjainak járó szalagszín adja (fekete). A minta közepén található kanji a „szél” írásjele japánul (olvasta lehet: fuu vagy kaze).
Az elem jelentése: Olyan dolgokat reprezentál, amik növekednek, bővülnek, továbbá ez képviseli a szabad mozgás örömét. Úgy tartják, hogy ez hozható összefüggésbe leginkább az emberi elmével és a légzés folyamatával. Fontos eleme, hogyha fizikálisan fejlődünk, mentálisan is tanulunk (ismereteink, tapasztalataink és személyiségünk egyaránt). Mentálisan és emocionálisan „nyitott” hozzáállást és gondtalan életérzést képviseli. Gyakran hozzák asszociációba az akarattal, megfoghatatlansággal, köntörfalazással, jóindulattal, együttérzéssel és bölcsességgel. 
Musashi könyve itt a stratégiát helyezi előtérbe; szélesebb leckéje, hogy a saját utad megértése fontos eleme ahhoz, hogy minél pontosabban megérthesd az ellenfeledet.
Oka: Az első egység felmérik az ellenség erőit, próbálják megismerni a stratégiáját, az ő visszajelzésükből alkotják meg a támadás menetét. Továbbá a leírásban fontos szerepet játszik a tanulás a feladatuk összetettsége miatt. Úgy képzelem, hogy fizikai fejlettségük mellett a mentális oktatást is komolyan kell venniük. Emiatt gondoltam hozzájuk ezt az elemet.



Második Egység:
Címer kinézete: Alapformához az osztagok jelzéseihez használt mintát alkalmaztam fel. A hátterét az egység tagjainak járó szalagszín adja (sárga). A minta közepén található kanji a „tűz” írásjele japánul (olvasta lehet: ka vagy hi).
Az elem jelentése: Az energetikusságot, erőteljességet, mozgó dolgokat képvisel a világon. Testileg a „ka” reprezentálja az anyagcserénket és a test hőt, mentális és emocionális tekintetben a hajtóerőt és a szenvedélyt szimbolizálja. Gyakran hozzák asszociációba a biztonsággal, motivációval, vággyal, törekvéssel és a kimenő szellemmel.   
Musashi könyve itt a harci módszereket helyezi előtérbe; tágabb értelemben helyzet felmérés és szituációs javaslatokkal áll elő, hangsúlyozza a fegyverrel való bánásmód csiszolását. Megjegyzi a páncél és felkészülés előnyeit egy küzdelem előtt. Továbbá ír néhány példát, melyben azt javasolja először támadni nagy előnyt jelent, mert ha sikerül megbontani az ellenség „ritmusát” összeomláshoz vezethet.
Oka: A második egységnél hangsúlyozva van a fegyveres közelharcban nyújtott kimagasló teljesítésük. Ugyanakkor az is ki van emelve, hogy a pusztakezes harcmodorban is derekasan megállják a helyüket. Úgy képzelem, hogy ez az elem pont a törekvő hozzáállásuk okán és a harc iránti szenvedélyük miatt illik hozzájuk. Mivel ők a legnagyobb létszámból álló csoport az egységben erőteljességük is adott.



Harmadik Egység
Címer kinézete: Alapformához az osztagok jelzéseihez használt mintát alkalmaztam fel. A hátterét az egység tagjainak járó szalagszín adja (vörös). A minta közepén található kanji a „víz” írásjele japánul (olvasta lehet: sui vagy mizu).
Az elem jelentése: A folyadék, folyó és formátlan dolgokat reprezentálja a világon. A magától értetődő példa a folyók, tavak, növények, melyek mind a víz elem alá vannak sorolva, amiért könnyen alkalmazkodnak környezetükhöz, növekvők és változók a nap állása és az évszakok szerint. Mentális és emocionális tekintetben nagy tendenciákat mutatnak az alkalmazkodás és a változás felé. Gyakran hozzák asszociációba érzelmekkel, védekezéssel, alkalmazkodóképességgel, rugalmassággal, hajlékonysággal és a vonzerővel. 
Musashi könyve itt a stratégiához, lelkiséghez és a filozófiához kapcsolódik. A víz jelentése az elbeszélésben „rugalmasan élni”. A víz változékonyságára utal, mivel alakul annak érdekében, hogy megtalálja a legeffektívebb és legproduktívabb utat. Buzdít arra, hogy készen kell állni a gyors reakciókra a csatatéren, amikor új információkkal szembesülünk. Ez alapján pedig könnyedén lehessen váltakozni a tudományágak, módszerek és lehetőségek között, az ellenfél ellen fordítva a helyzeti előnyt.
Mindemellett Musashi kiemeli az egyensúlyt, mint fontos alkotóelemet, arra inspirál, hogy megleljük a yin és yang erőket önmagukon belül. Emiatt Musashi egy fegyver túlzott ismeretét vagy használatát nem javasolja, mert az ellenfél láthatja „lelkünket”.
Továbbá kiemel egy komoly gyakorlatot igénylő készséget, mely segíthet abban is az adott illetőnek, hogy érzékelje a távol eső dolgokat, például érkező csapatokat vagy ellenségeket, így könnyebben alkalmazkodhat a látottak alapján. Eszerint képesnek kell lennie arra az embernek, hogy észrevegye, ami körülötte van, anélkül, hogy észrevehetően elmozdítaná a szemét.
Oka: A harmadik egységnél ki van emelve a távolsági fegyverkezés, mint prioritás. Illetve hangsúlyozva van, hogy a távolsági fegyver mellett közelharcban sem elmaradottak, amiből úgy ítélem, hogy felmérik a környezetüket és az alapján választanak harcstílust. A távolsági fegyverhez fontos a megfigyelés, rugalmasság, amit pedig Musashi példájával vontam összefüggésbe, ezek miatt gondoltam úgy, hogy az egységhez illő elem a víz lenne.



Taktikai Tanácsadó

Címer kinézete: Alapformához az osztagok jelzéseihez használt mintát alkalmaztam fel. A címer egy éles, aranyozott hatású fémhajtű végén helyezkedik el, mint dekoráció. A hajba való így fegyverként is remekül alkalmazható. A minta közepén található kanji a „föld” írásjele japánul (olvasta lehet: chi [néha ji] vagy tsuchi).
Az elem jelentése: Ez az elem a kemény, szilárd tárgyakat reprezentálja a földön. A legegyszerűbb természetes példája a kő. A kövek rendkívül ellenállnak a mozgásnak vagy a változásnak, mint bármi, amit a chi intenzíven befolyásol. Az emberekben a csontokat, izmokat és szöveteket is a chi képviseli. Gyakran hozzák asszociációba érzelmi szempontból a makacssággal, kollektivitással, stabilitással, testiséggel és gravitációval. Az a vágy, hogy olyanok maradjanak a dolgok, amilyenek; vagyis ellenáll a változásnak. Ez az elmében a magabiztosság. Mikor a chi hatása alatt állunk, tisztában vagyunk a saját cselekvésünkkel, mint fizikai, mint megbízhatóság szempontjából.
Musashi könyve itt az általa tanított Ichi iskola stratégiájára utal. Azt elemzi, hogyan kell megkülönböztetni a „kardvívás” és a „kardforgatás” útját. Arra ösztönöz ez a stratégia, hogy nagyon körültekintőek legyünk a tanulmányozásban és stratégia megalkotásában. Ezzel kapcsolatban említ egy „stratégiai utat”, melyben arra bátorít, hogy minél részletesebben ismerjük meg a dolgokat, hogy mindent lássunk a hadászat minél jobb kidolgozásához.
Musashi itt is kiemeli a sok fegyveres készség elvét, mert ugyanolyan negatívnak ítéli egy támadóeszköz használatát egy csatában, mint a fegyver rossz alkalmazását, mivel sokkal egyszerűbbé válik az ellenség számára, hogy gyengepontot találjon. Továbbá hangsúlyozza az időzítést, melyet hozzá kell igazítani az ügyességhez, mivel tudni kell, mikor kell, és mikor nem kell támadni.
Oka: Azért használtam fel egy a két főből álló csoportot is, hogy kijöjjön az elemek száma. Továbbá ők is rendelkezhessenek egy jelzéssel, amivel megkülönböztethetőek lehetnek az egységen belül. A stratégiaközpontúság miatt pedig úgy érzem, hogy remek alap a tanácsadóként betöltött szerepük miatt.



Láthatatlanok Csoportja

Címer kinézete: Alapformához az osztagok jelzéseihez használt mintát alkalmaztam fel. A címer ez esetben a ruházaton belül, szív felett helyezkedik el. Egy különleges cérnával lett belehímezve a szolgálati öltözetbe, ugyanis csak éjjel, holdfény által megvilágítva látható a szimbólum. A minta közepén található kanji az „éter/űr” írásjele japánul (olvasta lehet: kuu vagy sora).
Az elem jelentése: Ez az elem mindazokat a dolgokat foglalja magába, amelyek a mindennapi tapasztalatokon túl vannak, különösen a tiszta energiából álló dolgok. Gyakran hozzák asszociációba testi szempontból a lélekkel, gondolkodással, kreatív energiákkal, hatalommal, spontaneitással és a leleményességgel.
Roppantul fontos, mint legfőbb elem a harcművészetekben, különösen a kitalált mesékben, ahol gyakran felhívják a figyelmet az éter erejére, hogy összekapcsolódjanak a világ alapvető energiáival. Ennek az elemnek megfelelő harcosok érzékelik környezetüket, gondolkodás nélkül cselekszenek a „fizikai érzékük” nélkül.
Musashi könyve itt kifejezetten azzal foglalkozik „ami nem látható”. Hangsúlyozza, hogy meg kell tanulni észlelni azt, amit nem érthetünk vagy nem értünk. Megjegyzi, hogy fel kell fogni azokat a dolgokat, melyeket teszünk és látunk, mint a harcosok útja vagy a harcművészetek. Ugyanakkor azt is kiemeli, hogy ez az elem magába foglalja azokat a dolgokat is, amiket nem teszünk, vagy nem látunk (melyet Léleknek nevez), amelyek részei azoknak az információknak, miket tudatos szinten kezelünk, de nincs vele fizikai kapcsolatunk.
Oka: Hasonló indokból alkottam ennek a csoportnak is címert, mint a Taktikai Tanácsadóknak. A leírás szerint a két főből álló egység titkos, csak a kapitány ismeri a kilétüket és igen kényes dolgokat is végre kell, hogy hajtsanak, ha úgy hozza a sors. Emiatt úgy ítéltem, hogy fontos szerepet játszhat náluk a kreativitás, hiszen megeshet, nem ketten dolgoznak össze, hanem egyedül is helyt kell állniuk a csoport tagjainak. Továbbá Musashi könyvének a filozófiája „ami nem látható” – remekül illet rájuk szerintem, amiért senki sem ismeri a kilétüket a kapitányon kívül. Ezért választottam ki hozzájuk ezt az elemet.”

A címerek és a leírások kidolgozását nagyon szépen köszönöm Nao~nak!



(click to show/hide)