Képesség(ek)
Testében természetéből adódóan savas méreg képződik, így a vére is maró hatású. Megvágva a méreg a levegőbe kerülhet a sebből kis lilás párlat formájában. Ez magától nem válik ki a szervezetéből kipárolgás vagy verejték formájában sem, így a vele való általános érintkezés egyáltalán nem veszélyes, vagy káros.
Sérülés esetén a vérével való közvetlen érintkezés viszont elhanyagolható, vagy akár súlyosabb sérüléseket is okozhat.
1-8 pont ressu: a vére másra fröccsenve irritáló hatású, bőrviszketést, kipirosodást okoz
9-16 pont: a vére marja a bőrt, kipirosodást, hólyagos sérüléseket okoz, ha nem törlik le hamar
17-24 pont: a vére azonnal marni kezdi a bőrt, hamar a húsig hatol, már a törlésre használt anyagot is bontani kezdi
25 ponttól: a vére képes a fegyverek pengéjében is kárt okozni - ha a penge hosszabban érintkezik a vérével (pl átszúrják vele/mélyebb vágás után rajta marad) a fémet is marni kezdi, az érintkezési felületen gyengül, sérülékenyebbé válik a fém
Zanpakuto
Neve: Toxikus Moly - [Polilla Tóxica]
Parancsa: Libera mi veneno! (Engedd ki a mérgem!)
Resurrección: Ruhája helyébe egy fekete páncél lép, fekete éles karmokban végződő páncélkesztyűvel, és szárnyait visszakapja, amilyenek
adjuchasként voltak neki.
Ez a páncélzat tetőtől talpig szinte egybeolvad a bőrével, és azonnal magas koncentrátumban itatódik át a savval. Ez ott fut leginkább, ahol lila színű a páncél.
A formáció felerősíti a testében lévő méreg koncentrátumát, fokozza a termelődést.
Teste kicsivel nőiesebbé válik, lábai minimálisan hosszabbak lesznek, de csak annyival, hogy ez a magasságán 7 centit változtasson.
Támadások:Méreg kiválasztódás [Selección de veneno] –
Képes a mérgét két formában kiválasztani a szervezetéből és a levegőbe vagy a tárgyakra juttatni. Ezeknek a módjai: gáz és folyadék.
Gázalakban két módon képes használni a savat:
* Kipárolgás a bőre alól, és/vagy szárnyához hozzáér a páncél savas részével (ahol élénk a lila, például a tenyerével), minek következtében a rózsaszín lilává itatódik át, majd ezt a mérget kiváltva elkezd a lilás levegő párologni. Nem azonnal ható megoldás, viszont zárt térben ugyanúgy veszélyes hosszútávon.
A legelején közvetlen közelről jelent veszélyt, de minél tovább aktív a kipárolgás, annál nagyobb területre terjed ki. Ez a méregféleség savas, valamennyire bénító hatású. Aki elkezdi belélegezni először kaparó érzést érez a torkában, majd egyre fájdalmasabb lesz a légzés. A bénító hatás csak egy kis zsibbadást eredményez, kellemetlenebb/kicsit nehezebb mozgást és szédülést, de a sav maróereje miatt sosincs ideje komolyabban érvényesülni, inkább amolyan melléktermék.
* Ez veszélyesebb képesség. Nagy levegőt vesz, de nem oxigénnel tölti meg a tüdejét, hanem szervezetében a magas koncentrátumú savas anyag légnemű formájában kiválasztódik és felhalmozódik, és ezt a tömény élénk lila színű gőzt képes kifújni. Ez, mivel csak kevés oxigénnel keveredik, nagyon magas koncentrátumú, közvetlen közelről csúnyán lemarhatja a bőrt, ruhaanyagot, belélegezve viszont a legveszélyesebb, közvetlen közelről szétroncsolhatja a légcsövet.
Folyékony halmazállapotban a teste valamilyen pontján ahol ő szeretné, vagy akár az egész bőrfelületén kiválik a méreg lilás folyadékként. Ez szintén nagyon magas savtartalmú, leginkább védekezésként szereti használni, ha valaki hozzáér, vagy érintett tárgyak szétmarásához.
1 - 10 pont: a méreg marja a bőrt, hámhiányos, hólyagos sérüléseket okoz, ha nem törlik le gyorsan
11 - 20 pont: a sav azonnal marni kezdi a bőrt, hamar a húsig hatol, már a törlésre használt anyagot is bontani kezdi
21 ponttól: képes a fegyverek pengéjében is kárt okozni - ha a penge hosszabban, vagy többször érintkezik a bőrén, illetve páncélján lévő savval a fémet is marni kezdi, az érintkezési felületen gyengül, sérülékenyebbé válik a fém, hosszútávon eltörhet a penge
Méregkarom [Garras de veneno] –
Mérgét a karmaiba koncentrálja, így sikeres támadás során képes az áldozat véráramába juttatni azt. A bénító hatás itt érvényesül csak komolyabban, a savat nem képes felhasználni, csak az ideg- és egyéb mérgeket.
Az okozott seben, és néha a karmok hegyén észrevehetőek az adott méreg színének megfelelő, hátramaradt cseppek/nyomok.
Ciánkék színű bénító mérge először enyhe zsibbadást okoz csak, később több sikeres sérülés esetén lassabb mozgást, végtagnehézséget, szédülést.
1-8 pont ressu: gyenge végtagzsibbadás
9-16 pont: erősebb zsibbadásérzés, kicsit nehezebb mozgás
17-24 pont: végtagzsibbadtság, nehezebb mozgás, tompább gondolkodás
25 ponttól: szédülés, erős zsibbadtságérzet, elnehezült végtagok, emiatt nehezebb és lassabb mozgás, tompa agy.
Megjelenik egy újfajta idegméreg vörös színben. Ezt a mérget az elején csak azután képes kiválasztani, miután legalább egyszer sikeresen meg tudta sebesíteni az ellenfelét a karmával, és azután is 50% az esélye, hogy sikerül kiválasztania a szervezetéből. Ez a méreg általános fájdalmat sugároz szét a testben, miközben túlingerli szerotonin-receptorokat, ami zavarodottsággal, hasmenéssel, lázzal, mozgáskoordinációs zavarokkal, halálfélelemmel, vizuális hallucinációkkal, nyugtalansággal, hidegrázással, izzadással, kontrollálhatatlan izgatottsággal, reszketéssel vagy remegéssel, rángatózással járhat. Egyénfüggő, kinél milyen mellékhatásokat vált ki, ami mindenkinél biztosan fellép, az a nyugtalanság érzés, és félelem/halálfélelem.
A méreg minden esetben általános fájdalmat sugároz szét a testben (nagyjából mintha mindenhol tűkkel szurkálnák), és emellett:
1-8 pont ressu: fellépő indokolt vagy indokolatlan idegesség, zavartság, pulzusszám megugrása
9-16 pont: erős nyugtalanság/idegességérzet, magas pulzusszám, erősödő félelemérzet
17-24 pont: erős, kontrollálatlan nyugtalanság/idegesség, erős félelemérzet, esetlegesen fellépő remegés, szédülés, izzadás, vagy más, a fent említett tünetek valamelyike
25 ponttól: Erős halálfélelem és nyugtalanság, egekbe szökött pulzusszám, remegés vagy hidegrázás, ebből fellépő némi mozgáskoordinációs zavarok/szédülés, még egyéb, fent említett esetleges tünetek.
Ezeken kívül 25 ponttól már minden esetben sikeres a méreg kiválasztása, illetve az eddig áldozaton ejtett sérülésekkel egyfajta mintát vesz a használó az ellenfelétől, és borzalmas rémképeket idéz a szeme elé (a minta alapján egy erős traumaként átélt emléket. Ha nem volt ilyen, a legközelebbi rossz emlékét, vagy legnagyobb félelmét)