Összegzés - Nekomata Hachirō
Shinigami 4. Osztag 

Nem elérhető
|
- Név:
- Nekomata Hachirō
- Pozíció:
- Hadnagy
- Titulus:
- 4. osztag Hadnagya
- Hírnév::
- 0
- Nem:
Férfi
- Kor:
- 242
- Hozzászólások:
- 25 (0,009 naponta)
- Lakóhely:
- Seireitei
- Regisztrált:
- 2014. Júl. 20, 12:06:14
- Utoljára aktív:
- 2019. Okt. 19, 17:29:34
|
|
|
|
Jellemzőim
Még nem adtam meg jellemzőket.
~ Zanpakutō
Neve: Nibai Ikkyou (二倍一驚, Dupla Meglepetés)
Fajtája: Kidō
Shikai parancsa: Odorokase (驚かせ, Lepd meg)
Shikai kinézete: A shikai parancs elhangzása után, a katanából két vívótőr lesz.
Támadások: A shikai két féle (vagy három) hatást tud eredményezni. Normál használatnál egyszerű fegyverként lehet használni, mindenféle különleges hatás nélkül. A shikai képesség viszont a másik két használatban mutatkozik meg. Ezeknél a kard egyszerűen át tud siklani dolgokon, vagy személyeken, de ez csak akkor következik be, ha a használó úgy akarja. Ha élőlényeken (vagy halottakon) megy át épp a zanpakutou, akkor van igazából a másik két használat. Az egyikkel az áthatolt testrészben fájdalmat tud hátrahagyni, vagy éppen a sejtek gyógyítását tudja megindítani.
~ Különleges képesség
A félig macska fizikuma miatt sok egyedi tulajdonsággal rendelkezik. Képes a sötétben látásra, jobb a hallása és a szaglása az átlagosnál, mások lélekenergiáját is inkább szagról szokta bemérni. Meg tudja növeszteni a körmeit, amit akár harc alatt is tud használni, majd végeztével visszahúzza őket. Képes megérezni a veszélyt és valamennyivel fürgébben tud mozogni, mint az átlag.
~ Technikák~ KidōBakudō:- Bakudou 12: Fushibi (伏火, Rejtőzködő kitörés): Pókháló-szerűen kifeszíthető kidou, melyet ha megérint a célpont, egyszerűen hozzáragad és megbénítja a mozgását. Kidou képzettség: 2 pont
- Bakudou 30: Shitotsu Sansen (嘴突三閃, Szúró Csőr, Hármas Fénysugár): Három fénysugár szúródik a célpont testébe, melyek tökéletes háromszöget alkotnak, így bénítva meg a mozgás lehetőségét. Valószínűleg ezzel együtt nagy fájdalommal is jár mindez. Kidou képzettség: 7 pont
- Bakudou 39: Enkōsen (円閘扇, Körpajzs): A használó a lélekenergiáját pajzsszerűen idézi meg, így blokkolva az ellenfél támadásait. Kidou képzettség: 8 pont
Hadō:- Hadou 01: Shō (衝, Döfés): A használó egyik ujja végébe lélekenergiát koncentrál és a célpont felé mutatva egy kisebb lökéshullámot tud létrehozni, ami ellenfelét el tudja taszítani addigi helyéről. Kidou képzettség: 1 pont
- Hadou 32: Oukasen (黄火閃, Sárga Tűzvillám): Széles ívű sárga energiát lő az ellenfélre. Kidou képzettség: 7 pont
- Hadou 58: Tenran (闐嵐, Orchidea Égbolt): A használó maga előtt lebegtetve megpörgeti a zanpakutouját, majd amikor megállítja azt, egy nagy és szélesedő forgószél indul ki belőle. Ha a használó már elég tapasztalt a technika használatában, akár puszta kezéből is meg tudja idézni a forgószelet. Kidou képzettség: 12 pont
Kaidō:- Nabiku ágy (Lebegtető ágy): Ha a harctérről el kell szállítani egy sérültet, ez az ágy tökéletesen sújtalanná teszi a beteget, így esetleges gerincsérüléseknél is használható. Kidou képzettség: 1 pont
- Kurenai Ribon (Mélyvörös Szalag): Kisebb sebeket lehet meggyógyítani ezzel a kidou-val. Hatásos módszer, bár enyhe fájdalommal jár. A használó lélekenergiájának egy része vörös szalagként jelenik meg, majd a sebesült felületre tekeredik egyre szorosabban, végül „beleolvad” a sebbe, ezzel eltüntetve azt. Kidou képzettség: 1 pont
- Gōka Boppatsu (Fénykitörés ): Magas szintű gyógyító technika, mely lehetővé teszi, hogy egyszerre több személyt is meg lehessen egy időben gyógyítani. Használatához két személy kell. Lényege, hogy a technika használója és társa egy fénylő lánccal a gerincükből kiindulva összekapcsolódnak. (A magasabb lélekenergiával rendelkező egyén lesz az adó és a kisebb a közvetítő.) Ezt követően mindkettejük kezében megjelenik egy fénylő kréta, mellyel le kell rajzolni egy kört az áldozatok körül. Ez a kör maximum 10 méteres lehet. Amint a kör elkészül és a használó társával együtt beáll a közepére megindul a gyógyítás (fénylő felizzás a körsugarán belül), ami azzal jár, hogy az adó hatalmas lélekenergiát szabadít fel. A közvetítő ügyel arra, hogy ennek továbbítása egyenletes legyen. Minél magasabb az adó, vagyis a használó lélekenergiája, annál nagyobb mértékű a tömeggyógyítás. Ennek a technikának a használata rendkívül veszélyes, hiszen ha megzavarják a folyamatot, illetve a reiatsuáramoltatás nem egyenletes, akkor a körön belül gyógyítás helyett detonáció zajlik le. Kidou képzettség: 15 pont
- Shikenhō (Elemzés): Azt hiszem ez utal a felhasználására is, ez a technika ugyanis képes megmondani, hogy egy sérülést fegyver, kidou, valamelyik bounto vagy arrancar technika okozta-e. Valójában a használatakor egyszerűen a kezünket kell a seb fölé tenni, majd egy arany színű villanást követően megállapítható a sérülés okozójának pontos fajtája. Valamint, ha a sebben méreg van, azt is kijelzi. Kidou képzettség: 1 pont
- Keikatsu (啓活, Megsegített Győztes): Alapvető gyógyító technika, amit elsősorban a 4. osztagosok használnak. A technika alkalmazása közben zöld fény veszi körbe a használó kezét, így tudhatjuk, hogy aktív a gyógyítás folyamatban van. Ezzel a technikával először a sérült lélekenergiáját pótoljuk ki és csak ezután kezd el a sérült lélekenergiája a használóéval rendbe hozni a sérült testén lévő egyszerűbb sebeket. Bonyolultabb sérülések gyógyítására is alkalmas, de azokhoz sokkal több időre van szüksége a használónak. Kidou képzettség: 3 pont
- Washiboushi (Sasszem): A név elmondása után a felhasználó látása megerősödik, úgymond, rövid ideig képes lesz "felnagyítani" az alany testének felületeit, hogy akár a legapróbb sérüléseket is észrevegye. Kidou képzettség: 2 pont
- Neonranpu Gurabu (Neonfényű kesztyű): A név elhangzása után a felhasználó kezét valóban egy neonzölden világító kesztyű jelenik meg, mely segítségével lélekenergiát képesek elszívni - persze nem világrengető mennyiségben - az alanyból, hogy szükség esetén másba juttathassák. Kidou képzettség: 3 pont
- Kaisō (Rangsor): Ezt a technikát több súlyos sérült esetén érdemes használni, mivel egy 1-től 10-ig terjedő speciális skálán megállapítja mennyire súlyosak az egyének sérülései, és még mennyi időt bírnának ki ellátás nélkül a sebesültek. Ha egyszerre kell ellátni mondjuk 5 vagy több embert, akkor a technika segítségével képesek azonnal megtalálni a legrosszabb állapotban lévőt. Valamint további előnye, hogy az alkalmazó lélekenergiájának erősségétől függően képes a többi sebesültet is kis mértékben gyógyítani. Kidou képzettség: 6 pont
- Goyōgai (五養蓋, Ötfalú Fenntartó Fedezék): Ötszögletű narancsszínű erőtér, mellyel stabilan lehet tartani egy súlyos sérült állapotát amíg segítség nem érkezik. Kidou képzettség: 6 pont
- Kara (Burok): Ezt a technikát súlyosabb mérgezéses eseteknél használják csak, de megvan a maga veszélye is. A technika a testbe jutott mérget képes összegyűjteni, valamint egy különleges burkon belül elraktározni. Ez a burok semlegesíti is a mérget, de ahhoz több napnyi időre van szüksége, és az alatt nem érheti sérülés, vagy egyszerűen kipukkad újra szétengedve tartalmát. Másik hátulütője, hogy a test nem bírja ki túl sokszor egymás után az alkalmazását, ezért óvatosan kell vele bánni. Kidou képzettség: 7 pont
- Kokkai (穀解): Ezzel a technikával a használó képes másokon megszüntetni a bénulásos sérüléseket, ilyen például, ha valaki szervezetébe méreg kerül, vagy például, ha egy villám alapú technika miatt megbénul a teste. A technika alkalmazása alatt a használó keze sárga fényben izzik, míg véget nem ér a gyógyítás. Kidou képzettség: 8 pont
- Meiyu (明癒, Ragyogó Gyógyítás): Ez a gyógyító technika lehetővé teszi öt sérült gyógyítását egyszerre egy kis területen belül. Kidou képzettség: 9 pont
- Shikūka (至空華): Magas szintű gyógyító technika a 4. osztagosok számára. A technika alkalmazása közben zöldes-sárgás fény veszi körbe a használó kezét, miközben a Keikatsuhoz hasonlóan, gyógyítja a beteget, de annál sokkal többet tesz. Szinte mindent meg tud gyógyítani, ami szintjének megfelelő, legyen az égési, fagyási sérülés vagy mérgezés. A legsúlyosabb sérülések gyógyítására is alkalmas lehet, ha elég időt rászánunk, de kisebb sérüléseket sokkal gyorsabban gyógyít, mint a Keikatsu. Kidou képzettség: 12 pont
Egyéb kidōk:- Inemuri (威眠, Kényszerített Szundikálás): Altatásra szolgáló technika. Végrehajtásához el kell húzni a célpont arca előtt a kezet, és az mély álomba szenderül. Kidou képzettség: 6 pont
- Noren Mekuri (暖簾捲り, Függönyelhúzás): Amennyiben a használó felismeri, hogy egy illúzió hatása alatt áll, egyszerűen félrehúzhatja a hallucinációt, mint egy függönyt ennek a technikának a segítségével. Kidou képzettség: 12 pont
~ Zanjutsu- Hōzuri (頬摺, Arculcsapás): Egy éppen csak minimális felületi sebet ejtő, ám halálosan pontos támadás, ami bőven eléggé bosszantó a célpont számára, hogy a neve átvitt értelemben is igaz legyen. Gyakorlási, oktatási célokra kiváló, de arra is, ha esetleg harc közben valamiféle mérget szeretnénk az ellenfél szervezetébe juttatni. Zanjutsu képzettség: 5 pont
- Kensei (Megtévesztő Támadás): Használatával megnöveszthető a kard csapásának sebzése. Tehát a méterekkel messzebb lévő ellenfélen hogy vágást mérhessünk rá, csak suhintanunk kell. Az ellenfél és a használó közötti távolság maximum 5 méter lehet. Zanjutsu képzettség: 6 pont
- Shitonegaeshi (褥返し, Párnázott visszatérés): Az ellenfél mozgásképtelenné tételére szolgáló technika, mely során a használó valamiféle felületnek – fal, talaj vagy bármi más – szorítja az ellent, aztán az arcának vagy más érzékeny pontjának szegezi a fegyverét, mindössze milliméterekkel a delikvens előtt megállítva. Ha az mocorogni találna, könnyen felnyársalhatja magát a használó fegyverére, noha az utóbbitól sem árt a nagyfokú precizitás, ha nem akarja véletlenül leszúrni az áldozatot. Zanjutsu képzettség: 7 pont
~ Hohō- Shunpo (瞬歩, Villámtánc): Ez a leggyakoribb Hohō technika. Rendkívül gyors helyváltoztatást tesz lehetővé kis távolságon belül.
- Nyelv:
- Hungarian
- Helyi idő:
- 2022. Júl. 01, 00:40:53
Nincsenek üzenetek. Szeretnél elsőként üzenetet hozzáadni?