Összegzés - Rosui-Genki Natsuki
Shinigami 13. Osztag 

Nem elérhető
|
- Név:
- Rosui-Genki Natsuki
- Pozíció:
- Eltávozott karakterek
- Hírnév::
- 1
- Kor:
- N/A
- Hozzászólások:
- 109 (0,035 naponta)
- Regisztrált:
- 2014. Júl. 07, 09:17:01
- Utoljára aktív:
- 2018. Máj. 24, 21:28:03
|
|
- Tárcában:
- 32 300 ryou
- Technikatár
- Ajándék küldése
- Szint:
- 3.
- Lélekenergia:
-
15 500 / 30 000
- Hovatartozás:
- Gotei 13
- Egyéb hovatartozás:
- Nincs
- Reiatsu szín:
- fekete és sárga
- Pontozás:
Összesen: 48 pont- 5 pont jár minden képzettségre összesen
- 31 pont az LP után
- 3 pont a Gotei 13-hoz tartozás végett
- 8 pont a hadnagyi rang okán
- 1 pont a Shinigami Gyerekegyletbe való tartozásért
Képzettségek:3 pont fegyverforgatás 10 pont hakuda 13 pont kidou 4 pont helyváltoztató képesség 18 pont zanpakutou
3 pont reiryoku kezelés
Másodlagos diszciplínák:
0 pont erő 3 pont ügyesség 0 pont gyorsaság
- Egyéb hovatartozás:
- Nincs
- Kapcsolat cimke:
- Egyedülálló
- Post szín:
- #EEF51D#0ca9c0
|
|
Jellemzőim
Kinézet:
Szinte megszólalásig hasonlít az öccsére. Szőke haj, zöld szemek. 108 cm magas és 18 kg. Haja éppen hogy a válláig leér. Nagyon szereti a szép ruhákat, de öccse kedvéért hajlandó összekoszolni őket, sőt el is szakítja néha a ruhácskáit, ha Naokit kell megvédeni valamitől vagy valakitől. Azért ha nem az akadémián van, akkor anyukája öltözteti. Zanpakutojáát, hasonlóan az öccséhez, a hátán hordja. A kard koromfekete és fekete fonalakból összetekert övvel hordja a hátán. A kard nevét egyelőre nem ismeri, és meg van róla győződve, hogy a mumus egyszer még vissza fog érte jönni. Ezért aztán többnyire magánál is hordja.
Jellem:
Nem lehet tudni pontosan, hogy inkább kuudere karakter, vagy Dandere. Mindenesetre szeret olvasni, szinte folyamatosan eszik, noha ez nem látszik meg rajta. Ritkán beszél, hisz Nao~chan szavak nélkül is érti. Ha beszél, olyankor se erőlteti a mimikáját túl. Mondhatni a pókerarca a mindennapjai velejárója. Mindennél jobban szereti a családját. Szeret zenélni
Képességek:
Zanpakuto:
Név: Mamorigami/Őrangyal
Típus: árnyék
Parancs: Arigato gozaimasu/ Köszönöm szépen
Elzárt alak:Egy korom fekete tanto. A penge is tiszta fekete
Shikai alak: shikai alakja, egy két méter magas, fekete köpenybe burkolózó maszkos alak .A megidézett kard mindig Natsuki érdekét veszi elsődlegesen figyelembe. Akkor is, ha a lány másképp kéri. A maszkos alak addig egy árnyék alak, vagyis érinthetetlen, és ő sem tud másokat megérinteni, míg ténylegesen nem harcol, vagy védekezik, netalán a zanpakuto technikáit nem használja. Olyankor azonban ugyanolyan sérülékeny, mint bárki más, és a sérülései a kard elzárt alakján is megjelennek. Amíg Mamorigami harcol, Natsuki nem tud kidou~val támadni. A zanpakuto és a "forgatója" sem harcorintált személy. (már csak a lány kora miatt sem, lévén hat éves) Így elsődleges célja Mamorigaminak kimenteni Natsukit a veszélyzónából. Másodlagos cél, hogy elrejtse, és ha ez sem kivitelezhető, akkor védelmezi vagy tettlegesen, de akár a saját testével is. Kidouzni, shunpozni, mivel zanpakuto~ról beszélünk, értelemszerűen nem tud. Pusztakezes harc Zanpakuto/2 pont. A shikai skillek pedig a zanpakuto~ra tett pontszámok szerint.
Amíg egyikük harcol, a másikuk passzív. Nem küzdenek egyszerre.
Képessége:
Árnyvilág / Kage no Sekai
Natsuki körül a terület szürke árnyalatosra vált. Megszűnnek a színek. Ez a betévedőkre is érvényes. Akkor lehet érzékelni, hogy valaki bekerült, ha már átlépte a képzeletbeli határt. (Szabad a be és kijárás) Ezen a területen belül a lány is, és a maszkos alak is szabadon manipulálhatják az árnyékot, fizikai formát is adhat neki. Ha megidéznek valamit az árnyékból, azt meg lehet érinteni, míg kapcsolódik az árnyékhoz. Árnyékból kinövő növények, kötelek, vagy épp tövisek, szalagok, de ha a szükség úgy hozza, akár az árnyékot páncélként is lehet használni, és a zanpakutou pontokkal megegyezik az erejük. De csak a területen belül, kívülre nem kerülhet a szobából árnyék.
Natsuki körül a terület 1pontX1m sugarú maximálisan. A lánynak nem szükséges az egészet megidéznie, idézheti kisebbre is.
A börtön árnyéka / Keimusho no kage
Ez a technika az ellenfél árnyékát használja fel, és nem szükséges hozzá az Árnyvilág megidézése. Az ellenfél árnyékából Natsuki vagy Mamorigami intésére indák emelkednek fel, amik az ellenfél köré tekeredve lefogják, miközben töviseket növesztve jelentős fájdalmat és sérüléseket okozhatnak, ha Natsuki vagy Mamorigami is úgy akarja.
Név: Ōgama -Kasza - 大鎌
Leírás:Mamorigami képes az árnyékokból egy kaszát materializálni, amit aztán rendes fegyverként tud forgatni. Maga a kasza anyaga árnyék, aminek a szilárdsága és súlya megegyezik a fém megfelelőjével, ha Mamori vagy Natsu úgy akarja.(fegyverhasználata megegyezik Natsu Zanpakuto~ra tett pontjainak a számával)
Különleges képesség: kifejlesztett egy távoltartó aurát, amivel Naokit védheti az amúgy körülötte lebzselő lányoktól!- Bakudou 04: Hainawa
Magyar név: Kúszókötél
Leírás: A használó kezét egy lélekenergiából álló sárga kötél hagyja el, ami a célpont teste köré tekeredik és ezzel megnehezíti számára a mozgást. Kidou képzettség: 1 pont
- Bakudou 08: Seki
Magyar név: Elutasítás
Leírás: Egy kör alakú pajzs, ami megbénítja és visszaveri ideiglenesen a támadásokat.Kidou képzettség: 1 pont
- Bakudou 12: Fushibi
Magyar név: Rejtőzködő kitörés
Leírás: Pókháló-szerűen kifeszíthető kidou, melyet ha megérint a célpont, egyszerűen hozzáragad és megbénítja a mozgását.Kidou képzettség: 2 pont
- Bakudou 01: Sai
Magyar név: Fogság
Leírás: A használó a mutató és középső ujjával a célpontra mutatva, annak karjait a háta mögé tudja kötni.Kidou képzettség: 1 pont
- Bakudo09: Geki
Magyar név: Csapás
Leírás: A használó először szimbólumokat rajzol az ujjával a levegőbe, aminek hatására a használót piros fény borítja be, ami ezután a célpont testét is elárasztja és kisebb fájdalom kíséretében megbénítja őt.
Idézés: Hullj szét, Rondanini fekete kutyája! Nézz végig magadon és égj; tépd fel saját torkodat!Kidou képzettség: 1 pont
- Kurenai Ribbon
Magyar név: Mélyvörös szalag
Leírás: Kisebb sebeket lehet meggyógyítani ezzel a kidou-val. Hatásos módszer, bár enyhe fájdalommal jár. A használó lélekenergiájának egy része vörös szalagként jelenik meg, majd a sebesült felületre tekeredik egyre szorosabban, végül „beleolvad” a sebbe, ezzel eltüntetve azt. Kidou képzettség: 1 pont
- Keikatsu
Magyar név: Megsegített győztes
Leírás: Alapvető gyógyító technika, amit elsősorban a 4. osztagosok használnak. A technika alkalmazása közben zöld fény veszi körbe a használó kezét, így tudhatjuk, hogy aktív a gyógyítás folyamatban van. Ezzel a technikával először a sérült lélekenergiáját pótoljuk ki és csak ezután kezd el a sérült lélekenergiája a használóéval rendbe hozni a sérült testén lévő egyszerűbb sebeket. Bonyolultabb sérülések gyógyítására is alkalmas, de azokhoz sokkal több időre van szüksége a használónak. Kidou képzettség: 3 pont
-Japán név: Kokkai
Magyar név: -
Leírás: Ezzel a technikával a használó képes másokon megszüntetni a bénulásos sérüléseket, ilyen például, ha valaki szervezetébe méreg kerül, vagy például, ha egy villám alapú technika miatt megbénul a teste. A technika alkalmazása alatt a használó keze sárga fényben izzik, míg véget nem ér a gyógyítás.
Kidou képzettség: 8 pont
Japán név: Meiyu
Magyar név: Ragyogó gyógyítás
Leírás: Ez a gyógyító technika lehetővé teszi öt sérült gyógyítását egyszerre egy kis területen belül.
Kidou képzettség: 9 pont
Japán név: Bakudou 26: Kyokkou
Magyar név: Görbült fény
Leírás: Elrejti a használót, vagy a használó által meghatározott objektumot. A lélekenergiát is teljesen elfedi.
Kidou képzettség: 4 pont
Japán név: Bakudou 58: Kakushitsuijaku
Magyar név: A követő fecskék megidézése
Leírás: A használó egy négyfelé osztott kört rajzol valamilyen szilárd felületre, benne a megfelelő szimbólumokkal, majd megidézi a kidout, a körben pedig megjelennek annak a lélekenergia-forrásnak a koordinátái, amelyekre a használó koncentrál. Ismeretlen helyen tartózkodó lények megtalálására alkalmas.
Idézés: Dél szíve, észak szeme, nyugat ujja, kelet lába, érkezzetek a széllel és távozzatok az esővel!
Kidou képzettség: 8 pont
Japán név: Bakudou 39: Enkosen
Magyar név: Körpajzs
Leírás: A használó a lélekenergiáját pajzsszerűen idézi meg, így blokkolva az ellenfél támadásait.
Kidou képzettség: 8 pont
Fülbevalók:
Két fülbevaló. mind a kettő egy-egy három szirmú virágot mintáznak.
Mind a két fülbevalóban egy-egy fénylény él. Régi Genki családi ékszerek. (Ezeknek a fénylényeknek valós alakjuk nincs, bár kénytelenek formát ölteni, ha meg akarnak jelenni a viselőjük előtt. Hozzájuk érni csak a Genki gyerekek tudnak, ahogy kommunikálni is csak ők tudnak velük. A fülbevalóktól nem tudnak öt méternél távolabb eltávolodni.) A virágok szirmai mind különböző színűek. Ezek a fénylények a fényből nyerik az erejüket. És egy nap csak egyszer lehet egy színt használni. Mivel a fénylények használják a saját erejüket, így a viselőjüknek a szín nevét kell csak hangosan kimondania, a többit már a lényecskék végzik láthatatlanul többnyire. katt (csak az aktuális színekkel)
A jobb oldali fülbevaló három színt birtokol:
Piros: öt darab csapdát lehet vele letenni maximálisan. Apró, nem feltűnő kör jelenik meg a földön amire ha rálép valaki, egy nyakig érő gödörben találhatja magát. (innen már csak az ügyességén múlik, hogy mennyi idő alatt mászik ki belőle)
Zöld: Vékony húrokat tud két test közé kifeszíteni ezzel a színnel a használó. A húrok zöld színűek, és összesen öt darabot lehet egyszerre kifeszíteni. (Nem sérülést okoznak, a mozgást akadályozzák)
Kék: Apró tashibishiket lehet megidézni velük. Összesen 50 darabot lehet vele megidézni.
A bal oldali fülbevaló szintúgy három színt birtokol:
Fehér: Öt sérülést képes meggyógyítani. A sérülések mértékétől függ a gyógyítás ideje. (Egy felületi sérülést viszonylag könnyen meggyógyít, míg egy komolyabb sérülésnél inkább csak elindítja, és felgyorsítja a gyógyulás természetes folyamatát)
Fekete: Öt darab 5cm X 50 cm~es fekete szalag jelenhet meg. Ezek egy sérült, vagy eltört tárgyra rátekeredve képesek a tárgy állapotát helyreállítani. A sérülés nem lehet idősebb egy naposnál, és minél súlyosabb a sérülés, annál hosszabb ideig tart maga a folyamat. Illetőleg magának a sérült tárgynak is akkorának kell lennie, hogy a szalagok együttesen, vagy külön külön, de be tudják fedni.
Sárga: Sárga színű energiapajzsot képes létrehozni vele. Öt darabot összesen, akár egyszerre is. Minden pajzs három pontos támadásnak képes ellenállni.
Natsuki hős ruhája: Árnymacska
Alap állapotban egy nyaklánc, rajta egy cicacsengő medalionnal (ez a csengőcske nem képes csilingelni) Amikor viszont aktiválják, akkor egy tetőtől talpig fekete ninja ruha válik belőle, annyi különbséggel, hogy cica fülek lesznek a feje tetjén, és cica maszk az arca előtt. Viselőjét képessé teszi, hogy beszéljen az állatokkal, illetve megértse a nyelvüket.
És egy egyéni technika:
Sárkányszem/ Dragon eye
Natsuki egyéni technikája. A sárkány mágiából, aminek annak idején ki voltak téve, még születésük előtt, született ez a technika. Lényege, hogy egy sárkány érzékelését kölcsönzi Natsunak. Felerősödik mind az öt érzéke.
Külsőleg csak annyi érzékelhető, hogy hasítottá válik a szembogara a lánynak, és néhány pikkely szerű minta körvonala jelenik meg feketével a bőrén a szemei körül (5-6 db összesen, nem sok)
Kidou: 5 pont
Henkan(Változás)
Natsuki testében lévő sárkány mágiát elzárták egy pecséttel, ám ahogy a növekedésükkel az öccse testén a pecsét meglazult, az idő az ő pecsétjére is hatással lett. Míg Naoki hirtelen megnőtt, Natsuki öntudatlanul is megpróbálta felhasználni a furcsa energiát. Ennek hála az ő egészsége olyan módon nem romlott le, mint a testvéréé. Helyette, egy teljesen más módját találta (Nagynénje, Chiyo kis segítségével) a furcsa lélekenergia lekötésére.
Megtanult ugyanis sárkány alakot felvenni. Egyelőre inkább ösztönös ez a váltás nála, amikor nagyon fél, vagy tényleg nagy veszélyben van, és Mamori bácsi valamiért nem tud neki segíteni. A túl heves érzelmi reakciók hozzák elő. Nem is mindig emlékszik az így eltöltött időre, ám ahogy fokozatosan elfogadja a sárkányi energiát saját magában, úgy tudja megtanulni akarattal ezt a fajta alakváltást. Sárkány formában azok fiziológiai jellemzőit magán viseli, illetőleg képes a sárkánytűz fújásra.
Kidou 7 pont: főleg részleges alakváltásra képes. Valamelyik testrésze formálódik át.
Kidou 12 pont: Képessé vállik a teljes alakváltásra.
Kidou 14 pont: Képessé vállik a tűzfújásra.
Tabemono (Étel)
Egy egyéni kidou. Lényege abban áll, hogy ételeket, nassolni valókat lehet vele megidézni. Ezek az ételek teljesen egészségesek, semmiben nem különböznek a készített társaiktól.
Kidou: 5 pont
Aláírás:
- Nyelv:
- Hungarian
- Helyi idő:
- 2023. Jan. 28, 01:08:37
Nincsenek üzenetek. Szeretnél elsőként üzenetet hozzáadni?