Shunpo (Villámtánc): A shinigamik használják, ami rendkívül gyors helyváltoztatást tesz lehetővé kis távolságon belül.
Konsou (Lélektemetés): Ezt végzi el minden shinigami, amikor lelkeket küld Soul Societybe.
Bakudou 01: Sai (Fogság): Olyan technika, ami az ember háta mögé köti a kezeit.
Bakudou 39: Enkosen (Körpajzs): A használó a lélekenergiáját pajzsszerűen idézi meg, így blokkolva az ellenfél támadásait.
Bakudou 61: Rikujoukourou (Hat rudas fénybörtön): Ez a Kidou a nagyon erős ellenfelek ellen használatos, hasonló a fogvatató akadályhoz, csak sokkal erősebb.
Idézés: Villámokon érkezel és üres rokkán, hasítsd hat részre a fényt.
Hadou 04: Byakurai (Fehér villám): Fényvillám szerű, erőteljes támadás.
Hadou 31: Shakkahou (Vörös tűzágyú): A kidou a használója kezéből jön ki, erős labdaként vagy hatalmas robbanásként.
Idézés: Ó, Nagyúr a hús és csont burka, minden teremtmény, szárnyak suhogása. Te, ki az Ember nevét hordozod, Pokol és Zűrzavar. Tenger hullámzó akadálya indul dél felé.
Hadou 33: Soukatsui (Pusztító kék tűz): Ez a fajta kidou is a használója kezéből távozik, mint a szellemi erő megnyilvánulása nagy kék labdaként.
Idézés: Ó, Nagyúr a hús és csont burka, minden teremtmény, szárnyak suhogása. Te, ki az Ember nevét hordozod, Az Igazság és Mértékletesség nevében. Az álmok ezen bűntelen falán engedj szabadjára egy keveset karmaid haragjából.
Utsusemi (A kabóca vedlése): Lehetővé teszi egy utókép hátrahagyását a villámtánc használatát követően, melynek viselkedése teljesen valósághű, akár még sérülést is elszenvedhet, miközben a használója valójában sértetlen.
Klóntechnika: A használó valósághűnek tűnő klónokat hozhat létre maga körül egy rövid időre (számuk a gyorsaságtól függ), melyekkel megtévesztheti és megzavarhatja ellenfelét. A klónok érintésre szertefoszlanak. 9 pont felett minden shunpóra tett pont után egy klón idézhető meg, így összesen 16 másolat hozható létre ezzel a shunpo technikával.
Senka (Villámvirágzás): Ezzel a technikával a használó villámtánccal az ellenfele mögé kerül és egyetlen mozdulattal átvágja és megsemmisíti az áldozat Saketsuját és Hakusuiját, a két pontot amely a lélekenergia használatáért felelős, ezáltal elvéve a szenvedő fél erejét.
Fukuzei (Elrejtőzés): Megfelelő szinttel a használója teljesen eltűnhet pár másodpercre az ellenfél szemei elől. Tulajdonképpen a földbe kerül egy egyszerű, de követhetetlen helyváltoztatással (shunpo, sonido, satöbbi), majd szinttől függően maximum 15 méteres körzeten belül bárhonnan előtörhet a földből.
Seikyomai (Haláltánc): Egy támadás, amely a gyorsaságra és a pontosságra épít. Csupán gyengébb ellenfelek ellen hatásos, az azonos szintűek vagy erősebbek láthatják a mozdulatot, ennek köszönhetően védekezhetnek is ellene. A használó shunpója segítségével, szemmel követhetetlen sebességgel rohamozza meg az ellenséget, aki csupán egy pillanatnyi széllökést érzékel. Ezen idő alatt három szúrás éri a testet, minimális külső sérüléssel, azonban annál nagyobb belső pusztítással. Az első frontálisan érkezik és az áldozat gyomra a cél. A találatot követően egy fordulat kíséretében a jobb oldal kerül a célkeresztbe, ahol egy újabb döfés kíséretében a máj roncsolódik. Lezárásként a penge hátulról a tüdőbe mélyed, ezzel fejezve be a „táncot”. Szakképzett ellátás hiányában a sérülések súlyos belső vérzést, s végül halált okoznak.
Nadegiri (Tiszta suhintás): Egy nagy erővel és gyorsasággal végrehajtott rendkívül pontos függőleges vágás, mely akár egy többemeletes épülettel megegyező méretű ellenfelet is könnyedén képes kettévágni. A mozdulat annyira gyors és pontos, hogy az áldozat gyakran észre sem veszi mi történt vele.
Agitowari (Állhasítás): Gyors és precíz, vízszintes irányú suhintás, mely egy jóval gyengébb ellenfelet akár ketté is szelhet keresztben, észlelése pedig még a legedzettebb harcosoknak is nehézséget okozhat, hála sebességének.
Tsuin-kattingu (Ikervágás): Két egymást keresztező vágást kell suhintani a levegőbe, ezt követően az ellenfélen ha vágnak egyet, ennek keresztező társa is megjelenik a semmiből.