Zárt alakban
Kardja egy egyedi markolatú katana. A markolat kialakításának köszönhetően ujjai védve vannak a közelgő támadásoktól. Általában kardját felkötve az oldalán hordja, tokkal együtt. Pengéje különös oknál fogva kétszínű. Ezüst és fekete, ami nagyban kapcsolódik Resurrecciónjának mivoltára.
Resurección
Neve: Bestia
Parancs: Tome mi lugar hambre Bestia! (Vedd át a helyemet, éhező Bestia!)
Erejét kiengedve teste teljesen átalakul és egy szörny képét veszi fel. Ilyenkor fegyverzete egy középkori démoni stílusú karddá alakul, amit a hátán visel. A kard különös oknál fogva erejének egy részét képezi. Ellenálló a fizikai és a mágia támadásokkal szemben. Resurecciónnál egy teljesen más személy veszi át az irányítást. Konkrétan ilyenkor szerepcsere történik. A vörös színű, vigyorgó démoni lény, mint éhes ragadozó szörnyeteg, készen áll arra, hogy felfalja a méltó jelölteket, akik számára a fejlődés kapuját képviselik.
Képességei
[Hambre](Éhség): A képesség gyógyításra kiváló. Miután az ellenfelet megölte és felfalja lélek esszenciáját, keletkezet sérülései begyógyulnak. Megenni csak azt tudja, akit megölt vagy túl gyenge már ahhoz, hogy ellenálljon. Mikor valakit felfal, kezeivel megragadja a célpontot majd álkapcsait kinyitva, hatalmasat beleharap. Egy harapással akár az illető fél testét megtudná enni. Fogai élesek és nagyon ellenállóak akár a lélekölő kardokkal szemben is.
0-10 --> Leginkább felületi sérüléseket képes gyógyítani magán.
10-20 --> Eltört végtagjait képes pillanatokon belül összeforrasztani.
20-30 --> Regeneráció képessége elérhetővé válik. Így, ha netán harcközben elvesztené egy végtagját, visszatudja majd növeszteni.
30-40 --> Eledelét képes elraktározni, ha netán szükség lenne rá. Viszont csupán két mentődobást tud alkalmazni egy Resurreción bontás alatt.
Furia de la sangre(Vérdüh): A szörnyeteg teljesen elvadul. Ordítása már jelzés az ellenfelek számára, hogy a fenevad támadni készül. Bőre ellenállóbba kezd válni és páncélként viselkedve, megvédi a közelgő kidou és fizikai támadásoktól. Természetesen csak a nála másfélszeresen erősebb ellenfelek ellen van nagyobb ellenállása. Két kezén és lábain vörös színű karmok jelennek meg, amik csúnya sérülést képesek okozni annak, akibe belemélyeszti. Akár képes vele letépni másnak az arcát, ha arra adódik alkalma vagy kibeleztetni az ellenfelét, ha ügyesen a közelébe férkőzik. A vérdüh állapot sajnos nem állandó és nem is kontrolálható. A képesség aktiválásához szükséges sérülést elszenvednie. Minél fájdalmasabb és erősebb támadásokat szenved el, annál gyorsabban aktiválódik a képesség. Miután a vérdüh állapot lecsillapodik, szükséges minimum három teljes körig pihennie, mielőtt újra aktiválódna. Ilyenkor teljesen elgyengül a lény. Vérdüh állapotban közveszélyessé válik. A szörnyeteg nem gondolkodik és akár csapattársakra is nekironthat, ha arra adódik alkalma. Ilyenkor jobb, ha nincsen senki a közelében.
0 -10 --> 2 körig tart a hatása(+1 Hierro növekedés)
10 – 20 --> 4 körig tart a hatása(+2 Hierro növekedés)
20 – 30 --> 6 körig tart a hatása(+2 Hierro növekedés)
30 – 40 --> 8 körig tart a hatása(+3 Hierro növekedés)