Resurrection: Digiéralo Orgo. (Emészd, Emberevő szörny)A tenyerét végighúzza a kaszájának a legfelső pengéjén és utána kezdődik az erő felszabadítása. Elsőnek fekete por veszi körbe, majd örvényleni kezd a teste körül, és legvégül fokozatosan eloszlik. Ekkor fejeződik be a resurrection. A magassága és a haja színe megmarad, de a bőrének a színe fekete lesz, és a maszkjának darabjai a teste különböző pontjain helyezkednek el.
http://img10.hostingpics.net/pics/7262392284_render_narutoakatsukihidan.pngResurrection: Digiéralo Orgo elhangzása után a kasza pengéi egybeolvadnak, így a penge hossza 240cm lesz. A penge és a markolat találkozásánál egy üvöltő emberi koponya lesz, és a markolata leginkább egy emberi gerincre hasonlít.
http://images.buycostumes.com/mgen/merchandiser/21353.jpgResurrection képessége:
Abdominal(Hasít/vág): (Ezt képes használni) A lényege, hogy nem kell az ellensége közelében lennie, egyszerűen csak csapnia kell a kaszájával. Így a támadásai elérik az ellenfelét. Az ilyen támadásai halvány vörös színben tündökölnek, és a méretük megegyezik Orgo pengéjének a méretével. A koponya szájából pedig Cerokat képes lőni.
Mordedura(harapás):
1. Harapás: (jelenleg ezt tudja használni.) A zanpaktouján lévő koponya beleharap az ellenségébe, így akit „megharapott” a koponya, annak a mozgása teljesen összezavarodik. Például ha a bal kezét akarja használni, lehet, hogy a jobb térde mozog helyette. 15 perc a hatása.
2. Harapás: Ha másodjára is megharapja ugyanazt a személyt egy órán belül. Ebben az esetben már nem csak a mozgása, de a szellemi energiája is összezavarodik, nem tudja kontrollálni, hogy mennyit is használ fel.
A bal tenyeréből egy 1-12 méteres láncot képes kilőni( 1000LPként nő 1 méterrel). A lánc végén egy kunai van. Képes irányítani a láncot, így tud kötözni vele, harcolni, védekezni, mászni vele Pókemberezni stb. Általában „visszahúzza” a tenyerébe, vagy magát húzza oda a dolgokhoz. A lélekenergiájából épül fel, ezért képes bármikor a megszüntetésére is. Ekkor lélekszemcsékre esik széjjel. Vexhez hasonlóan védve van, csak hierro helyet reiatsu veszi körbe, ami meg egyezik Vex hierro pontjaival.
Pestilencia/ Pestis: Elég beszédes a neve, Akit ezen technika alkalmazása után megvág, annak a seb körül fekélyek, kelések jelenek meg, a környékén a bőr megfeketedik, a seb érintésére, a fájdalom többszörösére nő. Aki ezt elszenvedte azon erős fájdalom lesz, minél tovább van kitéve a hatásnak, a tünetek annál rosszabbak lesznek a magas fájdalom ellenére is, ami csak nő, ha nem kezelik le időben, csökken a koncentráló képessége, homályosodik a látása, lassul a mozgása a végtagnak ahol a sérülés keletkezet, erős hányinger. Viszont ha nem vágással, hanem egy szúrással éri a támadás az ellenfelet, akkor a helyzet rosszabbodik, feltéve, ha egy belső szervet ért a támadás, a hatás fokozódik, és a szétterjedés is. A helyzet akkor súlyosabb. Ha nem kezelik le időben, akkor a „betegség” tovább terjed, elborítva az áldozatot a fekélyekkel, magas lázat okozva, hatványozva a területet ahol fájdalmat okoz az érintés, már a mozgás is fájdalommal jár. Minél tovább halogatják a gyógyítást annál nehezebb lesz a kikúrálása. Mivel ez egy vírus így lehetne neki ellenszert találni, de gyorsan mutálódik, ellenállóvá teszi magát, és minden új vágás, amit ugyanazon a személyen ejtenek, egy új vírustörzs. Míg nem kezdi el kifejteni a hatását, addig egy szimpla sebnek látszik a támadás, viszont utána azonnali a hatás.
A hatás kifejtése, a betegség terjedése:
Erősebb mint Vex:
1000lp-vel: 1 perc
2000lp-vel: 2 perc
3000lp-vel: 3 perc
4000lp-vel: 4 perc
5000lp-vel: 5 perc
6000lp-vel: 6 perc
7000lp-vel: 7 perc
8000lp-vel: 8 perc
9000lp-vel: 9 perc
10000lp-vel: 10 perc
Gyengébb mint Vex:
1000lp-vel: 9 perc
2000lp-vel: 8 perc
3000lp-vel: 7 perc
4000lp-vel: 6 perc
5000lp-vel: 5 perc
6000lp-vel: 4 perc
7000lp-vel: 3 perc
8000lp-vel: 2 perc
9000lp-vel: 1 perc
10000lp-vel: 30 másodperc
És így tovább, minden +1000 lp +1 percet jelent, mind a hatás, mind a terjedésnél.
Titerero/Bábjátékos: Első szinten(1-12 ressu pont): Vex megidéz egy 10cm magas rongybabát, amibe a fizikai fájdalmat képes átküldeni (nem a sérülést). De ha a sérülése olyan mértékű, hogy az adott végtagját nem képes használni, akkor az továbbra is úgy marad, csak a fájdalom tűnik el. A babák száma attól függ, hogy mennyi pont van a Ressurection pontozáson. Minden pont jelent egy újabb babát. Minél több a baba, annál több felé oszlik a fájdalom. Ennek azért van jelentősége, mert ahhoz, hogy újabb babákat idézzen meg, egy meglévőnek el kell pusztulnia, és az ilyenkor elraktározott fájdalom visszatér Vexbe, és jobb, ha kisebb részletekben kapja meg, nem pedig egyszerre az egészet.
Második szinten(13-24 ressu pont): Annyiban tér el az előző szinttől, hogy itt már magát a sérülést is képes átadni a babának, nem csak a fájdalmat. De választania kell, hogy a sérülést vagy a fájdalmat akarja átadni a babának, a kettőt egyszerre nem lehet. Vagy a fájdalmat, vagy a sérülést. A sérülés nem jön vissza a baba eltűnése után, de a sérülés mértéke befolyásolja azt is, hogy mennyi babára van szükség ahhoz, hogy eltűnjön. Például ha egy végtagja leszakadna, akkor, hogy visszakapja azt, legalább 13 bábra van szüksége. Függ attól is, hogy hogyan sérült meg a végtagja, és mekkora mértékben. Ha például csak egy kis bőrdarab tartja, és súlyosan meg van roncsolódva, csontig beleégve, akkor már legalább 18 darabra van szükség. Ha kevesebbért akarja, akkor csak egy része tűnik el. Halálos sérülést csak akkor képes gyógyítani, ha az nem a fejjel kapcsolatos, vagy nem jár azzal, hogy az egész teste elpusztul. De ilyenkor az összes bábot el kell használnia, és a sérüléssel járó fájdalom még megvan. Újabb bábokat utána nem lehet megidézni, legalább 1 órának el kell telnie ahhoz, hogy ismét idézhessen.
A bábok jelenlegi száma: 24
Modificación/Változás: Nem támadás, hanem változás, ressurection formában használható. Eltűnik Orgo markolata és a Vexnek a koponya szájába kell bedugnia a karját, így „egyek” lesznek a Zanpaktouval. Viszont ha ezt használja, akkor a Zanpaktou specifikus támadások használata is megváltozik. A cerot nem a koponya szájából lövi, hanem a penge végéből, és a másik, ami változik, a mozgást összezavaró technikája, amit egy vágással képes aktiválni. Deaktiválás pedig a következő módon történik, egyszerűen ki kell húzni a koponya szájából a karját, és ennyi. A környezet lélekszemcséiből újraépül Orgo markolata.
Resurrección Segunda Etapa: Existente destino (Létező végzet)
Res2 (pajzs, és kard nélkül, a palást körülötte a reiatsuja, ami 1-2 perc múlva eltűnik, csak az átváltozás utóhatása.)
OrgoKépességek:
Regeneration/Regeneráció (spanyol, és japán megfelelőjét nem találtam meg):
Instant regeneráció, ami csak a 2. resurecctionba átlépés után lép működésbe (ressurection egy, vagy alap formában nem aktív). Képes minden sérülését, végtagját, érzékszervét regenerálni, kivéve, ha az agyát, vagy más létfontosságú szervét pusztítják el, vagy lefejezik. Ezeket a sérüléseket már nem képes meggyógyítani. Minden mást elég gyorsan, pár másodperc alatt képes helyreállítani, de a sérülés nagyságától függ az is, hogy mennyi reiatsuba kerül. Minél nagyobb az elszenvedett sérülés, vagy a teste roncsolódása, annál nehezebb helyreállítani. De a kisebb sérülések nem túl kimerítők. Ezen képesség miatt, ebben az állapotában a mérgek, vírusok nem hatnak rá, de a már korábbi alakjában történt mérgezést nem feltétlen gyógyítja meg, csak késlelteti annak a hatását. Ha regenerálta magát a sérülésekből, akkor 1 percnek el kell telnie, mire ismét képes lesz rá. Tehát az 1 perc alatt szerzett sérülések már "normális" sérülésnek számítanak.
Karcolások: 0,5 másodperc
Sima vágás: 1 másodperc
Közepesen mély vágás: 5 másodperc
Mély vágás: 10 másodperc
Ficam: 1 másodperc
Rándulás: 5 másodperc
Törés: 10 másodperc
Belső szervek gyógyítása: 30 másodperc
Végtag elvesztés: 1 perc
Égési sérülés a felület nagyságától:
Végtagok: 30 másodperc
Mellkas: 40 másodperc
Egész test: 1 perc 30 másodperc
Santa Muerte/Szent Halál:
Karasu végső támadása. Baljával vagy jobbjával a kiszemelt célpontra kell mutatnia, majd a levegőben az ujjával leírni egy kisebb kört, és ezután az ellenfél körül, egy fekete, 10 méter magas, és 5 méter sugarú oszlop jelenik meg, elzárva így a külvilágtól azt, aki benne rekedt. Nem raboskodásra szolgál, hanem miután sikerült aktivizálnia ezt a támadást, akkor az oszlopon belül, minden irányból, folyamatosan árnyékalakok támadnak. A testfelépítésük megegyezik Karasujéval, annyi az eltérés, hogy a testük színe fekete, és a szemeik vörösen izzanak, és a fegyverük pedig az első resurecctionban lévő Orgo. A hatóideje 2 perc, vagy még meg nem zavarják Karasut a koncentrálásban. Nem csak egy személy ellen lehet használni, aki belekerül ebbe a körbe, mielőtt az oszlop megjelenne, vagy éppen egymás mellett álltak, azelőtt, hogy használta volna ezt Karasu, akkor szintén benne ragadnak, és rájuk is ugyan úgy támadnak az árnyak. Fizikailag nem lehet elpusztítani az árnyakat, minden ütés áthalad rajtuk, viszont az ő támadásuk sérüléssel is jár. Viszont a kaszájuk vágásait ki lehet védeni. A gyorsaság, amivel támadnak, megfelel egy 18-as sonidonak, a kaszájuk pedig 18-as fegyverforgatásnak (bár egy vágás után eltűnnek, még ha sikerült kivédeni azt, akkor is, a szám csak azért van ott, hogy egy hierroval rendelkező ellenféllel szemben legyen egy alap, ami mutatja, hogy kibírja a hierroja, vagy se).
Ugyan lehet mondani, hogy van egy harmadik támadása, de ez megvolt minden formájában, a láncát ilyenkor is képes használni, ami csak külsőleg változott meg, leginkább olyan, mintha csontból lenének a láncszemek, és a kunai is.
S volt még egy változás, a ceroját immár nem a szeméből képes lőni, hanem bármelyik kézfejéből.
- Sonido Plantilla
- Hollow Ajorca:
Név: Negiyoroku
Elem: Sötétség
Típus: Idéző
Kinézet:
http://imagerz.com/QEMTXktvAwJQVFlMEAVQTulajdonosa: -
Emberi alak:
http://imagerz.com/QEMQUUtvAwJQAAkbQgVRSzörny alak:
http://imagerz.com/QEMQUUtvAwJQAAkbQwVRJellem: Stílusa nem túl magával ragadó, leginkább flegma és nem törődöm. Túlságosan lenéző másokkal szemben és elég konok is.
Képességek:
-Akumumanako (Terrorszeme) - A kard markolatán egy rémisztő szem nyílik meg, ami valójában Negiyoroku szeme, s ez a szem képes a rémálmok és legsötétebb félelmek felismerésére. Ehhez körülbelül 5-10 perc időnyi analizálás szükséges. (IG = 1 kör legalább!)
-Terokiosa (Terroruszítás) - A kard tetszőleges számú (attól függ hány ellenféltől szerezte meg a rémálmait, a szemmel) idézőkört hív le, majd ezekből a körökből megidéződnek a rémálmok. A rém maga körülbelül akkora erővel rendelkezik, mint az ellenfél lélekenergiájának a fele, ám ez csak amolyan segéd, mintsem főtechnika.
-Tate no Monokone (A Lidérc Pajzsa) - Egy fekete leplet idéz meg használója köré, mely használója erejétől függően korlátozott ideig marad fenn. A lepel ezen idő alatt elnyel minden rá irányuló támadást. Nem lehet megtörni, ám ez egy fent tartott képesség! - ami azt eredményezi, hogy más cselekvés esetén a hatás megszűnik és míg fent tartják folyamatosan veszít az alkalmazója erejéből!
-Ichimon: Astha'nar: (Első kapu: Astha'nar) - Egy hatalmas démoni kaput idéz meg, mely megidézi az egyik ősi elnyomott rém úr seregének első hullámát. A kiözönlő árnyak kizárólag egy mezei Hollow erejével rendelkeznek, azonban létszámbeli fölényük okozhat némi fejfájást. Az lények csak a technikát alkalmazónak engedelmeskednek.
Mazoku színdikátus gyűrűje:
Minden tag egy különös kialakítású gyűrűt visel, melynek szerkezete lehetővé teszi a vele szinkronba kerülő, Fredonn által készített egyéb ékkövekből elszívni a benne tárolt lélekenergiát. Másrészt katalizátorként is működik, egy szörnyű átok beindítójaként funkcionál
Escudo/Pajzs:
Első szint: Egy 50cm sugarú, kör alakú pajzsot idéz meg a karjára (attól függően, hogy milyen kezes az illető, aki használja), aminek a színe megegyezik a használójának a reiatsu színével. Ezen a szinten a fizikai, vagy reiatsu alapú támadásokat képes hárítani/védeni. Ha a használónak a HK pontozása nagyobb, vagy egyelő a támadó kidou stb, illetve a pusztakezes/fegyverforgatási skilljével.
Első szintes a technika, ha a használónak a HK pontozása még nincs 8 pont felett.
Kinézet
Második szint: A pajzs alakja megváltozik ERRE ahogyan a mérete is. Immár 1 méter magas és a legrövidebb pontján 60cm széles, a leghosszabb pontján pedig 80cm széles. Ilyenkor a pajzzsal már olyan támadásokat is képes levédeni, amiknek a pontozása legalább 2 ponttal nagyobb, mint a pajzsot használó arrancar HK pontja.
Második szintes a technika, ha a használónak a HK pontozása még nincs 16 pont felett.
Harmadik szint: Ismét változik a pajzs alakja. Erre. Magassága 180cm magas, szélessége 1 méter. Ez a legutolsó szintje a technikának. Szintén képes levédeni azokat a támadásokat, amik 2 ponttal nagyobbak a használó HK pontjánál.
A harmadik szint eléréséhez minimum 18 pontnak kell lennie a HK skillen. Ám a 20 pontnál nagyobb támadásokat már nem képes levédeni. 21 pontnál feltartani elég időre, hogy elkerülje. 22 pontnál még mindig képes feltartani, de már rövidebb időre, és ha nem elég jók a reflexei a használónak, akkor könnyen megsérülhet. 23 pontnál már éppen csak fel tudja tartani, de már könnyebben áthatolhatnak a pajzson. Ami csak valamennyit gyengít a támadáson. 24 pontnál is az vonatkozik a pajzsra, ami a 23-nál, ám itt még könnyebben át tudnak rajta törni. A pajzsoknak nincs súlya, mivel reiatsuból épülnek fel.
Időkorlát:
1. szint: 30 másodpercig lehet fent tartani.
2. szint: 1 percig lehet fent tartani.
3. szint: 1 perc 30 másodpercig lehet fent tartani.
Az időkorlát lejárta után, a technika megszűnik és legalább 10 másodpercnek kell eltelnie ahhoz, hogy ismét használni lehessen. Kivétel, ha aki használja, mestere a hollow technikáknak (maxos a pontozása). Ebben az esetben lecsökken az időkorlát a felére.
Ellenállóság:
1. szint: Mivel ez a legalacsonyabb szintje a technikának, így a felhasználhatósága is a gyengébb démonmágiák ellen van. Ezek közül is azok, amik a pontozás szerint 8 vagy annál kevesebb pontot igényelnek. Ezekből pedig a következő képen bír ki találatokat. Ha 1-3-as a HK és a használt démonmágia se igényel több pontot, mint 3, akkor 2 találatot. 4-7 szintén 2 alkalom 4-7-es démonmágiáknál. S’ a 8-nál is így. Pusztakezes illetve fegyverforgatásnál is hasonló eset áll fent. Ám ezzel könnyebb megtörni a pajzsot, mivel gyors, egymásutánban is érkezhetnek a csapások.
2. szint: Az első szinthez hasonló, 9-12, 13-15, 16. de itt már a 8-as ponthatár alatti démonmágiák ellen ellenállóbb. Ha egy 9-es HK-val használja egy arrancar a pajzsot, akkor pl egy 6-os pontot megkövetelő démonmágiát már háromszor is képes hárítani egymásután. Ha három ponttal nagyobb a HK, mint a pusztakezes, démonmágia, fegyverhasználat, akkor egyel nő a hárítások száma is. Ha hat ponttal, akkor ismét egyel, ha 8 ponttal, akkor újra egyel.
3. szint. A fentebb leírtak érvényesek itt is. 17-20. A második szinten leírt hatványozódás itt is érvényes. Visszamenőleg is az első szintesekre is.