Kafunkumo (花粉雲 - Pollenfelhő)
A technika nevének kimondása után aranyló virágpor veszi körbe a kard pengéjét, amivel aztán meg kell érinteni az ellenfelet, és 5 másodpercig rajta tartani, hogy értelmet nyerjen az egész.
A fent leírtak lévén lehetőség van elkerülni a támadást, ám ha balszerencsés az illető, és ez nem jönne össze, akkor van mód a kitörésre.
A Pollenfelhő kötése nem szuper erős. A folytonos ficegés lazítja, illetve egyeseknél a Reiatsu kiengedés extra segítségként is igénybe vehető. A Junkótól kisebb, vagy egyenlő szintűek így egér utat nyerhetnek, a nála nagyobbak meg simán feloldhatják a technikát, és visszatámadhatnak.
Miután mindezt tárgyaltam, felvetül a kérdés, hogy mi az, ami befolyásolja a bevethetőséget?
Nos, mindössze két tényezőt emelnék ki: a felhasználáshoz kellő energiát, és a Zanpura helyezett pontok számát. Utóbbihoz megjegyzem, hogy a felhasználási energiával fordított arányosságban nő. (Tehát ahogy nő a pontszám, a kellő erő úgy csökken.)
1-9: Junko ereje korántsem elég arra, hogy az ellenfél testét teljesen közre tudja fogni. Egyelőre a lábakra tud biztosan kihatni, ezzel megnehezítve rosszakaróinak a futást. A hatás azonban nem tart 1 körnél tovább, mert sok energiába kerül fent tartani a technika hatását.
10-17: Az ember már komolyabb pácban van, mert a Pollenfelhő egészen a csípőig megy fel. Kevesebb energiát fogyaszt, de így is csak 2 körig bírja.
18-24: A jéghegy csúcsa, mikor nyakig aranyban láthatod azt, aki bántani akart! Semmi rossz szándék, semmi jellegzetesebb mutatvány. Csak jó visszatartó erő eredménye, aminek fent tartásához nem kell túlzottan megerőltetnie magát a felhasználójának.
2 körön át húzza, aztán előbb-utóbb ideje támadásba vagy futásba kezdeni.
Dokusou (毒草 – Mérgező növény)
A képességnév elhangzásával a penge felragyog, s vékony gyökerek futnak végig rajta.
Végük hegyes, ezzel előnyhöz juttatva használóját, elvégre megnöveli a sebzést okozó felületet.
Ha mindez nem lenne elég, a gyökerekben méreg van, amely az idegrendszerre káros hatást gyakorol.
A technika akkor mondható sikeresnek, ha a karddal előzőleg sikerült megvágni az ellenfelet, és a keletkezett sérülésbe érinteni a gyökerek egyikének végét, mert a vérbe kerülve működik igazán, egyébként csak nagyon enyhe rosszullétet okoz (például szédülést).
1-9: Hasogat már a fej? Jobban forog a világ? Ha legalább az egyikre igen a válasz, és az illetőt sikerült pontosan becélozni, akkor elmondhatjuk, hogy a technika elérte a célját. Ugyan ez nem menti meg Junkot minden esetben egy rossz helyzetet tekintve, de arra épp elég, hogy a Pollenfelhőhöz hasonlóan időt nyerjen vele. 2 körig biztosan kitart!
10-17: Rossz lehet rókázni, és közben a falat támasztani. Hajjaj. A gyomorba, és izmokba hatoló görcs sem lehet egyszerűbb eset! No persze ezek sem túlzottan erősek, de épp elég elviselhetetlenek ahhoz, hogy komolyabban befolyásolják egy küzdelem kimenetelét. Picit megdől a koordinációs mozgásért felelős agyi tevékenység, ugyanis.
A harc még viccesebb is, ha valaki tényleg „csak” hadonászásba kezd a fegyverével, nem pedig egyenes szúrásba.
3 körön át gyötri az illetőt.
18-24: Hallucinációt okoz, netán ájulást. 3 körig érvényes a hatása.
A szintekben felfelé haladva fordított arányosságban csökken a bevetéshez szükséges energia felhasználása. Ugyanúgy, mint a Pollenfelhőnél.