Összegzés - Ninurta-Ra'im-Zerim

*

Nem elérhető Nem elérhető

Név:
Ninurta-Ra'im-Zerim
Pozíció:
Különleges karakter
Hírnév::
0
Nem:
Férfi Férfi
Kor:
N/A

Hozzászólások:
140 (0,184 naponta)
Regisztrált:
2015. Nov. 15, 16:26:12
Utoljára aktív:
2017. Dec. 08, 00:37:45
Tárcában:
16 500 ryou
Technikatár
Ajándék küldése
Szint:
5.
Lélekenergia:
60% Complete
26 000 / 30 000
Előtörténet:
Előtörténet
Pályázatok:
Pályázatok
Wikia:
Wikia

Hovatartozás:
Független
Egyéb hovatartozás:
Nincs
Reiatsu szín:
rozsda vörös
Pontozás:
Összesen: 57 pont
  • 5 pont jár minden képzettségre
  • 52 pont jár az LP után
Képzettségek:

8 pont fegyverforgatás
7 pont pusztakezes harc
0 pont reiryoku manipuláció
6 pont helyváltoztató képesség
22 pont különleges képesség
14 pont ereklye használat

5 pont reiryoku kezelés

Másodlagos diszciplínák:

3 pont erő
1 pont ügyesség
1 pont gyorsaság


Másodlagos pontozás (Fenevad forma)

0 pont fegyverforgatás
11 pont pusztakezes harc
0 pont reiryoku manipuláció
10 pont helyváltoztató képesség
22 pont különleges képesség
14 pont ereklye használat


5 pont reiryoku kezelés

Másodlagos diszciplínák:

3 pont erő
1 pont ügyesség
1 pont gyorsaság
Egyéb hovatartozás:
Nincs
Kapcsolat cimke:
Kapcsolatban
Kivel áll kapcsolatban?:
Hoshi Kazumi
Post szín:
#FF2200; #E35C19

Jellemzőim

Kinézet:

Emberként: 217 cm magas, szálkás testalkatú, impozáns jelenség. A szemei zöldes-sárgásak. A haja vörös. Az egész megjelenése fenyegetést sugároz, ha épp nem csinál semmit, akkor is. Nappal rendszerint napszemüveget hord, mivel éjszakai lény, nem árt neki a napfény, csak épp jobb szereti a sötétet.

Oroszlánként A köztes alakja egy méretes oroszlán. Ebben a formájában is kék a szeme, ezen kívül azonban, a mára már a természetes élőhelyén kihaltnak számító núbiai oroszlán. (Panthera leo leo,  Atlas vagy Berber oroszlán más néven

Mantikórként: Vér vörös oroszlán fej és test, pikkelyes has. Bőrhártyás szárny, skorpió farok, amiből fullánkok lőhetők ki. Kék szemek. Ha nagyon dühös, akkor egy pár szarva is nő a homlokára.


Jellem: Igazi csúcsragadozó. Ez meg is látszik. Egoista és szadista. A kérés, vagy az alázat hiányzik a lényéből. Ő csak kijelent, és megtesz. Fajtájából fakadóan emberevő. Az embereket, lévén ők képezik a tápláléka javát, csak prédának tekinti, és legfeljebb csak használja őket.

(click to show/hide)

Képesség:
Mantikórként faja jellegzetességeit magán hordozza.
Ragadozóként az érzékszervei hihetetlenül kifinomultak. Képes illatok alapján felkutatni, és becserkészni az áldozatát. Mivel elsősorban éjszakai ragadozó, így az éjjel is kiválóan lát. Rendelkezik a nagymacskákra jellemző kecsességgel, hajlékonysággal, és mozgáskultúrával. Erősebb, gyorsabb az embereknél. Képes hangtalanul mozogni, és képes a környezetébe beleolvadni. (Teljes szörny formában szőre, amúgy pedig a bőre felveszi a környék mintáját, és így fedve el a jelenlétét. Emberi alakjában a ruhát nem tudja így elfedni.) Szárnyainak hála, kiválóan tud repülni.
Darmore halhatatlan, nem fog rajta az idő. Már az ókori perzsia területén is fel-fel tűnt, ám a mai napig egy huszas éveiben járó férfinak néz ki, ugyanis képes a regenerálódásra. Minél súlyosabb a sérülés, annál tovább tart ez a folyamat. A regenerálódás ideje alatt lassabban tud
mozogni, már ha képes rá, és csak fájdalmak árán. (ennek a mértéke a sérüléstől függ, amit elszenvedett). Vagyis a sérülések rá is hatással vannak, harcképtelenné válhat tőlük. A fájdalmat ugyanúgy érzi, mint bárki más.
Teljes szörny formájába nem képes a fegyverhasználatra, viszont 8 zanjutsu pontonként 3 ponttal megnövekszik a hakudája.
Ha nem táplálkozik rendesen, akkor a túl nagy éhségtől veszett lesz, és önkívületében borzalmas tombolásba kezd, lemészárolva mindent, ami elé kerül, és mozogni képes.


Darmore egyedi képességének két része van. Egy passzív, és egy aktív
-A passzív képessége, hogy a KK pontszámával megegyező sebzésszámú reiatsu alapú támadások nem fognak rajta. A KK pontszámánál nagyobbak már igen.
- Az aktív képessége pedig, hogy a teste folyamatosan mérget termel (mérgező a fullánkja, a harapása, illetőleg a karmolása is) Ez a méreg a hangulatától függően lehet akár kellemes érzetet kiváltó anyag, vagy akár már savas erősségű gyilkos szer is. Minél magasabb a KK képességre tett pontok száma, annál jobban tudja Darmore befolyásolni, hogy hangulatától függetlenül milyen mérget termeljen a szervezete.
1-4 – nem tudja befolyásolni, milyen mérget termeljen a szervezete, illetve mind a harapása, mind a fullánkja, mind a karmai mérgezőek.
5-8 – A mérgek összetételét már akarattal tudja befolyásolni, de még nem tudja testrészeibe limitálni a méregtermelést.
9-12 – Képes akarattal irányítani, hogy melyik testrészébe koncentrálja a saját mérgét.
13-16 – A mérgével képes a testének a felületét bevonni
17-20 –A mérgét képes a testén kívül megszilárdítani
21-24 – Képessé válik a mérgét légnemű formában is alkalmazni. (lehelet vagy fújás útján)

Darmore, a támadáskor belé fecskendezett különleges vírusoknak hála, kénytelen volt felébreszteni a több ezer éve elzárt erejét, ami még Pazuzu korában volt az övé. Amikor is a mérgek mellett vírusokat és baktériumokat is tenyésztett a saját testében.  Minél magasabb a Különleges Képességére tett pontok száma, annál jobban tudja irányítani ezt a folyamatot.  
1-7 pontig – Még nagyon kicsi a befolyása a testében lévő vírusokra és baktériumokra, illetve mind a harapása, mind a fullánkja, mind a karmai fertőzőek lehetnek.
8-13 pontig – A vírus vagy baktériumokra már hatással van, ám még nem tudja a saját testében irányítani őket.
14-19 pontig - Képes akarattal irányítani, hogy melyik testrészébe koncentrálja a vírusokat vagy baktériumokat
20-26 pontig –A fertőzéssel képes a saját testének felületét bevonni
27-33 pontig –A fertőzést képes a saját testén kívül megszilárdítani, hatással lenni rá.
34-40 pontig – A vírusokat baktériumokat képes  légnemű (cseppfertőzéssel) állapotban alkalmazni.

Ereklyék
Darmore, még élete korai szakaszában kapott egy tetoválást (?). Mivel a sima tetoválást a teste regenerálja, így élő húsig megvágták a kívánt minta szerint a testét, és forró, folyékony fehér aranyat öntöttek a sebbe. Ehhez a fém mintához van öt dzsinn kötve, akik normális tetoválásnak álcázzák magukat a bőrén. Vagyis nem tudnak beszélni, nem tudnak más formát ölteni az Emberek világában. Ezeket a mintákat csak azok érzékelhetik, akik amúgy is látják a szellemeket. És ezek a minták képesek saját akaratuktól mozogni a bőrén.
Eredetileg jóval több dzsinn felett uralkodott, de egy balsorsú találkozás alkalmával, mikor is egy boszorkányt vadászott le főfogásnak, az az utolsó tettével megátkozta. Vagyis az uralma alatt lévő dzsinnek a világ különböző pontjain lettek elzárva, azokon a pontokon, ahol először megidézték őket ebbe a világba. Darmore most régészként azért járja a világot, és jelen pillanatban azért tartózkodik japánban is, hogy felkutathassa ezeket a helyeket, és kiszabadítsa a szolgáit.)
*Dzsinn: az ősi hit szerint füsttelen tűzből született, varázserőt birtokló szabad lelkek, akiket egy-egy nagyobb hatalommal bíró személy képes tárgyakhoz hozzákötni. A dzsinn~enek ugyanolyan társadalmuk van, mint az embereknek. Ebben a világban nincs határozott formájuk, leginkább tiszta esszenciából állnak. A saját világukban képesek tényleges alakot ölteni.)

Darmore öt dzsinn szolgája. Általában csak a fajtájuk szerint szólítja őket, hisz a nevük birtoklása adja a hatalmat felettük.
- Marid: Nagy hatalmú dzsinn. Az ő feladata, hogy kaput nyisson a saját világukban, ahol Darmore otthona is van. Szólítására egy ősi perzsa kapu jelenik meg, jellegzetes motívumokkal. Az idő a kapun túl is ugyanolyan ütemben folyik, mint ahova megidézték. Amint a kívánt személy átlépett rajta, a kapu semmivé válik. És a megidézett hely két km~es vonzáskörzetébe fog megjelenni újfent, mikor Darmore vissza akar térni.

-Ifrít vagy Afrita: Ereje vitathatatlan. Ő Darmore emlékeinek az őre. Képes emlékmásolatokat készíteni, más élőlények emlékeiről (az ő beleegyezésükkel) illetőleg ha más valaki meghalt, akkor a halálának az emlékeit képes a holttesttől megtudni. És a begyűjtött emlékeket képes megmutatni a gazdájának, vagy egy kiválasztott személynek. A begyűjtése egy emléknek teljesen fájdalom mentes, ahogy az átadása is. Csak annyit lehet látni, hogy az a minta Darmore testén felfénylik, amelyikért ő a felelős. Mivel önálló tudattal rendelkezik, ha csak esszenciális formában is van jelen, így az emlékeket csak mutathatja Darmore~nak, nincs a tudatuk összekapcsolva.

-Karin, bár őket szokták a köznyelvben Dzsinn~ként megnevezni: Gazdája ősi páncélzatáért illetve fegyvereiért felelős. Darmore parancsára megjelenik a testén a régi perzsa (vagy a kívánt, több is van neki) páncélzata. Ezek a páncélok teljesen emberi munkák, a férfi hosszú élete során gyűjtötte őket össze, és a lakhelyén vannak. A dzsinn feladata végül is csak annyi, hogy a a saját világukból idézi rá a gazdájára.

Fóliót: Képes egy adott területen belül a fény elszívására. Vagy a fényerősség növelésére. 1000 lp/m sugarú kör.

-Gul vagy Goul: A dzsinnek egy emberevő fajtája. Feladata, hogy felerősítse, vagy épp elrejtse gazdájának azt az amúgy is meglévő tulajdonságát, hogy ragadozó mivoltával félelmet kelt az emberekben.


-Palang vagy Pard. Egy újabb asztrál lény, Darmore~hoz kötve. Az Élők Világában egy tetoválás formájában van jelen, amely szabadon mozoghat a gazdája testén.
Képessé teszi a gazdáját, hogy egy vörös Maine Coon alakját vehesse magára.

Szarvaskígyók: A tüzet képviselik.
Mušmaḫḫū-Bašmu : Felgyullad Darmore lélekenergiája. Ninurta~ra ez a tűz nem veszélyes, és mivel az ő lélekenergiájából származik, más nem tudja ezt a tüzet irányítani. A mérete a gazdája lélekenergiájának mennyiségétől függ.  A tűz pusztító aspektusát képviseli. Legfeljebb harmadszintű égési sérülést okozhat.  
Ušumgallu : Ő felmelegíti Darmore lélekenergiáját. Azt a gyengéd tüzet produkálja, ami melegen tud másokat tartani. Ezzel egy időben, ezzel a tűzzel a sérüléseket stabilizálni lehet, illetve beindítja azok gyógyulását. (Hatása a Kurenai Ribbon nevű technikához hasonló. Ezt a technikát másokra lehet alkalmazni.)

A tűz 2m sugarú kört nem hagyhatja el. Azon belül aktív. Ez a kör ereklye használatra tett  két pontonként fél méterrel növekszik.  ( pl.: ereklye használat
1-2 pont --> 2m
3-4pont --> 2,5m
5-6pont --> 3m )
Maximum 10 méter lehet

Illetőleg egy hollólény: Rav
Képessé teszi Darmore~t, hogy az érzékelését egy plusz személlyel megossza. Ez közös megegyezésen alapul. Ezzel a másik személy érzékei (látás, szaglás, hallás, tapintás, ízlelés, lélekenergia érzékelés) felerősödhetnek Darmi érzékelésének megfelelően.  Ez oda-vissza működhet, a megegyezés értelmében, és nem muszáj valamennyi érzékelésre kiterjeszteni.

És egy kígyólény: Naja
Felruházza Darmit az infra-hőlátás képességével.

Tiamat: Egy sárkány mintás páncélként jelenik meg Darmin. Különlegessége, hogy apró sárkányokká képes bomlani, és pajzsként is funkcionálhat. Vagyis olyan formájú pajzsot lehet belőle formálni, amilyet a viselője szeretne.   Tiamat a fegyveres, vagy pusztakezes támadások ellen nyújt védelmet. Reiatsu alapú támadások ellen nem. Pajzs formájában, minél nagyobb a pajzs területe, annál gyengébb védelmet nyújt. Maga a páncél 30 sárkánnyá képes szétbomlani. Ehhez minden második ereklye használatra tett pont után jelenik meg még öt sárkány. Ha pajzsot formálnak a páncélból származó sárkányokból formálják, vagyis a sárkányok nem lesznek egyszerre két helyen.


(click to show/hide)
Aláírás:
(click to show/hide)

Nyelv:
Hungarian
Helyi idő:
2017. Dec. 14, 14:08:39

Elérhetőségek

E-mail
rejtett


Hoshi Kazumi
Nem elérhető Nem elérhető

Komoki Daniel Hiroto
Nem elérhető Nem elérhető

Sachiaru Masaki
Nem elérhető Nem elérhető

Hoshi Sen Nozomi
Nem elérhető Nem elérhető

Üzenet hozzáadása

Nincsenek üzenetek. Szeretnél elsőként üzenetet hozzáadni?