Összegzés - Mizushima Hyousuke

12. Osztag

*

Nem elérhető Nem elérhető

Név:
Mizushima Hyousuke
Pozíció:
Shinigami
Titulus:
Lélektovábbképző Akadémia Kidou Elmélet oktató
Hírnév::
0
Nem:
Férfi Férfi
Kor:
532

Hozzászólások:
53 (0,096 naponta)
Lakóhely:
Seireitei - Mizushima birtok
Regisztrált:
2016. Jún. 09, 16:14:43
Utoljára aktív:
2017. Dec. 12, 18:59:08
Tárcában:
4 200 ryou
Technikatár
Ajándék küldése
Szint:
4.
Lélekenergia:
60% Complete
23 500 / 30 000
Előtörténet:
Előtörténet
Pályázatok:
Pályázatok
Wikia:
Wikia

Hovatartozás:
Gotei 13
Egyéb hovatartozás:
Kardok és Rózsák egylete
Reiatsu szín:
Dark Orange
Pontozás:
Összesen: 57 pont
  • 5 pont jár minden képzettségre összesen
  • 47 pont az LP után
  • 3 pont a Gotei 13-hoz tartozás végett
  • 1 pont a nemesi származás okán
  • 1 pont a Kardok és Rózsák egyletbe való tartozásért
  • 2 pont Kidoura, ha viseli a Kidou amput
  • 3 pont Fegyverforgatásra, ha használja az Izomnövelőt
Képzettségek:

6 pont fegyverforgatás (+3 pont tárgyi bónusz)
1 pont hakuda
25 pont kidou (+2 pont tárgyi bónusz)
1 pont helyváltoztató képesség
24 pont zanpakutou

4 pont reiryoku kezelés

Másodlagos diszciplínák:

2 pont erő
1 pont ügyesség
1 pont gyorsaság
Egyéb hovatartozás:
Nincs
Kapcsolat cimke:
Egyedülálló
Post szín:
#8C001A; #8C4400

Jellemzőim


Karakter






Név: Mizushima Hyousuke (水島 兵助)
Nem: Férfi
Kaszt: Shinigami
Szül. ideje: 1485.12.9
Kor: 531
Kinézet


Hosszúkás, kissé beesett arc, szögletes állal, kidomborodó arccsontokkal és széles orral. Előrenyúló, vastag szemöldök, alatta mélyen ülő, keskeny, aranysárga színű szemekkel. Előremutató áll, melyet ék alakra vágott körszakáll rejt el. Hosszú, karmazsinvörös haja fülei mögé van fésülve és leengedve csaknem térdmagasságig ér. 192 cm magas, vékony, nem túlzottan izmos testalkat, egyenes tartás jellemzi. Shinigami viselete a szokásos, fekete kosodén, hakamán és fehér shitagin kívül kiegészül még alkarvédőkkel és hegyes orrú páncélcsizmákkal, melyet egy felfelé ívelő végű és magasított nyakvédővel rendelkező vállpáncél tesz teljessé, amit vörös ruha csíkok rögzítenek az obit helyettesítő széles fém övhöz. Szolgálatban haját egy páncélja többi darabjához passzoló koronggal copfba fogatja fel feje tetejének hátsó részén.
Személyiség


Összeszedett, megfontolt jellem. Múltjából kifolyólag nehezen bízik meg idegenekben és figyelme nem lankad az esetleges veszélyt kutatva. Kedvességét és gondoskodását néha még családja felé is nehéz kimutatnia, de a maga módján próbál törődni velük. Egyáltalán nem kedveli a harcot, de nem habozik akár elsőként támadnia, ha a helyzet megköveteli. Szívesen és gyakorta alkalmaz mágiát, kardját csak komolyabb veszély esetén rántja elő. A problémákat nem kerülgeti, sosem hátrál meg, főleg ha valakinek a védelme múlik rajta. Harcban a csapásokat inkább erőből védi ki, mintsem kitérjen előle. Általában nyugodt, sodrából nehezen lehet kihozni, de büszkesége miatt a sértegetésre rosszul reagál. Kísérleteibe befeledkezve hajlamos önmagát is elhanyagolni és normális személyiségétől eltérően kockáztatni. Nemesi származását nem hangoztatja és nem is szereti, ha az emberek csupán ez alapján alakítanak ki képet róla. Az alapvető tiszteletet ugyan úgy elvárja, mint ahogyan ő is tisztelettudóan viselkedik másokkal, ám gyakran önkéntelenül is tanácsokat osztogat, még ha mások nem is kérték a véleményét. Fegyelmezettsége ellenére képes értékelni a humort is, de leginkább csak másokét, mert ő maga ritkán viccel.


Zanpakutou





Név: Fuuryoumaru (封霊丸, Lepecsételt Lélek)
Típus: Kidou
Parancs: Mahou o sube nasai (魔法をすべなさい,  Urald a varázst [kérlek]!)


Kinézet


Fuuryoumaru alap kinézete egy nodachi, melynek pengéje három shaku, markolata másfél shaku hosszú. (1 shaku = 30,3 cm) A keresztvas egy összetekeredő kígyó alakjára hasonlít. Hyousuke a kardot a tok két végére erősített kantáron hordja, a vállán átvetve. Az aktiválás elhangzása után a kardot markolattal belecsúsztatva a tokba egy leginkább katakama yarira emlékeztető fegyverré alakul át. Egyik végén egy két shaku hosszú, középen félig hasított penge található egy fél shakus oldalpengével és hét-hét darab vörösen izzó rúnával díszítve a penge lapjának mindkét oldalán. A bot másik végén egy feltekeredett kígyó dísz található, mely a feje előtt egy csaknem teljes, szabályos görbületet ír le, melyben egy mágikus kör pörög állandóan. A fegyver teljes hossza shikai állapotban hat shaku. A belső világban egy emberi felsőtesttel, de kígyószerű alsótesttel rendelkező formában jelenik meg szamuráj páncélban és arcát elfedő sisakban.

Belső világa egy látszólag végtelennek tűnő ösvény, melynek két oldalát befelé görbülő oszlopok szegélyezik és bármelyik irányba is induljon el az illető, mintha sosem jutna érne a végére. Egy narancs színben pompázó nap mindig azonos magasságban járja körül a látóhatárt nem messze a horizonttól. Sugarai néha délibábot vetnek az ösvényt övező sivatagos látképre, melyek Hyousuke múltjának adott pillanatait vagy az előtte álló kihívást jelenítik meg.
(click to show/hide)

Képességek

Jashisen (蛇視線, Kígyó tekintet)


A bot végén található mágikus körön átnézve Hyousuke képes a környezetében található, szabad szemmel láthatatlan mágiát is látni, mint pl. erőterek, avagy optikai illúziók. Ebben a nézetben mindent és mindenkit az őket felépítő lélekrészecskék színében lát. Képes szemre elkülöníteni egyes személyek reiatsuját, igen nagy pontossággal megkülönböztetve azt. Minél több lélekrészecskét tartalmaz egy tárgy, illetve minél erősebb egy adott illető, annál tisztábban látja, akár falon keresztül is. A kevés, vagy lélekenergiát egyáltalán nem tartalmazó dolgok (pl. az emberek világát felépítő anyag nagy része) láthatatlan a használó számára.

A technika hatósugara kezdetben egy méter (vagyis csak a közvetlen környezetét képes így látni, az azon túli területet nem érzékeli). Minden zanpakutou képzettségre tett pont egy méterrel növeli a technika hatótávolságát. Csak akkor képes átlátni egy illúzión, ha több a zanpakutoura tett pontok száma, mint a technikához kellő képzettségpontok. Küldetések alkalmával a mesélő megszabhatja, hogy a képesség mit fedhet fel, vagy épp mit nem.

Bushi no Seiiki (武士の聖域, Harcos Menedéke)


A fegyver pengéjét használva, ha megvág valamit, vagy beledöfi valamely felületbe, Hyousuke képes az adott területet és az afölötti légteret az uralma alá vonni egy sarokpont elhelyezésével, melyet egy vörösen világító mágikus kör megjelenése jelez a talajon. Egy sarokpont lehelyezésekor a pengén lévő egyik rúna elhalványul. A lerakott sarokpontok egyenes vonalban összekötve a közöttük lévő területre is kifejtik hatásukat. A kijelölt területen érezhető lesz Fuuryoumaru reiatsuja, mely az idegenként érzékelt reiatsut megtámadja, ezzel semlegesítve vagy legyengítve más, lélekenergia alapú képességeket. A pengén a megfelelő rúnát megérintve az adott területi pont semlegesíthető és újra felhasználható. A maximálisnál több pont elhelyezése a legrégebbi megszűnésével jár együtt. Alap esetben Hyousuke reiatsuján kívül mindenki máséra idegenként tekint, ezzel esetlegesen akadályozva a szövetségesek képességeit is. Ennek feloldásához az illetőt meg kell harapnia a bot végén lévő kígyófejnek, hogy ezután azt szövetségesként ismerje fel.

Egy sarokpont csak egy kör alakú területet fed le. Két pont között egy falként vagy ösvényként funkcionáló egyenes jön létre, még három pont már egy háromszög alakú területen képes kifejteni a hatását. A lerakható területjelölő sarokpontok száma a zanpakutou képzettségre tett pontok függvényében változik. Alapból egy, majd minden harmadik pont után egy újabb idézhető meg. Tehát 2 pontig egy, 3 ponttól kettő, 6 ponttól három... 21 ponttól nyolc, 24 ponttól kilenc. Az első pont által kijelölt terület sugara kezdetben másfél méter, majd az ezután lerakottaknak nincs önálló területe, csupán a meglévő területet bővítik addig a pontig. A képesség hatáskörében képes a reiatsu kezelés jártasság (kidou, hollow képességek, kirchenlied stb.) tárgykörébe tartozó technikák erejét a zanpakutou képzettségre rakott pontok számával arányosan csökkenteni. Ha a pontok száma több, mint a technikát használó fél reiatsu kezelésre rakott pontja, a technika teljesen megsemmisül a területre érve vagy létre sem jön, ha az illető a területen belül tartózkodva akarja használni. Egyéb lélekenergia alapú képességek esetén a pont a képességnek megfelelő képzettségből vonódik le. (pl. zanpakutou, resurrección, heilig bogen, különleges képesség stb.) Fizikai támadások, (pl fegyverhasználat vagy pusztakezes harc) ellen a képesség hatástalan. Mesélői NJK-val szemben a mesélő dönti el, hogy a képesség mennyire fejti ki hatását.
(click to show/hide)


Jagamin (蛇牙罠, Kígyófog kelepce)


A képesség használatához szükség van a Bushi no Seiiki (Harcos Menedéke) technika előzetes bevetéséhez, hiszen csak az általa keltett területen belül képes kifejteni hatását. Aktiválása után automatikusan reagál az idegen reiatsu jelenlétére, de ez tudatosan is szabályozható. Fuuryoumaru egyéb képességeihez hasonlóan ez a technika sem elsősorban az ellenfél megölésére alkalmas, és hatása leginkább egy bakudoura hasonlít.

A Menedék territóriumán tartózkodó idegen személy körül a talajon vörös rúnák villannak fel, mely az első jele a képesség aktiválódásának. A felvillanást követően a rúnából egy kígyó bújik elő, mely száját kinyitva az ellenfél felé veti magát. Egy helyváltoztató képességben jártas karakter még idejében kikerülheti az érkező támadást, ha észreveszi. A technika sikeres kikerüléséhez a célpont helyváltoztató képességre tett pontjainak számának el kell érnie vagy meghaladnia Hyousuke zanpakutou képzettségre tett pontjainak számát.

Sikeres találat esetén a kígyók fogaikkal az áldozatba harapnak majd hosszuk elkezd csökkenni a rúnák irányába, ezzel magukkal húzva az áldozatot, korlátozva őt mozgásában. Fontos megjegyezni, hogy a technikának csupán az aktiválása szabályozható tudatosan, azt hogy a kígyók pontosan hová támadnak nem. Mivel a célpontválasztás automatikus, így a megtámadott játékos választhatja ki, hogy mely ponton érte a technika.

A kígyók farkukkal a rúnákhoz vannak rögzítve, testük meghosszíbbítása azokból teremtődik. Bár a kígyók ugyan képesek elérni hosszukkal a Menedék határain kívülre is egy limitált ideig, ám ha az adott rúna kerülne a területen kívülre, vagy az azt alátámasztó felület elpusztulna, akkor a teljes kígyó a rúnából kiindulva elporladásnak indul. A kígyók támadásának hatótávolsága és egyben maximális hossza is két méter.

Amennyiben a kígyókat valahogyan kettévágják, eltépik, vagy más egyéb módon szabadítják meg a fejüktől, a leválasztott rész nem tűnik el, és ha már egyszer állkapcsa rázárt az ellenfélre, akkor önmagától nem is fog leesni, külön kell kiszednie magából. A rúnához közelebb eső végéből pedig pedig újraregenerálódik a fej egy idő után, ami újra támadásra képes. Amennyiben valami következtében a teljes kígyó elpusztul, a rúnából egy teljesen új példány lép a helyébe. Az egy időben maximálisan megidézett, elő kígyók száma a zanpakutou képzettségre tett pontok számával egyenlő, elpusztulásuk után pedig öt másodperc telik el, mire a rúnából új kígyó regenerálódik.



Játékok



Link
Típus
Státusz
Ezidáig ElválasztvaSzociálisInaktív
Gázos HallgatóKüldetésInaktív
Es war einmal...KüldetésInaktív
Veszélyes tudománySzociálisAktív
A Boszorkány ÉjjeleVillámküldetésBefejezett
Karácsonyi LidércnyomásVillámküldetésBefejezett
VarázshasználókSzociálisAktív
CsibefutamVillámküldetésBefejezett
Démonűzés a kórházbanKüldetésAktív


Nyelv:
Hungarian
Helyi idő:
2017. Dec. 14, 13:56:13

Elérhetőségek

E-mail
rejtett


Mizushima Hanabi
Nem elérhető Nem elérhető

Mizushima Seiun
Nem elérhető Nem elérhető

Mizushima Shuuichi
Nem elérhető Nem elérhető

Mizushima Rena
Nem elérhető Nem elérhető

Fujiwara Ranshin
Nem elérhető Nem elérhető

Üzenet hozzáadása

Nincsenek üzenetek. Szeretnél elsőként üzenetet hozzáadni?