Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Ichimaru Gin

Oldalak: [1] 2
1
Húsvéti Nyereményjáték - 2018 / Sudoku Bajnokság
« Dátum: 2018. Ápr. 02, 16:13:01 »
Sudoku Bajnokság

Egy ötfordulós bajnokságra hívunk titeket, ahol egy kis agytornában lehet részetek.


MI IS AZ A SUDOKU?

Egy logikai játék, melyben megadott szabályok szerint számjegyeket kell elhelyezni egy táblázatban. Legismertebb változata a 9×9-es táblázat, melyben 3×3 (=9 darab) kisebb tábla van, melyek további 3×3-as résztáblázatra vannak felosztva. Minden résztáblázatot az 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 számokkal kell kitölteni úgy, hogy az egész 9×9-es táblázat minden sorában és minden oszlopában az 1...9 számok mindegyike egyszer forduljon elő. Nagy segítség, hogy a kisebb táblákban nem ismétlődhetnek számok, tehát ott is 1-től 9-ig kell szerepelnie a számoknak.

Szemléltetés:
(A számok össze-vissza is lehetnek, a követhető példa kedvéért írtam le csak sorban.)

   



A rejtvény megoldhatóságának érdekében néhány szám előre meg van adva – általában úgy, hogy csak EGY megoldása (kitöltése) létezzen a fejtörőnek.

A leírás forrása: https://hu.wikipedia.org/wiki/Szúdoku


A JÁTÉK MENETE:

Minden hét vasárnapján új forduló kerül kiírásra, egyre nehezedő fejtörőkkel. A kiírásban listába szedve láthatjátok majd a helyes megfejtés alapján a továbbjutókat, akik részt vehetnek a következő fordulóban.

Külön listába lesznek szedve azok, akinek nem sikerül a továbbjutás. De nekik sem kell csüggedniük! Minden fordulóra jár vigaszdíj, de a jutalmakat csak a bajnokság végén írjuk ki.


HOGY NEVEZHETEK A JÁTÉKRA?

Mindenképpen az első megfejtésnél dől el a nevezettek száma. Később nem lesz lehetőség becsatlakozásra a fordulók miatt!

  • A megfejtéseket PÜ formájában kérem!
  • A PÜ-ben a témához az alábbit másoljátok be:
    Sudoku bajnokság 4x4 – megfejtés
  • Egy júzer csak egyszer nevezhet!
  • A határidőn túl küldött megfejtések (megoldástól függetlenül) érvénytelennek számítanak! Tehát igyekezzetek ne utolsó pillanatra hagyni a megfejtést.


ELSŐ FORDULÓ:

Az első megmérettetésben egytől négyig kell elhelyeznetek a számokat a négyzetekben. (Tehát csak az 1, 2, 3, 4-es számot alkalmazhatjátok fel.)
A megoldások beírását részemről lehet paint, photoshop, etc. szerkesztő programmal vagy akár kinyomtatva a képet kézzel beírva aztán fotót visszaküldve. A lehetőségek tárháza nyitott, egyet kérek, hogy törekedjetek az olvashatóságra!

HATÁRIDŐ: 2018. 04. 08. 9:00

2
Lezárt küldetések / Áramszünet Tokióban
« Dátum: 2017. Dec. 27, 02:18:22 »

  Noha Japán kultúrájába nem ívódott be úgy a karácsonyi ünnepkör, ahogyan az a világ másik részeire jellemző. De valahogy itt is megbolondultak a város lakói, a feldekorált, hatalmas fényárban úszó közterek vásárlóstandokkal telítettek, mindenütt ünnepi dalok csengtek, melyek csak fokozták az emberekben a karácsonyi hangulatot. Viszont a boldogság, szeretet ünnepének közeledte sem akadályozta meg a háttérben megbújó szervezetek ármánykodását.

  Ryo, már napok óta bújod a számítógépet. Genie a tegnapi nap folyamán értesített a világban zajló fejleményekről, amik aligha észrevehetők a nagy ünnepi lázban. Egy, ARES* nevezetű cég szokatlanul szárnyal mostanában. Ami nem is lenne probléma, ha nem a csőd széléről találta volna magát egyik napról a másikra ismét a legbefolyásosabb multi cégek között. Az egész vezetői réteget lecserélték, találgatások szerint pedig illegális fegyverkereskedésbe kezdtek, melyet további vad elképzelések szerint a Huángfēng** pénzzel. Erről terhelő bizonyítékot még nem igen talált a bűnüldöző szerv – már amennyire jogában állt kutakodni. Sőt, eléggé tisztának tűnik, mindenféle szempontból.
  Azonban egyes szervek nyughatatlanok. Hol feketén, hol pedig legálisan próbálnak utánajárni az ARES cég titkának. Ryo, ebből a legszembetűnőbb számodra egy kisebb fejvadász cég lehet, ami borsós pénzért cserébe tagokat toborozz. A kódnyelven írt (számodra nem nehézség megfejteni a szöveget) üzenetben az alábbit találod:

„Borsós pénzjutalomért cserébe vállalkozókat keresünk az ARES cégbe való betöréshez. Feladat: beépülés, információszerzés. 2017. december 21-én, Shibuyában, 17:30-ra, az elhagyatott operaház sarkába várjuk a vállalkozókat. Jelige: égivándor.”

  De a különböző hírportálokon nem egyszer szembefuthatsz a rejtélyes áramkimaradásokkal is. Nagyjából két hete gyakorta előforduló esemény, melyek főleg Tokió gazdaságilag fontos osztályt képviselő régióira koncentrálódik (Shibuya, Chiyoda és Minato kerületekben). Noha a tegnapi nap folyamán fél Tokió áram nélkül szenvedett három órán keresztül a csúcsforgalom idejében. A pontos oka pedig még mindig ismeretlen!
  Viszont akadtak eltűnések is. Egyszerű emberek, legtöbbjük huszonhárom év fölötti, társadalmi pozíciótól és nemtől függetlenül igen vegyes volt. (Néhány külföldi is volt közöttük.) Nem egyszerre történt, a bejelentések sem mindig aznap, volt, hogy megkésve érkeztek. De nagyjából két hete fennálló ügylet volt ez is.
  Ryo, váratlanul kapsz egy üzenetet Okabe Erikótól, melyben röviden és lényegre törően ír arról, hogy elképzelhetően kukacok szervezkednek a klánon belül. További részleteket küldöttjén keresztül tudhatsz meg, akivel 2017. december 21-én, Shibuyában, 17:45-kor az elhagyatott operaház hátsó bejáratánál találkozhatsz. Az időpontnál külön kihangsúlyozza, hogy legyél pontos és ne előbb vagy késve érkezz.

*Ha megpróbálkozol az ARES cégnek komolyabban utána ásni az alábbi információkat találhatod róla:
   2000 elején indult részvénytársaság.
   Fő profiljai: informatikai szoftverek, hardverek; hadászati fejlesztések (fegyverek, programok); biológiai kutatások.
   Számítógépeik adataiba nem tudsz betekinteni. A tűzfaluk az általad ismertnél erősebb, már-már jövőbe illő. Akárhányszor túljutnál a tűzfalon, úgy egy tizenöt perces áramkimaradást eredményezel. Otthonodból semmiképpen sem tudod megvalósítani a betörést. Magad is levonhatod, hogy cégen belül, saját rendszerből lenne érdemesebb próbálkoznod némi információhalászatra.

**Huángfēng: kínai triad (kínai verziójú yakuza) klán.

  Hopi, noha Ryo szabályosan kirobbanthatatlanná vált a számítógép elől.* Számodra viszont nem állt le az élet. Köteles voltál megjelenni iskolai órákon, viszont hazafelé jövet egészen beleragadtál az estébe hajló városi felhajtásba. Ráadásul az egyik kerületet teljesen lebénító áramkimaradás miatt pedig Shibuya felé kellett kerülőt tenned. (Ha a karaktered éppen kerüli az oktatást, akkor másik indokból is nyugodtan megfordulhat a Shibuya kerületben, a lényeg, hogy innen induljon!)
  A városban már világítottak az esti fények, hűvös volt, gyakran erős szél fújt, ráadásul a hó is szállingózni kezdett. Mindemellett rengeteg volt az ember, ahogy kezdett felélénküli az éjszakai élet. Gyakorta nem is voltak tekintettel egymásra, előfordult, hogy lendületből nekimentek a másiknak és bocsánatkérés nélkül vágtáztak tovább. A csődületet legnagyobb sajnálatodra nem tudod elkerülni képességeddel anélkül, hogy ne hívnád fel magadra a figyelmet vagy szaladj bele a legközelebbi emberbe. Emiatt keresel félreeső helyet, ahonnét már könnyedén nyúlhatsz képességedért, hogy még az idei évben hazaérj. 
  A választásod egy szűk utcába vezetett, mely szemétlerakodásra szolgált. A képességed alkalmazását viszont távolról felcsendülő lövéshangok akadályozzák meg. Élhetsz a kíváncsisággal, hogy közelebbről meglesd, mi folyik ott vagy akár hidegen is hagyhat a dolog.
  Mindenesetre alig néhány másodperc múlva kis híján eltalált egy pisztolytöltény. A lövedék közvetlenül a fal mellett álló dugig rakott fémkuka tetejéről pattant le, majd száguldott el fél milliméterre az arcodtól. A töltény a számodra jobb kéz felé eső épület falába fúródott. A sikátor túlsó végéből a lövések tovább zengnek. Szemben pedig egy csuhás alakot láthatsz ellejteni. Ha rád is célzott, nem igazán törődött azzal, hogy élsz vagy halsz-e.

*Nyugodtan összebeszélhettek, hogy Hopi mennyit tud arról, Ryo min ügyködik mostanában. (Amiről Hopi automatikusan (egyeztetés nélkül) tud: áramkimaradások; a többi részletet bátran megoszthatták a karijaitok egymás között [ARES cég, a körülötte lévő információk, a fejvadász cég titkosított üzenete].  !!! DE: az eltűnésekről, illetve Okabe Eriko üzenetéről nem rég szerzett Ryo is információkat, szóval egyedül ezekkel kapcsolatban nem tudnak a karaktereitek tárgyalni.)

  Szúnyog, fiatalabbik nagybátyád Kim Yeong-Su 48 órája, hogy eltűnt. Édesapád ma délelőtt keresett fel telefonon ezzel kapcsolatban, tekintet nélkül arra, hogy valószínűleg ezzel a hívással ébresztett.
  Miután kellően kihőbörögted magadat, hogy apád csak most értesített, beavatott néhány részletbe. Utolsó fix információja róla, hogy kémfeladatot vállalt el és azóta nem adott életjelet magáról a megbeszélt időpontokban.
Édesapád által „biztos forrásnak” nevezett nyomon indultok el végül. Igazából választási lehetőséget nem nagyon adott számodra. Amolyan „vagy jössz, vagy nem jössz” – szintű ajánlás volt. Noha döntésedet nagyban befolyásolhatja az, hogy tudod, édesapád nem rég épült fel a lőtt sérülésből. Te magad is tudod, hogy még javában pihennie kellene és nem ugrabugrálnia. Persze hiába háborogsz neki azzal kapcsolatban, miért nem ügyel jobban az egészségére, ezt a kérdéskört nyomban kikerüli.
  Mivel nem győzköd téged, azonnal egy találkát beszél meg veled. Érezhetően kerülni szeretné a telefonon keresztül a faggatásodat. A találkozó helyszíne Shibuya, az elhagyatott operaház hátsó bejárata. Arra kér, hogy 17:45-re menj oda, amit egészen rád bíz, hogy megjelensz vagy sem.
  Szúnyog, apád állapota miatt úgy döntesz, hogy elmész a találkára. A városban uralkodó káosz és a gyakori áramkimaradások miatt előbb indulsz, melynek eredménye az lett, hogy legalább negyed órával előbb sikerült megérkezned. Már csak néhány méter választott el a kallódó operaháztól, amikor lövöldözés hangját hozta feléd a szél.

SHIBUYA
December 21. 17:35

{Elhagyatott operaház sarka}

Hopi és Szúnyog:

  Mindkettőtöket kíváncsiság vezérelt, hogy közelebbről utánajárjatok a lövöldözésnek. Szúnyog, te értél oda előbb, így korábban megbújhattál az operaház beugró fala mögé. Annyi időd volt, hogy felszereld magadat egy fegyverrel, ugyanis Hopi ekkor érkezett.
  Hopi, mivel alig akadt búvóhely, ami volt azt is Szúnyog bitorolta. Rajtad állt, hogy behúzódsz mellé vagy sem. (Ha sokáig vacillálnál, Szúnyog beránthat a fedezékbe, mielőtt lövést kapnál.)
Szemtanúja lehetettek, hogy a lövöldözés néhány öltönybe bújt alak között zajlott. Különbség a tíztagú felhozatalból az volt, hogy hatan egy tamashii zanpennel megszállt illető irányítását követték. Hárman pedig egy fekete autó körül voltak, és láthatóan fedezni próbálták a járművet. A kocsi sötétített ablakain nem lehetett keresztül látni, így nem tudtátok meghatározni, hogy kik ücsöröghettek benne.
  Hopi, számodra az érzelemfaló ismerős lehetett, noha ez a megszokottal ellentétben zöldes színnel rendelkezett. Ilyennel utoljára a Ninja Templomban találkoztál és tudod, hogy azok kellemetlen tulajdonsága az volt, hogy egyszerű fegyverrel nem igen lehetett ártani nekik.
  Szúnyog, te nem látod ki teljes tisztasággal az öltönyös tagon a kukacot. Csak haloványan érzékelsz valami rendelleneset felőle.
  Az egyik, járműt védelmező tag eltávolodott a többiektől, mely roppantul felkeltette az immáron egyetlen talpon lévő, érzelemfaló által irányított személy figyelmét. A kukacos illető kitartóan lövöldözött utána, míg a másik nem tudván több riposztot adni, mivel elfogyott a tár a pisztolyában, egyenest mellétek vetődött be.
  Szúnyog, számodra ismerős lehet ő, ugyanis édesapád az. Viszont nem akad időtök különösebben a szóváltásra, amiért az érzelemfaló által irányított személy ekkor nyargalt be elétek és azonnal lőtt. Szúnyog apja hirtelen gyorsasággal cselekedett. Szúnyogot arrébb lökte, Hopi elé pedig befordult, így nem téged ért a golyó. Ezután a férfi, mintha mi sem történt volna, már feltöltött pisztollyal folytatta a küzdelmet.
  Hopi, számodra már világossá vált, hogy a hétköznapi fegyverekkel mit sem fognak érni a jelenlévők. Ezek a zöld kukacok nem szerették könnyen adni magukat. Szúnyog édesapja is, hiába lőtte pontosan szíven vagy fejbe, az menten felpattant majd mintha mi sem történt volna, folytatta a támadássorozatait.
  A kukac által megszállt tag fejébe kapott három golyónyi sorozatra kicsit hosszabb időre tapasztotta le a földre. Szúnyog apja gondtalanul fordított neki hátat.
  Hopi, mivel neked van eszközöd hozzá, így megpróbálhatod a kukacot azelőtt eltávolítani a testből, hogy felkelne. (A mozdulat látványosra sikerül, a majdnem elbotlásodból olyan manővert eredményezel, melyet sok harcművész megirigyelhetne. Jobbossal sikeresen képen csűrőd az érzelemfaló által megszállt tagot. Így véget vethetsz ugyan a kukac serénykedésének, viszont a gazdatest holtan borul el a földön. Te pedig a lendülettől a hulla nyakában landolsz. Ugyan már nem él, a lánc felbukkan a mellkasán, viszont érthető módon lélekszemcsékké sem bomlik szét a lélek pedig teljesen mozdulatlan.) 
  A távolban, amolyan végszóra ekkor rendőrautók szirénája harsant fel. Mivel ott álltok féltucatnyi hallott társaságában, így Szúnyog apja gondolkodás nélkül förmed rátok.
  – Tűnjünk innen! – Az ez idáig védelmezett kocsi elhajtott, láthattátok, ahogy balra lekanyarodott a sikátor túl végén. Szúnyog apja a kocsi haladásának irányába terelt titeket.
 
Ryohei:

  Ryo, Shibuyába a forgalom rettenetes, két szomszédos körzetét is lebénító áramkimaradástól szabályosan megőrültek Tokió lakói. Viszont így is sikerül időben a megbeszélt helyszínhez érned.
  A távolból elülő pisztolylövések hangját hallod, melybe közeledő rendőrautó szirénájának hangja vegyül. Néhány pillanattal később egy fekete személygépkocsit láthatsz kihajtani igen sietősen az elhagyatott operaház utcájából. Egyenest a városi forgalom felé hajtott.
  Dönthetsz úgy, hogy megpróbálod követni a járművet, viszont ahogy elhaladtadba betekintesz az operaház utcájába, te magad is láthatod a csatatér korábbi helyszínét. A földön vérben ázó halottak hevertek, bár mindközül a legkülönlegesebb Hopi, miként egy nagydarab, középkorú, öltönyös alak és hozzá képest egy csenevészebb termetű lány társaságában szalad veled szembe.
  – Hoshi Ryohei? – tette fel futtában a kérdést a nagydarab fickó. – Késett – mondta két levegővétel között. – Ane-san küldött, majd ha leráztuk a zsarukat beszélünk! – a szavak közben meg se állt. Célirányosan nyargalt előre, Szúnyog a sarkában, ti pedig (már csak a közelgő rendőrök és az információk miatt is) követitek.

December 21. 17:51
{Elhagyatott bárépület földszintje}

   Az utatok egy, az operaházhoz hasonlón elhagyatott építménybe nyargaltatok be. Az egykor bárként szuperált épületben a nagydarab férfi egy asztalt húzott be az ajtó elé, hogy eltorlaszolja. Az ablaküvegek ezeréves reklámmatricákkal voltak letakarva, így mozgásotokat odakintről nem igazán láthatták. De azért nem ártott óvatosnak lennetek.
  Az öltönyös alak nekivetette a hátát az ajtóval szemközti falnak. Türelmesen megvárta, míg közelebb mentek hozzá. Mindaddig pedig hosszú kabátjának zsebébe nyúlt, hogy egy doboz cigarettát halásszon elő. A szájába tolt egy rudat, majd próbálta működésre bírni az öngyújtóját.
  – Korán érkeztél – bökte oda a lánynak kínlódása közben. Ezután Hopi felé nézett, alaposan végigmért, láthatóan spekulált. Végül nem szólt semmit.
  – Bocs a felhajtásért, de vártak ránk. Ane-sant is meglepte a dolog. De az infók megvannak az összekötőtől – fordult Ryohei felé. – Ki kellene derítenetek, mit művelnek az ARES-nál. Mivel bármit is alkotnak, most gyöngék. Óriási a fejetlenség náluk, megszökött egy gyöngyszemük, akit maguk között csak „Szikrának*” neveznek. Állítólag náluk dolgozott és ismer minden be és kilépési kódot a cégnél. Őt a TK Shibuyában tudjátok összeszedni. Ane-san arra gyanakszik, hogy nem idevalósi. Inkább időbéli, mintsem helyi értelemben. Ane-san is tudni akarja, mi zajlik ott, ezért magaddal kell vinned őtSzúnyogra mutatott – és engem, de… – lesandított bal válla irányába. Az öltönykabátját már egészen átfestette a vér. – Szükségem van egy kis stoppolásra, szóval én majd később csatlakozom hozzátok. A gyerek viszont jó képességű – bökött fejével Hopira. – Vigyétek őt magatokkal. Amúgy is jön nekem eggyel – utalt az újdonsült lövésre, amit benyakalt a korábbi lövöldözésnél.**
  – Szóval a feladatotok, elnyargalni a discóba, begyűjteni ezt a Szikrát és betörni az ARES-ba és lefejteni a legtöbb információt róluk, amiket összegezve továbbíthatok Ane-sannak. Hogy ezután mit kezdtek a céggel, azt rátok hagyom – foglalta össze a lényeget. – Nem mondom azt, hogy rutin munka, mert úgysem hinnétek el.

*Szikra leírása: festett, rövid hajú, alacsony leányzó. Vékony és egész tartásán látszik, hogy ideje javarészt a gép előtt tölti. Jobb kezének ujjain gyűrűk, melyekből a „DEATH” szó olvasható ki. Bokáján pedig rá van tetoválva nagyon találóan a „Szikra” beceneve. Eredeti személyazonosságát nem ismeri, még ő sem találkozott személyesen vele, csak ennyit tud róla, illetve azt, hogy a csajszinak is bögyében van az ARES és biztosan tud nekik segíteni. Nem biztosak, csak spekulálnak arról, hogy talán a jövőből pottyant ő is.
**Szúnyog félrehívja az édesapját egy pillanatra. Itt kommunikálnak négyszemközt koreai nyelven. (Ha beszélitek a nyelvet nem muszáj jelét adnotok annak, hogy értitek. A kommunikációt kezelhetitek diszkréten, vagy később szembesíthetitek őket.)
(click to show/hide)

3
Lezárt küldetések / Sotachi – A ládika átka
« Dátum: 2017. Jan. 08, 01:06:35 »
  Egész nap rettenetes idő uralkodott Ametsuchiban. Úgy esett az eső, mintha dézsából öntenék, emiatt látogatók sem érkeztek a templomba. Mindemellett Tsukatani Tatsuha szárnysegédjével Kunihiroval éppen egy vidéki templomba tettek látogatást.
  Mizuki, a templom vezetője téged bízott meg azzal, hogy felügyeld a szentélyeket és a szobafogságra ítélt rokonodat, Aoit. Kunihiro pedig azzal a szívességgel állt eléd, mielőtt elhagyták volna a templomot, hogy kezd meg a szentély raktárának a lomtalanítását. Tekintve, hogy a raktárépület nem apró, emiatt Aoit is melléd rendelték, hogy segédkezzen neked a takarításnál.
  Aoi, kissé rosszul sikerült zárnod a tavalyi évedet, japán nyelvtanból megbuktál. Ezt nagyapád nem fogadta túl lelkesen. Emiatt a tavaszi szünetedet odahaza kellett töltened, szobafogságban. Egyedül csak akkor mozdulhattál ki a négy fal közül, ha a mikóságot gyakoroltad vagy valamilyen ház körüli feladattal bíztak meg, akárcsak most.
  Mindketten a raktárban pakoltatok. Estefelé pedig el is jutottatok a második szintre. Mizuki, te a magasabb polcokat kezdted lepakolni, hogy letörölhesd azt. Amazon elhelyezett különböző régebbnél-régibb tárgyakat rokonod kezébe adogattad, hogy átmenetileg félre helyezze azokat egy biztos helyre.
  Az egyik alkalommal egy ósdi, ütött-kopott, rendkívül poros doboz került le a polcról. Ez tele volt aggatva megsárgult ofudákkal. A papírokon bonyolult vonású kanjikat lehetett olvasni. A doboz Aoi érdeklődését is felkeltette.
  Mizuki, neked még Kunihiro mesélt egy dobozba zárt rendkívül erős, gonosz oni-ról, melyet levehetetlen ofudák zárták el a külvilágtól a szörnyeteget. Viszont, hogy ebből mennyi az igazság az rejtély volt. Mindenesetre a dobozka hasonlított a mendemonda által leírt titokzatos ládikára.
  Aoi, kíváncsiságod a mesétől csak fokozódott. Ugyanakkor kétkedtél abban, hogy valóban egy oni lenne elzárva a rozoga ládikában. Meggyőződésed volt, hogy nagyapád aggatta rá az ofudákat. Szemrebbenés nélkül szedted le így a dobozkáról a megírt cetliket. Semmi varázslatos dolog nem történt, míg az utolsó papírdarabig nem értél. A visszamaradt ofudát, mikor leemelted kristály kék színű lángok csaptak fel a kezed körül. Az cetli teljesen elégett és a doboz teteje magától felpattant.
  A dobozból sötét masszaként áramlott ki a vérfagyasztó energia. Melyből lassacskán emberszerű alak formálódott, magasságával fölétek magasodott. A kacagó hang, mely ajkai között szökött ki, elnyomta az odakint zuhogó eső zaját. Vörös szarvai keresztülszúrták feje tetején pihenő kalapot, mely jórészt kitakarta egész arcát, miközben a talajt bámulta. Karmokban végződő ujjait ki-be hajlítgatta, mintha csak szokná a mozgás lehetőségét. Vállaiban sárgás szemgolyók pislogtak körbe. Mindemellett derekán levő öv is önálló életet élt. A csúf fejből villás nyelv kúszott ki, sziszegve adott hangot. Hosszú fogaival pimaszul vigyorgott orra alatt, mikor vörös szemeit gonosz tekintettel rátok szegezte. Az egész kiállása baljós érzetet keltett bennetek.
  – Megmondtam, hogy még találkozunk.
  Nos, a történet mégse csak mese volt. A dobozra aggasztott ofudák valódiak voltak és a ládában megbújt a rettenetes oni, mely Kunihino történetében is szerepelt. A kérdés az, hogy mi tévők lesztek, mikor felocsúdtok a döbbenetből.

4
Lezárt küldetések / Az elveszett zseni
« Dátum: 2017. Jan. 05, 12:30:12 »
Magánküldetés:
Shinraidou Kaito
Shihouin Ryouichi

  Hűvös tél uralkodott Soul Society-ban. A hó megállíthatatlanul esett az utóbbi napokban. A több centis hótakaró pedig remek kültéri gyakorlatot szolgált a második osztag számára. Az alábbi időjárás által nyújtott a körülményeknek hála fejleszthettétek rejtőzködési képességeiket és nyomaik eltüntetését.
  Kaito, neked újoncként kötelező volt a megjelenni ezen a gyakorlaton. Noha nem te voltál az egyedüli frissen végzett akadémista. Többeket láthattál viszont az évfolyamodból. Természetesen a helyzet szigorúan a feladatra fókuszált. Csevegésre, lazításra nem adott lehetőséget. Tanárotok rendkívül szigorú volt, kritikus megjegyzései, tanácsai óriási tapasztalatáról adott tanúbizonyságot. Egyenruhája a hagyományos fekete színektől eltérően tört fehér volt, akárcsak a tiétek is, hogy minél jobban bele tudjatok olvadni a környezetetekbe. Azonban felettesetek még így is képes volt kiszúrni a legapróbb moccanást, ha valaki nem volt eléggé óvatos.
  Feletteseteknek pedig, mintha tarkóján is lett volna szeme! Mikor egy üzenetet hozó tiszt lépett mellé akkor is ki tudta szűrni a pontatlan lépéseket.
  A gyakorlat azonban számodra hamar véget ért. Az edzést tartó tiszt megálljt utasított, kézjelekkel adott parancsot. Sorakozót intet, szabályos rendet követelt meg maga előtt. Az utasítás kivétel nélkül mindenkinek szólt.
  – Shinraidou Kaito lépjen elő! – határozott hangon szólított fel téged. Amint a parancs szerint cselekedtél, ő csak egy vékony pergamentekercset nyújtott át neked. Mikor felnyitottad azt, az alábbit olvashattad benne:

Címzett: Shinraidou Kaito
Divízió: 2. osztag
Rangja: tiszt
Küldetésre való jelentkezés időpontja: 15:45
Helyszín: 1. osztag senkaimonja
Feladat: Onodera Seijirou, 12. osztagos kutatótiszt felkeresése, felelősségre vonása és mielőbbi visszahozása Seireiteibe.
Jelentés részletek:
•   Onodera Seijirou az M.M. nevet viselő találmányának tesztelését az Emberek Világában kívánta folytatni.
o   M.M. objektumokat láthatatlanná tevő eszköz.
•   Onodera Seijirou 2016. december hó 26-án 10 óra 42 perckor kapitányi engedéllyel elhagyta Seireitei városát.
•   Magánküldetése az olaszországi Pisa városába szólt. Kutatói jelentései rendszeresen érkeztek minden nap 20 óra 00-kor.
•   Hazatérése 2017. január 03-án kellett volna megtörténnie, mely nem valósult meg.
•   Kommunikátorán keresztül a fentebb jelzett időpont óta nem történt meg.
•   Pisa városában azóta rendellenes események történnek, a műemlékek sorra tűnnek el. Feltételezhetőleg Onodera Seijirou 12. osztagos tiszt áll a hátterében.
•   Európai idő szerint 2017. január 4-én 7 óra 28 perckor sikerült bemérni tartózkodási helyét.
Úti cél: Pisa, Pisa megye, Toszkána régió, Olaszország
Missziót vezető tiszt: Shihouin Ryouichi”


  Az azonnali kiküldetés miatt nem állt rendelkezésedre több idő, csupán annyi, hogy jelezd felettesednek sürgős távozásod okát és magadhoz vedd a zanpakutoudat (átöltözni már nem tudsz). Ugyanis csekély tíz perc állt rendelkezésedre, hogy megjelenj az 1. osztag területén.
  A senkaimont kezelő tiszt csak annyit közölt számodra, hogy a missziót irányító tag odaát fog várni téged. Továbbá átadott neked egy érdekes műszaki eszközt. Ránézésre egy régi mobiltelefonnak tűnt, tetején hosszú antennával, kicsit széles képernyővel. A hívógombok helyett viszont egy tekerő helyezkedett el. Lelkedre kötötték, amint sikerült áttérned az Emberek Világába, ezt az eszközt át kell adnod a felettesednek.

  Ryouichi, jómagad már öt napja járod Pisa városát. Egy titkos kiküldetést hajtottál végre, viszont a Seireiteiben felmerülő problematika miatt meghosszabbították maradásodat és a nyoma veszett Onodera Seijirou után kellett kutatnod.
  Seijirou nyomát ugyan két napig egyáltalán nem leled. Viszont szembesülnöd kellett a szokatlan történésekkel, mely futótűzként járta végig Olaszországot. Rádiókban, tévében, pékségben, minden ember erről beszélt. Pisa híres látványosságai meghatározhatatlan módon, nyomtalanul eltűntek! Köztük például a San Sisto, San Nicola és a San Frediano is! Hogy mi, ki tehetett róla? Rejtély.
  Az emberek mindenesetre ufó támadásra gyanakodtak.
  A megváltás számodra január 4-én 7 óra 28 perckor érkezett meg a pisai ferdetorony közelében. Ugyanis lélekmobilod gyér jelzést adott arról, hogy az eltűnt 12. osztagos tiszt arrafelé ólálkodik. A missziódat koordináló tiszt eközben értesített, hogy kirendelnek melléd erősítést, ki bármelyik pillanatban ott lehet. Továbbá egy műszert is postáznak, amivel pontosabban be tudjátok mérni a kereset halálisten hollétét.
  Viszont, ahogy odaértél a műemlékhez nem várt fogadtatásban részesülsz: Entrenadorr de Fieras-t, a 72. számú arrancar és házi kedvence egy lidérc orrszarvú képében. Utóbbi majdnem agyontaposott, csupán reflexeidnek köszönhetted, hogy sértetlenül megúsztad.
  – Ostoba shinigami! – kacagott fel újdonsült társaságod. – Ez az én felségterületem! – kezében tartott ostorral csapott egyet a levegőben, mire az orrszarvú rohanvást igyekezett feléd.

  7 óra 45 perckor a pisai ferdetorony mellett a senkaimon nyílt.
  Kaito, mikor kiteszed a lábadat a vékony hórétegre, azt vonhatod le, hogy a város még ebben a téli hónapban is nagy turisztikai forgalomnak örvend. Nézelődésedet a társad rekeszti be. Ryouchi éppen idejében hívja fel a figyelmedet a jobb kéz felől feléd közelítő orrszarvúnak kinéző lidércre. A szörny célja nem más, mint hosszú csontszarvaira ékes díszként feltűzzön téged.
  Ryouichi úgy tíz perccel ezelőtt ismerte meg vendéglátótokat. Fieras középmagas, nyúlánk testalkatú, huszonéves fiúnak tetszett. Arcát elcsúfította az őrültnek tetsző széles vigyora, mellyel felfedte hosszú cápafogait. Maszkjának maradványai, fekete színű rövid haján koronaként ékeskedett. Kezében pedig (fegyver gyanánt) gerincoszlopra hasonlító, hosszú ostort szorongatott. Egy-egy levegőben tett csapásával az orrszarvú újabb lendületet vett egy, rohamléptekbe ültetett öklelésbe.
  Kaito, tenmagad a lidérc orrszarvú új játéka lettél. Gyors helyzetfelmérésből azonban levonhatod shinigami társad tervét, ki ökölharcba bocsátkozott a rendkívül gyors helyváltoztatás képességgel rendelkező arrancarral. Ryouichi célja az volt, hogy megszerezze az ostort, mellyel ellenfeletek szó nélkül irányítani tudta a lidércet. A terv nem tűnt ostobának, hiszen, ha nem lesz mivel parancsolnia a hollownak, akkor talán véget vethettek ennek a felhajtásnak. Csupán a kivitelezés nem tűnt túl sikeresnek…


5
Lezárt küldetések / Monokróm
« Dátum: 2016. Szept. 30, 19:26:44 »
Küldetés típusa: magánküldetés
Résztvevők:
Meiou Tokiya
Shiroichi Anao

  Tokiya, édesapád a reggel folyamán magához hívat. Ismered már annyira, hogy tudd, általában akkor kéret magához ezekben a korai időpontokban, amikor a ház körüli teendőkkel kíván fárasztani. Mikor belépsz az ismerős szobába, Tenka már ott ült az asztala mögött. A körülötte sertepertélő szolgák meghajolnak előtted, majd távoznak érkezésed után.
  – Nem akarlak fárasztani, így rögtön a tárgyra térek. Egy előnyös üzletet kötöttünk a Shimizu-házzal a napokban, mely a Mizushimákat szolgálná. A ránk eső részt könnyű lesz teljesítenünk. A Shimizu-ház egy szűk összejövetelt szervezett a mai napra, ahol nekünk is képviseltetnünk kell magunkat. Ne érdekeljenek a részletek, neked csak a megszokott módon, jelen kell lenned a Meiou-házból. – Apád nem igazán tér ki az üzlet részleteire, ami akár zavarhat is, főleg amellett, hogy ilyesmikkel traktál téged. Hogyha megpróbálsz utána kérdezni, kikerüli a válaszadást. Közli, hogy később kitér rá, addig pedig csak az előkészületekkel kell foglalkoznod. Mondván: nem okozhatsz csalódást. Ebből tudod is, hogy hamarosan szolgálók fognak körülvenni, hogy felkészítsenek a fogadásra.
  – Nem öcséd lesz ezúttal a kísérőd – reagálja, ha esetleg utána kérdezel, hogy ikertestvéred, miért nincs itt. Hiszen gyakran ketten jelentek meg egy-egy összejövetelen, úgy kevésbé unalmasak az állófogadások. – És nem is Hotaru.Tenka válaszait követően aggódhatsz, hogy ezúttal mégis kivel kell képviseltetned családodat, hogyha testvéreidet apád könnyedén kiejtette a felhozatalból.
  – Most menj készülődni, ha kész vagy, jövök tájékoztatni a többi információról is – egy könnyed intéssel jelezte, hogy távozhatsz. A szolgálók, mintha érezték volna, mikor kell belépniük a szobába, rögtön megjelentek, körülvettek, és az egyikük be nem álló szájjal folyamat mondta a magáét, hogy ezúttal milyen öltözetben kell megjelenned. Továbbá azt, hogy a többieknek mit, hogyan kell csinálniuk. Unalmas egy órás készülődésnek állsz elé.
  Már a fogadásra való felkészülés vége felénél tartasz, amikor váratlan látogató érkezik hozzád, kapitányod képében, ki állítja, üzenetet küldtél neki és ezért van itt. Természetesen, te nem emlékezel semmiféle üzenetre. Azonban hamar lehull a lepel, atyád képében, ki társalgásotok közepette lép be a szobába.
  – Én hívattalak ide – magyarázza meg szűkszavúan a helyzetet. Csettintésére újabb szolgálók jelennek meg, akik közrefogva a kapitányt, gyakorlott mozdulatokkal lefogva őt, átviszik a másik szobába. Úgy tűnik, előzetes parancsot teljesítenek. – Ő lesz a kísérőd – teszi hozzá holmi magyarázatként a miértjét az egész harcihőnek.
  – A Shimizu-házzal kötött egyezmény része. Shimizu Miyu-sannal az alábbiakat kell átbeszélnedTenka átnyújt számodra egy kisebb tekercset, melyre fel vannak tüntetve a szempontok.
  Ha elolvasod, akkor az egyesség részéből kifolyólag láthatod, hogy a Shimizuk öt tucat halálisten illemtani oktatását vállalják a Meiou-házból, a Mizushima-ház részére. Fizetségül egy dolgot kérnek csupán, Shiroichi Anao megjelenésének biztosítását a mai napon megrendezett zártkörű rendezvényen, amelyre neked is el kell menned. Ők biztosítanak mindent számotokra, ruhát, ékszert, ami egy ilyen elit fogadásnál elengedhetetlen. Illetve az esetleges kellemetlenségekért is vállalják a felelősséget. Neked csupán annyi a dolgod, hogy Shimizu-ház vezetője előtt feltárod az összeszedett névsort, kiknek képzését óhajtjátok. A legtöbb név ismerősen cseng, kikkel hol futólag, hol pedig személyes találkozások révén tettél szert az ismeretségre.
  Bátran tehetsz fel kérdéseket apádnak, míg van lehetőséged. Habár a kommunikációtokat roppant megnehezíti a sikoltozás és jajveszékelés a túl szobából, mely úgy hangzik, mintha ölnének valakit. Emiatt Tenka egy másik, távolabbi szobába hívat az egyeztetések ügyében. Mely azzal zárul, hogy Anaot bekísérik a szolgálók, a fogadáshoz előkészített viseletben.

6
Lezárt küldetések / J&J akták
« Dátum: 2016. Márc. 23, 23:10:01 »
(click to show/hide)

Hopi & Nozomi:
  Fumihiro Kazuya, művészettörténet tanárotok jóvoltából a gimnázium első-és második évfolyamos kiválasztott diákjait az a kiváltság érte, hogy egy három napos kiránduláson vehetnek részt Isikawa prefektúra fővárosában: Kanazawában.
  Ti is a kiváltságosak között voltatok. Péntek reggel indultatok el a három napos kiruccanásra. A hosszú buszút után elgémberedett tagjaitoknak jót tett a városi szabad levegő. Egész idefelé jövet áradt mindenkiből a rosszkedv, mely érkezésetek után feloldódott, amikor a szállásnál végre leevickélhettetek a járműről.
  Fumihiro-sensei azonban nem kímél titeket. Amint leraktátok poggyászaitokat azonnal útra kerekedtek, hogy megnézzetek pár nevezetességet a városban. Tanárotok a megszokott lassú, unott hangján számol be a hely történelméről és egyes nevezetességeiről, mely mellett éppen elhaladtok. Lehet, hogy Oda Nobunaga híres hadvezérének története kevéssé érdekel benneteket, mintsem az, hogy Japán egyik leggazdagabb rizstermelése volt itt, amelyből befolyó pénzösszeget a művészetekre és a konyhákra tudták áldozni. Itt készítik például a hagyományos Japán édességet a Wagasit is, melyet akár szabadidős foglalkozás alatt meg is kóstolhattok.
  Rengeteg templomot vehettetek szemügyre. De, hogy éppen a híres Ninja templom labirintusszerű kiépítésében vesztetek el – ha ti nem is, osztálytársaitok közül többen is elkeveredtek és meg kellett őket keresni –, vagy éppen a Saihitsu-an vált ki csodálatot belőletek – ahol a kimonófestést csodálhatjátok meg –, esetleg a nevezetes Macskatemplomon – melynek helyén eredetileg macskatemető volt – nyűgözött le titeket (vagy sem) az rátok van bízva. Ha akartok, szuvenírt bárhol beszerezhettetek.
  A három óra tájékán a szamuráj negyedbe érkeztek el. Itt tanárotok szabad foglalkozás címszóval három órás időt hagyott nektek a csavargásra. Délután hat órakor, azonban mindenkit a Nomura Szamurájház elébe vár, amelyet természetesen meg is mutatott nektek, mielőtt különböző irányba szétszéledtetek volna. A senseitől még hallotok egy-két nevezetességet, melynek megszemlélésére ösztökél titeket, közöttük hangzott el a Murakami édességház is, melynek különlegessége az, hogy teljes egészében cukorból áll.
  Városban lézengésetek alatt a kirándulás során időnként úrrá levő rosszkedvetek is elillan. S miközben élvezitek Kanazawa friss levegőjét észrevehetitek, vagy a cukrászda és éttermek változatos felhozatalát. Szemtanúja lehettek, ahogy tanárotok egyik osztálytársatokat egy sötét sikátor felé terelgeti.
  Hopi neked különösen bizarrá válik a jelenet, és inkább a látottakkal foglalkozol, mintsem Nozomin újra úrrá levő depresszív viselkedéssel. A gyanakvás szülte kíváncsiság folytán akarsz utánajárni az ügynek. Ha tiltakozol is ellene Nozomi piócaként jár a nyomodban.
  A sikátor, melyen keresztül követiek a tanárt, egy zsákutcába vezet titeket. A szemétlerakó helyet pedig ki tudjátok használni arra, hogy elrejtőzzetek. Onnan kikukucskálva, a gyanúd beigazolódni látszik. A senseietek vállán furcsa derengést veszel észre, egy kukacszerű élőlény fedi fel magát pár pillanatra előttetek. Majd magatok előtt láthatjátok, ahogy a féregszerű lény egy apróbbat helyezz el a fiatal iskolatársatok vállán, ki sápatagabb lesz és kótyagosságában nem igazán reagál a környezetére. Nem úgy, mint senseietek, ki a legkisebb neszezésre is felétek vezeti tekintetét. Nem közelíti meg a szemétlerakót, de arcán látni a gyanakvást.
  Hopi, benned fogan meg először, hogy jobb lenne távoznotok, mert így is túl sokat láttatok, amikor telefonod hangos pityegéssel üzenet érkezését jelzi számodra. Nozomi felnyüszített melletted, kezében szorongatott mobil egyértelművé teheti számodra, hogy kitől kaphattál üzenetet. Mikor sietős távozásra adnátok fejeteket nyakatoknál szúnyogcsípéshez hasonló röpke fájdalmat éreztek mielőtt elájulnátok. Ha szemfülesek vagytok, még éppen el tudjátok csípni a sötét tunikába bújt alakok homályos sziluettjét, kik körétek sündörögnek.

Ryohei:
  Bármennyire is igyekeztél a hivatalos úton bekeveredni a kirándulást vezető tanárok közé, nem értél el sikereket. Pedig rendkívül gyanakodtál a kirándulást szervező művészettörténet tanára. Mostanában elég letargikus volt a hangulata, holott általában kicsattant az örömtől, sosem lehetett lelőni lelkesedését. Fiatal volt és fitt, és mostanában mintha éveket öregedett volna. Kialvatlan volt, nyűgös, viszont nem találtál múltjában semmi okot arra, mely miatt így viselkedhetne. Ráadásul rosszkedvét mintha terjesztette volna az iskola falain belül.
  Péntek reggel a busz nélküled indult el. De remekül tájékozódtál arról, hogy ősödnek pontosan abban a városban van jelenése, ahová a fiatalságot is kirándulni vitték. Az igencsak nagyszabású véletlent kihasználva csatlakozol hozzá. Ha gondolod, a miértjét is kifejtheted neki, vagy akár hallgathatsz is róla, míg csupán holmi rossz megérzéseid vannak az üggyel kapcsolatban.

Umi:
  A véletlen úgy hozta, hogy Kanazawa városába vagy hívatott megjelenni egy interjú miatt a Maeda TV-nél. A város neve ismerősen csenghet számodra. Emlékezhetsz arra, hogy ma reggel Nozomi is ide indult osztálytársaival a három napos kirándulásra. A túrát összegző papíron az Asano-gava Enyuukai hagyományőrző ünnepség is szerepelt, mely pont a hétvégén kerül megrendezésre. Mivel a városban egyéb teendőd az interjún kívül nem lesz, kikapcsolódás gyanánt egy kis ünnepségen részt venni nem jelent számodra akadály. Ürügyként pedig legidősebb jövőből jött üköd is lehet, aki indulásod előtt fél órával keresett fel azzal a szándékkal, hogy veled tartana Isikawa prefektúra fővárosába.

Umi & Ryohei:
  A tömegközlekedés ellenetek dolgozik, ugyanis egy baleset miatt több órát álltok a dugóban. Emiatt éppen hogy megérkeztek a műsort sugárzó csatorna épületébe. A szűkös idő miatt Naoto Ryoheit is munkára fogja, amikor a technika is az adás ellen szól. A számítógéphez való hozzáértésednek köszönhetően hamar áthidalod a problémát, így nem kell elhalasztani a műsort. Viszont a számítógépet bújva különös számsorokra bukkanhatsz. Olyasfélékre, mellyel a jövőben találkoztál utoljára. A gépről nem tudod tüzetesebben megvizsgálni, de ha van hozzá eszközöd és külön tudsz csatlakozni a műszerhez, akkor utánajárhatsz a furcsa számsornak. A kódot egy S22-es jelölésű raktárig tudod visszavezetni, mely a város külvárosában található. A feljegyzések szerint elhanyagolt, annakidején egy cukrászda rakodóhelye volt. Jelenleg használaton kívül van. Nagyjából kutakodásod vége során végez üköd a saját munkájával.
  Míg a probléma áthidalás folyik, Umi te addig a staff igen titokzatos beszélgetését hallhatod. Akaratodon kívül is fültanúja vagy a diskurálásnak. A párbeszéd az egyik fél panaszkodásában tűnik ki leginkább. Az egyik középkorú férfi unokaöccsét elrabolták. A legkülönösebb az egészben, hogy nem ez volt az egyetlen eset mostanában. Az elmúlt két hétben gyakoriak a gimnazista korú fiatalok eltünedezése, és a rendőrség a nyomozásuk alatt semmit sem tudott felmutatni eddig. Egyikőjük az internetet, mások a rendőrök haszontalanságát ostorozzák. Sajnos nincs lehetőséged kérdezősködni, a műsor kezdetét vette és beinvitálnak a felvevő szobába.
  Az interjút követően megcélozhattok akár egy éttermet is, hiszen az út során nem nagyon volt lehetőségetek enni. Ideérkezésetekkor pedig nem tudtatok ilyen kitérőt tenni. Az estebédet rendelhetitek, vagy akár a városban is elkölthetitek egy vendéglőben. Mindenesetre falatozásotok során egyszerre csipognak fel mobiljaitok. Mindketten Nozomitól kaptatok egy rövid üzenetet, melyben csupán a vészjelző „S.O.S.” rövidítése áll.
  Nozomi mobilját a Nagamachi negyedben tudjátok bemérni a Murakamival szemközti épületegyüttesek között húzódó keskeny utcák egyikéről. Ha oda is siettek, a sikátor sötét, koszos utcájában a szemét közé ejtett Hello Kitty-s mobiltelefonon kívül egyebet nem találtok. A nyom idáig vezetett, megkísérelhettek más módot arra, hogy megkeressétek őket, a választási lehetőség igen széles. Elmehettek a diákszállóra, felkutathatjátok a kirándulást vezető tanárt, vagy tüzetesebben átvizsgálhatjátok a környéket.*

*Hogy miként kezdtek nyomozni fejtsétek ki nyugodtan! Akár több variáción is elindulhattok. ^^




7
Lezárt küldetések / Yazen I. – A titkok nyitja
« Dátum: 2016. Febr. 08, 11:41:52 »
Résztvevők post sorrend szerint:
Amatsuji Youko Miu
Amatsuji Shinri
Ueno Mitsuyuki



  Ueno és Shinri, miután megérkeztetek a Getsureihez és Youko által beinvitálást kaptatok az ereklyéket őrző építménybe, egy gyors nosztalgikus történetfelelevenítésben részesültök az Amatsuji család kapcsán. A kellemes bevezetőt követően végül Shinri kezébe került a díszdoboz, melyre talán nem is emlékszik. Sőt, ahogy egyre tovább nézegeti, csupán annyit tud levonni a tárgyról, hogy ez egy egyszerű, semmit nem érő tartóedény, mely fizikai erőnek egyáltalán nem hajlandó megadni magát.
  Shinri, miközben kezedben forgatva a dobozkát azon tanakodsz, hogyan is nyithatnád fel, ösztönösen eltűnődsz a ráírtakon. Emlékeidben egy hang elevenedik fel, ismeretlen, mégis ismerős hangszólam, ki ugyanezeket a szavakat mondva nyújtotta át neked ezt a dobozt. Nem tudod kivenni emlékeid sűrűjéből az arcot, ki a tartóedény őrzésével bízott meg. De az emléket rögtön egy újabb követte, még mélyebbre ásva a látottakban, a doboz nyitja…
  Gépies mozdulatokkal helyezed rá mutató és középső ujjadat a lakatra. Koncentrálsz, s reiatsudat belevezetve érzed az egész zárszerkezet felépítését. Csak arra gondolsz, hogy kinyitnád, és a doboz engedelmesen kattan fel. Te magad ugyan nem érzékeled, de a környezetedben lévők annál inkább ki voltak téve az óriási energiának, mely a tartóedényből áramlott ki. A dobozkából feltörő, szemet bántó fényességre hunyorítanod kell. Majd próbálod a hirtelen jött fényviszonyok ellenére kivenni a benne rejlő dolgot. Azonban, ezzel egyidejűleg a tárolóból nagy erejű erőhullám tör fel és taszít hátra. Csupán az éles csattanás hangja jut el hozzád, amely a kezedből kiesett doboztól származott.
  Ueno, elképzelhető, hogy egyáltalán nem így tervezted a mai napodat, hogy más terveid voltak mára. Akárhogyan is, végül te magad is a Getsureiben kötöttél ki. Végighallgatva a formális párcsevejt, végül a kellemesnek indult társalgás egyik pillanatról a másikra feje tetejére állt. Kiélezett figyelmednek köszönhetően ugyan előbb érzékeled Shinri felől a bajt, viszont megállítani te sem tudod a cselekvésben. A doboz teljesen felnyílt, elöntötte az egész szobát a belőle áramló fény és energia, mely ólomként nehezedett vállatokra. A lökéshullám, miután téged is elért és levett lábadról, már ösztönösen számítanál a mögötted húzódó szekrénysornak való nekiütközésre, de az ebből származó fájdalom nem érkezik el.
  Lebegtek, az ürességben... Mintha megszűnt volna körülöttetek minden létező, és egy téren, illetve időn kívüli világban ragadtatok volna, ahol nem láttok mást csak az egyre csökkenő ragyogást, melyet felvált az üresség érzete.

8
Lezárt küldetések / Szelek szárnyán
« Dátum: 2015. Ápr. 13, 17:44:38 »
Adatok:
× Résztvevők: Shihouin Nadeshiko, Meiou Toshizou
× Küldetés típusa: magánküldetés

Késő délután fele jár az idő, már éppen úgy gondolnátok, hogy vége a munkaidőtöknek, s készültök hazamenni, amikor mindketten egy pokollepke üzenetét kapjátok kézbe. A tartalma rövid volt és lényegre törő: azonnali megjelenés a 12. osztagnál, az oka helyben lesz ismertetve.
A megnevezett egységbe érkezve egy elbeszélő szobába vezetnek titeket, mely úgy tűnik pontosan vendéglátás céljából lett előkészítve. Itt lehetőségetek van szót váltani egymással, ha esetleg a barakk kapujába nem egy időpontban érkeztetek meg. Ugyan 5-10 percnél tovább nem váratnak meg titeket, talán fel sem tűnik ez a csekély idő, amikoris az osztag egyik tisztje rohan be, eléggé botladozva. Kezeiben papírhalmok, egy-kettő közülük a nagy rohanása során ide-oda száll. Kisvártatva ügyetlenül odatotyogott a szoba asztalához, melyre rátetterávágta a papírköteget.
A papírstóc mögött felbukkanó alak egy alacsony, szemüveges, roppant vékony férfi. Végtagjai valahogy aránytalanul hosszúnak hatnak. Hátát egy kissé görnyedten tartja, orra hegyén vastag keretes szemüvege éppen, hogy nem esik le. Habár abban is kételkedhettek, hogy egyáltalán kilát-e rendkívül rendezetlen szürkés árnyalatú haja alól. Némely hajtincsének vége oda is volt pörkölve, mintha csak magára gyújtott volna valamit nem is olyan rég a laborban. Sejtelmetekkel igazából nem is álltok olyan távol az igazságtól.
- Elnézést a késésért – hadarja két nagyobb lélegzetvétel között.
Miután a lehullott papírok is mind az asztalra kerültek általa, a több tucat lap alól végül kikerül egy fél asztalt elfoglaló térkép. Ha jártasak vagytok az Emberek Világa béli földrészekkel, akkor felismerhetitek a képeken Brazília egy kivágott, felnagyított pontját.   
- Bocsássák meg udvariatlanságomat! A nevem Shirogane Tsuneo és én fogom tájékoztatni önöket egy igencsak fontos küldetésről – hajol meg előttetek, míg azon van, hogy összeszedje a gondolatait és mielőbb belekezdjen a feladat ismertetésébe.
- Brazíliában az Aziria folyó mentén él egy Suzaku törzs, kik már nagyon régóta a Gotei 13 megfigyelése alatt állnak, és a kapcsolatápolás érdekében lenne szükséges kézbesíteniük ezt a levelet Chayanknak. Ő egy idős tagja a törzsnek, itt él, egy hegyi faluban Xetrapatiban – bök rá a térképen egy apró pontra, közben másikkal már az emlegetett beborítékolt üzenetet szorongatja. - Arra kell kérnünk önöket, hogy nagyon óvatosan járjanak el. A törzs nem mindennapi szokásokat vall, hitvallásuk nagyon hasonlít a totemizmushoz, szent állataiknak tartják a különböző madarakat. Ráadásul igen kellemetlen, de… nehezen kezelik az idegeneket. Ez az oka annak, hogy csak önök ketten vesznek részt a kiküldetésen. Illetve szigorúan titokban kell tartaniuk a jövőben mások előtt missziójukat, hogy merre jártak, mit láttak, miket tapasztaltak – mondja el nektek talán a legfontosabbakat. Ez az utasítás aligha lephet meg titeket.
Nadeshiko, te a 2. osztag tagjaként igen sokszor tapasztaltál már ilyet, Toshizou pedig az egység egykori tagjaként szintén élt már át hasonlót.
Ha a törzsről érdeklődtök még Shiroganétól, akkor ő igyekszik a lehető legfontosabbakat elmondani még nektek, ami velük kapcsolatos.
- A Suzaku törzs talán kissé visszamaradottnak hathat a szemükben, de ne becsüljék alá őket. Igazán leleményes, tiszta lények. Külsejük teljes mértékben emberi, gyakori kiegészítőjük a tollak és az apró kövek, fából faragott apróságok. A Gotei 13 és a törzs között azonban eléggé kényes a kapcsolat, ezért is szeretnénk ezzel az üzenetkézbesítéssel segíteni őket. Nem szükséges póttest beszerzéséért törniük magukat, ugyanis a törzs minden tagja reiatsuval rendelkezik, látják a halálisteneket és a lidérceket egyaránt. Ennek okán lenne jó, ha elnyernénk bizalmukat, mivel a 46-ok Tanácsa úgy ítélte, hogy a törzs kipusztulása komoly veszélyt jelentene az egyensúlyra nézve.
Nadeshiko, a gondosan lezárt levelet a 12. osztagos tiszt végül neked adja át, hogy a gondjaidra bízza. A boríték félfa papírból áll és a címzett neve furcsa, még általad még sosem látott jelekkel van rábiggyesztve.
- A 12. osztag biztosítja az átjárót önöknek, még sötétedés előtt fognak odaérni. Kurayami-san elkíséri oda önöket – talán eddig észre se vettétek az alacsony halálistent, ki a férfi mögött ácsorgott, laborköpenyét használva rejtekhelyül. Az apró méretekkel rendelkező shinigami nem tűnt gyereknek, habár viselkedéséből talán erre gyanakodtok.
- Nézzék el udvariatlanságát, még új és kicsit fél az idegenektől ^^” – kér elnézést tőletek ifjú társa viselkedése okán. - Az átjárónál még átadok önöknek pár fontos információt – teszi hozzá, mielőtt olyan sietéssel, mint az előbb, elhagyná a szobát Kurayami nevű osztagtársára bízva titeket a továbbiakban. A fiú komor arccal mér végig benneteket és még egy „Kövessetek” – szót sem ejt el, csak egyszerűen elindul, elvárva, hogy kövessétek őt.
Lehet, hogy Kurayami nem nyeri el bizalmatokat, de nem akadhattok fel apróságok, az utasítás szerint követnetek kell, hogy végrehajtsátok az Emberek Világában ezt a megbízást. Persze felveti számotokra a kérdést, hogy vajon miféle üzenetet rejthet a boríték, aminek kézbesítéséhez két személy kell? Szerencsétekre bárminemű kérdéseteket a misszióval kapcsolatban még van lehetőségetek megfogalmazni és feltenni Shiroganénak, ki állította, hogy az indulásotok pillanatában ott lesz. Kurayaminál is próbálkozhattok a beszélgetéssel, de füle botját se mozdítja. Az érdeklődés teljes hiányában vezet titeket az osztag kertje irányába.
Kurayami az udvarra vezet titeket, egyenesen az osztag senkaimonjához, mely készen áll a használatra, s a távolban már Shirogane alakját is megpillanthatjátok közeledni. Kezeiben a papírhalom száma ahelyett, hogy csökkent volna, még inkább nőtt. Csupán bizakodhattok abban, hogy nem fog ügyetlenségében elesni a saját lábában, noha eléggé gyakorlottan veszi kisebb megbotlásait, eddig egyszer sem szántotta fel a földet.

9
Lezárt küldetések / Hitoriga feltámadása
« Dátum: 2014. Aug. 11, 19:13:14 »
(click to show/hide)

Urufu Yozora:
Seth hívat téged magához és különös feladattal bíz meg téged, ugyan pont a kedvedre való. Pár halálisten beleköpött a levesébe és arra kér, hogy tartsd fel őket, rád bízza, hogy hogyan, a lényeg, hogy a megadott koordinátákon belülre nem juthatnak el. Nem is fecsérli az időt üres fecsegéssel, amint elmondta neked a lényeget máris tárta fel neked a gargantát, mellyel átkelhetsz arra a helyre, melyet említett. A pont, melytől távol kell tartanod mindent, ami él és mozog.
Amikor megérkezel egy magasba nyúló kastély fogad egy erdő kellős közepén. Az épület körül apró molyok köröznek, és hiába próbálod megközelíteni azt, hogy megnézd belülről, egy barnás színű erőtér tart kívül. Talán meglephet, hogy a bogarakból nem csekély lélekenergiát érzel, ha elpusztítasz belőlük párat, akkor a darabjaikból születnek újak, annyi, ahány cafatra szétestek.
Az épületbe vezető lépcső körüli vörös festésű kapu tetején egy lány materializálódik előtted több tucat molylepkéből. A lány elegáns kimonót visel, és alig néz ki tizenötnek. Hosszú fehér haját a szél mozgatta, barna szemeit unottan emelte rád, miközben egy gigászi molylepkét simogatott ölében.
- Téged küldtek, hogy segíts Nee-sannak? – kérdezte halkan, de érthetően. - Seth igazán nincs tisztában a helyzet komolyságával – gügyögi orra alatt a lábain fekvő szárnyas lepkének.
- A nem hívott vendégek arra vannak – mutatott kelet felé. - Három shinigami, igazi ínyenc falatok. Vidd magaddal őket is, kérlek – több tucat moly szállt köréd a körből, kik az épület körüli pajzsot tartották fent, illetve az a nagy is leereszkedett melléd, ki eddig a lány ölében pihent. - Csak óvatosan, ők roppantul fontos részei a családnak. Vigyázz rájuk, kérlek – mosolygott, majd mielőtt bármit kérdezhetnél tőle apró molyokká esett szét, eltűnt.
A nagy moly fürkészően nézett téged, arra várt, hogy elindulj. Talán élvezetedet is lelheted a dologban, hiszen három kiemelkedő energiával rendelkező halálistent említett a fiatal lány, kikkel szabadon játszadozhatsz!



Chirouchiba Airisu, Urufu Yashuhiro, Urufu Mae:
A Gotei 13 első osztagától sürgős üzenetet kaptok a fekete pillangó által. Azonnali megjelenéseteket kérik az Ichibantai harmadik senkaimonjánál, ahol részletes eligazítást is kaphatok. A feladat igen komolynak hallatszik, nem enged meg semmiféle késlekedést. Mikor odaértek talán megdöbbenthet titeket a csapat felállítás, mindazonáltal nem kerülheti el az sem a figyelmeteket, hogy egy kapitány is részt vesz a misszión.
- Üdvözletem, ha nincs ellenükre, elkerülném a további formalitásokat és rögtön a lényegre térnék, jelenleg minden perc számít. Aggasztó jelzéseket kaptunk az Emberek Világába küldött felderítő csapattól, akik egy szokatlan lélekenergia mozgást vizsgáltak a Haneari erdőben. Az erdő közelében csak egy-két falu található, messze van a nagyobb metropoliszoktól, ennek ellenére lezártuk a terepet. Az a feladatuk, hogy megkeressék a felderítőket és lehetőleg épségben visszahozzák őket. A csapat többnyire kevés harci tudással rendelkező tisztből állt, többnyire 12. osztagos kutatókból, illetve két 10. osztagos halálistenből. Az utolsó helyre küldjük önöket, ahonnan jelt kaptunk róluk. A 12. osztag Megfigyelő részlegébe érkezett hanganyagból azt tudjuk feltételezni, hogy harcba keveredtek, így elképzelhető, hogy orvosi ellátásra szorulnak. – Sokat sejtő pillantást tesz a titeket fontos információkkal ellátó nő a kapitányra. - Önök kiemelkedő harci tudásuk miatt választottuk. Bár nem szeretnénk, hogy az előzőhöz hasonló eset megismétlődjön, így ha van rá lehetőségük kerüljék a kardpárbajokat. – Opálos tekintetét Yashuhirora és Maéra az előbbihez hozzáfűzött szavai során.
- Ne feledjék, az elsődleges feladatuk az eltűntek megtalálása és némiképpen a hely felderítése, csak akkor bocsátkozzanak küzdelembe, ha mindez elkerülhetetlen. Rendszeres jelentést várunk önöktől óránként, amennyiben kettőt is kihagynak hadiállapot lép érvénybe. Legyenek óvatosak – fejezte be mondanivalóját. Végszóként átnyújtva a kapitánynak egy eszközt, mely a 12. osztag egyik fejlesztése, mellyel le tudtok majd jelentkezni, mindeközben kinyílt előttetek a senkaimon a koordinátákra, ahonnan a legutolsó nyom érkezett a felderítőkről.

Mikor kiléptek a kapu túloldalán egy erdőben találhatjátok magatokat. Fák vesznek körül titeket, bogarak zenekarát hallhatjátok, s a 12. osztag jelentése helytállt, valóban dulakodás nyomait fedezhetitek fel. A legszembetűnőbb a megsemmisített adathordozók a földön, minden bizonnyal Juunibantai eszközök, és ha jobban körülnéztek egyenruhák véres cafatjait is megtalálhatjátok, illetve vérnyomokat, mely egy csipkebogyóbokorhoz vezet. Ha az egyikőtök megközelíti a növényt, netán megérinti, az hirtelen megzörren, s levelei rejtekéből pár fekete madár röppen ki, károgva a magasba szállva. Eléggé nyugtalanító lehet számotokra a vadon élő állatok eme megjelenése, nem messze a bokortól, a vérnyomokat követve pedig egy holttestet találhattok. Csupán egyenruhájából következtethettek arra, hogy egykoron a Gotei 13-nak szolgált. Teste felszínét apró lárvák falatozzák, és orrfacsaró bűz árad a hullából. Cseppet sem bizalomgerjesztő, azonban bizonyos, hogy valószínűleg a felderítők tagja volt. Lehet, nem árt jobban körülnéznetek, átvizsgálnotok az elhunyt testet, bármennyire is sértő a halott lélek számára. Azonban ő talán a legnagyobb nyomotok, mely megmagyaráz számotokra pár dolgot.

10
Hueco Mundo / HM3 autópálya
« Dátum: 2014. Júl. 04, 11:52:14 »
A HM-ben élők sokasága megelégelte, hogy mindig a sivatagokat pásztázva kell eljutniuk egyik pontból a másikba, így úgy döntöttek, hogy megépítik az autópályát. A hatalmas sivatagban igen feltűnő, úgyhogy senki nem tudja eltéveszteni. A több száz kilométernyi úton csak pár benzinkút illetve kis boltocska található, ezért jobb, ha nagyobb kitérőt teszünk, alaposan felszerelkezünk!
Jó utat Mindenkinek, és vezessetek óvatosan, ki tudja, milyen állat ugrik elétek!



11
Hueco Mundo / Vidámpark
« Dátum: 2014. Júl. 04, 11:48:39 »
Egy vidámpark az arrancarok részére. Megtalálható a szellemvasúttól kezdve az óriáskerékig minden, szerelmesek alagútja, hullámvasút stb.



12
Las Noches / Oázis
« Dátum: 2014. Júl. 04, 11:42:36 »
Az Oázis disco ezennel megnyitja kapuit a kedves táncikálni vágyó vendégek előtt. Mert ha már ebben a sivatagban vagyunk kénytelenek leélni szinte végtelen életünket, akkor már legyen Oázisunk is. *sóhaj*
Szóval, nevéhez híven az alagsori bejáratot és a falakat pálmafák meg egzotikus madarak képei díszítik, és már innen hallani a dübörgő zenét, amit a DJ biztosít a hangulat fokozásának érdekében. A szórakozóhely két nagy teremből áll. Egy hatalmas táncparkettből, és egy asztaloktól-székektől-kanapéktól-arrancaroktól hemzsegő szobától, ahol az italos pult is található. Természetesen minden egyes alkalommal más és más akciókkal várják a vendégeket. Itt még a hangzavar sem olyan vészes, bár így is előfordul, hogy egymást túlordibálva kénytelenek beszélgetni a szórakozni vágyók.
A táncparketten biztonsági okokból a dohányzás tilos, ezt egy nagy tábla hirdeti. Egy discogömb, s különböző fény,-és hangulateffektek szolgáltatják a pörgős bulit, a DJ pultnál pedig bármilyen számot kérhetsz, amit a kedves DJ vissza is ad neked, a saját, felzajosított verziójában.



13
Las Noches / Aréna
« Dátum: 2014. Júl. 04, 11:40:44 »
Las Noches főépületében található. Egyetlen, nagy méretű, kör alakú terem. Puszta, sivár, ám vastag és erős falai ellenállnak a legtöbb támadásnak, sőt, még egy-egy cero-nak is. Persze ezen falak tűrőképessége is véges, éppen ezért az espadákra bizonyos korlátozások vonatkoznak. Ezek a következőek:
  • 15.000 LP feletti karaktereknek tilos resurrección formát ölteniük *
  • Gran Rey Cero-t valamint ennél erősebb társait tilos használni
Ezen szabályok egész Las Noches területére vonatkoznak.
Az arénában szabadon edzhet vagy harcolhat bárki, legyen Espada, Fracción, esetleg az Exequias tagja. 

* A korlátozás eltér az eredeti anime és mangabeli leírástól.


14
Las Noches / Real Noches stadion/Real Noches SE hivatalos topicja
« Dátum: 2014. Júl. 04, 11:38:54 »
A Real Noches FC számára épített futball stadion Las Noches külső részén található. Viszonylag messze van az összes többi épülettől, de ennek ellenére látható szinte az egész városból. Az épület rendelkezik két, egymástól elszeparált öltöző-részleggel a két csapat számára, ezen belül található külön női és férfi öltöző. Ezen kívül itt találhatóak a különböző edzőtermek, illetve a hatalmas lelátó, ami képes akár Las Noches összes lakóját egyszerre befogadni. A legfontosabb rész értelemszerűen a pálya, amit több tucat fényszóróval tudnak megvilágítani, ha játék van, ráadásul óriás kivetítők is be lettek szerelve.
A klubba való belépéshez nem szükséges más, csak legalább egy, de inkább két láb megléte, illetve a Las Nocheshez tartozás, az illetéktelenül belépők elfogyasztásra kerülnek. A futballon kívül a stadion nem használható más célra.

Tagok:
  • Dei Laez
  • Desmond Pherella (kapus)
  • Diego Canino
  • Karasu Vex
  • Mai Cabanitz
  • Sirenia de Rose


Egyesület leírása:
Las Noches már mindennel rendelkezik, amivel egy civilizált latin városnak kell, már csak a focicsapat hiányzik belőle, úgyhogy most ideje pótolni ezt a hiányosságot. Bárki jelentkezhet játékosnak, nemtől, kortól, hovatartozástól függetlenül, minimális elvárás egy láb megléte és hogy Las Nocheshez tartozzon a kedves jelentkező- sajnos a vezetőség idén nem bocsájtott a rendelkezésünkre annyi pénzt, hogy meg tudjuk fizetni a külföldi játékosokat. Apropó, fizetés... lesz... egyszer.
Lehetőleg azt is írják le a jelentkezők, hogy milyen posztra szeretnének kerülni, amennyiben valahová túljelentkezés van, azt a posztot az első jelentkező kapja meg. A mezsorszám azonos az arrancar számával, úgyhogy azt nem kell igényelni.
Aki lusta játszani, az jelentkezhet bírónak, szövetségi kapitánynak, partjelzőnek, kommentátornak, vagy aminek akar. A jelentkezők számának nincs maximális limitje.


15
Las Noches / Las Noches-i Aquapark
« Dátum: 2014. Júl. 04, 11:30:46 »
Aizen úgy gondolta, hogy a sivatagba is kell egy fürdő, ahol az arrancar társadalom is kikapcsolódhat az örök napfény világában. Ulquiorra lett a pénztáros, Grimmjow a kidobófiú, és még sorolhatnám.



Oldalak: [1] 2