Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Abarai Renji

Oldalak: [1] 2 3 ... 10
1
Küldetések Soul Societyben / Re:Negatív benyomások
« Dátum: 2018. Máj. 27, 14:51:59 »
Sziasztok! :3

Jeleztétek, hogy a küldetés a végére ért és zárjuk le. Nem is húzom az időt mellé szövegeléssel.

Nekem személy szerint nagyon tetszett a lányok teljesítménye! Ügyesen helytálltak ebben a kifordított világban!

Amatsuji Youko igazi tettre kész felnőttként tartotta végig szemmel Yoriko-t és nem hezitált, ha védenie kellett önmagukat. A siker érdekében, még ebben az alter világban árulónak megbélyegzett másával is hajlandó volt együttműködni! Felkavarodott érzései olyasmire is rávették, amiről sosem hitte bekövetkezhet. Kezet emelt a testvérére! ~ Akira biztos nem haragszik érte és megérti a tetted! ToT ~ Az érzései ugyan elhatalmasodtak rajta, de mindig megkapaszkodott családja, ősei tanításaiban, hogy ne omoljon össze!

Yoshida Yoriko, előtte le a kalappal! Fiatalságod ellenére végig erős maradtál fejben! A helyzeteket felmérted és nem engedted érzéseid befolyásoljanak a döntéseidben! Gyorsan reagáltál és ügyesen fordítottál minden helyzetet a javatokra villámgyors észjárásoddal! Külön dicséret, hogy a kari kijátszásakor a user nem felejtkezett el róla ez mennyire megviseli lelkileg. :)

Jutalmak
• Yoshida Yoriko: 6000 lp és 5000 ryou
• Amatsuji Youko Miu: 5500 lp és 5000 ryou

2
9. osztag / Re:Edzőterem
« Dátum: 2018. Máj. 18, 21:53:54 »
Ahoj! :)

Kéréseteknek megfelelően, kicsit késve, de törve nem, itt a lezárás és értékelés! Nem leszek szőrösszívű jeti, de a következő edzéseteken, kérlek a két kiemelt pontra különösen figyeljetek, mert más esetben nem lehet edzésnek értékelni a munkátokat és azt senki se szeretné! :3

Edzés alapja:
- kevesebb szockodás (félre ne értsétek nagyon cuki, ahogy körbe udvaroltátok egymást :3 Drukkolok Ishi! ;) ), ne ezen legyen a hangsúly a post-okban
- több edzésleírás, mivel pont az a lényege, hogy a karik fejlődését - edzett-, vagy tudásuk átadását - edző -fejted ki! :) Azzal sincs gond, ha játékosan fogjátok fel, de akkor is törekedjetek több legyen a támadások, védekezések, gyakorlások, próbálkozások leírása, mint a vacsi megbeszélése :3
- edzés speciálisan egy képzettségre épül, úgyhogy legközelebb, ha zanpakuto, akkor ne használjatok shunpo-t - vagy ne sokszor -
- nem zanpakuto edzés, mivel alap állapotban használtátok, így fegyverforgatásnak minősül

Értékelés
Kurosawa Rin: Játékosan fogtad fel az edzést, de nem engedted Ishi-t lazítani. Végig nálad volt az irányítás és a csipkelődéstől sem rettentél vissza! Hangulatra csillagos ötös volt az edzés! :) A fent leírtakat tudom felhozni nálad is gyenge pontnak. Jutalmad így 500 lp, melyért járó egy pontot, kötelezően fegyverforgatás képzettségre kell tenned.

Ishimaru Akira: Derekasan álltad a női elnyomást! Nem adtad be a derekad és igyekeztél visszavágni az edződnek. A fenti megjegyzésem tartom nálad is. Nagyobb hangsúlyt kapjon az edzés maga a poston belül. :) Jutalmad így 500 lp, melyért járó egy pontot, kötelezően fegyverforgatás képzettségre kell tenned.

3
Húsvéti Nyereményjáték - 2018 / Re:Címertervezés
« Dátum: 2018. Máj. 06, 21:08:16 »
EREDMÉNYHIRDETÉS

Köszönöm minden lelkes szavazónak a leadott voksokat! Ezek alapján megszülettek az eredmények! :)

Elsőként felfedném a versenyzőket!
  • Első számú versenyző: Ahmad Al Saliha
  • Második számú versenyző: Ichimaru Gin
  • Harmadik számú versenyző: Kitetsu Raiden
  • Negyedik számú versenyző: Ukitake Juushirou
  • Ötödik számú versenyző: Aikawa Chiyo
  • Hatodik szánú versenyző: Adrián Ruiz
  • Hetedik számú versenyző: Satoru Kazura
  • Nyolcadik számú versenyző: Kuchiki Hana

Következhet a jutalmak kiosztása, melyek a skála alapján, sávok szerint kerültek kiosztásra a szavazatok átlagai szerint!

Az abszolút győztesünk: Aikawa Chiyo, aki 5-ös átlagot produkált és ezáltal 3000 lp és 3500 ryou üti a markát!
Szorosan mögötte tolong egy négyes fogat! Közülük is kiemelkedik Adrián Ruiz, aki 3,83-as átlaggal zárt! Vele együtt szerepel még Ahmad Al Saliha, Ichimaru Gin, és Kuchiki Hana. A négyes minden tagja 3000 lp és 3000 ryou tulajdonosa lett!
A kisebb csoportosulás után csendesen törtet felfelé Satoru Kazura, aki 4,16-os átlagot hozott össze! Sarkában jár Kitetsu Raiden és Ukitake Juushirou 3,83-as teljesítménnyel, így ennek a hármasnak 2500 lp és 2500 ryou üti markát!

Mellébeszélések nélkül a jutalmak:
  • Aikawa Chiyo – 3000 lp és 3500 ryou
  • Adrián Ruiz – 3000 lp és 3000 ryou
  • Ahmad Al Saliha – 3000 lp és 3000 ryou
  • Ichimaru Gin – 3000 lp és 3000 ryou
  • Kuchiki Hana – 3000 lp és 3000 ryou
  • Satoru Kazura – 2500 lp és 2500 ryou
  • Kitetsu Raiden – 2500 lp és 2500 ryou
  • Ukitake Juushirou – 2500 lp és 2500 ryou

Jutalomosztás!
A jutalmak elosztásához írjatok nekem vagy Ukitake Juushirou-nak PÜ-t, melyik karaktereteknek szeretnétek a jutalmat! Kérlek, vegyétek figyelembe, hogy összesen két játékon szerzett jutalmatokat kaphatjátok meg!

Gratulálok mindenkinek!
Hamarosan felkerülnek a címerek is a megfelelő helyekre! ;)

4
Küldetések az Emberek Világában / Re:Vadászat hadnagy módra
« Dátum: 2018. Máj. 05, 18:21:13 »

A kicsiny Natsuki kíváncsiságának engedve, megbizonyosodtak róla, akadnak tárgyak, amikhez hozzáférnek.* Felfedezésük nem sokkal később hasznosnak bizonyult. Hallgattak Eilish jó tanácsára, mely szerint: Wapasha mágust keressék.
A hozzá vezető útat egy térkép formájában remélték megtalálni. Ehhez azonban az említett tárgyat kellett elnyerniük. A kulcs megtalálásához kapott tekercs sietett segítségükre. Újabb feladatot jelölt ki. A leírás alapján, távcsöveket kellett gyűjtenük a vidéken. A tárgyakért cserébe hozzájuthattak a térképhez.
A csapatot vezető Hajime megvitatta társaival a lehetőségeket. Induljanak a kulcs nyomában tovább, vagy kanyarodjanak el a térkép felé. Az utóbbi mellett tették le voksukat. A kutatást ketté válva tervezték végrehajtani, méghozzá nemek szerint. Mindkét kutató csoport a fiatalabbra bízta az útirány választását.
(click to show/hide)
A távcsövek keresése látszólag nem ütközik akadályokba.  Semmi sem gátolja, szétváljanak. Ellenség sem bukkan fel, nehezítse a tárgyak megszerzését. Az egyetlen gyanús hang az első távcsó felvételekor hallatszik. Erőteljes kattanó hang járja be a teret, mintha valaki épp felpattintotta volna egy dobozka zárát. A föld finoman megremeg alattuk, majd hirtelen éjszaka lesz.
Egyéb változást nem tapasztalnak. Az égen három darab, ellenkező méretű Hold, valamint a földön található, halványan derengő tárgyak és növények szolgáltatnak fényt. Egyáltalán nem zavaró a napszak cseréje. Tökéletesen lehet tájékozódni, bár az érzékelés horizontja némileg csökken. A távolabb eső dolgoknak mindössze köralakjai emelkednek ki az egységes háttérszínből. Kiváncsiságuktól vezérelve, ha rápillantanának a tekercse, meglepetten tapasztalhatnák, hogy színe teljesen megváltozott. A papír megsárgult, néhol elrojtosodott és félő volt, erőteljesebb mozdulatra szétporlad. Tartalma is átalakult. Fekete tintával, kéziírással, angol nyelven szerepelt rajta a választott küldetés eddigi szövegezése.**
Újabb váratlan fordulat nem történik. A többi tárgyat zavartalanul vehetik birtokba. Abban a pillanatban mind az öt kezükbe kerül, valamint újra egyesül a kettévált csapat, arra lehetnek figyelmesek, kellemes fénnyel világít a tekercsük. A rajta szereplő szöveg szabályos körbe rendeződne a papír közepén:

„Bátor kalandor! Üdvözöllek Niall birodalmában! Utad folytatásához, helyezd Aine öt ékkövét a világ origójára és négy végpontjára!”

A kezükben tartott távcsövek szabályos formájú drágakővé porladnak.  Méretük teljesen megegyezik. Mindössze színűkben különböznek – türkiz, borostyán, orgona lila, hófehér, barackvirág -. Elhelyezésük sorrendje véletlen, kizárólag helyük van megszabva.*** Próbálkozni korlátlan mennyiségben lehet. A tekercs nem jelzi, ha egyetlen kő van helyén. Akkor ragyog fel vakító fénnyel, ha mindegyik helyére kerül. A szemekre kissé kellemetlen jelenséget követően a tekercs eltűnik. Helyét egy teljesen átlagosnak kinéző tájoló veszi át. Kinyitják a négy égtájat, számokat és a mozgó tűt látják, valamint a fedőlap belsején egy rövidke utasítást: „Mond az úticélt!”.
Ha megneveznétek az Eilish-től kapott varázslót a tájoló rázkódni kezdene, miközben a tű eszeveszettül pörögne. Fokozatosan lassulna vissza, majd mutatna határozottan egyetlen irányba. Mindez nem lenne épp eleggé szokatlan, mély, kissé unott közönnyel még fel is szólal a tájoló.
- Keresztül kell vágnotok Muir Robur haragos vizén! – Némi szünetet követően, mely alatt túleshetnek döbbenetükön még hozzáfűzi. - Ela világítótornya hidat nyithat fölé! – Újabb rögtönzött csend után folytatja beszédét. - Gyűlölöm a vizet! Jobb felette, higgyetek nekem! Nem akartok azon a borzalmas vízen közlekedni! – Az iránytű apró mértékben változik az eddigiek képest. - Arra kéne indulni! –

(click to show/hide)

*Tokiya jóváhagyására elteszik a kötelet.
**Valamilyen különleges oknál fogva mindannyian értik, még, ha a nyelvet nem is beszélik. A hadnagyok agya automatikusan fordítja a szöveget. Folyékonyan olvassák.
***Középre: hófehér, Északra: borostyán, Délre: barackvirág, Nyugatra: türkiz, Keletre: orgona lila.


Határidő: 2018.06.05.

5
Húsvéti Nyereményjáték - 2018 / Re:Címertervezés
« Dátum: 2018. Ápr. 29, 21:29:44 »
NYOLCADIK SZÁMÚ VERSENYZŐ

Szervezet: Shinigami Gyerekegylet
Címer: ~~~ KATT ~~~
Ötlet forrása: A kiindulási alapnál két dolgot próbáltam szem előtt tartani. Egyik, hogy gyerekekről van szó, tehát túl bonyult, túlságosan szimbolikus dolgot nem szeretnék. Elvégre az egylet lényege is az öröm, együtt töltött idő és szórakozás. Másik alap adott volt az egylet témája miatt: tenger, hajó, kalózok, hajózással kapcsolatos dolgok. Ehhez csatlakozott egy harmadik szempont, méghozzá a japán címerek képében. A szigetországban használt, főként régi, hagyományos címerekre a letisztult, egyszerű, sokszor geometriai formák jellemzőek. Ezekhez próbáltam alkalmazkodni.
A ruhán, aka hadnagy jelvényként karon, vagy haori-n hordható címer, egyértelműen magát az egyletet hivatott képviselni. Ehhez mérten adott, hogy a Gotei13 hivatalos szervezeteként a rájuk jellemző rombuszt vettem alapul. Ez adta a keretet a vidámságot, illetve témát felölelő kormánykerék mintát, amit kicsikét úgy igyekeztem rajzolni, mintha napocska lenne. Fogalmam sincs mennyire sikerült!(megjegyzés: képen szereplő szöveggel nem kell foglalkozni. Lévén nem tudok kanji-kat rajzolni, nem mázoltam fel a pontos megnevezést, csak MINTA MARISKA helyett ez egy fokkal jobb)
Magát a jelvényt próbálkoztam tengerész témához igazítani, mind formára, mind tartalomra. Az egész címer alapját egy vasmacska adja, ami két kardot fog közre. Az egyik fekete, másik fehér lenne, hogy jelképezze a hadi állapotokat, ami az egyleten belül uralkodik. Tipikusan kalóz koponyákat és hajókat nem akartam használni, mert az túl egyértelmű. Illetve részre hajlónak éreztem volna, hiszen az egyletnek csak az egyik fele kalóz.

6
Húsvéti Nyereményjáték - 2018 / Re:Címertervezés
« Dátum: 2018. Ápr. 29, 21:22:48 »
HETEDIK SZÁMÚ VERSENYZŐ

Büszkén jelenthetem, hogy elkészült a Shinigami Férfiegylet új címere. Nem igazán volt ötletem, hogyan kapcsolódjon a témához, így végül a Húsvét-sziget egyik kőszobrát használtam fel, amely jelképezheti, hogy a tagok, mint kősziklák rendületlenül állják a nők elnyomását. A szemüveg meg adta magát.


7
Húsvéti Nyereményjáték - 2018 / Re:Címertervezés
« Dátum: 2018. Ápr. 29, 21:18:53 »
HATODIK SZÁMÚ VERSENYZŐ


Honnan jött a "szikra?"
"Tavasz Hueco Mundoban", leginkább ezt a nevet lehetne aggatni erre a képre, legalábbis az alapján, ami végül lett belőle. Eredetileg egy Las Noches címert akartam, de mivel pl. a goteies osztagokkal ellentétben, ahol mindegyikhez rendelhető virág szombolika is, az örök éjszakában elterülő palotának nem volt az alapműben létező címere (vagy legalábbis én már nem emlékszek rá). Az ötlet leginkább onnan jött, hogy amikor a pályázat témájára gondoltam (húsvét/tavasz), akkor ettől a koncepciótól az egyik lehető legtávolabb álló dolog talán az arrancarok sivatagos világa. Szóval adott volt a kérdés: hogy is nézne ki a tavasz ott, ha lennének évszakok? Kezdetben egy végletesen leegyszerűsített, sematikus logót szerettem volna, ám ezt egyre nehezebben sikerült tartanom.

Mit is látunk?
A kupolás épület a háttérben és a homokbuckák szolgáltatják az alapot. Ha valaki a tavaszt említi, akkor nekem legelőször is a növények virágzása jut eszembe, így leginkább azt akartam megjeleníteni, hogy az alapvetően elhalt fa miként is nézne ki virágokba borulva. Egy másik jelenlévő dolog ennek a világnak a látképén a Hold. Szerintem legtöbben ismerik, vagy legalábbis hallottak már a Hold nyúlról, a nyulak pedig erősen megjelennek a húsvét szimbolikájában is, szóval, miért is ne emelném ezt ki? Így tehát a Hold felszínén lévő mintázatból igyekeztem kihozni azt a nyúl formát, amit a Földről is látni. Hogy ez mennyire sikerült, azt mindenkinek a saját képzeletére bízom. ^^" A témát még egy húsvéti tojás egészíti ki, illetve kicsit kísérletezgettem azzal is, hogy nézne ki, ha a homokból fűszálak bújnának elő, bár utóbbi szerintem nem lett annyira hangsúlyos, mint elképzeltem.

Összességében a tavasszal kapcsolatos motívumok többnyire színekben is eléggé elütnek a hátteret adó különféle szürkés árnyalatoktól, mintha egyfajta tengelyt alkotnának a tojástól a fán keresztül a Holdig.

8
Húsvéti Nyereményjáték - 2018 / Re:Címertervezés
« Dátum: 2018. Ápr. 29, 21:16:35 »
ÖTÖDIK SZÁMÚ VERSENYZŐ

A Hakusaya klán:
A Kóbor Lelkek Városának 22. körzetében áll már évszázadok óta a Hakusaya klán birtoka. Egy kőkerítéssel körbe vett kisnemesi birtok. A fő épület egy kétemeletes, főleg a környékhez képest impozáns épület, bár a Tiszta Lelkek Városában nem keltene a kastély egyáltalán feltűnést (ott még nagynak se tűnne a többi épülethez képest) A klán az alakulása óta kardkovácsolással foglalkozik. Ennek megfelelően Kagutsuchi kami védelmének örvendenek. Maga a klán a kerület lakóival szorosan együttműködik. Védelmezi őket, képviseli az érdekeiket, ők pedig segítik a munkájukat, dolgoznak náluk. Ennek hála maga a körzet is viszonylagos jólétben, és békességben él.
A Hakusaya klán egy kisnemesi család. A család tagjai, szinte egytől egyig kijárták az Akadémiát, és szolgáltak a Gotei kötelékén belül, ám mint nemesi klán független a Goteitől. A kardkovácsolással vívták ki maguknak a nemesi címet, és az évszázadok folyamán pártatlanok maradtak a Lelkek Világának politikai életében. Ezt fenntartandó, nem is próbáltak a Tiszta Lelkek városának falain belülre költözni. Azt kevesen tudják erről a családról, hogy Hikoshiro Sadame alapította. Hikoshiro megváltoztatta a nevét Hakusaya~ra az idők folyamán, ugyanis úgy tartotta, hogy az új élettel (halál utáni élettel) új név is jár. A családja pedig már a Hakusaya nevet örökölte meg.


A Hakusaya klán címere ez a kamon. A körbe futó levelek a klánt hívatottak szimbolizálni.A levelek szorosan összefonódnak, mégis különállóak. Mutatva, hogy noha nagyon összetartó a klán, fontos szerepe van az indivídumnak is benne.  Az erős, harsány zöld színe pedig a becsületesség és az egyenességet jelzi, ami a klán alapszellemiségét adja. A kamon~ban elhelyezkedő virág, a lótuszvirág pedig a hanakotoba (virágnyelv) szerint a tisztaság jelképe. A színei az arany, és a vörös, a tűz színei, Kagutsuchi kami tiszteletére, aki a tűz, és a kovácsolás védőistene, és akihez a kardkovács klán is tartozik, Illetőleg a nemesség és a harciasság színei, melyek úgyszintén jellemzői a családnak.

Ihletforrás
Mindig is lenyűgöztek a japán címerek. Ahogy alakultak illetőleg ahogy kialakultak. Mivel a klán alapítója egy emberből lett lélek, aki emlékszik emberi életére, vagyis adta magát, hogy tovább vitte az emberi szokásokat. Így kapott, a szép lassan klánná növő család egy kamon~t. Arra nem találtam utalást, hogy külön a kardkovácsoknak lett volna saját szimbólum rendszerük,  szóvalmaradtam a hagyományos szimbolikánál. Az további kérdést vetett fel, hogy a védőistenüknek sem volt kifejezett ábrázolási módja, legalábbis nekem nem sikerült találni. Valahogy mégis szerettem volna utalást tenni erre a nem túl ismert, mégis jelentős istenségre, így végül a színek, és a lángokat mintázó szirmok adtak erre lehetőséget. Ezt pedig a virágnyelvvel vegyítettem, és a színszimbolikával éreztem teljesnek.

9
Húsvéti Nyereményjáték - 2018 / Re:Címertervezés
« Dátum: 2018. Ápr. 29, 21:14:04 »
NEGYEDIK SZÁMÚ VERSENYZŐ

Szervezet: Shinigami Gyerekegylet
Címer kinézete: fekete, vihar által tépázott kalózhajó, a zászlón keresztbe fektetett csontok és halálfej helyett fehér kalózkapitányi sapka, rajta két, egymáson keresztbe fektetett katana alakja látható
Szimbolika: a hajó hivatott jelezni az egylet alaptémáját, a kalózok vs flotta témakört, illetve a székháznak használt hajó alakú építményt. A rajta lévő sapka is ennek a jelképrendszernek hódol, míg a keresztbe fektetett katanák jelzik, shinigami egyletről van szó. A logó minden tekintetben a fiatalokhoz igazodik, így aktuális témának megfelelően a katanákat ki lehet cserélni fénykardra, vagy bármilyen más fegyverre is, ami éppen az egylet számára szükséges, a tényleges címerre ezt tépőzárral lehet feleszkábálni a fekete kartonhajóra.

Szervezet: 12. osztag
Címer: >>KÉP<<
Címer leírása: a bogáncs helyett egy kosárka, belőle kikandikálnak a nyulacskák fülei, így sok tekintetben emlékeztet az eredeti jelképre.
Szimbolika: a kosárka jelképez mindent, amit az osztag gyűjt, ideértve a tudást, kutatás-fejlesztést, hozzá használt lóvét is akár. A nyulacskák a tisztek, remek koponyák, akik az osztagban szolgálnak, elvégre a 12. osztag gyűjti a kiváló gondolkodókat, tudósokat, meg nem értett zseniket. A kosárka egyben az osztag is, melybe a sok-sok elvont személy összegyűlhet és együtt alkothat valami egészet, valami jobbat, nagyobbat, ezáltal a teljes jelkép tökéletes tavaszi szimbolikáját adja az egységnek.

10
Húsvéti Nyereményjáték - 2018 / Re:Címertervezés
« Dátum: 2018. Ápr. 29, 21:10:24 »
HARMADIK SZÁMÚ VERSENYZŐ

Vanden/ "1k years old blood war" arc

11
Húsvéti Nyereményjáték - 2018 / Re:Címertervezés
« Dátum: 2018. Ápr. 29, 21:06:24 »

MÁSODIK SZÁMÚ VERSENYZŐ

Én a 11. osztag szervezeti egységeit vettem alapul a címereimhez. Mindegyik egységnek, még a láthatatlan és taktikai csoportnak is, készítettem egy címert. Alapul a Godai-t, vagyis a Japán Buddhizmusban az öt elem filozófiáját használtam fel. Továbbá kisebb vonatkoztatásokat is átemeltem Miyamoto Musashi híres alkotásából a Gorin-no-sho-ból (Az öt gyűrű könyvéből), amelyben különböző aspektusait magyarázza a kardharcoknak, amiket egy-egy elemhez rendel hozzá.
Első Egység:
  • Címer kinézete: Alapformához az osztagok jelzéseihez használt mintát alkalmaztam fel. A hátterét az egység tagjainak járó szalagszín adja (fekete). A minta közepén található kanji a „szél” írásjele japánul (olvasta lehet: fuu vagy kaze).
  • Az elem jelentése: Olyan dolgokat reprezentál, amik növekednek, bővülnek, továbbá ez képviseli a szabad mozgás örömét. Úgy tartják, hogy ez hozható összefüggésbe leginkább az emberi elmével és a légzés folyamatával. Fontos eleme, hogyha fizikálisan fejlődünk, mentálisan is tanulunk (ismereteink, tapasztalataink és személyiségünk egyaránt). Mentálisan és emocionálisan „nyitott” hozzáállást és gondtalan életérzést képviseli. Gyakran hozzák asszociációba az akarattal, megfoghatatlansággal, köntörfalazással, jóindulattal, együttérzéssel és bölcsességgel. 
    Musashi könyve itt a stratégiát helyezi előtérbe; szélesebb leckéje, hogy a saját utad megértése fontos eleme ahhoz, hogy minél pontosabban megérthesd az ellenfeledet.
  • Oka: Az első egység felmérik az ellenség erőit, próbálják megismerni a stratégiáját, az ő visszajelzésükből alkotják meg a támadás menetét. Továbbá a leírásban fontos szerepet játszik a tanulás a feladatuk összetettsége miatt. Úgy képzelem, hogy fizikai fejlettségük mellett a mentális oktatást is komolyan kell venniük. Emiatt gondoltam hozzájuk ezt az elemet.

Második Egység:
  • Címer kinézete: Alapformához az osztagok jelzéseihez használt mintát alkalmaztam fel. A hátterét az egység tagjainak járó szalagszín adja (sárga). A minta közepén található kanji a „tűz” írásjele japánul (olvasta lehet: ka vagy hi).
  • Az elem jelentése: Az energetikusságot, erőteljességet, mozgó dolgokat képvisel a világon. Testileg a „ka” reprezentálja az anyagcserénket és a test hőt, mentális és emocionális tekintetben a hajtóerőt és a szenvedélyt szimbolizálja. Gyakran hozzák asszociációba a biztonsággal, motivációval, vággyal, törekvéssel és a kimenő szellemmel.   
    Musashi könyve itt a harci módszereket helyezi előtérbe; tágabb értelemben helyzet felmérés és szituációs javaslatokkal áll elő, hangsúlyozza a fegyverrel való bánásmód csiszolását. Megjegyzi a páncél és felkészülés előnyeit egy küzdelem előtt. Továbbá ír néhány példát, melyben azt javasolja először támadni nagy előnyt jelent, mert ha sikerül megbontani az ellenség „ritmusát” összeomláshoz vezethet.
  • Oka: A második egységnél hangsúlyozva van a fegyveres közelharcban nyújtott kimagasló teljesítésük. Ugyanakkor az is ki van emelve, hogy a pusztakezes harcmodorban is derekasan megállják a helyüket. Úgy képzelem, hogy ez az elem pont a törekvő hozzáállásuk okán és a harc iránti szenvedélyük miatt illik hozzájuk. Mivel ők a legnagyobb létszámból álló csoport az egységben erőteljességük is adott.
Harmadik Egység:
  • Címer kinézete: Alapformához az osztagok jelzéseihez használt mintát alkalmaztam fel. A hátterét az egység tagjainak járó szalagszín adja (vörös). A minta közepén található kanji a „víz” írásjele japánul (olvasta lehet: sui vagy mizu).
  • Az elem jelentése: A folyadék, folyó és formátlan dolgokat reprezentálja a világon. A magától értetődő példa a folyók, tavak, növények, melyek mind a víz elem alá vannak sorolva, amiért könnyen alkalmazkodnak környezetükhöz, növekvők és változók a nap állása és az évszakok szerint. Mentális és emocionális tekintetben nagy tendenciákat mutatnak az alkalmazkodás és a változás felé. Gyakran hozzák asszociációba érzelmekkel, védekezéssel, alkalmazkodóképességgel, rugalmassággal, hajlékonysággal és a vonzerővel. 
    Musashi könyve itt a stratégiához, lelkiséghez és a filozófiához kapcsolódik. A víz jelentése az elbeszélésben „rugalmasan élni”. A víz változékonyságára utal, mivel alakul annak érdekében, hogy megtalálja a legeffektívebb és legproduktívabb utat. Buzdít arra, hogy készen kell állni a gyors reakciókra a csatatéren, amikor új információkkal szembesülünk. Ez alapján pedig könnyedén lehessen váltakozni a tudományágak, módszerek és lehetőségek között, az ellenfél ellen fordítva a helyzeti előnyt.
    Mindemellett Musashi kiemeli az egyensúlyt, mint fontos alkotóelemet, arra inspirál, hogy megleljük a yin és yang erőket önmagukon belül. Emiatt Musashi egy fegyver túlzott ismeretét vagy használatát nem javasolja, mert az ellenfél láthatja „lelkünket”.
    Továbbá kiemel egy komoly gyakorlatot igénylő készséget, mely segíthet abban is az adott illetőnek, hogy érzékelje a távol eső dolgokat, például érkező csapatokat vagy ellenségeket, így könnyebben alkalmazkodhat a látottak alapján. Eszerint képesnek kell lennie arra az embernek, hogy észrevegye, ami körülötte van, anélkül, hogy észrevehetően elmozdítaná a szemét.
  • Oka: A harmadik egységnél ki van emelve a távolsági fegyverkezés, mint prioritás. Illetve hangsúlyozva van, hogy a távolsági fegyver mellett közelharcban sem elmaradottak, amiből úgy ítélem, hogy felmérik a környezetüket és az alapján választanak harcstílust. A távolsági fegyverhez fontos a megfigyelés, rugalmasság, amit pedig Musashi példájával vontam összefüggésbe, ezek miatt gondoltam úgy, hogy az egységhez illő elem a víz lenne.

Taktikai Tanácsadó:
  • Címer kinézete: Alapformához az osztagok jelzéseihez használt mintát alkalmaztam fel. A címer egy éles, aranyozott hatású fémhajtű végén helyezkedik el, mint dekoráció. A hajba való így fegyverként is remekül alkalmazható. A minta közepén található kanji a „föld” írásjele japánul (olvasta lehet: chi [néha ji] vagy tsuchi).
  • Az elem jelentése: Ez az elem a kemény, szilárd tárgyakat reprezentálja a földön. A legegyszerűbb természetes példája a kő. A kövek rendkívül ellenállnak a mozgásnak vagy a változásnak, mint bármi, amit a chi intenzíven befolyásol. Az emberekben a csontokat, izmokat és szöveteket is a chi képviseli. Gyakran hozzák asszociációba érzelmi szempontból a makacssággal, kollektivitással, stabilitással, testiséggel és gravitációval. Az a vágy, hogy olyanok maradjanak a dolgok, amilyenek; vagyis ellenáll a változásnak. Ez az elmében a magabiztosság. Mikor a chi hatása alatt állunk, tisztában vagyunk a saját cselekvésünkkel, mint fizikai, mint megbízhatóság szempontjából.
    Musashi könyve itt az általa tanított Ichi iskola stratégiájára utal. Azt elemzi, hogyan kell megkülönböztetni a „kardvívás” és a „kardforgatás” útját. Arra ösztönöz ez a stratégia, hogy nagyon körültekintőek legyünk a tanulmányozásban és stratégia megalkotásában. Ezzel kapcsolatban említ egy „stratégiai utat”, melyben arra bátorít, hogy minél részletesebben ismerjük meg a dolgokat, hogy mindent lássunk a hadászat minél jobb kidolgozásához.
    Musashi itt is kiemeli a sok fegyveres készség elvét, mert ugyanolyan negatívnak ítéli egy támadóeszköz használatát egy csatában, mint a fegyver rossz alkalmazását, mivel sokkal egyszerűbbé válik az ellenség számára, hogy gyengepontot találjon. Továbbá hangsúlyozza az időzítést, melyet hozzá kell igazítani az ügyességhez, mivel tudni kell, mikor kell, és mikor nem kell támadni.
  • Oka: Azért használtam fel egy a két főből álló csoportot is, hogy kijöjjön az elemek száma. Továbbá ők is rendelkezhessenek egy jelzéssel, amivel megkülönböztethetőek lehetnek az egységen belül. A stratégiaközpontúság miatt pedig úgy érzem, hogy remek alap a tanácsadóként betöltött szerepük miatt.

Láthatatlanok Csoportja:
  • Címer kinézete: Alapformához az osztagok jelzéseihez használt mintát alkalmaztam fel. A címer ez esetben a ruházaton belül, szív felett helyezkedik el. Egy különleges cérnával lett belehímezve a szolgálati öltözetbe, ugyanis csak éjjel, holdfény által megvilágítva látható a szimbólum. A minta közepén található kanji az „éter/űr” írásjele japánul (olvasta lehet: kuu vagy sora).
  • Az elem jelentése: Ez az elem mindazokat a dolgokat foglalja magába, amelyek a mindennapi tapasztalatokon túl vannak, különösen a tiszta energiából álló dolgok. Gyakran hozzák asszociációba testi szempontból a lélekkel, gondolkodással, kreatív energiákkal, hatalommal, spontaneitással és a leleményességgel.
    Roppantul fontos, mint legfőbb elem a harcművészetekben, különösen a kitalált mesékben, ahol gyakran felhívják a figyelmet az éter erejére, hogy összekapcsolódjanak a világ alapvető energiáival. Ennek az elemnek megfelelő harcosok érzékelik környezetüket, gondolkodás nélkül cselekszenek a „fizikai érzékük” nélkül.
    Musashi könyve itt kifejezetten azzal foglalkozik „ami nem látható”. Hangsúlyozza, hogy meg kell tanulni észlelni azt, amit nem érthetünk vagy nem értünk. Megjegyzi, hogy fel kell fogni azokat a dolgokat, melyeket teszünk és látunk, mint a harcosok útja vagy a harcművészetek. Ugyanakkor azt is kiemeli, hogy ez az elem magába foglalja azokat a dolgokat is, amiket nem teszünk, vagy nem látunk (melyet Léleknek nevez), amelyek részei azoknak az információknak, miket tudatos szinten kezelünk, de nincs vele fizikai kapcsolatunk.
  • Oka: Hasonló indokból alkottam ennek a csoportnak is címert, mint a Taktikai Tanácsadóknak. A leírás szerint a két főből álló egység titkos, csak a kapitány ismeri a kilétüket és igen kényes dolgokat is végre kell, hogy hajtsanak, ha úgy hozza a sors. Emiatt úgy ítéltem, hogy fontos szerepet játszhat náluk a kreativitás, hiszen megeshet, nem ketten dolgoznak össze, hanem egyedül is helyt kell állniuk a csoport tagjainak. Továbbá Musashi könyvének a filozófiája „ami nem látható” – remekül illet rájuk szerintem, amiért senki sem ismeri a kilétüket a kapitányon kívül. Ezért választottam ki hozzájuk ezt az elemet.
A Parancsnoki Csoport miért maradt ki?
Azért nem készítettem ennek a csoportnak külön szimbólumot, mert tagjai mind rendelkeznek valamilyen jelzéssel (kapitány a haorival, hadnagy a karszalaggal, egységvezetők szalaggal, stb.).

Források: wikipédia és Aikawa Chiyo által megalkotott egységleírás

12
Húsvéti Nyereményjáték - 2018 / Re:Címertervezés
« Dátum: 2018. Ápr. 29, 20:59:38 »

ELSŐ SZÁMÚ VERSENYZŐ


A címer amit terveztem a tizenegyedik osztagnak egy afféle félturbózása lenne több jelentés tartalommal. (Ezúton köszönöm szépen Chiyonak a sok információhoz)

Lássunk is hozzá a címer leírásához. Röviden és tömören a címer kinézetét úgy terveztem hogy a régi tizenegyedik osztag (Az akkori még Zaraki Kenpachi idejében) lévő jegyek megmaradjanak és ötvözve legyenek a Chiyo által lefektetett elemek ami már napjainkban a tizenegyedik osztag fő elvét képviseli.

A címerben minden elemnek megvan a maga szimbolikus jelentése.

A kardok: Szimbolizálja az egységet, fegyelmet, és a bajtársiasságot. Az összetartozás jelképét a pengék érintkezése mutatja. Észrevehető, hogy az egyik oldalon a markolat vörös színű a másik oldalon pedig kék.

A vörös színű markolatú kard: Szimbolizálja a hevességet, az érzelmeket és nem utolsó sorban a meleget.

A kék színű markolatú kard: Szimbolizálja a nyugalmat, az érzelemmentes állapotot, és a hideget.

Kettejük érintkezése pedig: Az egyensúlyt.

A sisak: A Szamuráj elveket takarja. Azokat az elveket amiket Chiyo Taichou vezetett be. A vörös szín magát Chiyo haját szimbolizálja. Mintha a Taichou kézjegye lenne belevésve. A Szamuráj elvek beiktatását követően a Zaraki osztag régi elve már teljesen kihaló félben van és immáron Chiyo Taichou tanításának lenyomatai érződnek az osztagon belül.

A szám japánul: Leginkább díszlet szerepe van.

A régi címer: Ámbár sok újításon ment keresztül a tizenegyedik osztag, sose felejtik el honnan jöttek, miképp alakult ki a közösség. Ezért a múlt előtt tisztelegve megmaradt a már ismert címer formája.

Tizenegyedik osztag:https://bleach.frpg.hu/index.php/board,51.0.html


13
Húsvéti Nyereményjáték - 2018 / Re:Címertervezés
« Dátum: 2018. Ápr. 29, 20:54:27 »
SZAVAZÁS

Sziasztok!

Először is szeretném megköszönni minden pályázónak a részvételt! Nagyon szuper művek születtek!

Másodszor, közlöm írásban is, hogy a határidő lejártával, kezdődhet a szavazás! Mindenkinek elérhetővé válnak a pályaművek, amiket az alábbi hozzászólásokban tekinthettek meg!  Hihetetlen fantáziadúsan sorszámozással oldottam meg az anonimitást, vagyis szavazásban is ezek szerint kell leadnotok a voksokat!

Eddigiekhez hasonlóan google drive szavazással dől le a verseny, tehát, megkérnék minden fórumozót, hogy gyorsan kattintgasson végig az alábbi linken található űrlapocskán!

A doksi elérése: >>> katt katt <<<

Határidő: 2018.05.06., 20:00

14
Shinigami / Re:Dansouko Tsukito
« Dátum: 2018. Ápr. 13, 22:11:43 »
Kedves ragyogó uraság! :3

A zanpu képességét egyeztettük, engedélyeket kikérted, úgyhogy kötekedni nem tudok! Az ET-ben nem a kari életéről meséltél, hanem a jellemét mutattad meg és indokoltad az osztagváltása okát.

Hibát nem találtam, ezért előtörténetedet ELFOGADOM!

Szint: 2.
Lélekenergia: 12750 LP (nyereményjáték, leadott karakter szerzett lp-nek fele)
Kezdőtőke: 8000 ryou (nyereményjáték)
Osztag: 11. osztag

Minden képzettségedre kapsz automatikusan 1 pontot, míg a többit tetszés szerint oszthatod el. Részleteket ITT találhatsz, melyek a következők:
- Zanjutsu
- Hakuda
- Kidou
- Shunpo
- Zanpakuto

Ezen kívül jár még 5 szintednek megfelelő animében/mangában szereplő kidou a kezdéshez, melyeket a Tudásbázisból tudsz kiválasztani és lejelenteni a megfelelő topicban.

Amint kitöltötted a profilod és bejelentetted a pontelosztásod, hozzákezdhetsz a játékhoz. Jó szórakozást a karihoz! :3


15
Húsvéti Nyereményjáték - 2018 / Címertervezés
« Dátum: 2018. Ápr. 02, 16:11:42 »
Címertervezés

Itt a tavasz, itt a Húsvét, de uncsik a fórumos képek? Tervezz újat!

Ebben a topikban arra kérünk, hogy legyél írásban, képszerkesztésben, rajzolásban, bármiben kreatív! Nem kell programkódokat küldeni, photoshop-ot használni! Elég, ha van egy szuper ötleted! Írd le nekünk!

Játék lényege, hogy bármelyik oldalon lévő szervezetnek készíts új címert! A téma tavasz, vagy Húsvét! Ezen felül, csak a képzeleted szabadhat határt!

Mi számít szervezetnek nálunk?

Essünk neki! Kezdetnek itt vannak az oldalon található szervezetek listája: >>katt<<. Innen bármelyik szervezeten belül is garázdálkodhatsz. Például, bátran tervezhetsz SS-ben a Gotei egyik osztagának, vagy akár osztagon belül egységnek is! Készíthetsz nemesi háznak, klánnak, csapatnak is címert! Tervezhetsz, akár espada-hoz tartozó fraccion-oknak is címert! Nincs megkötés, csak oldalon lévő original, vagy általunk kitalált szervezet legyen! Az is játékban van, ami a karakteredhez kapcsolódik.

Mit várunk tőled? Erre több lehetőséged van:

  • Jelöld, melyik címert választottad. Rövid leírás, hogy milyen lenne szerinted (szín, forma, minta, jelentések). Indoklás, miért ezt választottad és szerinted miben passzol a szervezethez. Esetleg az isteni szikra honnan jött!
  • Jelöld, melyik címert választottad. Küld el az általad készített címer képét! Fűzhetsz hozzá néhány mondatban magyarázatot, pontosan mit látunk, miért ezt választottad, miért passzol a szervezethez. Persze, te is jelezheted, honnan merítettél ihletet!

Miért éri meg?

A legjobb címereket betesszük alternatív megjelenésként a szervezethez! ;)

Hogyan pályázhatsz?

Dobd el nekem -ben a megadott határidőig! Tárgy mezőbe a címertervezés szavacskát pötyögd! Lemarad, se parázz! Kapjam meg! Ennyi a lényeg!
A pályamunkákat a határidőt követően postolom be ide, ömlesztve, anonymus-ként. Szavazással lehet eldönteni, ki lesz a befutó.

Megjegyzés: Akár több címert is tervezhetsz, de itt jön a fekete leves! Egy nevezés = Egy user! Több jutit nem kapsz!

Határidő: 2018.04.29., 20:00

Oldalak: [1] 2 3 ... 10