Összegzés - Hayakawa Yuki Hajime

Shinigami

1. Osztag

*

Nem elérhető Nem elérhető

Név:
Hayakawa Yuki Hajime
Pozíció:
Eltávozott karakterek
Titulus:
Ichibantai fukutaichou
Hírnév::
2
Nem:
Férfi Férfi
Kor:
8

Hozzászólások:
58 (0,031 naponta)
Lakóhely:
Soul Society
Regisztrált:
2014. Aug. 03, 11:23:43
Utoljára aktív:
2018. Máj. 25, 14:03:07
Tárcában:
11 800 ryou
Technikatár
Ajándék küldése
Szint:
5.
Lélekenergia:
60% Complete
26 500 / 30 000
Előtörténet:
Előtörténet
Pályázatok:
Pályázatok
Wikia:
Wikia

Hovatartozás:
Gotei 13
Egyéb hovatartozás:
Shinigami Gyerekegylet
Reiatsu szín:
Fehér (jég elem típusú)
Pontozás:
Összesen: 70 pont
  • 5 pont jár minden képzettségre összesen
  • 53 pont az LP után
  • 3 pont a Gotei 13-hoz tartozás végett
  • 8 pont a Hadnagyi rang nyomán
  • 1 pont a Shinigami Gyerekegyletbe való tartozásért
Képzettségek:

15 pont fegyverforgatás
3 pont hakuda
22 pont kidou
15 pont helyváltoztató képesség
15 pont zanpakutou

5 pont reiryoku kezelés

Másodlagos diszciplínák:

0 pont erő
2 pont ügyesség
3 pont gyorsaság
Egyéb hovatartozás:
Nincs
Kapcsolat cimke:
Egyedülálló
Post szín:
#03649b // #82d9f7

Jellemzőim

KÜLSŐ: Nagyjából hátközépig érő, kékesfekete színű haját, rendezetten, oldalra felkötve hordja. Szemszíne pár árnyalattal sötétebb, mint amilyen az anyjának van, így egy mélyebb tónusú tengerkék írisszel gazdagodott. Jobb szemére születése óta vak, emiatt egy fekete szemkötőt visel annak takarásához, illetve frufruját sérült szeme takarásának céljából megnövesztette elé. Szabadon lévő írisze a szüleire egyáltalán nem jellemző hűvösséget sugároz. Arcmimikája pedig a lemoshatatlan savanyúság és komolyság egyvelegét tükrözi.
Belső világában tett kirándulása óta magassága 177 cm, alkatilag langalétának tűnik első ránézésre, azonban a sok edzés miatt igen strapabíró személyiség. Külsőleg pedig fiatalos, alig tűnik tizennyolcnak.
Egyenruhája részben eltér a megszokott halálisten uniformistól. A nadrág helyett, a ruhája alul egybe részes, mint egy yukata esetében, színre pedig inkább kékesfekete, mintsem koromfekete. Mindemellett egy-két kiegészítővel van gazdagítva megjelenése. Kezén fehér színű, testhez álló, puha tapintású kesztyűt visel. Az ujjak szabadon vannak, kézfején fekete mintával a Kidoushuu osztag címere díszeleg. Ennek elsődleges célja, hogy az osztagban elfoglalt rangját megmutassa mások számára, a másik ok, hogy ezt viseli, az a jég típusú reiatsuja miatt van. Főleg akkor van rá szüksége, hogyha bizonyos varázslatokat használ, melyben komoly szerepet játszik lélekenergiája is. Nyakában egy hosszú, a kesztyűihez hasonlóan fehér színű sál foglal helyet, amelyet édesanyjától kapott születésnapjára. Olyannyira nagy becsben tartja, hogy mindig viseli, amikor teheti.
A shinigami uniformis mellett szívesen visel tradicionális Japán kimonokat is.


JELLEM: Rendkívül intelligens és művelt személyiség, a kora ellenére érett gondolkodású. Eddig megélt évei ellenére roppantul felnőttes, csupán apróságok törik meg olykor-olykor a külvilág felé mutatott talpraesettségét.
Könnyedén esik zavarba, mely okán gyakran dadog, vörösödik el arca, szavait nehezebben hangoztatja ilyenkor a külvilág felé. Általában dadogásra hasonlít beszéde ebben az állapotban, mindez azért, mert olykor-olykor nehezen kezeli az érzelmeit.
Tisztelettudó és mérhetetlenül udvarias, mi sem támasztja alá jobban az, hogy nem igen tegez másokat, még közeli ismerőseit, családtagjait is nehezen szólítja beceneveken, vagy látja el megszólításukat kicsinyítő jelzőkkel. Feletteseit pedig roppantul nagyra értékeli az elért sikereikért.
Nem a beszéd híve, tudja mikor van meg a helye a fecsegésnek és mikor kell csendben maradni, emiatt nehezen nyit a külvilág felé. A védelmező ösztöne igencsak magas, ha a családjáról, vagy a hozzá közelállókról van szó, de szívén viseli más halálisten életét is. Nagyra tartja az Akadémián tanult elveket, ezek szerint igyekszik megállni különféle helyzetekben.
Kötelességtudó, nagyon is jól tudja, hogy rangjával példát kell statuálnia. Így hát magatartásában semmi kivetnivaló nincs, amikor szolgálatban van. Sosem késik és ő is elvárja a pontosságot másoktól. Ki nem állja a hazugságokat, ő maga is őszinte jellem, még a legapróbb ferdítésre is óriási bűntudat elevenedik fel benne.

ZANPAKUTOU

Neve: Yuki~onna (Hótündér)
Típusa: jég
Kinézete: A zanpakutou kinézete rendkívül esztétikus. Ezért már adott, hogy alapállapotában is ezt sugározza. A markolata halványkék színű, rajta fehér aránytalan rombusszerű mintákkal. Keresztvasa és a markolatot záró rész is halványlila. A markolat végén két hosszú fehér színű szalag jön ki. Pengéje ezüstfehér árnyalatú. A kard tokja lilás-fehér vegyítésű mintákkal ékeskedik, melynek tetején pedig egy zöldes dísz van, a fehér szalagok erre csavarodnak rá, míg nem használja, ezáltal elfedve a tok valódi külsejét.

SHIKAI
Megszólítása: Maiodotte, Yuki~onna! (Táncolj [kérlek], Hótündér!)
Kinézete: A zanpakutou megszólítása után a katana helyét egy díszes handzsár váltja fel. Ez egy ázsiai típusú kardok családjába tartozó, leginkább arabok, illetve törökök által alkalmazott fegyver. A kard markolata végig fehér rombusz alakzatokkal van díszítve ugyan úgy, mint alapmegjelenésében, s ennek végén egy érdekes forma van, mely a tok tetejét is ékesítette. A keresztvas két végéből lila árnyalatú kristályok állnak ki, melyek egy-egy fehér szalagot fognak közre. A markolat és a penge közötti csatolást is hasonló kövek tömkelege alkotja, és ebből jön ki az ívelt, hegyén szélesedő jégpenge.
A zanpakutou feloldása után, a handzsár vágó felületen fehér mintázat található. S a penge felső részén hiragana szöveg olvasható belegravírozva, ez az alábbi:
北極光 の 上 で おどる 死 を 私 わ 貴方 の 見せる
~ fonetikusan: Hokkyokukou no ue de odotte shi wo watashi wa anata no miseru.
~ magyarul: Az északi fényben táncolva mutatom meg neked, milyen a halál.
Technikái:
Passzív képesség: A zanpakutou alap, passzív képessége közé tartozik, hogy a penge, megszólítása után elkezdi lehűteni a környéken a levegőt, amit a két fehér szalag segítségével képes előidézni. Ez azért hasznos Hajime számára, mert a hűvös környezetben hatékonyabbak a későbbi kard technikái. Ez, a képességeit kiegészítésül szolgáló plusz hatásosabb, hogyha alapból hideg idő van.



Yuki~onna no Shiruetto (Hótündér Sziluettje): Fehér derengés veszi körül Hajime testét, ami megnöveli gyorsaságát és a fizikumát, hogy képes legyen nagyobb, s helyből való ugrásokra is. Emellett képes a levegőben, illetve vízen sétálni e technika alkalmazása során. Ezt a technikát, ha aktiválja az a kard feloldása végéig rajta marad.
A zanpakutou képzettsége adott pontoktól függenek ezek a „felerősítések”, illetve az adott diszciplínában való jártassága (gyorsaság /helyváltoztató képzettség/ és a fizikum /hakuda/). A levegőben és a vízen való sétálgatását is befolyásolja, ugyanis ez határozza meg, hogy pontosan mennyi ideig képes az adott felületen tartózkodni. Az alap idő öt perc, mely minden egyes zanapakutou alkalmazásra áldozott pont után nő plusz öt perccel. Felosztása az alábbi módon néz ki:
2 pont zanpakutou használat: 10 perc alkalmazási idő, képesség aktiválás után két játékkört foglal magába.
3 pont zanpakutou használat: 15 perc alkalmazási idő, képesség aktiválás után három játékkört foglal magába.
4 pont zanpakutou használat: 20 perc alkalmazási idő, képesség aktiválás után négy játékkört foglal magába. [...]
A gyorsaságára és fizikumára kiterjedő pontok az alábbi bónuszokat adják:
minden negyedik helyváltoztató képzettségre költött pont egy bónuszt ad a képesség aktiválása után, egészen a fentebb prezentált idő lejártáig. Így, ha van négy pontja a helyváltoztató képzettségen és alkalmazza a technikát, akkor plusz egy ponttal gazdagodik.

Tsumetai Mugen no Henkyou(Jeges Végtelen Határa): Hajime maga köré gyűjtve a lélekrészecskéket, a saját lélekenergiájával keverve azt, kardja erejének fölhasználásával, egy kék derengésű körpajzsot emel fel. Ez megvédi az esetleges fizikális, avagy mágiával elkövetett támadásoktól az alábbi példa szerint:
– Amennyiben a zanpakutoura tett pontjai megegyeznek az ellenfél támadó képességének (kidou, fegyvers harc, hakuda stb.) használatával, akkor ebben az esetben 50% esélye van eltaszítani a pajzsával az adott támadást.
– Amennyiben a zanpakutoura tett pontjainál az ellenfél képesítése gyengébb az adott támadó diszciplínában (kidou, fegyvers harc, hakuda stb.), akkor képes hárítani a támadást.
– Amennyiben a zanpakutoura tett pontját meghaladja az ellenfél támadó diszciplínában való jártassága (kidou, fegyvers harc, hakuda stb.), akkor képes rövid ideig feltartoztatni a támadást. Minél nagyobb az ellenfél pontja, annál kevesebb pillanatig képest felfogni. Ebben a helyzetben már könnyedén áttörhető a védelme.
A pajzson csattanó támadások nyomán jégfagyások keletkeznek az erőtér azon pontján, melyben érintik a védelmét. A pajzs, csak a védekezés erejéig marad fenn, utána azonnal eltűnik, ebből kifolyólag igazán nagy figyelmet követel alkalmazójától, amennyiben be kívánja vetni ezt a technikát. Ez a képessége megköveteli a reiatsut, így amennyiben nincs elegendő mennyiség a használatában, akkor nem tudja vegyíteni a levegőben található lélekrészecskékkel, azaz akkor már nem képes alkalmazni a technikát. Az utóbbi általában akkor következik be, amikor sok sérülésből kifolyólag nagy mennyiségű vért veszített, illetve ha túlerőlteti magát a képességei alkalmazásában lehet az villámtánc, avagy mágia.

Hokkyokukou: Shimitaikei (Sarki Fény: Foltforma): A bűvös szavak elhangzása után, a zanpakutou által generált hideg levegős környezet egyre inkább érezhető lesz harminc méteres távolságon belül a jelenlévők számára. Eme hideg övezetben kis fények jelennek meg a sarki fény színeiben tündökölve. Ezek eleinte ártalmatlanok és számuk szép lassan kezd gyarapodni, mondhatni olyan hatást keltve, mint valamiféle érzéki csalódás a hűvös idő hatására. Amint a maximum fényfoltok számának megjelenése megtörtént, azok elkezdenek masszív, tüskés, jéggömb alakba megfagyni a hideg hatására, s ahogy felvette mindegyik új külalakját, elkezdenek forogni, saját tengelyük körül és éles, úgy 5 – 10 cm nagyságú jégtüskéjükkel minden mozgó célpontot megsorozni. Eme tüskék becsapódásának irányát Hajime akaratával képes befolyásolni.
A képesség alapvetően nem használható akkor, amikor Hajime a hűvös környezetet nem képes létrehozni a zanpakutouval. A fagyott gömbök könnyedén megsemmisíthetőek nagyobb fizikai erővel, avagy elsődlegesen tűzzel, mely azonnali olvadásukat eredményezi.  
Fényfoltok megjelenése zanpakutoura tett pontok száma szerint:
1 – 10 zanpakutou pont: minden egyes pont öt fény megjelenését hozza maga után. (Összesen: ötvenet lesz majd képes megjeleníteni.)
11 – 20 zanpakutou pont: minden egyes pont tíz fény megjelenését hozza maga után. (Összesen: százat lesz majd képes megjeleníteni, plusz az előző ötvenet.)
20 – 24 zanpakutou pont: minden egyes pont huszonötöt fény megjelenését hozza maga után. (Összesen: százat lesz majd képes megjeleníteni, plusz az előző százötvenet.)
A megfagyott fények tüskéjének száma zanpakuto használathoz mérten:
1 – 10 zanpakutou pont: a megfagyott jéggombócok tüskéjének száma öt.
11 – 20 zanpakutou pont: a megfagyott jéggombócok tüskéjének száma huszonöt.
20 – 24 zanpakutou pont: a megfagyott jéggombócok tüskéjének száma ötven.
A megfagyott fények bevetése zanpakutou használathoz mérten:
1 – 10 zanpakutou pont: a megfagyott gömböket tízesével képes alkalmazni félóránként.
11 – 20 zanpakutou pont: a megfagyott gömböket huszonötösével képes alkalmazni negyedóránként.
20 – 24 zanpakutou pont: a megfagyott gömböket ötvenesével képes alkalmazni percenként.

BANKAI
Megszólítása: Hanarette, Yuki no Johu! (Légy Szabad [kérlek], Hókirálynő!)
Kinézete: A penge egytől-egyig megegyezik a shikai formában lévő állapotával, csupán Hajimére materializálódik egy nagyon halványkék, már fehérnek tetsző haori. Szeme pedig vérvörös színű lesz.
Technikái:
Passzív képesség: Hajime kardjával tett találatok esetén a célzott felületen jégfagyások keletkeznek a vágott résznél kiteljesedve. Illetve a hideg levegő, mely már a shikai aktiválásakor is jelen van, a második feloldásnál azt váltja ki, hogy 15 méteres körzetében a tárgyakra (tehát személyekre nem), vastag jégréteg kúszik. Ez csúszik, így ellenfelei számára megnehezítheti a környezetben található elemek felhasználását. Ugyanakkor a megfagyott dolgok könnyen megadják magukat nagyobb fizikai behatásoknak, illetve tűz alapú képességgel a jég átmenetileg megolvasztható. Hajime reiatsuja által generált hidegidő megpróbálja pótolni mindig a hiányzó darabokat.


Hokkyokukou: Shikifukei (Sarki Fény: Ívforma): Hajime, a kardot függőlegesen kitartja maga elé, úgy, hogy a penge felfelé nézzen és a markolatból kiálló fehér szalagok a passzív képesség által idézett jég felszínét súrolják. Ezek a szalagok, a parancsszó elhangzását követően leválnak a markolatról, majd beleolvadnak a jégbe és elkezdik megfagyasztani azt a célpont alatt. Itt az ellenség lábát a jég már eleve odafagyasztja a képesség, amennyiben nem reagál idejében.
Ezután a fagyott körből kitörnek a szalagok és a szenvedő alany végtagjaira csomósodik. Itt érdekesség, hogy a két szalag megszaporodik a technika ideje alatt, összesen négy darab lesz belőle. Egy-egy a kezeire és egy-egy a lábaira fonódik. Szorításuk az illető ellenállásától függ, akár vérkeringést megdermesztő erővel is képesek a végtagokra csomósodni, amennyiben az áldozat ellene van a dolognak. De ha nem kapálózik, akkor finoman tekerednek rá. Ezután a szalagok mentén, a talajon összesűrűsödő jég „felszalad” és elkezdi megfagyasztani a fogságba ejtett tagokon keresztül az illető egész testét. A végeredmény egy élő „jégszobor” lenne.
A fagyás ideje reiatsu függő, ha Hajime nagyobb lélekenergiával rendelkezik, mint ellenfele, akkor akár rendkívül gyors is lehet a fagyása a különbség számbavétele szerint. De, ha ellenfele magasabb lélekenergiával rendelkezik, akkor ekképpen a fagyás lassabban megy végbe.  Vagyis ilyenkor (ha a technika lassan fejti ki hatását) az áldozatnak több ideje van a képesség fogása alól szabadulni.
A technika egyik nagy gyöngéje a tűz alapú varázslatok, nagyobb erejű tűzre épülő technikákkal az ellenfél akár meg tudja olvasztani a testére épülő jeget. Ugyanakkor magasabb lélekenergiával rendelkezők akár reiatsujuk megemelésével is kitörhetnek alóla.
Ha valakin kiteljesedik a technika, akkor Hajime voltaképpen hibernációs állapotba sújtja vele. Így nem csak ártó hatása van ezzel. Így nem csak megbéklyózni képes vele ellenfelét, hogy aztán eltörve a jégszoborrá avanzsált testet megfossza végtagjaitól vagy életőtől*, hanem ez egyben hasznos is lehet. Ugyanis a hibernációs állapotban a test anyagcseréje és sejtjeinek tevékenysége lelassul, szinte mozdulatlanná lesz. Rengeteg energiát takarít meg a szervezet számára, és a köré fonódó jég biztosítja, azt a minimális oxigént, ami szükséges a test létezéséhez. Tehát Hajime alkalmazhatja akár komolyan sebesült társain is, amíg nem tudja ellátásban részesíteni őket, addig is megakadályozva bajtársa állapotának súlyosbodását.
Eszerint a technika megszüntethető azzal, hogy Hajime az aktiváláshoz felvett állapotába tartja ki maga elé a kardot és azt mondja, hogy: „Maimodotte(Térj vissza [kérlek]). Vagy csakugyan tűz alapú technikával leolvasztható a testről külsőleg is a köréépült jég. A test abban az állapotban van, mint amikor befagyasztották, vagyis a jégben töltött idő alatt nem esik semmi bántódása, hacsak nem kezelik a jégbe zárt testet óvatlanul.
Továbbá gyöngesége a technikának, hogy csak azokon képes alkalmazni ezt Hajime, aki a passzív képessége által idézett jégen tartózkodik, illetve egyszerre csak egy személyen képes alkalmazni.
* Egyértelműen halált JK karaktereken nem okozhat, a szabályzatnak megfelelők szerint.

Hokkyokukou: Senken (Sarki Fény: Sávforma): Hajime a kard köré sűrűsítve a hideg levegőt egy vízszintes vonalban tett vágással jégpermetet indít ellenfele felé. A permet találatából származó hatás attól függ, hogy éppen hol találja el a célpontot. A jégpermet ugyanis „belemegy” az ellenfél szervezetébe. Egy parancsszó hatásával összesen öt jégpermet ellövésére képes. A képesség újraalkalmazásához két játékkört kell várnia. A permet találatai alapján az alábbi következmények léphetnek érvénybe:
Fej: A fejet érő találat, az agy idegeit érő hirtelen hideg miatt pár perces ájulást idéz elő. Az agyat érő sokk okán részleges amnéziát is okozhat. Az emlékezetvesztés mértéke, hogy kisebb vagy nagyobb az mindig változó, sosem egyforma. Az agy érzékenysége miatt itt nincs időintervallum, melyen belül kifejti a technika a hatását. Sikeres találat esetén, azonnal végbemennek a leírtak.
Végtagok (kezek, lábak): Ezeket érő találat esetében az ellenfél úgy érezheti, hogy a találat által ért (karja/lába) lassan, fokozatosan elkezd lefagyni, csak belülről. A teljes fagyás állapotnak az érzete, mikor már abszolút lehetetlenné válik az adott végtagnak a mozgatása: időfüggő. Ennek mérése a zanpakuoukra tett pontok alapján történik az alábbiak szerint:
Jelenlegi szintjén, tehát 10 zanpakutou ponton – 30 percet ölel fel a fagyásérzet kiteljesedése.  Ez, minden zanpakutou képzettségre osztott ponttal, két perccel csökken. Tehát, képzettsége nagyobb szintjén (például: 18 pontos zanpakutou) 14 percbe telne. A későbbiekben az időlimit 0-ra nem csökkenhet: 5-6 perc mindenképp szükségeltetik a fagyásérzés végbemenéséhez.
Ezen állapot eléréséig azonban az ellenfele folyamatosan romló mozgását érzékeli tagjainak, lassítja a vérkeringését, illetve a belső fagyás előrehaladásával kívülről érintve a végtag hideg tapintású. Tenyeret ért találat vagy a képesség előrehaladásával, a technika ellehetetleníti az ujjak mozgatását, így a célpontnak a fegyver tartása lehetetlenné is válhat. Nehezen, vagy egyáltalán nem lesz képes rászorítani a támadóeszköz fogórészére vagy behajtani ujjait egy ütésre. Csak nagy fájdalmak árán, de a komolyabb kézmozdulatokat hanyagoló varázslatokat/technikákat azonban még így is képes alkalmazni az ellenfél.
Has/Hát/Mellkas: Ezeknél a találatoknál fontos, hogy pontosan mely résznél is érintkezik a technika a megcélzott testtel. Ugyanis itt, a találathoz közeli szerveket veszi célba a képesség és lassú terjedéssel azt és annak környékét fagyasztja meg. Így leállítva akár egy-egy szerv működését is. Ez azonban ártalmas hangzása mellett hasznos is lehet. Szerveket ért sérülés esetén, Hajime által kivitelezett ügyesebb találattal akár lassíthatja/megállíthatja a belső vérzéseket, de nem véglegesen! Csupán átmenetileg képes javítani társai egészségén, később mindenképpen rendes ellátásra szorulnak.  
Nyak: Ennél a találatnál, ahogy a technika a végtagoknál prezentált időegységben fokozatosan fejti ki a hatását. Úgy a célpont lassan lehetetlenné válik feje mozgatására, végső pontnál pedig légszomjért küzdhet, amiért a légcső tetejét is szép fokozatosan befagyasztja.  
Szív: Ennek eltalálása halálos kimenetelű is lehet. Eleinte csak lassítja a szív dobogását, ütemkihagyása, rendeltetésének lassabb végrehajtása keringészavarokat idézhet elő ellenfelében. Ha teljesen lefagyasztja, akkor tetszhalál állapotba sújtja az illetőt, melyből újraélesztéssel vagy az előző technikánál lévő vezényszóval a „Maimodotte(Térj vissza [kérlek]) szüntethető meg.
A szívet ért találatnál csak egy hét múlva hal meg véglegesen az áldozat, addig visszahozható az életbe a szenvedő alany a tetszhalott állapotából.

TECHNIKÁK
  • Konsou (Lélektemetés)
  • Shunpo (Villámtánc)
  • Nabiku Ágy (Lebegtető Ágy)
  • Bakudou 01.: Sai (Fogság)
  • Bakudou 04.: Hainawa (Kúszókötél)
  • Bakudou 07.: Meimei Kamen (Láthatatlan Álca)
  • Bakudou 08.: Seki (Elutasítás)
  • Bakudou 09.: Geki (Csapás)
  • Bakudou 09.: Hourin (Széthulló Kör)
  • Bakudou 12.: Fushibi (Rejtőzködő Kitörés)
  • Bakudou 21.: Sekienton (Vörös Füstrejtek)
  • Bakudou 26.: Kyokkou (Görbült Fény)
  • Bakudou 30.: Shitotsu Sansen (Szúró Csőr, Hármas Fénysugár)
  • Bakudou 39.: Enkosen (Körpajzs)
  • Bakudou 58.: Kakushitsuijaku (A Követő Fecskék Megidézése)
  • Bakudou 61.: Rikujoukourou (Hat Rudas Fénybörtön)
  • Hadou 01.: Shou (Döfés)
  • Hadou 04.: Byakurai (Fehér Villám)
  • Hadou 31.: Shakkahou (Vörös Tűzágyú)
  • Hadou 32.: Oukasen (Sárga Tűzvillám)
  • Hadou 33.: Soukatsuki (Pusztító Kék Tűz)
  • Hadou 50.: Rei no Kuron (Lélekklón)
  • Hadou 58.: Tenran (Orchidea Égbolt)
  • El Escudo (Pajzs)
  • Kikai no Jomon (Teknőspáncél Kapu)
  • Koko no Jomon (Tigrisagyar Kapu)
  • Hoyoku no Jomon (Főnixszárny Kapu)
  • Ryubi no Jomon (Sárkányfarok Kapu)
  • Shiji no Saimon (Négy Szörny Kapuja)
  • Kurenai Ribon (Mélyvörös Szalag)
  • Shunpo Tangeki (Kis Shunpo Támadás)
  • Utsusemi (A Kabóca Vedlése)
  • Senmaioroshi (Ezer Szél Tánca)
  • Hakufuku (Fehér kúszás)
  • Juugeki Byakurai (Tüzes Fehér Villám)
  • Soueigeki (Kék Havas-eső Támadás)
  • Kongoubaku (Pusztító robbanás)
  • Juugeki Byakurai (Tüzes fehér villám)
  • Raikou no Heki (Villám-szúrás)
  • Nukitsuke (-)
KARAKTER ÁLTAL KIFEJLESZTETT TECHNIKÁK

Kaze no Mai Shiragiku (Szélben Táncoló Fehérkrizantém): A technika megköveteli ugyan a varázstudást, de a végrehajtásához a fegyver játszik kulcsfontosságú szerepet, vagyis csupán minimális mágia hozzáértés szükséges hozzá.
A képesség lényege, hogy a használó a kard köré vezetett lélekenergiáját „forgatja”. Majd az eme módon keltett fegyver körüli láthatatlan szélörvénnyel az ellenfél reiatsu alapú technikája felé suhint. Az így keltett örvény és a vetélytárs reiatsu alapú technikájának érintkezésekor a szemmel nem látható energiaszél visszacsavarja az ellenség felé a saját képességét. A szenvedő alanyt így a saját csapásának az ereje és a technika örvénye egyszerre sújtja.
A kard körül forgatott reiatsunak a lényege, hogy a szélörvény így könnyedén irányítható, nem esik ki a forgató kezéből a technika feletti uralom, még minimális lélek energiakezelés hozzáértésénél sem.
Fontos meghatározója a képességnek, hogy ki kell tudni választani a megfelelő pillanatot a használónak, mert nem mindegy, hogy mikor és hol vág bele az ellenség reiatsu alapú energiacsapásába.
A reiatsu alapú képességeket a technika alkalmazója csak a zanjutsu pontjainál alacsonyabb szintű képességeket tudja visszairányítani. A pontjai felett lévőket csak eltéríteni tudja, túl sok pontkülönbség (legalább 10 pontnál több) esetén azonban egyáltalán nem képes a megfordítására vagy az eltérítésére.
~ Története: „Ezt a technikát még Houryuuji Soumu találta ki, aki több évtizede már, hogy az 1. osztag hadnagya volt. Habár roppant rövid ideig volt lehetősége betölteni ezt a tisztséget, míg e rangos szerepet töltötte be, addig is igyekezett feleleveníteni az osztag régi hagyományait.
Houryuuji Soumu remekelt a kardforgatásban, de a varázslatokhoz nem értett olyan mesterien, amennyire szeretett volna. Ebből kifolyólag egy olyan speciális kardtechnikát fejlesztett ki, melyhez minimális mágiatudás kell ugyan, de elsősorban a fegyver, mit a kivitelezéséhez használ fel, az van központban. Ez technika feltaláláshoz egyrészt hagyományőrző motivációja is szerepet játszott, ugyanis az 1. osztag tagjai általában remekeltek a kardforgatás mesterségében. Másrészt pedig szeretett volna úgy védekezni reiatsu alapú képességek ellen, ami nem csak mágiára alapszik. Így megadva az esélyt a varázslatban gyöngébb képességűeknek is.
Houryuuji Soumu ugyan sikeresen kifejlesztette ezt az egyéni képességet, azonban már nem volt lehetősége továbbadni a technikát az osztag tagjainak, ugyanis egy bevetés során meghalt.
Hajime megtalálta a technikáról szóló feljegyzéseket és önerőből elsajátított a képességet. Jó pár hete ráment, mire sikerült úgy elsajátítania a technikát, hogy az baleset nélkül tudja végrehajtani. Célja, hogy ezt továbbadományozza az 1. osztag tisztjeinek, ahogyan az egykoron élt hadnagynak is szándékában állt. Hajime szeretné megvalósítani a hajdani hadnagy törekvéseit és az 1. osztagon belül szándékozik továbbadni a technikát a tagoknak.”

~ Kidou képzettség: 3 pont
~ Zanjutsu: 6 pont


Fubuki (Hóvihar): Hajime lélekenergiáját megemelve lélekenergiájával 8 méteres sugarú körön belül hóvihart kavar. Leginkább egy hegy tetején tomboló erős hózáporra, hideg fuvallatokra emlékeztető jelenség a hűvös klíma okozásával béníthatja az ellenfél érzékeit, zavarhatja a látását, illetve Hajime számára megkönnyíti jég alapú technikáinak aktiválását. A sűrű havazásban otthonosan mozgó Hajime kihasználhatja a technika által teremtett előnyöket és akár megkísérelhet lesből is támadásokat mérni az ellenfelére. Technika hátránya, hogy a hatósugarán kívülre kerülve a képesség hatástalan, nem lépi túl a megengedett 8 méteres körzetet, mozgatni nem lehet, tehát ha egy fix pontra meg lett már idézve a hóvihar, az ott is marad. Fennmaradási ideje körülbelül ~10-15 perc.
~ Idézés: „Erősödő szelek, a Királynő a szánjára szállt, dühödt haragjával mindent elperzsel, átkát szórja a földiekre! Ki az útjába kerül annak nem ad kegyelmet!”
~ Kidou képzettség: 9 pont

Hyouheki (Jégfal): Hajime maga köré koncentrálja jégalapú lélekenergiáját, majd kezeit kinyújtva, tenyereit a föld felé fordítva kimondja a varázslat nevét. Ekkor a földből hat méteres szélességben 4-5 méter magas jégfal nő ki a talajból. A masszív jégtömbök akár egy cero feltartoztatására is képesek, hátránya, hogy csak abban a csíkban jelenik meg, ahova megidézték. Nem lehet odébb mozdítani, illetve oldalról-felülről könnyedén megkerülhető, mondhatni egyszer használatos pajzs ebből a tekintetből. A kidouval idézett jégfal egészen addig ott marad, míg el nem olvad, vagy erősebb külső behatás el nem tünteti (például.: nagyobb erejű varázslatok tömeges támadása). A fal, amikor széttörik, van, hogy nagyobb jégdarabokra esik szét, ezért előnyösebb olyankor nem a közelében tartózkodni, ugyanis a szétszóródó kisebb vagy éppenséggel nagyobb szilánkok és tömbök komoly fenyegetést jelenthetnek élükkel a jelenlévők számára. A hatósugara ilyenkor változó, leginkább a daraboktól függ, melyekké szétrepedt.
~ Idézés: „Császár udvara ostrom alatt áll, az ágyúk dörrennek, lángoló nyilak esője zúdul a seregre. Apró katona bármerre lép viszály, megtorlás, halál vár reá. De az égbe rebbenő fohászok meghallgatásra találnak. Ősök lelkei jöjjetek, óvjátok a kárhozottakat!”
~ Kidou képzettség: 9 pont

Hyoubekkou (Jeges Teknőspáncél): Hajime hideg lélekenergiáját megemelve, annak behatásával jégoszlopot idéz maga köre, melynek epicentrumában helyezkedik el. Ez az oszlop pár másodperc után automatikusan visszahúzódik a talajba. Eltűnése után pedig hátát és mellkasát masszív jégből álló felsőtestpajzs fedi be. Illetve kisebb-nagyobb jégtömböcskék húzódnak felkarja külső felén is. A technika főleg közelharc esetén előnyös, ugyanis a kidou 12 pontnál kisebb támadásoktól képes megóvni őt. Ugyanakkor minél több külső hatás éri a jégpáncélt annál gyöngébb lesz. Hajime mozgása kis mértékben csökken a varázslat alkalmazása alatt.
~ Idézés: „A harmadik lassú lépés, négy fordulat, hetedik év, kilenc út, tudást hajszoló bölcsesség, reményvesztett csatatér, elfeledett emlék, az Úr küldi áldását az elveszett zarándok nyomába!”
~ Kidou képzettség: 12 pont

Touketsu Ashinami (Fagyott Léptek): Hajime ezzel a varázslattal sebességét igyekszik növelni. Fehér köd formájában teszi meg a helyváltoztatást, léptei nyomán jeget hagyva a talajon, melyet lélekenergiájával generál. Ezzel kisebb távokat gyorsabban képes megtenni, voltaképpen „korcsolyázik” (csúszik) a talpa alatt idézet jégúton. Maximum 10 másodpercig képes tartani ezt az alakzatot, utána rögtön szertefoszlik a varázs és láthatóvá válik. Használata alatt a villámtánc képzettsége 3 ponttal nő.
~ Idézés: „Jeges lehelet, láthatatlan léptek, engedd szabadjára börtönbe zárt lelked!”
~ Kidou képzettség: 12 pont

Hyōka (氷果; Jéggyümölcs): Shiratori összesűrítve a jég típusú lélekenergiáját képes tenyérnyi méretű jégbombákat létrehozni. Ezeket csak a kezéből tudja kilőni és minimális mértékben irányítani, majd kedvére felrobbantani. A normál robbanástól eltérően, ez fagyási sérüléseket hagy maga után.
~ Kidou képzettség: 13 pont
Feltalálója: Nara Shiratori

Kohribara no Toge (Jégrózsa Tövise): Hajime ezzel a varázslattal fagyos lélekenergiáját belevezeti lábai egyikébe, mellyel egy erő teljeset dobbant a talajra. A földön végigszaladó futórózsa szárához hasonló jégkéreg, ekképpen jégdarabok formájában törnek a felszínre, amelyek oldalán apró tövishez hasonlító jégdarabok állnak ki. A váratlanul feltörő jégtövisek a felette álló(ka)t megsebezheti. Óvatlan ellenfelek komoly sérüléseket is szerezhetnek a nyársra hasonlító, éles végű, masszív jégpengéktől. A jégtüskék miután „kinőttek” a talajból darabokra törnek, mintha felrobbanna, és az így keletkező apró szilánkdarabokkal Hajime további károkat képesek okozni az adott ellenfélben. A technikát azokon képes alkalmazni, akik 10 méteres körzetében benne vannak, és saját szemével látja is, legalábbis vaktában nem előnyös a használata. Illetve a földből előtörő jégdarabok hatósugara maximum 5 méter lehet, mely a távolságtól függ, hogy milyen széles körben elevenedik meg, minél távolabb tőr elő Hajimétől, annál nagyobb a lefogott térségen tartózkodókat veszélyeztet a technika. Ez próbálja kompenzálni a technika alapvető hátrányát, a sebességét, mely távolabb kiszúrt célpontok esetében a talajon kúszó jégförgetegnek eltart jó pár másodpercig, míg odaér. Tehát, ha Hajime egy nála kétméternyi távolságban lévő személy alá készül megidézni a jégtüskéket, akkor éppen, hogy egy emberre képes kifejteni a hatását, alig térdmagasságban idéződnek meg a hegyes végű jégdarabok. Míg egy távolabbi célpont esetében, a talajból előtörő jégszilánkok több méter magasba is nyúlhatnak elég széles körben fejtve ki hatását, így eléggé nagy teret lefogva ezzel.
~ Idézés: „Véres éjszaka, démonok százai táncolnak az elhullt katonák maradványain. Botrányos őrület vágtáz szét a világon. Csupán egy lélek tartja még jelenlétét, de már az ő kardját is rubint víz fedi. De a penge így is lesújt, majd virágot dob a holtak sírjaira.”
~ Kidou képzettség: 17 pont

FELSZERELÉSEK
  • Reiatsu elrejtő köpeny: Az Urahara Kisuke által feltalált sötét, csuklyás köpeny képes teljesen elrejteni használója lélekenergiáját, aki így akár kidou használata nélkül is rejtve tud maradni. Azonban a démonmágiával ellentétben vizuális rejteket nem nyújt. (Feltétel: Engedély szükséges)
KARAKTER INFÓ
~ Avataralanyok: Saitou Hajime (Hakuouki); Shokudaikiri Mitsutada (Touken Ranbu)
~ Megtartott edzések: Valakinek (valamit)
~ Függőben lévő edzések: Valakinek (valamit)


FUTÓ JÁTÉKOK
~ Látogatás és kérdések (Yoshida Yoriko) [IC játék; folyamatban]
~ Teadélután (Yoshida Yoriko) [Pársoros játék; folyamatban]
~ Vadászat hadnagy módra (Kuchiki Hana, Meiou Tokiya, Rosui Natsuki) [Küldetés; folyamatban]


JUTALMAK
+ 5000 lp és 4000 ryou és 10 választható technika a Kidoushuu osztag miatt (kezdés)
+ 700 lp és 1000 ryou (Nara Shizuneval folytatott küzdőteres játékért)
+ 500 lp (az Októberi statisztikai ellenőrzésen kapott jutalom)
+ 1000 lp (a Nara Shiratori által tartott globális kidou edzésén való teljesítésért)
+ 500 lp (a Kagami Ai által tartott magán kidou edzésén való teljesítésért)
+ 3500 lp és 3500 ryou (a Vér kötelez küldetésért járó jutalom)
+ 1000 lp (a Yuko Yoshida által tartott Globális shunpo edzésén való teljesítésért)
+ 500 lp (az Augusztusi statisztikai ellenőrzésen kapott jutalom)
+ 20.000 ryou (a 2012-es születésnapi nyereményjátékon elért helyezésekért kapott jutalom)
+ 2500 lp és 3000 ryou (az Elveszett tudás küldetésért járó jutalom)
+ 1000 lp (a Masaki Sachiaru által tartott Zanjutsu edzésén való teljesítésért)
+ 500 lp és 1000 ryou (a félbemaradt Reikai Krízis - I. rész küldetésért járó jutalom)
+ 1000 lp (a Nara Shiratori által tartott Családi edzésén való teljesítésért)
+ 1500 lp és 6500 ryou (a 2013-2014 Utókarácsonyi Nyereményjátékon elért helyezésekért kapott jutalom)
+ 3000 ryou (a Shiji no Saimon technika árának visszautalásából származó összeg)
+ Hyōka technika (a Nara Shiratori által tartott technika edzésén való sikeres teljesítésért)
+ 500 lp (a Januári statisztikai ellenőrzésen kapott jutalom)
+ 1000 lp (a Kaminari Rosui Takának és Shima Eizonak tartott sikeres edzetésekből származódó jutalom)
+ 500 lp és 500 ryou (a Farsangi jelmezes party villámküldetésen való részvételért)
+ 3500 ryou (a 2015-ös III. Wiki Bővítő Projekt játékon elért pénzjutalom)
+ 6000 ryou (a 2015-ös I. Varázs/igézés játékon elért pénzjutalom)
+ 1000 lp és 2000 ryou (az Új kor hősei 8) villámküldetésen való részvételért)
+ 1000 lp (a Yuko Yoshida által tartott Globális kidou és hakuda edzésén való teljesítésért)
+ 2500 lp és 3000 ryou (a Gyerekjáték küldetésért járó jutalom)
+ 3000 ryou (a 2016-os Születésnapi Nyereményjáték pénzjutalma)
+ 2000 ryou (a Kaze no Mai Shiragiku technika ára a technikaedzésből)
+ 300 lp (a 2017-es Születésnapi Nyereményjáték – Wiki-Bővítő Projektjén kapott lélekenergia jutalom egyik része)
+ 500 lp (a 2017. októberi statisztikai ellenőrzésen kapott jutalom)


KIADÁSOK
Ingyen választható 10 technika (Bakudou 01.: Sai; Bakudou 08.: Seki; Bakudou 09.: Hourin; Bakudou 21.: Sekienton; Hadou 01.: Shou; Hadou 04.: Byakurai; Hadou 31.: Shakkahou; Hadou 32.: Oukasen; Hadou 33.: Soukatsui; Hadou 58.: Tenran)
500 ryou (Bakudou 39.: Enkosen)
3000 ryou (Reiatsu-elrejtő köpeny)
20.000 ryou (Hakufuku; Juugeki Byakurai; El Escudo; Kikai no Jomon; Koko no Jomon; Ryubi no Jomon; Hyoku no Jomon; Bakudou 04.: Hainawa; Bakudou 07.: Meimen Kamen; Bakudou 09.: Geki; Bakudou 12.: Fushibi; Bakudou 30.: Shitotsu Sansen; Bakudou 58.: Kakushitsuijaku; Bakudou 61.: Rikujoukourou; Hadou 50.: Rei no Kuron)
1500 ryou (Bakudou 26.: Kyokkou)
10.000 ryou (Shiji no Saimon; Nukitsuke; Raikou no heki; Senmaioroshi)
500 ryou (Kurenai Ribon)
1500 ryou (Bakudou 26.: Kyokkou)
12.000 ryou (Igényelt egyéni technikák: Fubuki; Kohribara no Toge; Touketsu Ashinami; Hyoubekkou; Hyouheki)
2000 ryou (Shunpo Tangeki)
2000 ryou (Igényelt technika: Kaze no Mai Shiragiku)
2500 ryou (Utsusemi)

Aláírás:
(click to show/hide)

Nyelv:
Hungarian
Helyi idő:
2019. Aug. 23, 04:47:07

Elérhetőségek

E-mail
rejtett


Nara Shiratori
Nem elérhető Nem elérhető

Yoshida Yoriko
Nem elérhető Nem elérhető

Sachiaru Masaki
Nem elérhető Nem elérhető

Shiranui Naomi
Nem elérhető Nem elérhető

Dansouko Tsukito
Nem elérhető Nem elérhető

Kuchiki Sayuri
Nem elérhető Nem elérhető

Shiranui Haruki
Nem elérhető Nem elérhető

Fujiwara Ranshin
Nem elérhető Nem elérhető

Sierashi Katsuo
Nem elérhető Nem elérhető

Hino Kagura
Nem elérhető Nem elérhető

Chizuyoshi Anju Kita
Nem elérhető Nem elérhető

Üzenet hozzáadása

Nincsenek üzenetek. Szeretnél elsőként üzenetet hozzáadni?