Összegzés - Komoki Daniel Hiroto

Nem elérhető Nem elérhető

Név:
Komoki Daniel Hiroto
Pozíció:
Eltávozott karakterek
Hírnév::
0
Nem:
Férfi Férfi
Kor:
27

Hozzászólások:
31 (0,017 naponta)
Lakóhely:
Otthon, NTV
Regisztrált:
2014. Aug. 04, 12:17:12
Utoljára aktív:
2018. Máj. 20, 23:55:35
Tárcában:
9 100 ryou
Technikatár
Ajándék küldése
Szint:
4.
Lélekenergia:
60% Complete
20 500 / 30 000
Előtörténet:
Előtörténet
Wikia:
Wikia

Hovatartozás:
Független
Egyéb hovatartozás:
Nincs
Reiatsu szín:
lime zöld
Pontozás:
Összesen: 47 pont
  • 5 pont jár minden képzettségre
  • 41 pont jár az LP után
  • 1 pont jár a Tokyo Media Centerhez tartozásért
Képzettségek:

18 pont Fegyverforgatás
1 pont Pusztakezes harc
1 pont Reiryoku manipuláció
2 pont Helyváltoztató képesség
25 pont Különleges képesség


4 pont reiryoku kezelés

Másodlagos diszciplínák:

0 pont erő
3 pont ügyesség
1 pont gyorsaság
Egyéb hovatartozás:
Nincs
Kapcsolat cimke:
Egyedülálló
Kapcsolatai:
Ninurta-Ra'im-Zerim - fegyvermester, apa
Mottó:
A remény az a tollas madárka, mely a lelkünkben fészkel és amely szavak nélküli dalt csicsereg, s örökkön örökké dalol.
Post szín:
greenyellow

Jellemzőim

Név: Komoki (Daniel) Hiroto
Átirat: 子喪気 (gyermek/et/; gyászoló; szív, érzelem) 大翔 (nagy röpte)
Nem: férfi
Kaszt: módosított lélek
Születési dátum: 1991-12-09
Születési hely: Auckland, Auckland, Új-Zéland
Család:Dr. Jeremy Komoki (apa); Dr. Nomura Chikako (anya)
Foglalkozás: díszlet-; jelmeztervező (amatőr belső építész)
Munkahely: NTV (2013 -)
Végzettség: érettségi, két éves szakmai továbbképzés
Tanulmányok: Musashino Művészeti Egyetem (武蔵野美術大学 Musashino Bijutsu Daigaku, MAU) scenográfia szakának végzős hallgatója
Életkor: ~26 év
Magasság: 183cm
Testsúly: 52 kg

Kinézet

Meglehetősen sápadt, vízi hullákat idéző külsővel rendelkezik. Hosszú, hófehér, tépett haja van, melyhez kék szempár és hófehér bőr társul. Fakó megjelenését rengeteg, színes tetoválással próbálja feldobni. Madár rajongásából kifolyólag tetőtől talpig akadnak rajta elszórtan szárnyasokat illusztráló varrások. Étkezési szokása miatt meglehetősen vékony, nyurga testalkata. Munkahelyén általában szemüveget visel, ugyanis orránál sem lát távolabb.

Öltözék

Tetoválásait minél jobban szeretné eltakarni munkahelyén, így többségében hosszú ujjú felsőben, kardigában, mellényben, passzosabb drapp, fekete, krémszínű nadrágban és sportcipőben jelenik meg. Füle mögött folyton ceruza virít, amit általában nagy erőkkel keres. Mindig üres lapokat, vagy épp kidobásra szánt vázlatokat tartalmazó aktatáskával és hátizsákkal rohangászik, melyben váltóruha, cipő, rajzeszközök lapulnak. Nem bírja a tömeget, hosszas utazgatást és mivel autóra nem telik, görkorival jár. Otthon és utcán a lazább, tarka ruhákat részesíti előnyben. Szereti a bohókás, vidám színeket és pöttyös mintát.

Jellem

Folyékonyan beszél angolul, illetve családja anyagi helyzetének köszönhetően kínai, koreai, vietnámi és táj nyelveken is kommunikáció képes. Eredeti származása miatt ókori holt nyelveket is ismer.
Kedvenc elfoglaltsága a tanulás, olvasás, ismeretei bővítése. Kifejezetten kedveli az építészetet. Jelenleg édesapja mellett a régészet rejtelmeivel ismerkedik.
Toleráns, türelmes, higgadt. Nehezen hozható ki sodrából. Mások nézeteit elfogadja, ha nem is ért velük egyet. A problémákat szereti tisztázni, lehetőleg szóban. Remek vitapartner. Kedveli az érvek-ellenérvek felsorolására támaszkodó beszélgetéseket. Végtelenül megfontolt. Előbb gondolkozik, mint cselekszik.
Páva születési alakja miatt hordozza a madár uralkodói jegyét. Néha pökhendinek, gőgösnek, beképzeltnek tűnhet. Mozdulataiban szintén visszaköszön a madár kecsessége és kifinomultsága.

Egyéb

Hozzászólás színe: greenyellow
Avataralany: Psycho-Pass - Makishima Shougo; Fate/Apocrypha - Red Lancer (Karna)
RL avataralany: Jo Youngmin - Boyfriend
Character theme song: Afromental - Fly away; Tensi love - Fly away; Flyleaf - Broken wings
Battle theme song: Infected mushroom - Becoming insane

Képesség

Fegyver neve: Suhgurim (ellenség elpusztítója, aki a bűnösöket megsemmisíti)
Fajta: alakváltás
Típus: vér
Parancs: Naṣāru! (Védelmezz!)
Forma:
  • lándzsa: Nem klasszikus lándzsa, hanem dupla pengés, viszonylag rövidebb testvére társainak. Hosszát tekintve 150 cm, melyet tovább nyújtanak a két végen található, enyhén görbített, sarló formájú pengék (30-30 cm). Arra tervezték, hogy ne csak elhajítani, de kézben is hatékonyan lehessen forgatni. Ennél fogva a pengék egymással ellentétes oldalakon helyezkednek el, egyélűek, melyek kifelé merednek.
  • chakram: Szétvehető körpengés fegyver. Két félköríves bokszerre bontható. Az ember kézfejére simul, így könnyen ötvözhető pusztakezes harccal. Összerakva teljes felületét egyélű penge borítja. Értelemszerűen szétvéve, kizárólag a markolattal ellentétes fele vág.

Camak (hindi, ragyogás)
Kinézet LINK
Surya-tól kapott dupla élű aranykard. A napisten kifejezetten Dambodbhava-nak kovácsoltatta, mint ezer páncélja egyike. Isteni erővel volt megáldva, így miután a harcost legyőzték és az ikrek átka teljesült, tehát Surya emberként született meg az utolsó páncélban, akkor maga mellett tudhatta ezt a kardot is. Halálát követően apja (reinkarnáció révén, lelke egy szeletével visszakerült a Naptemplomba) visszavette. Várta, hogy gyermeke elkérje az örökségét, ám erre sosem került sor.
Azok után Ninurta újra megkötötte vele a fegyver esküt és kötelékük fizikálisan összekötötte őket, elmentek Surya-hoz. Ninurta ismerve fiát, maga kérte el részére az apjánál őrzött fegyverét és páncélját. Surya nagylelkűségéről szert téve, felajánlotta a fegyvermesternek tetsző formába önti a kardot. Ninurta kérésére, így született meg a szétvehető chakram.
Ugyanúgy megidézhető fegyver, mint a lándzsa. Azonban ezt a kisebb fegyvert Daniel a kezébe idézi, vagyis vele harcol és nem maga változik azzá. Teste a lándzsa alakját tudja felvenni. Ettől függetlenül apja ugyanúgy tudja a chakram-ot is használni, később pedig Daniel is képes lesz felvenni alakját.
A chakram-ot saját fegyverforgatás pontjainak megfelelően tudja alkalmazni.

Suhgurim (akkád, lándzsa)
Kinézet: LINK
Daniel eredeti fegyver alakja. Teste automatikusan ezzé a fegyverré alakul. Magának nem képes leidézni, tehát nem tudja fogatni. Kizárólag fegyvermestere és fegyvertársai tudják használni.
A lándzsát fegyvermestere fegyverforgatásra tett pontjainak megfelelően tudja alkalmazni.

Fegyverképesség
  • Bárhonnan tud önállóan átjárót nyitni Atreia-ra
  • Köteléken keresztül tud kommunikálni fegyver társaival és fegyvermesterével (nem szükséges ugyanabban a világban tartózkodniuk)
  • Szólításra fegyvermestere mellett tud teremni az általa választott alakban (ember/fegyver). Ehhez nem szükséges ugyanabban a világban tartózkodniuk.
  • Fegyvermestere és fegyver társai tudják kizárólag forgatni
  • Fegyvertársaival képesek egymás fegyver alakjait forgatni

Képesség:

Saját véréből és testéből születnek fegyverei. Lényegében a formát vére adja, míg szilárdságát csontjai szolgáltatják. Felszíne olyan, akár egy kavargó, sűrű, vörös massza. Belseje azonban szikla szilárd. Attól függően mekkora vérmennyiséget képes irányítani bővül a fegyverek tárháza és megidézhető mennyiségük egyaránt.
Ha túl sok vért használ fel környezetéből, vagy fegyvermestere képességét átveszi, akkor fehér haja és szemei bevörösödnek. A hatás pár órán belül, magától elmúlik.

Különleges képesség pontjai alapján:
  • 1-8 pont: Saját vérét képes felhasználni a chakram megidézésére.
  • 9-16 pont: Képes felvenni fegyveralakját, vagyis a lándzsát.
  • 17-24 pont: Alkalmassá válik a környezetében lévő vér elvonására (élettelen testek, de még nem összeaszalódott hullák, amikben már szövet sincs), illetve ezekből erősíteni fegyver alakját, vagy újakat lehívni, esetleg többet. Érzékeli másik véráramlását, tehát ha gyorsabban, lassabban zubog vérük, abból következtetni tud hangulatukra és érzelmi állapotukra.
    • Fegyver nagyságától függ a megidézhető mennyiség. Tőrből értelemszerűen sokkal többet tud, mint alabárdból.
    • Kizárólag vágó és szúró fegyvereket idéz. Lőfegyverek túl specifikusak.

    [li]25-32 pont: Környezetében lévők véráramlásának irányítása. Képes lassítani, vagy gyorsítani a vérkeringésüket. Ezzel növelheti a teljesítményüket, felgyorsíthatja anyagcseréjüket (regenerációjukat), vagy éppen elérheti ellenkezőjét, lenyugtassa az illetőt.
    • Játékosokra mért hatása: 50 méteres körzetben működik. Egy személy esetében választott képességre, adott körben – tehát nem lehet következőben, vagy öttel később felhasználni - egy támadás erejéig +2 sebzési pontot ad. Két, vagy több személy esetében +1-1 sebzési ponttal szolgálhat. Egymást követő körökben nem ismételhető képesség. Maximálisan 3x vethető be.
    • Nyugtatás – OOC egyeztetéssel megbeszélhető, milyen szintű és jellegű a hatás. Nagyjából olyan hatásokra kell gondolni, hogy nem azt a támadást veti be, vagy meggondolja magát és nem provokálja az ellenfelet szóban.

  • 33-40 pont: Immáron képes a fegyvermestere vérét helyettesítő mérgek, valamint vírusok átvételére és a fegyver anyagába keverésére. Fegyvertársai képességeit is tudja vegyíteni fegyverével – például rázhat, vagy kristályosra fagyhat felülete -. Maximálisan nem képes ugyanazt a hatást produkálni! A bevetett fegyvermester képesség pontjai feleződnek első bevetésekor, másodikra pedig harmadolódik, míg újra nem töltik!


Egyéni eszköz – Páncél

Név: Sonā chilkā (hindi, Arany bőr)
Alap: Hoshi Nozomi és Demothy Neyen által használt szállító ruha (Eososcurium) őse.
Különbség: Vegytiszta technopata technológiával készült, míg a szállítóruha több technológia keveredésének eredménye – technopata, rendszer, shinigami, ember -.
Működése: Szállító ruhához hasonlóan program hozza működésbe az apró részecskékből felépítkező anyagot. Gondolatban kiadott parancsra vékony, fekete filmréteg vonja be a bőrt. Teljesen rásimul. Nincs érzete, tapintása, még súlya sem az anyagnak. Nagy különbség a szállító ruhával szemben, hogy szabályozható hol és mekkora felületen jelenjen meg. Valamint a páncél energiája is mozgásból, elszenvedett támadásokból, Daniel lélekenergiájából táplálkozik. Az energia, mágia, lélekenergia alapú támadásokat elnyeli és a páncél működtetésére fordítja. Ha szükséges tartalékolja, amikor szükséges.
Funkciója: Védelmet nyújtani fizikális és energia, mágia, lélekenergia alapú támadások ellen. Elsősorban ütéseket, rúgásokat, pengével, lőfegyverrel történő találatokat szolgáltatott kivédeni. Illetve a hollow technikákat, kidou-kat, reiatsu támadásokat elnyeli. A szállító ruhával ellentétben az elemi megpróbáltatásokkal nem, vagy nagyon minimális mértékben boldogul – jég, víz, tűz, ezek kombináció ellen nem véd -.
Használati ideje: KK pontonként 10 perc. Ezen csökkenthetnek az erősebb támadások, vagy a túl sok támadás, illetve az, ha nem sikerült a viselőjének megfelelő energiatartalékot beszereznie. Saját lélekenergiája páncélra áldozható hányada is meglehetősen véges. (Minden 10 percért 1000 lp-t veszíthet, ha nincsen elraktározott energiája)
Páncél erőssége a KK-ra tett pontokkal egyezik. Amennyiben valaki a KK-ra tett pontoknál kisebb technikával támad, akkor a páncél felfogja. Azonban, ha erősebb a támadás, mint a KK pont, akkor a kettő különbözetének megfelelően sérül a viselője.

Technikák
• Agitowari
• Fuutobi
• Houzan Kenbu
• Houzuri
• Kikan kabi
• Ryoudan
• Suikawari
Aláírás:

Nyelv:
Hungarian
Helyi idő:
2019. Aug. 23, 04:13:46

Elérhetőségek

E-mail
rejtett


Ninurta-Ra'im-Zerim
Nem elérhető Nem elérhető

Hoshi Kazumi
Nem elérhető Nem elérhető

Hoshi Tomomi
Nem elérhető Nem elérhető

Daemon Nagai
Nem elérhető Nem elérhető

Murasaki Shōko
Nem elérhető Nem elérhető

Hoshi Ryohei
Nem elérhető Nem elérhető

Üzenet hozzáadása

Nincsenek üzenetek. Szeretnél elsőként üzenetet hozzáadni?