Összegzés - Kagami Ai

Shinigami

3. Osztag

*

Nem elérhető Nem elérhető

Név:
Kagami Ai
Pozíció:
Kapitány
Titulus:
Kagami-ház XVIII. feje
Hírnév::
9
Kor:
N/A

Hozzászólások:
127 (0,079 naponta)
Regisztrált:
2014. Aug. 18, 20:41:02
Utoljára aktív:
2019. Jan. 16, 11:31:33
Tárcában:
19 600 ryou
Technikatár
Ajándék küldése
Szint:
14.
Lélekenergia:
60% Complete
71 300 / 100 000

Hovatartozás:
Gotei 13
Egyéb hovatartozás:
Shinigami Nőegylet
Reiatsu szín:
Ezüst
Pontozás:
Összesen: 130 pont
  • 5 pont jár minden képzettségre összesen
  • 110 pont az LP után
  • 3 pont a Gotei 13-hoz tartozás végett
  • 10 pont Kapitányi rang nyomán
  • 1 pont a nemesi származás
  • 1 pont a Nőegylet tagság
  • 3 pont bónusz shunpora, ha viseli a Shunpo amput
  • 2 pont bónusz kidoura, ha viseli a Kidou amput
Képzettségek:

24 pont zanjutsu
24 pont hakuda
24 pont kidou (+ 2 pont tárgyi bónusz)
24 pont shunpo (+ 3 pont tárgyi bónusz)
24 pont zanpakutou

*17 elosztatlan pont
Egyéb hovatartozás:
Nincs
Kapcsolat cimke:
Házas
Kivel áll kapcsolatban?:
Tamachi Yukezo
Kapcsolatai:
Kagami Eisuke - apa
Kagami Mayume Risa - unokatestvér
Kagami Mako - rokon
Mottó:
Mindenki jó valamire. Ha másra nem, hát elrettentő példának.
Post szín:
#66E882

Jellemzőim





Magassága társai között némileg kiemelkedő, 170 cm. Testalkata karcsú, ámbár igazán szép, nemesi vonalakkal rendelkezik. Tartása helyzettől függetlenül kimért, némileg büszke. Voltaképpen bárhol megjelenik, jól látható jeleit adja főnemesi származásának.
Holló fekete, igazán ápolt és fényes hajzuhataggal büszkélkedik, melyet általában különböző tradicionális kellékekkel díszít. Ritka esetek egyike lehet, ha kibontva viseli; még kevesebben pedig látták egyáltalán így.  Öltözete környezetéhez mérten változatos. Nemesi viseletei meglehetősen sajátosan, színvilágát tekintve pedig inkább a vörös és sötétkék színek kedvelője. Shinigami egyenruháját évek óta magára szabva hordja, amely igazodik képességeinek megfelelő szintű használatához; kényelmes, valamint légies mozgáskultúrát eredményez. Ehhez még természetesen hozzáadódik az osztag tagjai számára kötelező viselet a tavasz zöld színeiben pompázó tekko. Viseletei ekképpen alakulhatnak, hiszen a nap bizonyos részét a birtokon tölti, ott nem igazán a shinigami egyenruha viselője.
Állandó viselete azonban egy vörös tradicionális öv, melyet kimonokhoz viselnek. Ez egy családi ereklye, amelyet minden esetben a mindenkori ház feje visel. Kapitányi haorija belső felére a Koudoku no Hogoshák címere van hímezve, amelyet mai napig is büszkén visel.




Nehéz sztereotípiák közé sorolni őt, hiszen a viselkedése nagyban attól függ, hogy éppen milyen szituációba keveredik. Kapitányként mindenki szigorúnak, rendkívülien formálisnak, rendszeretőnek ismeri, aki tiszteli Soul Society törvényeit. Gyakran tűnhet bíráskodónak, ámbár kemény hozzászólásai mindössze egy célt szolgálnak: a fejlődést. Míg önmaga is a lehető legtökéletesebbre törekszik, úgy ezt a fajta hozzáállást társaitól is elvárja. Arisztokratikus neveltetést csupán éveinek későbbi szakaszában kapott, ez mégsem mutatkozik meg rajta. Többnyire hideg, még szavaiban is jól megfontolt egyénnek ismerhető, akinek bizalmát a legnehezebb elnyerni. Csak nagyon kevesen tudhatják, hogy Ai még barátainak mondható egyénekben is kevésbé bízik meg. Csalóka lehet, hiszen gyakran nem tesz különbséget a közömbös és a pozitív személy között. Ellenségeit kellő komolysággal, higgadtsággal kezeli. Nem tesz olyan lépéseket, nem mond olyan mondatokat, amik személyeskedőek lennének. Törekszik a semlegességre, bár egyes pillanatokban ez az elvi felfogás is változhat. Tiszteli családját, a vér számára meglehetősen fontos kötelék; mindig szeme előtt tartja kötelességeit, hovatartozását. Kapitányként törekszik a példa mutatásra, úgy véli a haori egy olyan felelősség, amelyet csak a legerősebb shinigamik képesek elvállalni. Osztagát kemény kézzel irányítja, valamint kissé távolságtartó is velük szemben. Úgy gondolja, az osztaga elsősorban olyan vezetőt kell látnia benne, melyet érdemes követni; és csak másodsorban személyt, akivel éppenolyan dolgok történhetnek, mint másokkal. Jól tartja osztagát, kapitányi fizetésére sosem tart igényt, hanem inkább elosztja az osztag ötödik tiszti rangig terjedő felek között, valamint a felújítási munkálatokat is inkább a családi vagyonából finanszírozza. Cserébe viszont hatalmas elvárásai vannak, így ha valaki a Sanbantaiba jön, annak készülnie kell rá, hogy ő nem kenyerezhető le semmivel; ahhoz túlságosan nagy az akaratereje.
Magánszemélyként sötét időket élt már meg, amelyek csak részben voltak képesek hatni szilárd elveire, jellemére. A szerelem ő hozzá is eltalált Tamachi Yukezo személyében, akinek aztán esküt is tett. Igazán fontosnak tartja a férfi jelenlétét annak ellenére, hogy neki sokkal szélsőségesebb a viselkedéskultúrája. Néha képes felbosszantani vele, de egyébként többször inkább elengedi a füle mellett, hiszen ismeri a férfi állapotát. Rengeteg fontosnak hitt személy elvesztésén van már túl, ezért eléggé nehezen megközelíthető, de akit közel enged magához, azt nem hagyja cserben. Jelenleg mégis a legfontosabb számára családja mellett fogadott kislánya, Mai.
Mindezen tulajdonságai mellett olykor-olykor veszélyesebbnél veszélyesebb titkokat is megosztanak vele, amit elkötelezettsége ellenére nem ad át senkinek. Azt a mentalitást vallja, hogy aki képes kitárulkozni előtte külső látszatának ellenére, az nem érdemli meg, hogy elárulják; függetlenül nemtől, kortól, rangtól. Nem igazán keresi a nemesekkel az összetűzést, bármennyire is szeretnék néhányan, hogy elbukjon. Kicsinyes játszmának találja az ilyesmit, neki ennél számára magasztosabb céljai vannak.



Neve: Fuhaku Yashi (Kétszínű sarlatán)
Típusa: Kidou
Alakja: Normál alakban a zanpakuto egy tökéletesen kovácsolt katana; hosszát tekintve az átlagnál kicsivel rövidebb, egy méteres (markolattal együtt), fekete – fehér színű. A mezu-kin megfigyelhető fekete, illetve fehér amorf ámbár helyenként észre vehető lángmintázat. A markolat végén a házassági esküt jelképező dísz foglal helyet, míg a kézvédő hivatott megmutatni a kardban lakozó lelkek mentalitását. Eme zanpakuto markolatát nem borítja vékony zsinórzat, ám egyértelműen megmunkálását tekintve a mintának köszönhetően tapadósabb; hozzásegíti a megfelelő tartást. A katana pengéje két színből áll, ahogyan azt a neve is sejteti. A fekete, lángokra hasonlító polírozás igazán egyedivé teszi bizonyos zanpakutok mellett.  A tokot – azaz saya-t – merev, szürkére festett, lakkozott merev fából készítették; helyenként ezüsttel díszített lángmintákkal.
Belső világ: Jinzen meditáció alatt a használó elmerül a sötétségben, majd egy fekete – fehér puszta közepén találja magát. Míg az ég matt fekete, addig az alsó „növényzet” fehér színű. A határain a világ szürke színbe mosódik össze. A térben haladva előre egy toronyszerű építményt találhatunk, melyet sűrű, fekete kinövések körítik. Bejutva a toronyba, néhány lépcsőfokot kell felfele haladni, míg a hatalmas üres emelvényen megpillanthatjuk Fuhaku Yashit. A torony falain démonmágiákra utaló pecsétek találhatók, amelyek jól tükrözik az „emlékek csarnoka” technikát.
Fuhaku Yashi: Fuhaku Yashi hajdanán két ellentétes színből (fekete- fehér) álló zanpakuto szellem volt, mely a senbankai elérésének pillanatában egybe olvadt. Azóta jól elhatárolható, ámbár mégis két lélekből álló zanpakuto szellem. A férfi alakban megjelenő, fekete – ujjatlan kimonoban álló szellem egyik oldala fekete, míg a másik fehér. Ez nem csupán a haján, de bőrén is meglátszik. A fekete oldal neve Yashi, melynek tekintete rubintvörös; arca oldala démonia kisugárzású. A fehér oldalú neve Fuhaku, kinek tekintete egyszerű azúrkék színű; arca szép és esztétikus. Ellentétes színű angyalszárnyak helyezkednek el a hátukon, ezáltal képesek a belső világban akár repülni is. Yashiról érdemes megemlíteni, hogy az eltűnt festmény nevezetű küldetésben magába szívta Beliál emlékeit, így jóval vérszomjasabb a sokkal kellemesebb jellemű Fuhakutól. A zanpakuto örök mentalitása az egyensúlyban rejlik, amelyet nem csak önmagával, de használójával is törekszik megtartani.
Shikai feloldásának parancsa: Hakushaku wo hikari o masu, kuro fukasa o masaru shimashu! (A fehér növeli a fényét, a fekete mélysége növekszik.)
Shikai alakja: Amint Fuhaku Yashit kihúzzák a tokjából, mindkét kéznek érintenie kell a katana felületét. E fegyver ezután mondhatni „ráolvad” a használó kezére, majdan a kis – gyűrűs ujjakra egy rendkívülien éles, karomszerű ujjdísz alakul.  A fegyver hossza nagyjából tíz centimétert tesz ki mind a négy ujjon. Ai haja ekkor fehérré változik (kompenzálva a fekete támadásokat), tekintete pedig felveszi a Fuhakura jellemző színt.


  • Moetatse (lángolj) – Ezen támadás lényege az érintés. Ai érintései ugyanis fekete színű lángokat generálnak, amelyek égési sérüléseket okozhatnak. Rövid ideig tartó érintés csupán bőrpírt, kellemetlen felületi égést okoz; azonban, egy idő után konkrétan lángra gyújtja az éghető anyagokat. Ugyanennek a technikának felhasználása lehet, hogy összeérinti mindkét tenyerét, majd azok széttárása után előre küld egy kisebb lángcsóvát az ellenfélre. A lángok sebzése megegyezik a shikai szintnek megfelelő sebzésekkel. Egy lángcsóvát tehát egész nyugodtan kilehet védeni megfelelő erővel, nem fog keresztül menni egy Dankun pl.
  • Omoidase (emlékezz) – Voltaképpen a parancs elhangzása után a karakter képessé válik a shikai „támadását” a kidouinak idézésébe keverni. Némiképp annyit módosít a kidouk hatásaiban, hogy pillanatnyi égési sérüléseket okozhat az a hőmérséklet, amelyet belevegyít a démonmágiába. Tehát, ha például egy egyszerű hat rudas börtönt idéz a használó, akkor az a hatrudas kötés felületi sérüléseket okozhat. A kidouk ugyanakkor színűkben felveszik a shikai, fekete színét, ám mindezeken kívül semmiben sem különböznek egy általános kidoutól.
    *Jég/Fagy típusú kidouk ebben az esetben gyengébbek, hiszen a shikai "támadásnak" köszönhetően felmelegednek automatikusan.
  • Tasukette (segíts)- A karakter útjának köszönhetően a harmadik támadása fizikai képességeit hivatott kiemelni, abból is csak egyiket. A támadás bekapcsolása nem igényel bónusz pontokat, mindössze hozzásegíti bizonyos fizikai tevékenységekhez. A reiatsu machinálás közepette ugyanis, alkalmassá válik légies mozdulatok kivitelezésére. Ugrásai pontonként másfél méteresre növekedhetnek, valamint a technikának köszönhetően akár megállhat egy katana felületén is a használó. A mechanizmusa pedig annyit jelentene, hogy a kezeken található zanpakuto maradvány megfelelő időben magába sűríti reiatsut, ezáltal a hajlékony mozgáskultúrát nem akadályozza a shikaiban feloldott tetemes mennyiségű lélekenergia.



Neve: Hikari no Jigoku  (Fény Pokla)
Fajtája: Tűz -  Kidou
Kinézete: Hosszú út során, amely idáig vezetett végre olyannyira közel került Ai a zanpakutojához, hogy az felfedte előtte titkát. Ahogyan az állati alak képe szerte foszlott és két, egymástól eltérő angyal vette át a helyét, úgy a bankai használatakor a zanpakuto kinézete is más alapokra került. A megidézéskor a használó a földbe vágja a katanát s a parancsszó elhangzása után a kardból fehéren fénylő lángok törnek ki, amelyek körbe veszik először a használót. Végül a karddal sem történik más, mint a lánggá változik át. Először csak annyit lehet észre venni, hogy Ai szeme teljesen elsötétül, majd ezüstös csillogásban, mint egy hold világította tompa "csillag"-ra vált. Ebben az állapotában a használó szeme világából kivesznek a színek és egyértelműen mindent feketén, fehéren lát. (Alapjáraton ennek a bankainak az irányítása nehéz volna, a változás teljes bizonyossággal a használó látását védi és segíti, hogy lásson minden apró részletet, ami a lángok közt zajlik.) A fekete- fehér azonban itt már teljesen új alapokra helyeződik, melynek következtében nem csak színvak lesz Ai, hanem mindenféle érzelmi összeköttetését pillanatnyilag elveszti mások iránt. A hideg, racionális elme győzedelmeskedik a szív (az élet színei) felett. Ezt követően pedig az öltözetén megy végbe változás, ami kimerül abban, hogy egy világoskék díszítésű, szinte ezüstösen fénylő selyem, különleges szabású tradicionális öltözetbe vált át.



  • Emlékek Csarnoka (Kinenkan): Amikor a lángok lelassulnak és a használó köré tornyosulnak, az a technika megkezdését jelenti. Ez pedig annyiból áll, hogy Ai köré irányított lángok "lángcseppekké" alakulnak és mindegyik közepe elfeketedni látszik. Ezt követően pedig a technika alkalmazója mindezeket az ellenfél felé irányítja, hogy a lángokba rejtett, általa ismert kidouk egy kisebb robbanás keretében elszabaduljanak. A démon mágia bankaiba rejtett ezen formája számtalan módon eltér az eredetitől:
    Egy normál kidounak a hatásától függően sajátos színnel rendelkezik, ezek mind egytől egyig fekete
    fényben pompáznak ezüstös szeglettel.
    A hatás ugyan megmarad, hiszen kidoukról van szó, viszont jóval erősebb és koncentráltabb mint az átlagé. Tehát gyorsabban sülnek el, kisebb és célirányosabb hatókör. Illetve 10 pont fölött a zanpakutora tett minden 3. pont után +1 kidou sebzéssel növekedik az eredeti erősség. (24. pontnál +5pontra kerekedik).
    Ugyan az ellenfél nem tudja behatárolni ennek a technikának a miben létét, még egyszer nem látta, de, ha ez megtörténik sincsen gond, hiszen a lángokba rejtett kidoukat a bankai használó bizonyos szabályokon belül maga válassza ki. Minden 3. pont után + 1 magasabb szintű kidout, illetve +2 alacsonyabbat képes eltárolni a technikában. (Alacsonyabb: 10 pontos kidout jelent).
  • Jótékony magány (Jinkodoku): Normál esetben a gyógyító technikákról azt gondolnánk, hogy fehérek, azonban a bankai elérésekor Ai két, zanpakutojának színe egybe olvad s egy szürke fényű technikáról ejthetünk szót. Nem egy átlagos gyógyításról beszélhetünk, ami azt illeti. Mint a másik képességnél itt is a hangsúly az emlékekre épít, tehát a szürke fény ellepi a használót és visszaállítja a shinigaminak azt a formáját, mielőtt megidézte volna a bankait. (Ha ez annyiból áll, hogy néhány karcolás tűnik el, akkor annyi tűnik el.) A lényeg az, hogy a test, bankai előtti állapotát állítja vissza. Eme technika alkalmazása után bankai vagy shikai használata lehetetlen, hisz bár nem látszik, az eltűnt sebeket maga a zanpakuto veszi át, így addig, még az nem regenerálódik nem lehet megidézni a lélekölőt (Vagyis maga a penge, lánc, shuriken visszaváltozik, de a lélekölő képességét nem lehet használni).  
    Alapjáraton a zanpakuto regenerálódása napokon át tart, viszont a bankai fejlődésével párhuzamosan ennek ideje is csökken. (24 pont - 2 körig nem képes használni bankait.)





Neve: Ítélet (Senkoku)
Parancsa: Jöjj! (Itare!)
Leírás: Senbankai egy végső fázisa a bankainak, melyet csak a kivételes tehetségű shinigamik érhetnek el, nagy szenvedések árán. Az, hogy Ainak ezt sikerült elérnie, csak azt bizonyítja, hogy mennyire elhivatott az iránt, amit csinál. A senbankai feloldása nem csupán a bankai erejét kétszerezi meg, de a shinigami belső állapotára is hatással van. Csak nagy koncentráció árán lehet fenntartani ezt a szintet, így aki eléri, annál alapvető a koncentrációs készség magasabb szintje. Külsejét ítélve Ai senbankai szinten nem eltérőbb a bankai változatnál. A fénylángok ugyanúgy dúskálnak, csak éppen jobban. A lángok kiterjesztését most már száz méterig képes nyújtani, valamint azoknak gyorsasága másfélszeresére növekszik. Számtalan módon irányíthatja ezeket a lángokat alapformájukban, de a senbankai alapvetően a benne levő két technikára épül. Ai zanpakutojának alapja a kettősségen volt; pusztítás és gyógyítás. Mostanra pedig e kettő magasabb szintre emelkedik, s létre jön az úgymond ítélet. Képes egyaránt pusztítani, de gyógyítani is ezzel a szinttel. Viszont vannak bizonyos korlátok, amelyek mindenképp érvényesek rá. A szint fenntartása nem tarthat örökké, így leginkább egy aduász elsütéseként a megfelelő. Hiszen nem fog egy egész küzdelem alatt senbankait használni.





  • Mikomi no tobira (remény kapuja): Egy technika, amely többek életét mentheti meg háború ideje alatt. Feloldásával a senbankai lángjai az egekig emelkednek, majd százméteres hatókörben formálódnak ki. Egy fényvillanás kíséretében több száz aranyló kidou kapukra hull a technika. Néhány másodperc múlva - ahogyan egy fekete angyaltoll a használó homlokára kerül - e kapuk megnyílnak, s aranylón fénylő angyaltollak kezdenek hullni. Több ezer is lehet belőlük, de a százméteres hatókörön belül minden sérültre (vagy nem sérültre) rátapadnak, majd létre jön a lélekenergia háló. Egy láthatatlan háló, amely Ai lélekenergiájából táplálkozik. Az elszívott lélekenergiának köszönhetően pedig kezdetét veszi a gyógyítás magas foka. Képes részben, vagy akár teljesen felgyógyítani egy shinigamit. Halálból nem képes senkit sem visszahozni, de annak közelségéből képes stabilizálni egy sérült állapotát. A legnagyobb hátránya a technikának, hogy a használó lélekenergiája nem végtelen; s teljesen nem is szipolyozható ki. Különösen nagy kimerültséget, végletekig való húzás pedig akár néhány napos kómát is idézhet elő. Ettől függetlenül lehetőség van más shinigaminak is beszállni a hálóközvetítésbe, az alábbi módon: A zanpakutoját, ha Ai homlokához - a fekete tollhoz - érinti, azzal képes lélekenergiát szolgáltatni a szívó erőbe. De a mellékhatások a segítőre is hatással lehetnek. A technika használata alatt a senbankai forgató nem végezhet semmiféle harci megnyilvánulást, mert különben a technika meginog; és a tollak semmivé lesznek.
  • Itami (kín): Sosem látott kaotikus jelenség, amely pokolian mérgezetté változtatja a környezetet. S akárkit látsz, csak azt tudod, hogy ezek a lángocskák téged nem érhetnek. Hogyan menekülsz majd el? Mi lesz a taktikád arra, hogy ne kerüljön beléd az a kín, ami majd megszabadít bűneidtől?
    Aktiválásakor a tűz áradat egy oszlopban az egekbe csap, majd feloszlik. Morajlások következtében az egek elsötétülnek s apró cseppnyi "tűzeső" indul a talajnak szaporán. Maguk a lángocskák nem tudnak komolyabb sérülést okozni, esetleg leégetik valakinek a ruháját, azonban bőrfelülettel érintkezve - belélegezve a füstjét - fejti ki komolyabban a hatását. Mondhatni a véráramlatba olyan kínokat képes juttatni, aminek elviseléséhez komoly akaraterőre van szükség. Eleinte elsötétedik az áldozat bőre, majd rothadásnak indul, szörnyű, égető fájdalmak közepette. A támadás pedig addig a pontig fejti ki hatását, míg valaki el nem veszti a józan eszét - akár eszméletét - , vagy a használó fel nem oldja a technikát. Jó tudni, hogy halálesetet is képes a technika imitálni, ám a technika automatikusan feloldódik annak közeli állapotánál. Innentől kezdve, ha a használó életben hagyja az áldozatot, akkor hetekig tartó gyógyulásnak veheti alá magát.
  • Gure - hisshi (sötét kétségbeesés): Képzeld el, hogy a világ sötétségbe borul, s egymagad maradsz. Hirtelen nem látsz semmit, s mindig csak egy lélekenergiát érzékelsz, a támadódét. Mit teszel majd akkor? Hogyan győzöd le az ellenfeledet anélkül, hogy kétségbe nem esel, s megőrzöd reményed a túléléssel kapcsolatban?
    A lángok ekkor teljesen elsötétülnek, s gömbalakban, nagy átmérőben körbe veszik az áldozatot és a használót. A teljes sötétség következtében, az áldozat elveszti a látását; valamint a mindenhonnan érkező - Aiéval megegyező - lélekenergia hatására a támadó érzékelését is. A sebesen forgó, teljes sötétséget idéző lángok gyors forgásának hangja zavarhatja egyedül az áldozat hallásbeli érzékelését, ám ez nem olyan nagy mértékű, hogy nem lehet érzékelni a használó közeledtét - valamint beszédét- .



(click to show/hide)




Japán név: Mikomi no Nankan
Magyar név: Remény Pajzsa
Leírás: Kagami Ai által létrehozott egyéni kidou, amely két kidou tanulmányozásából jött létre. A technika lényege, hogy egy maximum két személy köré a karakter egy olyan kristály alakú pajzsot emel, amely a használó lélekenergiájából táplálkozik. Egy apró villanás kíséretében lezajlik a gyógyítás, alig néhány másodperc alatt. Maximum közepes szintű harci sérülések (szúrások- vágások, amik nem értek létfontosságú szerveket, vagy kisebb csonttörések) azonnali helyreállításához elegendő, annál magasabb szintűt maximum stabilizálni képes - vagy részlegesen helyrehozni- . Kimondottan harcok alatt létrehozható azonnali megsegítés, bár ellenálló képességét nézve még csiszolatlan. Hiszen, az alatt a néhány másodperces bezárás alatt egy erősebb shikai támadás képes inaktiválni a folyamatot, vagy csupán részlegessé tenni.



Leírás: Kemény munka által kifejlesztett magas szintű kidou technika, amelynek használatára egyelőre csak a feltaláló képes. A technika több összevetett gyógyító kidou által jött létre, melynek egyvelege majdnem hasonlít egy csiszolatlan, de tökéletes gyógyításra. A használó hosszú napok tanulmányozása, és megmunkálása által volt képes létre hozni; de sikerült. Lényege a technikának nem volna más, mint egy abszolút védelmi kör kialakítása. A használó maga köré materializálja lélekenergiáját, majd rajzol egy kört a levegőben. A körbe gondolata útján vezeti lélekenergiáját, amely néhány pillanat múlva valóban megtörténik. Ám e fényesen izzó kör a talajon materializál, kétméteres átmérőben. A körből négy ugyanolyan izzó vonal kúszik a közepe felé, ahová az alanyt a használó ölébe helyezik. Mikor ez megtörténik a kör használójának teste a kör mágiájával itatódik át, s a körön belül hatalmas reiatsu mozgások figyelhetőek meg az érzékelők számára. Eme gyógyító kör egy speciális reiatsu áramoltatással párhuzamos mágián alapul, melynek alkalmazása kifejezetten fárasztó, és energiát ölő. Speciális esetekre alkalmazható technika a sokrétűsége miatt.
  • I. Fok: Ez egy alapállapot, amikor a kör mágiája megtámadja a használó ölébe fektetett egyént. Az alany ugyan hatalmas, de enyhülő fájdalmat érezhet elsőre. Harcok alatt szerzett fájdalmak nem egészen egy percnyi idő alatt semlegesülnek, majd a mágia fokozatosan hatol be a test sejthálózatába. A használó ezzel a mágiával képessé válik  halálos kimenetelű sérülések gyógyítására, amelyekbe a gyógyítandó fél előbb vagy utóbb biztosan belehalna. Mindazonáltal, a technika kúraszerűen a gyógyító technológia egy ugródeszkája. Ugyanis, kúraszerűen alkalmazva ez a technika képes az elvesztett végtagok regenerálására, halálos betegségek gyógyítására...stb.  A kúraszerűséghez idő kell, és rengeteg türelem, ami előbb utóbb a két fél összehangolásához vezet. Ha valaki nem tartja be a kúrához szükséges előírásokat, nem biztos a gyógyulási siker. Mert bár ezzel a technikával felélénkíthetőek a sejtek, de a nem megfelelő hozzáállás visszaesést eredményezhet. (Végtagvesztés esetén ez végtagbénulást jelent.)
  • II. Fok: Ahhoz, hogy ezt a szintet használni lehessen szükséges, hogy az egyén egészsége megfelelő állapotban legyen. Hiszen a kör csak akkor képes (júzeri engedéllyel) oly mértékig behatolni az egyénbe, ha annak fizikai állapota rendben van. E technika használatakor a körben folyó démonmágia hatására lehetőség nyílik arra, hogy a felek mentálisan összekapcsolódhassanak; voltaképpen a használó áttör egy bizonyos falat és behatol a célszemély lelkének világába. Innentől kezdve a gyógyítás mentális kimenetelű, amellyel egy törött zanpakuto, mentális sérülések kezelhetőek. Fontos, hogy a technika használata alatt a használó, és az alany zanpakutoja (vagy amennyi maradt belőle) a körön belül valamiképpen keresztezze egymást; különben ez a kapcsolat nem állhat fenn. A célszemély ilyenkor a használót félig Fuhaku Yashi képében pillanthatja meg világában. Ai hátán fehér, illetve fekete angyalszárnyak; valamint szemei fehéren fénylenek, mintha csak egy lénnyé materializált bankait látnánk. Ez a fajta gyógyítás rengeteg erőfeszítésbe, és órákba telhet. Komoly gondok esetén alkalmazható ugyan kúraszerűen, de csak extra esetekben. Nem megfelelő használat és koncentráció esetén ugyanis maga a használó kómába eshet, vagy magába ültethet olyan mentális sérüléseknek egy részét, amiknek a meggyógyítása később nehézkes lehet.


祖先芸: 射す精神風


Ősi művészet: Fénylő lélek stílus
Leírás: Egy ősrégi, de mára már elfeledett küzdőstílus. E technika lényege a végtelenségig kombinált ütések és rúgások erejében rejlik, amelyek fő célja az ellenfél csontjainak eltörése vagy felületi sérülés okozása. Ám emberi erővel képtelenség lenne ilyet véghez vinni, így itt lép be a képbe a reiatsu irányítási képesség kihasználása. A használó lélekenergiáját az egész teste körül keringteti, amely fényes aura képében materializálódik. Ezt követően a centripetális erő segítségével a kívánt testrészbe képes koncentrálni az energiát, ami így már képes akár egy tíz centiméter vastagságú betonfalat is átütni. Gyors és látszólag összefüggéstelen támadásaival szinte lerohanja és ezzel elsöpöri az ellenfelet. Támadó jellege miatt, viszont teljesen nyílttá a teszi a használó védelmét. Természetesen, ez kiküszöbölhető akrobatikus elemek beiktatásával vagy Shunpo, Sonido, etc.* használatával, amelyek lehetővé teszik a hirtelen helyváltoztatást, de ez nagyon bonyolult, hisz' közben figyelni kell az aura fenntartására is. Erőteljes, nagy koncentrációt igénylő stílus, ezért kevesen ismerik, s még kevesebb azoknak a száma, akiknek sikerült teljesen elsajátítaniuk a Sasu Seishinfuut. A régi idők bölcsei három szintet különböztettek meg aszerint, hogy a használó meddig és milyen intenzitással képes alkalmazni a technikát. Ezek a következők:
  • I. szint: 解散 - Kaisan (Feloldás): Röviddel az aura előhívása és stabilizálása után hangzik el a parancsszó. Ezt követően a használó képes lesz bármely testrészébe vezetni az energiát. Ezen a szinten csupán rövid ideig használható, hisz' a folytonos koncentráció nem csak az elmét, de a testet is kimeríti. Rengeteg edzés szükségeltetik ahhoz, hogy a szervezet kibírja a megterhelést. Fizikumtól és a lélekenergia nagyságától függően 5-10 percig (2-3 körig) tartható fent az állapot. Szinte felemészti az összes reiatsut és semmilyen más energiaalapú technika nem alkalmazható mellete. Ezért az időlimit letelte után a használó védtelenné válik a támadásokkal szemben, így ebben rejlik az első szint legnagyobb hátránya.
  • II. szint: 刑罰 - Keibatsu (Ítélet): Elengedhetetlen hozzá a Kaisan elérése. Ezen a szinten a használó már tökéletesen kontrollálja az energiairányító képességet, ellenben a Sasu Seishinfuu még mindig sok erőt emészt fel. Az alany izmai megdagadnak, kétszer akkora erőt lesz képes kifejteni, mint annak előtte. Ismét képes lesz előhívni a gyors helyváltoztatáshoz szükséges technikákat, ám ezzel arányosan csökken támadásainak ereje. A képességek nem egyformán emelkednek, így az erő és a gyorsaság közül valamelyiket mindig háttérbe kell szorítani, különben nem érjük el vele a kívánt hatást. Maximum 10-15 percig (5-6 körig) alkalmazható. Az idő letelte után a használó mély, komaszerű álomba merül és teljesen védtelen lesz. Ebből kifolyólag hamarabb kell végeznie az ellenféllel, semmint hogy a mellékhatás megjelenne.
  • III. szint: 廃止 - Haishi (Eltörlés): A legvégső szint, amely tökéletesíti az első kettőt. Eddig egy személynek sikerült elérnie eme magasságot, azonban Ő belehalt a mellékhatásokba. A használó pillanatnyi eltérésekkel képes megnövelni a gyorsaságát vagy az erejét. Ennek köszönhetően képes villámgyorsan kitérni a támadások elől, majd egy csontrepesztő ellentámadással válaszolni. 15-30 percig (9-10 körig) lehetséges fenntartani ezt a szintet, attól függően, hogy milyen régen gyakorolják a stílust. Abszolút pusztítást lehet vele véghez vinni, de ennek meg van az ára. Az aura addig nem tűnik el, amíg fel nem emésztette az összes lélekenergiát. Miután ez megtörténik ideiglenes bénulás lép fel, amely kihat az egész testre. Súlyosan károsítja az izmokat és az ízületeket, de kellő erővel túl lehet élni. Ha elég kitartó a használó, akkor a bénulás leküzdhető és újra képes lehet a harcra is. Több évnyi edzés kell ahhoz, hogy az előbb említett mellékhatás ne jelentkezzen.

Aktív küldetések, játékok:
- Gappei
- Kiken
- Társak egy cipőben

Aláírás:

Nyelv:
Hungarian
Helyi idő:
2019. Jan. 20, 20:36:21

Elérhetőségek

E-mail
rejtett


Shiroichi Anao
Nem elérhető Nem elérhető

Üzenet hozzáadása

Nincsenek üzenetek. Szeretnél elsőként üzenetet hozzáadni?