NEVE: Hyozanryuu (Gyémántsárkány)
TÍPUSA: kidou
KINÉZETE:
~ alap külalak: Külsőre egy megviselt, ütött – kopott katana, mely harcra nem igen alkalmas első ránézésre, hogyha a használója nem akarja két félben tudni fegyverét. Pengéje néhol rozsdás, törött, mint egy több évezredet átélt fegyver, amivel nem foglalkoztak. Markolata kicsivel sötétebb lila, fekete közötti átmeneti színben virít, s ez is szakadtas, megviselt. A Tsuba, Fuchi és Kashiri része is már rozsdás, fekete színű. A keresztvasa kör alakú, melyen négy hullámszerű minta van. Kashirijéből két aranyfonál jön ki, melyen három – három apró színes kristálygömböc helyezkedik el.
A kard saya része sokkalta jobb állapotban van. Fekete színű, s felső részén egy aranyozott szalag tekeredik. Külseje valójában használatával hozható összefüggésbe, ily’ módon akarja forgatóját az első feloldására késztetni, mely némi gonddal jár ama formájában.
~ shikai forma: Kinézete, mint oly sok más zanpakutounál megváltozik, amint megszólítják. Nyele arany mintázattal és kisebb kövekkel díszített, kashirijéről eltűnik a csúf rozsda, s szintúgy aranyozott fényt vesz fel. A szalagok a gömbökkel megmaradnak, végükre csupán egy – egy ökölméretű kő társul. Keresztvasa eltűnik, helyette mély lila és fekete színű, penge alakját előidéző gyémántok váltják fel, közepén egy aranykristállyal. A penge fekete, alján némi ciráda fedezhető fel, melynek szegélye végig aranyozott. A penge közepén egy sárgás – fehéres szín egyvelegével lejövő színváltós csík lelhető fel közepén hullámzó lila, kanjival írt szöveg. A kardon elhelyezkedő kövek nem csupán díszítésképpen szolgálnak, hanem egy bizonyos mérceként szerepel, ugyanis a kard megszólítása után folyamat nyeli el használójának lélekenergiáját (emiatt a reiatsuval mért támadásai gyöngébbek lesznek). Ennek köszönhetően a kardon felsorakozó kristálytok lassan töltésbe kezdenek, majd amint felfénylenek lehetőséget kap a kard bizonyos támadásainak használatára.
Fontos, hogy a shikaiban a fegyver, míg nem töltődik fel, addig nem képes aktiválni a bankait. A feltöltődés minimum 2~3 játékkört igényel az aktiválást követően.
~ bankai forma: Zanpakutouja shikai külalakja megmarad, csupán használójának a védelmét bővíti ki. Mindkét kezén, a kard keresztvasán felelhető sötét gyémántok nagy tömegben húzódnak fel egész karján, mely vállainál nagy rönkként teljesednek ki. Onnantól gerince vonalán végighúzódik, melynek végén Hyozanryuu pengés farka lelhető fel gyémántból. Szárnya hasonlóan megmarad, jobb oldalán az ágszerű, kristályos; balján viszont tömör gyémántból álló tollas szárnyat utánozóvá „alakul”. Vádlijánál is felelhető ugyan ez a kristályos anyag, mint karjain, s egészen a térdéig felhúzódik.
~ senbankai forma:
SHIKAI:
- Parancsa: Sase, aratama Hyozanryuu! (Ragyogj, csiszolatlan Gyémántsárkány!)
- Támadások:
Ékkő védelem...
A technika nevének elhangzása után különböző színű kristályok jelennek meg olyanok, amik a Kashiriből kijövő aranyfonalon is található és ezek egy kristályos védőfalat hoznak létre. A pajzs erőssége a koncentrációtól és a belefektetett energia nagyban meghatározza. Maximum négy ilyen pajzsot képes megidézni, de ezeket képes felezni (például: ha egy pajzs van megidézve, kezével kettéhúzhatja, de akkor megfeleződik az immáron két pajzs ereje). Amelyik pajzs nem képes tovább a támadás feltartására vagy nincs összpontosítva rá, megreped, majd apró lélekszemcsékké törve a földre hullnak. Ennek használata gyorsítja a kard feltöltődését. A pajzs maximum 9 pont és az alatti technikákat képes feltartóztatni.
Titkos ékkő~füst...
Ez egy teljes egészében elterelése épülő technika. A parancs után a Kashiriből kijövő aranyfonalak végén elhelyezkedő két nagyobb ökölméretű kristály megreped, majd abból egy fekete lilás színátmenetű füst kezd kiáramlani, mely annyira sűrű, hogy nem lehet rajta keresztüllátni. Ez az anyag némi bénító hatóanyagot tartalmaz (a nála gyöngébb, avagy egy szinten lévők mozgását lassítja, fáradékonnyá teszi, némi késztetést érez az alvásra; az erősebbeknek csupán látást zavaró tényező). Ez a füst négy méteres szakaszt telít be egyszerre, mely folyamatosan oszlik szét magától. Fennmaradási ideje maximum öt perc (~kb. fél kör).
Ékkőpor tűzijáték...
Apró színes csillámló kristálytörmelékek kezdik belepni a kard pengéjét. Hogyha ebben az állapotban mérnek vele támadásokat, akkor ezek a porszemek rátapadnak a célzott felületre. Ezután az egyik ökölméretű kristály, ami a zanpakuto végéről jön ki, feltöltődik, ezzel együtt az apró szemcsék ötszirmú virággá kezdenek összeállni a rögzült felületen. Amennyiben az adott ökölméretű kristály feltöltődik, ugyan úgy felfénylenek a virág alakzatba állt kristálydarabok is, majd egy nagyobb erejű robbanás kíséretében válnak le a felszínről.
>>> Shikaiban maximum kétszer tudja alkalmazni ezt a technikát; bankaiban viszont több ilyen kristály is lehetőségére áll, így akár több ehhez hasonlót is tud akár egyszerre alkalmazni. Maximum hétszer.
>>> Az adott ökölméretű kristály feltöltődése, illetve a robbanásának mértéke a használó érzelmi állapotától függ. Hogyha nyugodt, akkor a kristály feltöltődése hosszabb, de nagyobbat robban, ezzel ellentétben, ha ideges gyorsan feltöltődik, de a robbanás mértéke kisebb.
>>> Amint feltöltődik, a kristály az ismét lemerül, ez nem befolyásolja a gyorsabb feltöltődést a zanpakuton.
BANKAI:
- Parancsa: Kuroiro Hyozanryuu! (Fekete Gyémántsárkány!)
- Támadások:
Ékkő szilánkok ~helyesen: kőzettöredékek~...
A kard végéből kijövő szalagok végén leledző két ökölméretű kristály összeérintésével és a technika parancsának elhangzása után tudja alkalmazni ezt a technikát. Amint ezt a procedúrát letudta, kettőt suhint a fegyverrel a levegőbe, minek hatására az Ékkő hullámhoz hasonló támadás bukkan fel fényes, íves pengék formájában (kicsit hasonlít Ichigo Getsuga Tenshou technikájához). Becsapódásukkor nagyobb robbanást keltenek, illetve a célponton vágott, égési sérüléseket okozz. Előnye, hogy sokkal gyorsabbak, mint a hullám, még ha nem is annyira erőteljesek, illetve nem csupán egy pontra hat ki ereje. Nagyobbik hátránya az, hogy megköveteli az egyik kő minimum félig való feltöltődését, mert azzal fizet a használásáért.
Gyémántsárkány ékkő hulláma...
Ha a kardot díszítő ékkövek fényesen világítanak, mindegyik a maga színén, akkor képes ezt a támadást alkalmazni. A technika nevének elhangzása után a keresztvason pihenő aranyszín kristály felvilágít, majd végigfut a zanpakuto pengéjén egy színes fénylés, végül energiasugárként materializálódva ellőhető egy adott irányba. A sugár kellemetlen égési sérüléseket, a becsapódás központján pedig egy nagyobb robbanást okoz. A sugár csak egy irányba lőhető el.
SENBANKAI:
- Parancsa: Kenrankarei Hyozanryuujin! (Pompás Gyémántsárkánykirály!)
- Támadások:
A senbankai feloldása során törött gyémántdarabok kezdenek körözni a penge körül, mellyel képes lesz tömör, nagydarab gyémántokat létrehozni. A drágakövek Hyozanryuu sárkány alakzatát veszik fel, melyek képesek egyszerű gyémánt lavinává is átformálódni a becsapódás során. Ennek mozgását a fegyverrel képes irányítani, ennek oka az, hogy gyémántréteg köti össze a kezét a kardjával. Mivel ennél az alakzatnál nem szívja el a zanpakuto a reiatsuját a töltődéshez, így könnyebben alkalmazza a lélekenergiát igénylő technikáit.
Gyémántsárkánykirály palotája...
A kardot a földbe vájja, majd a körülötte kőröző gyémántdarabok egy jelenlegi szintjén 81 m sugarú körzetbe kicsapódik (500 lélekenergia pontonként 1 métert nő), majd a drágakődarabokból elkezd gyémántból felépíteni egy fekete szín zikkurátot. Magassága is lélekenergia függő jelenlegi szintjén 40,5 m (a szélesség fele). Méreteit a megadott határokig változtathatja a megjelenés előtt, de ez legalább fél perces, viszonylag nyugodt környezetben történő koncentrációt igényel, minél kisebb, annál masszívabb, mert minél kevesebb pontban szétáramoltatva kell Anaonak a lélekenergiáját koncentrálnia. Ez a technika használható pajzsként, avagy börtönnek is egyaránt.
Eme térség ellehetetleníti a be és kijárást, s ez nem csak a személyekre vonatkozik, hanem a technikákra is ugyan úgy érvényes. Legfőbb döntő a pontokra alapozódik, ugyanis ez csak akkor érvényes, ha kisebb Anao zanpakuto használati pontjainál a technika használati értéke, amit alkalmaznak a fal megszüntetésére (vagyis: adott képzettség vs. Anao zanpakuto használata; pl.: 12 pontos kidou nem tud távozni a 20 pontos zanpakuto használata miatt a téren kívülre, illetve ha a falon kívülről próbálják használni sem fog az behatolni a térségen belülre). A pajzsot gyöngébb technikák is meg tudják törni, amennyiben a képesség alkalmazójának a lélekenergiája nagyobb Anaoénál, azonban több reiatsuval rendelkező személy akár lélekenergiának megemelésével is megsemmisítheti a falat.
Anaonak a képesség használatához nagy árat kell fizetnie, ugyanis amint megépült a gyémánt zikkurát a kard elválik kezétől és a földbe kövesedik (gyémántréteg tapasztja a talajhoz nem lehet kihúzni onnan, míg él a technika), ennek okán fegyvertelen marad. Amennyiben parancsszóval szünteti meg a technikát, zanpakutoja visszaváltozik alap shikai szintjére, de ha valaki más semmisíti meg, akkor rendes, alap formáját veszi fel és képtelen ismét aktiválni lélekölőkardját, mert rengeteg reiatsut használ fel a zikkurát fenntartására.
- Afuredasu Daiamond (Gyémántkönnycsepp):
A Gyémántsárkánykirály palotájával szoros kapcsolatban álló technika. Amennyiben él a pajzs, akkor a földbe vájt kard markolatát meg kell fognia (amennyiben levált már kezéről, akkor is alkalmazható), s a technika nevének elhangzását követően a zikkuráton belül egy robbanás lép érvénybe, melynek kiinduló pontja a kard, így Anao nem sérül meg a detonáció során, míg a felépített létesítményen belül tartózkodok igen. A technika nincs tekintettel barátra, sem ellenségre. Ez képességének végpontja, így amennyiben használja eme támadást rengeteg energiát emészt föl hozzá a kard, s egyszerűen a robbanás elülésekor védtelen marad, kimerült lesz, s fegyvere is alap formájában lesz már csak jelen, automatikusan megszűnik a pajzs is.
TECHNIKÁK:Konsou (Lélektemetés): Ezt végzi el minden shinigami, amikor lelkeket küld Soul Societybe.
Shunpo (Villámtánc): A shinigamik használják, ami rendkívűl gyors helyváltoztatást tesz lehetővé kis távolságon belül.
Bakudou 01.: Sai (Fogság): Olyan technika, ami az ember háta mögé köti a kezeit.
~ Kidou képzettség: 1 pont
Bakudou 04.: Hainawa (Kúszókötél): Egy lélekenergia-kötél, ami gúsba köti a célpontot.
~ Kidou képzettség: 1 pont
Bakudou 08.: Seki (Elutasítás): Egy kör alakú pajzs, ami megbénítja és visszaveri ideiglenesen a támadásokat.
~ Kidou képzettség: 1 pont
Bakudou 09.: Geki (Csapás): A célpontot vörös fény borítja be, ami teljesen lebénítja.
~ Idézés: Hullj szét, Rondanini fekete kutyája! Nézz végig magadon és égj; tépd fel saját torkodat!
~ Kidou képzettség: 1 pont
Bakudou 09.: Hourin (Széthulló Kör): A használó kezéből egy narancssárga inda lő ki, melynek vége a kézben marad, így a használó irányítani tudja azt a találat előtt és után is. Akár több fogoly ejtése is lehetséges, mivel az indák képesek egyesülni.
~ Idézés: Hullj szét, Rondanini fekete kutyája! Nézz végig magadon és égj; tépd fel saját torkodat!
~ Kidou képzettség: 1 pont
Bakudou 12.: Fushibi (Rejtőzködő kitörés): Pókháló-szerűen kifeszíthető kidou, melyet ha megérint a célpont, egyszerűen hozzáragad és megbénítja a mozgását.
~ Kidou képzettség: 2 pont
Bakudou 39.: Enkosen (Körpajzs): A használó a lélekenergiáját pajzsszerűen idézi meg, így blokkolva az ellenfél támadásait.
~ Kidou képzettség: 8 pont
Bakudou 73.: Tozansho (Inverz Hegyikristály): Egy piramis alakú védőmezőt hoz létre.
~ Kidou képzettség: 17 pont
Hadou 01.: Shou (Döfés): A használó eltaszítja magától a célpontot ezzel a kidou-val.
~ Kidou képzettség: 1 pont
Hadou 04.: Byakurai (Fehér villám): Fényvillám szerű, erőteljes támadás.
~ Kidou képzettség: 2 pont
Hadou 31.: Shakkahou (Vörös tűzágyú): A kidou a használója kezéből jön ki, erős labdaként vagy hatalmas robbanásként.
~ Idézés: Ó, Nagyúr a hús és csont burka, minden teremtmény, szárnyak suhogása. Te, ki az Ember nevét hordozod, Pokol és Zűrzavar. Tenger hullámzó akadálya indul dél felé.
~ Kidou képzettség: 6 pont
Hadou 32.: Oukasen (Sárga Tűzvillám): Széles ívű sárga energiát lő az ellenfélre.
~ Kidou képzettség: 7 pont
Hadou 33.: Soukatsui (Pusztító kék tűz): Ez a fajta kidou is a használója kezéből távozik, mint a szellemi erő megnyilvánulása nagy kék labdaként.
~ Idézés: Ó, Nagyúr a hús és csont burka, minden teremtmény, szárnyak suhogása. Te, ki az Ember nevét hordozod, Az Igazság és Mértékletesség nevében. Az álmok ezen bűntelen falán engedj szabadjára egy keveset karmaid haragjából.
~ Kidou képzettség: 8 pont
Hadou 50.: Rei no Kuron (Lélekklón): A használója klónokat hozhat magából létre, amik ugyan rendelkeznek az eredeti minden képességével, de nem olyan erősek. Minél több klónt hoz létre, annál gyengébbek lesznek. Egy klón esetén a másolat fele olyan erős.
Minden három kidou képzettségre tett pont után egy másolatot lehet létrehozni, tehát például 6 pont esetén kettőt, 9 pont esetén hármat, stb. A klónok három kör után szertefoszlanak.
~ Kidou képzettség: 11 pont
Hadou 58.: Tenran (Orchidea égbolt): A használó kardjának pörgetésével forgószelet idéz elő.
~ Kidou képzettség: 12 pont
Hadou 73.: Souren Soukatsui (A pusztító kék tűz iker lótusza): Tulajdonképpen a Hadou #33 dupla változata: két kék labda távozik a használó kezéből. Nagyobb erejű, mint "elődje".
~ Idézés: Ó, Nagyúr a hús és csont burka! Minden teremtmény, szárnyak suhogása! Te, ki az Ember nevét hordozod, faragj iker lótuszt egy fényét vesztett kéklángon, és várj, míg a lángoló tűz eléri a távoli mennyországot.
~ Kidou képzettség: 17 pont
Hakufuku (Fehér kúszás): A célpont körül virágszirmok jelennek meg, majd ha a használó szemébe néz, az áldozat eszméletét veszti.
~ Kidou képzettség: 4 pont
Oni Dekopin (Ördögi pöckölés): Egy egyszerűnek tűnő ujjpöckölés, mely annyi erőt teremt, hogy az áldozat méterekre repül tőle. Nem feltétlenül kell érinteni hozzá a célpontot.
~ Pusztakezes harc: 5 pont
Kuchinuki (Dugóhúzó): A levegőbe felugorva szélsebes pörgésbe kezd a technika használója, majd az így szerzett lendületet felhasználva rúgja meg az ellenfelét. A forgás közben szerzett erőtöbbletnek köszönhetően akár vékony, törékeny alkattal is hatásos lehet a technika, mely elég erős ahhoz, hogy akár méterekre is elrepítse a szenvedő felet.
~ Pusztakezes harc: 5 pont
Akkusu kikku (Balta rúgás): A technika használója lélekenergiát koncentrál a sarkába miközben kinyújtva a feje fölé emeli a lábát, és így sújt le. Ezzel a rúgással helyesen kivitelezve akár csontot is lehet törni.
~ Pusztakezes harc: 6 pont
Gatoringu Jidanda (Őrült taposás): Ezzel a hakuda technikával néhány gyors arcon taposással lehet röppályára állítani az ellenfelet. Hogy játékos üdvözlésként, vagy egy hollow maszk szétzúzására használják, az már egyéntől függ.
~ Pusztakezes harc: 8 pont
Ikkotsu (Szimpla Csont): Egy erőteljes, lélekenergiával felerősített, pusztító hatású ütés. Lélekenergiaszint: 10.000.
~ Pusztakezes harc: 10 pont
Soukotsu (Dupla Csont): Az Ikkotsunál is erősebb, két ököllel végrehajtott ütés, képes az áldozatot teljes egészében is megsemmisíteni.
~ Pusztakezes harc: 11 pont
Kamisori Kaze (Borotvaszél): Magas szintű pusztakezes technika, melyben a tenyeret megfeszítve és az ujjakat összeszorítva olyan erővel suhint a használója, hogy a megmozgatott levegő borotvaéles pengeként indul el a célpont felé. A légpenge, akárcsak acéltársa, vágott sebet ejt találat esetén. Alapszinten csak felszínes sérülést ejthet, egy mester kezében viszont szinte bármit képes átvágni.
~ Pusztakezes harc: 14 pont
Kanashibari (Paralízis): Egy shunpo alapokra helyezett technika, melynek célja az ellenség mozgásképtelenné tétele. Használója néhány gyors egymásutánban végrehajtott csapással vágja el az áldozat izmait a végtagjaiban, de a szenvedő fél számára olyan, mintha egyszerre kapná az összes vágást.
~ Shunpo képzettség: 5 pont
Fukuzei (Elrejtőzés): Megfelelő szinttel a használója teljesen eltűnhet pár másodpercre az ellenfél szemei elől. Tulajdonképpen a földbe kerül egy egyszerű, de követhetetlen helyváltoztatással (shunpo, sonido, satöbbi), majd szinttől függően maximum 15 méteres körzeten belül bárhonnan előtörhet a földből.
~ Shunpo képzettség: 7 pont
Seikyomai (Haláltánc): Egy támadás, amely a gyorsaságra és a pontosságra épít. Csupán gyengébb ellenfelek ellen hatásos, az azonos szintűek vagy erősebbek láthatják a mozdulatot, ennek köszönhetően védekezhetnek is ellene. A használó shunpója segítségével, szemmel követhetetlen sebességgel rohamozza meg az ellenséget, aki csupán egy pillanatnyi széllökést érzékel. Ezen idő alatt három szúrás éri a testet, minimális külső sérüléssel, azonban annál nagyobb belső pusztítással. Az első frontálisan érkezik és az áldozat gyomra a cél. A találatot követően egy fordulat kíséretében a jobb oldal kerül a célkeresztbe, ahol egy újabb döfés kíséretében a máj roncsolódik. Lezárásként a penge hátulról a tüdőbe mélyed, ezzel fejezve be a „táncot”. Szakképzett ellátás hiányában a sérülések súlyos belső vérzést, s végül halált okoznak.
~ Shunpo képzettség: 7 pont
- (Klóntechnika): A használó teljesen valósághű klónokat hozhat létre maga körül egy rövid időre (számuk a gyorsaságtól függ), melyekkel megtévesztheti és megzavarhatja ellenfelét. 9.500 LP felett minden 500. LP után egy klón jeleníthető meg.
~ Shunpo képzettség: 9 pont
Utsusemi (A kabóca vedlése): Lehetővé teszi egy utókép hátrahagyását a villámtánc használatát követően, melynek viselkedése teljesen valósághű, akár még sérülést is elszenvedhet, miközben a használója valójában sértetlen.
~ Shunpo képzettség: 13 pont
Senka (Villámvirágzás): Ezzel a technikával a használó villámtánccal az ellenfele mögé kerül és egyetlen mozdulattal átvágja és megsemmisíti az áldozat Saketsuját és Hakusuiját, a két pontot amely a lélekenergia használatáért felelős, ezáltal elvéve a szenvedő fél erejét.
~ Shunpo képzettség: 17 pont
Ashige (Rúgás): Speciális Hakuda technika. Spiccbe kell tartani a lábat s megcélozni vele az áldozatot. Összeköttetésben áll a gyorsasággal. Ha elég gyorsan hajtják végre, felér egy penge által okozott, nagy erejű kárral. Képzett hakuda használó rúgása egész egyszerűen áthatol a belső szerveken.
~ Pusztakezes harc: 5 pont
~ Helyváltoztató képzettség: 3 pont
Nukitsuke (-): Kardkivonási technika, mellyel a kard előhúzásával egy időben a technika alkalmazója tucatnyi, követhetetlen sebességű vágást hajt végre ellenfele testén, majd a fegyvert vissza is helyezi a hüvelyébe. Ha az áldozat gyengébb, csupán egy apró széllökést érezhet, a csapásokat magát nem láthatja.
~ Fegyveresharc képzettség: 11 pont
~ Helyváltoztató képzettség: 8 pont
Kazekishi (Széllovag): Anao a környező légáramlatokat sebességével a hatása alá tudja vonni. A széllel megegyező irányba haladva sokkal gyorsabb villámtánc kivitelezésére képes, mint amennyit alapból megengedhet magának. Lépéseit nagy széllöketek követi, amellyel kibillenthet másokat az egyensúlyából, vagy elröppenthet kisebb tömeggel rendelkező dolgokat.
~ Shunpo képzettség: 5 pont
Mozaiku-touban (Mozaikcsempék): Anao léptei nyomán a talpa alatt a föld alig egy leheletnyit bereped, majd ezen pont körül vékony hajszálrepedéseket hagy a talajon egy 5 méteres sugarú körben. A repedések csak alapos megfigyeléssel vehetőek ki, füves talajnál például igen bonyodalmas kiszúrni őket a földön. Ilyenkor a talpából kiindulva reiatsut vezet a talajba, mely előkészíti a képesség fő fázisát. Ez a szakasz úgy nyilvánul meg, hogyha valaki az egyik körön belülre lép. Ilyenkor az illető talpa alatt bereped a föld és egy hat méter mély, kivájt lyukba zuhan bele. Ezek a lyukak tökéletesek a másik kizökkentésére vagy más technikákkal ötvözve csapda felállításához. Három shunpo képzettségként lehet egy ilyen vermet létrehozni.
~ Kidou képzettség: 3 pont
~ Shunpo képzettség: 6 pont
Sekijun kogeki (Sztalagmit rianás): Anao ennél a technikánál gyorsaságát és kidou hozzáértését is felhasználja. Nagymértékű sebessége alatt csupán lélekenergiája apró lenyomata látszik fekete füst formájába. Ekképpen téve meg a távokat. Léptei nyomán a földből éles pengéjű különböző színekben játszó drágakövek törnek a felszínre egy méteres magasságba, óvatlan ellenfeleit meglepve ezzel. A kristályok éles vége miatt akár végtagokat is képes átszúrni, vagy kisebb-nagyobb vágásokat ejteni azokon, kik léptei nyomába kerülnek. Ezzel a technikával maximum 1 percig képes mozogni így, ha az időlimitet tovább szeretné kitolni, ahhoz újra kell aktiválnia a képességet, mely további energiákat emészt fel a számára.
~ Kidou képzettség: 6 pont
~ Shunpo képzettség: 6 pont
Ichibiri (Joker): Anao gyorsaságát használva, három ponton váltakozva bukkan fel. A ponton előbb-utóbb utóképeket hagy maga után, enyhén pontatlan másolatok, de az eltérések minimálisak, csak szemfülesek tudják észrevenni a különbséget. Mivel a három pontban rendszeresen váltja az egyik utóképet, így az alapján kiindulni, hogy amelyikből „reiatsu” származik, nem kifejezetten lehetséges. Vagyis reiatsu érzékelésben nagyon képzettek képesek leginkább kiszűrni aktuális helyzetét ez alapján, de ők is komoly koncentrálás során. A technika a figyelemelterelésre, összezavarásra épít, támadni Anao ilyenkor nem tud.
~ Shunpo képzettség: 9 pont
Koe bakuhatsu (Hangrobbanás): Anaonak ezen technika kivitelezéséhez nagy tér kell, ugyanis lendületet kell hozzá szereznie. A képesség lényege, hogy felgyorsulás útján Anao a levegő részecskéit megrezegteti, az így létrehozott hangenergiát túlgerjeszti és egy bizonyos sebességi szint után egy hangos robbanást idéz elő. Minél távolabb van valaki, annál kisebb hatást fejt ki rá ez a robbanás, a legközelebb lévők akár több órára is elveszthetik hallásukat, melyet nem árt utána kezeltetni, mielőtt maradandó halláskárosuláshoz vezetne. De a távolság függvényében, a kifejtett hatás lehet csak egy kellemetlen, pár percig tartó fülcsengés. A robbanás mellé azonban nagy erejű széllöket is társul, amellyel letaszítja a környéken lévőket a lábáról.
~ Shunpo képzettség: 13 pont
Saigo no shunkan (Utolsó pillanat): Anao gyorsaságát kihasználva olyan nagyfokú sebességgel tesz meg távokat, amellyel meglassítja maga körül az „időt”. Ez csupán egyfajta érzéki csalódás, amit Anao érzékel. A technika alkalmazása során megkönnyíti a dolgát egy-egy támadás elől való kitérésnél, vagy megelőzhet egy váratlan szituációt, miközben alkalmazza. A külső szemlélő csak egy utóképet lát Anaoból, csak amikor megáll, akkor látja új tartózkodási helyét. Mivel a sebesség, amit ilyenkor Anaonak fel kell használnia, igen nagy, ezért nem bölcs egymásutánokban alkalmazni a képességet, mert gyors kifáradáshoz vezethet. Illetve a megerőltetéstől a lábakban az erek megduzzadnak, és az egyszerű villámtánclépés is nehézkessé válik. A technika hatóideje 5 másodperc.
Shunpo képzettség: 17
ESZKÖZÖK:Shunpo Ampu (Shunpo Erősítő): A kidou ampuhoz hasonlóan működik. A lábakra csatolható pánt serkenti a lélekenergia áramlását, ezáltal megnövelve sebességüket.
~ Hatás: Minden harmadik shunpo pont után ad +1 pontot. Így egy 6 shunpo pontos karakter sebessége 8-asra növekedik.
Maximum +3 pontot ad.
× Zanpakuto.
× Egy - két zöldség vésztartalékként KatsuSa~ ellen.
× 3D-s napszemüveg, kavicsos kirakással, melyet Keo-báró-samatól kapott.
× Egy fából faragott kicsi sárkányfuvola, mely egy láncon lóg, ezt még testvére készítette neki, akivel a Peremvidéken élt, de nem szokta felhúzni, csak magánál tartja.
× A Kavics a legeslegfőbb felszerelése, melyet egy küldetés útján sikerült megszereznie. Azóta oda van minden kavicsos dologért lehet az egyszerű szürke vagy színes, drágakő... bármi. Csak kavics legyen!
× A mérhetetlen kavics és jegesmedvékből adódó rajongása miatt Simán Csak Keisuke-sama meglepte egy plüss jegesmacival, amit PonPon-nak nevezett el, illetve egy jegesmedve formájú kaviccsal, mely immáron a PonPon kavics nevet viseli.
× Hayate egy cikász, ami az osztag mumusűrző virágkabalája névrokon Naocchantól.
× Egy Fekete Péter kártyapakli a váratlan Shizcchin elleni játszmákhoz.