Összegzés - Kasumiouji Nisa

8. Osztag

*

Nem elérhető Nem elérhető

Név:
Kasumiouji Nisa
Pozíció:
Eltávozott karakterek
Hírnév::
1
Nem:
Nő
Kor:
147  

Hozzászólások:
64 (0,041 naponta)
Lakóhely:
Seireitei
Regisztrált:
2014. Okt. 07, 21:49:44
Utoljára aktív:
2018. Szept. 02, 00:36:54
Tárcában:
5 800 ryou
Technikatár
Ajándék küldése
Szint:
1.
Lélekenergia:
60% Complete
11 550 / 15 000

Hovatartozás:
Független
Egyéb hovatartozás:
Nincs
Pontozás:
Összesen: 28 pont
  • 5 pont jár minden képzettségre összesen
  • 20 pont az LP után
  • 3 pont a Gotei 13-hoz tartozás miatt
  • 2 pont bónusz Hakudára, ha használja az Izomnövelőt
Képzettségek:

1 pont fegyverforgatás
8 pont hakuda (+2 pont tárgyi bónusz)
1 pont kidou
10 pont helyváltoztató képesség
8 pont zanpakuto

2 pont reiryoku kezelés

Másodlagos diszciplínák:

0 pont erő
1 pont ügyesség
1 pont gyorsaság
Egyéb hovatartozás:
Nincs
Kapcsolat cimke:
Egyedülálló
Post szín:
#4E85BF

Jellemzőim


~ Kinézet:
Magassága 168 cm. Hosszú ébenfekete haja és hozzá párosuló szintén sötét íriszek, melyeket smink emel ki. Hosszú kecses végtagjai az akadémia alatt harcedzetté váltak, de ettől függetlenül megőrizték finom, formás vonalaikat. Telt ajkait mélyvörös rúzs emeli ki, mely tökéletesen illik hófehér bőréhez.
Haját általában több különböző frizurában hordja, mindenféle kiegészítőkkel. Ez betudható amolyan berögzülésnek még az emberi életéből. Ha épp nem kell, munkába mennie szeret régi tradicionális ruhákat hordani, ami szintén az emberi életéből maradt meg benne. Persze azért néha kísérletezik a modern divattal is.

~ Jellem:
Csendes és visszafogott. Általában nyugodtan veszi a élet problémáit és szinte mindig mosolyog. Ez köszönhető lélekölőjének, aki minden a lány lelkét zavaró emléket elzár előle.
Bár ennek nincs tudatában, de egy idő után maga is észre vette, hogy nincs rendjén valami, hogy gyakran elfelejt dolgokat, esetleg személyeket, így talán idegesítő, de szokásává vált általában többször is rákérdezni egymás után mások mondandójára, hátha így nem felejti el őket. Illetve gyakran újra és újra bemutatkozik munkatársainak is, ami szintén egy az emlékelzárásból eredő rossz szokásává vált.
Dühösnek, zaklatottnak igen csak ritkán látni, a lélekölő ugyan is ügyel arra, hogy a lány lelki békéje megmaradjon.^^


~ Zanpakuto
Neve: Yukiakari/ 雪明り/ A hó szikrázó fénye/ragyogása (sötétben)
Fajtája: Kidou
Shikai parancsa: Yuki no mori no utsukushii bourei torimatte mamotte! / Végy körbe és védj meg, havas erdők gyönyörű szelleme!
Shikai kinézete: Egy hófehér haori vérvörös virág mintákkal. Ha veszély helyzetbe kerül, a ruhadarabot és így Chiyuki-t is egy fehér és vörös szemcsékből álló, kavargó permet lengi körül.
Támadások:

Kanpeki Bouei / 完璧 防衛 / Tökéletes Védelem: A haori egyik képessége, mely gazdája védelmét biztosítja. Egy önműködő védelmi rendszer, mely megvédi Chiyukit bármilyen támadástól. A támadások közelítésekor annak becsapódási helyén minden egyes alkalommal más-más formájú hópelyhek jelennek meg, amik megvédik a támadásoktól.
A támadások kivédésének sikerét a Zanpakutou pont és az adott támadás képzettségének pontja közti különbség határozza meg. Ha a támadó pontjai egyenlők vagy három ponttal kisebbek, illetve nagyobbak a támadások véletlenszerűen kivédhetők. Ha nagyobb a pont különbség mindegyiket kivédi vagy épp egyiket sem.

Kan / 勘 / Hatodik érzék: Egy másik védelmi technika, mely kétféle hatást gyakorolhat az ellenfeleire, de természetesen nem egyszerre. A hatás attól függ, hogy az ellenfél erősebb e vagy nem. A technika önműködő, ha az ellenfél gyengébb az egyik hatást, ha erősebb a másik hatást érzékeli. Ennek eldöntésére a Lp után járó pontok szolgálnak.

Ha Chiyuki körül az ellenfél fehér színű aurát vél felfedezni, akkor az ellenfél gyengébb, mint a lány. Az aura hatására az ellenfél elveszti annak vágyát, hogy ellenfélként viszonyuljon Chiyukihoz sőt minél nagyobb a pontok közti különbség annál inkább tekinti közeli barátjának, egy olyan személynek, akiben megbízik. Minél nagyobb a lélekenergia pontok közötti különbség annál erősebb ez az érzés.
3 pont esetén – az ellenfélben gyenge érzés tör elő, hogy Chiyukit barátjaként kezelje
6 pont esetén – az ellenfélben már erősebb ez az érzés, melynek köszönhetően tudat alatt elhibázza az olyan támadásokat, amik súlyos sérüléseket okozhatnának
9 pont esetén – az ellenfélben már nincs meg a vágy a harcra Chiyuki ellen és sokkal inkább barátként tekint rá, mint ellenfélre.
9 pont feletti pontkülönbség esetén az ellenfél már olyan szinten a technika hatása alá kerül, hogy bármilyen gyanakvás vagy megkérdőjelezés nélkül megtesz bármit, amit a lány mond.

Ha Chiyuki körül az ellenfél vörös színű aurát vél felfedezni az annak a jele, hogy erősebb, mint a lány. Az aura hatására az ellenfél félelmet érez, mely a pont különbségek növekedésével egyre csak növekszik.
3 pont esetén – az ellenfélben gyenge érzés tör elő miszerint Chiyukit erősebb félelmetesebb ellenfél, mint, aminek látszik, így sokkal óvatosabbá válik vele szemben
6 pont esetén – az ellenfélben már erősebb ez az érzés, melynek hatására tudat alatt a teste félelemből elkerüli a lány legtöbb támadását és minél hamarabb el akar tőle távolodni
9 pont esetén – az ellenfél már attól megriad és halálfélelmet érez, ha a lány egy lépést tesz felé, vagy csak ránéz
9 pont felett már megközelíteni sem meri, sőt attól rettegve, hogy a támadásai felidegesítik inkább úgy dönt, hogy visszavonulót fúj

A technika azonban csak egy húsz méter sugarú körben hat az áldozatra vagy áldozatokra. Az hogy hány ellenfélt képes egyszerre a hatalmába keríteni a technika a Zanpakutou-ra tett minden negyedik pontja határozza meg. A kör mérete pedig 1000 lp-ként két métert nő.
Ha az áldozatok elhagyják a kört, a technika hatása rögtön elmúlik és mellékhatásként még arra sem emlékeznek, hogy ez alatt mi történt!

~ Technikák(KATT)

>Shunpo
>Shunpo Tangeki
>Klóntechnika
>Akkusu kikku
>Oni Dekopin
>Tesshou

~ Felszerelés(ek)
Egy kártya mely a nyakában lóg. A kártyán a neve, az osztagának száma és a beosztása található, illetve egy a lányról készült fotó. A tárgy mérete akkora, mint egy személyi igazolvány és a 12. osztagnak köszönhetően egy extrém viszonyokat is kibíró burkolat borítja. A kártya egy másik funkciója- mely szintén a 12. osztagnak köszönhető - , hogy ha Chiyuki elhagyja, vagy ott hagyja valahol vörösen villogó fény veszi körbe és pityegő hangot hallat, amíg valaki meg nem találja.

Suji anpurifaia
Magyar név: Izomnövelő
Leírás: Egy különleges lánc, amelyet egy végtagra helyezve 15 percre növelni lehet annak teljesítőképességét. Ez sérülés esetén, vagy csata közben erős rúgások és ütések bevitelekor nagyon jól használható, mivel a végtag teljesítménye akár az ötszöröse is lehet. Az időkorlát túllépése után is lehet még használni, de olyankor már minden egyes alkalmazásakor egyre erősödő fejfájás fogja jelezni, hogy az izomzat nem bírja a fokozott terhelést. Egy idő után ájulás is bekövetkezhet, ha a felhasználó nem áll le.
Hatás: minden második hakuda és zanjutsu képzettség után ad +1 pontot ezen képzettségekre. Így egy 4 pont hakuda és 6 pont zanjutsu képzettséggel rendelkező karakter 6 hakuda és 9 zanjutsu képzettséggel fog rendelkezni. Maximum +3 pontot ad.

LEZÁRT küzdőterek és küldetések

Hollow-vadászat kicsikkel - 500 lp és 1000 ryou

AKTÍV küzdőterek és küldetések

Fertőző testamentum - Aktív

Egyébb jutalmak

Karakter leadás - 1550 lp
Asztali játék - 1500 lp
                   

Nyelv:
Hungarian
Helyi idő:
2019. Jan. 20, 20:31:56

Elérhetőségek

E-mail
rejtett


Hatakeyama Momo
Nem elérhető Nem elérhető

Inawamo Yurei
Nem elérhető Nem elérhető

Aikawa Chiyo
Nem elérhető Nem elérhető

Üzenet hozzáadása

Nincsenek üzenetek. Szeretnél elsőként üzenetet hozzáadni?