Kidouk:
Bakudou 01: Sai
Magyar név: Fogság
Leírás: Olyan technika, ami az ember háta mögé köti a kezeit.
Kidou képzettség: 1 pont
Bakudou 07: Meimei Kamen
Magyar név: Láthatatlan álca
Leírás: A használó befolyásolja a róla visszaverődő fény mennyiségét, így láthatatlanná válhat a szem számára. Egyéb érzékek elől nem lehet vele elbújni, de így is ideális megfigyelő küldetéseken.
Kidou képzettség: 1 pont
Japán név: Nabiku ágy
Magyar név: Lebegtető ágy
Leírás: Ha a harctérről el kell szállítani egy sérültet, ez az
ágy tökéletesen sújtatlanná teszi a beteget, így esetleges
gerincsérüléseknél is használható.
Kidou képzettség: 1 pont
Név: Lélekenergia Gömb
Leírás: Szinte a legegyszerűbb, kezdetleges kidounak tűnő technika, ahol is a használó az egyik kezébe koncentrálja a lélekenergiáját, amivel létrehoz egy sűrített lélekenergiából álló, fehér gömböt.
Kidou képzettség: 1 pont
Alaptechnika
Japán név: Kekkai
Magyar név: Akadály
Leírás: Alapvető pajzstechnika, ahol is a használó lélekenergiáját összpontosítja egy helyre, létrehozva egy szilárd, narancssárga védőfalat. Létrehozása alacsony szinten időigényes, így minden irányból védelmet létrehozni a harc hevében szinte lehetetlen, egy iránnyal viszont még meg tud birkózni egy alacsony szintű harcos is.
Kidou képzettség: 3 pont
Alaptechnika
Japán név: Fuu
Magyar név: Pecsét
Leírás: Alapvető pecséttechnika, ami hasonló a kekkaiokhoz, csak erősebb és sokkal több előkészületet igényel. A pecsétek arra valók, hogy el lehessen zárni az erős és veszélyes tárgyakat/ereklyéket vagy pedig személyeket. Utóbbi esetben ajánlatos mozgásképtelenné tenni a célpontot, mivel mozgó célponton a pecsét kevésbé jön létre. Alacsony szinten (kb. 10 pont alatt) itt sem lehet sok mindent kezdeni a technikával, mivel nagyon sok időt vesz igénybe, hogy elzárjunk valamit/valakit, nem is tanácsos egyedül megpróbálni egy erősebb ellenfélen használni, mert nem fog sikerülni. De ha többen összefognak és közösen hoznak létre egy pecsétet, akkor lerövidíthetik ezt az időt, viszont így is nagy koncentrációra van hozzá szükség, hogy ezt többen használva sikeresen végre lehessen hajtani. Viszont alacsony szinten még ha többen is készítenek egy pecsétet, még mindig nem tanácsos erősebb ellenfélen alkalmazni, sokkal magasabb képzettség ajánlott hozzá. Ha jól összerakott pecséteket hoznak létre képzettebb használók, akkor azokat elég nehéz is megtörni, hogy hozzá lehessen férni az elzárt személyhez vagy tárgyhoz.
Kidou képzettség: 6 pont
Alaptechnika
Japán név: Shikenhou
Magyar név: Elemzés
Leírás: Azt hiszem ez utal a felhasználására is, ez a technika ugyanis képes megmondani, hogy egy sérülést fegyver, kidou, valamelyik bounto vagy arrancar technika okozta-e. Valójában a használatakor egyszerűen a kezünket kell a seb fölé tenni, majd egy arany színű villanást követően megállapítható a sérülés okozójának pontos fajtája. Valamint, ha a sebben méreg van, azt is kijelzi.
Kidou képzettség: 1 pont
Japán név: Bakudou 09: Hourin
Magyar név: Széthulló Kör
Leírás: A használó kezéből egy narancssárga inda lő ki, melynek vége a kézben marad, így a használó irányítani tudja azt a találat előtt és után is. Akár több fogoly ejtése is lehetséges, mivel az indák képesek egyesülni.
Idézés: Hullj szét, Rondanini fekete kutyája! Nézz végig magadon és égj; tépd fel saját torkodat!
Kidou képzettség: 1 pont
Bakudou 26: Kyokkou
Magyar név: Görbült fény
Leírás: Elrejti a használót, vagy a használó által meghatározott objektumot. A lélekenergiát is teljesen elfedi.
Kidou képzettség: 4 pont
Japán név: Soueigeki
Magyar név: Kék Havas-eső Támadás
Leírás: Kis erejű jéghullám, ami valamennyire megfagyasztja a célpontot érintkezéskor.
Kidou képzettség: 5 pont
Japán név: Bakudou 29: Feiku
Magyar név: Utánzat
Leírás: Illúzió technika, amely elhiteti az ellenféllel, hogy nem ott van ahol igazából. Összekeveri a körülötte lévő tárgyakat, vagy a területet. A használó akár képes lehet magáról is egy illúziót létrehozni elterelésnek, míg ő maga az illúzió rejtekében marad.
Kidou képzettség: 5 pont
Shinkirou
Magyar név: Káprázat
Leírás: Illúzió technika, aminek hatására a célpont elájul és a fejében először forgó leveleket lát, ami a technika kezdetét jelenti. Ezután pedig azt látja, amit a használó láttatni akar vele, legyen az, az egész családjának lemészárlása, vagy szerelme szívében egy katana. Hogy a technika sikeres legyen a használónak ismernie kell áldozatát, s valódi pszichológiai terrort alkalmazhasson, máskülönben az illúzió átláthatóvá válik, az áldozat pedig pillanatokon belül rájöhet, hogy illúzióval van dolga. Ha a célpont felismeri, hogy illúzió hatása alatt van, vagy jóval magasabb a reiatsuja vagy képzettsége a használóénál, esetleg illúzió megtörő technikát alkalmaz, akkor meg van rá az esélye, hogy kitörjön belőle. A technika fenntartásához folyamatos koncentrációra van szükség, így nem nagyon lehet közben más támadást alkalmazni.
Kidou képzettség: 5 pont
Kitsune képességgel használt Technikák
Hadou 31: Shakkahou
Magyar név: Vörös tűzágyú
Leírás: A kidou a használója kezéből jön ki, erős labdaként vagy hatalmas robbanásként.
Idézés: Ó, Nagyúr a hús és csont burka, minden teremtmény, szárnyak suhogása. Te, ki az Ember nevét hordozod, Pokol és Zűrzavar. Tenger hullámzó akadálya indul dél felé.
Kidou képzettség: 6 pont
Kuro Shitsui
Magyar név: Sötét kétségbeesés
Leírás: Megbénítja az áldozat öt érzékének egyikét. Küzdőtéren az áldozat maga döntheti el, melyik érzékszerve bénul le (vagy akár sorsolhatnak is). A hatás meghatározott körökön át tart. Azonban minél fontosabb érzékszerve bénul le, annál hamarabb szabadul a kidou fogságából.
Látás - 1 kör
Hallás - 2 kör
Tapintás - 3 kör
Szaglás - 4 kör
Ízlelés - 5 kör
Kidou képzettség: 10 pont
Noren Meguri
Magyar név: Függönyelhúzás
Leírás: Amennyiben a használó felismeri, hogy egy illúzió hatása alatt áll, egyszerűen félrehúzhatja a hallucinációt, mint egy függönyt ennek a technikának a segítségével.
Kidou képzettség: 12 pont
Kuukanten’i
Magyar név: Térbeli elmozdítás
Leírás: A technika használatával egy adott objektum vagy akár aktív kidou technika helyzetét lehet áthelyezni.
Kidou képzettség: 14 pont
Yuueki kodoku
Magyar név: Jótékony magány
Leírás: Ezzel a magas szintű kidouval megakadályozható, hogy bárki vagy bármi behatoljon a használó fejébe. Kitűnő védelmet nyújt illúzió-alapú vagy az elmét és érzékeket támadó technikák ellen.
Kidou képzettség: 15 pont
Fegyveres harc
Senmaioroshi
Magyar név: Ezer szél tánca
Leírás: Számos követhetetlenül gyors kardcsapással lehet vele megvágni az ellenfelet, vagy ha az jóval gyengébb, szó szerint fel is szeletelhető egy pillanat leforgása alatt.
Fegyveres harc: 11 pont
Japán név: Nukitsuke
Magyar név: -
Leírás: Kardkivonási technika, mellyel a kard előhúzásával egy időben a technika alkalmazója tucatnyi, követhetetlen sebességű vágást hajt végre ellenfele testén, majd a fegyvert vissza is helyezi a hüvelyébe. Ha az áldozat gyengébb, csupán egy apró széllökést érezhet, a csapásokat magát nem láthatja.
Fegyveres harc: 11 pont
Egyéb helyváltoztató képesség: 8 pont
Kensei
Magyar név: Megtévesztő támadás
Leírás: Használatával megnöveszthető a kard csapásának sebzése. Tehát a méterekkel messzebb lévő ellenfélen hogy vágást mérhessünk rá, csak suhintanunk kell. Az ellenfél és a használó közötti távolság maximum 5 méter lehet.
Fegyveres harc: 6 pont
Tsuin-kattingu
Magyar név: Ikervágás
Leírás: Két egymást keresztező vágást kell suhintani a levegőbe, ezt követően az ellenfélen ha vágnak egyet, ennek keresztező társa is megjelenik a semmiből.
Fegyveres harc: 12 pont
Shunpó technikák
Shunpo
Magyar név: Villámtánc
Leírás: A shinigamik használják, ami rendkívűl gyors helyváltoztatást tesz lehetővé kis távolságon belül.
Klóntechnika
Magyar név: Klóntechnika
Leírás: A használó valósághűnek tűnő klónokat hozhat létre maga körül egy rövid időre (számuk a gyorsaságtól függ), melyekkel megtévesztheti és megzavarhatja ellenfelét. A klónok érintésre szertefoszlanak. 9 pont felett minden shunpóra tett pont után egy klón idézhető meg, így összesen 16 másolat hozható létre ezzel a shunpo technikával.
Shunpo képzettség: 9 pont
Fukuzei
Magyar név: Elrejtőzés
Leírás: Megfelelő szinttel a használója teljesen eltűnhet pár másodpercre az ellenfél szemei elől. Tulajdonképpen a földbe kerül egy egyszerű, de követhetetlen helyváltoztatással (shunpo, sonido, satöbbi), majd szinttől függően maximum 15 méteres körzeten belül bárhonnan előtörhet a földből.
Helyváltoztató képzettség: 7 pont
Senka
Magyar név: Villámvirágzás
Leírás: Ezzel a technikával a használó villámtánccal az ellenfele mögé kerül és egyetlen mozdulattal átvágja és megsemmisíti az áldozat Saketsuját és Hakusuiját, a két pontot amely a lélekenergia használatáért felelős, ezáltal elvéve a szenvedő fél erejét.
Shunpo képzettség: 17 pont
Utsusemi A kabóca vedlése
Leírás: Lehetővé teszi egy utókép hátrahagyását a villámtánc használatát követően, melynek viselkedése teljesen valósághű, akár még sérülést is elszenvedhet, miközben a használója valójában sértetlen.
Shunpo képzettség: 13 pont
Seikyomai
Magyar név: Haláltánc
Leírás: Egy támadás, amely a gyorsaságra és a pontosságra épít. Csupán gyengébb ellenfelek ellen hatásos, az azonos szintűek vagy erősebbek láthatják a mozdulatot, ennek köszönhetően védekezhetnek is ellene. A használó shunpója segítségével, szemmel követhetetlen sebességgel rohamozza meg az ellenséget, aki csupán egy pillanatnyi széllökést érzékel. Ezen idő alatt három szúrás éri a testet, minimális külső sérüléssel, azonban annál nagyobb belső pusztítással. Az első frontálisan érkezik és az áldozat gyomra a cél. A találatot követően egy fordulat kíséretében a jobb oldal kerül a célkeresztbe, ahol egy újabb döfés kíséretében a máj roncsolódik. Lezárásként a penge hátulról a tüdőbe mélyed, ezzel fejezve be a „táncot”. Szakképzett ellátás hiányában a sérülések súlyos belső vérzést, s végül halált okoznak.
Shunpo képzettség: 7 pont
Pusztakezes harc
Mujun
Magyar név: Belső ellentmondás
Leírás: Magas szintű technika. A használó alulról feltörve egy ujjal megcéloz egy adott területet, ezt követően az ujj hegyén megjelenő reiatsu az ütés során behatással van a belső idegekre. Számtalan inger megindul az agy felé és a legközelebbre eső belső szerv működését blokkolja egy időre. Azonban ha az ütés a tarkón ér, az ellenfél kómába esik.
Pusztakezes harc: 7 pont
Oni Dekopin
Magyar név: Ördögi pöckölés
Leírás: Egy egyszerűnek tűnő ujjpöckölés, mely annyi erőt teremt, hogy az áldozat méterekre repül tőle. Nem feltétlenül kell érinteni hozzá a célpontot.
Pusztakezes harc: 5 pont
Ashige
Magyar név: Rúgás
Leírás: Speciális Hakuda technika. Spiccbe kell tartani a lábat s megcélozni vele az áldozatot. Összeköttetésben áll a gyorsasággal. Ha elég gyorsan hajtják végre, felér egy penge által okozott, nagy erejű kárral. Képzett hakuda használó rúgása egész egyszerűen áthatol a belső szerveken. Pusztakezes harc: 5 pont
Helyváltoztató képesség: 3 pont
Magyar név: Borotvaszél
Leírás: Magas szintű pusztakezes technika, melyben a tenyeret megfeszítve és az ujjakat összeszorítva olyan erővel suhint a használója, hogy a megmozgatott levegő borotvaéles pengeként indul el a célpont felé. A légpenge, akárcsak acéltársa, vágott sebet ejt találat esetén. Alapszinten csak felszínes sérülést ejthet, egy mester kezében viszont szinte bármit képes átvágni.
Pusztakezes harc: 14 pont
Shuurai
Magyar név: Villámló csapás
Leírás: A Shuurai olyan harcstílus, melyhez nem erőre, hanem sokkal inkább pontosságra és gyorsaságra van szükség. A használó néhány követhetetlen sebességű ütést helyez el tenyere élével ellenfele idegpontjain (például orr, halánték, áll, nyak oldala, gége, kulcscsont, stb.). Külső sérelmi nyomokat nem okoznak a találatok, ám az áldozat mégis erős fájdalmat és szédülést érez, sőt, akár el is ájulhat.
Lélekenergia: 15.000 LP
Pusztakezes harc: 15 pont
Egyéb
Japán név: Konsou
Magyar név: Lélektemetés
Leírás: Ezt végzi el minden shinigami, amikor lelkeket küld Soul Societybe
Alaptechnika
Nijiiro Kemuri
Magyar név: Szivárványszínű füst
Leírás: Kis üveggolyó méretű gömbökben lévő anyag, melyeket ha földhöz vágnak és széttörnek, a szivárvány színeiben tündöklő füst száll fel belőlük a levegőbe. Ez az anyag olyannyira sűrű, hogy nem lehet benne kibontakozni, emellett a belégzése sem ajánlatos, mert kábító hatással rendelkezik. Kitűnően alkalmazható elterelés gyanánt.
Mikakedaoshi eri
Magyar név: Megtévesztő nyakpánt
Leírás: A 12. osztag által kifejleszett, inkább felszerelésnek mondható dolog, amit ha az ember a nyakára tesz, akkor a hollowokéhoz hasonló lélekenergiát fog árasztani magából. A megfigyelő küldetéseken részt vevő tisztek biztonsága ihlette.
Meguma reta hitobito
Japán név: Meguma reta hitobito
Magyar név: A Kegyeltek
Leírás: Aki birtokában van ezen képességnek, az képes teljesen véletlenszerű dolgokat minimális mértékben befolyásolni. A használó az esetek többségében nincs is tisztában azzal, hogy efféle képességgel rendelkezik, és hogy szerencséjét valójában ez a technika hozta meg számára.
5000 LP-ig: A véletlenek kis mértékű alakítása, például a feldobott érme melyik oldalára essen, vagy egy dobókockával hányast dobjon.
10.000 LP-ig: Már személyekkel kapcsolatos dolgok, valamivel nagyobb események is befolyásolhatóak, azonban hihetetlen, irreális, valószínűtlen események okozását nem idézi elő. Ezen a szinten el lehet érni, hogy például valaki elbotoljon egy kőben, vagy pont meglásson a kirakatban valamit, ami tetszene neki.
15.000 LP-ig: A használó már egy bonyolultabb, véletlenek sorából álló folyamatot is képes lehet előidézni. Elég, ha MacGyver szabadulási akcióira gondolunk – hisz hiába a pontosság, sikerét nagyobb részben a véletlenek és különös egybeeséseknek köszönhette. De ezen a szinten akár azt is el lehet érni, hogy például valaki rengetek ok közbenjárása végett épp aznap veszik össze valakivel…
20.000 LP-ig: A már szinte teljesen irreális dolgok idézhetőek meg ezen a szinten – valószínűtlen, nagyszabású véletlenek generálhatóak. Például nyomozás közben a szél a szerencsés kezébe fújja a következő láncszemet, ami az ügy megoldásához vezet, vagy éppen egy kivégzést napolnak el, mert egy nagyobb hatalomnak szüksége lehet az illető segítségére. Akár harcban is hasznos lehet – előfordulhat, hogy emiatt egy lidérc képtelen eltalálni a képesség alkalmazóját, akárhány bara-t is lő el felé. Nem a hollow ügyessége csökken ebben az esetben, csupán a véletlenek miatt képtelen eltalálni a célpontját. Ezen a szinten a képesség használatához új kikötés tartozik: a használónak koncentrálnia kell a véletlen esemény megtörténésére, valamint hetente csak egyszer lehet ilyen szerencsés.
20.000 LP felett: Ezen a szinten a használó akár egy teljes napját megkeserítheti, vagy éppen fantasztikussá varázsolhatja bárkinek, legyen az ember, shinigami vagy épp egy arrancar. Így ha valakit ezzel a módszerrel „megátkoz”, azon a napon az illetővel minden elképzelhető, teljesen valószerűtlen szerencsétlenség megtörténik. Például egy mintaszakács normál esetben oda sem égetné a főzött ételt, de emiatt felgyújtja a konyhát és még az is lehet, hogy bent is ég. Fontos, hogy saját magára nem használhatja, csak és kizárólag más karakterre!
Kasztfüggetlen Kikötés: Engedély szükséges
Név: Erőszabályozó gyűrű
Leírás: A tizenkettedik osztag fejlesztése. Amikor a gyűrű működésben van, akkor egy egyszerű ezüst gyűrű néz ki. Ilyenkor Chiyo lélekenergiáját 5000 lp-re visszaszorítja.
Amikor inaktiválják, felszabadul a viselőjének az összes lélekenergiája, a gyűrű pedig egy ezüst egész ujjas gyűrűvé alakul.
A gyűrű belső felén egy aprócska gomb van, amit el kell tekerni, így lehet aktiválni, vagy inaktiválni a gyűrűt.
FukuroTáska:
Belül nagyobb táska, mint kívül. 12. osztag fejlesztése
Kemuri
12. osztagos találmány. Egy mesterséges füst. Azonban ha ez a "füst" lidérc lélekenergiát érzékel maga körül, akkor a lélekenergia forrását körbefonja, és fojtogatva akadályozza a légzésben és a mozgásban egyaránt. A szembe kerülve, valamilyen való füsthöz méltóan csípi a szemet. Maximum 5 percig képes "dolgozni". Az idő leteltével látszólag semmivé foszlik, a valóságban visszatér a tárolójába, ami jelen esetben egy hosszú szárú pipa. Előhívni egyszerűen lehet, ki kell fújni a pipából.
Vénusz Légycsapója
Egy 12. osztagos kísérleti kudarc eredményeképp született ez a mutálódott növényke. A mutálódásból fakadóan képes megmaradni Chiyo táskájába (Az egyetlen élő organizmus, ami erre képes) illetőleg képes megkülönböztetni a lélekenergiákat, így felcsapott táskaőrnek. Mindent megcsócsál, ami úgy kerül-nyúl bele a Táskába, hogy nem tartalmazza Chiyo lélekenergiáját. A savas nyálszerűségével, amit a "szájában" termel, komoly ijesztő-riasztó hatást érhet el a gyanútlan kutakodók, turkálók és kíváncsi tolvajok körében. 500 ryou
Aizu /Szemek
Egy fém gyűrű Lélekenergiát vezetve bele, több szemet meg lehet vele idézni. Ez elsősorban információgyűjtésnél hasznos. Olyasmiket is meglehet vele vizsgálni közelről, amihez esetleg személyesen nem férnénk hozzá, és mivel viszonylag kicsi, így nem is olyan feltűnő. Harcban kifejezetten nem ajánlatos használni, ugyanis a megidézett szem folyamatosan küldi a megidézőjének a látottakat, arról nem is beszélve, hogy a használó a gondolataival irányítja őket, és ez igen csak elvonná a figyelmet egy csata közepén. Összesen tíz ilyen szem idézhető meg egyszerre, de kevesebb is. Amennyiben egy ilyen szem megsemmisül, később újra idézhető lesz, de a korábbi adatok vele együtt elvesznek.
Magatama nyaklánc
Susanoo hagyatéka, ami több youkai tulajdonát is képezte már. Hat magamata medalion, hat különböző ásványból biztosítja a lánc különlegességét. A többi része finom, aprólékos ötvös munka.
Van két úgymond fő medalion, amik kicsit nagyobbak a többinél:
- Holdkő: Ez a medalion kapcsolja a viselőhöz a láncot, ami annyit jelent, hogy a viselőjén kívül más nem tudja se levenni, se le- vagy eltépni. Továbbá a környezetében lévő tűzből energiát nyer ki, és raktároz el. Ezzel az energiával működik a többi medalion.
- Napkő: Lehetővé teszi, hogy a viselőjének a kezébe semmilyen károkat ne tegyen a tűz. (Csak a kézfejre és az alkarra vonatkozik)
A további négy medalion közrefogja a két fő magatama~t. Picivel kisebbek a társaiknál.
- Ametiszt: Valamilyen gyenge telekinetikus képességgel ruházza fel a viselőjét. Legfeljebb három kilós súlyig.
- Sólyomszem: A viselőt felruházza azzal a képességgel, hogy lássa a kardok lelkeit, (szellem szerűn, áttetszően) illetőleg a lélektelen fegyvereket is gyengén érzékelje. Ettől nem fogja hamarabb meg tudni mondani, hogy mi az adott fegyver eredeti formája, se a különleges képességét, viszont segíthet neki egy penge rejtett csorbulásait, vagy problémáit megtalálni.
- Ónix: A viselőjét a kovácsolás közben fellépő fiziológiailag káros behatásoktól védi. Ez csak a kovácsolás alatt és a kovácsolással fellépő hatásokra érvényes. Ha a kovácsolás közben egy külső személy behatásától nem nyújt védelmet.
- Citrin: Viselőjét hozzá köti az épp munkált fémhez. Hála neki, a viselője pontosan tudni fogja, hogy az épp munkált fémen van~e korrodáció, mennyire sok benne a salak anyag, ötvözték~e a fémeket, illetőleg, épp mennyire rideg a penge, vagy éppen lágy stb.
Ha nincs nyílt láng a közelben, vagyis a két fő magatama által elraktározott energiából kell működni a többi négynek is, akkor legfeljebb 20 percig tud funkcionálni, ha csak egy magatama~t használnak.
Vagyis: 1 magatama -> 20 perc
2 magatama -> 15 perc
3 magatama -> 10 perc
4 magatam -> 5 perc
Shikigamik
Chiyo birtokolja a három shikigami nevét, és megtanulja azt rendesen használni. Ami annyit jelent, hogy a shikigamik teljesen a mesterükre bízzák magukat, egy-egy fegyver alakját felvéve. A képességük ezáltal nem változik, csak az alakjuk.
Parancs: Samagawari/változás
- Kuro: Fém legyező
- Shiro: Tetsubo
- Rin: Nodachi
Shikigamik, eredetileg három fülbevaló formájában vannak jelen:
Mujina ikrek lányok
Dodomeki fiú
Mujina Ikrek.( Byakuroku és Daidai) Egy pár kesztyűt alkotnak. Akihez hozzáérnek, a személy sejtjeinek a biokinetikus energiáját képesek vagy gyorsítani, vagy lassítani. Az érintés idejéig. (Fel lehet gyorsítani vagy épp lassítani vele a sejtek regenerálódást. Persze nem olyan szinten, hogy kézrátétellel gyógyít az illető. Csak beindítaná a folyamatot. Úgyszintén nem lehet olyasmiket, hogy például elindítani egy kar visszanövesztését, mert nincs mit. Nem létező sejteket nem tud regenerálni. Szimplán csak gyorsítaná a gyógyulást, vagy lassítaná.)
Dodomeki (Taigong): Egy akupunktúrás tűkből álló karperec alakját veszi fel. Képessége, mesterét képessé teszi a lélekenergia áramlásának a látására. Az akupunktúrás tűkbe lélekenergiát lehet vezetni. A karperec szabályozza a tűkbe töltött reiatsut, hogy ne töltődjön túl.
(A shikigami ezzel Chiyo már megtanult pusztakezes akupunktúrát használó harcmodorát erősítené, amit eddig a "mujun" technikával használt csak)
Egy egyéni eszköz:
Hoshi no tama / Csillag labda
Inari kitsunék egyik féltve örzött kincse. Nincs Inari kitsune hoshi no tama nélkül. Chiyo~é egy medalionba van zárva, amit Inari nagyon finom ötvösmunkával rákovácsolt a lány magatama nyakláncára, a holdkő medál és a napkő medál közé.
- Maga a hoshi no tama segítségével a kitsune kisebb szintű, egy érzékre ható illúzióra képes. Például megjelentethet valami szagot, vagy tárgyat, ami valójában nincsen ott. Csak egy érzékszervre hat minden esetben.
- Maga a medalion különleges képessége, hogy aktiváláskor képes shinigami lélekenergiának álcázni a youkai lélekenergiát.
Japán név: Reiraku
Magyar név: Lélekszalagok
Leírás: Egy magas szintű technika, ahol a használó elképzeli a környezetben lévő szellemi aurákat tapintható szalagokként. Így egy kis koncentrálás után könnyedén be tudja határolni, hol is tartózkodik a keresett személy, akinek a lélekenergiáját már korábbról ismerte. Ezzel még a nagyon kevés lélekenergiával rendelkezőket is meg lehet találni, például egyszerű lelkeket. A szalagok színe fehér, kivéve a shinigamiknak, akiknek vörös.
Lélekenergia: 15.000 LP
Két egyéni eszköz
Mind a kettő egy-egy fülbevaló alakjában tetszelegne.
Kekkai: Onmyouji talizmánokat lehet vele megidézni. Ezek segítségével lehet erőteret, vagy pajzsot formálni. Egy-egy talizmán egy-egy sebzési pont hatástalanítására képes. Ha Chiyo csak egy talizmánt idéz meg, vagy külön-külön idézi meg őket, akkor egy áttetsző erőtér jelenik meg közvetlenül a talizmán körül, amit tud a lány irányítani, de csak egy sebzési pontot érnek. (Az egy talizmán körül létrejövő erőtér alakja a lánytól függ, de az nem változik, hogy pici, épp a talizmánt körbefogó)
2500 lp/ talizmán és maximum 20.
Előnye: A kekkai képes a kidou alapú támadások ellen védelmet nyújtani. Hátránya: hogy ismerni kell(ene) hozzá, hogy tényleg a legefektívebben lehessen használni, a támadó kidou sebzésszámát. Ezt azonban a lány, mivel sem reiatsu érzékelésben nem jeleskedik, sem a jövőbe látás képessége nincs a birtokában, csak tippelheti, aminek nem feltétlenül túl nagy az esélye, hogy eltalálja pont.
10 talizmán felett ezeket a talizmánokat akarattal meg lehet semmisítenie a használónak, amikor is egy kisebb robbanást produkál, amivel 1 pont sebzésről 3 pont sebzésre növekszik az egy talizmán támadási ereje.
Sakura no ha: Cseresznye leveleket lehet megidézni. Ezek a levelek úgy funkcionálnak, mintha Chiyo testének részei lennének. Vagyis a megidézett levelek apró tárgyakká lehet változtatni (élőlényekké nem lehet őket alakítani) Ha nagyobb tárgyaká kell változtatni, akkor méretarányosan több levelet kell felhasználni. Egyszóval, mint Chiyo testének a részei lennének.
2000lp/ 2 levél, és méter a mennyiség és a hatósugara a képességnek. Az adott kört elhagyva a levélke mindenestől semmivé foszlik.
Név: Yume no Baku
Eszköz típus: parazita fegyver
A kard normál állapotában egy egyszerű wakizashi, ami a forgatója jobb karjában pihen. Míg nem szólítják a nevét, nem látszik semmi a karján. Ahogy hívják, először a viselő kézfején megjelenik egy szemgolyó, majd abból kiindulva tetovált minták húzódnak egészen a könyökéig. A mintából holló formálódik, ami igény szerint karddá alakulhat. Valódi képességét akkor tudja kifejteni, ha egy alvó közvetlen közelébe van a forgatója. Ha a kard pengéje, vagy a holló az alvóhoz ér, kapcsolatba kerül az álommal, vagyis a baku meg tudja ítélni az álom minőségét, amit a penge elszíneződésével jelez, és amennyiben parancsot kap a forgatójától, átjáró nyílik az érintett személy álmába. (A forgatóval együtt maximum két fő mehet át ezen az átjárón)
A forgató, és esetleges társa fizikai valójukkal kerülnek az álomban, vagyis minden, az álomban elszenvedett sérülés teljes mértékben valósnak élik meg. Tetteikkel képesek befolyásolni az álmokat, illetve, a kardba kovácsolt youkai itt már a valós formáját ölti fel. A Baku fajához híven elfogyasztja az álmot, és az elfogyasztott álmot energiává alakítja át, ami egy színes golyóként kerül a forgatóhoz, amint kikerülnek a valóságba, és a baku befejezi az álom tiszta lélekenergiává történő alakítását. Az álmot végig kell „élniük” ha olyan lény van benne, meg kell harcolniuk, hogy a baku be tudja kebelezni azt. Az álmodó ezután nem fog az álmára semmilyen formában emlékezni, mondhatni kitörlődik maga az álom. Az álmodó, amennyiben rémálomról van szó, megkönnyebbülten ébredhet fel, hisz soha többet azt az álmot nem fogja látni. Viszont, ha egy szép álmot tesz a baku magáévá, az álmodó akár napokig lehangolt, letört, és fáradt lehet utóhatásként. Ha egy álomba bekerültek, azt a baku mindenképp bekebelezi.
Ezeket a golyókat tudja a forgató felhasználni a saját javára. Pontosabban, ha a saját lélekenergiáját túlságosan elhasználta, ki pótolhatja velük a sajátját.
Egy játék alatt, csak egyszer lehet ezt használni, akármennyi golyót (üveggömb szerű) használ is el a forgató, a többit csak elpazarolta, csak a legelső van rá effektíven hatással.
Csak addig „töltheti vissza” a kardforgató lélekenergia szintjét maximálisan, amennyi pihent állapotában is a birtokában van. Innentől kezdve a lélekenergia a sajátjaként működik, vagyis normál tempóban fogyatkozik ugyanúgy, mint addig.
Ezen felül a kard egyszerű kardként funkcionál wakizashi formában. Nem zanpakuto, vagyis nem tartozik a forgatója belső világához, bár az álomban bakuként megjelenik, olyankor lehet vele szót váltani, illetőleg, akik képesek látni a fegyver lelkeket, ők a valós világban is kommunikálhatnak vele.
A Halál útvesztőjében kapott gyűrűt.
Mivel Chiyo gyűrűje kellett a lény elzárásához ennek a gyűrűnek a képessége megváltozott. A róka szellemet sikerült megmenteni ugyan, de nem képes már védelmet nyújtani. Ellenben meg lehet idézni a szellemalakját. Ez a szellemalak komoly tudás birtokában van vallási, mitológiai téren, képes beszélni, illetőleg,mivel csak egy szellem szinten létezik, a fizikai tárgyak, a lelkek világában sem képeznek akadályt a számára. Vagyis át tud rajtuk haladni. Így üzenetek küldésére kiválóan alkalmas. Ezen kívül más képesség birtokában nincs. (Chiyo, mivel az ő lélekenergiájához van kötve, képes hozzáérni, más senki és semmi, illetve a szellemalak se képes másokhoz érni)
Omamori / Talizmán:
Egy egyedi gigai. A különlegessége abban rejlik, hogy ha a használója le akarja vetni, akkor a gigai egyszerűen cseresznyeszirmokra bomlik. Ugyanő a felvétele sem okoz nehézségeket. Használaton kívül csak egy szerencsetalizmánnak néz ki, ám a használó egyből magára idézheti a talizmánból a póttestet. Lényegesen megrövidítve ezzel a fel és levétel idejét. Illetőleg nem kell a levetett póttest miatt aggódni, hisz az visszakerül a talizmán alakjába.
ilyen formán
Mononokean - különleges eszköz-youkai
Chiyo mestere lett egy ház youkai~nak. Igazából az egész ház két szoba, illetőleg egy rendes rizspapír ajtó, illetőleg egy pici fa ajtó (nijiriguchi). A szoba, ahova nyílik az ajtó egy tradícionális tea szoba. Egy papírtekercs van a falára felfüggesztve, mellette egy szélcsengő. Amikor a csengő megszólal, a youkai a tekercsen keresztül kommunikál (írásban)
Képesség: Megjelenik, ha Chiyo hívja. Egy ajtó előtt kell megidézni, hogy elhúzva, vagy kinyitva az ajtót, a szobába lépjünk be. Ha nincs ajtó a közelbe, akkor a nijiriguchit lehet megidézni. Viszont bárhol Chiyo magához idézheti. Egyfelől a youkai~ok világába (ez nem azonos sem Pokollal, sem a Lelkek Világával, sem HM~mel.) át tud járni rajta keresztül, (csak Chiyo, és a hozzá tartozó youkai~ok) illetőleg ha bemegy, utána ugyan oda fog az átjáró nyilni, ahova megidézte. Viszont ha más próbál azon az ajtón keresztül menni, aki nem Chiyo~val van, ő az eredeti szobába, és nem a Mononokean~ba jut.
Kapu/Geito
Chiyo, a benne élő kitsune~nak hála, képes közvetlen átjárót idézni a youkai~ok világába. A
kaput összefüggő szilárd területre idézheti (vízfelszínre, hasonló közegre nem lehet) Csak feloldott pecsét mellett használható.
KK képesség: 18 pont

Wudang Qi Gong
Ez a mozdulat sor első sorban a lekötő kidou~k ellen lett kitalálva, illetőleg a kinai Qi Gong harcművészet és meditációs egészségügyi mozgásgyakorlatokból lett átemelve.
A technikának magának a lényege az, hogy a lekötött személy, ne túlzott energia felszabadítással szabadítsa ki magát a kötésből, hanem lényegesen hatékonyabb módon, azokon a pontokon szabadít csak fel a használó lélekenergiát a Qi Gong segítségével, ahol a lekötő varázslat érintkezik a testével.
A technika maga két szintes.
Első szint A Sárkány: A Wudang Qi Gong sárkány mozdulat sorát veszi alapul.
kidou: 1 pont
Hakuda: 3 pont
Második szint, a varázslat csomópontját keresi meg, így kevesebb helyre kell fókuszálni az energiát, de nagyobb koncentráció kell hozzá:
A Teknős:A Wudang Qi Gong Teknős mozdulat sorát veszi alapul.
Kidou: 3 pont
Hakuda: 9 pont
Kaze no Mai Shiragiku (Szélben Táncoló Fehérkrizantém):
A technika megköveteli ugyan a varázstudást, de a végrehajtásához a fegyver játszik kulcsfontosságú szerepet, vagyis csupán minimális mágia hozzáértés szükséges hozzá.
A képesség lényege, hogy a használó a kard köré vezetett lélekenergiáját „forgatja”. Majd az eme módon keltett fegyver körüli láthatatlan szélörvénnyel az ellenfél reiatsu alapú technikája felé suhint. Az így keltett örvény és a vetélytárs reiatsu alapú technikájának érintkezésekor a szemmel nem látható energiaszél visszacsavarja az ellenség felé a saját képességét. A szenvedő alanyt így a saját csapásának az ereje és a technika örvénye egyszerre sújtja.
A kard körül forgatott reiatsunak a lényege, hogy a szélörvény így könnyedén irányítható, nem esik ki a forgató kezéből a technika feletti uralom, még minimális lélek energiakezelés hozzáértésénél sem.
Fontos meghatározója a képességnek, hogy ki kell tudni választani a megfelelő pillanatot a használónak, mert nem mindegy, hogy mikor és hol vág bele az ellenség reiatsu alapú energiacsapásába.
A reiatsu alapú képességeket a technika alkalmazója csak a zanjutsu pontjainál alacsonyabb szintű képességeket tudja visszairányítani. A pontjai felett lévőket csak eltéríteni tudja, túl sok pontkülönbség (legalább 10 pontnál több) esetén azonban egyáltalán nem képes a megfordítására vagy az eltérítésére.
Pontkövetelménye:
Kidou: 3 pont
Zanjutsu: 6 pont