Összegzés - Raimaru Minashaku

Shinigami

8. Osztag

*

Nem elérhető Nem elérhető

Név:
Raimaru Minashaku
Pozíció:
Eltávozott karakterek
Hírnév::
2
Nem:
Férfi Férfi
Kor:
20

Hozzászólások:
102 (0,053 naponta)
Lakóhely:
Budapest
Regisztrált:
2014. Júl. 06, 17:09:58
Utoljára aktív:
2017. Aug. 18, 22:46:11
Tárcában:
10 600 ryou
Technikatár
Ajándék küldése
Szint:
7.
Lélekenergia:
60% Complete
36 100 / 45 000

Hovatartozás:
Gotei 13
Egyéb hovatartozás:
Shinigami Férfiegylet
Reiatsu szín:
Vörös
Pontozás:
Összesen: 84 pont
  • 5 pont jár minden képzettségre összesen
  • 69 pont az LP után
  • 3 pont a Gotei 13-hoz tartozás végett
  • 5 pont a hadnagyi rang nyomán
  • 1 pont a Shinigami Férfiegylet tagságért
  • 1 pont a Kardok és Rózsák egylet tagságért
  • 3 pont bónusz Zanjutsura és 3 pont bónusz Hakudára, ha használja az Izomnövelőt
  • 3 pont bónusz Shunpora, ha viseli a Shunpo amput
  • 1 pont bónusz Kidoura, ha viseli a Kidou amput
Képzettségek:

Zanjutsu: 15 pont (+3 pont tárgyi bónusz)
Hakuda: 16 pont (+3 pont tárgyi bónusz)
Kidou: 3 pont (+1 pont tárgyi bónusz)
Shunpo: 15 pont (+3 pont tárgyi bónusz)
Zanpakutou: 22 pont

*13 elosztatlan pont
Egyéb hovatartozás:
Nincs
Kapcsolat cimke:
Egyedülálló
Post szín:
#4343E0

Jellemzőim

~ KINÉZET

187 cm magas, izmos testfelépítésű vagyok. Fehér a hajam, de nem a kortól, és nem tudom miért.  
Mindenesetre a hajfesték csodás művével szőkévé varázsoltam 8)


~ JELLEM

Általában könnyelmű természetű vagyok, ami kedvességgel, közvetlenséggel, segítőkészséggel és rokonszenves viselkedéssel párosul. Mondhatni, egyszer fent, egyszer lent, általában azt csinálom, amit mások, és jó ötletnek tűnik. Mindig a jót keresem, a rosszat pedig kerülöm. A parancsokat általában teljesítem, de néha random jönnek ilyen villanásszerű ötletek, afféle megérzések, amiknek szinte vakon engedelmeskedek, és így gyakorta súlyos sérüléseket szenvedek. Általában a kíváncsiság szokott előre hajtani, ha nincs más, fontosabb tényező, és ezért általában olyan dolgokat is teszek, vagy kérek másoktól, amit ők furcsának tartanak, vagy esetleg nem is kellene. Első sorban a feletteseimhez, és csak azután vagyok magamhoz hűséges. Néha talán naiv vagyok, ezért időnként rászedhetnek. Szolgálaton kívül általában előbbre helyezem mások érdekeit, mint a sajátomat. Viszont, ha az jó érdekeket szolgál, szeretem úgy forgatni a szavakat, hogy a lehető legjobb helyzet legyen belőle.

Zanpakutou

Shikai

Shikai típusa: villám
Shikai neve: Rairyuu/villámsárkány
Shikai parancsa: Todorokase/Dübörögj
Kard kinézete: A kard meghajlik egy kicsit, hogy könnyebben ki lehessen húzni a hüvelyéből. Ugyanis sok más karddal ellentétben Rairyuu nem veszti el hüvelyét, hogy Shikaiban is el lehessen tenni, és ezért felveszi a kard alakját. A tok kék lesz, a felső résznél külön ki van alakítva egy fogásra alkalmas hely, a tok pedig nagyon kemény, ezért van olyan, hogy néha csak benne hagyom a kardom a tokjában, és azzal mérek erős, de tompa ütéseket az ellenfélre.

Támadások, képességek:

    • Kyuushuu/roham (急襲): Előretörés közben a kardommal gyorsan előreszúrok, ezzel egy apró feszültséget vezetek az ellenfél testébe így a fizikai erejét csökkentem, és az illetőnek természetesen sebzést is okozok.
    • Kaminari Kusarinoko/villámló láncfűrész (雷鎖鋸): Egy alig észrevehető aurát keltek a kardom körül, ami így olyan lesz, mint egy Seele Schneider: csupán 500 rezgésszint/másodpercccel marad el mögötte. Ez az aura villámból van, és az érintett felületen zanpu szint-ben a két cm-rel jut a bőr alá, ami bőr irritációt, kellemetlenségeket és izombénulást okoz, 7 zanpu pont felett pedig már égési sérüléseket is.  
    • Ikazuchi Makihige/Villám inda(雷巻きひげ): A technika nevének kimondása közben előre kell tartani a kardot, aminek a végéből a név kimondásának befejeztével egy villám csap ki, amit irányíthatok. Olyan lesz, mint egy ostor. Minden második zanpakuto pont + 1 kioldási sebesség, ami maximum 12 pont érték. Minden ötödik zanpakutora tett pont egy újabb szár létrehozását teszi lehetővé; ami egyénileg létrehozható. Minden második zanpakuto pont után + 1 méter hatótávolság. Miután az ostor elválik a zanpakutotól, minden ponton + 2 másodpercig fejti ki hatását, majd semmivé lesz.[/color]
    Bankai

    Név: Mouresu na Rairyuu/Dühöngő Villámsárkány (猛烈な雷龍)
    Kinézet: A zanpakutou egy recézett, villám alakú karddá alakul. Kétélű, a vércsatorna helyén szintén egy villám alakú kivágás van. A Keresztvas széttárt sárkány szárnyakra emlékeztet, oldalt két-két kisebb, középen pedig egy nagy kék ékkő található, a markolatgomb pedig szintén egy kék ékkő.

    Képességek:

    Név: Mouresu na Rairyuu/Dühöngő Villámsárkány (猛烈な雷龍)
    Leírás: Aktiváláshoz nem kell kimondani a nevét, a bankaival együtt lép működésbe. A Bankai feloldáskor felszabaduló energia az égen vetül ki viharfelhők formájában. Ez az energia összegyűjthető, és egy sárkány formájú hatalmas villámban a technika nevének kimondása után odaküldhető arra a pontra, ahova mutat a kard hegye. Minden 10.000 LP után egyszer használható, ha az utolsót is ellőtte a használó, akkor automatikusan megszűnik a bankai forma.  

    MÉG NEM HASZNÁLHATÓ!

    Név:Kaminari Denka/Elektromos töltet (雷電荷)
    Leírás: A forgató lélekenergiájából generál elektromosságot, és azt elraktározza, azt, hogy mennyire van tele, a villám és az ékkövek jelzik: Minél töltöttebb, annál fényesebben ragyognak. Három dolgot lehet csinálni az elraktározott elektromossággal, mindegyikhez parancsszó kapcsolódik:

      • Muchi/Ostor (鞭): Az elektromosság kivezetődik a kard hegyéből, irányítható ostorszár lesz belőle, ami érintéskor villámként viselkedik.
      • Hasaki/Penge (刃先): Az energia kivezethető a pengére, fájdalmassá téve az érintést, mintha elektromosságba nyúltunk volna.
      • Taihou/Ágyú (大砲): A markolatgombból a felgyülemlett elektromos energia kilőhető egy villámként. Gyengébb ellenfelek esetén harmadfokú égési sérülések is történhetnek, esetleg szívleállás. Egyenlő erejű ellenfél számára olyan hatása van, mint a villámcsapásnak, izomrángás, izomgörcs, másodfokú égési sérülések léphetnek fel, Erősebb ellenfelek számára kellemetlenül zsibbadó érzés jut elsőfokú égési sérülések mellett. Kidou pajzs esetén, ha zanpakutoun több pont van, mint az ellenfélnek kidoun (zanpakutou képességből jövő pajzs esetén a zanpakutou pontok kerülnek összehasonlításra) akkor áttöri a pajzsot, ellenkező esetben levédi. Azonos pontszám esetén a támadás semlegesítődik, de a pajzs összetörik.
      Az első két képességből vissza lehet hívni a tárolóba az energiát, a harmadik viszont elhasznál mindent. Bankaionként háromszor lehet feltölteni a kardot.

      Név: Hikari Raigyoku/Szikrázó Villámgömb (光雷玉)
      Leírás: Egy kézilabda méretű villámgömb jelenik meg a pengén. Mint egy parittyával, el lehet hajítani. Aktiváláskor megáll, és elkezd fél másodperc múlva villámokat szórni arra, akinek érzékeli a lélekenergiáját, attól függetlenül, hogy az milyen. Zanpakutou pontonként kettőt tud összesen kilőni kihunyás előtt, ugyanazt a célpontot nem célozza meg két másodpercen belül kétszer. A villámok gyengébb elemi villámok, de így is alkalmasak a gyengébbek megsütésére, ha nem óvatosak, az erősebbeknek is okozhatnak kellemetlenségeket, vagy akár sérülést is. Négy zanpakutou pontonként lő ki még egyet pluszban (tehát 15 pontnál egy sorozatban hármat lő ki, 16-nál már egyszerre négyet). Zanpakutou pontonként egy méterrel növekszik a maximum sugár, a sorozatok másodpercenként követik egymást, egy sorozatban egyszerre csapnak ki a villámok. Ha nincs elég célpont a hatókörben, akkor csak annyit lő ki, amennyi célpont van, a maradék nem tolódik át másik sorozatba.
      Aláírás:

      Nyelv:
      Hungarian
      Helyi idő:
      2019. Okt. 20, 16:03:22

      Elérhetőségek

      E-mail
      rejtett


      Miwa Kyoko
      Nem elérhető Nem elérhető

      Hatakeyama Momo
      Nem elérhető Nem elérhető

      Üzenet hozzáadása

      Nincsenek üzenetek. Szeretnél elsőként üzenetet hozzáadni?