ZANPAKUTO
Név: Furihime (tükörfordításban: Férjhercegnő)
Típusa: villám
Kinézete:
- Antropomorf megjelenés: átható arany szemek, hosszú sötétkék haj, és rengeteg kiegészítő meg cicoma
- Shikai forma: a kard mérete megnő (szélessége hozzávetőleg harminc, hossza százhúsz centiméterre), a penge lefelé szélesedik, íveltté válik. Kevésbé görbülő oldalán alul négy, felül három nagyobbacska fűrészfogszerű penge jelenik meg. A markolat vége és a keresztvas négyzetforma, bronz díszeket nyer, a penge tövére két-két szintén bronzszínű háromszög nyúlik ki.
Shikai:
- Parancsa: Yumemitte kudasai, Furihime! (Kérlek, álmodj, Furihime!)
- Támadások:
(villám karmok)
Az elektromossággal töltődött fűrészfogak leválnak a kard testéről, és Shinri mozdulatainak ívét követve az ellenfélre uszíthatók. Megfelelő koncentráció és kellő gyakorlás után irányíthatóak puszta gondolattal, akár tizenegy különböző irányba – vészhelyzet esetén ugyanis a kardmarkolatból lenyúló díszítés is mobilizálható.
Pontozás:
1 pont – mozdulattal együtt, egy irányba
2 pont – mozdulattal, kettő irányba
3 pont – mozdulattal, három irányba
4 pont – mozdulattal, négy irányba
5 pont – (erős) koncentrációval is, öt irányba
6 pont – (erős) koncentrációval is, hat irányba
7 pont – (gyengébb) koncentrációval is, hat irányba
8 pont – (gyengébb) koncentrációval is, hét irányba
9 pont – (minimális) koncentrációval is, tizenegy irányba – ekkor már képes a dísznek tetsző háromszögeket is alkalmazni
(aura a villám fényéből)
Elektromágneses töltetű, testhez simuló páncél, mely kékes-ezüstös fénnyel vonja körbe Shinrit. Főképp védekezés céljából használja, de áramütést is okozhat vele az óvatlan támadónak – ennek erőssége kontrollálható.
Pontozás:
1 pont – az áram erősségét nem képes szabályozni, csak védekezésként használhatja a technikát
2 pont – továbbra is csak védekezés
3 pont – gyenge áramütés éri a támadóját, Shinri akaratától függetlenül
4 pont – közepes áramütés, mely továbbra sincs a befolyása alatt
5 pont – erős koncentrációval már szabályozhatja az áram erősségét (közepes vagy gyenge)
6 pont – erős koncentrációval szabályozza az intenzitást, mely immár nagyobb intervallumon belül mozog
7 pont – minimálisabb koncentráció szükséges, az intenzitás nem változik
8 pont – minimálisabb koncentráció, az áram erőssége elérte a kihozható maximumot
9 pont – könnyedén irányíthatja a páncélból kiinduló elektromágneses tölteteket, befolyásolva az ellenfélre mért csapás erősségét
Technikák
Japán név: Konsou
Magyar név: Lélektemetés
Leírás: Ezt végzi el minden shinigami, amikor lelkeket küld Soul Societybe.
Japán név: Shunpo
Magyar név: Villámtánc
Leírás: A shinigamik használják, ami rendkívűl gyors helyváltoztatást tesz lehetővé kis távolságon belül.
Japán név: Nabiku ágy
Magyar név: Lebegtető ágy
Leírás: Ha a harctérről el kell szállítani egy sérültet, ez az ágy tökéletesen súlytalanná teszi a beteget, így esetleges gerincsérüléseknél is használható.
Japán név: Hadou 04: Byakurai
Magyar név: Fehér villám
Leírás: Fényvillám-szerű, erőteljes támadás.
Japán név: Hadou 11: Tsuzuri raiden
Magyar név: Megkötött Villám
Leírás: Elektromos támadás, melyhez a használónak hozzá kell érnie egy, az áramot vezetni képes tárgyhoz, mely összeköttetésben van az áldozattal.
Japán név: Bakudou 08: Seki
Magyar név: Elutasítás
Leírás: Egy kör alakú pajzs, ami megbénítja és visszaveri ideiglenesen a támadásokat.
Japán név: Bakudou 12: Fushibi
Magyar név: Rejtőzködő kitörés
Leírás: Pókháló-szerűen kifeszíthető kidou, melyet ha megérint a célpont, egyszerűen hozzáragad és megbénítja a mozgását.
Japán név: Bakudou 26: Kyokkou
Magyar név: Görbült fény
Leírás: Elrejti a használót, vagy a használó által meghatározott objektumot. A lélekenergiát is teljesen elfedi.
Japán név: Kanashibari
Magyar név: Paralízis
Leírás: Egy shunpo alapokra helyezett technika, melynek célja az ellenség mozgásképtelenné tétele. Használója néhány gyors egymásutánban végrehajtott csapással vágja el az áldozat izmait a végtagjaiban, de a szenvedő fél számára olyan, mintha egyszerre kapná az összes vágást.
EszközökJapán név: Kidou Ampu
Magyar név: Kidou Erősítő
Leírás: Egy apró medál, amit a kézre lehet szíjazni, s felerősíti a Kidoukat.
Hatás: minden harmadik kidou képzettség után ad +1 pontot ezen képzettségre. Így egy 6 pontos kidou képzettséggel rendelkező karakter 8 pont kidouval fog rendelkezni.
Maximum +2 pontot ad.