|
|
|
|
![]() | ||
KINÉZET Momonak hosszú, barna haja van, melyet csak a szabadnapjain enged le, mivel folyton elszabaduló tincsei rendkívül szokták őt zavarni a mindennapi teendőinek során. Így mindig felfogva hordja, többnyire egy egyszerű copfban, melyet egy piros szalaggal szokott összekötni, hogy a helyén maradjon. A szemei barnák, ám az árnyalatukat egyszerűen nem tudja meghatározni, ugyanis mindig másnak látja a tükörből, hol rendes barnának, hol aranynak, hol pedig narancssárgának. Félreértés ne essék, itt szó sincs szemszín váltásról, mindössze az a helyzet, hogy egy olyan színekkel áldotta meg őt - és az édesanyját - a sors, melyet eddig még nem sokan láttak. A bőre puha és fehér, ez utóbbinak köszönhetően pedig még a legapróbb hegek is meglátszanak rajta. Szerencsére ezekből nincs sok, legalábbis olyan helyen, melyet bárki láthatna. Az egyetlen feltűnő hege az a jobb alkarján található. Ennek szerzéséről más sokan kérdezték, ám még senkinek sem mondta el, hogy hogyan is van valójában. Öltözködés tekintetében legtöbbször az egyenruhát lehet látni rajta, ám ha éppen nem azt viseli, akkor egy ahhoz nagyon hasonló öltözet van rajta, mely csak színeiben különbözik az uniformistól. Ugyanis felsőrésze rózsaszín a nadrág része pedig hófehér. A magasságára nem lehet panasza, ugyanis nem tartozik az égimeszelő lányok közé, sem a törpék közé. Valahol pont a kettő között foglal helyet a maga 165 centiméterével és ez így pont jó neki. | ||
JELLEM Momora nagyon jellemző a „Ne a borítójáról ítéld meg a könyvet” közmondás. Első ránézésre, sőt, talán még első beszélgetésre is az embernek az az érzése támadhat, hogy Momo egy igazán naiv, minden lében két kanál lány, akit az első adandó alkalommal átvernek és kihasználnak. Azonban ez még véletlenül sem így van, a látszat ellenére igazán sok esze van, csak nem igazán szokta használni, túl lusta hozzá. Kedves és mosolygós természetének köszönhetően sok ismerőse van, igazából Dunát, Tiszát vagy bármilyen más folyót lehetne rekeszteni vele, azonban barátja csak nagyon kevés, ugyanis nehezen bízik meg az emberekben. Szóval, ahogy mondani szokás; a bizalmát megszerezni nehéz, elveszteni pedig könnyű. Mind ezek mellett nemtől, kortól, származástól, fajtól és minden egyébtől eltérően mélységesen elítéli az árulást és a hátbatámadást. Ezek számára olyas fajta dolgok, mint másnak a hét fő bűn. Ha valaki ilyet csinál, az egy életre elássa magát nála. A dolgokról és a történésekről mindig meg van a maga véleménye, legyen az jó vagy rossz és ezt mindig el is mondja az illetékeseknek - legyenek rangban feljebb, vagy akár lejjebb nála -, bár többnyire nem az emberek arcába vágja a dolgot, mint egy vizes lepedőt. Inkább egy rózsaszín cukorpapírba csomagolva tálalja, de az igazság, akkor is igazság, bármilyen formában is adjuk át. Ha szellemi munkáról van szó, akkor igyekszik azt precízen és pontosan megcsinálni az első fél másodpercben, utánra rájön, hogy ez neki nem igen való, túl sok agymunka kell. Eddig az egyetlen dolog, amit tisztességesen csinált meg, az a záróvizsgájának írásbeli része volt, de azt is csak azért, mert a jövője múlott rajta. Ezzel ellentétben, ha harcra kerül a sor, akkor mindig összeszedett és igyekszik a lehető legjobban teljesíteni, taktikákat kitalálni. Igazából ilyenkor olyan, mintha egy teljesen másik ember lenne. Összeszedett, koncentrál és figyel a lehető legapróbb részletre is. Ha éppen van egy kis szabadideje, akkor szeret olvasni - szinte bármilyen témában -, a természetben feküdni, kisállatokkal játszani és enni. |
ZANPAKUTO | |||
![]() | Neve: Jégmadár/Kawasemi (カワセミ) Fajtája: Jég Kinézete: Alap állapotban pontosan úgy néz ki, mint a legtöbb lélekölő, vagyis egy hagyományos katana alakját veszi fel, melynek kék markolata és hófehér, jól kidolgozott hópelyhet ábrázoló keresztvasa van. (KATT) | ||
SHIKAI Parancsa: Maiagare Kawasemi! /Szállj fel Jégmadár! Kinézete shikai állapotban: A parancsszavak kimondása után a kard kinézete szinte egyáltalán nem változik meg, az egyetlen különbséget a markolat végén megjelenő fehér szalag jelenti. (És bár nem a kinézethez tartozik, de az előhívás után a fegyver pengéje lehűl mínusz tíz, tizenkét fokra. | |||
ELSŐ HÓ! / SAISHO NO YUKI! (最初の雪) Itt a kard pengéje körkörös alakban maga köré gyűjti a levegőben található víz egy részét, majd apró, milliméter vékony, éles jégdarabokká alakítja azt. Ezt követően a jégdarabok a kard pengéje körül kezdenek el spirális alakban forogni. Ez távolról úgy néz ki, mintha nem is jég darabok, hanem hópelyhek örvénylenének a penge. Maga a támadás pedig úgy zajlik, hogy Momo lendít egyet a kardon és a felgyülemlett jeget az ellenfél felé küldi, aki ha nem kerüli el azt viszonylag mély vágások keletkeznek az érintett felületeken. Azonban a támadásnak van egy nagyon gyenge pontja, ami pedig nem más, mint a holtidő, ugyanis az egyszerre képezhető jégdarabkák száma nem végtelen. Egy gyűjtés általában három támadásra elég. Az „újragyűjtés” ideje 10 másodperc. | JÉGBÁB! / KORI NO MAYU! (氷の繭) Szintén támadó technika, ám ez az előzővel ellentétben nem a kard pengéjére, hanem a markolaton logó szalagra épül, így ez a támadás csak akkor használható, ha a célpont a parancsszavak elhangzásának idejében valamilyen közvetlen kapcsolatban áll a szalaggal (pl: fogja) A támadás lényege, hogy a támadott fél bőre kölcsönhatásba lép a levegőben található vízzel - pont úgy, mint fentebb a kard pengéje - ám itt nem egyenként fagynak meg, hanem egységesen, egy jégburkot alkotva az ellenfél bőrén nyaktól lefelé, megakadályozva őt a mozgásban. Persze, ennek a bábnak az ideje nem végtelen - a használó erejétől függ - , így gyorsan kell kihasználni a fagyás adta mozdulatlanságot. Fontos még, hogy érzékelés tekintetében a báb hideg jég érintésének érzését kelti a bőrön. Nem kibírhatatlan, de azért elég kellemetlen. Fontos még, hogy a báb - ha nem lépi túl az időkorlátot - egy támadást bír ki, utána megsemmisül, visszaadva ezzel a fogvatartott mozgását. A báb fent maradási ideje: ahány pont van a kardon, annyi másodperc |
TECHNIKÁK ÉS FELSZERELÉSEK | |||
![]() | HAKUDA Panchira Toruneedo (Bugyivillantó tornádó): A használó kézen állva a saját tengelye körül kezd el forogni, és közben spárgázva próbálja rúgások sorozatát bevinni az ellenfelének. | SHUNPO Shunpo (Villámtánc): A shinigamik használják, ami rendkívűl gyors helyváltoztatást tesz lehetővé kis távolságon belül. Seikyomai (Haláltánc): Egy támadás, amely a gyorsaságra és a pontosságra épít. Csupán gyengébb ellenfelek ellen hatásos, az azonos szintűek vagy erősebbek láthatják a mozdulatot, ennek köszönhetően védekezhetnek is ellene. A használó shunpója segítségével, szemmel követhetetlen sebességgel rohamozza meg az ellenséget, aki csupán egy pillanatnyi széllökést érzékel. Ezen idő alatt három szúrás éri a testet, minimális külső sérüléssel, azonban annál nagyobb belső pusztítással. Az első frontálisan érkezik és az áldozat gyomra a cél. A találatot követően egy fordulat kíséretében a jobb oldal kerül a célkeresztbe, ahol egy újabb döfés kíséretében a máj roncsolódik. Lezárásként a penge hátulról a tüdőbe mélyed, ezzel fejezve be a „táncot”. Szakképzett ellátás hiányában a sérülések súlyos belső vérzést, s végül halált okoznak. | |
KIDOUK Bakudō 8: Seki (斥, Elutasítás) Egy kör alakú pajzs, ami megbénítja és visszaveri ideiglenesen a támadásokat. Idézés: Ismeretlen Bakudō 9: Hōrin (Széthulló Kör) A használó kezéből egy narancssárga inda lő ki, melynek vége a kézben marad, így a használó irányítani tudja azt a találat előtt és után is. Akár több fogoly ejtése is lehetséges, mivel az indák képesek egyesülni. Idézés: Hullj szét, Rondanini fekete kutyája! Nézz végig magadon és égj; tépd fel saját torkodat! Bakudō 9: Geki (撃, Csapás) A használó először szimbólumokat rajzol az ujjával a levegőbe, aminek hatására a használót piros fény borítja be, ami ezután a célpont testét is elárasztja és kisebb fájdalom kíséretében megbénítja őt. Idézés: Hullj szét, Rondanini fekete kutyája! Nézz végig magadon és égj; tépd fel saját torkodat! Bakudō 12: Fushibi (伏火, Rejtőzködő Kitörés) Pókháló-szerűen kifeszíthető kidou, melyet ha megérint a célpont, egyszerűen hozzáragad és megbénítja a mozgását. Idézés: Ismeretlen Hadō 1: Shō (衝, Döfés) A használó egyik ujja végébe lélekenergiát koncentrál és a célpont felé mutatva egy kisebb lökéshullámot tud létrehozni, ami ellenfelét el tudja taszítani addigi helyéről. Idézés: Ismeretlen Hadou 04: Byakurai (Fehér villám) A használó ujjából egy koncentrált villámcsapást képes kilőni a célpontja felé. Magasabb szinten alkalmas lehet arra is hogy valakit átlyukasszanak vele. Idézés: Ismeretlen Hadō 11: Tsuzuri Raiden (製本電, Megkötött Villám) Elektromos támadás, melyhez a használónak hozzá kell érnie egy, az áramot vezetni képes tárgyhoz, mely összeköttetésben van az áldozattal. Idézés: Ismeretlen Kurenai ribon (Mélyvörös szalag) Kisebb sebeket lehet meggyógyítani ezzel a kidou-val. Hatásos módszer, bár enyhe fájdalommal jár. A használó lélekenergiájának egy része vörös szalagként jelenik meg, majd a sebesült felületre tekeredik egyre szorosabban, végül „beleolvad” a sebbe, ezzel eltüntetve azt. Idézés: Ismeretlen | FELSZERELÉSEK Shunpo ampu A kidou ampuhoz hasonlóan működik. A lábakra csatolható pánt serkenti a lélekenergia áramlását, ezáltal megnövelve sebességüket. Hatás: Minden harmadik shunpo pont után ad +1 pontot. Így egy 6 shunpo pontos karakter sebessége 8-asra növekedik. Maximum +3 pontot ad. | ![]() |
BEVÉTELEK, KIADÁSOK + 5000 LP + 4000 ryou + 5 ingyen kidou ~ kezdésnél + 800 ryou ~ 2015 április - májusi postokért + 500 LP ~ 2015. júniusi stat. + 2400 ryou ~ 2015 június - júliusi postokért + 500 LP ~ 2015 júliusi stat + 2700 ryou ~ 2015 augusztus - szeptemberi postokért + 500 LP ~ 2015 augusztusi stat + 500 LP ~ 2015 szeptemberi stat + 500 LP ~ 2015 októberi stat + 3500 LP és 3500 ryou ~ az Átok a fejemre című küldetésen szerzett jutalom + 300 LP és 700 ryou ~ A barlang mélyén című villámküldetésen szerzett jutalom + 3500 LP és 4000 ryou ~ a Társak egy cipőben című edzésen való részvételért + 500 LP és 2000 ryou ~ A Boszorkány Éjjele című villámküldetésen szerzett jutalom + 7100 ryou ~ 2015 október és 2017 február közötti posztokért (18 200 ryou) - 500 ryou ~ Bakudō 9: Geki - 2500 ryou ~ Shunpo ampu - 500 ryou ~ Kurenai ribbon - 1000 ryou ~ Hadou 04: Byakurai - 2500 ryou ~ Seikyomai - 2000 ryou ~ Panchira Toruneedo | JÁTÉKOK Szolgálatra jelentkezés - Shiroichi Anao - IC - BEFEJEZETT Vidámparkos hókamóka - Fuwa Kanayo - IC - BEFEJEZETT Átok a fejemre - próbajáték - Sok mindenki - Küldetés - BEFEJEZETT Éjszaka az Állatkertben - Eliana del Barros - IC - BEFEJEZETT Találkozás egy hadnaggyal - Raimaru Minashaku - IC - BEFEJEZETT Kutatás a 12. osztag feljegyzései között Kyokoval - Miwa Kyoko - IC - BEFEJEZETT Fertőzött testamentum - Sok mindenki - Küldetés - AKTÍV Vesszen a 12. osztag! - Meiou Tokiya - IC - BEFEJEZETT Korrepetálás modernségből- Raimaru Minashaku - pársoros BEFEJEZETT A barlang mélyén - Sok mindenki - Villámküldetés - BEFEJEZETT Kekkai edzés - Sok mindenki - Edzés - AKTÍV Társak egy cipőben - Sok mindenki - Küldetés/Edzés - BEFEJEZETT Rajtakapottan! - Aikawa Chiyo - pársoros - INAKTÍV Cím nélküli fürdőzés - Kaminari Rosui Taka - IC - BEFEJEZETT Találkozás Rukongaiban - Ebisawa Kyousuke - pársoros - BEFEJEZETLEN Hadnagy kerestetik - Nara Shiratori - pályázat - BEFEJEZETT Sayonara 10.osztag - Shiroichi Anao - IC - AKTÍV Hatásos ébresztő... - Aoyama Shouta - IC - BEFEJEZETT Hakuda edzés - Kato Akio - edzés - INAKTÍV A változás szele - Shirei Tenro - IC - AKTÍV 9. osztag nagygyűlés - sok mindenki - IC - AKTÍV Irodakeresés az újonccal :3 - Ishimaru Akira - IC - BEFEJEZETT Vadászat hadnagymódra - sok mindenki - küldetés - INAKTÍV Félreértések magaslatán - Aoyama Shouta; Narazaki Amaya - IC - BEFEJEZETLEN Tétova találkozó - Fuchida Ayumi - IC - AKTÍV A boszorkány éjjele - sok mindenki - villámküldetés - BEFEJEZETT Bécsi túra - Yoshida Yoriko - pársoros - AKTÍV Ajándékozás felsőfokon - Aoyama Shouta - IC - AKTÍV | ||
![]() |
![]() Shiroichi Anao ![]() |
![]() Eliana del Barros ![]() |
Miwa Kyoko ![]() |
![]() Raimaru Minashaku ![]() |
![]() Meiou Tokiya ![]() |
![]() Kasumiouji Mujika ![]() |
![]() Aoyama Shouta ![]() |
![]() Nara Shiratori ![]() |
![]() Sachiaru Masaki ![]() |
![]() Ishimaru Akira ![]() |
![]() Narazaki Amaya ![]() |