NEVE: Umihebiza (Hidra)
TÍPUSA: víz
KINÉZETE:
~ alap külalak: A zanpakutou alapállapotában egy katana, melynek markolata és tokja aranyszínű. Keresztvasa, a markolatot záró fém, illetve azt körbefogó anyag között látszódó rombuszminták közötti rés pedig ezüstös színben játszanak. A szalag, mellyel oldalára tudja kötni a fegyvert, cseresznye vörös árnyalatú. A keresztvason egy nagytestű, sokfejű hidra motívuma látható.
~ shikai forma: A fegyver egy két méter hosszú, fehéraranyszínű, háromágú szigony alakját ölti magára. A három penge közül a középső kétszer hosszabb a két szélsőnél. A fegyver vége kisebb rombuszalakú éles pengében végződik. A felső pengék és a markolatot tartó foglalat nonfiguratív díszes minta található, mely egy többfejű hidra alakját idézi, melynek fejei össze-vissza tekeregnek.
Toshizou külseje is változásokon esik át a lélekölőkard feloldását követően. Lábait és alkarjait kékes színű, ezüstös fényű masszív pikkelypáncél jelenik meg. Haja megnő és kifehéredik, itt-ott kisebb fonatokat látni benne, és kezein hosszú karmok nőnek. Mindemellett egy vízből álló óriási hidra materializálódik mellette. Hosszú testű, nagytermetű, rémséges pofával.
SHIKAI:
- Parancsa: Souji shiro anata no natsui nami, Akame Umihebiza! (Tisztítson perzselő hullámod, Vörös-szemű Hidra!)
- Támadások:
Passzívszerű...
A vízi szörny egy hidra alakját idézi, és sok szempontból megegyezik a mitológiai lény attribútumaival. Például, ha levágják a fejét, akkor új nő a helyére (maximum annyi, amennyi pont van Toshizou zanpakutou képzettségén), illetve a fejek 3*zanpakutou pontonként nőnek vissza, ha egyszer levágják őket.
A hidra állaga ugyebár cseppfolyós, nem szilárd, ugyanakkor nem egyszerű víz teszi ki a fenevad testét. A folyadéknak savas hatása van, konkrétan kénsav egyvelege kering a víznek ható folyadékban. Ezt a vizet a zanpakutou generálja, így Toshizounak nincs szüksége külön nedvességforrásra ahhoz, hogy képességeit használni tudja.
Toshizou zanpakutouja ha más víz alapú technikával érintkezik, akkor az ért felületen, a hidra testén a víz „kifröccsen”, az alant vagy a közelében állókra szórva a cseppeket. Illetve, ha a hidra feje levágásra kerül, akkor is szétfröccsen a levágott darab, de a hidra akár harapás útján is kifejtheti negatív effektusait. A víz ugyanis veszélyt jelenthet másokra nézve, mivel komoly maró hatással rendelkezik. Emberi testen csúnya maradandó foltokat hagyhat, amennyiben nem kerül idejében ellátásra, de ruhák anyagát, fegyverek acélját is képes minimális szinten megolvasztani (többszöri érintkezés útján – nála kevesebb zanpakutou ponttal rendelkező ellennél 1-2 ütés is elegendő a hatás eléréséhez, vele megegyező vagy magasabb zanpakutou pontok esetén már több legalább 5-6 sikeres csapást kell mérnie a másik fémre).
A hidrát Toshizou a szigony segítségével tudja irányítani, miképpen mozgatja a fegyvert, úgy követi a mozdulatait a vízi lény is. A mitológiai lény és Toshizou összhangját azonban sokban befolyásolja a lélekölőkard használatára tett pontok. Minél nagyobb a zanpakutou képzettsége, annál gördülékenyebben követi a hidra a szigony által meghatározott irányt.
Toshizounak zanpakutouja fenntartása komoly lélekenergia mozgósítást igényel, emiatt eléggé hamar kifárasztja őt lélekölőkardja. Alkalmazása után többnyire több napig pihennie kell, hogy összeszedje magát.
----------NEVE: Amatsukaze (Mennyei szél)
TÍPUSA: szél
KINÉZETE:
~ alap külalak: A zanpakuto alap állapotában egy fémből készült szépen megmunkált legyező, melyhez a fémlapok kapcsolódásánál 2 fehér tollpihe van hozzákötve. A lélekölő előző tulajdonosának jóvoltából a tollakon 2-2 festett, halványzöld gyöngy is található, valamint az egész legyező rózsaszín, sakura mintával hímzett anyaggal van bevonva.
~ shikai forma: Az alapvető kinézetéhez képest nincs sok módosulás, a fegyver a reiatsu vezetését könnyítendő megmerevedik, felső íve mentén használójának lélekenergiáját összegyűjtve egy vékony (mindössze 1-2 centis) reiatsu réteget képez, mintegy meghosszabbítva ezzel a legyezőt.
SHIKAI:
- Parancsa: Takerikurue, Amatsukaze! (Tombolj, Mennyei szél!)
- Támadások:
A zanpakutou alap, passzív képessége, hogy a legyező megsuhintásával az adott irányba erős szélroham küldhető a megadott irányba. A fegyver a környező levegőt használja fel a széllöket előidézéséhez, használójától nem követel komoly reiatsu belefektetést.
Istenek szele...
A korábban az ív mentén felhalmozott reiatsu hatalmas (2 méteres), holdsarló formájú szélpengék képében távozik a fegyverből, annak suhintásának nyomán. Ezek a szélpengék egymáshoz közel, csupán 20 centiméteres távolságban haladnak, akár egymás mellett is, így találat esetén az ellenfélbe gyors egymás utánban, egymáshoz igen közel több is becsapódhat, a gyenge ellenfeleket felszeletelve ezzel. Az egy támadásnál használt szélpengék száma megegyezik a zanpakoutora tett pontszámmal (tehát 1 pontnál 1 darab, 9 pontnál 9 darab).
TECHNIKÁK:Konsou (Lélektemetés): Ezt végzi el minden shinigami, amikor lelkeket küld Soul Societybe.
Takigoi (Zuhatagi Ponty): Ennél a technikánál a használó, miután karjával blokkol egy rúgást, a kezével lefogja a támadó egyik lábát, a másikat pedig a lábaival fogja közre. Ekkor a szabad kezével könnyedén megtámadhatja a védtelen ellenfelet.
~ Hakuda képzettség: 6 pont
Mujun (Belső ellentmondás): Magas szintű technika. A használó alulról feltörve egy ujjal megcéloz egy adott területet, ezt követően az ujj hegyén megjelenő reiatsu az ütés során behatással van a belső idegekre. Számtalan inger megindul az agy felé és a legközelebbre eső belső szerv működését blokkolja egy időre. Azonban ha az ütés a tarkón ér, az ellenfél kómába esik.
~ Hakuda képzettség: 7 pont
Chigiri (Talajhasítás): A használó a kardját nagy erővel a földhöz csapva energiát szabadít fel, mely feltépi a talajt. A szanaszét repülő méretes kövek, föld-, esetleg aszfaltdarabok elsősorban az ellenfél megzavarására valók, ám a megfelelő talajon akár sérülést is okozhat a felszakított törmelék.
~ Zanjutsu képzettség: 3 pont
Suikawari (Dinnye Hasítás): Egy a levegőből indított kétkezes vágás, amikor is a kardunkkal a fejünk felől kezdünk el lefelé vágni. Precíz és erőteljes támadás, ami a nevéből adódóan egy dinnye felhasítására emlékeztet.
~ Zanjutsu képzettség: 4 pont
Hōzuri (Arculcsapás): Egy éppen csak minimális felületi sebet ejtő, ám halálosan pontos támadás, ami bőven eléggé bosszantó a célpont számára, hogy a neve átvitt értelemben is igaz legyen. Gyakorlási, oktatási célokra kiváló, de arra is, ha esetleg harc közben valamiféle mérget szeretnénk az ellenfél szervezetébe juttatni.
~ Zanjutsu képzettség: 5 pont
Kekomi (Lábtámasz): Egy félfordulatos rúgást mér az ellenfél mellkasára. A talpba sűrített lélekenergiával egy erőteljes lökést idéz elő, mely miatt a szenvedő alanyt több méter távolra is taszíthatja. A lélekenergiával felerősített rúgás pár pillanatnyi légzésleállást képes okozni, gyöngébb ellenfeleknek pedig bordáit is törheti vagy repesztheti meg általa. A törött bordák okán tüdőroncsolódás is felléphet, illetve belső vérzés. Nagy erőkülönbségnél szívritmuszavart (ritka esetben szívleállást) is előidézhet. Fontos, hogy a talp érintkezzen a célpont testével, hogy kivitelezhető legyen a technika hatása.
~ Pusztakezes harc: 13 pont
ESZKÖZÖK:Suji anpurifaia (Izomnövelő): Egy különleges lánc, amelyet egy végtagra helyezve 15 percre növelni lehet annak teljesítőképességét. Ez sérülés esetén, vagy csata közben erős rúgások és ütések bevitelekor nagyon jól használható, mivel a végtag teljesítménye akár az ötszöröse is lehet. Az időkorlát túllépése után is lehet még használni, de olyankor már minden egyes alkalmazásakor egyre erősödő fejfájás fogja jelezni, hogy az izomzat nem bírja a fokozott terhelést. Egy idő után ájulás is bekövetkezhet, ha a felhasználó nem áll le.
~ Hatás: Minden második hakuda és zanjutsu képzettség után ad +1 pontot ezen képzettségekre. Így egy 4 pont hakuda és 6 pont zanjutsu képzettséggel rendelkező karakter 6 hakuda és 9 zanjutsu képzettséggel fog rendelkezni.
Maximum +3 pontot ad.
× Legyező, Kozakurától rámaradt zanpakutou.
× Wakizashi, szintén Kozakurától rámaradt fegyver.
Toshizou „
A halál útvesztője” c. küldetés alatt tett szert a szellemre. Eredetileg csontból faragott, kígyót ábrázoló
gyűrű formájában leledzik. Általában csak akkor ölti magára eredeti szellemlény alakját, amikor szólítják, habár alapvetőleg a megjelenése nem utasításhoz kötött. Kénye-kedve szerint is felfedheti magát békés szituációkban vagy veszélyes helyzetekben egyaránt.
Leírása:Hebi-chan szellem alakban fehér színű, narancsszemű, barátságos ábrázatú kígyó. Alig 80 cm hosszú, nem rendelkezik különösebb súllyal. Előszeretettel tekereg az ember karján vagy a nyaka körül. Ha erre nincs lehetősége, akkor a levegőben is könnyedén elficánkol.
Jellemileg türelmes és békés. Szűkszavú, csak akkor ered meg villás nyelve, amikor tudását kell pedzegetnie. A kígyókhoz hűen némi sziszegéssel nyújtja el egyes szavait. Tanácsokkal halmozza el a kérdező feleket és könnyedén alkalmazkodik helyzetekhez.
Képességei:• A kígyó széles tudással rendelkezik a különböző hitvallásokkal kapcsolatban. Regéket, mondákat ismer, ókori helyszíneken könnyedén tájékozódik, ősi mesebelinek hitt lényekről tud gazdag információkkal szolgálni. Bölcsességével zavartalanul tudja támogatni hordozóját.
• Lélekenergia érzékelése. Hordozóját kiegészítendő tulajdonsága, könnyedén szolgálhat útmutatóul, amennyiben ismert személyekhez kell elvezetnie Toshizout. (
Fontos: A gyűrű csak azok lélekenergiáját tudja beazonosítani, akiket a karakter személyesen ismer!)
• Szellem formájában lexikális tudása mellett védelmező szerepet tölt be.
A kígyók rejtőző képességéből kiindulva képes elrejteni hordozóját és körülötte elhelyezkedő társait (4 méteres körzetében). Ebben az állapotban nem érzékelhetőek és varázs alapú támadások egyáltalán nem ártanak nekik. Egyszerűen áthalad rajtuk, mintha nem is lennének ott. Teljes láthatatlanságot és nesztelenséget biztosít számukra, még beszédük sem szűrődik ki a külvilágba.
Helyzetüket egyedül az alapján lehet meghatározni, ha Toshizou vagy bármely társa, aki szintén a kígyó védelme alatt áll, fizikális támadással hívja fel magukra a figyelmet. Ennek alapján a szenvedő fél beazonosíthatja hollétüket, még ha nem is látja őket. A fizikális csapásokat pedig a kígyó nem képes védelmet nyújtani. Ez esetben védekezniük kell, noha a védelem nem oldódik fel. Külön nehézséget az okozhat, hogy összehangoltan mozogjanak, ugyanis ha valaki kilép a 4 méteres hatótávból kikerül a kígyó védelme alól megszüntetve a szellem eme képességét.
A kígyó az általa generált rejtekben tett változtatáshoz nem képes igazodni. Vagyis a rejtekkel élők lélekenergia mozgósítása is teljesen megszűntetheti ezt az állapotot.
Egy játék alatt a kígyó csak
háromszor tudja bevetni ezt a képességét.
*Küldetésekbe, edzésekbe csak a mesélő/edzést vezető karakter jóváhagyásával vihető. Elsődleges célja a játék színesítése!
<3