Összegzés - Hoshi Sen Nozomi

Nem elérhető Nem elérhető

Név:
Hoshi Sen Nozomi
Pozíció:
Eltávozott karakterek
Hírnév::
5
Nem:
Nő
Kor:
-890

Hozzászólások:
74 (0,057 naponta)
Regisztrált:
2015. Jún. 28, 13:50:58
Utoljára aktív:
2018. Máj. 25, 14:03:29
Tárcában:
14 100 ryou
Technikatár
Ajándék küldése
Szint:
1.
Lélekenergia:
60% Complete
9 700 / 15 000
Előtörténet:
Előtörténet
Wikia:
Wikia

Hovatartozás:
Független
Egyéb hovatartozás:
Nincs
Reiatsu szín:
Bazsarózsa-vörös
Pontozás:
Összesen: 25 pont
  • 5 pont jár minden képzettségre összesen
  • 19 pont az LP után
  • 1 pont a Karakura Highschool diáksága miatt
Képzettségek:

3 pont fegyverforgatás
4 pont pusztakezes harc
0 pont reiatsu kezelés
6 pont helyváltoztató képesség
12 pont különleges képesség

1 pont reiryoku kezelés

Másodlagos diszciplínák:

0 pont erő
1 pont ügyesség
0 pont gyorsaság
Egyéb hovatartozás:
Karakura High School
Kapcsolat cimke:
Egyedülálló
Kapcsolatai:
Hoshi Kazumi – Sokadik ükje
Hoshi Ryohei – Bátyja
Hoshi Tomomi – Nővére
Post szín:
#C91C73 / / #D75175

Jellemzőim

KÜLSŐ: 151 centiméteres magasságával nem éppen mondható egy égimeszelőnek. Súlyáról bizonyos okok miatt hallgat, nem szívesen köti mások orrára ezt az adatot, kimondottan érzékeny pontja. Haja rubintvörös színű, hátközépig érő, frufruja egyeletlenül lóg kékeszöld színű szemei elé. Szemeinek árnyalata sokkal jobban meglátszanak különböző érzelmi túltengéseinél, például akkor tűnik kékesebbnek, amikor fáradt, és mikor dúl-fúl a haragtól, kifejezetten zöld színben játszik. Testén itt-ott meglátszik edzettsége. Megjelenésére nagy odafigyeléssel van, még munka közben is. Nozominak szenvedés, ha foltos lesz a ruhája, ugyanakkor a zilált haja nem zavarja, amíg nincs komolyabb közösségben (ekkor roppant gyorsan helyrepofozza magát, számára fontos a megjelenés).
Derekán szárny motívumokból álló tetoválás helyezkedik el.

JELLEM: Paranoia, állandó rettegésbe él, képes túlaggódni másoknak talán átlagos szituációkat. Mindenben veszélyt lát emiatt kissé bizalmatlannak mondható, ezt a negatív tulajdonságát pimaszságával próbálja palástolni. Illetve életében meghatározó tényező még a „Szégyen a futás, de hasznos” – kifejezés, mely alapján ösztönösen menekül, ha rezeg a talpa alatt a léc. Ebből adódóan a futásban jeleskedik.
Stressz evő, ez az oka annak, hogy súlyáról hallgat, mint a sír, ez roppant érzékeny pontnak számít nála. Noha enni imád, főzni nem tud, sőt egyenesen kétbalkezes a konyhában. Mindent odaéget, elront, bár a maga módján igyekszik... Mégis inkább megmarad a mikrohullámos sütő perfekt használatánál. Rajta eluralkodó evési őrület ellenére roppantul érzékeny megjelenésére. Testtömegére igyekszik odafigyelni, hogy a normális értékek között mozogjon, több-kevesebb sikerrel. Haja nagy közösségekben sose lehet zilált, ruhából is csak a minőségi kelméket fogadja el.
Egészségesnél sokkal nagyobb önbecsülésnek örvendhet, állítása szerint van önkritikája, de másoktól nehezen viseli el a bírálatokat. Legtöbbször magába zuhan tőlük, és ha egyszer elragadja a depresszió, abból nehezen lábal ki. Elméletileg türelmes, gyakorlatilag viszont nevetségesen könnyű felidegesíteni, ha valaki direkt erre játszik rá.
Szókimondó, általában ami a szívén, az a száján, és nem igazán zavarja, hogy őszinte megjegyzésével megbánthat másokat. Ebből adódik egyik rossz tulajdonsága: nem tud köntörfalazni, vagy a jó tett érdekében ferdíteni, általában eléggé esetlenre sikerülnek az efféle húzásai.
Akadnak dolgok, amikor imádatát lelkes rajongásban fejezi ki, ilyenkor nem képes kontrollálni magát, ez a tulajdonsága leginkább aranyos plüssfigurák, vagy extrém mechanikai kütyük esetében bukkan fel. Ebben az állapotában szörnyű tulajdonságnak mondható naivsága, hiszékenysége, viselkedése. Ekkor egy kisgyermek temperamentumával vetekedik. Akaratossá is válhat, ha valamihez nagyon szeretne hozzájutni.
Retteg a repüléstől, meggyőződése, hogy azt nem embereknek találták ki. Emiatt távol is áll tőle ez a közlekedési mód, ha teheti, elkerüli ezt az opciót. Repülő járműveken általában elveszti a kontrollt képessége felett a félelem okán, mely ekkor benne lappang, így a szerkezetet veszélyessé téve. (Összezavarja a műszereket, mely miatt a pilótának nehézzé válhat a gép kezelése.)

KÜLÖNLEGES KÉPESSÉG

LOGIN
Jelentése: Bejelentkezés
Típusa: technopata
Leírása: Nozomi érintéssel képes elektromossággal működő eszközökkel kapcsolatot teremteni. Erejével egyfajta telepatikus úton képes behatolni a műszer „elméjébe”. Ezzel a módszerrel lehetősége nyílik egy adott ketyerében olvasni, meglátni a hibáit, adatokat kinyerni belőle, parancsot adni neki. Könnyedén áttör rendszervédelmeken, küszöböli ki a tűzfalakat, mindezt különösebb számítógépes csatlakozás nélkül. Nincs is rá szüksége, mert Nozomi elméje különleges képességéből kifolyólag leginkább egy számítógépre hasonlít (gondolatai is bináris számrendszerre épülnek). Mikor egy műszerrel érintkezik, olyan hatást kelt, mint egy extra port, amely hozzá csatlakozik, és leolvasása mellett átveszi felette a gondolkodást, az irányítást. Így új parancsokat képes megadni az adott rendszernek. (Nozomi nem változtathatja meg a műszer alapvető működését, tehát nem tud olyan utasítást adni egy egyszerű nyomtatónak, hogy atombombákat dobáljon Karakurára. Ugyanakkor képes lehet megadni egy kinyomtatandó fájlt akár gondolati utón, melyet ő képzel el. Vagyis nem lépheti túl az adott gép rendeltetését.)
Egyszerre csak egy műszerhez tud kapcsolódni, illetve számára ismeretlen vírusokat még az ő elméjét is veszélynek teheti ki. Ha tudata „megfertőződik”, akkor a vírus komolyságától függően emberi betegségként vészeli át azt (nátha, láz, etc.). Ilyenkor pedig nem képes képességét kontrollálni, legtöbbször nem tud műszerekre rácsatlakozni vagy akkor sikerül, amikor éppen nem akarja.
  • 1-8 pontig: Gépek minimális irányítása, azoknak könnyebb parancs adása (kapcsolj be, kapcsolj ki, és rendeltetési funkciójának nem bonyolult funkció üzemeltetése [pl.: egy mikrónál a grillezés fokozatot használja]). Számítógépek esetében is egyszerűbb utasításokat adhat, védelmeken körülményesen jut át, huzamosabb ideig tart a jelszófelismerés és megfejtése. Az adatmegfigyelése korlátlan, menteni még nem képes, vírusokat nehezen ismeri fel, legtöbbször nem tud védekezni ellenük. Egy géppel maximum egy órán keresztül képes folyamatosan kapcsolatban állni, az időlimit lejárta után a képessége „kikapcsol”. Nozominak pedig huzamosabb ideig pihenésre van szüksége (legalább a fél napot át kell aludnia, hogy ismét üde és friss legyen).
  • 9-16 pontig: Az első szintnél fejlettebb irányítással bír az elektromos műszerek felett. Ezen a fokon már egy elektromos autót is el tud vezetni rövidtávon. Számítógépek esetében előzőnél bonyolultabb parancssorok megadása, komolyabb védelmi rendszerek felismerése és áttörésére kap lehetőséget. Ismertebb vírusokat képessé válik szinte azonnal felismerni és kicsit időigényesen ugyan, de kiküszöbölni. Az adatmegfigyelés továbbra is korlátlan számára, és kisebb mentési lehetőségei vannak. Maximum hat órán keresztül képes folyamatosan kapcsolatba lenni egy műszerrel, ugyanakkor az időlimit teljes kihasználása esetében több órás pihenésre van szüksége.
  • 17-24 pontig: Gépek magas szintű irányítása, fáradékonyság nélküli huzamosabb ideig lehet kapcsolatban egy adott műszerrel. Immáron meglehetősen bonyolult parancssorok megadására, akár több utasítás futtatására is képes egyszerre. Számítógépek esetében nem okoz számára gondot a rendszervédelmek áttörése, szinte rögtön megtalálja a kiskapukat, ahol átslisszolhat rajtuk. A vírusok azonnali felismerése és kezelése, kivéve, ha új keletű és általa még nem ismert. Korlátlan adatmegfigyelést, komoly szűrőkeresővel és határtalan mentési lehetőséget tár elé különleges képességének eme szintje.
TENSION
Jelentése: Feszültség
Típusa: elektromosság
Leírása: Nozominak van egy alap elektromos töltése, mely igencsak a hasznára válik, így áram hiányában ő is adhat energiát egy-egy elektromos kütyünek, ezúton kifejtve technopata képességét. Azonban ezt a testét körülölelő szabad szemmel nem látható aurát nem képes minden esetben befolyásolni. Ha alkalmazni kívánja koncentrálnia és összpontosítania kell, emiatt erős érzelmei is lehetnek behatással a képességére. Ami rendkívül gyakori, ugyanis Nozomi nem tudja mesterfokon kordában tartani érzelmeit. Tehát, ha szomorú vagy éppen ideges, netán dühös, akkor előfordul, hogy akarata ellenére kisüt, vagy bizonytalan működésbe taszít egy-egy elektromos szerkezetet a közelében (amellyel egy térben tartózkodik). Ennek az adottságnak a használatához nem szükséges parancsszót használnia, ez folyamatosan aktív. Igazából csak az érzelmeire kellene ügyelnie hozzá, mely nem mindig sikerül neki.
Nozomi ezt az aurát képes lehet befolyásolni a későbbiekben, amennyiben rendesen kiismeri erejét. Vagyis hatalma lehet az felett, hogy az aura mikor bukkanjon fel intenzívebben, mely végtagja körül, mekkora távolságban fejtse ki a hatását, milyen eszközökre. Képessége fejlesztésével képes lehet távolról, akár több elektromos eszközt üzemeltetésére, azok irányítására. Azonban jelenlegi képességismeretével erre nem képes. Illetve az aura szolgálhat egyfajta pajzsként is, ha elég elektromos energiát koncentrál maga köré, mellyel így másokat kisebb/nagyobb elektromos kisülésben részesíthet (nem halálos mértékű, legsúlyosabb esetben is ájuláshoz vezethet maximum). Mivel még erejét nem igazán tudja kordában tartani, ezért ezt a hasznos oldalát barátotokon, rokonokon is kifejtheti akarta ellenére.
  • 1-8 pontig: Az aura folyamatosan aktív, kikapcsolt, áramellátás nélküli műszerekkel való érintkezés esetén annak töltést képes adni. Hatása átlagosan ~15 percig tart (az adott gép teljesítményétől függ, ha öregebb gépezet, az időlimit rendkívül csökkenhet), ezután pihennie kell. Érzelmeihez komolyan kötött, szó szerint abból táplálkozik, így elektromos kisülés formájában időnként megmutatkozhat Nozomi egy-egy dühösebb pillanatában, akarata ellenére is tönkretéve árammal működő dolgokat. Vagy testi kontaktus esetén akár egy embert is megrázhat.
  • 9-16 pontig: Az aura hatása ~1 óráig tarthat a műszertől függően, ha egy térségben van az adott géppel, nem szükséges megérintenie, hanem távolról is aktiválhatja a gépezeteket, azonban nem tudja megszabni, hogy melyiket. Így ha egy lakatlan házban van, telis-tele áramellátás nélküli gépekkel, akkor mindegyiket egyszerre aktiválja, annak ellenére, hogy különleges képességével csak eggyel tud kommunikálni. Ez azonban csökkenti az aura hatásának az idejét! Nozomi a képesség komoly bevetése után itt is pihenésre szorul, illetve érzelmei továbbra is nagyfokú behatással vannak az aurára. Testi kontaktus esetén továbbra is fent áll, hogy megrázhat valakit akaratán kívül.
  • 17-24 pontig: Az aura aktíváságát már Nozomi koordinálja, maximum ~3 órán át használhatja aktívan képességét. 2 pont KK*1 méteres hatósugárban képes beüzemelni a műszereket, de ő szabja meg a konkrét hatótávolságot a rendelkezésére álló távból (tehát ha a pontok alapján 10 métert lefedne, de ő csak 6 méteren szeretne dolgozni, akkor csak az utóbbi távban fejti ki az aura a hatását). Ennél a szintnél már képes „ugrálni” a beaktivált műszerek között (ugyebár képessége miatt csak egyre lehet komoly behatással, de ezzel az átjárással olyan, mintha többet is tudna kezelni). A vándorlással azonban komolyan csökkenti a hatóidőt. A képessége ezen szintjén már pajzsként is megformálhatja maga köré az elektromos energiával töltött aurát. Így, ha fizikai kontaktusba lép egy élőlénnyel, azon is kifejtheti képességét és kisebb elektrosokk kíséretében eszméletlen állapotba taszíthatja azt. Illetve az aura már csak a komoly, mélyről jövő érzelmekre aktiválódik be akaratán kívül.
HELYVÁLTOZTATÓ KÉPESSÉG

Matobi (Térugrás): Akárcsak a shunpo, a sonido, vagy a hirenkyaku, ez a technika is gyors helyváltoztatásra való. Azonban a többi technikával ellentétben nem a lélekszemcsék meglovaglásán alapul, hanem az izomzatát erősíti meg a használója reiatsujával úgy, hogy lehetővé válik számára az emberi szemmel követhetetlen mozgás. A matobi valamivel lassabb társainál.
~ Helyváltoztató képzettség: 1 pont

EGYÉNI ESZKÖZÖK

EOSOSCURIUM
>> (referencia videó) <<
Leírás: Szállítok egyenruhája, mely a különleges anyagáról kapta nevét. Bőr alá építhető, vagy felcsatlakoztatható chip lépteti működtetésbe a részecskékből álló anyagot. Gondolati úton kiadott parancsra a chip közvetlen környékéről, vékony, fekete, elasztikus filmréteg vonja be a teljes testet. Tökéletesen rásimul a bőrre, így nem akadályozza a mozgást, de rugalmas felülete miatt képes némi védelmet nyújtani viselőjének.
A ruhák energiaellátást vékony led-szerű fénycsíkok biztosítják, melyek színét egyedi igénynek megfelelően változtathatják. A ruha energiaellátását apró, fiola méretű energiacellák, vagy nagyobb mennyiségű áram garantálja. Ha csökken a ruha energiaellátása, akkor halványodik a led-ek fénye.
Az öltözék energiaszintjét és ellenálló képességét folyamatosan kijelzi a ruha. Ha valamelyik érték optimális szint alá esik, fényhatással jelez. Miután nem történik energiapótlás és a szint kritikus alá csökken határozott csipogással figyelmeztet és a chip azonnal lekapcsolja a ruhát, vagyis teljesen visszavonja a testet befedő anyagot.
A ruhák egyedire szabottan készülnek, így csak a chip tulajdonosánál működik. Ha a chip sérül, vagy elvesztik, akkor a ruha használhatatlanná válik.
A chip-re korlátozott mennyiségű anyag feltölthető, mint például személyes akták, vagy térkép. A mentett információkat a csuklóhoz beépített holo kijelzőn lehet megtekinteni. Illetve itt található a kommunikátor, amivel elérhető a szállító jármű, és amin keresztül parancsok adhatóak számára.


A ruha energiája KK pont alapján számolandó. Pontonként 10 perc áll rendelkezésre a viselő számára. Az idő lejártával a ruha működése megszűnik. A viselet két perccel a teljes energia kimerítése előtt pityegő hanggal jelez a hordozójának 30 másodpercenként. Az utolsó 10 másodpercben sűrűbb a pityegés. Az uniformisnak a különböző extrái csökkentik a rendelkezésre álló energia időt, mely működteti a ruhát. Ez funkció használatonként 2 percet jelent.
Példa: A karakter 3 KK ponttal rendelkezik, így a ruha energiáját tekintve 30 percig működik. Minden egyes funkció, amit hordozója használ a viselése alatt 2 percet veszít ebből a 30 percből (mindeközben maga a viselési idő is rabolja a használatának idejét).

A ruha némi védelmet biztosít természeti jelenségek (tűz, fagy, etc.), vagy a modern kori vívmányok (robbanás, puskagolyók, etc.) ellen. Továbbá a reiatsu alapú képességekkel (shinigami, hollow, etc. képességek) szemben is nyújt némi védelmet a speciális öltözet. Viszont ebben az esetben az ellenfélnek a támadáshoz használt képzettsége nem haladhatja meg a ruha viselőjének KK pontjait. Ha a támadónak egyenlő, vagy több pontja van a használt diszciplínán, mint a ruhát viselő KK-ján, akkor egyértelműen a ruha nem képes immunissá tenni azzal szemben viselőjét.
Példa: A ruhát viselőnek 8 KK pontja van, de a támadó (esetünkben legyen shinigami) 6 pontos kidou használattal rendelkezik és használ egy lánglabdát. A ruha meg tudja védeni viselőjét. Viszont, ha az ellenfél 8 vagy 9 pontos kidou használattal rendelkezik, az egyenruhát viselő pedig továbbra is 8 KK pontot tudhat magáénak, akkor a lánglabda képes ártani neki. Nem nyújt ellene védelmet.

Az egyenruha tűréshatára nem végleges. Az ellenállás funkció több energiát emészt fel, mint a többi kiegészítő, mely a ruhához jár. Így a ruha viselésére rendelkezése álló időből 4 perc vonódik le, minden egyes alkalmazása nyomán.  
Így például, ha a karakter egy égő házban a lángok közepén áll, a ruha viselésével nem érzi azok pusztító hatását. De ha az egyenruha kimerülőben van, amiért az szénné égéstől menti meg hordozóját, az időhatár lejárásához közeledve (utolsó 2 perc) a lángok melegét érezni kezdi a ruházaton belül a viselője. Az időhatár teljes lejártával bele is sülhet a szerkóba, ha nem távozik időben a lángokban álló területről. Vagy golyólövések esetében, a lövedékek egész addig lepattannak a ruháról, amíg el nem éri a tűréshatárának azt a fokát, amikor a ruha jelzi lejártának közeledtét. Ennél a pontnál a viseletről nem pattannak le a lövegek, hanem egyszerű golyóálló mellényként funkciónál (vagyis a találatok helyét érzi, fájdalommal jár számára). Teljes lejártával pedig ugyanolyan áldozat egy löveggel szemben, mintha egy egyszerű, hétköznapi ruhában állna szembe a támadókkal.

*A leírást Demothy Neyen júzere készítette el!

HAKKOUJI
Leírása: Speciális, egyénre szabott fegyver, melyeket a főhadiszálláson kapnak kézbe a kiképzést elvégzett újoncok, mely a csoportban betöltött pozíciójukhoz illik.
=> A fegyverek megadott rezgésszámon dolgoznak, mely elegendő ahhoz, hogy kiüssék a testből a kukacot, hogy utána az alany veszélyeztetése nélkül könnyedén el lehessen pusztítani azt.


Előhívása: Oide, Hakkouji! (Jöjj, Hakkouji!)
Kinézete: (kép csak referencia) egy távcsöves puska. Fekete színű, rajta aranyló díszítéssel. – A fegyver szállítóruhájának hátába van beleépítve. Az előhívás tiszta és érthető kimondása nyomán tudja előcsalogatni az eszközt.
   Tora no me (Tigris szeme): speciális távcső. Különlegessége, hogy sötétben is ugyanolyan jól lehet látni vele, mint nappal – de olyankor hatótávolsága a felére csökken. Pontos adatokat ad a szélmozgásról, légnyomásról, magasságról, páratartalomról, hőmérsékletről, lövésszögről, potenciális találatok számáról, célpontok összetételéről.
   Toraha (Tigrisfog): rendkívül éles penge. A fegyver alapjában véve távolsági fegyver, viszont minimális védelmet képes biztosítani közelharcban a kis pengével. Azonban hosszútávon nem lehet fenntartani vele egy küzdelmet. Ez a penge lehajtható és ez adja a lövészpuska támasztékát.

Parancsa: Tsukame… (Kapd el…)
Kinézete: Parancs elhangzásával Nozomi lő a fegyverrel és (maximum öt darab – KK képzettségtől függ) nagyra nőtt, kék lánggal borított fehér tigris ölt testet a lövés nyomán. A képesség hatása a parancs befejezésétől függ, melyből kétféle variáció lehetséges.


1.) Ikidase, Hakkouji! (Menj, Hakkouji!):
   A tigrisek intelligensek, a megcélzott személyt követik. Ugyanakkor csak élőlények ellen bevethető, függetlenül attól, mennyi lélekenergiával rendelkezik. Így halálisteneken, lidérceken ugyanúgy kifejti a hatását, mint az embereken. Egyedül élettelen tárgyakon nem alkalmazható.
   Találat esetén a tigris áthalad a célzott személyen és kiveti a kukacot a testből. A tigris a találat után „eltűnik”.
   A tigris-lövegek a kukacokat magukat is el tudják pusztítani, miután az kikerült a hordozó testből. De ehhez újabb lövést kell leadnia magára a kukacra.
   Ha olyan személyen alkalmazzák a technikát, akiben nincs kukac, őt a testén áthaladó tigris nyomán elektromos sokkban részesül. Utóhatása egyénektől függ, okozhat egy-két perces eszméletvesztést, rosszullétet (hányinger, émelygés), de megeshet memóriazavar előidézése is.

2.) Odokase, Hakkouji! (Lepd meg, Hakkouji!)
Speciális lövés, melynél a tigris meglepetésszerűen, megkésleltetve csap le az áldozatra, a nagymacska vadászatához híven: hátulról. Hatása ugyan az, mint az előző technikánál, különlegessége csupán a késleltetett becsapódásában rejlik.
A lövés hatása egy kör múlva jelentkezik. Minden 3 KK pont után viszont +1 körig késleltethető a támadás. (Például: 6 KK pontnál három kör múlva is megjelenhet a tigris – technika alkalmazásánál feltétlenül jelezni kell a kört, mikor csapódik be [kocka kidobásával] vagy mesélő szablya meg.)
   Késleltetett lövedéknél az adott tigris nem használható fel másik támadáshoz, míg nem jelent meg.

Különleges képesség pontjától függ az egy körben egyszerre ellőhető tigrisek száma. Minden hatodik pont után képes újabb tigrist előhívni az adott körben. (Pontokra osztva az ellőhető tigrisek: 1-6 pontig: egy tigris; 7-12 pontig: két tigris; 13-18 pontig: három tigris; 19-23 pontig: négy tigris; 24 pont: öt tigris.) Vagyis a későbbiekben öt tigrisnél többet nem lesz képes ellőni.
A lövegek tigris alakja pusztán jövőbéli technológia eredménye (roppant élethű hologram), melyet a töltetek vetítenek ki. Hatása a pár milliméteres golyókban rejlik, mely az élethű tigrisek képét is előidézik. Ezek találatkor nem lőtt sérülést okoznak (ld. fentebb prezentált hatás). => A töltetek speciális anyagból állnak, melyek felszívódnak a testben, ez veti ki a kukac által bitorolt alanyból a lényt, illetve, ha löveg nem talál kukac élőjelet, akkor az anyag, mely a löveg felszívódásáért felel, elektromos sokk kíséretében távozik a meglőtt alany testéből.



HAKKOUJI
Nevének jelentése: Fehértigris herceg
Összegzése: A fegyver „lelke” egy speciális MI (Mesterséges Intelligencia). Emiatt az eszköz saját érzésekkel és lelki világgal rendelkezik, majdhogynem olyan, mint egy hús-vér ember, csupán egy hajszál választja el tőle.
Kinézete: A virtuális hálón képes emberi alakot is magára ölteni. Olyankor egy nyúlánk testalkatú, húszas éveiben járó férfi képét veszi magára. Rövid, hullámos, krém fehér haja jobb szeme elé van igazítva, a látható szeme macskavágású, aranysárga színű. Öltözete egy elegáns sötétkék színű öltöny.
Jelleme: Viselkedése igen árnyalt, Nozomival szelíd nagymacskaként viselkedik. Védelmező típus, negatív tulajdonsága, hogy képes túlreagálni helyzeteket, és ha úgy érzékeli, hogy Nozomi veszélyben van parancs nélkül is testet tud ölteni méretes tigris alakjának képében (MI hologram megjelenése). Ez a lépése ártalmatlan, pusztán fenyegetést szolgálja az élethű nagymacska másával.
Szereti, ha kedvesen szólnak hozzá, nem tűri az otrombaságot. Könnyen sértődik, de azt is magára veszi, amit Nozominak jegyeznek meg. Ha valakire neheztel, és fegyverként tűzvonalába kerül, akkor lövege egész véletlenül is célt téveszthet, hogy az adott illetőt lője meg.
Érdekesség, hogy amikor beszél, mindig többes szám első személyben utal magára (vagyis én helyett mi-t használ).
KARAKTER INFÓ
~ Avataralanyok: Matsuoka Gou (Free!); Yuzuriha Inori [átszínezve] (Guilty Crown); Nishiyama Hiyori [átszínezve] (Hiyokoi)
~ Megtartott edzések: Valakinek (valamit)
~ Függőben lévő edzések: Valakinek (valamit)


FUTÓ JÁTÉKOK
~ Sokadüki hadművelet!*o* (Hoshi family) [Pársoros; folyamatban]

JUTALMAK
+ 3000 lp és 4000 ryou (kezdés)
+ 3500 ryou (a 2017-es Újévi nyereményjátékon elért eredményért kapott pénzjutalom)
+ 1000 ryou (a 2017-es Macskaapokalipszis elhárításában való részvételért)
+ 3000 lp és 4000 ryou (a Csibefutam című 2017-es Húsvéti Nyereményjátékon való részvételért)

KIADÁSOK
1000 ryou (Matobi)
3000 ryou (Hakkouji)
2000 ryou (Eososcurium)


Nyelv:
Hungarian
Helyi idő:
2019. Jan. 23, 00:08:57

Elérhetőségek

E-mail
rejtett


Hoshi Kazumi
Nem elérhető Nem elérhető

Hoshi Ryohei
Nem elérhető Nem elérhető

Hoshi Tomomi
Nem elérhető Nem elérhető

Demothy Neyen
Nem elérhető Nem elérhető

Aoyama Ruka
Nem elérhető Nem elérhető

Ninurta-Ra'im-Zerim
Nem elérhető Nem elérhető

Masachika Ryūtarō
Nem elérhető Nem elérhető

Aikawa Chiyo
Nem elérhető Nem elérhető

Sachiaru Masaki
Nem elérhető Nem elérhető

Asahi Shinjirō
Nem elérhető Nem elérhető

Tachibana Yuuna
Nem elérhető Nem elérhető

Tabitha Martz
Nem elérhető Nem elérhető

Üzenet hozzáadása

Nincsenek üzenetek. Szeretnél elsőként üzenetet hozzáadni?