Összegzés - Inahin Eohhelm

Nem elérhető Nem elérhető

Név:
Inahin Eohhelm
Pozíció:
Eltávozott karakterek
Egyedi titulus:
Kővadász
Titulus:
Rúnavadász
Hírnév::
0
Nem:
Férfi Férfi
Kor:
N/A

Hozzászólások:
2 (0,001 naponta)
Lakóhely:
Éppen ahol.
Regisztrált:
2015. Aug. 23, 15:20:03
Utoljára aktív:
2017. Jún. 04, 16:12:24
Tárcában:
5 000 ryou
Technikatár
Ajándék küldése
Szint:
1.
Lélekenergia:
60% Complete
7 000 / 15 000

Hovatartozás:
Független
Egyéb hovatartozás:
Nincs
Reiatsu szín:
N/A
Pontozás:
Összesen: 19 pont pont
  • 5 pont jár minden képzettségre összesen
  • 14 pont az LP után

Képzettségek:

Fegyverhasználat: 4 pont
Pusztakezes harc: 1 pont
Reiatsu kezelés: 2 pont
Egyéni helyváltoztató képesség: 2 pont
Különleges képesség: 9 pont
Egyéb hovatartozás:
Nincs
Kapcsolat cimke:
Egyedülálló
Post szín:
#4DDE3A

Jellemzőim




KINÉZET

182 centiméter magas, kidolgozott izomzatú, jóképű és jó kiállású férfi. Sűrű, vállig érő gesztenyebarna haja van, mellé kék szeme. A bőre kissé kreolos alapból, és le is van barnulva a sok szabadban töltött idő után. Egy sebhely van az arcán, ami a két szemöldöke közül indul, és ívesen leérkezik a szeme alá egy-két centiméterrel. Bőrcsíkokból készült, mágiával megerősített ruházatot visel. A felsője ujjatlan, de a két karját is borítja egy-egy ilyen jellegű védőfelszerelés. Az emberek világában általában egy könnyű kimono-t visel, hogy ezeket eltakarja.

JELLEM

Több dolog van, ami sikeressé és veszedelmessé tette a vadászattal töltött évek során. Ezek közül talán a legfontosabb a vakmerőség és a bátorság között egyensúlyozó optimizmusa. Ha valamit a fejébe vesz, nem ismer lehetetlent. Elméje gyorsan megszüli a legjobb megoldást, teste pedig végrehajtja a kitűzött célt, gyakran természetfeletti gyorsasággal. Szemvillanásnyi idő alatt képes átértékelni a helyzetet, és meghozni az esetek többségében helyesnek bizonyuló döntést.
Képes akár harc közben is komolytalankodni, és sose lehet tudni, mi lesz a következő lépése. A türelmet tanulnia kellett, mert természeténél fogva hajlamos a sietségre és a hevességre, az évek alatt azonban megtanulta irányítani ezeket a dolgokat. Gyorsan cselekszik, és még gyorsabban dönt, de sosem elhamarkodottan. Jó érzéke van mindennemű tanuláshoz, és jól alkalmazkodik. Viselkedése korántsem agresszív, inkább békés, de az új emberekkel nehezen kezd akármit is, hiszen világéletében egyedül dolgozott. Ennek ellenére a legtöbb emberhez pozitívan áll hozzá, viszont könnyen válik bizalmatlanná. Sokszor körmönfontan fogalmaz meg dolgokat, csak a szórakozás kedvéért.
Az emberek és más fajok hajlamosak nem komolyan venni, ami öreg hiba részükről, mert álcája mögött nagyon is érett elme lapul. Nehéz felhúzni, de ha mégis megtörténik, képes meglehetősen szarkasztikusan viselkedni, vagy éppen éles nyelvét köszörülni másokon. Másoknak nem szokott dühből nekiugrani, így hergelni fölösleges. Különösebb ambíciói egyelőre nincsenek, amíg vadász volt, csak a munkáját akarta minél tökéletesebben végezni, most pedig az elsődleges célja elvett erejének visszaszerzése, nélküle nyomoréknak érzi magát.


KÉPESSÉG

Neve: Trükkök
Típusa: Mágia
Eleme: Ø
Támadások:
Leírása: Többet ismer, de még csak két mágia-ágat tud használni jelenleg: a harci (Támadó/védekező) és a „kellék” mágiát. 1000 LP két újabb varázslatot jelent, akármelyik ágra. Lehet egyet-egyet is, vagy kettőt valamelyikre. A képességek kombinálása csak második szinttől lehetséges, ahányas szintű a karakter, annyi képességet kombinálhat egyszerre. Egy feloldódott pecsét még egy mágia-ágat tesz lehetővé. Egy pecsét újabb 5000 LP megszerzésénél oldódik fel, az első pecsét 10.000 LP-nél.

 
HARCI MÁGIÁK


Név: Burok
Varázsige: Eirard!
Leírás: Egy egyszerű, ámde hatásos, bura alakú pajzs, melynek hatótávolságát KK pontonként fél méterrel képes megnövelni. Csak a reiatsu alapú támadások ellen hatásos, és csak a KK pontnál kisebb pontozásúakra, nagyobbnál viszont a támadás tovább halad, bár csak a képzettségre tett pont és KK pont különbségével. (PL. ha egy öt KK pontos burokra hatos kidou-val küldenek egy soukatsuit, ugyan az utóbbi halad tovább, de már csak úgy, mintha egyes kidouval küldték volna). Csak magától a támadástól véd, ha tűzzel támadnak például, és a burok ki is bírja, a hőség akkor is érezhető lesz.

Név: Félelmes Aura
Varázsige: Kaorkir oiro!
Leírás: Ha ezt a képességét magára (vagy másra) mondja, az illető sokkal félelmetesebbnek fog tűnni, mint amilyen valójában. (Azért egy nyúltól nem fognak megfutamodni a spártai katonák még legmagasabb képzettség esetén sem.) Természetesen a hatás erőssége a KK pontoktól is függ.
Első pecséttől használható!

Név: Égető Fonál
Varázsige: Rae’Larryna!
Leírás: Ez két tárgy között hozható létre. A hossza KK pontx2 méter lehet, valamint 3 KK pontonként egyszerre még egy ilyen fonál létrehozható. Miután kifeszítik, KK pontx3 percig, vagy feloldásig, esetleg elszakításig működik. Aki hozzá ér, azt megégeti, viszont ha az illető LP-je nagyobb, mint a használóé, a fonál egyszerűen elszakad. A létrehozás annyiból áll, hogy a két tárgyat egymás után meg kell érinteni. a Fonál csak egyenes lehet! Hátránya, hogy a sötétben enyhén kékesen dereng. Csak éppen egy kicsit megsüti az ellenfelet, semmiképpen sem gyújtja meg, kivéve persze, ha olyan felülettel érintkezik, ami gyúlékony.

Név: Kard Aura
Varázsige: H’ei oiro!
Leírás: Inahin a kezében tartott fegyver(ek)re energiából aurát bocsát, ami enyhén égető érzést okoz érintés után, valamint hatékonyabban lehet vágni a pengével (vagy pengékkel). A pengét nem roncsolja az aura, és csak érintéskor érezhető a hőmérséklet. Egy KK pont 15 °C-os hőemelkedést okoz az aurán.

Név: Kardok Tánca
Varázsige: H'ei'Yal Drathinmaleé!
Leírás: Több kardot idéz meg, amik együtt mozognak Inahin kardjával. A kardokat csak együtt lehet mozgatni a saját kardjával. KK pontonként még egy kardot lehet megidézni.
Első pecséttől használható!
"KELLÉK" MÁGIÁK


Név: Sziporkázó elme
Varázsige: Fithrandir!
Leírás: Akire ezt rámondja, az KK pontx10 másodpercig fotografikus memóriával fog rendelkezni, mindent meg fog jegyezni, amit érzékel. A mellékhatás a varázslat megszűnése után keletkező erős és kellemetlen fejfájás, ami különböző ideig tart.
1-7 KK pont: KK pontx10x2 másodperc
8-15 KK pont: KK pontx10 másodperc
16-20 KK pont: KK pontx5 másodperc
20 fölötti pont: nincs fejfájás.

Név: Telekinézis
Varázsige: Elrarawyn!
Leírás: Akaraterejével képes tárgyakat mozgatni. Minél több pont van KK-n, annál nagyobb és nehezebb tárgyat mozgathat meg. Fontos: a képesség nem működik, ha a tárgy egy eleven lény testében van, vagy azt épp Inahin nem látja. KK pontonként +0.5 kg súlyú tárgyat képes mozgatni, valamint KK pontonként +5 méterre Inahintól.

Név: Fény
Varázsige: Howyn!
Leírás: Inahin a kézfejét feltartva fényforrássá teszi azt. Ez a fény fehér, mintha csak a napból jönne. A fény erősségét szabályozhatja a használó, minden egyes KK ponttal erősebb fényt bocsáthat ki.
 
Név: Zúzás
Varázsige: Herion!
Leírás: Ez a képesség érintés és varázsige után képes összetörni apró darabokra akármilyen nem élő, varázslattal nem védett, élő testtel nem is érintkező tárgyat, viszont ami a fentieknek megfelel, vagy saját lelkük van, azt nem képes széttörni, tehát egy Zanpakutou ellen nem használható. Csak KK pontx20kg-os tárggyal működik, a hatás pedig nem halmozódik. (Tehát ha egy 200 kg-os kő a célpont, ahhoz kell minimum 17 pont, nem úgy működik, hogy ha 9 pontom van, kétszer használom, és érvényesül a hatás). Repedést nem okoz, vagy teljesen ép marad a tárgy, vagy összetörik. 10 másodpercenként lehet csak használni.
Első pecséttől használható!
 


EGYÉNI HELYVÁLTOZTATÓ KÉPESSÉG


Név: Térhajlítás
Varázsige: Nincs rá szükség
Leírás: Ez úgy működik, hogy ha Inahin el akar jutni egyik pontból a másikba, akkor az a pont (ami nem lehet tőle messzebb, mint Helyváltoztatási pontx7 méter) Olyan gyorsan, hogy akármilyen szemnek, akárhogy is van felerősítve, követhetetlen, majd visszahajlik eredeti helyére, immáron Inahinnal. Ez akármerre működhet, azonban szilárd tárgyakon nem visz át.



ELSŐ PECSÉT:NYELVEK


Ez a feloldás a nyelvtanulást könnyíti meg.



MÁSODIK PECSÉT: TISZTÁNLÁTÁS


Akkor a megfigyelőképessége jön vissza teljes mértékben: megint olyan lesz, mint egy gyakorlott vadásznak, sokkal könnyebben fog észrevenni elsőre nem látható vagy nyilvánvaló dolgokat, mint mások.


HARMADIK PECSÉT: NYITOTT ELME


Mikor ez feloldódik, Inahin újból úgy tud majd tanulni, mint régebben: képes lesz elsőre megjegyezni, amit egyszer lát, vagy hall.


NEGYEDIK PECSÉT: ÉRZÉKEK


Az érzékszervei megint a régiek lesznek: akár száz méterről is meghall egy elfojtott tüsszentést, egy tábortüzet megfelelő széljárás esetén egy kilométerről is kiszagol, és egy kis holdfény is elég lesz, hogy tökéletesen lásson a sötétben, viszont az ellenállása is megnő ebben a tekintetben: sokkal nagyobb fényt, és több hangot lesz képes elviselni. A reakcióideje is jelentősen lecsökken, valamint nagyobb szögben fog egyszerre látni (220 fok).


ÖTÖDIK PECSÉT: EGÉSZSÉG


Immunis lesz minden betegségre és fertőzésre, valamint a sérülései is sokkal gyorsabban fognak gyógyulni.



HATODIK PECSÉT: VÉDETTSÉG


Teljesen védett lesz minden, az elméjére ható varázslat ellen.



HETEDIK PECSÉT: TUDÁS


Minden tudása és energiája, amit elvettek tőle, a pecsét feloldásának pillanatában elérhetővé válik.

 

Aláírás:

Nyelv:
Hungarian
Helyi idő:
2020. Febr. 25, 06:41:33

Elérhetőségek

E-mail
rejtett

Még nincsenek barátaim.

Üzenet hozzáadása

Nincsenek üzenetek. Szeretnél elsőként üzenetet hozzáadni?