Összegzés - Dansouko Kirihitoha

7. Osztag

*

Nem elérhető Nem elérhető

Név:
Dansouko Kirihitoha
Pozíció:
Eltávozott karakterek
Hírnév::
2
Nem:
Férfi Férfi
Kor:
-211

Hozzászólások:
30 (0,021 naponta)
Regisztrált:
2015. Nov. 01, 22:21:56
Utoljára aktív:
2018. Máj. 25, 14:02:18
Tárcában:
9 500 ryou
Technikatár
Ajándék küldése
Szint:
1.
Lélekenergia:
60% Complete
8 500 / 10 000
Előtörténet:
Előtörténet
Wikia:
Wikia

Hovatartozás:
Gotei 13
Egyéb hovatartozás:
Nincs
Reiatsu szín:
indigólila
Pontozás:
Összesen: 25 pont
  • 5 pont jár minden képzettségre összesen
  • 17 pont az LP után
  • 3 pont a Gotei 13-hoz tartozás végett
  • 3 pont a Helyváltoztató képességre, ha viseli a Shunpo Ampu-t
Képzettségek:

8 pont fegyverforgatás
2 pont hakuda
4 pont kidou
9 pont helyváltoztató képesség (+3 pont tárgyi bónusz)
2 pont zanpakutou

1 pont reiryoku kezelés

Másodlagos diszciplínák:

0 pont erő
1 pont ügyesség
0 pont gyorsaság
Egyéb hovatartozás:
Nincs
Kapcsolat cimke:
Egyedülálló
Kapcsolatai:
Dansouko Tsukito – Nevelője (megszólítása: Aniki)
Mottó:
Az idő nem csak a jövőt lopja el, a múltat is.
Post szín:
#AF4B6C // #692D40

Jellemzőim

KÜLSŐ: Sötét tónusú lila haja egyenes szálú, finom tapintású. Rövid fazonra van vágva, arcát keretezi, enyhén rendezetlen, némely tincsei mindig össze-vissza állnak bármit tesz velük. Frufruja aránytalan és ibolyaszínű szemei elé lógnak egyes tincsek. Bal szeme alatt ikeranyajegyek helyezkednek el.
174 cm magas, elszórtan van rajta izom a rendszeres zanjutsu gyakorlásoknak hála. Súlya 67 kg körül van.
Egyenruhája nem a hagyományos, felső ruházatának mélyebb bevágású V nyaka alatt látni, hogy a hagyományos fekete és fehér réteg alatt megbújik egy sötétszürke réteg, mely karjaihoz simul, ujjai vége részben rálóg kézfejére. Jobb kezén ujjnélküli kesztyűt visel, melynek árnyalata szemszínével megegyező. Ezen egy aranyból álló eszköz van ráerősítve, melynek funkciója jelenleg ismeretlen. A nadrágja pedig térdig ér, vége enyhén buggyos az alatta kezdődő lábszárvédők miatt. Cipőként egy topánkára hasonlító lábbelit hord, melynek sarkára rá van erősítve a fehérszínű lábszárvédő. Ez a védő a shunpo ampu szerepét tölti be nála, egyéb speciális funkciója nincs, azon kívül, hogy rúgásainál kellemetlen lehet, ha azzal eltalál valakit, ugyanis elég strapabíró anyagból van, tehát közelharcban is remek kiegészítőként szolgálhat. Hátán egy fekete bronznarancs mintájú katana pihen.
Amiért hamar elfárad a szeme olvasás közben, ezért szemüveget kell olyankor viselnie.


JELLEM: A tudomány nagy szenvedélye, múltjából kifolyólag főleg az időutazással kapcsolatban van otthon. Egyenes, őszinte jelleme miatt igazán rosszul viseli, hogy hazugságokban kell élnie. Minden erejével azon van, hogy a jövőt csak annyiban változtassa meg, amennyiben szükséges és ő maga ne okozzon véletlenül se gyökeres változtatásokat benne.
Saját érzelmeit nem látja át túlzottan jól, azonban környezetét rendszeresen figyelve, mások érzésvilágát egészen kiismeri. Emiatt időnként nem állja meg, hogy ne hangoztassa jó tanácsait, avagy véleményét. Ebből kifolyólag egészen jó emberismerőnek mondható, hogyha egy illetővel egynél többször találkozik, ez annak oka, hogy fürgén ügyel a részletekre. Azonban, ha nem kerülné szándékosan a konfrontálódást más halálistenekkel, egészen könnyedén eltársalogna bárkivel.
Elég talpraesett, igyekszik egy problémát a lehető legjobb és legkönnyebb módon megoldani, sokat kalkulál mielőtt döntést hozna. De éles helyzetben képes érzelmeire hallgatni, mintsem eszére. Illetve, könnyen provokálható személyiség, ha gyávának titulálják, olyankor fejjel megy a falnak és végletekig képes kitartani.
Nem kifejezetten kényeskedő, nem sajnálja ruházatát, ha bevetés során elszakad vagy koszos lesz. Azonban ki nem állja, hogyha hajához érnek, illetve testi kontaktusokból az ölelgetést is rosszul viseli, utóbbit nagy ritkán tűri csak meg.
Képes magára venni dolgokat, amikkel nehezen birkózik meg, próbál felelősségteljesen, példamutatóként viselkedni minden esetben. Sajnálatára, nem mindig sikerül neki. Leginkább amiatt, mert képes túlaggódni bizonyos dolgokat.
Szeret olvasni, emiatt gyakran könyvvel a kezében látni. Kifejezetten nincs kiélezve egy témára, bármit szívesen elolvas. Habár mostanában gondviselője hatására klasszikus Japán irodalom témában szélesíti tudását.
Egyáltalán nem bírja az alkoholt, már az illatától becsiccsent, amitől pesszimistává válik, és általában szeret sokat fecsegni, még arról is, amiről nem kéne. Egy pohártól (de akár már egy kortytól is) képes fejre állni és egy egész napra kiütni magát a hatása miatt.
Nem a pontosság mintapéldánya, elég rossz az időérzéke és ezt sehogy se tudták kiküszöbölni nála. Ha nagyon belemerül valamibe még egy telefonon időzített riasztó jelzést is elereszt füle mögött. Így rendszeresen azon kapja magát, hogy elkésik valahonnan, holott tisztában van vele, milyen szégyellnivaló az, aki megvárat másokat.

ZANPAKUTOU

Neve: Nikuenryuu (Relatív Vérfolyam)
Típusa: kidou
Kinézete: Egy tantou, melynek markolata mélylila már-már feketés színű; tokja ezüstfehér árnyalatban játszik. Markolata kör alakú; a pengefogó és a markolatgömb pedig aranyozott színűek.

SHIKAI
Megszólítása: Nome, kiyoi Nikuenryuu! (Áradj, tiszta Relatív Vérfolyam!)
Kinézete:
A zanpakutou feloldásához Kirihitohának ki kell húznia a pengét a tokjából, tehát az egyik kezében a toknak, a másikban pedig a pengének kell lennie. Jellemzően a kardot jobb kezében tartja, míg a baljában pedig a tokot. Megszólítása után egy fehér és egy fekete pisztoly alakját öltik magukra, mindkettőn arany-és ezüstdíszítések sokasága van, kissé viktoriánus hatású.
A fekete pisztoly a fegyverből lesz, ennek a fogó részén ezüst sárkány, a csövén pedig egy hosszú, aranymintájú kard helyezkedik el. A fehér pisztoly egyértelműen a tokból jön létre, ennek a fogórészén egy páncélos lovag van, míg csövén aranyozott pajzs díszeleg. Mindkét lőfegyverre jellemző a csigaminták sokasága, melyek a fegyvereket tarkítják.
Technikái:
Passzív képesség: Jobb szeme a shikai feloldás után vérvörös színben izzik. Azzal a szemével 5x olyan messzebbre lát, mint egy normális ember és sötétben is ugyanolyan tisztán lát vele, mint nappal. Ez a képességeit kisegítő passzív hatás. Habár enyhén zavaró tényező számára, hogy csak a jobb szemére hat ki a lélekölőkardja parancsszó nélküli technikája.
Óriási hátránya zanpakutou lelkével van, ugyanis sok vér-vagy reiatsu veszteség esetén lélekölőkardjának a szelleme átveszi teste felett az uralmat. Ilyenkor a szellem viselkedése lép érvénybe, Kirihitoha nem tudja uralni ezt az állapotot. Egyetlen szerencséje, hogy a fizikai teljesítményének ez már a kimerülési fázisa, tehát maximum kb. 2-3 játékkört tud a zanpakutou szellem jelen lenni. Ezután Kirihitoha teljesen kimerül és elájul, így ez a kontakt is megszakad.


Tamayura (Múló pillanat): A fehér pisztollyal meglőtt objektum/élőlény körül megfagy az idő. A szenvedő alany ezt úgy éli át, mintha hihetetlenül lelassult volna körülötte a környezet, holott valójában ő az, aki „megállt” az időben. Külső szemlélőnek olyan, mintha az adott alanyt megfagyasztották volna az aktuális mozdulatában.

Nidome (Második pillanat): A fekete pisztollyal meglőtt objektum/élőlény egyszerűen átsiklik az időn. Ez külső szemlélő számára úgy tűnik, mintha kiragadnák a helyzetéből, majd az idő lejártával egy újabb ponton megjelenik. A megjelenés mindenképpen Kirihitoha öt méteres körzetén belül értendő.

I. A meglőtt objektumnak/élőlénynek mozgásban kell lennie.
II. Egy lövést csak egy célpontra tud leadni.
III. A pisztolyokkal lőhet egyszerre. De ugyanarra célpontra nem lőhet mindkét pisztollyal egyazon időben, egyrészt tölténypazarlás lenne, mert egyik hatás sem lépne érvénybe.
IV. A technikák hatása a zanpakutou képzettség szerint:
1-5 pontig: 1 perc (fél kör)
6-10 pontig: 2 perc (1 kör)
11-15 pontig: 3 perc (1,5 kör)
16-20 pontig: 4 perc (2 kör)
21-24 pontig: 5 perc (2,5 kör)
V. A kifejtett idő azonban a találattól is függ. Egy tisztán leadott lövésnél teljesen képes kifejteni a hatását. Ha csak súrolja, akkor feleződik az idő. Tehát, például, ha 7 pontja van a zanpakutou képzettségen, akkor 1 körig képes a fehér pisztollyal megállítani valakit. Azonban, ha csak súrolja a lövés az illetőt, akkor a hatását fél körig tudja csak kifejteni.
VI. Korlátozott számú tölténnyel rendelkezik. Zanpakutou pontonként két tölténye van egy pisztolyhoz. Vagyis:
1 zanpakutou pont: 2 lövés/pisztoly
2 zanpakutou pont: 4 lövés/pisztoly
3 zanpakutou pont: 6 lövés/pisztoly
4 zanpakutou pont: 8 lövés/ pisztoly



NIKUENRYUU
Kinézete: Nikuenryuunak vállig érő, enyhén hullámos fekete haja van, melynek vége aranyszínű. Szemei vérvörösek, bőre sápadt, szemfogai hosszúak, akárcsak egy vámpírnak. Mimikái általában elég hűvös arckifejezést sugároznak. Sötét ruha dominál nála, melyeken végig aranyozott kiegészítők vannak.
Jelleme:: Modora eléggé elviselhetetlenek mondható. Az alapvető komoly színvonala mellett gonoszkodó, aljas és lekicsinylő. Minden percet megragad, hogy forgatóját sértegethesse. Mindazonáltal ki nem állhatja, ha sértegetik shinigamiját, ugyanis meggyőződése, hogy ehhez csak neki van joga.
Találkozásuk története: A karakter zanpakutouja az időutazás során megszűnt a múltban, ahova került. Nem volt képes a kommunikációra vele jó pár évig, ő maga pedig szándékosan nem kereste a zanpakutou szellem társaságát. Végül pedig a lélekölőkardja kereste fel őt álmaiban és nem hagyta nyugodni. Emiatt, nevelője győzködésére jelentkezett az LTA-ra, ott szólította meg újból a zanpakutouját. A kard megint megtestesült, de nem volt már a régi. A képességein ugyanis visszatükröződik, hogy az időben utazott és nem a régi, eredeti képességeit éri el a lélekölőkardnak. Ahogyan a zanpakutou szellem sem az, akit eredetileg ismert.

TECHNIKÁK
  • Bakudou 26.: Kyokkou (Görbült Fény)
  • Houzan Kenbu (Táncoló Pengelavina)
  • Konsou (Lélektemetés)
  • Klóntechnika (–)
  • Raikou no Heki (Villám-szúrás)
  • Ryoudan (Félbevágás)
  • Shunpo (Villámtánc)
  • Shunpo Tangeki (Kis Shunpo Támadás)
FELSZERELÉSEK
  • Shunpo Ampu (–):  A kidou ampuhoz hasonlóan működik. A lábakra csatolható pánt serkenti a lélekenergia áramlását, ezáltal megnövelve sebességüket. Hatása: minden harmadik shunpo pont után ad +1 pontot. Így egy 6 shunpo pontos karakter sebessége 8-asra növekedik. (Maximum +3 pontot ad.)
KARAKTER INFÓ
~ Avataralanyok: Hikage (Kokuchou no Psychedelica); Sakamaki Reiji (Diabolik Lovers); Ittoki Otoya [átszínezve] (Uta no Prince-sama)
~ Megtartott edzések: Valakinek (valamit)
~ Függőben lévő edzések: Valakinek (valamit)


FUTÓ JÁTÉKOK
~ Pajzsvadászat (Rosui Natsuki, Sierashi Katsuo, Sierashi Kimiko, Urufu Heisuke) [Küldetés; folyamatban]


JUTALMAK
+ 4000 ryou és öt választható kidou (kezdés)
+ 3500 lp és 2500 ryou (a 2015-ös Őszi Fórumtali asztali szerepjátékból)
+ 4000 ryou (a becsületdíj a Staff számára nyújtott segítségért)


KIADÁSOK
Ingyen választható 5 technika (Houzan Kenbu, Ryoudan, Raikou no Heki, Klóntechnika, Shunpo Tangeki)
2500 ryou (Shunpo Ampu)
1500 ryou (Bakudou 26.: Kyokkou)

Aláírás:

Nyelv:
Hungarian
Helyi idő:
2019. Szept. 18, 18:46:38

Elérhetőségek

E-mail
rejtett


Urufu Heisuke
Nem elérhető Nem elérhető

Sierashi Katsuo
Nem elérhető Nem elérhető

Meiou Tokiya
Nem elérhető Nem elérhető

Yoshida Yoriko
Nem elérhető Nem elérhető

Chizuyoshi Anju Kita
Nem elérhető Nem elérhető

Rosui-Genki Natsuki
Nem elérhető Nem elérhető

Üzenet hozzáadása

Nincsenek üzenetek. Szeretnél elsőként üzenetet hozzáadni?