Összegzés - Shiranui Haruki
9. Osztag 

Nem elérhető
|
- Név:
- Shiranui Haruki
- Pozíció:
- Shinigami
- Titulus:
- 9. osztag 4. tisztje
- Hírnév::
- 0
- Nem:
Nő
- Kor:
- 20
- Hozzászólások:
- 28 (0,012 naponta)
- Lakóhely:
- Shiranui birtok
- Regisztrált:
- 2014. Júl. 07, 13:33:01
- Utoljára aktív:
- 2019. Okt. 19, 15:21:22
|
|
- Tárcában:
- 700 ryou
- Technikatár
- Ajándék küldése
- Szint:
- 5.
- Lélekenergia:
-
26 000 / 30 000
- Előtörténet:
- Előtörténet
- Wikia:
- Wikia
- Hovatartozás:
- Gotei 13
- Egyéb hovatartozás:
- Shinigami Nőegylet
- Reiatsu szín:
- Világos zöld
- Pontozás:
Összesen: 61 pont- 5 pont jár minden képzettségre összesen
- 50 pont az LP után
- 3 pont a Gotei 13-hoz tartozás végett
- 1 pont a Nőegylet tagság
- 1 pont a Gyerekegylet tagság
- 1 pont a nemesi származás
- 1 pont bónusz Hakudára, ha használja a Hadou 44: Kokutan Kou nevű technikát
Képzettségek:11 pont zanjutsu 14 pont hakuda (+1 pont technika bónusz)14 pont kidou 10 pont shunpo 12 pont zanpakuto
- Egyéb hovatartozás:
- Shinigami Gyerekegylet
- Kapcsolat cimke:
- Egyedülálló
- Kapcsolatai:
- Shiranui Naomi - nagynéni
Shiranui Kikyō - nagynéni Shiranui Kazuo - nagypapa
Nara Shiratori - Shiratori-sama Nara Tsubame - Tsubame 
- Post szín:
- #438B33
|
|
Jellemzőim
Még nem adtam meg jellemzőket.
~ ZanpakutōNeve: Haru no Nanakusa (Tavasz Hét Növénye)
Fajtája: Növény
Lelke: HaruShikai parancsa: Haero / konoue (Nőj / tovább)
Shikai kinézete: Haruki zanpakutoujának különösképpen két shikai alakja van, mivel nem volt elég lélekenergiája, hogy használni tudja az egészet, így kialakult egy olyan forma, ami csak a zanpakutou erejének felét használja. Az
elsõ alakjában még megmarad a kard alakja, de elkezd megnyúlni és már megjelenik rajta a zöld szín is. A
teljes alakjában egy vívótőr és egy rózsaszár egyesülésére hasonlít. A rózsaszárat pedig ostorként tudja használni és kedvére változtatni a hosszát.
- Majikku Puranto (マジック プラント, Varázs növény): A zanpakutou alapképessége, hogy amit megvág, vagy apró karcolást ejt rajta, abba gyorsan növő növény magvakat tud juttatni. Ezekben a magokban alapból van valamennyi lélekenergia, így csak egy kis időre van szüksége, hogy kinőjön. Ezekből a magokból bármilyen létező növény ki tud hajtani a használó kedve szerint. Haruki főleg indákat szokott használni, de vannak különleges képességekkel rendelkező növények is, amik úgy néznek ki, mint a rendes növények. És a kardnak van egy teljesen új növény is a tarsolyában, ami két másiknak a keresztezéséből jött létre.
Több különleges képességű virága van, amiknek olyan illatuk van, ami színtelen és szagtalan és valamilyen hatást fejt ki az áldozatra.
- Panjī (Árvácska): Illata legyengíti ellenfelét, azonban ezt úgy teszi, hogy még a legerősebbek is alig veszik észre. Bár időbe telik, mire aktiválódik a hatása, de megéri várni, mert utána egy idõre elvesz ellenfelétõl egy-egy pontot minden képzettségétől.
- Yagurumagiku (Búzavirág): Illata álmossá teszi környéken lévőket. Persze nem alszanak el tőle, csak a Harukinál sokkal gyengébbek. A kicsivel gyengébbek és kicsivel erősebbek csak álmosságot éreznek, de még képesek harcolni, csak nem úgy, mint általában. A sokkal erősebbek pedig már semmit sem éreznek.
- Jigitarisu Purupurea (Piros Gyűszűvirág): Illata mérget tartalmaz, ami rosszullétet idéz elő az áldozatnál. Nem halálos és egy idő után kiürül a szervezetből.
- Kizugo (Boroteng): A zanpakutou egyedi virága. A borostyán és egy kék virág ötvözéséből alakult ki. Ez abban tér el a többi virágtól, hogy az ellenfél testébe kell juttatni és az ő lélekenergiáját használja a növekedéshez, így sokkal tovább tart, de ha kihajtott, szétterjeszkedik az áldozaton, megbénítva azt és elszívja reiatsuja egy tizenötödét, amit egy kék bogyóban sűríti össze virága közepén, majd kilövi Haruki felé. Ezt a bogyót, ha valaki megeszi, sebesülései nagyjából elkezdenek begyógyulni. Csak a legalávalóbb ellenfelek ellen szokta használni.
~ Technikák~ KidōBakudō:- Bakudō 01: Sai (塞, Fogság): A használó a mutató és középső ujjával a célpontra mutatva, annak karjait a háta mögé tudja kötni. Kidou képzettség: 1 pont
- Bakudō 08: Seki (斥, Elutasítás): Egy kör alakú pajzs, ami megbénítja és visszaveri ideiglenesen a támadásokat. Kidou képzettség: 1 pont
- Bakudō 28: Shinkirō (Káprázat): Illúzió technika, aminek hatására a célpont elájul és a fejében először forgó leveleket lát, ami a technika kezdetét jelenti. Ezután pedig azt látja, amit a használó láttatni akar vele, legyen az, az egész családjának lemészárlása, vagy szerelme szívében egy katana. Hogy a technika sikeres legyen a használónak ismernie kell áldozatát, s valódi pszichológiai terrort alkalmazhasson, máskülönben az illúzió átláthatóvá válik, az áldozat pedig pillanatokon belül rájöhet, hogy illúzióval van dolga. Ha a célpont felismeri, hogy illúzió hatása alatt van, vagy jóval magasabb a reiatsuja vagy képzettsége a használóénál, esetleg illúzió megtörő technikát alkalmaz, akkor meg van rá az esélye, hogy kitörjön belőle. A technika fenntartásához folyamatos koncentrációra van szükség, így nem nagyon lehet közben más támadást alkalmazni. Kidou képzettség: 5 pont
- Bakudō 37: Tsuriboshi (吊星, Felfüggesztett Csillag): Csillagot formáz spirituális energiából, amik mint egy biztonsági háló megakadályozzák, hogy a kijelölt objektum leessen. Kidou képzettség: 6 pont
- Bakudō 39: Enkōsen (円閘, Körpajzs): A használó a lélekenergiáját pajzsszerűen idézi meg, így blokkolva az ellenfél támadásait. Kidou képzettség: 8 pont
- Bakudō 63: Sajō Sabaku (鎖条鎖縛, Fogságba Ejtõ Szalagok): A használó egy sárga, vastag kötelet tud az ellenfélre küldeni, ami a karjai és a felső teste köré tekeredik, így megbénítva őt. Kidou képzettség: 16 pont
Hadō:- Hadō 01: Shō (衝, Döfés): A használó egyik ujja végébe lélekenergiát koncentrál és a célpont felé mutatva egy kisebb lökéshullámot tud létrehozni, ami ellenfelét el tudja taszítani addigi helyéről. Kidou képzettség: 1 pont
- Hadō 11: Tsuzuri Raiden (製本電, Megkötött Villám): Elektromos támadás, melyhez a használónak hozzá kell érnie egy, az áramot vezetni képes tárgyhoz, mely összeköttetésben van az áldozattal. Kidou képzettség: 2 pont
- Hadou 31: Shakkahō (赤火砲, Vörös Tűzágyú): A kidou a használója kezéből jön ki, erős labdaként vagy hatalmas robbanásként. Kidou képzettség: 6 pont
- Hadō 44: Kokutan Kō (Fekete Kéz): Hakuda közben ajánlott használni ezt a módszert. A kezekbe kell összpontosítani a lélekenergiát, majd a kezek elkezdenek feketén lángolni. A használója nem érez fájdalmat, de akihez hozzá ér az igen. Kidou képzettség: 9 pont
- Hadō 50: Rei no Kuron (Lélekklón): A használója klónokat hozhat magából létre, amik ugyan rendelkeznek az eredeti minden képességeivel, de nem olyan erősek. Minél több klónt hoz létre, annál gyengébbek lesznek, egy klón esetén a másolat ereje harmada lesz az eredetiének és 4 körig marad aktív a technika, kettő vagy annál több klón esetén viszont a használó erejének fele oszlik szét egyenlően a klónok között és 3 kör múlva foszlik szerte. Alapból egy klónt tud létrehozni, majd minden további második kidou képzettségre tett pont után egy másolatot lehet létrehozni, tehát 12 pontnál kettőt, 14 pont esetén hármat, stb. A klónok ugyan rendelkeznek a használó képességeivel, de kardjuk nem képes shikaiba váltani! Egyetlen módja, ha az eredeti zanpakutout kapják a kezükbe, bankaira viszont még így sem képesek! Ha pedig magas pontú technikát akarna a klón használni, amire nem lenne pontja, akkor is tudja használni azt, csak ereje gyengébb lesz, pontjainak értékével fog megegyezni! Kidou képzettség: 10 pont
- Hadō 54: Haien (廃炎, Eltörlő Láng): Tüzet hoz létre, ami porrá égeti az alacsonyabb reiatsujú ellenfelet. Máglyákon vagy temetési szertartásokon is használják. Kidou képzettség: 11 pont
- Hadō 58: Tenran (闐嵐, Orchidea Égbolt): A használó maga előtt lebegtetve megpörgeti a zanpakutouját, majd amikor megállítja azt, egy nagy és szélesedő forgószél indul ki belőle. Ha a használó már elég tapasztalt a technika használatában, akár puszta kezéből is meg tudja idézni a forgószelet. Kidou képzettség: 12 pont
Egyéb kidōk:- Konsō (魂葬, Lélektemetés): Ezt végzi el minden shinigami, amikor lelkeket küld Soul Societybe.
- Keikatsu (啓活, Megsegített Győztes): Alapvető gyógyító technika, amit elsősorban a 4. osztagosok használnak. A technika alkalmazása közben zöld fény veszi körbe a használó kezét, így tudhatjuk, hogy aktív a gyógyítás folyamatban van. Ezzel a technikával először a sérült lélekenergiáját pótoljuk ki és csak ezután kezd el a sérült lélekenergiája a használóéval rendbe hozni a sérült testén lévő egyszerűbb sebeket. Bonyolultabb sérülések gyógyítására is alkalmas, de azokhoz sokkal több időre van szüksége a használónak. Kidou képzettség: 3 pont
- Kokkai (穀解): Ezzel a technikával a használó képes másokon megszüntetni a bénulásos sérüléseket, ilyen például, ha valaki szervezetébe méreg kerül, vagy például, ha egy villám alapú technika miatt megbénul a teste. A technika alkalmazása alatt a használó keze sárga fényben izzik, míg véget nem ér a gyógyítás. Kidou képzettség: 8 pont
~ Hakuda- Tesshō (鉄掌, Vasököl): Nyitott, megfeszített tenyérrel, szorosan összezárt ujjakkal végrehajtandó ütés. Megfelelő használat esetén, azaz ha a tenyér tövével talál a használója és kellő erőt visz bele, egy közönséges lidércet akár egyetlen csapással is ki lehet ütni vele. Hakuda képzettség: 5 pont
- Tsukiyubi (撞指, Taszító Ujjak): Nem túl bonyolult, de nagy erőt hordozó támadás, mely során a használó egész egyszerűen megböki a célpontot egyik keze kimerevített mutató- és középső ujjával. Ez önmagában nem hangzik veszélyesnek, azonban egy jól megtermett áldozatot is jó néhány méterre lehet röpíteni vele. Hakuda képzettség: 5 pont
- Oni Dekopin (鬼デコピン, Ördögi Pöckölés): Egy egyszerűnek tűnő ujjpöckölés, mely annyi erőt teremt, hogy az áldozat méterekre repül tőle. Nem feltétlenül kell érinteni hozzá a célpontot. Hakuda képzettség: 6 pont
- Raiōken (雷王拳, Viharkirály Ökle): Viharos gyorsasággal végrehajtott ütések sorozata. Hátránya, hogy a gyorsasága miatt csak egy pontba érkezhetnek a pofonok, ám az adott testrészben okozott kár azért kárpótol valamelyest, ha a támadás sikeres. Hakuda képzettség: 6 pont
- Gennō (Pöröly): A két kéz összekulcsolásával végrehajtott, lefelé irányuló, erőteljes, lélekenergiával megerősített ütés. A mozdulat és annak hatása olyan, mintha egy valódi pöröllyel sújtanának le valakire. Hakuda képzettség: 7 pont
- Ashige (Rúgás): Speciális Hakuda technika. Spiccbe kell tartani a lábat s megcélozni vele az áldozatot. Összeköttetésben áll a gyorsasággal. Ha elég gyorsan hajtják végre, felér egy penge által okozott, nagy erejű kárral. Képzett hakuda használó rúgása egész egyszerűen áthatol a belső szerveken. Hakuda képzettség: 5 pont; Shunpo képzettség: 3 pont
~ Zanjutsu- Suikawari (Dinnye Hasítás): gy a levegőből indított kétkezes vágás, amikor is a kardunkkal a fejünk felől kezdünk el lefelé vágni. Precíz és erőteljes támadás, ami a nevéből adódóan egy dinnye felhasítására emlékeztet. Zanjutsu képzettség: 4 pont
- Kensei (Megtévesztő támadás): Használatával megnöveszthető a kard csapásának sebzése. Tehát a méterekkel messzebb lévő ellenfélen hogy vágást mérhessünk rá, csak suhintanunk kell. Az ellenfél és a használó közötti távolság maximum 5 méter lehet. Zanjutsu képzettség: 6 pont
- Kubikake (首挂, Nyakba Akasztás): Egy hosszú láncot, vagy hasonlóan használható fegyvert az ellenfél nyaka köré tekerve, ki lehet billenteni egyensúlyából és a használó maga felé tudja rántani áldozatát, majd teljes erőből a földbe csapja. Zanjutsu képzettség: 8 pont
~ Hohō- Shunpo (瞬歩, Villámtánc): Ez a leggyakoribb Hohō technika. Rendkívül gyors helyváltoztatást tesz lehetõvé kis távolságon belül.
- Shunpo Tangeki (瞬歩・短撃, Kis Shunpo Támadás): Shunpo technika, aminél a használó gyorsaságát használja fel, hogy nála lassabb ellenfeleket megtámadjon, majd mögöttük megjelenjen. Legfeljebb két célpont megtámadására alkalmas, akik közel tartózkodnak egymáshoz. A támadások (ütések vagy vágások) ereje nem olyan nagy, hiszen ez a technika a gyorsaságra alapszik, nem pedig az erőre. Ha a célpontok valamelyike is gyorsabb a használónál, ő könnyedén átlát a támadáson és lehetősége lehet kivédeni az érkező támadást. Shunpo képzettség: 6 pont
~ Felszerelés- Egy karszalag
- A nagymamája gyűrűje
- Nyelv:
- Hungarian
- Helyi idő:
- 2021. Jan. 23, 17:44:09
Nincsenek üzenetek. Szeretnél elsőként üzenetet hozzáadni?