Összegzés - Dionisia Maribell Vega

*

Nem elérhető Nem elérhető

Név:
Dionisia Maribell Vega
Pozíció:
Arrancar
Hírnév::
0
Nem:
Nő
Kor:
N/A

Hozzászólások:
203 (0,556 naponta)
Regisztrált:
2017. Dec. 15, 16:10:43
Utoljára aktív:
2018. Dec. 15, 23:52:06
Tárcában:
31 300 ryou
Technikatár
Ajándék küldése
Szint:
4.
Lélekenergia:
60% Complete
22 000 / 30 000
Előtörténet:
Előtörténet

Hovatartozás:
Las Noches
Egyéb hovatartozás:
Nincs
Reiatsu szín:
Sötétlila
Pontozás:
Összesen: 46 pont
  • 5 pont jár minden képzettségre összesen
  • 28 pont az LP után
  • 3 pont Las Noches-hez tartozás miatt
  • 10 pont jár a Hierróra LP alapján
Képzettségek:

4 pont fegyverforgatás
8 pont pusztakezes harc
6 pont hollow képességek
7 pont helyváltoztató képesség
11 pont resurrección
10 pont hierró

2 pont reiryoku kezelés

Másodlagos diszciplínák:

0 pont erő
1 pont ügyesség
1 pont gyorsaság
Egyéb hovatartozás:
Nincs
Kapcsolat cimke:
Egyedülálló
Post szín:
#9900CC // #00CCFF

Jellemzőim

Kinézet


Mondják, hogy kicsi a bors, de erős. Ez Vegára fokozottan igaz. A törékeny fiatal külső kemény magot rejt magába, de bármilyen erős is belül, a külcsín egy nagyjából 17 éves formának tippelhető lánykát rejt.
Dús bíbor lila hajzuhataga legtöbbször két fonatba van összefogva, de van, mikor kiengedve hagyja a vállaira és hátára omlani. Kristálytiszta égkék lélektükrei kíváncsian csillognak, unottan pislognak, vagy gyilkos tűzben égnek. Domborulatai már egész nőiesek, csípője és feneke viszont nem kifejezetten felnőttes méretű, bár lehet, hogy ő csak ilyen alkatú. Cirka 168 centijével se nagyon tűnik ki a tömegből, de bárki kérdezi, ő ugyan egy milliméterrel se kisebb 170-nél.
Öltözködését, legalábbis egyenruha címszó alapján hajlandó színben az elvárthoz viszonyítani, de ez is kifejezetten csak a színben merül ki. Öltözeteinek stílusa mind egyedi, ami a leginkább az ízlésének felel meg, ezt egyenruhájának kialakítása is tükrözi, illetve a fekete garbó, amivel a nyakát nyakékként átölelő maszkjának maradékát szereti eltakarni. Számára a törött maszk az ő csúfos vereségét szimbolizálja, és hogy elbukott.
Testén neki a lyuk kicsivel a mellei alatt, a mellkasa közepén helyezkedik el.








Jellem


Makacs és öntörvényű. Azt szereti csinálni, amit ő akar, amikor éppen akarja, de a látszattal ellentétben könnyen alkalmazkodik. Törtető motiváltsággal törekszik az erősebbé válásra, mégsem vágyott soha elérhetetlen címekre, vagy álmokra. Pusztán erősebbé akar válni, hogy magát megvédhesse, megölhesse akiket meg akar, és ő ne haljon meg. Igen, szeret ölni, imád vadászni, ezt sosem tagadta.
Könnyen elfogadja, és elfogadta a létét mindig is olyannak, amilyen éppen volt, csak sodródott az árral, kihasználva a létezés adott fázisának minden lehetőségét. Ez a jelenlegi élet, az adott lehetőségekkel és korlátokkal kell boldogulni. Talán ezért, vagy múltjának más aspektusa miatt utálja, ha akarata ellenére kényszerítik olyan életre, vagy cselekedetekre, amiket nem akar. Sokáig tartott megszereznie a „szabadságát”, nem más által, hanem saját erőből akarja elérni a céljait, erősebbé válni. A saját teste, lelke és elméje fölött csak ő rendelkezhet.
Néha eléggé nemtörődöm tud lenni, ha nagyon elunja magát, van hogy hatalmas hülyeségekre és őrültségekre is képes olyankor, így aztán olykor kiszámíthatatlan a viselkedése.
Mindezeken kívül általában életvidám lányka. Hihetetlen kettősséggel ötvöződik benne a kegyetlenség és gyilkolási vágy, illetve a jókedv és gyermeki gondtalanság. A látszat ellenére azonban korántsem éretlen kölyök a sok tapasztalat után, amiket az évtizedek, évszázadok változásai és megpróbáltatásai árán szedett magára.

Képesség(ek)


Testében természetéből adódóan savas méreg képződik, így a vére is maró hatású. Megvágva a méreg a levegőbe kerülhet a sebből kis lilás párlat formájában. Ez magától nem válik ki a szervezetéből kipárolgás vagy verejték formájában sem, így a vele való általános érintkezés egyáltalán nem veszélyes, vagy káros.
Sérülés esetén a vérével való közvetlen érintkezés viszont elhanyagolható, vagy akár súlyosabb sérüléseket is okozhat.
1-8 pont ressu: a vére másra fröccsenve irritáló hatású, bőrviszketést, kipirosodást okoz
9-16 pont: a vére marja a bőrt, kipirosodást, hólyagos sérüléseket okoz, ha nem törlik le hamar
17-24 pont: a vére azonnal marni kezdi a bőrt, hamar a húsig hatol, már a törlésre használt anyagot is bontani kezdi
25 ponttól: a vére képes a fegyverek pengéjében is kárt okozni - ha a penge hosszabban érintkezik a vérével (pl átszúrják vele/mélyebb vágás után rajta marad) a fémet is marni kezdi, az érintkezési felületen gyengül, sérülékenyebbé válik a fém





Zanpakuto


Neve: Toxikus Moly - [Polilla Tóxica]
Parancsa: Libera mi veneno! (Engedd ki a mérgem!)

Resurrección:
Ruhája helyébe egy fekete páncél lép, fekete éles karmokban végződő páncélkesztyűvel, és rózsaszínes szárnyakkal, melyekkel, ha úgy hozza a szükség, könnyedén képes repülni. Ez a páncélzat tetőtől talpig szinte egybeolvad a bőrével, és azonnal magas koncentrátumban itatódik át a savval. Ez ott fut leginkább, ahol lila színű a páncél.
A formáció felerősíti a testében lévő méreg koncentrátumát, fokozza a termelődést.
Teste kicsivel nőiesebbé válik, lábai minimálisan hosszabbak lesznek, de csak annyival, hogy ez a magasságán 7 centit változtasson.
Fekete, lila szegélyes pengéjű kardja nem változik, bár kiengedett resuban gyakran nem szeret vele harcolni, vagy nem a fegyverrel védekezik, hogy az ellenfél pengéje gyakrabban érintkezzen a páncéljával.




Támadások:

Méreg kiválasztódás [Selección de veneno]
Képes a mérgét két formában kiválasztani a szervezetéből és a levegőbe vagy a tárgyakra juttatni. Ezeknek a módjai: gáz és folyadék.

Gázalakban két módon képes használni a savat:
    * Kipárolgás a bőre alól, és/vagy szárnyához hozzáér a páncél savas részével (ahol élénk a lila, például a tenyerével), minek következtében a rózsaszín lilává itatódik át, majd ezt a mérget kiváltva elkezd a lilás levegő párologni. Nem azonnal ható megoldás, viszont zárt térben ugyanúgy veszélyes hosszútávon.
A legelején közvetlen közelről jelent veszélyt, de minél tovább aktív a kipárolgás, annál nagyobb területre terjed ki. Ez a méregféleség savas, valamennyire bénító hatású. Aki elkezdi belélegezni először kaparó érzést érez a torkában, majd egyre fájdalmasabb lesz a légzés. A bénító hatás csak egy kis zsibbadást eredményez, kellemetlenebb/kicsit nehezebb mozgást és szédülést, de a sav maróereje miatt sosincs ideje komolyabban érvényesülni, inkább amolyan melléktermék.
    * Ez veszélyesebb képesség. Nagy levegőt vesz, de nem oxigénnel tölti meg a tüdejét, hanem szervezetében a magas koncentrátumú savas anyag légnemű formájában kiválasztódik és felhalmozódik, és ezt a tömény élénk lila színű gőzt képes kifújni. Ez, mivel csak kevés oxigénnel keveredik, nagyon magas koncentrátumú, közvetlen közelről csúnyán lemarhatja a bőrt, ruhaanyagot, belélegezve viszont a legveszélyesebb, közvetlen közelről szétroncsolhatja a légcsövet.

Folyékony halmazállapotban a teste valamilyen pontján ahol ő szeretné, vagy akár az egész bőrfelületén kiválik a méreg lilás folyadékként. Ez szintén nagyon magas savtartalmú, leginkább védekezésként szereti használni, ha valaki hozzáér, vagy érintett tárgyak szétmarásához.
1 - 10 pont: a méreg marja a bőrt, hámhiányos, hólyagos sérüléseket okoz, ha nem törlik le gyorsan
11 - 20 pont: a sav azonnal marni kezdi a bőrt, hamar a húsig hatol, már a törlésre használt anyagot is bontani kezdi
21 ponttól: képes a fegyverek pengéjében is kárt okozni - ha a penge hosszabban, vagy többször érintkezik a bőrén, illetve páncélján lévő savval a fémet is marni kezdi, az érintkezési felületen gyengül, sérülékenyebbé válik a fém, hosszútávon eltörhet a penge





Méregkarom [Garras de veneno]  –

Mérgét a karmaiba koncentrálja, így sikeres támadás során képes az áldozat véráramába juttatni azt. A bénító hatás itt érvényesül csak komolyabban, a savat nem képes felhasználni, csak az ideg- és egyéb mérgeket.
Az okozott seben, és néha a karmok hegyén észrevehetőek az adott méreg színének megfelelő, hátramaradt cseppek/nyomok.

Ciánkék színű bénító mérge először enyhe zsibbadást okoz csak, később több sikeres sérülés esetén lassabb mozgást, végtagnehézséget, szédülést.
 1-8 pont ressu: gyenge végtagzsibbadás
9-16 pont: erősebb zsibbadásérzés, kicsit nehezebb mozgás
17-24 pont: végtagzsibbadtság, nehezebb mozgás, tompább gondolkodás
25 ponttól: szédülés, erős zsibbadtságérzet, elnehezült végtagok, emiatt nehezebb és lassabb mozgás, tompa agy.

Megjelenik egy újfajta idegméreg vörös színben. Ezt a mérget az elején csak azután képes kiválasztani, miután legalább egyszer sikeresen meg tudta sebesíteni az ellenfelét a karmával, és azután is 50% az esélye, hogy sikerül kiválasztania a szervezetéből. Ez a méreg általános fájdalmat sugároz szét a testben, miközben túlingerli szerotonin-receptorokat, ami zavarodottsággal, hasmenéssel, lázzal, mozgáskoordinációs zavarokkal, halálfélelemmel, vizuális hallucinációkkal, nyugtalansággal, hidegrázással, izzadással, kontrollálhatatlan izgatottsággal, reszketéssel vagy remegéssel, rángatózással járhat. Egyénfüggő, kinél milyen mellékhatásokat vált ki, ami mindenkinél biztosan fellép, az a nyugtalanság érzés, és félelem/halálfélelem.
A méreg minden esetben általános fájdalmat sugároz szét a testben (nagyjából mintha mindenhol tűkkel szurkálnák), és emellett:

1-8 pont ressu: fellépő indokolt vagy indokolatlan idegesség, zavartság, pulzusszám megugrása
9-16 pont: erős nyugtalanság/idegességérzet, magas pulzusszám, erősödő félelemérzet
17-24 pont: erős, kontrollálatlan nyugtalanság/idegesség, erős félelemérzet, esetlegesen fellépő remegés, szédülés, izzadás, vagy más, a fent említett tünetek valamelyike
25 ponttól: Erős halálfélelem és nyugtalanság, egekbe szökött pulzusszám, remegés vagy hidegrázás, ebből fellépő némi mozgáskoordinációs zavarok/szédülés, még egyéb, fent említett esetleges tünetek.
Ezeken kívül 25 ponttól már minden esetben sikeres a méreg kiválasztása, illetve az eddig áldozaton ejtett sérülésekkel egyfajta mintát vesz a használó az ellenfelétől, és borzalmas rémképeket idéz a szeme elé (a minta alapján egy erős traumaként átélt emléket. Ha nem volt ilyen, a legközelebbi rossz emlékét, vagy legnagyobb félelmét)




Jutalmak és kiadások

Felszerelések
+ 5000 LP + 4000 ryou + 3 ingyen technika ~ Kezdés
+  500 LP ~ 2017. December havi stat.
+  500 LP ~ 2018. Január havi stat.
+  500 LP ~ 2018. Február havi stat.
+ 3000 LP + 3000 ryou ~ Küldj egy lapot! - 2017 Karácsonyi Nyereményjáték
+ 4000 LP + 4000 ryou ~ Hóbarátok - 2017 Karácsonyi villámküldetés
+  500 LP ~ 2018. Március havi stat.
+ 3000 LP + 3500 ryou ~ Húsvéti nyereményjáték 2018 - Sudoku Bajnokság
+  500 LP ~ 2018. Április havi stat.
+ 3500 LP + 3500 ryou ~ Tavaszi fórumtalálkozó - 2018
























Játékok

Játék
Típus
Státusz
A Törpe és a HegySzockodósBEFEJEZETT
KICSI NYUSZI, HOPP, HOPP... Villámküldetés AKTÍV
Holdkórosok~KüzdőtérAKTÍV
Mission: Need a fucking candy floss right now!SzockodósBEFEJEZETT
Másnap, vagy harmad, ki tudjaSzockodósAKTÍV
             
             




Nyelv:
Hungarian
Helyi idő:
2018. Dec. 16, 05:30:16

Elérhetőségek

E-mail
rejtett


Karasu Vex
Nem elérhető Nem elérhető

Üzenet hozzáadása

Nincsenek üzenetek. Szeretnél elsőként üzenetet hozzáadni?