Összegzés - Tabitha Martz

Nem elérhető Nem elérhető

Név:
Tabitha Martz
Pozíció:
Eltávozott karakterek
Titulus:
Akiyama Fumiko
Hírnév::
0
Nem:
Nő
Kor:
N/A

Hozzászólások:
13 (0,025 naponta)
Regisztrált:
2018. Márc. 12, 20:32:15
Utoljára aktív:
2018. Jún. 16, 13:54:04
Tárcában:
6 400 ryou
Technikatár
Ajándék küldése
Szint:
1.
Lélekenergia:
60% Complete
9 000 / 15 000
Előtörténet:
Előtörténet

Hovatartozás:
Független
Egyéb hovatartozás:
Nincs
Pontozás:
Összesen: 27 pont
  • 5 pont jár minden képzettségre összesen
  • 17 pont az LP után
  • 1 pont a Karakura High School tagság végett
  • 4 pont jár Hierrora LP alapján
    Képzettségek:

    6 pont Fegyverforgatás
    7 pont Pusztakezes harc
    2 pont Hollow képességek
    2 pont Helyváltoztató képesség
    6 pont Resurrección
    4 pont Hierro

    Másodlagos diszciplínák

    0 pont Erő
    1 pont Ügyesség
    0 pont Gyorsaság
Egyéb hovatartozás:
Karakura High School
Kapcsolat cimke:
Egyedülálló
Post szín:
#00CC99 // #AAF0D1

Jellemzőim

Kinézet
Küllemében egészen fiatal, talán 14 évesnek tippelhető leányzó. Aprócska, mindössze 146 centiméter magas. Alkatilag első pillantásra törékenynek látszik, valójában azért kellőképpen izmos, nem szükséges félteni. Bőre világos tónusú, arcát egészen halvány levendulakék színű, rövid, hullámos haj keretezi. Szemei ugyanennek a színnek egy sötétebb árnyalatában játszanak. A fajtájára jellemző lyuk a jobb tenyerén található, a kíváncsi szemek elől kesztyű takarja. Maszkjának megmaradt darabkái fülein helyezkednek el, ezeket haja általában takarja. Állandó viseletének része egy ezüst karperec, amely emberi megjelenést biztosít számára.
Emberi öltözködését a visszafogottság jellemzi. Általában az iskolai egyenruhájában látni, de azon kívül is szeret nyakig beöltözni. Nincs kifejezett preferenciája, vagy túl jellemző stílusa.  

Jellem
Az Akiyama családnál töltött ideje miatt viselkedése engedelmes, rideg és távolságtartó. Az érzelmeit teljesen elzárta magában, kizárólag racionalitásra, érvekre hallgat, ettől kissé robotszerűnek hathat. A felszín alatt a helyzet ennél még kaotikusabb: ugyan megvan a jellemének magját alkotó lélek, ám ennek személyisége egyelőre nem képes benne dominálni és felszínre keveredni. Fél az emlékeitől, mindegyik őt alkotó lélek emlékeitől, ezeket igyekszik minél mélyebbre temetni magában. Tényleges memória nélkül viszont csak még távolibb, a világ számára idegennek hat, megnyilvánulásai gyakran félénkséget, ijedősséget sugallnak, általánosságban véve nem igazán bízik meg az emberekben, de saját fajtársaiban vagy shinigamikban sem. Az emlékeit viszont nem tudja teljesen ellökni magától, azok elméje mélyén jelen vannak, így tudat alatt használ minden valaha megszerzett ismeretanyagot, különös tekintettel az emberi ismereteire.
Valós személyiségének fő irányvonalát egy Urufu Yuri nevű lélek adja: a szamuráj családban nevelkedett fiatal nőtől kedves, törődő jellemet örökölt, erőteljes igazságérzettel. Nagyra tartja a becsületet és őszinteséget, ugyanakkor szerettei védelmére képes anyatigrisként viselkedni, valamint a becsületet és büszkeséget ért sérelmeket arányosan megtorolni. A hozzá közel állók biztonságát saját épsége fölé helyezi, az ő érdekükben hajlamos meggondolatlanul, szinte ösztönből cselekedni. Yuri jellemvonásai jelenleg nincsenek felszínen viselkedésében, de előfordul egy-egy megnyilvánulás, ami inkább őt idézi, mint a félénk kislányt.

Ismert lelkei
(A lista a játék folyamán bővülhet!)
(click to show/hide)


Avatar alanyok
 - Shiranui Nanami (Norn9: Norn + Nonet)


Képesség(ek)
Resurrección-on kívül eső képessége, hogy kezeibe 40 centiméter hosszú, mindkét oldalukon hegyes csont-tüskéket tud idézni, és ezeket eldobni. Kizárólag a kezébe képes ezt megtenni, egyszerre csak egyet-egyet (mindkét kezébe egyet). Újat akkor idézhet, amikor az előzőt már elhajította vagy felhasználta, mindezt akár gyors egymásutánban is.

Zanpakutou
Neve: Erizo - Sün
Parancsa: Osore! - Félj!
Zanpakutou alap kinézete: tantou (jobb combra erősítve)
Resurrección: Resurrección alakban a kinézetében a legnagyobb változás hajának hosszában található. Az öltözetét is érik apróbb változások: a kesztyűje majdnem az egész karját fedi, és a combjáról is eltűnik a tartó, amire a tantout erősítette. Ez utóbbira már nincs szükség, fegyvere a feloldott állapotban leginkább egy naginata és egy két ágú szigony keresztezésére emlékeztet. A fegyver éle két egymással szemben lévő, holdsarló alakú penge, melyik közül az egyik teteje törött, így az a sarló nem teljes. A két penge ívelése miatt közöttük rés található, amely tökéletesen alkalmas idegen fegyverek felfogására és megakasztására.
Képességek:
  • Armadura - Páncél: A fegyvert két kézzel maga elé tartva ez a technika egyfajta pajzsot képes generálni. Az energia nem szabályos gömb alakban képezi a védelmi mezőt, felülete tüskés, egy összegömbölyödött, védekező sünre emlékeztet. A pajzs fenntartásának elengedhetetlen eleme a fegyver kitartása, ebben az esetben két kézzel kell tartania a védekezéshez. A technika nem csak önvédelemre szolgál, saját magán kívül 4 Resurrección pontonként 1 személyt is képes oltalom alá venni, de kizárólag saját magával azonos pajzs alatt (éppen ezért a pajzs sugara is a Resurreción pontok negyedével egyenlő, valamint 4 pontig csak önvédelemre használható).
  • Escarpia - Tüske: Az első képességhez hasonlóan lélekenergiát használ a támadáshoz: a fegyver pengéjével leírt körív mentén 40 centiméteres energiatüskék jelennek meg a levegőben, amiket a fegyver suhintásávan képes “kilőni”. Ezek a tüskék a megjelenésüknek megfelelő irányba repülnek, röppályájuk nem módosítható. Éppen ezért egy konkrét ívet sem képesek 100%-ban lefedni, rések mindig lesznek a becsapódásuk helyei között. A képesség hatótávolsága Resurrección pontonként 5 méter lehet maximum, így 20 pontnál 100 méter, 24 pontnál 120 méter.
Felszerelések
Cuerpo (ezüst karperec)
(click to show/hide)


Technikák
Chigiri
Magyar név: Talajhasítás
Leírás: A használó a kardját nagy erővel a földhöz csapva energiát szabadít fel, mely feltépi a talajt. A szanaszét repülő méretes kövek, föld-, esetleg aszfaltdarabok elsősorban az ellenfél megzavarására valók, ám a megfelelő talajon akár sérülést is okozhat a felszakított törmelék.

Kuchinuki
Magyar név: Dugóhúzó
Leírás: A levegőbe felugorva szélsebes pörgésbe kezd a technika használója, majd az így szerzett lendületet felhasználva rúgja meg az ellenfelét. A forgás közben szerzett erőtöbbletnek köszönhetően akár vékony, törékeny alkattal is hatásos lehet a technika, mely elég erős ahhoz, hogy akár méterekre is elrepítse a szenvedő felet.
Ajándékok/Jutalmak
 - Kezdő 5000 LP és 4000 ryou
 - Arrcsiknak járó 3 ingyen technika

Kiadások
 - 1000 ryou (Chigiri)
 - 1500 ryou (Kuchinuki)

Játékok
 -

Küldetések
 -

Aláírás:
(click to show/hide)

Nyelv:
Hungarian
Helyi idő:
2019. Aug. 20, 18:20:12

Elérhetőségek

E-mail
rejtett


Akiyama Haruo
Nem elérhető Nem elérhető

Hoshi Sen Nozomi
Nem elérhető Nem elérhető

Hoshi Ryohei
Nem elérhető Nem elérhető

Hoshi Kazumi
Nem elérhető Nem elérhető

Üzenet hozzáadása

Nincsenek üzenetek. Szeretnél elsőként üzenetet hozzáadni?