Összegzés - Earl

*

Nem elérhető Nem elérhető

Név:
Earl
Pozíció:
Különleges karakter
Titulus:
Dragon
Hírnév::
0
Nem:
Férfi Férfi
Kor:
N/A

Hozzászólások:
27 (0,016 naponta)
Regisztrált:
2014. Júl. 07, 17:18:27
Utoljára aktív:
2017. Dec. 17, 22:31:18
Tárcában:
12 900 ryou
Technikatár
Ajándék küldése
Szint:
2.
Lélekenergia:
60% Complete
13 000 / 15 000
Előtörténet:
Előtörténet

Hovatartozás:
Független
Egyéb hovatartozás:
Nincs
Pontozás:
Összesen: 31 pont
  • 5 pont jár minden képzettségre összesen
  • 26 pont az LP után
Képzettségek:

5 pont fegyverhasználat
5 pont pusztakezes harc
5 pont ereklyehasználat
6 pont helyváltoztató képesség
10 pont különleges képesség
Egyéb hovatartozás:
Nincs
Kapcsolat cimke:
Egyedülálló

Jellemzőim

Ember:
185cm magas, 80kg, izmos testfelépítése van. Sötét, fekete szemek, enyhén hullámos, sötét rövid haja van. Vékony arccal van megáldva, de ez inkább előnye, mintsem hátránya. Az arca mindig frissen borotvált, kivétel ettől a körszakálla, amit mindig gondosan nyír. Ruházkodás terén mindig a sötétebb színek a dominánsabbak, de legalábbis valami fekete ruhadarab mindig van rajta. A testén, több helyen tetoválások vannak.

Sárkány:
Hatalmas, ezt lehet a leginkább rá mondani. Két lábon állva, kiegyenesedve eléri a harminc métert a magassága. Tüskés farkával együtt ötven métert tesz ki a hossza. Bőrlebenyes szárnyának a fesztávja ötven métert tesz ki. Ebben az alakban a szemei vörösen izzanak, és az egész testét fekete pikkelyek borítják. Ujjai végén karmok vannak, amik könnyedén keresztülvágnak bármin.

Kb így néz ki.

Szeret alkalmazkodni a környezetéhez, ha szükséges egy tökéletes beszélgetőpartner, vagy éppen társ a haragban, bánatban. A világ és mások előtt megjátssza magát. Igyekszik azoknak a kedvébe járni, megkedveltetni magát, akiktől hasznot remélhet. Úgy váltogatja a személyiségét, mint a kígyó a bőrét. Mesterien képes megtéveszteni a másikat. Valójában pedig egy igazi intrikus, ha már valakiből nincs haszna, akkor jó esetben félreállítja, rosszabb helyzetben megöleli, és egy kést döf a hátába. Kegyetlen, és fekete szívet rejt a mellkasa, számára nem jelent semmit mások élete, legyen az egy gyermek, vagy egy vénasszony, a saját vérét is megölné, ha szükséges. De úgy rendezi el a dolgokat, hogy véletlenül se terelődjön rá a gyanú. Ezért is változtatja gyakran a beszédstílusát. Az eredetileg nyugodt a beszéde (a viselkedése is az, nehéz felidegesíteni, vagy lehetetlen), és minden más érzelmet mellőző. Nem veti meg a tudományt se, sőt, kifejezetten kedvét leli benne. Gyakran szokott kísérletezgetni is. Ha pedig harcra kerülne a sor, ritkán használ kardokat Bár harcolni is csak akkor szokott, ha megfelelő ruha van rajta. Nem szereti tönkretenni a kellemes viseletet.

Neve: Magic/Mágia
Típusa: Fekete

Leírása: Két ágát használja a mágiájának. Az átkok/rontás, és a támadó/pusztító mágiákat. Jelenleg tíz mágiát ismert, öt darab átkot tud használni, és öt támadásra alkalmast. Minden második pont, amit a KK-ra rak, két újabb mágiát jelent, egyet-egyet mindkét ágra. Sárkány alakban pedig nem képes használni mágiát.

Átkok/Rontások: A KK-ra költött minden pont után erősebb lesz a hatás, és az időtartamuk is. Tíz pont után pedig, már két átkot egyszerre is képes használni a célszemélyen, tízen öt pont után már hármat, húsz után négyet, és végül pedig már ötöt. Egy átok újra használásához el kell telnie tíz percnek, minden második KK pont után az idő csökken egy perccel. Ez a szabály érvényes sárkány és emberi alakra is. Sárkányként, csak a hatása nő meg az átkoknak.

- Vakság: Egy időre megfosztja az ellenfelet a látásától. Shinigamik esetén, a zanpaktou se tud segíteni az érzékelésben. A vakság időtartama egy perc.

- Fojtogatás: Az áldozat úgy érzi, mintha acélos ujjak markolnák a torkát, nem engedve be a levegőt. A hatás egészen addig tart, míg nem zavarják meg a használót a koncentrálásban.

- Tűz illúziója: Akin használják, az úgy érzi, mintha elevenen elégne. Egészen addig tart a hatása, míg Zobek bírja erővel. De ha sokáig használja valakin, akkor abba belehalhat az illető.

- Érzelmek manipulálása: Aki az átok hatása alá került, abban felébred valami érzelem Zobekkel szemben, és ez próbálja rávenni arra, hogy ne támadja meg őt. Lehet, hogy megvárja, míg Zobek támad, vagy éppen egy gyengébb támadást használ ellene.

- Lassítás: Az ellenfélnek csökkenti a sebességét. Minden második KK-ra rakott pont után, levon egyet a másik gyorsaságából.

Támadó mágiák: A KK-ra költött minden pont után erősebb lesz a támadás ereje, és nagyobb a sérülés mértéke is. Kivéve a Dárdák nevezetű mágiánál, ahol a Fegyver használat számít.

- Savgömb: Harminc centi átmérőjű savas gömböt hoz létre. Találat esetén maró hatású. Az arrancarok hierroja csökkenti a sav hatását, de előbb, vagy utóbb átégeti magát rajta. Ez csak attól függ, hogy mekkora az a hierro. Négy KK-ra rakott pont után plusz egy gömböt képes létrehozni.

- Dárdák: Öt darab, fekete, két méter hosszú, dárdát hoz létre. Kettő a bal, és kettő a jobb oldalán, egy pedig a feje felett. Képes egyszerre, vagy egyenként is elküldeni a célpontra.

- Fekete tér: Ez használható egyaránt védekezésre, és támadásra is. Suhintania kell a karjával, és egy félkör alakú, egy méteres fekete mező jelenik meg a mozdulat után. A megjelent mező lapjának a helyzete attól függ, hogy merre nézetek Zobek körmei. Harcra csak közvetlenül a test-test elleninél van értelme használni, mivel a szélei elég élesek ahhoz, hogy az acélt, vagy az arrancarok hierroját is átvágja. Védekezésnél pedig, a támadások felfogására alkalmas. Annál erősebb minél több KK pontja van Zobeknek.

- Sötét csík: Az ujjai hegyéből képes elindítani egy energia sugarat. Találat esetén pedig égéséi sérülést okoz.

- Követő: Ujjbegyei végén meg jelen egy-egy fekete gömb. S ha rámutat valakire a gömbök üldözőbe veszik a célpontot. Találat esetén pedig egy kisebb, de azért fájdalmas robbanás következtében bevégzik a feladatukat. Egy percig képesek a követésre, az idő lejárása után pedig, megállnak és azonnal robbannak.

Ezenfelül ismer még néhány "átlagos" mágiát. Ha valakinek megérinti a fejét akkor, képes az elméjébe behatolni, és tapasztalni, átélni az emlékeit, így szerezve új tudást (nem feltétlen szükséges életben lenni a másik félnek). Képes ruhát teremteni magának. A harmadik pedig, "megérzi" azt, hogyan is kell beszélni azokkal, akikkel találkozik. Meg pár másikat, ami csak arra jó, hogy megkönnyítse az életét.

Sárkány képességek:


Tűz okádás: Earl tüze fekete, mint a csillagok nélküli éjszaka. S olyan forró, hogy képes bármit felégetni. Könnyedén, másodpercek alatt leégeti a húst az emberekről, és utána nem marad más, csak a hamu. Vagy folyamatosan okádja, egy sávban, vagy pedig egy gömb formájába küldi útjára. Az ereje attól függ, hogy milyen alakban van, emberként súlyos égési sérüléseket tud okozni. Ha a végső formájában van, és méretében, akkor a maximális a hatás. A már emlegetett hamus dolog, máskor csak feketére pírit. A maximum méretnél a szárnyainak egy csapása is egy kisebb szélviharral ér fel. Fizikai ereje hatalmas, egy ütésre vagy farkának csapásával lerombol egy felhőkarcolót. Bár így lassabb, mint emberként, de kárpótolja az ereje és az ellenállása a támadásokkal szemben.

Sárkány alak: Sárkányként képes repülni, tüzet okádni, esetleg a farkával harcolni, mivel elég hajlékony az a végtagja. Pikkelyei ellenállóvá teszik a támadásokkal szemben, a tűznek szinte semmilyen hatása nincs rá.
A pikkelyes védelmet úgy kell elképzelni, mint az arrancar hierrot. Csak itt az KK képességre rakott pontok növelik a védelmet 1-el, de a védelem csak 12-ig mehet fel, tovább nem képes növelni a védelmét.

Amikor sárkányformában van, hogy elkerülje a lebukást, a fajtájára jellemző képesség működésbe lép, ami elrejti a jelenlétét az átlagos emberek elől.


Emberi alakban: Természetesen a fizikai képességei jóval kisebb, mint az igazi formájában, de még így is meghaladja egy átlagos emberét. Képes háromszáz kilót megemelni és kinyomni, a hallása is kifinomultabb, látása is, és a gyorsasága is. Ilyenkor is képes használni a fekete mágiát.

Részleges átváltozás: Emberi alakban képes a testét változtatni. Például a karja felveszi a sárkány alakjában lévő végtagot. Ez azzal is jár, hogy azokat a tulajdonságokat is előhívja, ami abban a formában van jelen. A karjánál erősebb lesz, a lábainál gyorsabb, szárnyakat is tud növeszteni, aminek köszönhetően repülni is tud, ha a szemeit változtatja, akkor pedig a látása erősödik fel. A belső szerveit is tudja változtatni, így képes lehet arra is, hogy tüzet okádjon. Végül az egész testét pikkelyekkel is be tudja borítani, mintha egy védőruha lenne rajta. Ilyen formában se képes már a mágiára.

Genek-el kapcsolatos képességek:

Kapu/Gate: Elég hozzá egy nyugodt hely és egy perc, ha ezek megvannak, akkor megnyílik az átjáró és már ott is van. Visszafelé pedig a Genek portálját használja.


Portál: (Ez ugyan nem képesség, de gondoltam megemlítem.) Leginkább egy kör alakú medencére hasonlít, amiben kényelmesen elfér egy átlagos magasságú ember. Ha csak villám látogatás a célja Earlnek, akkor ezt a portált használja a visszatérésre. De nem csak az emberi világba képes átmenni. Lehetséges az is, hogy minden olyan dimenzióba elérjen, amit nem védelmez semmi erőtér.


Idézés/Summon: A Gen Yákok megidézését teszi lehetővé a portálukon keresztül. Jelenleg egyszerre ötöt (mivel ebben a világban több, más erő is működik, így Earl se képes még kihasználni ez összes erejét). Két Barnát, a maradék három pedig egy-egy Piros, Kék, Zöld. Minden különleges képességre rakott második pont után nő a megidézhető lények száma egy darabbal. Ez esetben pedig, Earl döntheti el, hogy mi legyen a hatodik.

Gen Yák:


Apró termetű lények, magasságra egyméteresek lehetnek. A halál náluk nem állandó, visszatérnek a világukba és kész, pár év múlva ismét mehetnek oda, ahova csak akarnak. Rendkívül szaporák, a vemhesség csak egy hónapig tart, utána pedig két-három utódot hoznak a világra, és egy nap múlva ismét készek a megtermékenyítésére. Ez igaz mindegyikre, viszont, négy fajtát lehet elkülöníteni.  

Barnák:



Ocsmány fejükön két nagy hegyes fül található, sárga szemek vannak, és lapos disznó orruk, előre ugró állkapoccsal. Vékony testalkatuk van, szálkás izomzattal, kéz fejükön négy-négy ujj található, ami pont megfelelő a bonyolultabb tárgyak használatára. Olyanokra mint a: bunkós, csúzli, kardok, korsó és a kártyalapok. Ezt leszámítva semmi különleges képességük sincs. Egyedül igen gyengék, de többségen az erő elvet követik.

Jellemük: Élnek-halnak Earlért, és bármit megtennének érte. Kedvenc szórakozásuk közzé tartozik: kártyázás, piálás, verekedés, és ezt szokták is keverni, és a fénylő tárgyakat lopkodni. A perverz vicceket is nagyon szeretik. Nem kifejezetten harcos alkatok, de ők a gerince a seregnek.



Fegyveres harc/közel: 3
Gyorsaság: 2
Pusztakezes: 1  
Reiatsu kezelés: 1
Különleges képesség:0

Kékek:



Magasságra megegyeznek a barnákkal, viszont nekik van egy hosszú farok is, és úszóhártya a lábujjai közt. Ez teszi alkalmassá a vízben való életre is, és a gyors úszásra. A fejük felépítése annyiban tér el a barnáktól, hogy a füleik leginkább hal fülek, kopoltyúk ha így jobban tetszik.

Jellem

Earlért szintén rajonganak, és a perverz viccek náluk is megvannak, de ennyiben ki is merült a barnákkal való rokonság. Hobbijuk a szemét gyűjtése és abból várakat építenek, és a piros testvéreikkel játszanak: Foglald el a várat. Továbbá imádnak olvasni, vagyis úgy tenni, mintha olvasnának, mert nem tudnak. Ők is szeretika fényes dolgokat, sőt, ereklyéket is gyártanak.

Mágiájuk: Leginkább a gyógyításban jártasak. Egy kék egy kisebb vágást 1 óra alatt gyógyít meg, minél többen vannak annál gyorsabb ez a folyamat. Ez igaz a jégmanipulálásra/teremtésre is. Ezért is elég érzékenyek a tűzre.

Fegyveres harc: 1
Pusztakezes:0
Különleges képesség:3
Gyorsaság:1
Reiatsu kezelés: 2

Piros:



Hosszú, vékony tüskés farkuk van, az állukon hegyes kis csontkinövések vannak. A koponyájuk hátsó részéből pedig két kos szarv nő ki. Minden másban hasonlítanak a barna testvéreikre. Ők lennének a távolsági harcosok.

Jellem: Earl imádat, kincs imádat, és ellenszenv a kékek iránt. Amit abban fejeznek ki, hogy megpróbálják lerombolni a kékek szemétváraikat. De ha éppen nem ezt csinálják, akkor verseket írnak, és közben gyúlékony folyadékokat vedelnek.

Képességük: A tűz, ellenállnak a tűz alapú támadásoknak, sőt, erősíti őket. Képesek tűzlabdákkal támadni, ebből adódik a fő gyengeségük. A víz.

Fegyveres harc/távolsági:2
Pusztakezes:0
Gyorsaság:1
Különleges képesség: 3
Reiatsu kezelés:1

Zöldek





Szemeik színe zöld, hosszú arcuk van, és hegyes állúk, két kiálló agyaruk is van. Folyamatosan ördögi kis vigyor játszik az arcukon, hosszú, egyenes hegyes fülük van, és négy hegyes kiálló kis nyúlván, az arcuk mindkét oldalán 2-2. Hegyes hosszú farkincájukkal egyensúlyoznak. Fegyvernek pedig dupla pengés karmokat használnak. Ők a merénylők.

Jellem: Ők azok, akikkel ha kezet fogsz, meg kell számolni, hogy mindegyik ujjad megvan-e még mindig. Tolvajok, csalók, hamiskártyások, és rossz színészek, ezért tör ki állandóan a verekedés köztük és a barnák közt. Mivel általában velük kártyáznak. Természetesen Earlért bármire képesek.

Képesség: Hangtalanul lopakodás, ha a helyzet megkívánja, akkor láthatatlanság, de csak ha visszatartják a lélegzetüket. A pengéik pedig bénító méreggel vannak bevonva, aminek a hatása 1 perc.

Fegyveres harc: 0
Közelharc: 2
Gyorsaság: 2
Különleges képesség: 2
Reiatsu kezelés:1

Trolland:



Ő a legeltérőbb mind közül. Bőrének a színe szürkés, egy rövid kis szakáll van az állán, jobb fülében három fülbevaló. A többiekhez képest elég vastagon van öltözve, (hiszen a barnák csak egy ágyékköttött viselnek, a kékek szintén, a zöldek is, pirosak pedig egy bőrbugyogót).

Jellem: Keverve megtalálható benne a többi négy jellemvonása. Imád kártyázni, és inni, de verekedni már nem, szeret olvasni (és tud is), várakat rombolni is imád, és a perverz vicceket is, meg az ilyen találós kérdéseket. Kedvence: Min játszik a szép szűz? Amivel a kedvese arcáról minden gondot elűz.

Mágiája: Piros, kék, zöld, mindegyiknek képes használni a különleges adottságaikat, és ezen felül ért egy kicsit a mágiához is.

Fegyveres harc: 1
Pusztakezes: 1
Gyorsaság: 2
Különleges képesség: 3
Reiatsu kezelés: 3

* Egy kicsit Trollandról, azért más a színe, mert Earl tudta, hogy szüksége lesz egy helyettesre is a seregben. Ezért kiválasztott egyet a Genek közül, és pár apró változtatást eszközöl rajta. Több észt adott neki, nagyobb erőt, ezektől fakult meg a színe, és így született végül meg Trolland. Viszont Trollandot nem lehet megidézni, csak akkor jelen meg, ha jónak látja, vagy ha valami gond van a városban.


A Genek városáról, társadalmáról


Egy végtelen barlangban helyezkedik el a városuk. Egy külön világban, ahova csak az léphet be, akit meghívtak. Ellenkező esetben, az illető hamar meghal, és a lelke a világot védő mágiát fogja táplálni.
A város felépítését tekintve, a legjellemzőbb az összevisszaság, semmi komolyabb rendszer nem volt a városban. Earl nem szólt bele a dolgokba, hagyta, hogy úgy építkezzenek a Genek, ahogy a kedvük tartja. Magának csak egy kastélyt építetett.
Társadalmukban két rang létezik, az Overlord, aki Earl, és az ő helyettese pedig Trolland, más nincs vezetőbeosztásban. A város közepén van, egy portál, ami átjáróként szolgál Earl számára, hogy a könnyebben járkáljon, a dimenziókba, vagy csak nézze, mi is történik éppen, és várjon a megfelelő alkalomra, amikor támadhat.

A faj eredete

Ismeretlen, legalábbis aki tud a Genekről, ezt állítja. Valójában egy elmebeteg mágia eredményei. Fekete mágiával hívták életre a fajt, egy célból, hogy a mesterüket szolgálják. Aki eltökélte, hogy leigázza azt a világot, ahol élt. Hogy a célját elérje, még több erőre volt szüksége, és e célból kezdett neki keresni olyan lényeket, akikben nagy mennyiségű mágia volt jelen. Így akadt rá Earlre is, vesztére. Kiszabadította a fogságból a sárkányt, aki hogy ezt meghálálja, gyorsan és fájdalommentesen végzett a mágussal, majd átvette az irányítást a Genek felett, megalkotta Trollandot, és nekikezdett a tervei megvalósításához. Ami nem volt annyira nehéz, mert elég szaporák voltak az új kis szolgái. Az Éjfattyak első harcosai lettek, a világokat romlásba döntő sereg tagjai. S hogy biztos helyet találjon a seregének, egy, rejtett dimenzióba szállásolta el őket. Ahol védve vannak a közvetlen támadástól.

Kyrta ékszerei: Egy ősi démon készítette magának, ezt a hat darabból álló ereklye gyűjteményt. Egy arany nyaklánc, aminek a dísze egy ezüst koponya volt, szájában egy smaragddal. Tovább még 5 ezüst gyűrű készült, mindegyik más-más képességgel. A gyűrűket megkülönböztetni a beléjük véset rovátkák alapján lehetett. Az erejük a használó erejétől függ. Az ereklyehasználat pontok számítanak.

1 rovátkás: A talajból 5 lánc tör elő, amikkel meglehet kötözni falakit. 1-1 a karokra, lábakra, és 1 a felsőtestre. Annál erősebbek, minél több az EH pont. 8 pontig képes fejlődni.

2 rovátkás: Mágiából felépülő, kék toronypajzsot idézhetnek meg vele, ami védekezésre alkalmas. Az EH pontok száma jelenti, hogy milyen támadásokat képes kivédeni, legfeljebb 8 pontig képes fejlődni. Az arrancarok hierrojára hasonlít.

3 rovátkás: Egy anyagtalanná képes válni vele a használója. Ám ebből az állapotból nem képes harminc percig kijönni. Inkább menekülésre alkalmas. Harcolni, varázsolni, ártani ebben az állapotban nem képes.

4 rovátkás: Elveszi az ellenfél hallását, ehhez fizikai kontaktus szükséges, azzal a kézzel, amelyiken viseli a gyűrűt. Kezdetben 5 perc csak, de minden második EH pont növeli az időtartamot fél perccel.

5 rovátkás: Ha valakinek a vérét rácseppenti erre a gyűrűre, akkor láthatja annak a személynek a múltját. Minél több a vér, és több az ereklyehasznált  pont, annál távolabbra mehet. Jelenleg egy csepp vér csak egy napot tud visszavinni. Maxos ereklyehasználatnál már 5 deci vér elég ahhoz, hogy akár éveket is lásson.
Küldetés:
-Időkapszula

Aláírás:

Nyelv:
Hungarian
Helyi idő:
2019. Jan. 23, 06:49:54

Elérhetőségek

E-mail
rejtett

Még nincsenek barátaim.

Üzenet hozzáadása

Nincsenek üzenetek. Szeretnél elsőként üzenetet hozzáadni?