Összegzés - Kojiro Kuroda

6. Osztag

*

Nem elérhető Nem elérhető

Név:
Kojiro Kuroda
Pozíció:
Eltávozott karakterek
Hírnév::
1
Nem:
Férfi Férfi
Kor:
N/A

Hozzászólások:
82 (0,049 naponta)
Lakóhely:
Shihouin bírtok
Regisztrált:
2014. Júl. 07, 17:28:33
Utoljára aktív:
2017. Febr. 25, 15:48:18
Tárcában:
8 300 ryou
Technikatár
Ajándék küldése
Szint:
2.
Lélekenergia:
60% Complete
17 900 / 30 000
Előtörténet:
Előtörténet
Pályázatok:
Pályázatok

Hovatartozás:
Gotei 13
Egyéb hovatartozás:
Nincs
Pontozás:
Összesen: 43 pont
    • 5 pont jár minden képzettségre összesen
    • 35 pont az LP után
    • 3 pont a Gotei 13-hoz tartozás végett

    Képzettségek:

    13 pont zanjutsu
    7 pont hakuda
    2 pont kidou
    10 pont shunpo
    11 pont zanpakuto
    Egyéb hovatartozás:
    Nincs
    Kapcsolat cimke:
    Egyedülálló

    Jellemzőim

    Külső

    180 cm magas és 75kg, átlagos testalkattal rendelkezik. Aránylag rövid sötétlila haja van, bár inkább a feketéhez áll közelebb a színe mintsem a lilához. Pár tincse az arca elé lóg. Takarva azt a helyet, ahol régen a jobb szeme volt, amit most csak egy fehér fásli takar. A maradék egy szeme pedig zöld.  Általában a shinigami egyenruhában van, de szabadidejében egy lila kimono amin narancsszínű pillangók vannak, a karja és a kimonó alja zöld, ha megy valahova akkor magára vesz egy zöld haorit is. Zanpakutoját bal oldalt az övébe tűzve hordja. Ha az Emberek Világban jár, akkor általában egy fekete zakót, egy szürke inget, egy sötét farmert és egy fekete bőrcipőt visel.  

    Jellem:

    Az eddigi életének köszönhetően lett olyan amilyen. Ritkán vannak jó pillanatai, amikor még mosolyogni is tud, és talán egy-két viccet is elsüt, de ez évente talán egyszer, ha megtörténik. Általában csendes magának való, aki életunt ábrázattal figyeli a dolgokat maga körül. Nem lehet felidegesíteni, csak ha a múltját emlegetik. Megvan mindenről a véleménye, amit néha ki is mond. Kerüli a felesleges harcot, de ha már harcolnia kell, akkor higgadtan viselkedik. Társaságban leginkább beül egy sötét kis sarokba kerülve a feltűnést.  Manapság már Shihouin Yuuken testőrségének tagja. S' csak egy üres test, amiből hiányzik a legtöbb érzelem.

    Neve: Denryuu / Villámsárkány/
    Fajtája: Villám
    Shikai parancsa: Donare, Denryuu /Kiálts, Villámsárkány/
    Shikai kinézette: Méretre átlagos marad, annyiban változik meg, hogy a keresztvas kör alakú lesz, és aranyszínű. A markolatán egy sárkány mintája alakul ki, és a markolat vége felveszi a sárkány fejének a formáját. A pengéjén pedig két villám minta jelen meg. A shikai használata után Kojiro sebessége a kétszeresére nő. kat

    A zanpaktou lelke

    Támadások:
    Idake, Ryuushita/Öleld, sárkánynyelv/. A támadás lényege, hogy a pengén felizzik a két villám, és körbeölelik a kardot. Majd egyesül a két villám, és elfoglalják a penge helyét. Okozva elég fájdalmas élményt annak, akit megsebez vele. Két féle módon tud vele harcolni, a hagyományos értelembe vett vívás mellett képes a gondolatával irányítani a villámot egy 10 méteres körben. Nyújtani, zsugorítani, oldalra mozgatni.

    Shinotsuke, Ryuunamida /Zuhogjatok, sárkánykönnynek/. A támadás nevének elhangzása utána, a kard pengéje több ezer apró kék tűre emlékeztető darabra esik szét, amiket Kojiro a gondolatával képes irányítani. Védekezni vagy támadni is lehet vele. Önmagukban a „tűk” nem túl ártalmasak, apró kis elektromos sebzést okoznak, és a vágásuk se túl nagy, felületi sérülés. De éppen ezért válik szét több ezer darabra. Nagy mennyiségben már komoly sérülést képes okozni vele.

    Miyare,rryuugan/ Bámulj, sárkányszem/: A zanpaktou pengéjének két oldalán, és élén 1-1 villám kúszik végig, majd a hegyben összeállnak, és egy futball labda méretű gömbbé állnak össze. A gömb belsejében egy ”mag”van, amiből 6 darab kisebb villám áll ki. Ezek a villámok a gömb oldalából kijönnek, amikor az elhagyja a zanpaktout. A villámok 1 méter hosszúak és közepükön némileg görbülnek. Haladás közben folyamatosan pörög a szem, így a villámok is. Ha a villámok egy élőlénnyel kereszteződnek, akkor azt elég fájdalmas áramütés éri, és elektromos égési sérülés. Mivel forog az egész, fent áll a veszélye annak is, hogy többször is eltalálhatja a villámok egyike. Ám ha élettelen tárggyal, akkor abban megakadhat, de ha nem egy zanpaktou, vagy valami reiatsu alapú eszköz, akkor azt keresztül vágja. Telitalálat esetén pedig egy elektromos robbanás következik be, és mivel ehhez az szükséges, hogy maga a gömb találjon, így a kiálló villámok is elfogják találni az áldozatot.
    A villámok állását úgy tudja befolyásolni, hogy hogyan vágott a pengével. A gömb, és forgás gyorsasága a használó gyorsaságától függ. Jelenleg 2 gömböt képes létrehozni, közvetlen egymás után. Minden 5.000 LP után egy újabbat tud létrehozni.

    Bankai:

    Név: Shoukyaku! Kaminari Ryuu. /Rombolj! Mennydörgés Sárkánya.
    A zanpakutou markolata felüvölt, pengéjéről a két villám leválik és Kojiro teste körül kezd el cikázni. A maradék pedig szétrobban, több ezer apró kis villámra, amik csatlakoznak a villámokhoz, és Kojiro körül, folyamatosan mozgásban vannak, bár védelmi funkciót nem töltenek be. A bankai technikáihoz ezeket használja fel, ha elfogynának, hamar újratermelődnek.

    Támadások: Bengonin /Védő: Bankai állapotban felépít egy burkot maga körül, ami védekezésre szolgál. Még aktív ez a technika, addig nem képes a lélekölőjével támadni, csak is más shinigami technikákkal. Ha ilyenkor támadják meg, közelharcban, akkor a támadó félt az érintkezés pillanatában megsebzi a villám. Démonmágia esetén pedig csak levédi, és elemészti a támadást.
    A pajzs erősségét befolyásolja a zanpakutoura rakott pontok mennyisége. Minél több van rajta, annál erősebb. Áttörésénél pedig az ellenfél képzettsége számít a kidouk, zanjutsu vagy hakuda terén. Ha kevesebb, mint Kojiro zanpakutou képzettsége, akkor le tudta védeni a támadást, közelharc esetén, pedig megsebezni a támadót, minél alacsonyabb a képzettség, annál nagyobb a sérülés, ami éri. Ha a ráfordított pontok mennyisége megegyező, akkor sikerült levédeni a támadást. Minél nagyobb a másik fél képzettsége, annál egyszerűbben tud áttörni a pajzson, közelharcnál pedig, a sérülés is elenyésző, 6 pontos eltérésnél pedig már semmi káros hatással nincs a támadóra. A pajzs maximum 20-as erősségű lehet.

    Arashi/Vihar: Az ujjai végéből kiinduló villám, ami pár centi után eggyé válik. Ez leginkább távolsági harcokra való támadás. Találat esetén égési sérülést okoz, és természetesen egy villámcsapás következményeit is magával hozza, a képen is működik, tehát védekezni is úgy lehet ellene. Zanpakutouval történő védekezés esetén az befolyásolja, hogy sikerült, vagy se, hogy mennyi eltérés van Kojiro zanpakutou és a másik fél zanpakutou pontozása közt, kidou esetén az ellenfél kidou pontozása számít. Az, hogy mennyire messzire képes vele támadni, az is a zanpakutou pontozásától függ, és attól, hogy Kojiro ezen a távon belül, mennyire akar elérni. Ha szükséges, akár kardként is használhatja. Minden pont 2 métert jelent. Jelenleg 22 méterre tud vele támadni.

    Kachuu/ Örvény: Kojiro létrehoz egy robbanást, egy bizonyos sugarú körben, amit a zanpakutoura költött pontok befolyásolnak, minden pont 1 métert jelent. Az időtartamát szintén az befolyásolja, minden 2 pont, amit a zanpakutoura költött 1 másodpercet jelent. A robbanáson belüli körben a növények és a talaj is megperzselődik, az elektromos tárgyak kiégnek, az élőlényeket pedig olyan hatás éri, mint egy villámcsapás esetén, csak valamivel intenzívebb, mivel a körön belül folyamatosan éri ez a hatás. Védekezni ellene hatékonyan pajzsokkal lehet. Feltéve, ha a kidou pontozás nagyobb Kojiro zanpakutou pontjainál.
    Árnyak foradalma.

    Nyelv:
    Hungarian
    Helyi idő:
    2019. Jan. 23, 00:39:53

    Elérhetőségek

    E-mail
    rejtett


    Shiroichi Anao
    Nem elérhető Nem elérhető

    Üzenet hozzáadása

    Nincsenek üzenetek. Szeretnél elsőként üzenetet hozzáadni?