~ Fullbring
Neve: Heritage of the Queen of Fires / A lángok királynőjének hagyatéka
Típusa: Dimenzió-típus
Fókusztárgy kinézete: A jobb szeme, mely eredetileg az elhunyt feleségéé volt.
Kinézete: A képesség aktiválásakor Karen jobb szeme kékből vörössé válik a szemét pedig bíborvörös láng veszi körbe. Ezzel egy időben a tér számtalan helyen kilyukad majd ezek a lyukak úgy kezdenek el terjedni mint, mikor egy papírlapot a közepétől kezdve égetnek hamuvá. Mikor ez végbe megy ugyan ott találják magukat a különbség csak az, hogy az eget összefüggő fekete füstfelhő borítja be, az épületek, a tárgyak, a növények minden lángokba áll, olvadásnak indult. A magas felhőkarcolók fém szerkezete meghajolnak a forróság miatt, az aszfalt megolvad és ragadóssá válik és elviselhetetlen hő borítja az egész teret.
Karenre ugyan úgy hatással van a világ mint ellenfeleire, azonban számára a Fire Soul Manipulation segít ezek enyhítésében.
Technikai adatok:
- A létrehozott világ mérete: 50 méter átmérőjű, viszont azt a látszatot kelti mintha végtelenségig elnyúlna.
- A képesség használati ideje: Fullbringre tett minden 3 pont után 1 kör.
- Az Démonok száma: a Fullbringre tett minden 3. pont után egy jön létre.
- A technikába egy húsz méter sugarú körön belül húzhatja be kiszemelt áldozatokat.
- Az áldozatok száma: Fullbringra tett minden negyedik pontja után egy fő.
Leírás:
The Queen's knights "Demon"/ A Királynő lovagjai ”Démon”: A világ lakói, mondhatni. Ezek az olykor állati és emberi jegyekkel bíró kavargó magmából és izzó kövek egyvelegéből álló lények a dimenzió minden pontján ott vannak és folyamatosan a Karen által ellenségnek tartott személyeket keresik, majd támadják. A képességeik, mint az erő a gyorsaság, harci ügyesség és stb. mind Karen képességeinek feléve megegyezők.
The Queen's lover "Kurisu"/ A Királynő Szeretője ”Kurisu”: Karen mellett feltűnik egy gyönyörű meztelen nő. Haja vörös lángok alkotják és egybe olvadnak a földet beborító lángokkal. Összevissza kavargó hajzuhatagja elfedi intim részeit. Testének felépítése és arcának vonásai egyértelműen Karen egykori kedvesére hasonlít. Testének egyes részeit képes olyan forróvá tenni - másodpercek alatt-, hogy érintésével még az acélt is megolvasztja, és ha Karennél kétszer alacsonyabb ellenfelek lélekenergia alapú támadásait is képes könnyűszerrel kivédeni azáltal, hogy elégeti a technikát alkotó lélekenergia részecskéit. Egyszerre tölt be testőr és támadó pozíciót, épp ezért harci képességei 3 ponttal alacsonyabbak, mint Karené.
Gazdájától mindössze csak hat méterre hajlandó eltávolodni, majd rögtön vissza is tér mellé.
~ Egyéni TechnikákNév: Henkan Kuuiki/ Átváltozás Légtér
Leírás: A Kuuiki technika egy továbbfejlesztett változata. A zsebdimenziót a mutató- és a gyűrűsujjával egyszerre húzott tetszőleges húzással nyitja meg. Az ide behelyezett és ”Kóddal” ellátott ruhákat, ruha együtteseket helyezhet be. Majd ezek után, ha kimondja az adott viselet ”Kódját” és csettint egyet az épp akkor viselt ruha lecserélődik a megidézettre. A ”Kód” egy tetszőleges szó, melyet a ruha behelyezésekor kell kimondani.
A Henkan Kuuiki-ben egyszerre 6 ruha, vagy ruhakollekció tartható egy időben, amit a profilban lesz vezetve a Kódokkal együtt.
Bringersoul: 5 pont
Név: Hamon / Gyűrű a vízen
Leírás: A technika nevét abból kapta, hogy a térben két jelenség jön, létre mely úgy néz ki mintha egy tó vizébe kavicsot dobtak volna. E két káprázat közül az egyik Karen-től fél méterre jelenik meg, míg a másik kezdeti szinten egy öt méter sugarú körben bárhol létrehozható. Ezek valójában térbeli kapuk, amiken energia, tárgy vagy élő szövet egyaránt áthatolhat. Az egyetlen szabály, hogy az Karen melletti a befogadó és tőle távolabbi a kibocsájtó.
Az alap 8 pont után, minden negyedik pont után egy újabb pár hozható létre, illetve minden harmadik pont után egy méterrel növekszik s sugár, amiben létrehozható.
Bringersoul: 8 pont
Név: Kuuiki/Légtér
Leírás: Karen egy ideiglenes elkülönített dimenziót képez. Ehhez nem kell mást tennie csak az egyik mutató ujjába lélekenergiát vezetni, majd egy tetszés szerinti vonalat húznia bárhová. Az így megnyílt térbe aztán szabadon bepakolhat bármilyen tárgyat! A zsebdimenzió maximális kapacitása: 2 m x 1 m x 1 m.
A már megpakolt tér újbóli megnyitásához csak csettintenie kell miután a használt ujjaiba reiatsut koncentrált. Ekkor már a zsebdimenzióba helyezett bármely tárgyat megidézheti.
Név: Manto / Köpeny
Leírás:Karen megragadja a teret és ”betakarja” magát, ezzel egy időre képes láthatatlanná válni. A hatás mozgás közben három másodperc, míg mozdulatlanul 1 perc.
Bringersoul: 3 pont
Név: Yuuchi / Vonzódás
Leírás: Karen kinyújtja a kezét egy általa kiválasztott tárgy/személy felé. Ez után a technika neve elhangzása után a tágy/személy észrevétlenül elcsúszik a térben és Karen kinyújtott kezénél áll meg. A tárgyak és személyek ugyan abban a pozícióban jelennek meg, viszont Karen képes befolyásolni a függőleges vonalban. Így például egy földön fekvő fegyvert a kezébe csúsztathat.
Kezdeti szinten tíz méter a ható sugara, majd minden harmadik pont után két méterrel nagyobb lesz.
Bringersoul: 5 pont
Név: Chimaera / Kiméra
Leírás: A fullbringer a környezetében lévő anyagok lelkét és a saját lelkének egy darabját összegyúrva létrehoz egy általa irányítható ösztönlényt. Az így létrehozott lény rendelkezik mindazon képességekkel, amikkel az adott tárgy esetleg elem. Az, hogy hány fajta lelket tud összegyúrni a Fullbringer a lélekmanipulálásra tett minden harmadik pont mutatja meg. A létrehozott lények számát minden 5. pont után 1, és 24 pontnál maximálisan lehet 5 a számuk.
Mivel ezek a lelkek általánosságban nem összeférhetők, egy idő után kilökődnek, így az, a technika csak bizonyos ideig tartható fent, minden negyedik pont után öt percig.
A lények gyorsaságát, és erejét a használó – mivel az ő lelkét is tartalmazzák – Bringer light és Pusztakezes/Fegyveres harc (attól függően, hogy a lény képes e távolági harcra) pontjai mutatják meg.
A létrehozott kimérák alakját maga a használó szabja meg, méretüket pedig az adott környezet elemeinek/tárgyainak mennyisége vagy szintén maga a használó.
Bringersoul: 12 pont
Név: Empress’s Eye/ A Császárnő Szeme
Leírás: Egy az Air Soul Manipulation-on alapuló technika, amit Karen dolgozott ki Aisa-chan segítségével.
A technika használatakor Karen Aisa-chan erejét felhasználva és kombinálva a sajátjával a levegő rezgését képes manipulálni egy adott körben, mely hatással van az ellenének belső fülére. Miután a rezgése eljutnak, az említett szervig az ellenfél azonnal elveszti az egyensúlyát és a szó szoros értelmében térdre borul előtte. Ez idő alatt a kislány képtelen testet ölteni, Karen jobb szemének íriszében pedig egy világoszölden izzó karika jelenik meg ez idő alatt.
Hatás: A technika maximum két méter sugarú körben fejti ki a hatását. Ahhoz hogy működjön még szükséges az is, hogy a látómezejébe kerüljön az adott ellenfél, vagy ellenfelek.
Előfeltétel: Air Soul Manipulation
Bringersoul: 5 pont
Név: Doke! / Félre!
Leírás: Egy azon kevés technikája közül, amely csak egyszer használható egy személyen vagy tárgyon! A képesség kétféle módon aktiválható: Az első és egyben leggyakoribb módja, ha Karen a célpontra összpontosít, majd vízszintesen int egyet a kezével, mintha el akarná tolni az útjából. A másik módszert általában csak akkor használja, ha a kezeit blokkolják. Ilyenkor csak el kell kiáltania a technika nevét miközben ismét az adott személyre koncentrál.
Amint a technikát a fentebbi módokon aktiválják a használó a teret manipulálva képes eltüntetni maga elől az adott célpontot. A célpont szemszögéből ez úgy néz ki, hogy hirtelen a világ elkezd körülötte össze-vissza forogni, kavarogni míg végül végre földet ér, ám nagy eséllyel nem a saját két lábára ráadásul egy teljesen más helyen.
A „Doke!” ugyan is a teret manipulálva odébb hajítja a célpontot. A technika egy a Karen körül elhelyezkedő kör, ötven méteres sugarában teljesen véletlenszerűen áthelyezi azt a személyt vagy tárgyat, esetleg távolsági támadást. Megkötés a célpontokra egyedül csak annyi, hogy ne legyenek csatlakoztatva a talajhoz.
Bringersoul: 7 pont
Név: Shoukeishi/ A seb(Shou), foltozás(kei) és fonál/cérna(shi) kanjijaiból összerakott szó
Leírás: Egy hasznos technika mely nem csak a Chiami használata után, de más nyílt sérülés esetében is tökéletesen használható elsősegély technika. Karen a saját lélekenergiáját manipulálja a nyílt seb körül, ezáltal cérna vékonyságú szálakat létrehozva, melyek összekötik és összehúzzák a seb száját.
A képesség másokon is alkalmazható, ilyenkor csak a seb körül meg kell érintenie a másik személyt, hogy ott elhelyezhessen egy adagot a lélekenergiájából a seb körül0.
Bringersoul: 5 pont
~ Technikák
Név: Air Soul Manipulation
Leírás: A levegő lelkének manipulálásával a fullbringer képessé válik a levegőben állva elrugaszkodni onnan, megakadályozni a hang terjedését vagy kisebb tárgyakat lebegtetni, mozgatni, levegőt juttatva alá.
Lélekmanipulálás: 1 pont
Név: Air Soul Defense
Leírás: A levegő lelkének manipulálásával a Fullbringer képes lesz egy erőteljes széllöketet létrehozni, ami a felé irányuló támadás előtt koncentrálódik. A technika kis távolságnál is tökéletesen alkalmazható. Egyszerre többet is létre lehet hozni ezáltal több támadást is ki lehet védeni. Ennek számát a Lélekmanipulálásra tett minden 3. pont határozza meg.
Lélekmanipulálás: 3 pont
Név: Air Soul Trap
Leírás: A használója egy fentről lefelé indított kar vagy ujj mozdulattal ellenfele felé egy erőteljes, folyamatos, függőleges légmozgást hoz létre. A technika keletkezésekor egyből földre kényszeríti az ellenséget az, hogy utána az ellenfél mennyire lesz képes benne mozogni az a technika és az ellenfél ereje közti különbség mutatja meg (Lélekmanipuálás-><-kidou/lélekenergia kezelés stb).
Egyszerre több is létrehozható, 9 pont után minden 3. pont után +1 hozható létre az alap egy mellett.
Lélekmanipulálás: 9 pont
Név: Air Soul Riot Control
Leírás: A levegő manipulálásának segítségével a használó egy erőteljes, a szélrózsa minden irányába kiterjedő erős széllöketet hoz létre, mely minden földhöz nem rögzített tárgyat/személyt méterekkel hátra taszít. Az ellökhető tárgyak/személyek súlya három pontonként 50 kg, míg a képesség hatóköre 6 pontonként öt méter.
Feltétele: Air Soul Manipulation ismerete
Lélekmanipulálás: 6 pont
Név: Liquid Soul Manipulation
Leírás: A folyadékok lelkének segítségül hívásával egyszerű feladatokat hajthat végre a fullbringer. Így például a folyadékot manipulálva a pohár felemelése nélkül ihat úgy, hogy a szájába lebegteti az italt, vagy akár a vízen is járhat. Minél képzettebb valaki, annál több folyadékot képes befolyásolni, 4-5 ponttól már támadásnál és védekezésnél is segíthet. Folyadék jelenléte szükséges, levegőből vagy másból viszont nem lehet kivonni a nedvességet!
Lélekmanipulálás: 2 pont
Név: Skin Soul Defense
Leírás: Egy látszólag nem túl bonyolult, valójában azonban nem is olyan egyszerű technikacsalád tagja, mely segítségével a használó a saját teste anyagait képes manipulálni. Ez a technika a használó bőrét manipulálja, mely segítségével azt tudatosan, rövid időre ellenállóvá tehetik a különféle támadásokkal szemben, az arrancarok Hierrójához hasonló hatást elérve (bár természetesen közel sem akkora hatásfokkal, az alap 3 ponton kívül, minden 2. pont után egy ponttal növekszik, hogy hány pontos technikát is tud kivédeni. Vagyis 5 pontnál 4 pontosat, 7 pontnál 5 pontosat stb.).
Lélekmanipulálás: 3 pont
Név: Skin Soul Attack
Leírás: Egy látszólag nem túl bonyolult, valójában azonban nem is olyan egyszerű technikacsalád tagja, mely segítségével a használó a saját teste anyagait képes manipulálni. Ez a technika a használó bőrét manipulálja, mely segítségével azt tudatosan, rövid időre fegyverként használhatja. Ez a teste bármely pontján növeszthető, onnan kiálló tüskékben nyilvánul meg. Az egyszerre létrehozható pengék száma/mérete minden harmadik pont után egy darab/10 cm. Fenntartási ideje minden hatodik pont után egy perc.
Lélekmanipulálás: 6 pont
Név: Ground Soul Manipulation
Leírás: A fullbringer eme tudás elsajátításával a talpa alatt lévő talajt hívhatja segítségül a mozgásában. A tulajdonságai kismértékű megváltoztatásával lehetővé teszi saját maga számára, hogy nagyobbat ugorjon vagy hogy függőleges felületre tapadjon fel. Az ugrás magassága és a feltapadás időtartama is a Lélekmanipulálás képzettségtől függ, pontonként egy méter illetve egy perc.
Lélekmanipulálás: 1 pont
Név: Ground Soul Trap
Leírás: Ezzel a technikával a fullbringer csapdába tudja ejteni ellenfelét a talaj süppedőssé tételével, mely miután elnyelte az áldozat lábát bokáig vagy térdig, újra megszilárdul.
Lélekmanipulálás: 4 pont
Név: Ground Soul Earthquake
Leírás: A fullbringer ezen technika birtokában képes a körülötte lévő talajon egy dobbantás után erőteljes földrengés előidézni. Ezzel megzavarhatja ellenfelei mozgását, vagy akár rájuk is dönthet különböző tárgyakat, ha elég erőteljesen képes azt megidézni. A technika hatósugara 3 pont Lélekmanipulálás / 5 méter. 12 pontig képes a használó erőteljes földrengése megidézésére, melyek nehezítik a mozgást; 12 pont felett már olyan erősségű rengésekre képes melyekkel házakat dönthet le és nagy kiterjedésben képes hasadékokat létrehozni ezzel még inkább nehezítve a megközelítését.
Feltétele: Ground Soul Manipulation ismerete
Lélekmanipulálás: 7 pont
Név: Plant Soul Manipulation
Leírás: A növényzet manipulálására szolgáló technika. Alap esetben bokrok, facsemeték és kisebb növények mozgathatók bábként; 8 ponttól már fák is mozgathatók, számukat pedig a képzettségre tett minden negyedik pont adja meg.
Lélekmanipulálás: 4 pont
Név: Synthetic Soul Manipulation
Leírás: Ezen képességgel a használó képes lesz a mesterségesen létrehozott elemeket, mint a műanyagot, üveget stb. manipulálni, mivel ezek a természetben önmaguktól nem fordulnak elő.
A szintetikus anyagokat - a nehézfémek és nemesfémek mellett - a legnehezebb manipulálni. A minőségük, jellegzetességeik befolyásolják, hogy milyen szinten lehet őket manipulálni. Például az üveget inkább csak törni lehet, csak magasabb szinten tudja a használó hajlítani azt.
A manipulálandó anyag mértéke a Lélekmanipulálásra tett pontok szorozva 2 kg-al. 10 ponttól tetszés szerint lehet alakítani őket, addig csak némileg eldeformálni lehet.
Lélekmanipulálás: 8 pont
Név: Fire Soul Manipulation
Leírás: A technika használatához nyílt lángra van szükség. Miután a használó elszívta a tűz lelkét, ideiglenesen képes lesz legyengíteni a tűz alapú támadások sebzését magára nézve, illetve képes irányítani és növelni annak lángjait. Hogy mennyire tud ellenállni tűz sebzésnek a Lélekmanipulálásra tett pontok mutatják meg, míg a lángokat 3 Lélekmanipulálás pont / méterig lehet kiterjeszteni.
Lélekmanipulálás: 3 pont
Név: Fire Soul Creature
Leírás: A használó már nem csak irányítja a tüzet, de képes annak alakot is adni, mely valamilyen általa elképzelt élőlény formáját veszi fel. A lények számát minden negyedik pont határozza meg, de az is számít, hogy mekkora a létrehozott lény mérete (egy ember méretű lénnyel volt számolva).
Feltétele: Fire Soul Manipulation ismerete
Lélekmanipulálás: 6 pont
Név: Fire Soul Booby Trap
Leírás: A tűzmanipulálásának használatával képes összesűríteni a lángokat egy 1 cm átmérőjű gömbbé, amiket 4 lélekmanipulálás pont / öt méter sugarú körben képes szétszórni. A gömbök számát pedig minden harmadik pont adja meg. A gömbök ezután az ellenfél lélekenergiájára reagálva felrobbannak, ha az hozzájuk ér. De akár a távvezérlés is lehetséges, így maga a használó döntheti el mikor robbantja fel.
Feltétele: Fire Soul Manipulation ismerete
Lélekmanipulálás: 5 pont
Név: Light Soul Manipulation
Leírás: Egy magas szintű lélekmanipulálás technika, mellyel a használó a fény részecskék lelkét képes uralma alá hajtani. Ennek használata közben képes lehet a róla visszaverődő fény manipulálására, így tudja a színeket manipulálni a környezetében ideiglenesen. A használó saját színeinek manipulálásával képes lehet láthatatlanná is válni, ha felveszi a környezete színeit. 3 pontonként fél percre képes ezt fenntartani.
Lélekmanipulálás: 9 pont
Név: Light Soul Slide-slip
Leírás: A fénymanipulálásának használatával képes az ellenfelének érzékelésének megzavarására azzal, hogy a róla visszaverődő fényt elcsúsztassa valamerre, így az ellenfél hiába céloz rá valójában nem is találja el, hisz a valóságban méterekkel odébb van. 6 pontonként fél méterrel lehet eltolni a látott képet.
Feltétele: Light Soul Manipulation ismerete
Lélekmanipulálás: 14 pont
Név: Soul Detective
Leírás: Mikor a használó megérint egy tárgyat és összhangba kerül vele, képessé válik a tárgy lelkének múltjába belelátni. A technika látomásszerűen fejti ki hatását, és minél több pont van a képzettségen annál régebbi emlékeket képes a tárgy múltjából látni. Két pontonként egy órát képes visszatekinteni.
Lélekmanipulálás: 13 pont
Név: Fusion
Leírás: Ha a fullbringer képessé vált egy tárgy lelkének elszívására, akkor e képesség használatával az egyik végtagját képes lesz az adott tárgy anyagává változtatni. Míg a képesség tart, a használó végtagja az adott anyag tulajdonságaival bír. Mindaddig, míg fenntartja, képes egy ugyanolyan anyaggal érintkezve regenerálni is a harcban szerzett károkat. Hatása ideiglenes, két körig tart.
Lélekmanipulálás: 7 pont
Eszközök
Név: Erőszabályzó karkötő
Leírás: Egy egyszerű sötétbarna színű, műbőrből készült karkötő, melynek szélessége 4 cm. A karkötőben középen elhelyezkedve található egy 3 cm átmérőjű, 1 cm vastag fémhenger, mely magát az erőszabályzót rejti. A henger tetején az ujját körkörösen mozgatva képes állítani a lélekenergia kiáramlását, így leszorítva olyan szintre, hogy az ne okozzon kárt az emberekben. Teljesen azonban nem képes elfojtani a lélekenergiát! Az áramlás szabályzása azonban hatással van a képessége fenn tartási idejére:
- 360°-os szög leírásával lélekenergia kibocsájtása a maximumon, így képességét 5/10 percig képes használni.
- 270°-os szöget leírva a képességének használata 3 és fél/7 és fél percig lehetséges.
- 180°-os szöget leírva a lp kibocsájtása a felénél van, így képességét 2 és fél/5 percig képes használni.
- 90°-os szöget leírva a képességét 1/2 percig képes használni.
- Felvételét követően az eszköz azonnal a minimumra szorítja a lp kibocsájtást, amikor is mindössze 30 másodpercig használhatja képességét.