Összegzés - Yoshida Yuko

12. Osztag

*

Nem elérhető Nem elérhető

Név:
Yoshida Yuko
Pozíció:
Eltávozott karakterek
Egyedi titulus:
3. tiszt; Megfigyelőrészleg vezetője
Titulus:
Nőegylet elnökhelyettese
Hírnév::
3
Nem:
Nő
Kor:
112

Hozzászólások:
25 (0,014 naponta)
Lakóhely:
Soul Society
Regisztrált:
2014. Aug. 03, 11:09:48
Utoljára aktív:
2018. Máj. 25, 14:03:47
Tárcában:
500 ryou
Technikatár
Ajándék küldése
Szint:
3.
Lélekenergia:
60% Complete
16 000 / 20 000
Előtörténet:
Előtörténet
Pályázatok:
Pályázatok
Wikia:
Wikia
NJK:
NJK

Hovatartozás:
Gotei 13
Egyéb hovatartozás:
Shinigami Nőegylet
Reiatsu szín:
hamuszürke
Pontozás:
Összesen: 45 pont
  • 5 pont jár minden képzettségre összesen
  • 32 pont az LP után
  • 3 pont a Gotei 13-hoz tartozás végett
  • 4 pont a Ex-hadnagyi rang nyomán
  • 1 pont a Shinigami Nőegyletbe való tartozásért
  • 2 pont a Kidou képzettségre, ha használja a Kidou Ampu-t
Képzettségek:

11 pont fegyverforgatás
2 pont hakuda
12 pont kidou (+2 pont tárgyi bónusz)
9 pont helyváltoztató képesség
11 pont zanpakutou

3 pont reiryoku kezelés

Másodlagos diszciplínák:

1 pont erő
2 pont ügyesség
0 pont gyorsaság
Egyéb hovatartozás:
Nincs
Kapcsolat cimke:
Kapcsolatban
Kivel áll kapcsolatban?:
A Tudománnyal
Kapcsolatai:
Yoshida Yoriko – unokahúga (megszólítása: Yoriko-chan; szolgálatban: Yoshida taichou)
Yoshida Yukio – unokaöccse (megszólítása: Yukio-kun)
Urufu Heisuke – barát (megszólítása: Heisuke-kun)
Kuchiki Hana – barátnő (megszólítása: Hana-san; nőegylentél: Shachou)
Meiou Tokiya – folyton útban levő, anarachiát okozó, folyosón futkosó, hímnemű egyed (megszólítása: Meiou-fukutaichou)
Mottó:
A tudomány nem a szentimentálisaknak való.
Post szín:
#B1DCBD // #ECFEF1

Jellemzőim

KÜLSŐ: Elvetemült kísérletezései között bukkant fel a legújabb, önmagán végrehajtott változtatások. Ugyan csupán magasságán kívánt mindössze módosítani, de számításai minden bizonnyal nem lehettek pontosak, ami teljesen új külalakja is alátámaszt. Egytől – egyig nőiesebb lett, s gyermeki kinézetének végleg búcsút inthet, ezúttal tényleg igazolhatja a kora, a kinézetét.
Fehéres – halványzöld árnyalatú haja dúsabb és kicsivel hosszabb, rendezettebb lett. Frufruja is megnőtt, s ezen újdonságot szemkötője által lefedett, sérült jobb szemének irányába elsöpörve rendezi. Látható szemének íriszének színe aranybarna. Magassága több mint húsz centivel megugrott, immáron 168 cm, s ugyan kórosan sovány ábrázatát sikerült nagyjából elhagynia, még mindig lenne mit felszednie, viszont a „fiúra” vonatkozó jelzők miatt már nem kell aggódnia, melyekkel eddig illethették megjelenése miatt.
Testén a kötések fele megmaradt, többek között a bal csuklóján, jobb vállrészénél, jobb lábcombján és bal bokáján. Ezekre a későbbiekben még továbbra is számít egy későbbi műtéti beavatkozásnál, így továbbra is „maradandó égési sérülések eltakarására szolgáló fáslik” – címszóval ruházza fel ezeket. A láncokat, mely testéből jöttek ki egy régebbi kísérletei miatt, ezúttal sikerült leamputálnia magáról, s a piszkosfehér színű kacattároló kabátja – mely mindig rajta van – belső részébe beleszuperálnia. De fő, koponya formájú bombáját és zanpakutouját továbbra is azokhoz kötve tartja, csupán immáron már eme felsőn belül tárolja őket és nem pedig a kíváncsi szemek előtt.
Uniformisa nem tér el az átlagostól, talán egyetlen kiemelkedő változtatás a halványzöld színű obija. Noha, talán az is hatalmas szembetűnő eltérés, amikor nadrágja alja kissé meg van tépázva a sok kísérlet miatt, melyet már átvészelt viselőjével. Hadnagyi karszalagját bal karjára felkötve viseli. Hajában egy virágmintás hajtű díszeleg, amelyet unokahúga aranyos kis meglepetés ajándéka, amit az annál is meglepőbb megjelenése során hozott magával. Füle mögött pedig szintén egy ajándék pihen, amikor nem használja, toll formájában, ami egyben a 12. osztag felszerelése is.

JELLEM: Viselkedése a hadnaggyá válást követően, amikor egyszeribben több felelősség is nehezült a vállára, kezdte elhagyni szertelen, gyerekes viselkedése, amibe talán félresikerült kísérlete is némileg beleszólt. Megtanulta, hogy a munka, amit űz cseppet sem biztonságos. Ehhez mérten egy viszonylag kifinomult, komolyabb jellemet tudhat magáénak. Elengedhetetlenné vált rókamosolya, amire szert tett a hadnagyi karszalag megszerzését követően. Mindig, minden esetben mosolyog, ha mérges, ha kioktat másokat, ha nem ért valamit... ez tanúsítja türelmességét, így próbál mindenhez pozitívan hozzáállni. Másokkal szemben eléggé tisztelettudóan beszél, talán túlságosan is, nehezen tér el a hiteles megszólítástól még saját rokonaival és komolyabb baráti kapcsolatai esetében is. Eléggé anyatigrisnek számít fiatal rokonait tekintve, viszonylag engedékeny, de ha valaki bántja, vagy megsiratja őket, akkor igen rosszmájúan fog az elkövetőhöz hozzáállni. Nehezen hagyja el végtelennek tűnő nyugodtsága, de amikor ideges eléggé kiszámíthatatlan. Szeret tréfát űzni, főleg a férfi nem tagjaival vicces robbanószerkezeteivel.

ZANPAKUTOU

Neve: Undertaker (Temetkezési vállalkozó)
Típusa: méreg
Kinézete: Nyele halványszürke színű, míg a rajta húzódó minták sötétszürkék. Keresztvasa ezüstből van, pengéje pedig oly’ sok társával ellentétben hófehér. A katana habaki, fuchi és kashiri része egyazon fekete színű. A kashiriből három darab piszkos fehér szalag jön ki, melynek végén egy – egy virág minta ékeskedik, ezek alatt érmék helyezkednek el melyeken különböző Japán kanjik vannak írva fehérrel. Az érmék és a virágok szintén feketék. Ez afféle díszítés a fegyveren, bár hiába teszi széppé, ha a katana az elmúlást rejti önmagában.

SHIKAI
Megszólítása: Kusekuse, Undertaker! (Kacagj, kacagj, Undertaker!)
Kinézete: Egy csontból álló kasza. A nyél félúton hajlított. Bár látásra anyaga igen törékenynek tűnik, viszont a látszat itt jókorát csal, mert igen nehezen törik el. Végén és tetején dorozsmás részek vannak, amelyek kisebb hasonlóságokat mutat az emberi gerinccsigolyák felé. A pengén ugyan kisebb bevágások találhatóak ennek ellenére iszonyú éles. A kopja részén egy méretes koponya díszeleg.
Technikái:
Passzív képesség: Külső beavatkozása Undertaker képességei terén elsődlegesen erre terjedt ki, hogy a hőn szeretett koponya formájú bombái zanpakutouja feloldott állapotában is egyaránt jelen legyenek. A koponya alakú bombák szimbiózis kapcsolatba léptek Undertakerrel a beavatkozás során és teljes összhang alakult ki közöttük, vagyis szerves részét képzik immáron a zanpakutoujának. Így a robbanó bombák a feloldást követően megjelennek, mondhatni önálló akarattal bírva, hiszen érzelmi viselkedés jött létre náluk, melyet Undertakertől nyertek el, ez apró kacajuk formájában elevenedik meg. A robbanó koponyák számát a zanapkutoura tett pontok határozza meg az alábbi szerint: egy zanpakutou pont = öt robbanó koponya.
A robbanások között eltelő idő az első robbanás után mindig nő, ennek kiterjedése képzett, illetve gyakorlott szintjén több órás idővallumig nő ki, mester zanapkutou alkalmazóként – melytől még ugyebár messze van – csupán az első robbanástól a tizenöt perc türelmi időig terjed ki, melyek sorozatban ismétlődnek majd utána a későbbiekben. Példa:
   Első robbanás: a feloldás után következő kör.
   Második robbanás: 10 perc türelmi idő, mely a játéktéren 2 kört foglal magába.
   Harmadik robbanás: 15 perc türelmi idő, mely a játéktéren 3 kört foglal magába.
   Negyedik robbanás: 30 perc türelmi idő, mely a játéktéren 4 kört foglal magába. [...]

Myuuto Warai (Néma kacaj): A kasza kopjáján lévő koponya szájából szivárog ki egy bizonyos színtelen gáz állapotú anyag, mely közismert nevén „formaldehid” néven terjedt el a tudományos világban. Hatása közben elsődleges tünet a szem irritációját váltja ki, illetve nyálkahártyák kellemetlen, égető érzése magaslik ki. Nagyobb koncentráció esetén fulladást, valamint fejfájást is okozhat. Az előbbit elsősorban szervezetileg legyengült ellenfeleken kiváltódó tűnhet. Igen magas fokon halál is okozható vele, de az csak magas szintű lélekenergia különbség esetén előfordulható momentum. A gáz alapú méreg technika a szürke füstszerű ködöt váltotta fel, ugyan alap tulajdonságai megváltoztak, de kiterjedése a régi maradt az alap határ növekszik zanpakutoura tett pontoktól függően, az alábbiak szerint:
Használótól számítva két métert foglal magába és öt percig kering a levegőben, ez minden zanpakutoura tett pontok után egy méterrel és plusz öt perccel növekszik.
   Két zanpakuto pont: 3 méteres hatósugár, 10 perc fennmaradási idő.
   Négy zanpakuto pont: 4 méteres hatósugár, 15 perc fennmaradási idő.
   Hat zanpakuto pont: 5 méteres hatósugár, 20 perc fennmaradási idő. [...]
Az anyag könnyen elveszti hatását a vízzel való érintkezéssel, illetve csökkenteni lehet például széláramlat keltésével, egyetlen veszélyes tulajdonsága, hogy igen gyúlékony. Tűzet alkalmazva használata során rendkívül veszélyes lehet nem csak a szenvedő, hanem magának az alkalmazó félnek is. A technika a játék folyamán csak is kizárólag egyszer vetheti be jelenlegi szintjén.

Hakahori: xy~ (Sírásó: xy~1): Ennél a technikánál egy félholdat kell leírnia Yukonak a levegőben kaszájával, s a technika bűvös szavainak elhangzása során sorban jelennek meg karók a levegőben. Ezeken a karókon az adott ellenfél/ellenfelek nevének Kanji átirata szerepel, melyek ez által a megnevezett célpontokat követik reiatsujuknak megfelelően. (Ebből kifolyólag a technika megköveteli az egy, akár minimális kaszával tett sebzést a célponton, melyből ismerheti zanpakutouja a szenvedő fél reiatsu lenyomatát, illetve a megnevezése is fontos momentum azaz, hogyha nem tudja megnevezni az illetőt a támadás alapból semmis. Ebből kifolyólag élettelen dolgokon alkalmazhatatlan, csupán élőkön bevethető technika.) A megidézett karók esetében minimum kettőnek egyazon ellenfelet kell célba vennie. Találat esetén a karókra rákent méreg anyag névlegesen ptomain (hullaméreg) közvetlen érintkezik az adott célponttal így a meglévő kiindulási ponttól már a vér szállítja ezt az anyagot, mely elsődlegesen a központi idegrendszert támadja, eközben lázat okozva, mely apró hallucinációkkal jár, s a fő stádiuma a halál megfelelő ellenanyag hiányában. Külső megjelenése a visszéren való szép lassan szív felfelé kúszó piros csík, míg a seb körüli rész elkezd feketedni, üszkösödni és kellemetlen szagot áramoltatni magából. A fő stádiumig való elérés természetesen nem egy – két kör lélekenergia különbségtől független, gyorsabban hat a technika legyengült immunrendszer esetében ugyan, de mindenképp megköveteli az IC alkalmazás követően való tíz/tizenöt/húsz(?) kört. A karók száma zanpakutou pontokra alapozódik, viszont a találat sikere már zanjutsu használatot igényel, mely minél magasabb szinten van annál biztosabb a találat sikere.
A karók számítása zanpakutou pontoktól függően:
   Három zanpakuto pont: 2 karó megidézésére ad lehetőséget.
   Hat zanpakuto pont:: 4 karó megidézésére ad lehetőséget.
   Kilenc zanpakuto pont: 6 karó megidézésére ad lehetőséget. [...]
A képessége által megengedett karók számát megidézés során jómaga is befolyásolhatja. Viszont egy játékban csupán az általa megengedett számot használhatja fel (aka ha egyszer előtte mind a hat karót egy játék folyamán, akkor már nem alkalmazhatja többet a technikát, mivel nincs felhasználható karó már a számára).

1Az xy jelölés helyére az adott célpont/célpontok teljes, pontos nevét kell megadni.

TECHNIKÁK

  • Konsou (Lélektemetés)
  • Shunpo (Villámtánc)
  • Nabiku Ágy (Lebegtető Ágy)
  • Bakudou 01.: Sai (Fogság)
  • Bakudou 04.: Hainawa (Kúszókötél)
  • Bakudou 08.: Seki (Elutasítás)
  • Bakudou 09.: Geki (Csapás)
  • Bakudou 09.: Hourin (Széthulló Kör)
  • Bakudou 12.: Fushibi (Rejtőzködő Kitörés)
  • Bakudou 21.: Sekienton (Vörös Füstrejtek)
  • Bakudou 39.: Enkosen (Körpajzs)
  • Hadou 01.: Shou (Döfés)
  • Hadou 04.: Byakurai (Fehér Villám)
  • Hadou 31.: Shakkahou (Vörös Tűzágyú)
  • Hadou 33.: Soukatsui (Pusztító Kék Tűz)
  • Shimoku (Lila Fa)
  • Katsujumei (-)
  • Kongoubaku (Pusztító Robbanás)
FELSZERELÉSEK

  • Holokommunikátor: Kimondottan a 12. osztag tagjai számára, egyedi kivitelben elkészített kommunikációs felszerelés. Az osztag minden tagja számára rendelkezésre áll egy olyan tárgy képében, amit mindenhova magával tud vinni. A találmány kizárólagos célja, hogy megkönnyítse az osztag tagjai számára az egymás közötti kommunikációt: elég hangosan kimondani, melyik osztagtaggal kíván a shinigami beszélgetést kezdeményezni, és az illető kommunikátora kivetíti a híváskezdeményező hologramját maga elé - természetesen ugyanez fordítva is működik, tehát a hívott fél hologramja is megjelenik a kezdeményező előtt. Yuko számára ez toll formában jelenik meg.
  • Kidou Ampu (Kidou Erősítő): Egy apró medál, amit a kézre lehet szíjazni, s felerősíti a Kidoukat. Hatása: Minden harmadik kidou képzettség után ad +1 pontot ezen képzettségre. Így egy 6 pontos kidou képzettséggel rendelkező karakter 8 pont kidouval fog rendelkezni. (Maximum +2 pontot ad.)
  • Iremono (Gyűjtőedény): Az ellenfél reiatsuját lehet belegyűjteni, később elemezni a laboratóriumban. Adatgyűjtéseknél kiváló.
  • Koponya kinézetű bomba: A szorult helyzetekre tartogatja. Ennek több változata is ismert, az egyik, mely valóban bombaként működik, a másik pedig a csillámporos, konfettis töltésű. Az előbbit gyakran megspékeli egy kis zászlóval valamiféle (számára) vicces felirattal.
  • Multifunkcionális üvegszem: A sérült szemét pótolandó, nem csupán látást biztosító, hanem számítógépként is működő eszköz. Képes bemérni vele embereket, lelkeket, bármiféle dolgot, avagy konkrét személyt (melyet megad a keresőben és ismeri a konkrét feltételeit). Emellett kapcsolatba tud lépni Soul Societyvel is ezen keresztül, mint valami szemkötőbe épített telefon, elsősorban a Juunibantaial tudja felvenni a kapcsolatot, azon belül is a nagy számítógépen keresztül. Kísérletekre és harcokról szóló adatokat is tárol, melyeket mindig feltüntet, ha esetleges azonosság lép fel egy bizonyos helyzetben. Persze ezt nem mindig alkalmazva, csak ha szükséges van rá, azaz nincs folyamatos üzemeltetés alatt.
KARAKTER INFÓ
~ Avataralanyok: Yamraiha [átszínezve] (Magi: The Labyrinth of Magic)
~ Megtartott edzések: Társak egy cipőben (zanpakutou + egyéb)
~ Függőben lévő edzések: Valakinek (valamit)

FUTÓ JÁTÉKOK
~ Varázskör I. - Átkozottak (Meiou Tokiya) [Küldetés; folyamatban]
~ Viszlát, Juunibantai! (Urufu Heisuke) [IC játék; folyamatban]

JUTALMAK
+ 4000 ryou és öt választható kidou (kezdés)
+ 500 lp és 1000 ryou (Yamasaki Shizukával folytatott küzdőteres játékért)
+ 2500 lp (a 2011 Születésnapi nyereményjátékon elért eredményekért kapott jutalom)
+ 1000 lp és 2000 ryou (az Aki bújt, aki nem küldetésért járó jutalom)
+ 400 lp és 1000 ryou (Leriat con Arvillanival folytatott küzdőteres játékért)
+ 500 lp (a Szeptemberi statisztikai ellenőrzésen kapott jutalom)
+ 500 lp (a 2015. januári statisztikai ellenőrzésen kapott jutalom)
+ 500 lp (a 2015. februári statisztikai ellenőrzésen kapott jutalom)
+ 1500 lp és 2500 ryou (az Ahogy a mennyben, úgy a földön is küldetésért járó jutalom)
+ 1000 lp (a Kawashima-taichou által tartott kidou edzésen való teljesítésért)
+ 1600 ryou (a Tairyoku-és Dokukesshou eszközök megszüntetése okán visszajáró összeg)
+ 1000 lp (a Globális shunpo edzésen és Globális edzés II.-en tartott sikeres edzetésekből származó jutalom)

KIADÁSOK
Alap/ingyen technikák (Konsou; Shunpo; Bakudou 12.: Fushibi; Shimoku; Katsujumei)
Ingyen választható 5 technika (Bakudou 04.: Hainawa; Hadou 01.: Shou; Hadou 04.: Byakurai; Hadou 31.: Shakkahou; Hadou 33.: Soukatsui)
Ingyen felszerelés (Iremono)
500 ryou (Bakudou 01.: Sai)
1000 ryou (Bakudou 09.: Seki)
500 ryou (Bakudou 39.: Enkosen)
1500 ryou (Tairyoku Kesshou)
1000 ryou (Kidou Ampu)
1000 ryou (Bakudou 09.: Geki)
100 ryou (Doku Kesshou)
1000 ryou (Juugeki Byakurai)
1000 ryou (Bakudou 21.: Sekienton)
1500 ryou (Kongoubaku)
500 ryou (Bakudou 09.: Hourin)
1500 ryou (Keikatsu)
2500 ryou (Bakudou 57.: Tamashii no Nami)
2500 ryou (Hadou 57.: Daichi Tenyou)

Aláírás:

Nyelv:
Hungarian
Helyi idő:
2019. Aug. 24, 14:05:58

Elérhetőségek

E-mail
rejtett


Yoshida Yoriko
Nem elérhető Nem elérhető

Urufu Heisuke
Nem elérhető Nem elérhető

Meiou Tokiya
Nem elérhető Nem elérhető

Yamasaki Shizuka
Nem elérhető Nem elérhető

Kuchiki Hana
Nem elérhető Nem elérhető

Yato Chifuyu
Nem elérhető Nem elérhető

Üzenet hozzáadása

Nincsenek üzenetek. Szeretnél elsőként üzenetet hozzáadni?